Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.30 kedd, 04:21:51 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 173 174 175 176 177 178 179 [180] 181 182 183 184 185 186 187 188   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Tuning  (Megtekintve 2450370 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #8950 Dátum: 2013.10.26 szombat, 20:44:33 »

o hát ezt már kipróbáltuk a swiften  Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #8951 Dátum: 2013.11.14 csütörtök, 13:59:16 »

Katalizátortalanság kinek mit okozott?
Észrevételek?

Én imádom ahogy füstöl mint a barom!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


drof
Vendég
« Új hozzászólás #8952 Dátum: 2013.11.14 csütörtök, 16:34:43 »

Katalizátortalanság kinek mit okozott?
Észrevételek?

Én imádom ahogy füstöl mint a barom!

A mögötted levők meg egyenesen rajonganak érte!  hehe vigyor3

Dízelesnél nem tudok nyilatkozni, benzinesnél nagyon büdös lett a dúsított üzem. Teljesítménytöbblet nem volt, gázreakció javult valamelyest.   
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #8953 Dátum: 2013.11.14 csütörtök, 17:23:52 »

Katalizátortalanság kinek mit okozott?
Észrevételek?

Én imádom ahogy füstöl mint a barom!
Amikor még céges benzines autót használtam, akkor a lizing cég  sajnálta  javíttatni a katalizátort. 1,6-os eredetileg 100 lovas Ecotec Opel a GPS szerint is megfutotta 210-et sík úton. Mivel dög volt lambda szonda is így "beérte" átlag 13-14 liter benzinnel százon (akkor még céges tankolókártyát használtam és 10 évvel fiatalabb voltam és bátrabb) Okádék benzin szaga volt a kipufogónak de cserébe nagyon ment.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #8954 Dátum: 2013.11.14 csütörtök, 23:40:40 »

A mögötted levők meg egyenesen rajonganak érte!  hehe vigyor3

Dízelesnél nem tudok nyilatkozni, benzinesnél nagyon büdös lett a dúsított üzem. Teljesítménytöbblet nem volt, gázreakció javult valamelyest.  
Én is jobb gázreakciót vélek felfedezni úgy gondolom!

Amúgy csak padlógázon füstöl finoman nem, viszont ez is retek büdös azóta...lehet hogy a 2t olaj is közrejátszik!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #8955 Dátum: 2013.11.14 csütörtök, 23:42:03 »

Amikor még céges benzines autót használtam, akkor a lizing cég  sajnálta  javíttatni a katalizátort. 1,6-os eredetileg 100 lovas Ecotec Opel a GPS szerint is megfutotta 210-et sík úton. Mivel dög volt lambda szonda is így "beérte" átlag 13-14 liter benzinnel százon (akkor még céges tankolókártyát használtam és 10 évvel fiatalabb voltam és bátrabb) Okádék benzin szaga volt a kipufogónak de cserébe nagyon ment.
hát annyi anyaggal mehet is  wow1 vigyor3


óóó csak kpm-el sose találkozzak  vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #8956 Dátum: 2014.01.11 szombat, 08:23:04 »

ilyet lehet íratni tddi-re is? Smiley
http://youtu.be/4_3cGbbQSXs
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #8957 Dátum: 2014.01.11 szombat, 10:22:56 »

ilyet lehet íratni tddi-re is? Smiley
http://youtu.be/4_3cGbbQSXs

Lehet chippelni a tddi-t is.....sokaknak van is.
Vagy nem erre voltál kíváncsi?
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8958 Dátum: 2014.01.11 szombat, 10:55:11 »

ilyet lehet íratni tddi-re is? Smiley
http://youtu.be/4_3cGbbQSXs

nem...
Naplózva
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #8959 Dátum: 2014.01.11 szombat, 10:57:30 »

nem...

