Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:51:12 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 37 38 39 40 41 42 43 [44] 45 46 47 48 49 50 51 ... 188   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Tuning  (Megtekintve 2694768 alkalommal)
0 Felhasználó és 41 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #2150 Dátum: 2006.04.07 péntek, 10:04:00 »

az is igaz...aláírom...meglátom,hogy milyen lesz.már nagyon várom,de csak jhét közepén lesz ideje a srácnak...
viszont a peresebb gumi mégjobban elmászik az úton(thx2 da sok kamionos).:-)
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2151 Dátum: 2006.04.07 péntek, 10:07:00 »

Megint mas "okostelefont".
David,
 
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #2152 Dátum: 2006.04.07 péntek, 10:08:00 »

Elkészült a blue fedcomp tuningom  
Ime

Amint látom be is kötötted:)))) Jól müxik?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2153 Dátum: 2006.04.07 péntek, 10:09:00 »

Engem abszolut nem zavar, a kilóméteróra egyebek már régen kékítve lettek. Picit lehet halványítani a fényerő szabályzással, de nem sokat - maxon használom
Az a lényeg, hogy Neked jó legyen. A VW-ek mindig erre panaszkodtak, azért kérdeztem.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #2154 Dátum: 2006.04.07 péntek, 10:16:00 »

Amint látom be is kötötted:)))) Jól müxik?
Faintosan megy, főleg a hőmérő teccik, egész pontosnak érzem. Pumpaegység megmaradt, csak csatit kellett cserélni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2155 Dátum: 2006.04.07 péntek, 10:18:00 »

Faintosan megy, főleg a hőmérő teccik, egész pontosnak érzem. Pumpaegység megmaradt, csak csatit kellett cserélni.

Én még várok az új órára, elvileg valahol úton van:)))) A hőmérő is csak akkor kerül be:))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2156 Dátum: 2006.04.07 péntek, 10:45:00 »

meglepi az ,hogy 1.6i van hátul(thx2álmos) és igazából 2.0kissebb alakításokkal...
még nem volt ültetve a kocsi..sőt..olyan rangeres most(ami egy fasz szerelő miatt van).
amint megvan leírom,hogy hogy okosította meg a mostani szerelőm.
pesti vok és rühellem az utakat,de hátha a menetstabilitás jobb lesz..a gumiméret marad a 195 65 15..hátha nem basznak ki velem annyira a kátyúk és társai...
üdv!
Áttolnám a kombányom a réndzseredre, kár hogy nem kompatible a rugó-gátlószett
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2157 Dátum: 2006.04.07 péntek, 10:50:00 »

Áttolnám a kombányom a réndzseredre, kár hogy nem kompatible a rugó-gátlószett
hogy mi???
veled beszéltem,hogy túl alacsonyan van  a kocsid?v nem?
ha gondolod odaadom betesztelésre a régi rugóimat,de sztem megtartom télre őket
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2158 Dátum: 2006.04.07 péntek, 10:54:00 »

hogy mi???
veled beszéltem,hogy túl alacsonyan van  a kocsid?v nem?
ha gondolod odaadom betesztelésre a régi rugóimat,de sztem megtartom télre őket
Ja, ja, lehet hogy a f.szerelőd ölég volna? nem jók nekem a ruganyaid, sajna ...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2159 Dátum: 2006.04.07 péntek, 11:21:00 »

Ja, ja, lehet hogy a f.szerelőd ölég volna? nem jók nekem a ruganyaid, sajna ...
jólvan!
amúgy meg vw-s a szerelőm!:-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2160 Dátum: 2006.04.07 péntek, 11:33:00 »

ide is belinkeltem...
stylingon találtam akciót!
http://www.carstyling.hu/alkatresz_shower.php?id=965
Már nincs ott semmi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2161 Dátum: 2006.04.07 péntek, 12:02:00 »

