Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 18:04:38 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 64 65 66 67 68 69 70 [71] 72 73 74 75 76 77 78 ... 188   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Tuning  (Megtekintve 2699086 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3500 Dátum: 2006.08.22 kedd, 22:01:00 »

Szerintem mindenki küljön neki egy SMS-t, hogy mennyi az ára, és megvan-e még. Ha 100 SMS-t kell neki is kitörölgetni, majd rájön, hogy valamit mellényúlt. Smiley
 
A számát azért itt hagyom: 06209197925 Hátha valaki hajnalba fel akarja hívni. Smiley
Miért jó ez, tényleg felfoghatatlan, a cuccát most már tényleg senki nem veszi meg innen...  
Nektek viszont csinált munkát rendesen 21 topic 74 hozzászólás
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3501 Dátum: 2006.08.22 kedd, 22:27:00 »

Szerintem mindenki küljön neki egy SMS-t, hogy mennyi az ára, és megvan-e még. Ha 100 SMS-t kell neki is kitörölgetni, majd rájön, hogy valamit mellényúlt. Smiley
 
A számát azért itt hagyom: 06209197925 Hátha valaki hajnalba fel akarja hívni. Smiley
Szerintem meg ne. Eltolta, gondolom megbánta (én is felhívtam), szerintem többet ilyet nem csinál. Ne mérgesítsük a helyzetet tovább...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3502 Dátum: 2006.08.23 szerda, 01:09:00 »

Szerintem mindenki küljön neki egy SMS-t, hogy mennyi az ára, és megvan-e még. Ha 100 SMS-t kell neki is kitörölgetni, majd rájön, hogy valamit mellényúlt. Smiley
 
A számát azért itt hagyom: 06209197925 Hátha valaki hajnalba fel akarja hívni. Smiley
Bakker! Csak nehogy melléüsetek, mert az én számon is majdnem ez! (Csak kettővel tér el, azzal se nagyon...)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3503 Dátum: 2006.08.23 szerda, 13:48:00 »

2,2 TDCi fogyasztás csökkentése érdekelne. természetesen nem teljesítmény csökkentés mellet gondolok. kb 6000 km szaladgálok egy hónapban. Köszi
stealt!
 
Na itt vagyok. A tuning elött 6.9 volt a mért átlagom, tuning után 6.4-6.5 az átlag. Az igzsághoz hozzátatrozik, hogy tuning elött még bejáratós volt az autó. Igazából 4-5 deci a különbség. A tuning inkább a jobb menetdinamika miatt kellet. Ha mág valami érdekel irj.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3504 Dátum: 2006.08.23 szerda, 19:34:00 »

stealt!
 
Na itt vagyok. A tuning elött 6.9 volt a mért átlagom, tuning után 6.4-6.5 az átlag. Az igzsághoz hozzátatrozik, hogy tuning elött még bejáratós volt az autó. Igazából 4-5 deci a különbség. A tuning inkább a jobb menetdinamika miatt kellet. Ha mág valami érdekel irj.
Szia Gabo,
Köszi a reagálást. A helyzet röviden: kb 1 honapos az auto eddig inkább szabadságon voltam igy a múlt héttől kezdtem igazán hajtani. Most 3100km-nal vagyok az 1500 utáni olajcsere megvolt. Innentől kezdve olyan 1000-1500km/hét amit mennem kell. Elég sokat autopályázok nem mindig 130-al és gyakran Pest bedugo, igy most az átlagfogyi 7,3. (Nagy a lábam) Ugy tudom hogy egyrészt a fogyasztáson másrészt menetdinamikán is segit. Nem mintha alapbol nem lenne elég erős de ezért sosem árt az a kis plusz. Tudunk esetleg értekezni mit kell csinálnom és hol? Köszi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3505 Dátum: 2006.08.23 szerda, 20:40:00 »