Sad
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #8960 Dátum: 2014.01.11 szombat, 12:12:28 »

ilyet lehet íratni tddi-re is? Smiley
http://youtu.be/4_3cGbbQSXs

Egy jófajta szikével kivágod a turbócsöveket, aztán az is fog majd így füstölni  eplus2 eplus2
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8961 Dátum: 2014.01.11 szombat, 19:35:38 »

na most ő a launch control-ra gondolt... eplus2
Naplózva
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #8962 Dátum: 2014.01.11 szombat, 20:29:45 »

Van itt valakinek tdci-n nyitott rendszere?

Leveszem a katalizátort az biztos, de gondolkozok valami nagyobb csövezésen vagy ha azon nem akkor levágom a végdobot!

KPM mennyire szokott gyárinak látszó autókat megállítani?  vigyor3
NEm szeretnék hatósági vizsgát emiatt...

30 éves koromig én is minden marhaságot beleraktam a korábbi autóimba, költöttem el valag pénzt tuningra, és csak akkor láttam hogy értelmetlen amikor kivettem belőle, és meglepve tapasztaltam hogy nincs változás/visszaesés. Azóta már a gyári megoldásokat preferálom. Ha haladni akarok akkor taposom a gyári gázpedált, ha nagyon kell menni, akkor padlógáz koppanásig, ilyenkor nem nézi az ECU a lambdát,,,a legjobb tuning:)
« Utoljára szerkesztve: 2014.01.11 szombat, 20:34:31 írta FokaDriver » Naplózva
waver
Vendég
« Új hozzászólás #8963 Dátum: 2014.01.13 hétfő, 00:09:14 »

http://kanizsatuning.hu/

sok szeretettel várunk mindenkit
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #8964 Dátum: 2014.01.14 kedd, 14:07:59 »

30 éves koromig én is minden marhaságot beleraktam a korábbi autóimba, költöttem el valag pénzt tuningra, és csak akkor láttam hogy értelmetlen amikor kivettem belőle, és meglepve tapasztaltam hogy nincs változás/visszaesés. Azóta már a gyári megoldásokat preferálom. Ha haladni akarok akkor taposom a gyári gázpedált, ha nagyon kell menni, akkor padlógáz koppanásig, ilyenkor nem nézi az ECU a lambdát,,,a legjobb tuning:)
én csak egy chiptuningra költöttem:) és dízelem van!

természetesen ez benzines esetén egész más! Ott vagyonokat költhetsz de sose lesz belőle jó dízel  eplus2

nem baszogatásképpen írtam! wave
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


clint
Vendég
« Új hozzászólás #8965 Dátum: 2014.01.14 kedd, 15:28:17 »

Van itt valakinek tdci-n nyitott rendszere?

Leveszem a katalizátort az biztos, de gondolkozok valami nagyobb csövezésen vagy ha azon nem akkor levágom a végdobot!

KPM mennyire szokott gyárinak látszó autókat megállítani?  vigyor3
NEm szeretnék hatósági vizsgát emiatt...

Szia!

Nekem teljesen nyitott rendszerem van, kb. 3 éve járok így vele.
A hangja mint a mennydörgés, negatív élményem még nem volt vele.
Műszakin simán átmentem Smiley)))

Van videóm youtube-on, igaz elég rövidek. Élőben azért mélyebb a hangja.
http://www.youtube.com/watch?v=KskxC-X2YMU
http://www.youtube.com/watch?v=eBPZNBuKHjs
Naplózva
clint
Vendég
« Új hozzászólás #8966 Dátum: 2014.01.14 kedd, 15:44:30 »

30 éves koromig én is minden marhaságot beleraktam a korábbi autóimba, költöttem el valag pénzt tuningra, és csak akkor láttam hogy értelmetlen amikor kivettem belőle, és meglepve tapasztaltam hogy nincs változás/visszaesés. Azóta már a gyári megoldásokat preferálom. Ha haladni akarok akkor taposom a gyári gázpedált, ha nagyon kell menni, akkor padlógáz koppanásig, ilyenkor nem nézi az ECU a lambdát,,,a legjobb tuning:)

A TDCI érezhetően könnyebben indul meg katalizátor nélkül. Nem tudom, hogy ez Lóerőben is kifejezhető e, bár voltam pados mérésen chip után és bőven a várt érték fölé került az autó teljesítménye. Amit írtál az szívó benzinnél tökéletesen megállja a helyét, én is ilyen voltam 30 előtt Smiley
Mára a dízelemben sincs se chip se sport szűrő, mert nincs rá szükségem, nem hajtom a kocsit feleslegesen.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #8967 Dátum: 2014.01.14 kedd, 22:25:15 »

Szia!

