Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:05:58
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Tuning
Oldalak:
1
...
64
65
66
67
68
69
70
[
71
]
72
73
74
75
76
77
78
...
188
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Tuning (Megtekintve 2698841 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3500 Dátum:
2006.08.22 kedd, 22:01:00 »
Idézetet írta: Scratch - 2006.08.22 kedd, 21:58:00
Szerintem mindenki küljön neki egy SMS-t, hogy mennyi az ára, és megvan-e még. Ha 100 SMS-t kell neki is kitörölgetni, majd rájön, hogy valamit mellényúlt.
A számát azért itt hagyom: 06209197925 Hátha valaki hajnalba fel akarja hívni.
Miért jó ez, tényleg felfoghatatlan, a cuccát most már tényleg senki nem veszi meg innen...
Nektek viszont csinált munkát rendesen 21 topic 74 hozzászólás
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3501 Dátum:
2006.08.22 kedd, 22:27:00 »
Idézetet írta: Scratch - 2006.08.22 kedd, 21:58:00
Szerintem mindenki küljön neki egy SMS-t, hogy mennyi az ára, és megvan-e még. Ha 100 SMS-t kell neki is kitörölgetni, majd rájön, hogy valamit mellényúlt.
A számát azért itt hagyom: 06209197925 Hátha valaki hajnalba fel akarja hívni.
Szerintem meg ne. Eltolta, gondolom megbánta (én is felhívtam), szerintem többet ilyet nem csinál. Ne mérgesítsük a helyzetet tovább...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3502 Dátum:
2006.08.23 szerda, 01:09:00 »
Idézetet írta: Scratch - 2006.08.22 kedd, 21:58:00
Szerintem mindenki küljön neki egy SMS-t, hogy mennyi az ára, és megvan-e még. Ha 100 SMS-t kell neki is kitörölgetni, majd rájön, hogy valamit mellényúlt.
A számát azért itt hagyom: 06209197925 Hátha valaki hajnalba fel akarja hívni.
Bakker! Csak nehogy melléüsetek, mert az én számon is majdnem ez! (Csak kettővel tér el, azzal se nagyon...)
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3503 Dátum:
2006.08.23 szerda, 13:48:00 »
Idézetet írta: stealt - 2006.08.22 kedd, 21:25:00
2,2 TDCi fogyasztás csökkentése érdekelne. természetesen nem teljesítmény csökkentés mellet gondolok. kb 6000 km szaladgálok egy hónapban. Köszi
stealt!
Na itt vagyok. A tuning elött 6.9 volt a mért átlagom, tuning után 6.4-6.5 az átlag. Az igzsághoz hozzátatrozik, hogy tuning elött még bejáratós volt az autó. Igazából 4-5 deci a különbség. A tuning inkább a jobb menetdinamika miatt kellet. Ha mág valami érdekel irj.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3504 Dátum:
2006.08.23 szerda, 19:34:00 »
Idézetet írta: Gabo_old - 2006.08.23 szerda, 13:48:00
stealt!
Na itt vagyok. A tuning elött 6.9 volt a mért átlagom, tuning után 6.4-6.5 az átlag. Az igzsághoz hozzátatrozik, hogy tuning elött még bejáratós volt az autó. Igazából 4-5 deci a különbség. A tuning inkább a jobb menetdinamika miatt kellet. Ha mág valami érdekel irj.
