Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2150 Dátum: 2006.04.07 péntek, 10:04:00 » |
|
az is igaz...aláírom...meglátom,hogy milyen lesz.már nagyon várom,de csak jhét közepén lesz ideje a srácnak...
viszont a peresebb gumi mégjobban elmászik az úton(thx2 da sok kamionos).:-)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Scratch
|
|
« Új hozzászólás #2151 Dátum: 2006.04.07 péntek, 10:07:00 » |
|
Megint mas "okostelefont". David,
|
|
|
Naplózva
|
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009 Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013 Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020 --- Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2152 Dátum: 2006.04.07 péntek, 10:08:00 » |
|
Elkészült a blue fedcomp tuningom Ime Amint látom be is kötötted:)))) Jól müxik?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Scratch
|
|
« Új hozzászólás #2153 Dátum: 2006.04.07 péntek, 10:09:00 » |
|
Engem abszolut nem zavar, a kilóméteróra egyebek már régen kékítve lettek. Picit lehet halványítani a fényerő szabályzással, de nem sokat - maxon használom
Az a lényeg, hogy Neked jó legyen. A VW-ek mindig erre panaszkodtak, azért kérdeztem.
|
|
|
Naplózva
|
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009 Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013 Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020 --- Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2154 Dátum: 2006.04.07 péntek, 10:16:00 » |
|
Amint látom be is kötötted:)))) Jól müxik?
Faintosan megy, főleg a hőmérő teccik, egész pontosnak érzem. Pumpaegység megmaradt, csak csatit kellett cserélni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2155 Dátum: 2006.04.07 péntek, 10:18:00 » |
|
Faintosan megy, főleg a hőmérő teccik, egész pontosnak érzem. Pumpaegység megmaradt, csak csatit kellett cserélni.
Én még várok az új órára, elvileg valahol úton van:)))) A hőmérő is csak akkor kerül be:))
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2156 Dátum: 2006.04.07 péntek, 10:45:00 » |
|
meglepi az ,hogy 1.6i van hátul(thx2álmos) és igazából 2.0kissebb alakításokkal... még nem volt ültetve a kocsi..sőt..olyan rangeres most(ami egy fasz szerelő miatt van). amint megvan leírom,hogy hogy okosította meg a mostani szerelőm. pesti vok és rühellem az utakat,de hátha a menetstabilitás jobb lesz..a gumiméret marad a 195 65 15..hátha nem basznak ki velem annyira a kátyúk és társai... üdv!
Áttolnám a kombányom a réndzseredre, kár hogy nem kompatible a rugó-gátlószett
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2157 Dátum: 2006.04.07 péntek, 10:50:00 » |
|
Áttolnám a kombányom a réndzseredre, kár hogy nem kompatible a rugó-gátlószett hogy mi??? veled beszéltem,hogy túl alacsonyan van a kocsid?v nem? ha gondolod odaadom betesztelésre a régi rugóimat,de sztem megtartom télre őket
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2158 Dátum: 2006.04.07 péntek, 10:54:00 » |
|
hogy mi??? veled beszéltem,hogy túl alacsonyan van a kocsid?v nem? ha gondolod odaadom betesztelésre a régi rugóimat,de sztem megtartom télre őket Ja, ja, lehet hogy a f.szerelőd ölég volna? nem jók nekem a ruganyaid, sajna ...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2159 Dátum: 2006.04.07 péntek, 11:21:00 » |
|
Ja, ja, lehet hogy a f.szerelőd ölég volna? nem jók nekem a ruganyaid, sajna ... jólvan! amúgy meg vw-s a szerelőm!:-)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2160 Dátum: 2006.04.07 péntek, 11:33:00 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2161 Dátum: 2006.04.07 péntek, 12:02:00 » |
|
Már nincs ott semmi
akkor azért ,mert elvittem az uccsó rugókat.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2162 Dátum: 2006.04.07 péntek, 18:32:00 » |
|
viszont a peresebb gumi mégjobban elmászik az úton(thx2 da sok kamionos).:-)
