Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 18:23:29 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 48 49 50 51 52 53 54 [55] 56 57 58 59 60 61 62 ... 188   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Tuning  (Megtekintve 2696176 alkalommal)
0 Felhasználó és 44 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #2700 Dátum: 2006.05.01 hétfő, 12:38:00 »

Hallottatok arról a dízel-tuningról,  hogy kiveszik a mondiból a computert, kiolvassa a srác a tartalmat, majd módosítva visszaírják. Kedden lesz meg ha minden jól megy. 2003-as tdci. Ha megvan írok a tapasztalatokról.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2701 Dátum: 2006.05.01 hétfő, 13:11:00 »

Hallottatok arról a dízel-tuningról,  hogy kiveszik a mondiból a computert, kiolvassa a srác a tartalmat, majd módosítva visszaírják. Kedden lesz meg ha minden jól megy. 2003-as tdci. Ha megvan írok a tapasztalatokról.
Érdekel engem is, majd irjál róla részletesen én is szeretném megcsináltatni (kevés a 115 LE )
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2702 Dátum: 2006.05.01 hétfő, 14:15:00 »

Hallottatok arról a dízel-tuningról,  hogy kiveszik a mondiból a computert, kiolvassa a srác a tartalmat, majd módosítva visszaírják. Kedden lesz meg ha minden jól megy. 2003-as tdci. Ha megvan írok a tapasztalatokról.
Enyém úgy lett chippelve!Sőt még le is menti a régi tartalmat,hogy ha balul üt ki valami vissza tudja írni!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2703 Dátum: 2006.05.01 hétfő, 14:33:00 »

Sziasztok! Hozzászólás a PDTDI-hez ,hogy az is már közös nyomócsöves és külső tuning box-al iszonyatosan lehet húzni. Egyébként a computeres tuningról csak annyit ,hogy ha valami menet közben nem stimmel akkor mindíg a chip beszerelőjéhez kell vinnetek ,hogy állítson rajta.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2704 Dátum: 2006.05.01 hétfő, 14:37:00 »

Sziasztok! Hozzászólás a PDTDI-hez ,hogy az is már közös nyomócsöves és külső tuning box-al iszonyatosan lehet húzni. Egyébként a computeres tuningról csak annyit ,hogy ha valami menet közben nem stimmel akkor mindíg a chip beszerelőjéhez kell vinnetek ,hogy állítson rajta.
kojanika, melyik tuninggal lehet jobban húzni a vasat? azzal ami neked van, vagy azzal amivel a komputert írják át??
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2705 Dátum: 2006.05.01 hétfő, 14:40:00 »

A münködési elv az mindkettőnél ua. csak a belsővel minimálisan több erőt tudnak kihozni a verdából és mindez egy bonyolultabb eljárás míg a külsőnél te magad tudod szabályozni a saját szájízednek megfelelően!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2706 Dátum: 2006.05.01 hétfő, 14:44:00 »

szóval azt mondod közel azonosat lehet kihozni mindkettőből. mennyire megbízhatóak amiket beszerelsz(mennyi a gond velük)? mennyi a garancia rá?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2707 Dátum: 2006.05.01 hétfő, 14:47:00 »

Másfél év alat problémamentes volt a chip szerelése. A chip nem szokott tönkremenni sőt annyira jól van megcsinálva hogy rövidzárlat ellen is védett. A chipre 1 év a garancia
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2708 Dátum: 2006.05.01 hétfő, 15:22:00 »

Rzsolti, Zozi, Badjo. Van olyan, hogy chat. Az pont az ilyen dolgokra van kitalálva. Akkor nem nyomnátok szét az oldalt... nem lehetne ilyen esetben inkább chat-elni?
Lehetne ..... Bár szerintem nem nyomjuk szét az oldalt!!! Tolerancia .....
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2709 Dátum: 2006.05.01 hétfő, 15:25:00 »

Lehetne ..... Bár szerintem nem nyomjuk szét az oldalt!!! Tolerancia .....
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2710 Dátum: 2006.05.01 hétfő, 15:40:00 »