Már nincs ott semmi
akkor azért ,mert elvittem az uccsó rugókat.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2162 Dátum: 2006.04.07 péntek, 18:32:00 »

viszont a peresebb gumi mégjobban elmászik az úton(thx2 da sok kamionos).:-)
MEg hülye is vagy!
Nem értetted mit magyaráznak!
Nagyobb futófelület jobban tapad!
Mive peres nem fog elmászni annyira de viszont hirtelen csúszik meg...
Majd elmagyarázom neked!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2163 Dátum: 2006.04.07 péntek, 20:18:00 »

viszont a peresebb gumi mégjobban elmászik az úton(thx2 da sok kamionos).:-)
Faro kollega nem a peresre hanem a szélesebb gumira gondolt..
Azóta beszéltünk!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2164 Dátum: 2006.04.07 péntek, 23:01:00 »

MEg hülye is vagy!
Nem értetted mit magyaráznak!
Nagyobb futófelület jobban tapad!
Mive peres nem fog elmászni annyira de viszont hirtelen csúszik meg...
Majd elmagyarázom neked!
Nagyobb futófelület jobban tapad!
 
Ez kétségtelenül igaz, de az is, hogy nagyobb felületen oszlik el a tömeg, azaz egységnyi felületre kisebb nyomás jut.
Száraz úton jobb, nedvesen, havon rosszabb. Drágább, jobban megvezetik a vályúk, sűrűbben mész a felniklinikára, de jobban néz ki, stabilabb, kevésbé nyúlós. Éljen az ésszerű kompromisszum.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #2165 Dátum: 2006.04.07 péntek, 23:08:00 »

MEg hülye is vagy!
Nem értetted mit magyaráznak!
Nagyobb futófelület jobban tapad!
Mive peres nem fog elmászni annyira de viszont hirtelen csúszik meg...
Majd elmagyarázom neked!
Pont ez az hogy mivel peres, merevebb a gumi, jóval könyebben megérzed az útegyenetlenségeket,így könnyebben el is mászik..
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2166 Dátum: 2006.04.08 szombat, 00:33:00 »

Pont ez az hogy mivel peres, merevebb a gumi, jóval könyebben megérzed az útegyenetlenségeket,így könnyebben el is mászik..
Ne akard már bemagyarázni nekem, hogy egy ballonos gumi nem mászik annyira mint egy peres!
Ez nem igaz!
A gyári kerekek 185/65 R14-esek voltak!
Első lépésben 195/50 R15 volt az autón, Ég és föld a külömbség!
Most 215/45 17 van fönn(ezt már senkink nem ajánlom)! Nem igazán csúszik ki kanyarokban...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2167 Dátum: 2006.04.08 szombat, 00:54:00 »

Ne akard már bemagyarázni nekem, hogy egy ballonos gumi nem mászik annyira mint egy peres!
Ez nem igaz!
A gyári kerekek 185/65 R14-esek voltak!
Első lépésben 195/50 R15 volt az autón, Ég és föld a külömbség!
Most 215/45 17 van fönn(ezt már senkink nem ajánlom)! Nem igazán csúszik ki kanyarokban...
Szerintem ugy erti, hogy egyenetlen, rossz minosegu uton maszik el jobban. (ez igy is van)
Termeszetesen jo uton a peres sokkal jobb.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2168 Dátum: 2006.04.08 szombat, 13:11:00 »

MEg hülye is vagy!
Nem értetted mit magyaráznak!
Nagyobb futófelület jobban tapad!
Mive peres nem fog elmászni annyira de viszont hirtelen csúszik meg...
Majd elmagyarázom neked!
inkább kussoljááá
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2169 Dátum: 2006.04.08 szombat, 13:12:00 »

Szerintem ugy erti, hogy egyenetlen, rossz minosegu uton maszik el jobban. (ez igy is van)
Termeszetesen jo uton a peres sokkal jobb.
pontosan...
már megszoktam  a lufikat...
nagyon várom már,hogy milyen lesz ültetés és egyebek után  a kocsi...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2170 Dátum: 2006.04.08 szombat, 21:00:00 »

Zombi!
Be rakattad a lefujó szelepet?
Olvasta valaki hogy van jobb mint a hagyományos direkt szűrő?Original tuning.hu-n láttam egy fekete hengert.Vélemény?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2171 Dátum: 2006.04.09 vasárnap, 11:20:00 »

a sportlégszűrő szétbassza a légtömegmérő
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2172 Dátum: 2006.04.09 vasárnap, 12:21:00 »

Ne akard már bemagyarázni nekem, hogy egy ballonos gumi nem mászik annyira mint egy peres!
Ez nem igaz!
A gyári kerekek 185/65 R14-esek voltak!
Első lépésben 195/50 R15 volt az autón, Ég és föld a külömbség!
Most 215/45 17 van fönn(ezt már senkink nem ajánlom)! Nem igazán csúszik ki kanyarokban...
Ne akard már bemagyarázni nekem...
 