Szia Gabo,
Köszi a reagálást. A helyzet röviden: kb 1 honapos az auto eddig inkább szabadságon voltam igy a múlt héttől kezdtem igazán hajtani. Most 3100km-nal vagyok az 1500 utáni olajcsere megvolt. Innentől kezdve olyan 1000-1500km/hét amit mennem kell. Elég sokat autopályázok nem mindig 130-al és gyakran Pest bedugo, igy most az átlagfogyi 7,3. (Nagy a lábam) Ugy tudom hogy egyrészt a fogyasztáson másrészt menetdinamikán is segit. Nem mintha alapbol nem lenne elég erős de ezért sosem árt az a kis plusz. Tudunk esetleg értekezni mit kell csinálnom és hol? Köszi
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3505 Dátum:
2006.08.23 szerda, 20:40:00 »
Idézetet írta: stealt - 2006.08.23 szerda, 19:34:00
Szia Gabo,
Köszi a reagálást. A helyzet röviden: kb 1 honapos az auto eddig inkább szabadságon voltam igy a múlt héttől kezdtem igazán hajtani. Most 3100km-nal vagyok az 1500 utáni olajcsere megvolt. Innentől kezdve olyan 1000-1500km/hét amit mennem kell. Elég sokat autopályázok nem mindig 130-al és gyakran Pest bedugo, igy most az átlagfogyi 7,3. (Nagy a lábam) Ugy tudom hogy egyrészt a fogyasztáson másrészt menetdinamikán is segit. Nem mintha alapbol nem lenne elég erős de ezért sosem árt az a kis plusz. Tudunk esetleg értekezni mit kell csinálnom és hol? Köszi
Ez menni fog lejjebb, mert kb 10.000 km után a comp. engedi meg a teljes kakaót. Addig nekem is egy kicsivel több volt a fogyi. Én 20.000 után csináltattam a tuningot. Ha már bejáratódott, akkor 160-180 -nál nem fogyaszt többet mint 6.5
A város nekem is horror. Ma a Hungárián mentem(álltam) 0.8 decivel ment fel az átlagom. No comment. Éljen a városvezetése
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3506 Dátum:
2006.08.23 szerda, 21:00:00 »
Idézetet írta: Gabo_old - 2006.08.23 szerda, 20:40:00
Ez menni fog lejjebb, mert kb 10.000 km után a comp. engedi meg a teljes kakaót. Addig nekem is egy kicsivel több volt a fogyi. Én 20.000 után csináltattam a tuningot. Ha már bejáratódott, akkor 160-180 -nál nem fogyaszt többet mint 6.5
A város nekem is horror. Ma a Hungárián mentem(álltam) 0.8 decivel ment fel az átlagom. No comment. Éljen a városvezetése
Volt egy gyanum hogy valahogy mintha a comp beleszolna a dolgokba. Kiváncsiságból ma felmentem 200 fölé és probáltam bekapcsolni a tempomatot be is kattant de utána pár másodpercel visszaszabályozott 180-ig gondolom ez is motorvédelem miatt van. Fogyasztás érték (Nem óra hanem ténylegesen GPS szerint mérve)200: 10,1 l/100km 145: 6,1 l/100km 90:5,1 l/100km (bekapcsolt klimával)
Ja ha valaki olyan olvassa akkor sokat járok külföldre és természetesen ott mentem sokkal ahol ez nem bentetendő persze persze...
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3507 Dátum:
2006.08.29 kedd, 16:27:00 »
Idézetet írta: stealt - 2006.08.23 szerda, 19:34:00
Szia Gabo,
Köszi a reagálást. A helyzet röviden: kb 1 honapos az auto eddig inkább szabadságon voltam igy a múlt héttől kezdtem igazán hajtani. Most 3100km-nal vagyok az 1500 utáni olajcsere megvolt. Innentől kezdve olyan 1000-1500km/hét amit mennem kell. Elég sokat autopályázok nem mindig 130-al és gyakran Pest bedugo, igy most az átlagfogyi 7,3. (Nagy a lábam) Ugy tudom hogy egyrészt a fogyasztáson másrészt menetdinamikán is segit. Nem mintha alapbol nem lenne elég erős de ezért sosem árt az a kis plusz. Tudunk esetleg értekezni mit kell csinálnom és hol? Köszi
Ne számíts fogyasztáscsökkenésre, ha nehéz a lábad! Akkor simán meg fog ugrani a fogyid is, mivel a nagyobb teljesítményhez több energia is szükséges. Csak akkor fognak az értékek lejjebb menni, ha ugyan olyan intenzitással mész, mint chip előtt...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3508 Dátum:
2006.08.30 szerda, 12:53:00 »
hali,
tud nekem mutatni valaki olyan 5 ajtos MKIII kepet, amin van ilyen gyari hatso szarny ? 4ajtoson mar lattam (REF100), de nemtom hogy nezne ki 5ajtoson...th
Naplózva
blah blah blah
ticu
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4247
2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3509 Dátum:
2006.08.30 szerda, 13:12:00 »
Idézetet írta: zacci - 2006.08.30 szerda, 12:53:00
hali,
tud nekem mutatni valaki olyan 5 ajtos MKIII kepet, amin van ilyen gyari hatso szarny ? 4ajtoson mar lattam (REF100), de nemtom hogy nezne ki 5ajtoson...th
Szerintem olyan kis szolidat vegyél, mint ami a V6-okon van. Az nagyon szép és elegáns.
