Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3150 Dátum: 2006.05.29 hétfő, 07:36:00 » |
|
Szia Laczik! Ismét sikerült megkergetnem a gépet és nem értem miért nem megy mindig egyformán. Tali előtt jó tempóban elérte 230-at. Múlt héten vasárnap 225 főlé nem akart menni, legalább is nem győztem volna kivárni. Most pénteken 215 és erőlködött, pedig tévedésből VÍPÁWÖR-t tankoltam bele. Szóval ? Nem tudom a laposabb gumi mennyit számít, mert a jóminőségű utjaink miatt visszaengedtem a keréknyomást 2.6-ról 2.1-re? vélemény? Ez lemaradt:
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3151 Dátum: 2006.05.29 hétfő, 09:24:00 » |
|
szerintem Bodicsek kollegánk nitrót épített a satuba
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3152 Dátum: 2006.05.29 hétfő, 13:27:00 » |
|
Az lesz a vége hogy cserélni kell a szabályzót sztem.
Ne !
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3153 Dátum: 2006.05.29 hétfő, 14:00:00 » |
|
MÍÍÍ VAAAN AAA BEEŐŐŐMLŐŐVEEEL ?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3154 Dátum: 2006.05.29 hétfő, 14:48:00 » |
|
Nos a héten lesz kész,mert át kellett miattam alakitani a formát és a héten fel is rakatom+kap majd egy olajhutőt is. Jaja nitró a satuba..nem is rossz:)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3155 Dátum: 2006.05.29 hétfő, 16:08:00 » |
|
Nos a héten lesz kész,mert át kellett miattam alakitani a formát és a héten fel is rakatom+kap majd egy olajhutőt is. Jaja nitró a satuba..nem is rossz:)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3156 Dátum: 2006.05.29 hétfő, 17:19:00 » |
|
Zoli79-nek sem jött be a cucc. CSAK NEKEM! Bibibí.
De az enyém simán is megy úgy mint a tied!!! Majdnem.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3157 Dátum: 2006.05.31 szerda, 20:28:00 » |
|
Sziasztok! Autót veszek a közeljövőben 1 milla tájékán. Az első helyen nálam a (2es) Mondeo áll. Jó választás lenne szerintetek is a Mondi, ha egy olyan autót szeretnék ami erős és nincsenek gyakran műszaki meghibásodásai? Őszintén a tapasztalataitok alapján milyen hátrányai illetve kiemelkedő előnyei vannak ennek a verdának?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3158 Dátum: 2006.05.31 szerda, 21:10:00 » |
|
De az enyém simán is megy úgy mint a tied!!! Majdnem. Versenyeztetek??
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3159 Dátum: 2006.05.31 szerda, 21:45:00 » |
|
Versenyeztetek??
Nem versenyeztünk. De Csór és Szfvár közötti 4sávoson nyomtuk neki. Nem tudott elmenni előlem zozi.Neki csippes 5gangos a verdája és az enyém csip nélküli 6gang. Azt, hogy mennyire nyomta azt nem tudom, de az biztos, hgy nem alapjáraton ment 180-nál.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
wyctor
|
|
« Új hozzászólás #3160 Dátum: 2006.05.31 szerda, 21:59:00 » |
|
Sziasztok! Autót veszek a közeljövőben 1 milla tájékán. Az első helyen nálam a (2es) Mondeo áll. Jó választás lenne szerintetek is a Mondi, ha egy olyan autót szeretnék ami erős és nincsenek gyakran műszaki meghibásodásai? Őszintén a tapasztalataitok alapján milyen hátrányai illetve kiemelkedő előnyei vannak ennek a verdának?
Az erős az nem jó szó rá, családias, hatalmas,megbízható.Nem egy versenygép, bár többen megbütykölték.Szerintem jó választás, bár én a II szériát kihagytam.
|
|
|
Naplózva
|
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
|
|
|
Scratch
|
|
« Új hozzászólás #3161 Dátum: 2006.05.31 szerda, 23:09:00 » |
|
Az erős az nem jó szó rá, családias, hatalmas,megbízható.Nem egy versenygép, bár többen megbütykölték.Szerintem jó választás, bár én a II szériát kihagytam.