Gondolom a nagy tapasztalat beszél beklőled!!!
 
A szélesebb gumit sokkal jobban megvezetik a vályúk, sokkal jobban reagál az úthibákra.
Amire te gondolsz, Álmos kolléga az a következő: a peres guminak jobb az oldaltartása, és kevésbé nyúlós, mint a ballonos. Ez az, amiről Te beszélsz, hogy kanyarban közvetlenebb. Száraz úton jobban is tapad, de pl poros, saras, nedves úton meg sokkal roszabban: kisebb az egységnyi felületre jutó nyomás.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #2173 Dátum: 2006.04.09 vasárnap, 13:01:00 »

Zombi-tól szeretnék tanácsot kérni hogy ha berakok a tdci mondeomba 1 másdok bov szelepet akkor az idővel tesz e kárt mondjuk turbóban vagy más alkatrészekben. semmi tuning nem érdekel csak a hangja miatt a nagy szissz érdekel.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2174 Dátum: 2006.04.09 vasárnap, 13:11:00 »

Zombi-tól szeretnék tanácsot kérni hogy ha berakok a tdci mondeomba 1 másdok bov szelepet akkor az idővel tesz e kárt mondjuk turbóban vagy más alkatrészekben. semmi tuning nem érdekel csak a hangja miatt a nagy szissz érdekel.
Zombi ebben gondolkodik, de otthon van a témában, várd meg ...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2175 Dátum: 2006.04.09 vasárnap, 17:27:00 »

Zombi-tól szeretnék tanácsot kérni hogy ha berakok a tdci mondeomba 1 másdok bov szelepet akkor az idővel tesz e kárt mondjuk turbóban vagy más alkatrészekben. semmi tuning nem érdekel csak a hangja miatt a nagy szissz érdekel.
hi!
bov nem tesz kárt a turbóban!
td-s ismerősök szerint!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2176 Dátum: 2006.04.09 vasárnap, 21:35:00 »

Ne akard már bemagyarázni nekem...
 
Gondolom a nagy tapasztalat beszél beklőled!!!
 
A szélesebb gumit sokkal jobban megvezetik a vályúk, sokkal jobban reagál az úthibákra.
Amire te gondolsz, Álmos kolléga az a következő: a peres guminak jobb az oldaltartása, és kevésbé nyúlós, mint a ballonos. Ez az, amiről Te beszélsz, hogy kanyarban közvetlenebb. Száraz úton jobban is tapad, de pl poros, saras, nedves úton meg sokkal roszabban: kisebb az egységnyi felületre jutó nyomás.
Angel!
 
Ez így van ahogy Te mondod!
De tedd meg légyszives, hogy átolvasod mégegyszer a mondat második felét!
Ezt elvonatkoztatva írtam a szélességétől...
De tudodmit? Itt van: hogy egy ballonos gumi nem mászik annyira mint egy peres!
Ballonos NEM egyenlő keskeny! Peres NEM egyenlő széles!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2177 Dátum: 2006.04.09 vasárnap, 22:44:00 »

Angel!
 
Ez így van ahogy Te mondod!
De tedd meg légyszives, hogy átolvasod mégegyszer a mondat második felét!
Ezt elvonatkoztatva írtam a szélességétől...
De tudodmit? Itt van: hogy egy ballonos gumi nem mászik annyira mint egy peres!
Ballonos NEM egyenlő keskeny! Peres NEM egyenlő széles!
Tényleg nem egyenlő? 205/55R16, 225/40R18.
Ha igaz, ezek a váltóméretek, nekem ebből az jött ki, minél szélesebb, annál peresebb.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #2178 Dátum: 2006.04.09 vasárnap, 23:44:00 »

Tényleg nem egyenlő? 205/55R16, 225/40R18.
Ha igaz, ezek a váltóméretek, nekem ebből az jött ki, minél szélesebb, annál peresebb.
Ok!
Én nem váltóméretekről beszéltem, de legyern neked igazad...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2179 Dátum: 2006.04.10 hétfő, 06:26:00 »

Annyit azért tudni illik, hogy itt két szabály van.
 