Sziasztok! Hozzászólás a PDTDI-hez ,hogy az is már közös nyomócsöves és külső tuning box-al iszonyatosan lehet húzni. Egyébként a computeres tuningról csak annyit ,hogy ha valami menet közben nem stimmel akkor mindíg a chip beszerelőjéhez kell vinnetek ,hogy állítson rajta.
Sziasztok!
PD=Pumpe Düse. Nincs közös nyomócső,köze nincs a közösnyomócsöveshez!Ott minden hengernél külön van egy PD (pumpa és befecskendező) ami csak annak a hengernek állítja elő a nyomást ( cirka 2300 bar)és foglalkozik a befecskendezéssel.
A közösnyomócsövesnél külön van egy nagynyomású szivattyú ami 1 db csőben nagynyomáson tartja a gázolajat, és erről az 1db csőből megy ki a nagynyomású gázolaj az összes henger befecskendező fuvókájához, melyeket elektromos szelepek segítségével vezérel a kompjúter.
A PD nagyon jó!! De tömeggyártáshoz drága, erre jött rá a Wolkswagen is, és ezért fog átállni a közösnyomócsövesre.Melyek ma már szintén nagyon jók.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2711 Dátum: 2006.05.01 hétfő, 16:09:00 »

Sziasztok!
PD=Pumpe Düse. Nincs közös nyomócső,köze nincs a közösnyomócsöveshez!Ott minden hengernél külön van egy PD (pumpa és befecskendező) ami csak annak a hengernek állítja elő a nyomást ( cirka 2300 bar)és foglalkozik a befecskendezéssel.
A közösnyomócsövesnél külön van egy nagynyomású szivattyú ami 1 db csőben nagynyomáson tartja a gázolajat, és erről az 1db csőből megy ki a nagynyomású gázolaj az összes henger befecskendező fuvókájához, melyeket elektromos szelepek segítségével vezérel a kompjúter.
A PD nagyon jó!! De tömeggyártáshoz drága, erre jött rá a Wolkswagen is, és ezért fog átállni a közösnyomócsövesre.Melyek ma már szintén nagyon jók.
Szerintem kicsit sok lesz ide az a 2300 bar, de a többi:
Esetleg még annyi: a PDTDi is nagyon érzékeny és több a probléma vele, mint a common rail rendszerekkel!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2712 Dátum: 2006.05.01 hétfő, 16:10:00 »

Lehetne ..... Bár szerintem nem nyomjuk szét az oldalt!!! Tolerancia .....
Cseteljünk máshol, aztán senki semmi újat nem fog megtudni tuning ügyben!
Badjo, Zsolti, írtam Nektek mailt!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2713 Dátum: 2006.05.01 hétfő, 16:13:00 »

Rzsolti, Zozi, Badjo. Van olyan, hogy chat. Az pont az ilyen dolgokra van kitalálva. Akkor nem nyomnátok szét az oldalt... nem lehetne ilyen esetben inkább chat-elni?
De lehetne. Csak akkor mibe kötnél bele???
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2714 Dátum: 2006.05.01 hétfő, 16:16:00 »

Sziasztok! Hozzászólás a PDTDI-hez ,hogy az is már közös nyomócsöves és külső tuning box-al iszonyatosan lehet húzni. Egyébként a computeres tuningról csak annyit ,hogy ha valami menet közben nem stimmel akkor mindíg a chip beszerelőjéhez kell vinnetek ,hogy állítson rajta.
És már a Trabant is közös nyomócsöves...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2715 Dátum: 2006.05.01 hétfő, 16:44:00 »

Szerintem kicsit sok lesz ide az a 2300 bar, de a többi:
Esetleg még annyi: a PDTDi is nagyon érzékeny és több a probléma vele, mint a common rail rendszerekkel!
Ez a cikk amit megpróbálok bemásolni ide, és vagy 6-7 éves, is már több mint 2000 bar-t ír.  
szerintem a most kidobott 2000ccm-es 170le-s PDTDI simán tudja a 2300-at
 