MEg hülye is vagy! Nem értetted mit magyaráznak! Nagyobb futófelület jobban tapad! Mive peres nem fog elmászni annyira de viszont hirtelen csúszik meg... Majd elmagyarázom neked!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2163 Dátum: 2006.04.07 péntek, 20:18:00 » |
|
viszont a peresebb gumi mégjobban elmászik az úton(thx2 da sok kamionos).:-)
Faro kollega nem a peresre hanem a szélesebb gumira gondolt.. Azóta beszéltünk!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #2164 Dátum: 2006.04.07 péntek, 23:01:00 » |
|
MEg hülye is vagy! Nem értetted mit magyaráznak! Nagyobb futófelület jobban tapad! Mive peres nem fog elmászni annyira de viszont hirtelen csúszik meg... Majd elmagyarázom neked! Nagyobb futófelület jobban tapad! Ez kétségtelenül igaz, de az is, hogy nagyobb felületen oszlik el a tömeg, azaz egységnyi felületre kisebb nyomás jut. Száraz úton jobb, nedvesen, havon rosszabb. Drágább, jobban megvezetik a vályúk, sűrűbben mész a felniklinikára, de jobban néz ki, stabilabb, kevésbé nyúlós. Éljen az ésszerű kompromisszum.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2165 Dátum: 2006.04.07 péntek, 23:08:00 » |
|
MEg hülye is vagy! Nem értetted mit magyaráznak! Nagyobb futófelület jobban tapad! Mive peres nem fog elmászni annyira de viszont hirtelen csúszik meg... Majd elmagyarázom neked! Pont ez az hogy mivel peres, merevebb a gumi, jóval könyebben megérzed az útegyenetlenségeket,így könnyebben el is mászik..
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2166 Dátum: 2006.04.08 szombat, 00:33:00 » |
|
Pont ez az hogy mivel peres, merevebb a gumi, jóval könyebben megérzed az útegyenetlenségeket,így könnyebben el is mászik..
Ne akard már bemagyarázni nekem, hogy egy ballonos gumi nem mászik annyira mint egy peres! Ez nem igaz! A gyári kerekek 185/65 R14-esek voltak! Első lépésben 195/50 R15 volt az autón, Ég és föld a külömbség! Most 215/45 17 van fönn(ezt már senkink nem ajánlom)! Nem igazán csúszik ki kanyarokban...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2167 Dátum: 2006.04.08 szombat, 00:54:00 » |
|
Ne akard már bemagyarázni nekem, hogy egy ballonos gumi nem mászik annyira mint egy peres! Ez nem igaz! A gyári kerekek 185/65 R14-esek voltak! Első lépésben 195/50 R15 volt az autón, Ég és föld a külömbség! Most 215/45 17 van fönn(ezt már senkink nem ajánlom)! Nem igazán csúszik ki kanyarokban...
Szerintem ugy erti, hogy egyenetlen, rossz minosegu uton maszik el jobban. (ez igy is van) Termeszetesen jo uton a peres sokkal jobb.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2168 Dátum: 2006.04.08 szombat, 13:11:00 » |
|
MEg hülye is vagy! Nem értetted mit magyaráznak! Nagyobb futófelület jobban tapad! Mive peres nem fog elmászni annyira de viszont hirtelen csúszik meg... Majd elmagyarázom neked! inkább kussoljááá
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2169 Dátum: 2006.04.08 szombat, 13:12:00 » |
|
Szerintem ugy erti, hogy egyenetlen, rossz minosegu uton maszik el jobban. (ez igy is van) Termeszetesen jo uton a peres sokkal jobb.
pontosan... már megszoktam a lufikat... nagyon várom már,hogy milyen lesz ültetés és egyebek után a kocsi...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2170 Dátum: 2006.04.08 szombat, 21:00:00 » |
|
Zombi! Be rakattad a lefujó szelepet? Olvasta valaki hogy van jobb mint a hagyományos direkt szűrő?Original tuning.hu-n láttam egy fekete hengert.Vélemény?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2171 Dátum: 2006.04.09 vasárnap, 11:20:00 » |
|
a sportlégszűrő szétbassza a légtömegmérő
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #2172 Dátum: 2006.04.09 vasárnap, 12:21:00 » |
|
Ne akard már bemagyarázni nekem, hogy egy ballonos gumi nem mászik annyira mint egy peres! Ez nem igaz! A gyári kerekek 185/65 R14-esek voltak! Első lépésben 195/50 R15 volt az autón, Ég és föld a külömbség! Most 215/45 17 van fönn(ezt már senkink nem ajánlom)! Nem igazán csúszik ki kanyarokban...