Nekem teljesen nyitott rendszerem van, kb. 3 éve járok így vele.
A hangja mint a mennydörgés, negatív élményem még nem volt vele.
Műszakin simán átmentem Smiley)))

Van videóm youtube-on, igaz elég rövidek. Élőben azért mélyebb a hangja.
http://www.youtube.com/watch?v=KskxC-X2YMU
http://www.youtube.com/watch?v=eBPZNBuKHjs
Nagyon tetszik a hangja:)

De mennyire zavaró ez pl. Pályatempónál 2-3órán keresztül??
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


clint
Vendég
« Új hozzászólás #8968 Dátum: 2014.01.14 kedd, 23:24:58 »

Nagyon tetszik a hangja:)

De mennyire zavaró ez pl. Pályatempónál 2-3órán keresztül??

Mondjuk egy 10 órás útra nem indulnék el vele Smiley)) de egy jó hifi sokat segíthet ezen is.
Nagy tempónál magas fordulaton lesz igazán hangos, 2-3000 ig egész elfogadható.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #8969 Dátum: 2014.01.14 kedd, 23:40:25 »

én csak egy chiptuningra költöttem:) és dízelem van!

természetesen ez benzines esetén egész más! Ott vagyonokat költhetsz de sose lesz belőle jó dízel  eplus2

nem baszogatásképpen írtam! wave


Ne felejtsük el, hogy a turbón van a hangsúly Smiley Nem benzin-dízel, hanem benzin és turbo dízel összehasonlításról van szó. Egy szívó dízel igencsak silány képességű, míg ez szívó benyásokról nem mondható el, turbós benzinesekről pedig pláne nem.. Smiley

Ja és, amennyiben ésszel történik egy szívó (benzines) tuningolása, akkor annak meg van az eredménye. Az pedig köztudott (kéne, hogy legyen), hogy gyújtás és üzemanyag ellátás beállítása nélkül nem lehet teljesítményt növelni semmilyen beavatkozással.  Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2014.01.14 kedd, 23:46:31 írta Dávid » Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #8970 Dátum: 2014.01.15 szerda, 13:06:14 »


Ne felejtsük el, hogy a turbón van a hangsúly Smiley Nem benzin-dízel, hanem benzin és turbo dízel összehasonlításról van szó. Egy szívó dízel igencsak silány képességű, míg ez szívó benyásokról nem mondható el, turbós benzinesekről pedig pláne nem.. Smiley

Ja és, amennyiben ésszel történik egy szívó (benzines) tuningolása, akkor annak meg van az eredménye. Az pedig köztudott (kéne, hogy legyen), hogy gyújtás és üzemanyag ellátás beállítása nélkül nem lehet teljesítményt növelni semmilyen beavatkozással.  Smiley

bár az is tény, hogy amikor az 1.8-as benzines mondimmal megkerestem 4 tuningost, akkor mind azt mondta, hogy emberi áron nem lehet tuningolni. Ha érezhető teljesítmény növelést akarok, akkor mélyen zsebbe kell nyúlni. A legtöbb diesel-en is a turbónyomás, a geometria és az üzemanyaggal vezérlésésvel lehet teljesítményt növelni (bár én ehez nem értek, de majd a nálam okosabbak leírják).