Szia Gabo,
Köszi a reagálást. A helyzet röviden: kb 1 honapos az auto eddig inkább szabadságon voltam igy a múlt héttől kezdtem igazán hajtani. Most 3100km-nal vagyok az 1500 utáni olajcsere megvolt. Innentől kezdve olyan 1000-1500km/hét amit mennem kell. Elég sokat autopályázok nem mindig 130-al és gyakran Pest bedugo, igy most az átlagfogyi 7,3. (Nagy a lábam) Ugy tudom hogy egyrészt a fogyasztáson másrészt menetdinamikán is segit. Nem mintha alapbol nem lenne elég erős de ezért sosem árt az a kis plusz. Tudunk esetleg értekezni mit kell csinálnom és hol? Köszi
Ez menni fog lejjebb, mert kb 10.000 km után a comp. engedi meg a teljes kakaót. Addig nekem is egy kicsivel több volt a fogyi. Én 20.000 után csináltattam a tuningot. Ha már bejáratódott, akkor 160-180 -nál nem fogyaszt többet mint 6.5
A város nekem is horror. Ma a Hungárián mentem(álltam) 0.8 decivel ment fel az átlagom. No comment. Éljen a városvezetése
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3506 Dátum: 2006.08.23 szerda, 21:00:00 »

Ez menni fog lejjebb, mert kb 10.000 km után a comp. engedi meg a teljes kakaót. Addig nekem is egy kicsivel több volt a fogyi. Én 20.000 után csináltattam a tuningot. Ha már bejáratódott, akkor 160-180 -nál nem fogyaszt többet mint 6.5
A város nekem is horror. Ma a Hungárián mentem(álltam) 0.8 decivel ment fel az átlagom. No comment. Éljen a városvezetése
Volt egy gyanum hogy valahogy mintha a comp beleszolna a dolgokba. Kiváncsiságból ma felmentem 200 fölé és probáltam bekapcsolni a tempomatot be is kattant de utána pár másodpercel visszaszabályozott 180-ig gondolom ez is motorvédelem miatt van. Fogyasztás érték (Nem óra hanem ténylegesen GPS szerint mérve)200: 10,1 l/100km  145: 6,1 l/100km 90:5,1 l/100km (bekapcsolt klimával)  
Ja ha valaki olyan olvassa akkor sokat járok külföldre és természetesen ott mentem sokkal ahol ez nem bentetendő persze persze...
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3507 Dátum: 2006.08.29 kedd, 16:27:00 »

Szia Gabo,
Köszi a reagálást. A helyzet röviden: kb 1 honapos az auto eddig inkább szabadságon voltam igy a múlt héttől kezdtem igazán hajtani. Most 3100km-nal vagyok az 1500 utáni olajcsere megvolt. Innentől kezdve olyan 1000-1500km/hét amit mennem kell. Elég sokat autopályázok nem mindig 130-al és gyakran Pest bedugo, igy most az átlagfogyi 7,3. (Nagy a lábam) Ugy tudom hogy egyrészt a fogyasztáson másrészt menetdinamikán is segit. Nem mintha alapbol nem lenne elég erős de ezért sosem árt az a kis plusz. Tudunk esetleg értekezni mit kell csinálnom és hol? Köszi
Ne számíts fogyasztáscsökkenésre, ha nehéz a lábad! Akkor simán meg fog ugrani a fogyid is, mivel a nagyobb teljesítményhez több energia is szükséges. Csak akkor fognak az értékek lejjebb menni, ha ugyan olyan intenzitással mész, mint chip előtt...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3508 Dátum: 2006.08.30 szerda, 12:53:00 »

hali,
 
tud nekem mutatni valaki olyan 5 ajtos MKIII kepet, amin van ilyen gyari hatso szarny ? 4ajtoson mar lattam (REF100), de nemtom hogy nezne ki 5ajtoson...th
Naplózva

blah blah blah
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3509 Dátum: 2006.08.30 szerda, 13:12:00 »

hali,
 
tud nekem mutatni valaki olyan 5 ajtos MKIII kepet, amin van ilyen gyari hatso szarny ? 4ajtoson mar lattam (REF100), de nemtom hogy nezne ki 5ajtoson...th
Szerintem olyan kis szolidat vegyél, mint ami a V6-okon van. Az nagyon szép és elegáns.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3510 Dátum: 2006.08.30 szerda, 13:14:00 »

Szerintem olyan kis szolidat vegyél, mint ami a V6-okon van. Az nagyon szép és elegáns.
Curtis gépén van olyan.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #3511 Dátum: 2006.08.30 szerda, 13:32:00 »