Az volt a legjobb pedig! Nekem a kedvenc volt.
|
|
|
Naplózva
|
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009 Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013 Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020 --- Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3162 Dátum: 2006.06.01 csütörtök, 09:09:00 » |
|
Az erős az nem jó szó rá, családias, hatalmas,megbízható.Nem egy versenygép, bár többen megbütykölték.Szerintem jó választás, bár én a II szériát kihagytam.
De lehet erős is, ha pl 2.0 vagy 2.5 V6 ot vesz, az már nagyon jól viszi a 2es Mondi-t,lehet gyorsulgatni is
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #3163 Dátum: 2006.06.01 csütörtök, 09:27:00 » |
|
Az erős az nem jó szó rá, családias, hatalmas,megbízható.Nem egy versenygép, bár többen megbütykölték.Szerintem jó választás, bár én a II szériát kihagytam.
Én is kihagytam. Annakidején azért vettem MKI-et, mert a II nem tetszett. Persze biztosan jobb a II, de nekem az eleje nem jött be. Ez persze nem azt jelenti, hogy nem szép, hanem csak azt, hogy én nem értek hozzá.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3164 Dátum: 2006.06.01 csütörtök, 09:47:00 » |
|
Én is kihagytam. Annakidején azért vettem MKI-et, mert a II nem tetszett. Persze biztosan jobb a II, de nekem az eleje nem jött be. Ez persze nem azt jelenti, hogy nem szép, hanem csak azt, hogy én nem értek hozzá.
Angel, nekünk sem tetszett az mk2, két autó közül lehetett volna választani, egy fehér mk2 kombi tádé, vagy a sötétkék mk1 kombi 2.0 de most már tetszik az mk2 is
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3165 Dátum: 2006.06.01 csütörtök, 13:34:00 » |
|
Nekem az I-es jött be jobban (2.0, 4*4), most II-es 2.5 V6 van. Ár/érték arány szempontjából a legjobb választás egy bármilyen mondeo. Az érték alatt azt értsd amit nyújt. EZEK: Alacsony fogyasztás a méretéhez képest, bagóért vehetsz hozzá alkatrészt és kapsz is, biztonságos a benneutazók számára, jó futómű, sokat kibíró motorok(hosszú élettartam) nem rossz teljesítménnyel, és valóban nem versenyautó, de szereti ha meg van terhelve sok cuccal + 5 személlyel érzi jól magát. Ja, meg még szép is! KLUBBTÁRSAK! Igazam van vagy igazam van?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3166 Dátum: 2006.06.01 csütörtök, 13:47:00 » |
|
Sziasztok! Autót veszek a közeljövőben 1 milla tájékán. Az első helyen nálam a (2es) Mondeo áll. Jó választás lenne szerintetek is a Mondi, ha egy olyan autót szeretnék ami erős és nincsenek gyakran műszaki meghibásodásai? Őszintén a tapasztalataitok alapján milyen hátrányai illetve kiemelkedő előnyei vannak ennek a verdának?
Ja hátránya, hogy nem buknak rá a nők
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3167 Dátum: 2006.06.01 csütörtök, 14:00:00 » |
|
Ja hátránya, hogy nem buknak rá a nők ilyen alapon az mk3-ra sem buknak igazán de hát a mondi nem is csajozós verda!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3168 Dátum: 2006.06.01 csütörtök, 14:02:00 » |
|
ilyen alapon az mk3-ra sem buknak igazán de hát a mondi nem is csajozós verda!