 
4. A PD-TDI befecskendező rendszer  
 
A fejlődés nem állhat meg, ezért e motorok továbbfejlesztése is szükségessé vált. Ennek eredményeképpen a Volkswagen konszern egy új rendszerű befecskendezést valósított meg. Ennek lényege, hogy a porlasztó nyitását nem maga a beporlasztandó nagynyomású üzemanyag hajtja végre, hanem egy mágnesszelep, hasonlóan a hengerenkénti benzinbefecskendezéses motorokéhoz. E rendszer előnye, hogy lényegesen nagyobb befecskendezési nyomás érhető el, amely a gázolaj kisebb szemcsékre való porlasztását teszi lehetővé, így javul az égés hatásfoka, tehát ugyanakkora teljesítmény leadásához kisebb fogyasztás párosul.  
Külön érdekesség, hogy a konkurencia Common-Rail befecskendező rendszereihez képest ennek a rendszernek nincsenek üzemanyaggyűjtőcsövei, ugyanis az adagoló (németül: Pumpe) és a porlasztó (németül: Düse) egy egységet képez (Pumpe-Düse: PD). Innen származik a PD-TDI elnevezés is. Ennek előnye, hogy a Common-Rail rendszer 1200-1300 bar befecskendező nyomásához képest a PD-TDI - a világon elsőként - több mint 2000 bar befecskendezési nyomásra képes.  
Az új fejlesztésű motor teljesítménynövekedése a 110 LE-s kivitelűhoz képest mindössze 4,5%-os (teljesítménye 84 kW(115 LE)), viszont a maximális forgatónyomaték több mint 21%-al növekedett meg (maximális forgatónyomatéka 285 Nm), a fogyasztása a hagyományos rendszerű TDI kis fogyasztáshoz képest tovább csökkent. Ezzel a PD-TDI lehetőségei még egyáltalán nincsenek kihasználva, ugyanis kisérletek folynak egy, a 2.5 V6 TDI teljesítményét (150 LE) megközelítő 1.9 literes motorral.  
Míg az 1.9 PD-TDI már kerekedelmi forgalomban kapható, addig a 2.5 V6 PD-TDI várhatóan a közeljövőben kerül a márkakereskedésekbe.  
 
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2716 Dátum: 2006.05.01 hétfő, 16:47:00 »

De lehetne. Csak akkor mibe kötnél bele???
Kemény vagy ZoziÉn nem akarok haragot szítani,de ha scratch nem tombol,őrjöng,tajtékzik akkor hol a probléma,és szerintem nem az ináról+ijáról (p)írogatunk hanem hasznos dolgokról(remélem!!)Távol álljon tőlem,hogy valakinek bele tapossak a lelki világába!!!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2717 Dátum: 2006.05.01 hétfő, 17:28:00 »

Tudomásom szerint az 1,9-esnél a több mint 2000 bar egész pontosan 2050, míg a mondeo 1200-1300 bárja egész pontosan 1600. Az egy dolog, hogy mekkora a befecskendezési nyomás. Ha összeveted az 1,9-es, 130 lovast a 2.0 130 lovassal (kb egykorúak), akkor látható, hogy nyomás ide, meg oda, a mondeo 330Nm-es (360), míg a passat 315. Valahogy inkább a mondeo a jobb. Egyébként meg a mondeo többet be tud fecskendezni ütemenként, a passat meg csak 1-et. És csak 8 szelepes. Az is igaz, hogy elméletileg volt egy 150 lovas változat is, de mindenkit beszélt le a kereskedő, az igen nagyszámú meghibásodás miatt, magyarul nem bírta a strapát. De ha megnézzük, hogy a tdci a mondeo nagyobb, nehezebb kasztniját ugyanúgy mozgatja, mint a passat a kisebb, gyengébbet, rögtön látszik, hogy nemhogy nincs előnye, hanem inkább hátránya. A következő hátrány, hogy míg itt elég 1 porlasztócsúcsot cserélni, ott jóval bonyolultabb a dolog. De gondolom valami oka csak van, ha már ők is kihátrálnak ebből a zsákutcából. A 3.0 TDi már közös nyomócsöves.
 