Curtis gépén van olyan.
Vagy volt ... de zacci, ez optika
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3512 Dátum: 2006.08.30 szerda, 13:35:00 »

napu,
 
jeee, tenyleg...Ltevedtem
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #3513 Dátum: 2006.08.30 szerda, 13:40:00 »

napu,
 
jeee, tenyleg...Ltevedtem
Ticu,
 
Olyat szeretnek, mint REF100 szarnya. Az szerintem szolid es elegancsos. Hamarosan viszem a gepet fenyezohoz, hogy az elmult idoszakban szerzett seruleseket, amiket persze nem en okoztam a gepsarkanynak, hanem masok megcsinaltassam. A hatso ajton van 1-2 apro benyomodas meg 1-2 karc. Valceg a legutobbi jegeso okozta. Namsot aztat talatam ki, hogy azon horpadasok eltuntetese sem kerulne olcsobba, mintha vennek oda egy kis szolid szarnyacskat, lefenyeztetnem, oszt odaragasztanam. Igy 2 legyet 1 csapasra. A kis horpadas eltunne, es meg szebb is lenne a mondi hatsoja
Az eredeti szarnyacskat kb. 20 korul hoznak. Szerintem 10-15korul le is fenyeznek. A horpadasokat meg a karcokat lehet olcsobban megcsinalnak, de akkor ugye meg nincs szarnyacskam
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3514 Dátum: 2006.08.30 szerda, 13:49:00 »

Vagy volt ... de zacci, ez optika
+ er
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3515 Dátum: 2006.08.30 szerda, 15:32:00 »

Curtis gépén van olyan.
A V6-oké az nekem is teccik, nagyon. Persze nem feketében mint az övén, hanem szép ezüstben. A szolidsága az amiért teccik. 5 ajtóson is láttam már olyat. Itt a városban legalább 2n van.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3516 Dátum: 2006.08.30 szerda, 21:41:00 »

Vagy volt ... de zacci, ez optika
NAPU,
 
Ez kétszer jött, ugyanazzal a sorszámmal, de a tartalom más! otika vs. optika. Tiszta X-akták.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3517 Dátum: 2006.08.30 szerda, 21:52:00 »

Sziasztok! Tud valaki ajánlani faintos fényezőt?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3518 Dátum: 2006.08.30 szerda, 22:06:00 »

Sziasztok! Tud valaki ajánlani faintos fényezőt?
www.lakkcipo.hu - csak ford igényeseknek
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3519 Dátum: 2006.08.31 csütörtök, 07:32:00 »

Sziasztok! Tud valaki ajánlani faintos fényezőt?
hol?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3520 Dátum: 2006.09.11 hétfő, 06:05:00 »

www.lakkcipo.hu - csak ford igényeseknek
Bemutatnám nekik Jolánt, lehet vakargatnák a fejüket egy darabig...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3521 Dátum: 2006.09.15 péntek, 11:56:00 »

Ezt találtam a ford.lap.hu-n: http://www.mtuning.hu/. Elég normálisnak tűnnek, bár lehet, hogy csak medzsik az egész!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3522 Dátum: 2006.09.16 szombat, 15:52:00 »

mk3 1.8 16V 110LE
MK3 1.8 16V 125LE
 
Mi a különbség oka?(szoftware vagy hardware)?
Az enyém 1.8 16v duratec HE 110 LE,lehet belőle 125 lovas?
 
köszi:abika
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3523 Dátum: 2006.09.16 szombat, 16:40:00 »

mk3 1.8 16V 110LE
MK3 1.8 16V 125LE
 
Mi a különbség oka?(szoftware vagy hardware)?
Az enyém 1.8 16v duratec HE 110 LE,lehet belőle 125 lovas?
 
köszi:abika
Szerintem más a fej.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3524 Dátum: 2006.09.18 hétfő, 20:13:00 »

mk3 1.8 16V 110LE
MK3 1.8 16V 125LE
 
Mi a különbség oka?(szoftware vagy hardware)?
Az enyém 1.8 16v duratec HE 110 LE,lehet belőle 125 lovas?
 
köszi:abika
E szerint elméletileg 128 lehet  
http://www.mtuning.hu/ford.html
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3525 Dátum: 2006.09.18 hétfő, 20:24:00 »

E szerint elméletileg 128 lehet  
http://www.mtuning.hu/ford.html
Szerintem meg felejtsétek el...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3526 Dátum: 2006.09.20 szerda, 16:55:00 »

Szerintem meg felejtsétek el...
Chip csak dieselnél ér valamit!
Benzinest csak akkor érdemes chipelni ha valamit módosított az ember, és amiatt kell utánnaírni.(vagy ha turbós)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3527 Dátum: 2006.09.20 szerda, 18:18:00 »