Naplózva
Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
ticu
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4247
2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3510 Dátum:
2006.08.30 szerda, 13:14:00 »
Idézetet írta: ticu_old - 2006.08.30 szerda, 13:12:00
Szerintem olyan kis szolidat vegyél, mint ami a V6-okon van. Az nagyon szép és elegáns.
Curtis gépén van olyan.
Naplózva
Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3511 Dátum:
2006.08.30 szerda, 13:32:00 »
Idézetet írta: ticu_old - 2006.08.30 szerda, 13:14:00
Curtis gépén van olyan.
Vagy volt
... de zacci, ez optika
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3512 Dátum:
2006.08.30 szerda, 13:35:00 »
napu,
jeee, tenyleg...Ltevedtem
Naplózva
blah blah blah
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3513 Dátum:
2006.08.30 szerda, 13:40:00 »
Idézetet írta: zacci - 2006.08.30 szerda, 13:35:00
napu,
jeee, tenyleg...Ltevedtem
Ticu,
Olyat szeretnek, mint REF100 szarnya. Az szerintem szolid es elegancsos. Hamarosan viszem a gepet fenyezohoz, hogy az elmult idoszakban szerzett seruleseket, amiket persze nem en okoztam a gepsarkanynak, hanem masok
megcsinaltassam. A hatso ajton van 1-2 apro benyomodas meg 1-2 karc. Valceg a legutobbi jegeso okozta. Namsot aztat talatam ki, hogy azon horpadasok eltuntetese sem kerulne olcsobba, mintha vennek oda egy kis szolid szarnyacskat, lefenyeztetnem, oszt odaragasztanam. Igy 2 legyet 1 csapasra. A kis horpadas eltunne, es meg szebb is lenne a mondi hatsoja
Az eredeti szarnyacskat kb. 20 korul hoznak. Szerintem 10-15korul le is fenyeznek. A horpadasokat meg a karcokat lehet olcsobban megcsinalnak, de akkor ugye meg nincs szarnyacskam
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3514 Dátum:
2006.08.30 szerda, 13:49:00 »
Idézetet írta: napu - 2006.08.30 szerda, 13:32:00
Vagy volt
... de zacci, ez optika
+ er
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3515 Dátum:
2006.08.30 szerda, 15:32:00 »
Idézetet írta: ticu_old - 2006.08.30 szerda, 13:14:00
Curtis gépén van olyan.
A V6-oké az nekem is teccik, nagyon. Persze nem feketében mint az övén, hanem szép ezüstben. A szolidsága az amiért teccik. 5 ajtóson is láttam már olyat. Itt a városban legalább 2n van.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3516 Dátum:
2006.08.30 szerda, 21:41:00 »
Idézetet írta: napu - 2006.08.30 szerda, 13:32:00
Vagy volt
... de zacci, ez optika
NAPU,
Ez kétszer jött, ugyanazzal a sorszámmal, de a tartalom más! otika vs. optika. Tiszta X-akták.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3517 Dátum:
2006.08.30 szerda, 21:52:00 »
Sziasztok! Tud valaki ajánlani faintos fényezőt?
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3518 Dátum:
2006.08.30 szerda, 22:06:00 »
Idézetet írta: REVOLUTION(HUN)_old - 2006.08.30 szerda, 21:52:00
Sziasztok! Tud valaki ajánlani faintos fényezőt?
www.lakkcipo.hu
- csak ford igényeseknek
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3519 Dátum:
2006.08.31 csütörtök, 07:32:00 »
Idézetet írta: REVOLUTION(HUN)_old - 2006.08.30 szerda, 21:52:00
Sziasztok! Tud valaki ajánlani faintos fényezőt?
hol?