De remélem nem baj, ha az ember egy kicsit hazabeszél, elfogult a mondeoval kapcsolatban.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2718 Dátum: 2006.05.01 hétfő, 17:29:00 »

De lehetne. Csak akkor mibe kötnél bele???
Azt majd én megoldom.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #2719 Dátum: 2006.05.01 hétfő, 17:40:00 »

Tudomásom szerint az 1,9-esnél a több mint 2000 bar egész pontosan 2050, míg a mondeo 1200-1300 bárja egész pontosan 1600. Az egy dolog, hogy mekkora a befecskendezési nyomás. Ha összeveted az 1,9-es, 130 lovast a 2.0 130 lovassal (kb egykorúak), akkor látható, hogy nyomás ide, meg oda, a mondeo 330Nm-es (360), míg a passat 315. Valahogy inkább a mondeo a jobb. Egyébként meg a mondeo többet be tud fecskendezni ütemenként, a passat meg csak 1-et. És csak 8 szelepes. Az is igaz, hogy elméletileg volt egy 150 lovas változat is, de mindenkit beszélt le a kereskedő, az igen nagyszámú meghibásodás miatt, magyarul nem bírta a strapát. De ha megnézzük, hogy a tdci a mondeo nagyobb, nehezebb kasztniját ugyanúgy mozgatja, mint a passat a kisebb, gyengébbet, rögtön látszik, hogy nemhogy nincs előnye, hanem inkább hátránya. A következő hátrány, hogy míg itt elég 1 porlasztócsúcsot cserélni, ott jóval bonyolultabb a dolog. De gondolom valami oka csak van, ha már ők is kihátrálnak ebből a zsákutcából. A 3.0 TDi már közös nyomócsöves.
 
De remélem nem baj, ha az ember egy kicsit hazabeszél, elfogult a mondeoval kapcsolatban.
Én csak annyit mondok, hogy a haverom 2 éve vett egy 1.9-es Passatot, de már megbánta. 70.000 km-t ment vele, egyre többször kakukk. Rángat, erőtlen a motor. Én mondtam neki akkor, hogy 2.2-es Mondeot vegyen, de nem. Most már gondolkodik róla.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2720 Dátum: 2006.05.01 hétfő, 18:02:00 »

Félre ne értsetek én se a VW-t dicsérem a Ford ellenében, nekem is mondeom van,csak az előttem szólók tették egy csoportba a PD-t a közösnyomóssal és ezt próbáltam tisztázni.
Egyébként jó hasonlítási alapom van, mert a mondeo előtt két TDI-m volt
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2721 Dátum: 2006.05.01 hétfő, 20:00:00 »

zozi, ne foglalkozz Angellel, majd Scratch szól ha sok! Van akinek nincs jobb dolga, mint kötekedni! Látod majd ő megoldja!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2722 Dátum: 2006.05.01 hétfő, 20:06:00 »


Badjo mit jelent(a két ikon) a reagálásod az írásomra???
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2723 Dátum: 2006.05.01 hétfő, 20:23:00 »

Hali mindenkinek!
PD motorok jók is rosszak is DE a VW bejelentette, hogy le áll a pd gyártásával mert már nem számít korszerűnek, és az új 2.0 pdtdi-nek csak egy aprócska baja van amit a vw elismert, hogy kb 8000 km-enként 1l olajat eszik tehát 2 szervíz látogatás között kb 1l olajat kell utántölteni nem rossz ugye.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2724 Dátum: 2006.05.01 hétfő, 20:30:00 »

Azt majd én megoldom.
Én sem akarok senkivel haragban lenni, Angellel sem, de kezdem unni a kötekedéseit!
Kojanika is eljött közénk a fórumra, gondolom Angel szemében csetelni, a mi szemünkben segíteni chiptuning ügyben.
Innentől akit nem érdekel a téma, ne jöjjön ebbe a topicba! Főleg ne kötekedni!
 