Szóval sima szívó benzinesnél szívás a tuning, a turbó diesel-nél viszonylag pici pénzből elő lehet hozni a tartalékokat.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #8971 Dátum: 2014.01.15 szerda, 13:12:17 »


Ne felejtsük el, hogy a turbón van a hangsúly Smiley Nem benzin-dízel, hanem benzin és turbo dízel összehasonlításról van szó. Egy szívó dízel igencsak silány képességű, míg ez szívó benyásokról nem mondható el, turbós benzinesekről pedig pláne nem.. Smiley

Ja és, amennyiben ésszel történik egy szívó (benzines) tuningolása, akkor annak meg van az eredménye. Az pedig köztudott (kéne, hogy legyen), hogy gyújtás és üzemanyag ellátás beállítása nélkül nem lehet teljesítményt növelni semmilyen beavatkozással.  Smiley
Az egyetlen ésszeszerű szívó benzines tuningolás az ha veszel egyet nagyobb motorral.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #8972 Dátum: 2014.01.15 szerda, 13:14:02 »

Az egyetlen ésszeszerű szívó benzines tuningolás az ha veszel egyet nagyobb motorral.

igen, nyes
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8973 Dátum: 2014.01.15 szerda, 13:24:36 »

a turbó diesel-nél viszonylag pici pénzből elő lehet hozni a tartalékokat.

Ez a dízelben tartalék kihozása tuning egy érdekes kérdés...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #8974 Dátum: 2014.01.15 szerda, 13:29:15 »

Ez a dízelben tartalék kihozása tuning egy érdekes kérdés...

Hát szerintem ha a gyárit,átalakítás nélkül felhúzod,az csökkenti az élettartamot... Smiley De nem értek hozzá.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #8975 Dátum: 2014.01.15 szerda, 13:37:21 »

Ez a dízelben tartalék kihozása tuning egy érdekes kérdés...
Dizelnél is az a legjobb tuning ha vesz az ember egy nagyobbat. Csak az is tény, hogy a dizelt sokkal könnyebb egy kis taknyolással kevés pénzből érezhetően húzni. Hiszem, hogy azért nyiródott ki 73ekm-nél anno az MKIII-asnál az EGR-em mert vagy 20ekm piszkált motorral jártam. Ezért én már nem vagyok hajlandó semmilyen piszkálást csinálni. Legyen elég annyi amit a gyár belerakott, ha több kellene akkor venni kell egy erősebb autót. Undecided
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #8976 Dátum: 2014.01.15 szerda, 13:51:52 »

Az egyetlen ésszeszerű szívó benzines tuningolás az ha veszel egyet nagyobb motorral.

Jaja. Valami faszi mondta egyszer, aki a Lada motorját tuningolt fel turboval, hogy másfél misibe fájt neki (sok évvel ezelőtt).

Annyiért már autót is kaphatott volna...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #8977 Dátum: 2014.01.15 szerda, 13:53:48 »

Hát szerintem ha a gyárit,átalakítás nélkül felhúzod,az csökkenti az élettartamot... Smiley De nem értek hozzá.

A kérdés, hogy mennyire húzod meg, és mennyivel csökkenti. Mert ha mondjuk teszel rá 20%-ot (amit már észreveszel), és ez csökkenti az eredeti félmillió km-t 350 ezerre, az sokaknál a "tökmindegy" kategória.

Benzines-turbos Subarunál mondták egy ismerősnek anno, hogy járhat a gyári 0,5 túltöltéssel, és lesz 200 ezer km. a generál. Feltehetik 1,5 barra is, és akkor 20 ezer km. Vagy mondjuk 1 bar, és akkor 50 ezer km.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #8978 Dátum: 2014.01.15 szerda, 13:54:22 »

Jaja. Valami faszi mondta egyszer, aki a Lada motorját tuningolt fel turboval, hogy másfél misibe fájt neki (sok évvel ezelőtt).

Annyiért már autót is kaphatott volna...

