Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3000 Dátum: 2006.05.15 hétfő, 16:02:00 » |
|
az enyém auto képet?
Igen! Nekem megvan, bibíííí!!!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3001 Dátum: 2006.05.15 hétfő, 16:13:00 » |
|
Nos fájdalamas a hírem.Nem lesz interccoler cserém.160rugo: 20e cooler 50e szerelés 20e csövek 5 hajlított műanyag+bilincsek(3200/db)10kell 70e Ugyhogy ki lesz vágva fennt azt kész.Mint Zombie mesternek. Apropó kinél láttam oldal kivágást a levegőnek? Olyant is akarni én.Bizony.
Nemsemmi! Társadalmi munkába kéne megcsinálni házilag? Keress 1 ügyes kipufogóst, hátha megcsinálja occsóbbért saválló 60as csőből és 2 helyen beletoldunk rugalmassal.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3002 Dátum: 2006.05.15 hétfő, 16:31:00 » |
|
Asszony megnézte a képet ,azt megint fujj.Mennyi lenne vége?Csak nekem.... Joe! Megtudnánk nekem is csinálni azt az okosítást?
Jut eszembe emberem hivatását tekintve karosszérialakatos, meg minden...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #3003 Dátum: 2006.05.15 hétfő, 18:00:00 » |
|
Nos fájdalamas a hírem.Nem lesz interccoler cserém.160rugo: 20e cooler 50e szerelés 20e csövek 5 hajlított műanyag+bilincsek(3200/db)10kell 70e Ugyhogy ki lesz vágva fennt azt kész.Mint Zombie mesternek. Apropó kinél láttam oldal kivágást a levegőnek? Olyant is akarni én.Bizony.
Joe.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
zacci
|
|
« Új hozzászólás #3004 Dátum: 2006.05.15 hétfő, 22:01:00 » |
|
tommymondeo, ok, de elvileg papir szerint 4500nal van a nyomi csucs. Ok, nyilvan tovabb kell porgetni, hogy valtaskor ne essen vissza annyira. De ezen a videjon siman 5.5-6e-nel tartotta a srac a mocit.
|
|
|
Naplózva
|
blah blah blah
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3005 Dátum: 2006.05.15 hétfő, 22:11:00 » |
|
tommymondeo, ok, de elvileg papir szerint 4500nal van a nyomi csucs. Ok, nyilvan tovabb kell porgetni, hogy valtaskor ne essen vissza annyira. De ezen a videjon siman 5.5-6e-nel tartotta a srac a mocit.
A benzinesnél azért nincs olyan nagy nyomaték mint a dieselnél, ezért kell a teljesítményre hagyatkozni. Abba a kocsiba valószínű, hogy ki lehet iktatva a szabályzás ez is jelenthet egy kicsit jobb gyorsulást, na de abba már biztos, hogy van más tuning is nem csak a szabályzás feloldása.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3006 Dátum: 2006.05.15 hétfő, 22:13:00 » |
|
tommymondeo, ok, de elvileg papir szerint 4500nal van a nyomi csucs. Ok, nyilvan tovabb kell porgetni, hogy valtaskor ne essen vissza annyira. De ezen a videjon siman 5.5-6e-nel tartotta a srac a mocit.
Egy benzinesnél nincs elég nyomaték, hogy elég legyen a gyorsulási versenyen. Ha én 6500-nél váltok el, akkor olyan 5500 környékére esik vissza a fordulat, ami már közel jár a maximális teljesítményhez.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #3007 Dátum: 2006.05.15 hétfő, 22:15:00 » |
|
tommymondeo, ok, de elvileg papir szerint 4500nal van a nyomi csucs. Ok, nyilvan tovabb kell porgetni, hogy valtaskor ne essen vissza annyira. De ezen a videjon siman 5.5-6e-nel tartotta a srac a mocit.
A gyorsuláshoz lóerő, és nem nyomaték kell. Úgy kell megválasztani a fordulatszámokat, hogy a lóerő-görbe alatt a legnagyobb legyen a terület. Ennyit a fordulatról. Gyorsan kell váltani. Az indulásnál én olyan 4000-en tartanám a fordulatot, nem csúsztatnám a kuplungot, hanem lelépnék, majd egy hajszálnyival később padlógáz.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3008 Dátum: 2006.05.15 hétfő, 22:19:00 » |
|
A gyorsuláshoz lóerő, és nem nyomaték kell. Úgy kell megválasztani a fordulatszámokat, hogy a lóerő-görbe alatt a legnagyobb legyen a terület. Ennyit a fordulatról. Gyorsan kell váltani. Az indulásnál én olyan 4000-en tartanám a fordulatot, nem csúsztatnám a kuplungot, hanem lelépnék, majd egy hajszálnyival később padlógáz.