Angel! Nézd majd át visszamenőleg a fórumot, és ha Te soha senkivel nem cseteltél itt, akkor ugass le másokat! Semmi rosszat nem tettünk, miért kell tönkretenni ezt a jó hangulatú társaságot???
Nem kéne köztünk haragnak lenni, nem azért vagyunk a fórumon!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2725 Dátum: 2006.05.01 hétfő, 20:34:00 »

Hali mindenkinek!
PD motorok jók is rosszak is DE a VW bejelentette, hogy le áll a pd gyártásával mert már nem számít korszerűnek, és az új 2.0 pdtdi-nek csak egy aprócska baja van amit a vw elismert, hogy kb 8000 km-enként 1l olajat eszik tehát 2 szervíz látogatás között kb 1l olajat kell utántölteni nem rossz ugye.
Nekem 1,616v ecotech-es g astrám zábálta az olajat természetes módon,én 1 életre megutáltam az ilyen motorokat!!A motor annyi olajat egyen,hogy beleférjen jóizlés határaiba!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2726 Dátum: 2006.05.01 hétfő, 20:39:00 »

Könyv szerint - mint már írtam, 790g olaj / 1000 km az még normális (ez több, mint 1 liter!!!) a VW szervízfüzet szerint a 2.0 PDTDi-knél! Szervízintevallum 30.000 km, tehát max 30 liter olaj a két szervíz között...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2727 Dátum: 2006.05.01 hétfő, 20:40:00 »

Nekem 1,616v ecotech-es g astrám zábálta az olajat természetes módon,én 1 életre megutáltam az ilyen motorokat!!A motor annyi olajat egyen,hogy beleférjen jóizlés határaiba!
Na, ezt magyarázzátok el nekem! Az én (persze ósdi) tudásom szerint egy jó állapotban lévő autó egyáltalán nem fogyaszt olajat - legalábbis az eddigi autóim (na jó, a Wartburg, az fogyasztott)egyáltalán nem ették az olajat. Ti mit tudtok erről? Ez már nem igaz?
Akkor az enyémmel valami baj van, mert a nyűves egy deci olajat se evett eddig a 12 000 km alatt!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2728 Dátum: 2006.05.01 hétfő, 20:40:00 »

intevallum = intervallum
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2729 Dátum: 2006.05.01 hétfő, 20:45:00 »

Na, ezt magyarázzátok el nekem! Az én (persze ósdi) tudásom szerint egy jó állapotban lévő autó egyáltalán nem fogyaszt olajat - legalábbis az eddigi autóim (na jó, a Wartburg, az fogyasztott)egyáltalán nem ették az olajat. Ti mit tudtok erről? Ez már nem igaz?
Akkor az enyémmel valami baj van, mert a nyűves egy deci olajat se evett eddig a 12 000 km alatt!
Ez is természetes dolog sőt kafa!Viszont ha az autó 1-2 decit lehörpint olajccserétől-ig az lehet normális,nem úgy mint a literek hol ott az is természetes!(ellenes)Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2730 Dátum: 2006.05.01 hétfő, 20:47:00 »

Könyv szerint - mint már írtam, 790g olaj / 1000 km az még normális (ez több, mint 1 liter!!!) a VW szervízfüzet szerint a 2.0 PDTDi-knél! Szervízintevallum 30.000 km, tehát max 30 liter olaj a két szervíz között...
Zozi!Ha ez így van ahogy leírtad az nagyon gáz!!!!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2731 Dátum: 2006.05.01 hétfő, 20:49:00 »

Ha híg olajat használunk az autóba, abból mindig többet eszik, mint a sűrűbből! De az enyém sem eszi az olajat!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2732 Dátum: 2006.05.01 hétfő, 20:52:00 »

Én sem akarok senkivel haragban lenni, Angellel sem, de kezdem unni a kötekedéseit!
Kojanika is eljött közénk a fórumra, gondolom Angel szemében csetelni, a mi szemünkben segíteni chiptuning ügyben.
Innentől akit nem érdekel a téma, ne jöjjön ebbe a topicba! Főleg ne kötekedni!
 