Ne akard már bemagyarázni nekem... Gondolom a nagy tapasztalat beszél beklőled!!! A szélesebb gumit sokkal jobban megvezetik a vályúk, sokkal jobban reagál az úthibákra. Amire te gondolsz, Álmos kolléga az a következő: a peres guminak jobb az oldaltartása, és kevésbé nyúlós, mint a ballonos. Ez az, amiről Te beszélsz, hogy kanyarban közvetlenebb. Száraz úton jobban is tapad, de pl poros, saras, nedves úton meg sokkal roszabban: kisebb az egységnyi felületre jutó nyomás.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2173 Dátum: 2006.04.09 vasárnap, 13:01:00 » |
|
Zombi-tól szeretnék tanácsot kérni hogy ha berakok a tdci mondeomba 1 másdok bov szelepet akkor az idővel tesz e kárt mondjuk turbóban vagy más alkatrészekben. semmi tuning nem érdekel csak a hangja miatt a nagy szissz érdekel.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2174 Dátum: 2006.04.09 vasárnap, 13:11:00 » |
|
Zombi-tól szeretnék tanácsot kérni hogy ha berakok a tdci mondeomba 1 másdok bov szelepet akkor az idővel tesz e kárt mondjuk turbóban vagy más alkatrészekben. semmi tuning nem érdekel csak a hangja miatt a nagy szissz érdekel.
Zombi ebben gondolkodik, de otthon van a témában, várd meg ...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2175 Dátum: 2006.04.09 vasárnap, 17:27:00 » |
|
Zombi-tól szeretnék tanácsot kérni hogy ha berakok a tdci mondeomba 1 másdok bov szelepet akkor az idővel tesz e kárt mondjuk turbóban vagy más alkatrészekben. semmi tuning nem érdekel csak a hangja miatt a nagy szissz érdekel.
hi! bov nem tesz kárt a turbóban! td-s ismerősök szerint!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2176 Dátum: 2006.04.09 vasárnap, 21:35:00 » |
|
Ne akard már bemagyarázni nekem... Gondolom a nagy tapasztalat beszél beklőled!!! A szélesebb gumit sokkal jobban megvezetik a vályúk, sokkal jobban reagál az úthibákra. Amire te gondolsz, Álmos kolléga az a következő: a peres guminak jobb az oldaltartása, és kevésbé nyúlós, mint a ballonos. Ez az, amiről Te beszélsz, hogy kanyarban közvetlenebb. Száraz úton jobban is tapad, de pl poros, saras, nedves úton meg sokkal roszabban: kisebb az egységnyi felületre jutó nyomás.
Angel! Ez így van ahogy Te mondod! De tedd meg légyszives, hogy átolvasod mégegyszer a mondat második felét! Ezt elvonatkoztatva írtam a szélességétől... De tudodmit? Itt van: hogy egy ballonos gumi nem mászik annyira mint egy peres! Ballonos NEM egyenlő keskeny! Peres NEM egyenlő széles!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #2177 Dátum: 2006.04.09 vasárnap, 22:44:00 » |
|
Angel! Ez így van ahogy Te mondod! De tedd meg légyszives, hogy átolvasod mégegyszer a mondat második felét! Ezt elvonatkoztatva írtam a szélességétől... De tudodmit? Itt van: hogy egy ballonos gumi nem mászik annyira mint egy peres! Ballonos NEM egyenlő keskeny! Peres NEM egyenlő széles!
Tényleg nem egyenlő? 205/55R16, 225/40R18. Ha igaz, ezek a váltóméretek, nekem ebből az jött ki, minél szélesebb, annál peresebb.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2178 Dátum: 2006.04.09 vasárnap, 23:44:00 » |
|
Tényleg nem egyenlő? 205/55R16, 225/40R18. Ha igaz, ezek a váltóméretek, nekem ebből az jött ki, minél szélesebb, annál peresebb.