amúgy meg szétOFF-oljuk a tuningtopikot, ezért Laczikék a Kérdések topikban kénytelenek tuningolni...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3169 Dátum: 2006.06.01 csütörtök, 16:14:00 » |
|
amúgy meg szétOFF-oljuk a tuningtopikot, ezért Laczikék a Kérdések topikban kénytelenek tuningolni... Látod-látod
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3170 Dátum: 2006.06.01 csütörtök, 20:55:00 » |
|
Szevasztok.1.8 benzin 94-esem van,érdemes -e rá direktszűrőt venni,vagy semmit nem fogok észrevenni a gyári szűrőhöz képest?Írjatok a tapasztalataitokról.Csak egy kicsivel több rugalmasságot szeretnék,mert felmentek a 17-es kerekek és mintha meggyengült volna a gép.Kösz a segítséget.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3171 Dátum: 2006.06.02 péntek, 09:57:00 » |
|
Szevasztok.1.8 benzin 94-esem van,érdemes -e rá direktszűrőt venni,vagy semmit nem fogok észrevenni a gyári szűrőhöz képest?Írjatok a tapasztalataitokról.Csak egy kicsivel több rugalmasságot szeretnék,mert felmentek a 17-es kerekek és mintha meggyengült volna a gép.Kösz a segítséget.
lapozz vissza ugyanitt néhányat, az #1 kérdés is ez volt
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3172 Dátum: 2006.06.02 péntek, 19:13:00 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3173 Dátum: 2006.06.02 péntek, 22:59:00 » |
|
de csúnya... nem illik rá... az a szellőző vagy légbeömlő vagy mi a rák semmire nem illik.. ) nagyon csumpi szerinte
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3174 Dátum: 2006.06.02 péntek, 23:16:00 » |
|
lapozz vissza ugyanitt néhányat, az #1 kérdés is ez volt
Szia Bodicsek, hozzád szólok most !!! Nagyon felcsigáztak a képeid, meg átalakitási próbálkozásod, ha nem titkolozó típus vagy, akkor felvehetnénk a kapcsolatot és akár személyesen is elbeszélgetnék veled, meg a géppel 1 üccsi mellett:DDD szakilag! mert érdekelne a téma, minden csínnya-bínnya, milyen adagoló pontosan, minek a turbója pontosan szóval minden érdekelne akár személyesen is ahol neked jó megkeresnélek!!! Én erőgépésznek végeztem, szóval megcsinálok legyártok bármilyen alkatrészt esztergálás, hegesztés bármi! 1.8 TáDé-i-m van de még csak kiscipőben eröltetem pl. EGR-off és anyagcsavar így is nagyon megy de kiváncsi lennék rád! Szóval ha nem titkos kisérlet dumálhatnánk, előre is bizalommal köszi !
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3175 Dátum: 2006.06.03 szombat, 08:38:00 » |
|
Rocco! Meglátod színrefényezve szebb lesz.Másrészt muszáj rá a hűtés,mert a gyári hűtése az intercoolernek egy nagy rakás .....! Escortospeti! A tuning atyja a Citrom volt,neki lett elöször átépítve ugyanígy.El is verte az MK3 TDDI-ket.Kb 120 LE most.Nincs titok,Bosch adagoló,Passat 130Le-s turbó,no katalizátor(Citnél középdob sincs),betét szűrő(Citnél direkt),EGR szintén OFF,most pedig megkapja a beömlőt mert nagyon melegszik.Olvass visszább fennt vannak a képek a leolvadt turbóról is,mert hát egy már elrepült:),mert béna voltam.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3176 Dátum: 2006.06.03 szombat, 09:35:00 » |
|
Hello Bodicsek ! Akkor kivel ülhetnék össze 1 jó dumálgatás erejéig, meg érdekelne megnézni 1 ilyen gépet is nagyon-nagyon kiváncsi természetü vagyok az a bajom :DDD jó lenne dumcsizni 1 ilyen gépessel és a sárkánnyal ! na írjatok köcccce helló !!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3177 Dátum: 2006.06.03 szombat, 10:10:00 » |
|
Hétköznap pest,hétvége Martonvásár,vagy Dunaújváros 06309226282 Nálam biztos nem vagy kiváncsibb.Mikori a gép?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3178 Dátum: 2006.06.03 szombat, 16:47:00 » |
|
Hétköznap pest,hétvége Martonvásár,vagy Dunaújváros 06309226282 Nálam biztos nem vagy kiváncsibb.Mikori a gép?