1. Angel mesternek mindig igaza van!
2. Ha ez még sem igy van, automatikusan életbe lép az első.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2180 Dátum: 2006.04.10 hétfő, 12:21:00 »

Sziasztok!
 
Kérdésem lenne. Sajnos 1.6-os a '97-es mondim. Ugye lomha csöppet. Az mtuning oldalán az 1.6os ford motorra 12 lovat dobnak rá kb. 50huf+áfá-ért. szerintetek megéri? lehetne érezni a különbséget?
köszi, sziasztok.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2181 Dátum: 2006.04.10 hétfő, 12:39:00 »

Sziasztok!
 
Kérdésem lenne. Sajnos 1.6-os a '97-es mondim. Ugye lomha csöppet. Az mtuning oldalán az 1.6os ford motorra 12 lovat dobnak rá kb. 50huf+áfá-ért. szerintetek megéri? lehetne érezni a különbséget?
köszi, sziasztok.
(szerintem ne "bántsd", volt időd, hogy "kibékülj" a helyzettel, a tömeg nem változik és a motor kopása nő ... szerintem egyáltalán nem sajnos egy 1.6, nekem azelőtt ilyen sierrám volt, imádtam )
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2182 Dátum: 2006.04.10 hétfő, 13:15:00 »

Sziasztok!
 
Kérdésem lenne. Sajnos 1.6-os a '97-es mondim. Ugye lomha csöppet. Az mtuning oldalán az 1.6os ford motorra 12 lovat dobnak rá kb. 50huf+áfá-ért. szerintetek megéri? lehetne érezni a különbséget?
köszi, sziasztok.
hi!
mi 1.6osok tartsunk össze!!!
héten kész a futóműtuning..
pár héten belül megyek tatabányára ECU tuningra ami kapcsolható lesz és 10ropi.
ha bevállik akkor sztem te is csináltass egy olyat.eddig akiknek csinált a srác(bosch szervízben) csak dícsére!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2183 Dátum: 2006.04.10 hétfő, 13:21:00 »

hi!
mi 1.6osok tartsunk össze!!!
héten kész a futóműtuning..
pár héten belül megyek tatabányára ECU tuningra ami kapcsolható lesz és 10ropi.
ha bevállik akkor sztem te is csináltass egy olyat.eddig akiknek csinált a srác(bosch szervízben) csak dícsére!
"pár héten belül megyek tatabányára ECU tuningra ami kapcsolható lesz és 10ropi"
Ez mi pontossan?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2184 Dátum: 2006.04.10 hétfő, 13:24:00 »

"pár héten belül megyek tatabányára ECU tuningra ami kapcsolható lesz és 10ropi"
Ez mi pontossan?
hú már pár sorrral ezelött leírtuk páran:-)
lényeg,hogy olyan kb mint a csip tuning és kb annyit is dob a kocsin.csak egyszerűbb megoldás.ha megvan akkor küldök képet róla...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2185 Dátum: 2006.04.10 hétfő, 13:25:00 »

hú már pár sorrral ezelött leírtuk páran:-)
lényeg,hogy olyan kb mint a csip tuning és kb annyit is dob a kocsin.csak egyszerűbb megoldás.ha megvan akkor küldök képet róla...
Vmi elérhetőség aki csinálja?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2186 Dátum: 2006.04.10 hétfő, 13:31:00 »

hi!
mi 1.6osok tartsunk össze!!!
héten kész a futóműtuning..
pár héten belül megyek tatabányára ECU tuningra ami kapcsolható lesz és 10ropi.
ha bevállik akkor sztem te is csináltass egy olyat.eddig akiknek csinált a srác(bosch szervízben) csak dícsére!
Van ilyen dízelhez is? TDDI hez?
10ropi?Huh??!!!!! ezért mit tud?
 