AndyA

Gondolom, azért Őt valami más motiválta!
Pl., hogy meglepetést okozzon egy-két rizsrakétás hippinek...  eplus2
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #8979 Dátum: 2014.01.15 szerda, 15:32:32 »

Hát szerintem ha a gyárit,átalakítás nélkül felhúzod,az csökkenti az élettartamot... Smiley De nem értek hozzá.

azért ebben benne van az is, hogy ugyan az a motor, ugyan azzal a vezérléssel, csak más szoftverrel 115LE, 130LE, 160LE, akkor miért ne használhatnád te is a 160LE megfelelő configot, ha minden ugyan az. Rengeteg motort gyártanak így és nem csak a Ford, hanem a BMW is. Ugyan az a moci mozog viszonylag nagy LE intervallumban, eléggé tartósra készítve. Az MK3 még nem ennek a fényében készült és akárki akár mit mond, annak a diesel motorját nem tartom valami nagyra.

A BMW pl azt műveli, hogy az 1600-2000ccm-ben ugyan azt az 1800-as mocit gyártja, egy két apróságban módosítva és nagyon módosítva szofverben (hasonló blokkjai vannak nagyobb motorkategóriában).

Persze az ész nélkül húzott motorok nem nagyon bírják, de eddig még a Bunyek féle tuningról nem hallottam ilyeneket. Ha ésszel csinálják és az autót nem a ringen hajtod napi 8 órát csúcs teljesítméányen (bár akkor a nem tuningolt is befuccsol) akkor nem hiszem, hogy szignifikáns élettartamot vesztesz. Ezek a mocik igencsak 500eKm felett tudnak elmenni. Szerintem egy ilyen "normális" tuninggal ezt nem fogod lerövidíteni.

Persze, ha egy 2.0 mondival akarod lenyomni a 4.2-es audi A8-at, akkor annyira kell tuningolni, hogy az már biztosan kárt okoz, de ekkor a légszűrőtől kezdve egy valag dolgot kell módosítani, ami nem egészséges.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #8980 Dátum: 2014.01.15 szerda, 16:46:18 »

azért ebben benne van az is, hogy ugyan az a motor, ugyan azzal a vezérléssel, csak más szoftverrel 115LE, 130LE, 160LE, akkor miért ne használhatnád te is a 160LE megfelelő configot, ha minden ugyan az. Rengeteg motort gyártanak így és nem csak a Ford, hanem a BMW is. Ugyan az a moci mozog viszonylag nagy LE intervallumban, eléggé tartósra készítve. Az MK3 még nem ennek a fényében készült és akárki akár mit mond, annak a diesel motorját nem tartom valami nagyra.

A BMW pl azt műveli, hogy az 1600-2000ccm-ben ugyan azt az 1800-as mocit gyártja, egy két apróságban módosítva és nagyon módosítva szofverben (hasonló blokkjai vannak nagyobb motorkategóriában).

Persze az ész nélkül húzott motorok nem nagyon bírják, de eddig még a Bunyek féle tuningról nem hallottam ilyeneket. Ha ésszel csinálják és az autót nem a ringen hajtod napi 8 órát csúcs teljesítméányen (bár akkor a nem tuningolt is befuccsol) akkor nem hiszem, hogy szignifikáns élettartamot vesztesz. Ezek a mocik igencsak 500eKm felett tudnak elmenni. Szerintem egy ilyen "normális" tuninggal ezt nem fogod lerövidíteni.

Persze, ha egy 2.0 mondival akarod lenyomni a 4.2-es audi A8-at, akkor annyira kell tuningolni, hogy az már biztosan kárt okoz, de ekkor a légszűrőtől kezdve egy valag dolgot kell módosítani, ami nem egészséges.