Helló Bodicsek ! Na milyen a TáDé-i-m kircsi mi nem rossz azért nem azé tol valamit a lantba nem :DDD
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3179 Dátum: 2006.06.03 szombat, 17:19:00 » |
|
Ja hátránya, hogy nem buknak rá a nők A II-es mondi azéé szép mert nem csúnya... izé Anno,mikor nővéremék vettek egy II-est mondtam nekik,hogy jó jó,de ölég randa az eleje. Mire nekem is lett,már pont az tetszik benne
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3180 Dátum: 2006.06.03 szombat, 17:21:00 » |
|
A nők meg tényleg nem buknak rá! Főleg ha hátul bent ül navigátornak a trónörökös... Bár múltkor mikor elütöttem egyet.....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3181 Dátum: 2006.06.03 szombat, 19:47:00 » |
|
De szerintem tetszik a nőknek! Uraim jelentem még egy fanatikus diesel a mi Escortospetink.Sima 1.8d ből csinált TD-t és megy mint állat,csak kár hogy nem mondi:)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3182 Dátum: 2006.06.04 vasárnap, 01:47:00 » |
|
Hello Bodicsek ! na azért nemkell annyira isteníteni :DDD De azért -kár hogy nem mondi- beszólás gyengén szívenszúrt :DDD De sebaj nekem nagyon jó az tuti :DDD és nemlehet még a kerítés is mondiból vannak azé kivételek amik ugye erősítik a szabályt :DDD éshát szerintem nagyon disznó a verda sikerült ez az utobbi beállítás :DDD Ja most jövök Kecskemétről és szakadt az eső és én nemtom miér de sokkal jobban ment 5.-be is állatul húzott !!! lehet a párás levegőtöl na nemtom mind1 királyság az a lényeg !!! Na csákóbelló a tújbó legyen veletek a gázfröcsivel :DDD
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3183 Dátum: 2006.06.04 vasárnap, 10:23:00 » |
|
Bocsesz,ne akartam.Nekem is volt escortom és imádtam,igaz benzines volt.:(Biztos hidegebb volt a levegő azért,gondolj bele ha kinyitnád a tetejét a coolernél...,de én nem bíztatlak többet:)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3184 Dátum: 2006.06.04 vasárnap, 11:28:00 » |
|
Nagyon gondolkodom rajta már elötte is járt eszembe mikor még nembeszéltünk :DDD ja te mikor teszed fel nemakarsz nekem adni 1 gipsz-belső mintát róla azt üvegszálasom megcsinálja :DDD na csákobelló
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3185 Dátum: 2006.06.04 vasárnap, 12:16:00 » |
|
hi all! na végre megvan a mondi. elkészült többek közt a futómű is.. keményítve lettek a gátlók+fk rugószett. most érzem igazán,hogy mennyire szarok a pesti utak.. megszoktam a jeepfutóművet:-) a mondi alatt és most még furcsa. remélem megxokom,mert különben eladom a piccsbe:-) viszont jobb lett az úttartás meg a többi ami sportosítással jár! üdv!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #3186 Dátum: 2006.06.04 vasárnap, 13:26:00 » |
|
hi all! na végre megvan a mondi. elkészült többek közt a futómű is.. keményítve lettek a gátlók+fk rugószett. most érzem igazán,hogy mennyire szarok a pesti utak.. megszoktam a jeepfutóművet:-) a mondi alatt és most még furcsa. remélem megxokom,mert különben eladom a piccsbe:-) viszont jobb lett az úttartás meg a többi ami sportosítással jár! üdv!