Üdv,
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2187 Dátum: 2006.04.10 hétfő, 13:33:00 »

Vmi elérhetőség aki csinálja?
carstylingon van ismerős (username:davids) amikor aktuális lesz akkor hívom fel.
 
 
szendre:nemtom,hogy van e tdhez,de megkérdezem!10ropiért olyan 10-15%ot!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2188 Dátum: 2006.04.10 hétfő, 13:34:00 »

carstylingon van ismerős (username:davids) amikor aktuális lesz akkor hívom fel.
 
 
szendre:nemtom,hogy van e tdhez,de megkérdezem!10ropiért olyan 10-15%ot!
Megköszönném az infót.
 
üdv,
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2189 Dátum: 2006.04.10 hétfő, 14:03:00 »

hi!
mi 1.6osok tartsunk össze!!!
héten kész a futóműtuning..
pár héten belül megyek tatabányára ECU tuningra ami kapcsolható lesz és 10ropi.
ha bevállik akkor sztem te is csináltass egy olyat.eddig akiknek csinált a srác(bosch szervízben) csak dícsére!
Szia.
 
No, ez tetszene! Engem is érdekelne, hogy mit fog utánna mutatni a kocsid, érzetre mi fog változni.
szép napokat!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2190 Dátum: 2006.04.10 hétfő, 14:13:00 »

Szia.
 
No, ez tetszene! Engem is érdekelne, hogy mit fog utánna mutatni a kocsid, érzetre mi fog változni.
szép napokat!
amúgy ha akarsz vmit tuningolni akkor pl:hengerfejpolírozás,ecu,sportbetét...ezek nem  a legdrágább tuningok,de azért dobnak vmit a teljesítményen...amúg
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2191 Dátum: 2006.04.10 hétfő, 14:16:00 »

amúgy ha akarsz vmit tuningolni akkor pl:hengerfejpolírozás,ecu,sportbetét...ezek nem  a legdrágább tuningok,de azért dobnak vmit a teljesítményen...amúg
..na vmé leokéztam..szal..
 
amúgy nem éri meg tuningolni  a benyás kocsikat szerintem.én jó áron jutottam hozzá  a cuccokhoz és csak ezért fogtam bele.viszont a megvásárolt cuccokhoz +kell vásárolni még okosságokat,hogy jobb legyen...
ha nem szoktál városban versenyezni v legális/illegális versenyekre járni akkor sztem ne fogj bele a teljesítménytuningba(kivéve,ha kva olcsón tudsz a tipusohoz vásárolni tuningcuccost).
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2192 Dátum: 2006.04.10 hétfő, 14:32:00 »

..na vmé leokéztam..szal..
 
amúgy nem éri meg tuningolni  a benyás kocsikat szerintem.én jó áron jutottam hozzá  a cuccokhoz és csak ezért fogtam bele.viszont a megvásárolt cuccokhoz +kell vásárolni még okosságokat,hogy jobb legyen...
ha nem szoktál városban versenyezni v legális/illegális versenyekre járni akkor sztem ne fogj bele a teljesítménytuningba(kivéve,ha kva olcsón tudsz a tipusohoz vásárolni tuningcuccost).
Az igazság az, hogy országúton nem igazán tetszik a dinamikája. Utazóautónak nagyon jó. Van egy ezerhatos zsigám otthon kifejezetten "hobbi" célokra. Azt szoktam "okosítani", de azt ugye lehet is házilag szinte semmi pénzből. Na az az autó megy is mint a vaddisznó! az úgy játszana a mondeommal, mint macska az egérrel. De alapvetően "szerelmes" vagyok a mondeoba.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2193 Dátum: 2006.04.10 hétfő, 14:41:00 »