Pl. féket és futóművet sem árt akkor már az autó alá rakni. Smiley

Amúgy pl. a MK3 2.2 TDCi blokkja azonos a 2.0-val, csak a hengerek nagyobbak benne egy picit (meg az injektorok és a turbo). Így is lehet plusz pár lóerőt csinálni. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8981 Dátum: 2014.01.15 szerda, 17:14:13 »

azért ebben benne van az is, hogy ugyan az a motor, ugyan azzal a vezérléssel, csak más szoftverrel 115LE, 130LE, 160LE, akkor miért ne használhatnád te is a 160LE megfelelő configot, ha minden ugyan az. Rengeteg motort gyártanak így és nem csak a Ford, hanem a BMW is. Ugyan az a moci mozog viszonylag nagy LE intervallumban, eléggé tartósra készítve. Az MK3 még nem ennek a fényében készült és akárki akár mit mond, annak a diesel motorját nem tartom valami nagyra.

A BMW pl azt műveli, hogy az 1600-2000ccm-ben ugyan azt az 1800-as mocit gyártja, egy két apróságban módosítva és nagyon módosítva szofverben (hasonló blokkjai vannak nagyobb motorkategóriában).

Persze az ész nélkül húzott motorok nem nagyon bírják, de eddig még a Bunyek féle tuningról nem hallottam ilyeneket. Ha ésszel csinálják és az autót nem a ringen hajtod napi 8 órát csúcs teljesítméányen (bár akkor a nem tuningolt is befuccsol) akkor nem hiszem, hogy szignifikáns élettartamot vesztesz. Ezek a mocik igencsak 500eKm felett tudnak elmenni. Szerintem egy ilyen "normális" tuninggal ezt nem fogod lerövidíteni.

Persze, ha egy 2.0 mondival akarod lenyomni a 4.2-es audi A8-at, akkor annyira kell tuningolni, hogy az már biztosan kárt okoz, de ekkor a légszűrőtől kezdve egy valag dolgot kell módosítani, ami nem egészséges.
mi nem tartós az mk3 féle dízeleken?

tdci-nél az üanyag rendszer, de az is a delphi hibájából. a blokk meg a transitból jött ahol azért fontos a meghízhatóság, és el is mennek az mk3 dízelek 5-600ekm-t
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #8982 Dátum: 2014.01.15 szerda, 17:20:58 »

mi nem tartós az mk3 féle dízeleken?

tdci-nél az üanyag rendszer, de az is a delphi hibájából. a blokk meg a transitból jött ahol azért fontos a meghízhatóság, és el is mennek az mk3 dízelek 5-600ekm-t

bocs, igen nekem az üanyag rendszer gondok jelentik a problémát. Én annó ezért döntöttem a benzines mellett. Egyetértek, hogy ez nem a motor és a Ford hibája, bár gondolom nem fogtak pisztolyt a fejükhöz, hogy delphit válasszanak.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8983 Dátum: 2014.01.15 szerda, 19:58:43 »

bocs, igen nekem az üanyag rendszer gondok jelentik a problémát. Én annó ezért döntöttem a benzines mellett. Egyetértek, hogy ez nem a motor és a Ford hibája, bár gondolom nem fogtak pisztolyt a fejükhöz, hogy delphit válasszanak.
nyílván nem vigyor3 de pl nekem a tddi 90 helyett 130-135le ami ~1,5x-es a gyárinak. és benne van már közel 100ekm hibamentesen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #8984 Dátum: 2014.01.15 szerda, 22:55:52 »

nyílván nem vigyor3 de pl nekem a tddi 90 helyett 130-135le ami ~1,5x-es a gyárinak. és benne van már közel 100ekm hibamentesen

gondolom azért neked is ésszel lett csinálva az egész. Biztos vagyok benne, hogy ha ésszel van, akkor nem lesz vele semmi gond. Én a Bunyek tuning óta kb 30eKm-t mentem gond nélkül
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8985 Dátum: 2014.01.15 szerda, 23:04:06 »

gondolom azért neked is ésszel lett csinálva az egész. Biztos vagyok benne, hogy ha ésszel van, akkor nem lesz vele semmi gond. Én a Bunyek tuning óta kb 30eKm-t mentem gond nélkül
azért van amikor elgurul a gyógyszer jó messzire nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #8986 Dátum: 2014.01.16 csütörtök, 07:15:35 »

azért van amikor elgurul a gyógyszer jó messzire nyes

...és jó gyorsan kell utána menni, mi...? taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #8987 Dátum: 2014.01.28 kedd, 18:23:58 »