A motortuning készen van? Vagy az már kész is volt? Valami más vezérműtengelyt készültél berakni.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #3187 Dátum: 2006.06.04 vasárnap, 13:31:00 » |
|
Hello Bodicsek ! na azért nemkell annyira isteníteni :DDD De azért -kár hogy nem mondi- beszólás gyengén szívenszúrt :DDD De sebaj nekem nagyon jó az tuti :DDD és nemlehet még a kerítés is mondiból vannak azé kivételek amik ugye erősítik a szabályt :DDD éshát szerintem nagyon disznó a verda sikerült ez az utobbi beállítás :DDD Ja most jövök Kecskemétről és szakadt az eső és én nemtom miér de sokkal jobban ment 5.-be is állatul húzott !!! lehet a párás levegőtöl na nemtom mind1 királyság az a lényeg !!! Na csákóbelló a tújbó legyen veletek a gázfröcsivel :DDD
Volt nekem is orionom, 1,6d. Na arra jól jött volna bármilyen lóerőnövelés, mert annak finoman szólva nem volt erős a motorja... de legalább nem romlott, és keveset fogyasztott... Bár a vicces az, hogy ha ugyanolyan tempóval megyek, mint anno, a tdci kevesebbet fogyaszt... hiába sokkal nagyobb, nehezebb kasztni, nagyobb motor, mégis győz a technika...
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3188 Dátum: 2006.06.04 vasárnap, 15:35:00 » |
|
A motortuning készen van? Vagy az már kész is volt? Valami más vezérműtengelyt készültél berakni.
motrotuning nincs kész. kent veztengelyek bekerültek meg egy focus central throttle body is ,de alulról nem megy úgy ahogy szeretném. kell még csipcsiripp meg pár okosság,de lehet,hogy hagyom a fenébe.sose lesz jó és csak a pénz megy rá.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #3189 Dátum: 2006.06.04 vasárnap, 17:17:00 » |
|
motrotuning nincs kész. kent veztengelyek bekerültek meg egy focus central throttle body is ,de alulról nem megy úgy ahogy szeretném. kell még csipcsiripp meg pár okosság,de lehet,hogy hagyom a fenébe.sose lesz jó és csak a pénz megy rá.
Ja kérem, a motortuningot a végtelenségig lehet folytatni... de legalább megvan az eredmény.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3190 Dátum: 2006.06.04 vasárnap, 17:19:00 » |
|
Ja kérem, a motortuningot a végtelenségig lehet folytatni... de legalább megvan az eredmény.
naja..most egy ideig nem fogom tuningolni az tutti:-)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #3191 Dátum: 2006.06.04 vasárnap, 17:23:00 » |
|
naja..most egy ideig nem fogom tuningolni az tutti:-)
Értem én, hogy a tuningnak megvan a maga íze, de én inkább lecseréltem volna egy v6-ra. Az mégiscsak 6 hengeres - én szeretem az ilyesmit. A hang, meg s simább járás - hát igen. Persze azt is lehet tuningolni.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3192 Dátum: 2006.06.04 vasárnap, 21:26:00 » |
|
Üdvözlöm! Érdeklődnék, hogy egyedi tervezésű motorháztetőt, lökhárítót és egyéb elemeket készítenek-e és milyen árban? Ha netán nem akkor kit tudna ajánlani? Egy régi tipusú Opel Tigra-ról lenne szó! Milyen árban lenne? Köszönöm a segítségét előre is! Tisztelettel: Kovács László Zoltán japmas@vipmil.hu +36-20-438-6136
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3193 Dátum: 2006.06.04 vasárnap, 22:54:00 » |
|