Chip csak dieselnél ér valamit!
Benzinest csak akkor érdemes chipelni ha valamit módosított az ember, és amiatt kell utánnaírni.(vagy ha turbós)
A Gabo omegája chipes volt. Szerinte jobban ment a chippel. Félig-meddig én is úgy gondolom, hogy sokat nem lehet emelni, mert ugyi a beszívott levegő adott, ha több benzin, dús keverék, nem jó az égés. De valszeg még valamennyi tartalék van a motorban, azt javítják chippel.
Az én elméletem szerint mindenképpen olyan kipuff meg légszűrő is kell, ami ezt támogatja.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3528 Dátum: 2006.09.20 szerda, 18:28:00 »

A Gabo omegája chipes volt. Szerinte jobban ment a chippel. Félig-meddig én is úgy gondolom, hogy sokat nem lehet emelni, mert ugyi a beszívott levegő adott, ha több benzin, dús keverék, nem jó az égés. De valszeg még valamennyi tartalék van a motorban, azt javítják chippel.
Az én elméletem szerint mindenképpen olyan kipuff meg légszűrő is kell, ami ezt támogatja.
Persze, van értelme a Chipnek, ha nem csak az árválkodik ott változtatásként!
Hanem van az autó alatt egy rendszer, meg szűrő, esetleg tengelyek, stb...
DE az, hogy csak egy chip és kész... ...az szerintem fölösleges.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3529 Dátum: 2006.09.20 szerda, 18:42:00 »

Találtam egy embert, aki beépíthető ülésfűtés betétet ad nagyon olcsón. VW számára gyártotta, szénszálas, profinak néz ki. A 4 db ára 8800 Ft+postaköltség 9725 Ft.
T:0670364552
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3530 Dátum: 2006.09.20 szerda, 20:42:00 »

Találtam egy embert, aki beépíthető ülésfűtés betétet ad nagyon olcsón. VW számára gyártotta, szénszálas, profinak néz ki. A 4 db ára 8800 Ft+postaköltség 9725 Ft.
T:0670364552
Attol fogok gyorsabban menni hogy sütni fogja hátsomat?Huh??
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3531 Dátum: 2006.09.20 szerda, 22:26:00 »

üdv! olyan problémám lenne, hogy lexus lámpát szeretnék a kocsimba(mkI mondeo), de sajna csak a csapott hátúhoz van. létezik egyáltalán a sedan verzióhoz is vagy nem? ha nem, akkor be lehet tenni a csapott hátú változatot, kisebb átalakításokkal?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3532 Dátum: 2006.09.20 szerda, 22:34:00 »

üdv! olyan problémám lenne, hogy lexus lámpát szeretnék a kocsimba(mkI mondeo), de sajna csak a csapott hátúhoz van. létezik egyáltalán a sedan verzióhoz is vagy nem? ha nem, akkor be lehet tenni a csapott hátú változatot, kisebb átalakításokkal?
Létezik, Az e-bayen nézz körül, vagy van valami magyar oldal is, de azt nem tudom pontosan melyik.
Egyedül kombira nincs.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3533 Dátum: 2006.09.21 csütörtök, 10:40:00 »

üdv! olyan problémám lenne, hogy lexus lámpát szeretnék a kocsimba(mkI mondeo), de sajna csak a csapott hátúhoz van. létezik egyáltalán a sedan verzióhoz is vagy nem? ha nem, akkor be lehet tenni a csapott hátú változatot, kisebb átalakításokkal?
Goto: Optikai tuning topic! Érdemes átolvasni
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3534 Dátum: 2006.09.21 csütörtök, 10:56:00 »

mk3 1.8 16V 110LE
MK3 1.8 16V 125LE
 
Mi a különbség oka?(szoftware vagy hardware)?
Az enyém 1.8 16v duratec HE 110 LE,lehet belőle 125 lovas?
 