Ok! Én nem váltóméretekről beszéltem, de legyern neked igazad...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2179 Dátum: 2006.04.10 hétfő, 06:26:00 » |
|
Annyit azért tudni illik, hogy itt két szabály van. 1. Angel mesternek mindig igaza van! 2. Ha ez még sem igy van, automatikusan életbe lép az első.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2180 Dátum: 2006.04.10 hétfő, 12:21:00 » |
|
Sziasztok! Kérdésem lenne. Sajnos 1.6-os a '97-es mondim. Ugye lomha csöppet. Az mtuning oldalán az 1.6os ford motorra 12 lovat dobnak rá kb. 50huf+áfá-ért. szerintetek megéri? lehetne érezni a különbséget? köszi, sziasztok.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2181 Dátum: 2006.04.10 hétfő, 12:39:00 » |
|
Sziasztok! Kérdésem lenne. Sajnos 1.6-os a '97-es mondim. Ugye lomha csöppet. Az mtuning oldalán az 1.6os ford motorra 12 lovat dobnak rá kb. 50huf+áfá-ért. szerintetek megéri? lehetne érezni a különbséget? köszi, sziasztok.
(szerintem ne "bántsd", volt időd, hogy "kibékülj" a helyzettel, a tömeg nem változik és a motor kopása nő ... szerintem egyáltalán nem sajnos egy 1.6, nekem azelőtt ilyen sierrám volt, imádtam )
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2182 Dátum: 2006.04.10 hétfő, 13:15:00 » |
|
Sziasztok! Kérdésem lenne. Sajnos 1.6-os a '97-es mondim. Ugye lomha csöppet. Az mtuning oldalán az 1.6os ford motorra 12 lovat dobnak rá kb. 50huf+áfá-ért. szerintetek megéri? lehetne érezni a különbséget? köszi, sziasztok.
hi! mi 1.6osok tartsunk össze!!! héten kész a futóműtuning.. pár héten belül megyek tatabányára ECU tuningra ami kapcsolható lesz és 10ropi. ha bevállik akkor sztem te is csináltass egy olyat.eddig akiknek csinált a srác(bosch szervízben) csak dícsére!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2183 Dátum: 2006.04.10 hétfő, 13:21:00 » |
|
hi! mi 1.6osok tartsunk össze!!! héten kész a futóműtuning.. pár héten belül megyek tatabányára ECU tuningra ami kapcsolható lesz és 10ropi. ha bevállik akkor sztem te is csináltass egy olyat.eddig akiknek csinált a srác(bosch szervízben) csak dícsére!
"pár héten belül megyek tatabányára ECU tuningra ami kapcsolható lesz és 10ropi" Ez mi pontossan?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2184 Dátum: 2006.04.10 hétfő, 13:24:00 » |
|
"pár héten belül megyek tatabányára ECU tuningra ami kapcsolható lesz és 10ropi" Ez mi pontossan?
hú már pár sorrral ezelött leírtuk páran:-) lényeg,hogy olyan kb mint a csip tuning és kb annyit is dob a kocsin.csak egyszerűbb megoldás.ha megvan akkor küldök képet róla...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2185 Dátum: 2006.04.10 hétfő, 13:25:00 » |
|
hú már pár sorrral ezelött leírtuk páran:-) lényeg,hogy olyan kb mint a csip tuning és kb annyit is dob a kocsin.csak egyszerűbb megoldás.ha megvan akkor küldök képet róla...
Vmi elérhetőség aki csinálja?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2186 Dátum: 2006.04.10 hétfő, 13:31:00 » |
|
hi! mi 1.6osok tartsunk össze!!! héten kész a futóműtuning.. pár héten belül megyek tatabányára ECU tuningra ami kapcsolható lesz és 10ropi. ha bevállik akkor sztem te is csináltass egy olyat.eddig akiknek csinált a srác(bosch szervízben) csak dícsére!