Na ez ádázul néz ki:

http://www.youtube.com/watch?v=oCNXxl5gTF4
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #8988 Dátum: 2014.01.29 szerda, 17:04:00 »

vannak gondok  Grin
sok pénzt költött erre a hulladékra ami ráadásul még csúnya is lett és szarul is megy!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #8989 Dátum: 2014.01.29 szerda, 22:02:17 »


Jézus, az a középkonzol...
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #8990 Dátum: 2014.01.29 szerda, 23:48:32 »

vannak gondok  Grin
sok pénzt költött erre a hulladékra ami ráadásul még csúnya is lett és szarul is megy!


Mihez képest megy szarul Smiley Önmagához képest valamivel jobban, egy TDCI-nél szintén valamivel jobban, tehát ahhoz képest, hogy egy Mondeo-t vettek tuningalapnak egész korrekt meló, ha csak a műszaki oldalát nézzük. Azt nem tudom, hogy egyedi programot írtak-e rá, de valamit rátöltöttek OBD-n keresztül ahogy nézem, és ha jobban megy akkor biztos nem szart. Egyébként a kipufogó elég jól ki lett találva, azzal nincs párja a Mondeo-k között, állítólag rendesen kiszámolták, méretezték is.

Itt a párja fehérben, ez azért ízlésesen néz ki. Az a dupla csöves rendszer, hosszú leömlővel (fogalmam nincs hogy tudták elvezetni) kurvajól muzsikál. Le a kalappal, ügyes munka:

https://www.youtube.com/watch?v=6cFLtF5NCb8
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #8991 Dátum: 2014.01.30 csütörtök, 00:02:54 »

Jézus, az a középkonzol...
eléggé igénytelen azok a műszer rögzítések
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #8992 Dátum: 2014.01.30 csütörtök, 00:21:55 »


Mihez képest megy szarul Smiley Önmagához képest valamivel jobban, egy TDCI-nél szintén valamivel jobban, tehát ahhoz képest, hogy egy Mondeo-t vettek tuningalapnak egész korrekt meló, ha csak a műszaki oldalát nézzük. Azt nem tudom, hogy egyedi programot írtak-e rá, de valamit rátöltöttek OBD-n keresztül ahogy nézem, és ha jobban megy akkor biztos nem szart. Egyébként a kipufogó elég jól ki lett találva, azzal nincs párja a Mondeo-k között, állítólag rendesen kiszámolták, méretezték is.

Itt a párja fehérben, ez azért ízlésesen néz ki. Az a dupla csöves rendszer, hosszú leömlővel (fogalmam nincs hogy tudták elvezetni) kurvajól muzsikál. Le a kalappal, ügyes munka:

https://www.youtube.com/watch?v=6cFLtF5NCb8
mondjuk, hogy a dízelen tized ennyit sem kell alakítani és nem ezt a szintet hanem a sokszorosát éred el!

https://www.youtube.com/watch?v=NbShuHhQq6k

« Utoljára szerkesztve: 2014.01.30 csütörtök, 00:23:38 írta FrancoNero » Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #8993 Dátum: 2014.01.30 csütörtök, 01:43:05 »

mondjuk, hogy a dízelen tized ennyit sem kell alakítani és nem ezt a szintet hanem a sokszorosát éred el!

https://www.youtube.com/watch?v=NbShuHhQq6k



Nem azért mert dízel, hanem azért mert feltöltött. Aki durva tuningot akar, vegyen turbós benzinest. Ne mások tüdejét rákosítsa el az ilyen okádék kormolással. Minden koromfüstöt okádó dízelnek azonnal be kéne vonni a forgalmiját.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #8994 Dátum: 2014.01.30 csütörtök, 02:28:33 »