köszi:abika
abi75,
 
lehetseges, mivel a TE eseteben a software a szuk keresztmetszet. Egyebkent szoktak oyat muvelni, hogy 1.8as mociba beletoljak a 2.0as progijat, es akkro jobban megy. Tudok olyan usert, akinek igy van. O mondta, es o is csinalta meg, tehat mukodo dologrol van szo. Persze nem lesz 145paci, de jobban fog menni.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #3535 Dátum: 2006.09.21 csütörtök, 11:15:00 »

abi75,
 
lehetseges, mivel a TE eseteben a software a szuk keresztmetszet. Egyebkent szoktak oyat muvelni, hogy 1.8as mociba beletoljak a 2.0as progijat, es akkro jobban megy. Tudok olyan usert, akinek igy van. O mondta, es o is csinalta meg, tehat mukodo dologrol van szo. Persze nem lesz 145paci, de jobban fog menni.
mkI-nél van ilyenre lehetőség? gondolom felejtős
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3536 Dátum: 2006.09.21 csütörtök, 11:24:00 »

abi75,
 
lehetseges, mivel a TE eseteben a software a szuk keresztmetszet. Egyebkent szoktak oyat muvelni, hogy 1.8as mociba beletoljak a 2.0as progijat, es akkro jobban megy. Tudok olyan usert, akinek igy van. O mondta, es o is csinalta meg, tehat mukodo dologrol van szo. Persze nem lesz 145paci, de jobban fog menni.
És mi a garancia, hogy csak sw úton lett letiltva? És ha más a fej, vagy az égéstér? Vagy más a befecskendezés?
Szerintem kár ilyesmivel foglalkozni. 15 lóerőtől nem fog jobban sütni a nap.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3537 Dátum: 2006.09.21 csütörtök, 11:29:00 »

mk3 1.8 16V 110LE
MK3 1.8 16V 125LE
 
Mi a különbség oka?(szoftware vagy hardware)?
Az enyém 1.8 16v duratec HE 110 LE,lehet belőle 125 lovas?
 
köszi:abika
A 125Le-s az SCi motor. Ez egy más technológia, vmi befecskendezést csináltak, ami többet fecskendez, vagy mi...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3538 Dátum: 2006.09.21 csütörtök, 11:32:00 »

Joe,
 
Igazad van, az SCI kicsit mas moci, es nem csak az sw miatt. De a sima 1.8ra allitolag ra lehet toteni a 2.0 progijat.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3539 Dátum: 2006.09.21 csütörtök, 11:34:00 »

Angel,
 
Gondolkozz logikusan...Ne csak vitatkozz
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #3540 Dátum: 2006.09.21 csütörtök, 11:49:00 »

Angel,
 
Gondolkozz logikusan...Ne csak vitatkozz
Most próbálkozik, szinte hallom tuti, hogy minygyá jön a veleje
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3541 Dátum: 2006.09.21 csütörtök, 11:49:00 »

És mi a garancia, hogy csak sw úton lett letiltva? És ha más a fej, vagy az égéstér? Vagy más a befecskendezés?
Szerintem kár ilyesmivel foglalkozni. 15 lóerőtől nem fog jobban sütni a nap.
Ha csevapot nem is, de azécsak jobban
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3542 Dátum: 2006.09.21 csütörtök, 11:51:00 »

A 125Le-s az SCi motor. Ez egy más technológia, vmi befecskendezést csináltak, ami többet fecskendez, vagy mi...
Félművelt barátaim.
Az 1,8-asból 3 fajta van. 110 és 125, ezek hagyomáényos motorok. Valószínűleg csak sw és vagy fejben különböznek, másban nemigazán.
A 130-as az SCi, ami a Smart Charge Injection rövidítésből jön.
Ugye a benzin-levegő aránya csak szűk határok között változtatható. Ha ugyanannyi levegőhöz túl sok vagy túl kevés benzint adsz, nem robban. Ez azért baj, mert kis terhelésnél sem tudod csökkenteni a benzint. Ugye a benzines motor mennyiségi szabályozású, a dízel meg minőségi (a td e kettő keveréke valamilyen szinten).
Na, az sci azt csinálja, hogy rétegesen tölt. A motor szíjja be a levegőt, eleinte nem csinál semmit, majd mondjuk a felénél kezd benzint adni hozzá. Ez azt eredményezi, hogy a hengerben a felső felénél van benzin a levegőben, az alsóban nincs. Ugye a felső rétegben jó a benzin-legegő aránya, az alsó meg csak kitölti a helyet. Így kis terhelésnél elvileg ebbe az esetben feleannyit fogyaszt. Na ezt lehet variálni, hogy ennyi százalék, meg annyi.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3543 Dátum: 2006.09.21 csütörtök, 11:53:00 »