Így van.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #3009 Dátum: 2006.05.15 hétfő, 22:22:00 » |
|
Így van.
Persze nem vagyok én vérprofi, csak ez az elmélet.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3010 Dátum: 2006.05.15 hétfő, 22:45:00 » |
|
"A minõdég nem a legjobb, meg a kamera is rázkódik, ugyanis egyedül vettem fel. Ezért is nyomtam meg néha a dudát. Ez egy 145 lovas 2.0 literes mondeo gyorsulása 0-200 km/h-ra. " Ez volt kommentnek írva a videóhoz.Annyi volt,h új motorelektronika volt benneés Evo 99+ benzin.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3011 Dátum: 2006.05.15 hétfő, 22:56:00 » |
|
De ez az,h ha már mondjuk 6200nál elvált ,jobban visszaesik a fordulat így pedig váltás után jobban a max telj. közelében marad, nem is esik szinte 5e alá.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3012 Dátum: 2006.05.15 hétfő, 22:57:00 » |
|
De ez az,h ha már mondjuk 6200nál elvált ,jobban visszaesik a fordulat így pedig váltás után jobban a max telj. közelében marad, nem is esik szinte 5e alá.
Mármint így ,h 0-100 ig gyorsulás alatt max 6500ig pörgeti utána nyomja fel 7000ig,az már tényleg fölösleges.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3013 Dátum: 2006.05.15 hétfő, 22:59:00 » |
|
DE azt is figyelembe kell venni,h nem terészetes és stabil pózban vezetett az tuti,mert a kezében kellett tartania a fényképezőgépet,ez is sokat számít.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
zacci
|
|
« Új hozzászólás #3014 Dátum: 2006.05.16 kedd, 10:35:00 » |
|
Tommymondeo, Ma kiproszaltam a verdat es olyan 7.5e korul szabalyzott le. Tehat eddig nem indokolja semmi, hogy a videon egy piszkalt gep gyorsulasat latnank.
|
|
|
Naplózva
|
blah blah blah
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3015 Dátum: 2006.05.16 kedd, 12:13:00 » |
|
Car-tuning.hu Nézd meg Vagy hívd ezt a számot06309020333 Ez lagalább érti,hogy mit csinál!! Hali! ez a car-tuning.hu ezek szerint bevált? Van akinek személyes tapasztalata van? Bár egyelőre (így 4 nap után ) nme érzem a tuning szükségességét, mert itt Bp-en a közlekedés a dugóban ücsörgésről szól, de... Kicsit azért izgat
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3016 Dátum: 2006.05.16 kedd, 14:48:00 » |
|
Tommymondeo, Ma kiproszaltam a verdat es olyan 7.5e korul szabalyzott le. Tehat eddig nem indokolja semmi, hogy a videon egy piszkalt gep gyorsulasat latnank.
7500?? Az nem sok egy picit? Érdekes... az számomra az biztos.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
zacci
|
|
« Új hozzászólás #3017 Dátum: 2006.05.16 kedd, 14:50:00 » |
|
tommymondeo, de, soknak sokk pedig beleporgott a pirosba rendesen. 7e fole az tuti...
|
|
|
Naplózva
|
blah blah blah
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3018 Dátum: 2006.05.16 kedd, 14:53:00 » |
|
tommymondeo, de, soknak sokk pedig beleporgott a pirosba rendesen. 7e fole az tuti... És nem szabályzott?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
zacci
|
|
« Új hozzászólás #3019 Dátum: 2006.05.16 kedd, 15:28:00 » |
|
tommymondeo, dehogynem
|
|
|
Naplózva
|
blah blah blah
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3020 Dátum: 2006.05.16 kedd, 15:36:00 » |
|
tommymondeo, dehogynem Akkor nem értem.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3021 Dátum: 2006.05.16 kedd, 15:38:00 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Scratch
|
|
« Új hozzászólás #3022 Dátum: 2006.05.16 kedd, 16:49:00 » |
|
Nekem sehol nem szabályoz le, kimegy a fordulatszámmérő a végéig. :/
|
|
|
Naplózva
|
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009 Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013 Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020 --- Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3023 Dátum: 2006.05.16 kedd, 17:32:00 » |
|
Szerintem kéne szabályozni a mindegyiknek. Persze itt nem a zsigákra gondolok, mert ott ameddig bírja adagolni a benzint meg nem megy szét a motor addig pörög. De nekem is leszabályoz 6600-nál.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3024 Dátum: 2006.05.16 kedd, 20:41:00 » |
|
Természetesen van szabályzás talán ha a zsigában még nincs,de amúgy minden autóban van.