Van ilyen dízelhez is? TDDI hez? 10ropi? ?!!!!! ezért mit tud? Üdv,
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2187 Dátum: 2006.04.10 hétfő, 13:33:00 » |
|
Vmi elérhetőség aki csinálja?
carstylingon van ismerős (username:davids) amikor aktuális lesz akkor hívom fel. szendre:nemtom,hogy van e tdhez,de megkérdezem!10ropiért olyan 10-15%ot!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2188 Dátum: 2006.04.10 hétfő, 13:34:00 » |
|
carstylingon van ismerős (username:davids) amikor aktuális lesz akkor hívom fel. szendre:nemtom,hogy van e tdhez,de megkérdezem!10ropiért olyan 10-15%ot!
Megköszönném az infót. üdv,
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2189 Dátum: 2006.04.10 hétfő, 14:03:00 » |
|
hi! mi 1.6osok tartsunk össze!!! héten kész a futóműtuning.. pár héten belül megyek tatabányára ECU tuningra ami kapcsolható lesz és 10ropi. ha bevállik akkor sztem te is csináltass egy olyat.eddig akiknek csinált a srác(bosch szervízben) csak dícsére!
Szia. No, ez tetszene! Engem is érdekelne, hogy mit fog utánna mutatni a kocsid, érzetre mi fog változni. szép napokat!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2190 Dátum: 2006.04.10 hétfő, 14:13:00 » |
|
Szia. No, ez tetszene! Engem is érdekelne, hogy mit fog utánna mutatni a kocsid, érzetre mi fog változni. szép napokat!
amúgy ha akarsz vmit tuningolni akkor pl:hengerfejpolírozás,ecu,sportbetét...ezek nem a legdrágább tuningok,de azért dobnak vmit a teljesítményen...amúg
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2191 Dátum: 2006.04.10 hétfő, 14:16:00 » |
|
amúgy ha akarsz vmit tuningolni akkor pl:hengerfejpolírozás,ecu,sportbetét...ezek nem a legdrágább tuningok,de azért dobnak vmit a teljesítményen...amúg
..na vmé leokéztam..szal.. amúgy nem éri meg tuningolni a benyás kocsikat szerintem.én jó áron jutottam hozzá a cuccokhoz és csak ezért fogtam bele.viszont a megvásárolt cuccokhoz +kell vásárolni még okosságokat,hogy jobb legyen... ha nem szoktál városban versenyezni v legális/illegális versenyekre járni akkor sztem ne fogj bele a teljesítménytuningba(kivéve,ha kva olcsón tudsz a tipusohoz vásárolni tuningcuccost).
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2192 Dátum: 2006.04.10 hétfő, 14:32:00 » |
|
..na vmé leokéztam..szal.. amúgy nem éri meg tuningolni a benyás kocsikat szerintem.én jó áron jutottam hozzá a cuccokhoz és csak ezért fogtam bele.viszont a megvásárolt cuccokhoz +kell vásárolni még okosságokat,hogy jobb legyen... ha nem szoktál városban versenyezni v legális/illegális versenyekre járni akkor sztem ne fogj bele a teljesítménytuningba(kivéve,ha kva olcsón tudsz a tipusohoz vásárolni tuningcuccost).
Az igazság az, hogy országúton nem igazán tetszik a dinamikája. Utazóautónak nagyon jó. Van egy ezerhatos zsigám otthon kifejezetten "hobbi" célokra. Azt szoktam "okosítani", de azt ugye lehet is házilag szinte semmi pénzből. Na az az autó megy is mint a vaddisznó! az úgy játszana a mondeommal, mint macska az egérrel. De alapvetően "szerelmes" vagyok a mondeoba.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2193 Dátum: 2006.04.10 hétfő, 14:41:00 » |
|
Az igazság az, hogy országúton nem igazán tetszik a dinamikája. Utazóautónak nagyon jó. Van egy ezerhatos zsigám otthon kifejezetten "hobbi" célokra. Azt szoktam "okosítani", de azt ugye lehet is házilag szinte semmi pénzből. Na az az autó megy is mint a vaddisznó! az úgy játszana a mondeommal, mint macska az egérrel. De alapvetően "szerelmes" vagyok a mondeoba.