Angel! Nézd majd át visszamenőleg a fórumot, és ha Te soha senkivel nem cseteltél itt, akkor ugass le másokat! Semmi rosszat nem tettünk, miért kell tönkretenni ezt a jó hangulatú társaságot???
Nem kéne köztünk haragnak lenni, nem azért vagyunk a fórumon!!!
zozi,
 
Hát nekem erről az a véleményem, hogy leginkább te tűnsz megbántottnak! Angel koma egészen finoman szólt, szerintem egy TISZTELETTELJES "OK Angel, legközelebb jobban csináljuk" jobb lett volna.
Természetesen a fórumon mindenki egyenlő, Scratch tényleg csak kirívó esetekben szokott beavatkozni, úgyhogy ha nektek úgy tetszik, chat módjára is használhatjátok, de egy alapító törzstag irányába ezt a hangnemet én nem tartom megfelelőnek.
 
Amúgy a leveleitekben tényleg van sok érdekes, meg sok nem érdekes is.
Aki a tuning témára kíváncsi, az is jobban élvezi, ha összefogott véleményeket, tapasztalatokat tud olvasni, nem pedig egymondatos, egyszavas válaszolgatást, másodpercenként 3-at. És Angel kérése óta így is csináljátok, hidd el, élvezetesebb így olvasni a véleményeiteket (talán a #2699 kivételével).
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2733 Dátum: 2006.05.01 hétfő, 20:59:00 »

zozi,
 
Hát nekem erről az a véleményem, hogy leginkább te tűnsz megbántottnak! Angel koma egészen finoman szólt, szerintem egy TISZTELETTELJES "OK Angel, legközelebb jobban csináljuk" jobb lett volna.
Természetesen a fórumon mindenki egyenlő, Scratch tényleg csak kirívó esetekben szokott beavatkozni, úgyhogy ha nektek úgy tetszik, chat módjára is használhatjátok, de egy alapító törzstag irányába ezt a hangnemet én nem tartom megfelelőnek.
 
Amúgy a leveleitekben tényleg van sok érdekes, meg sok nem érdekes is.
Aki a tuning témára kíváncsi, az is jobban élvezi, ha összefogott véleményeket, tapasztalatokat tud olvasni, nem pedig egymondatos, egyszavas válaszolgatást, másodpercenként 3-at. És Angel kérése óta így is csináljátok, hidd el, élvezetesebb így olvasni a véleményeiteket (talán a #2699 kivételével).
tomi3118, szerintem zozi nincs megbántva, és az ominózus esetben végig a tuningról volt szó!!!! Azért mert valaki alapító törzstag , nem kell kioktatni a másikat(Főleg ha mindenki egyenlőőő)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2734 Dátum: 2006.05.01 hétfő, 21:10:00 »

tomi3118, szerintem zozi nincs megbántva, és az ominózus esetben végig a tuningról volt szó!!!! Azért mert valaki alapító törzstag , nem kell kioktatni a másikat(Főleg ha mindenki egyenlőőő)
R. Zsolti,
 
Igazad van, nem kell kioktatni senkit, én se annak szántam (hogy jönnék én ehhez?), csak a véleményemet írtam le. Szerintem Angel se kioktatott, hanem kért, javasolt.
Amúgy meg már többet írtunk erről, mint amekkora a jelentősége. Gondolom le is zárhatjuk.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2735 Dátum: 2006.05.01 hétfő, 21:14:00 »

R. Zsolti,
 
Igazad van, nem kell kioktatni senkit, én se annak szántam (hogy jönnék én ehhez?), csak a véleményemet írtam le. Szerintem Angel se kioktatott, hanem kért, javasolt.
Amúgy meg már többet írtunk erről, mint amekkora a jelentősége. Gondolom le is zárhatjuk.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2736 Dátum: 2006.05.01 hétfő, 21:14:00 »