Bocs ez Scratchnek ment..
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3025 Dátum: 2006.05.16 kedd, 20:41:00 » |
|
Szerintem kéne szabályozni a mindegyiknek. Persze itt nem a zsigákra gondolok, mert ott ameddig bírja adagolni a benzint meg nem megy szét a motor addig pörög. De nekem is leszabályoz 6600-nál.
Természetesen van szabályzás talán ha a zsigában még nincs,de amúgy minden autóban van.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Scratch
|
|
« Új hozzászólás #3026 Dátum: 2006.05.16 kedd, 21:17:00 » |
|
Szerintem kéne szabályozni a mindegyiknek. Persze itt nem a zsigákra gondolok, mert ott ameddig bírja adagolni a benzint meg nem megy szét a motor addig pörög. De nekem is leszabályoz 6600-nál.
És, hogy? x fordulat fölé nem megy, hiába nyomod neki? Mert nekem ki lehet fektetni a ford.szám mérőt.
|
|
|
Naplózva
|
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009 Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013 Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020 --- Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3027 Dátum: 2006.05.16 kedd, 21:23:00 » |
|
És, hogy? x fordulat fölé nem megy, hiába nyomod neki? Mert nekem ki lehet fektetni a ford.szám mérőt.
Elvileg igen. Legalábbis benzinesnél tuti. Mostanában járok egy off 5 éves dieselel annál nem érezni, hogy szabályoz egyszerüen csak nem bír tovább pörögni. Ilyenre gondolok a tiédnél is. De lehet, hogy nem jól gondolom.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3028 Dátum: 2006.05.16 kedd, 21:25:00 » |
|
És, hogy? x fordulat fölé nem megy, hiába nyomod neki? Mert nekem ki lehet fektetni a ford.szám mérőt.
Nekem a benzinesnél olyan, hogy nyomod neki 6600 kb a fordulat és megfogja az autót teljesen és dadog tehát szabályoz. Elvileg az összes benzinesnél így működik leglábbis a nem túl öregek.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #3029 Dátum: 2006.05.16 kedd, 22:14:00 » |
|
Nekem a benzinesnél olyan, hogy nyomod neki 6600 kb a fordulat és megfogja az autót teljesen és dadog tehát szabályoz. Elvileg az összes benzinesnél így működik leglábbis a nem túl öregek.
A TDCi pontosan 5000-nél leszabályoz, de pontosan ott. Ugye ott nincs bowden, meg ilyenek, sokkal pontosabban be lehet lőni.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3030 Dátum: 2006.05.16 kedd, 23:08:00 » |
|
A TDCi pontosan 5000-nél leszabályoz, de pontosan ott. Ugye ott nincs bowden, meg ilyenek, sokkal pontosabban be lehet lőni.
Értem... és a tddi?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Scratch
|
|
« Új hozzászólás #3031 Dátum: 2006.05.16 kedd, 23:16:00 » |
|
Nekem a benzinesnél olyan, hogy nyomod neki 6600 kb a fordulat és megfogja az autót teljesen és dadog tehát szabályoz. Elvileg az összes benzinesnél így működik leglábbis a nem túl öregek.
Nekem nem ilyen.
|
|
|
Naplózva
|
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009 Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013 Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020 --- Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #3032 Dátum: 2006.05.16 kedd, 23:40:00 » |
|
Értem... és a tddi?
Az ugye mechanikus befecskendezéses, azt nem is lehet ilyen pontosan szabályozni.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3033 Dátum: 2006.05.16 kedd, 23:46:00 » |
|
Az ugye mechanikus befecskendezéses, azt nem is lehet ilyen pontosan szabályozni.