Most próbálkozik, szinte hallom tuti, hogy minygyá jön a veleje
Nomitmontam
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3544 Dátum: 2006.09.21 csütörtök, 11:57:00 »

Angel,
 
Gondolkozz logikusan...Ne csak vitatkozz
Zacci, én szivesen gondolkozom logikusan, ellentétben veled én tudom, hogy működik a motor....
Ugye az ilyen szoftverrátöltésnél az a baj, azt hiszi, hogy 2 liter van a motorban, pedig csak 1,8. Így ő annyi benzint lök be, amennyi a 2 literhez kell, és ez leginkább azt eredményezi, hogy nem lesz tökéletes az égés. Erre az sw visszavesz egy kicsit, és beáll egy 1,9-es motorra (csak vicc). Ami eredményezni fogja a nagyobb lóerőt, nagyobb fogyit, rosszabb kipuffgázt (emissziós érték).
 
Zacci, ha már a témánál vagyunk: vagyünk egy 2 literes motort, 1000-es fordulaton. Számold már ki nekem, hogy 1 liter benzin mennyi időre elég, és kb mennyi levegőt fog beszívni ez idő alatt. Mire ezen végigjutsz, sok mindent meg fogsz érteni, ami most nem megy.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3545 Dátum: 2006.09.21 csütörtök, 11:58:00 »

Nomitmontam
Reszkess, napu :-)
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3546 Dátum: 2006.09.21 csütörtök, 12:04:00 »

Reszkess, napu :-)
Minek, én még félművelt sem vagyok
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3547 Dátum: 2006.09.21 csütörtök, 12:05:00 »

Angel,
 
"Félművelt barátaim. "
 
Koszonjuk szepen a megtisztelo szavakat. Kezdesz atesni a lo tuloldalara, ezzel a mindenaron nekem van igazam, megmagyarazom, ha meg nem sikerul, akkor le "felmuvelt"-ezek mindenkit stilussal. Nem kene... Eza forum nem errol szol...Szerintem...
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3548 Dátum: 2006.09.21 csütörtök, 12:12:00 »

Zacci, én szivesen gondolkozom logikusan, ellentétben veled én tudom, hogy működik a motor....
Ugye az ilyen szoftverrátöltésnél az a baj, azt hiszi, hogy 2 liter van a motorban, pedig csak 1,8. Így ő annyi benzint lök be, amennyi a 2 literhez kell, és ez leginkább azt eredményezi, hogy nem lesz tökéletes az égés. Erre az sw visszavesz egy kicsit, és beáll egy 1,9-es motorra (csak vicc). Ami eredményezni fogja a nagyobb lóerőt, nagyobb fogyit, rosszabb kipuffgázt (emissziós érték).
 
Zacci, ha már a témánál vagyunk: vagyünk egy 2 literes motort, 1000-es fordulaton. Számold már ki nekem, hogy 1 liter benzin mennyi időre elég, és kb mennyi levegőt fog beszívni ez idő alatt. Mire ezen végigjutsz, sok mindent meg fogsz érteni, ami most nem megy.
Angel,
 
ok, tehat most leirtad ugyanazt, amit elozoleg enis kifejtettem...Csak eoppen ossze-vissza kererted a szezont a fazonnal.
 
Te azt mondod mas az egester, a fej meg minden. En meg azt mondom, hogy a 110 es a 125LE-os 1.8 moci lenyegeben tok ua. csak az egyik elektronikusan vissza van fojtva. Es igen, Gondolkozz logikusan, a gyartok agyaval...Szerinted mellik az eccerubb ? elektronikusan lefojtani egy mocit, vagy 2 kulonbozo 1.8as motort gyartani ? Ezen gondolkozz L, mielott le felmuveltezel itt minket.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #3549 Dátum: 2006.09.21 csütörtök, 12:15:00 »

Angel,
 
"Félművelt barátaim. "
 
Koszonjuk szepen a megtisztelo szavakat. Kezdesz atesni a lo tuloldalara, ezzel a mindenaron nekem van igazam, megmagyarazom, ha meg nem sikerul, akkor le "felmuvelt"-ezek mindenkit stilussal. Nem kene... Eza forum nem errol szol...Szerintem...
Még ebéd előtt van
Naplózva
Oldalak: 1 ... 64 65 66 67 68 69 70 [71] 72 73 74 75 76 77 78 ... 188   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.04 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.