R. Zsolti,
 
Igazad van, nem kell kioktatni senkit, én se annak szántam (hogy jönnék én ehhez?), csak a véleményemet írtam le. Szerintem Angel se kioktatott, hanem kért, javasolt.
Amúgy meg már többet írtunk erről, mint amekkora a jelentősége. Gondolom le is zárhatjuk.
Már régebben javasoltam!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2737 Dátum: 2006.05.01 hétfő, 21:34:00 »

R. Zsolti,
 
Igazad van, nem kell kioktatni senkit, én se annak szántam (hogy jönnék én ehhez?), csak a véleményemet írtam le. Szerintem Angel se kioktatott, hanem kért, javasolt.
Amúgy meg már többet írtunk erről, mint amekkora a jelentősége. Gondolom le is zárhatjuk.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2738 Dátum: 2006.05.01 hétfő, 22:11:00 »

Én sem akarok senkivel haragban lenni, Angellel sem, de kezdem unni a kötekedéseit!
Kojanika is eljött közénk a fórumra, gondolom Angel szemében csetelni, a mi szemünkben segíteni chiptuning ügyben.
Innentől akit nem érdekel a téma, ne jöjjön ebbe a topicba! Főleg ne kötekedni!
 
Angel! Nézd majd át visszamenőleg a fórumot, és ha Te soha senkivel nem cseteltél itt, akkor ugass le másokat! Semmi rosszat nem tettünk, miért kell tönkretenni ezt a jó hangulatú társaságot???
Nem kéne köztünk haragnak lenni, nem azért vagyunk a fórumon!!!
Persze, biztos volt, amikor úgyond én is cseteltem (vagy ne adj isten, offoltam). De egy csomószor esetleg szólt is valaki érte - mindezt természetesen jogosan. De én azt gondolom, ha én vmit elrontok, nem feltétlenük kell ezt másnak (másoknak) követniük. Ha mindenki ezt tenné, nem is lenne fórum.
A chat-elés azért nem túl szerencsés, mert később nehéz kiválogatni az érdemi hozzászólásokat. Ez a topic szvsz így is elég sok oldalból áll...
Én nem oktattalak ki.
 
Szerintem zárjuk le.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2739 Dátum: 2006.05.02 kedd, 00:56:00 »

Nem szabad veszekedni, ilyen butaságokon!
Azért van ez a rész, hogy a Tuning témáról lehessen beszélgetni. Szerintem nincs is probléma ezzel, ha így megy mint most, hogy nem egy-kész szavas kérdezz-felelek megy, hanem mondatokba, kérdések, és válaszolok. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #2740 Dátum: 2006.05.02 kedd, 06:20:00 »

Persze, biztos volt, amikor úgyond én is cseteltem (vagy ne adj isten, offoltam). De egy csomószor esetleg szólt is valaki érte - mindezt természetesen jogosan. De én azt gondolom, ha én vmit elrontok, nem feltétlenük kell ezt másnak (másoknak) követniük. Ha mindenki ezt tenné, nem is lenne fórum.
A chat-elés azért nem túl szerencsés, mert később nehéz kiválogatni az érdemi hozzászólásokat. Ez a topic szvsz így is elég sok oldalból áll...
Én nem oktattalak ki.
 
Szerintem zárjuk le.
Nem vettem kioktatásnak.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2741 Dátum: 2006.05.02 kedd, 07:05:00 »

Nem szabad veszekedni, ilyen butaságokon!
Azért van ez a rész, hogy a Tuning témáról lehessen beszélgetni. Szerintem nincs is probléma ezzel, ha így megy mint most, hogy nem egy-kész szavas kérdezz-felelek megy, hanem mondatokba, kérdések, és válaszolok. Smiley
Köszi Scratch!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2742 Dátum: 2006.05.02 kedd, 07:26:00 »

Köszi Scratch!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2743 Dátum: 2006.05.02 kedd, 07:27:00 »