értelek! chiptől meg ecutuningtól ne várj csodákat az az igazság. valamennyire jvaulni fog az autó(10-15%elvileg),de azért csodákat ne várj tőlük. ami eddig van a kocsimban:obx racing leömlő,focuscentral throttle body(nagyobb pillangószelep),kent sport vezérműtengelyek,rs olaj...(amúgy meg igazából 2.0a moci)és még mindíg nincs kész...ecutól várok javító eredményt,mert alul nem megy úgy a kocsi a tengelyektől mint régen.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2194 Dátum: 2006.04.16 vasárnap, 18:32:00 » |
|
Ki tud egy jó intercoolerest?Cittel voltunk Aba-n ,de a srác lehet hogy ért hozzá nem kétlen,de ugylátszik mi nem tartoztunk az ugyfélkörébe és nem vállalt be minket.Szal a feladat egy nagyobb intercooler beépítése./bocs Cit ezuton is hogy lerángattalak)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #2195 Dátum: 2006.04.16 vasárnap, 19:04:00 » |
|
értelek! chiptől meg ecutuningtól ne várj csodákat az az igazság. valamennyire jvaulni fog az autó(10-15%elvileg),de azért csodákat ne várj tőlük. ami eddig van a kocsimban:obx racing leömlő,focuscentral throttle body(nagyobb pillangószelep),kent sport vezérműtengelyek,rs olaj...(amúgy meg igazából 2.0a moci)és még mindíg nincs kész...ecutól várok javító eredményt,mert alul nem megy úgy a kocsi a tengelyektől mint régen.
RS olaj? Az min javít? Ritkább, jobban tűri a hőt? A kipuffod az eredeti? Azt is érdemes lenne... A sport vezérműtengelynél jellemző, hogy alul nem magy annyira. Esetenként még az alapjárattal is gond van.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2196 Dátum: 2006.04.17 hétfő, 19:34:00 » |
|
Ki tud egy jó intercoolerest?Cittel voltunk Aba-n ,de a srác lehet hogy ért hozzá nem kétlen,de ugylátszik mi nem tartoztunk az ugyfélkörébe és nem vállalt be minket.Szal a feladat egy nagyobb intercooler beépítése./bocs Cit ezuton is hogy lerángattalak)
Semmi gáz! Én jót soppingoltam fehérváron!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
zacci
|
|
« Új hozzászólás #2197 Dátum: 2006.04.18 kedd, 09:27:00 » |
|
haj Sajna kinyiffant a katalizatorom. Kerdes: Ha mar cserelni kell, akkor erdemes ilyen sport katalizatort beszerelni ? Van valami erezheto elonye ? Nem kavarja meg a moci vezerlest stb. ? Ezen kivul ha sportot raknek be, akkor meg max. a levegoszurot cserelnem ilyen sport betetre. Igy eza 2 dolog mar hozhat nemi eredmenyt ? Vagy maradjak a gyari vagy jo minosegu utangyartott normal katalizatornal ? Tenyleg, egyaltalan milyen utangyarotttban erdemss gondolkozni ? A gyari sajna qrva draga...
|
|
|
Naplózva
|
blah blah blah
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2198 Dátum: 2006.04.18 kedd, 09:37:00 » |
|
haj Sajna kinyiffant a katalizatorom. Kerdes: Ha mar cserelni kell, akkor erdemes ilyen sport katalizatort beszerelni ? Van valami erezheto elonye ? Nem kavarja meg a moci vezerlest stb. ? Ezen kivul ha sportot raknek be, akkor meg max. a levegoszurot cserelnem ilyen sport betetre. Igy eza 2 dolog mar hozhat nemi eredmenyt ? Vagy maradjak a gyari vagy jo minosegu utangyartott normal katalizatornal ? Tenyleg, egyaltalan milyen utangyarotttban erdemss gondolkozni ? A gyari sajna qrva draga...
jó az utángyártott is, de be kell méretni a szerelés után, mert ki tudja...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
zacci
|
|
« Új hozzászólás #2199 Dátum: 2006.04.18 kedd, 09:47:00 » |
|
rob, ok, de mit kell rajta bemeretni ?
|
|
|
Naplózva
|
blah blah blah
|
|
|
|