Hogy érted, hogy mechanikus! Az adagoló ebben sem mechanikus hanem a compi gondjaira van bízva
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #3034 Dátum: 2006.05.17 szerda, 00:03:00 » |
|
Hogy érted, hogy mechanikus! Az adagoló ebben sem mechanikus hanem a compi gondjaira van bízva
Tud változtatni azon, mikor fecskendezzen be? Nem. Csak néhány paraméterét tudja megváltoztatni. Míg mondjuk a tdci befecskendezését teljes egészében a compi végzi. Így értem, hogy mechanikus. Azért adagoló.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3035 Dátum: 2006.05.17 szerda, 08:47:00 » |
|
Sziasztok! ha valakit érdekel, eszméletlenül szép, új első és hátsó spoilerem van eladó MK3-as mondeóra! az első rácsozható! Érdemes megnéznetek tényleg jó! Itthon szerintem még nem láttatok ilyet Mondeón! és az áran sem vészes: 159.990 Az első és hátsó együtt! itt egy link a vaterán megnézhetitek: http://www.vatera.hu/item/view/real.php?cod=8350843 ha érdekel, írjatok: jovovich@freemail.hu vagy hívjatok: 0670-237-827
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
zacci
|
|
« Új hozzászólás #3036 Dátum: 2006.05.17 szerda, 08:49:00 » |
|
Ezzel a videoval kapcsolatban azt tapasztaltam, hogy mig a sracnak hipp-hopp felszokkent a fordulat, nekem ennel lasabban maszik felfele. Lehet valami direkt szuros okossag volt a srac verdajaban ? Szerintem nem ennyire porgos a 2.0i moci. Vagy az enyime lusta
|
|
|
Naplózva
|
blah blah blah
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3037 Dátum: 2006.05.17 szerda, 08:50:00 » |
|
Spoileres Ez tényleg nagyon szép! II-es mondira nincs valami széped?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3038 Dátum: 2006.05.17 szerda, 09:06:00 » |
|
De van mk2 re is, add meg az email címed (vagy küldj egy emailt az enyimre) és akkor küldök képeket és árat!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3039 Dátum: 2006.05.17 szerda, 09:41:00 » |
|
Erre tudod küldeni a képeket: sgabor_82@freemail.hu
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3040 Dátum: 2006.05.17 szerda, 10:28:00 » |
|
De van mk2 re is, add meg az email címed (vagy küldj egy emailt az enyimre) és akkor küldök képeket és árat!
Ez az Optikai topicba tartozik ... csak úgy mondtam ...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3041 Dátum: 2006.05.17 szerda, 11:12:00 » |
|
OK bocs a topic választásért
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3042 Dátum: 2006.05.17 szerda, 11:18:00 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3043 Dátum: 2006.05.17 szerda, 12:07:00 » |
|
Joe! A Homasitában is van már ilyen ragasztható "nyílás", na jó nem pont odavaló, de lehet találni megoldást, szerintem ennyire szabadon hagyni necces ... ha már a tankfedelet leragasztottad Bodi! Szerintem rajzolj!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Joe
|
|
« Új hozzászólás #3044 Dátum: 2006.05.17 szerda, 12:14:00 » |
|
Roby666! Neked 1.8 benzines géped van és van valami okosításod!? Mi is? Jól emléxem, hogy Joe testvért is magad mögé utasítottad? Több, mint valószínű, hogy a kipuff lehet az okosság, mert Levisnek is ez van. De nekem még a váltóm is más. Pl már rég szétuntam magam egyesben, amikor Ők szinte már a 3-at rakják, illetve egyikük sem megy sokkal többet 160-nál 4-ben, én meg 195-nél teszem az ötödiket. Az egyesben érezhető is egy kicsi visszafulladás, és mire elindul, már kaptam is 1-1,5 autót. Utánna már maradok ott, ahol vagyok...
|
|
|
Naplózva
|
Tisztelettel! Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara... '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép. '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul. A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
|
|
|
Joe
|
|
« Új hozzászólás #3045 Dátum: 2006.05.17 szerda, 12:15:00 » |
|
Joe! A Homasitában is van már ilyen ragasztható "nyílás", na jó nem pont odavaló, de lehet találni megoldást, szerintem ennyire szabadon hagyni necces ... ha már a tankfedelet leragasztottad Bodi! Szerintem rajzolj! Méért is necces?
|
|
|
Naplózva
|
Tisztelettel! Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara... '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép. '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul. A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3046 Dátum: 2006.05.17 szerda, 12:27:00 » |
|
Köszi! Én is értem csak *** a konfigurációs fájl a laptopon és nem hajlandó törölni. off VW Audi nem gond. Mindegy majd csak összejön.
citromhéjának üzenem az 1.8-as mondeomon 60-as rendszer van (leömlöt kivéve de az is meglesz hamarosan)meg egy gagyi direktszürő
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3047 Dátum: 2006.05.17 szerda, 12:27:00 » |
|
Méért is necces?
Hát az 1-1.5 autó ez csak amolyan SZVSZ, nincs ilyen mOnden bokorba'
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3048 Dátum: 2006.05.17 szerda, 12:31:00 » |
|
citromhéjának üzenem az 1.8-as mondeomon 60-as rendszer van (leömlöt kivéve de az is meglesz hamarosan)meg egy gagyi direktszürő
Gyere gyakrabban
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3049 Dátum: 2006.05.17 szerda, 12:35:00 » |
|
remélem a május 20.-án ott tudok lenni a ford majálison
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|