Hello Bodicsek ! valami bejelentenivalóm van, ma felkerült a rémuszbácsi :DDD most jöttem vele haza érdről a 6-oson és valami nagyon nemjó vele annyira megy mint a bivaly olyan nyomatékot odaver mikor lepadlózom akármelyik fokozatban eléri 2000-et megindul, 2500 körül elkezd morogni mint állat, még a müszerfal is morog, aztán kilő és a meglepetés nem tilt le 4000 nél hanem csak a gyári 4700-4800-nál ja valami diesel Cordoba füstölgött elöttem 120-140 körül megin nembírtam magammal megkellett aláznom nembírt utána befogni hazáig 1-általán, de szenyóságból lekanyarodósávban rávészvillogóztam :DDD nemértem valami történt az biztos szerintem gyári dob fojtotta ja és rémuszbácsi tök halk de valamiért jobban csipázza a gép :DDD
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3194 Dátum: 2006.06.04 vasárnap, 22:58:00 » |
|
Ja utóirat káros mellékhatás és sajnos nincs rá gyógyszer a fél hátfal korombánya, dehát ezvan mosáskor lejön de 1 gyenge puha rongy is ellátja baját szárazon is :DDDDDDD de kömény a gép aszfaltsszaggató az már vitátlan na csákobelló
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3195 Dátum: 2006.06.04 vasárnap, 23:16:00 » |
|
Hello Bodicsek ! valami bejelentenivalóm van, ma felkerült a rémuszbácsi :DDD most jöttem vele haza érdről a 6-oson és valami nagyon nemjó vele annyira megy mint a bivaly olyan nyomatékot odaver mikor lepadlózom akármelyik fokozatban eléri 2000-et megindul, 2500 körül elkezd morogni mint állat, még a müszerfal is morog, aztán kilő és a meglepetés nem tilt le 4000 nél hanem csak a gyári 4700-4800-nál ja valami diesel Cordoba füstölgött elöttem 120-140 körül megin nembírtam magammal megkellett aláznom nembírt utána befogni hazáig 1-általán, de szenyóságból lekanyarodósávban rávészvillogóztam :DDD nemértem valami történt az biztos szerintem gyári dob fojtotta ja és rémuszbácsi tök halk de valamiért jobban csipázza a gép :DDD
Escortospeti, Hogy a tudatlanok is értsék: a rémuszbácsi az ugye REMUS rendszert vagy dobot jelent? Teljes rendszert cseréltettél vagy csak hátsó dobot?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3196 Dátum: 2006.06.05 hétfő, 11:22:00 » |
|
Escortospeti, Hogy a tudatlanok is értsék: a rémuszbácsi az ugye REMUS rendszert vagy dobot jelent? Teljes rendszert cseréltettél vagy csak hátsó dobot?
Helló csak dobot cseréltem, de olyan mint 1 vadállat aki kiszabadult ketrecéből nagyon nagyon megy én nemhittemvolna csak ami undorító fél hátfal csupa korom, jó ha nem nyomod neki akkor tisztamarad :DDD gyári dobnál azért nemvolt kormos mert az megvolt spiccentve pipára lefelé
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3197 Dátum: 2006.06.05 hétfő, 11:51:00 » |
|
Értem én, hogy a tuningnak megvan a maga íze, de én inkább lecseréltem volna egy v6-ra. Az mégiscsak 6 hengeres - én szeretem az ilyesmit. A hang, meg s simább járás - hát igen. Persze azt is lehet tuningolni.
így van! jó kis autómata v6os kellett volna élből és akkor nem kéne bohóckodni mindenféle vezérműtengelyekkel meg csiribiri cuccokkal! nex car will bee better!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3198 Dátum: 2006.06.05 hétfő, 11:53:00 » |
|
így van! jó kis autómata v6os kellett volna élből és akkor nem kéne bohóckodni mindenféle vezérműtengelyekkel meg csiribiri cuccokkal! nex car will bee better!!
ezt már irtuk réggeben is...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3199 Dátum: 2006.06.05 hétfő, 11:54:00 » |
|
ezt már irtuk réggeben is...
bocsi:régebben
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|