Nem azért mert dízel, hanem azért mert feltöltött. Aki durva tuningot akar, vegyen turbós benzinest. Ne mások tüdejét rákosítsa el az ilyen okádék kormolással. Minden koromfüstöt okádó dízelnek azonnal be kéne vonni a forgalmiját.
na ezért nem fogunk egyetérteni sosem vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


fecso71
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 124



E-mail
« Új hozzászólás #8995 Dátum: 2014.01.30 csütörtök, 05:18:20 »

Nézegetem ezt az oldalt... http://tuning-box.hu/ford-tuningbox-tuning-box/194-ford-mondeo-tuningbox.html  Valóban létezhet, hogy ezzel a "kütyüvel" kapok +30 lovat és a fogyasztásom is picit csökkenhet ezzel együtt? Van valakinek már ilyen beszerelve? Esetleg vélemény vagy tapasztalat?   worship

Ez a típus az enyém + automata váltó:

Ford Mondeo 2.0 TDCi 130 LE (DPF) motornál 30 LE Teljesítménynövekedés
   Gyári    Tuning-Box használatával
Teljesítmény    96 KW = 130 LE    118 KW = 160 LE
Nyomaték    330 Nm    420 Nm
Naplózva

2019 Mondeo Hybrid Vignale
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #8996 Dátum: 2014.01.30 csütörtök, 08:00:22 »

Nézegetem ezt az oldalt... http://tuning-box.hu/ford-tuningbox-tuning-box/194-ford-mondeo-tuningbox.html  Valóban létezhet, hogy ezzel a "kütyüvel" kapok +30 lovat és a fogyasztásom is picit csökkenhet ezzel együtt? Van valakinek már ilyen beszerelve? Esetleg vélemény vagy tapasztalat?   worship

Ez a típus az enyém + automata váltó:

Ford Mondeo 2.0 TDCi 130 LE (DPF) motornál 30 LE Teljesítménynövekedés
   Gyári    Tuning-Box használatával
Teljesítmény    96 KW = 130 LE    118 KW = 160 LE
Nyomaték    330 Nm    420 Nm

Inkább chip-et rakass bele Smiley
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #8997 Dátum: 2014.01.30 csütörtök, 08:17:12 »

Nézegetem ezt az oldalt... http://tuning-box.hu/ford-tuningbox-tuning-box/194-ford-mondeo-tuningbox.html  Valóban létezhet, hogy ezzel a "kütyüvel" kapok +30 lovat és a fogyasztásom is picit csökkenhet ezzel együtt? Van valakinek már ilyen beszerelve? Esetleg vélemény vagy tapasztalat?   worship

Ez a típus az enyém + automata váltó:

Ford Mondeo 2.0 TDCi 130 LE (DPF) motornál 30 LE Teljesítménynövekedés
   Gyári    Tuning-Box használatával
Teljesítmény    96 KW = 130 LE    118 KW = 160 LE
Nyomaték    330 Nm    420 Nm

Létezik, csak az nem mindegy, hogy meddig bírja.

Amúgy ha jól emlékszem, kb. 300 Ft-tal többért írnak bele neked rendes chiptuningot. Bunyek kollégával egyeztess.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8998 Dátum: 2014.01.30 csütörtök, 08:31:36 »

Létezik, csak az nem mindegy, hogy meddig bírja.

Amúgy ha jól emlékszem, kb. 300 Ft-tal többért írnak bele neked rendes chiptuningot. Bunyek kollégával egyeztess.

AndyA

Mi mást csinál a chip, mint egy ilyen box?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #8999 Dátum: 2014.01.30 csütörtök, 08:32:53 »

Mi mást csinál a chip, mint egy ilyen box?

A box egy két értéket állít át,fals jeleket adva,míg a chip egy komplexebb dolog Smiley legalábbis én így tudom.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 173 174 175 176 177 178 179 [180] 181 182 183 184 185 186 187 188   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.075 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.