Az igazság az, hogy országúton nem igazán tetszik a dinamikája. Utazóautónak nagyon jó. Van egy ezerhatos zsigám otthon kifejezetten "hobbi" célokra. Azt szoktam "okosítani", de azt ugye lehet is házilag szinte semmi pénzből. Na az az autó megy is mint a vaddisznó! az úgy játszana a mondeommal, mint macska az egérrel. De alapvetően "szerelmes" vagyok a mondeoba.
értelek!
chiptől meg ecutuningtól ne várj csodákat az az igazság.
valamennyire jvaulni fog az autó(10-15%elvileg),de azért csodákat ne várj tőlük.
ami eddig van a kocsimban:obx racing leömlő,focuscentral throttle body(nagyobb pillangószelep),kent sport vezérműtengelyek,rs olaj...(amúgy meg igazából 2.0a moci)és még mindíg nincs kész...ecutól várok javító eredményt,mert alul nem megy úgy a kocsi  a tengelyektől mint régen.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2194 Dátum: 2006.04.16 vasárnap, 18:32:00 »

Ki tud egy jó intercoolerest?Cittel voltunk Aba-n ,de a srác lehet hogy ért hozzá nem kétlen,de ugylátszik mi nem tartoztunk az ugyfélkörébe és nem vállalt be minket.Szal a feladat egy nagyobb intercooler beépítése./bocs Cit ezuton is hogy lerángattalak)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2195 Dátum: 2006.04.16 vasárnap, 19:04:00 »

értelek!
chiptől meg ecutuningtól ne várj csodákat az az igazság.
valamennyire jvaulni fog az autó(10-15%elvileg),de azért csodákat ne várj tőlük.
ami eddig van a kocsimban:obx racing leömlő,focuscentral throttle body(nagyobb pillangószelep),kent sport vezérműtengelyek,rs olaj...(amúgy meg igazából 2.0a moci)és még mindíg nincs kész...ecutól várok javító eredményt,mert alul nem megy úgy a kocsi  a tengelyektől mint régen.
RS olaj? Az min javít? Ritkább, jobban tűri a hőt?
A kipuffod az eredeti? Azt is érdemes lenne...
A sport vezérműtengelynél jellemző, hogy alul nem magy annyira. Esetenként még az alapjárattal is gond van.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #2196 Dátum: 2006.04.17 hétfő, 19:34:00 »

Ki tud egy jó intercoolerest?Cittel voltunk Aba-n ,de a srác lehet hogy ért hozzá nem kétlen,de ugylátszik mi nem tartoztunk az ugyfélkörébe és nem vállalt be minket.Szal a feladat egy nagyobb intercooler beépítése./bocs Cit ezuton is hogy lerángattalak)
Semmi gáz! Én jót soppingoltam fehérváron!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2197 Dátum: 2006.04.18 kedd, 09:27:00 »

haj
 
Sajna kinyiffant a katalizatorom. Kerdes:
Ha mar cserelni kell, akkor erdemes ilyen sport katalizatort beszerelni ? Van valami erezheto elonye ? Nem kavarja meg a moci vezerlest stb. ?
Ezen kivul ha sportot raknek be, akkor meg max. a levegoszurot cserelnem ilyen sport betetre. Igy eza 2 dolog mar hozhat nemi eredmenyt ? Vagy maradjak a gyari vagy jo minosegu utangyartott normal katalizatornal ? Tenyleg, egyaltalan milyen utangyarotttban erdemss gondolkozni ? A gyari sajna qrva draga...
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #2198 Dátum: 2006.04.18 kedd, 09:37:00 »

haj
 
Sajna kinyiffant a katalizatorom. Kerdes:
Ha mar cserelni kell, akkor erdemes ilyen sport katalizatort beszerelni ? Van valami erezheto elonye ? Nem kavarja meg a moci vezerlest stb. ?
Ezen kivul ha sportot raknek be, akkor meg max. a levegoszurot cserelnem ilyen sport betetre. Igy eza 2 dolog mar hozhat nemi eredmenyt ? Vagy maradjak a gyari vagy jo minosegu utangyartott normal katalizatornal ? Tenyleg, egyaltalan milyen utangyarotttban erdemss gondolkozni ? A gyari sajna qrva draga...
jó az utángyártott is, de be kell méretni a szerelés után, mert ki tudja...
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2199 Dátum: 2006.04.18 kedd, 09:47:00 »

rob,
 
ok, de mit kell rajta bemeretni ?
Naplózva

blah blah blah
Oldalak: 1 ... 37 38 39 40 41 42 43 [44] 45 46 47 48 49 50 51 ... 188   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.038 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.