Nem szabad veszekedni, ilyen butaságokon!
Azért van ez a rész, hogy a Tuning témáról lehessen beszélgetni. Szerintem nincs is probléma ezzel, ha így megy mint most, hogy nem egy-kész szavas kérdezz-felelek megy, hanem mondatokba, kérdések, és válaszolok. Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2744 Dátum: 2006.05.02 kedd, 09:18:00 »

wow..uccsó 20kommentben sok tuningötletet kaptam!!!köcce!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2745 Dátum: 2006.05.02 kedd, 09:58:00 »

wow..uccsó 20kommentben sok tuningötletet kaptam!!!köcce!!!
Előtte is volt érdekes rész! Például a ... na! pedig volt! Nézzenek oda... most pont nem jut eszembe, de mintha lett volna...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2746 Dátum: 2006.05.02 kedd, 10:04:00 »

CIT!
Nagyon klassz a mérő,egyszerűen űberfasza!!Köszi.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2747 Dátum: 2006.05.02 kedd, 10:16:00 »

wow..uccsó 20kommentben sok tuningötletet kaptam!!!köcce!!!

Igen. Azért ez a chat nem volt tanulságoktól mentes! Sztem, ha téma megy, akkor miért is ne...
 
Egyébként meg megszoktok majd minket, de nagyon fontos, hogy ne klikkesedjünk(sajna MKIII-as részlegen érezhető egy kis különülés...). Sztem itt nincsenek kiállhatattlan emberek, de egy kissé mindenki megváltozik, amikor ír. És igenis szükség van külső "moderátorra", hogy Petinek is könnyebb legyen.
 
Tuning:
néha elgondolkozom rajta, hogy miért ne, csak anyagi kérdés, de nekem most igencsak úgy tűnik, hogy amíg eddig inkább a benzines tuning volt az érdemes, mostanság már csak a dízelnél érhető el, ár-érték viszonylatában "eredmény"...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #2748 Dátum: 2006.05.02 kedd, 10:37:00 »


Igen. Azért ez a chat nem volt tanulságoktól mentes! Sztem, ha téma megy, akkor miért is ne...
 
Egyébként meg megszoktok majd minket, de nagyon fontos, hogy ne klikkesedjünk(sajna MKIII-as részlegen érezhető egy kis különülés...). Sztem itt nincsenek kiállhatattlan emberek, de egy kissé mindenki megváltozik, amikor ír. És igenis szükség van külső "moderátorra", hogy Petinek is könnyebb legyen.
 
Tuning:
néha elgondolkozom rajta, hogy miért ne, csak anyagi kérdés, de nekem most igencsak úgy tűnik, hogy amíg eddig inkább a benzines tuning volt az érdemes, mostanság már csak a dízelnél érhető el, ár-érték viszonylatában "eredmény"...
Joe,
hogy az mk3-asok elkülönülnének? szerintem a 3-as mondiknak semmi közük nincs az mk1-hez és az mk2-höz
műszakilag jobbak, a minőségről meg ne beszéljünk...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2749 Dátum: 2006.05.02 kedd, 10:40:00 »


Igen. Azért ez a chat nem volt tanulságoktól mentes! Sztem, ha téma megy, akkor miért is ne...
 
Egyébként meg megszoktok majd minket, de nagyon fontos, hogy ne klikkesedjünk(sajna MKIII-as részlegen érezhető egy kis különülés...). Sztem itt nincsenek kiállhatattlan emberek, de egy kissé mindenki megváltozik, amikor ír. És igenis szükség van külső "moderátorra", hogy Petinek is könnyebb legyen.
 
Tuning:
néha elgondolkozom rajta, hogy miért ne, csak anyagi kérdés, de nekem most igencsak úgy tűnik, hogy amíg eddig inkább a benzines tuning volt az érdemes, mostanság már csak a dízelnél érhető el, ár-érték viszonylatában "eredmény"...
hát igen!
benzines tuning negyedéért kihozható több nyomaték és lóerő a dízeleknél..fogyasztásuk meg 6-7lityó mararad...
Naplózva
Oldalak: 1 ... 48 49 50 51 52 53 54 [55] 56 57 58 59 60 61 62 ... 188   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.074 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.