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3520 Dátum:
2006.09.11 hétfő, 06:05:00 »
Idézetet írta: Fusim Misi_old - 2006.08.30 szerda, 22:06:00
www.lakkcipo.hu
- csak ford igényeseknek
Bemutatnám nekik Jolánt, lehet vakargatnák a fejüket egy darabig...
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3521 Dátum:
2006.09.15 péntek, 11:56:00 »
Ezt találtam a ford.lap.hu-n:
http://www.mtuning.hu/
. Elég normálisnak tűnnek, bár lehet, hogy csak medzsik az egész!
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3522 Dátum:
2006.09.16 szombat, 15:52:00 »
mk3 1.8 16V 110LE
MK3 1.8 16V 125LE
Mi a különbség oka?(szoftware vagy hardware)?
Az enyém 1.8 16v duratec HE 110 LE,lehet belőle 125 lovas?
köszi:abika
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3523 Dátum:
2006.09.16 szombat, 16:40:00 »
Idézetet írta: abi75_old - 2006.09.16 szombat, 15:52:00
mk3 1.8 16V 110LE
MK3 1.8 16V 125LE
Mi a különbség oka?(szoftware vagy hardware)?
Az enyém 1.8 16v duratec HE 110 LE,lehet belőle 125 lovas?
köszi:abika
Szerintem más a fej.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3524 Dátum:
2006.09.18 hétfő, 20:13:00 »
Idézetet írta: abi75_old - 2006.09.16 szombat, 15:52:00
mk3 1.8 16V 110LE
MK3 1.8 16V 125LE
Mi a különbség oka?(szoftware vagy hardware)?
Az enyém 1.8 16v duratec HE 110 LE,lehet belőle 125 lovas?
köszi:abika
E szerint elméletileg 128 lehet
http://www.mtuning.hu/ford.html
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3525 Dátum:
2006.09.18 hétfő, 20:24:00 »
Idézetet írta: stealt - 2006.09.18 hétfő, 20:13:00
E szerint elméletileg 128 lehet
http://www.mtuning.hu/ford.html
Szerintem meg felejtsétek el...
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3526 Dátum:
2006.09.20 szerda, 16:55:00 »
Idézetet írta: Vision_old - 2006.09.18 hétfő, 20:24:00
Szerintem meg felejtsétek el...
Chip csak dieselnél ér valamit!
Benzinest csak akkor érdemes chipelni ha valamit módosított az ember, és amiatt kell utánnaírni.(vagy ha turbós)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3527 Dátum:
2006.09.20 szerda, 18:18:00 »
Idézetet írta: Álmos_old - 2006.09.20 szerda, 16:55:00
Chip csak dieselnél ér valamit!
Benzinest csak akkor érdemes chipelni ha valamit módosított az ember, és amiatt kell utánnaírni.(vagy ha turbós)
A Gabo omegája chipes volt. Szerinte jobban ment a chippel. Félig-meddig én is úgy gondolom, hogy sokat nem lehet emelni, mert ugyi a beszívott levegő adott, ha több benzin, dús keverék, nem jó az égés. De valszeg még valamennyi tartalék van a motorban, azt javítják chippel.
Az én elméletem szerint mindenképpen olyan kipuff meg légszűrő is kell, ami ezt támogatja.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3528 Dátum:
2006.09.20 szerda, 18:28:00 »
Idézetet írta: Angel - 2006.09.20 szerda, 18:18:00
A Gabo omegája chipes volt. Szerinte jobban ment a chippel. Félig-meddig én is úgy gondolom, hogy sokat nem lehet emelni, mert ugyi a beszívott levegő adott, ha több benzin, dús keverék, nem jó az égés. De valszeg még valamennyi tartalék van a motorban, azt javítják chippel.
Az én elméletem szerint mindenképpen olyan kipuff meg légszűrő is kell, ami ezt támogatja.
Persze, van értelme a Chipnek, ha nem csak az árválkodik ott változtatásként!
Hanem van az autó alatt egy rendszer, meg szűrő, esetleg tengelyek, stb...
DE az, hogy csak egy chip és kész... ...az szerintem fölösleges.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3529 Dátum:
2006.09.20 szerda, 18:42:00 »
Találtam egy embert, aki beépíthető ülésfűtés betétet ad nagyon olcsón. VW számára gyártotta, szénszálas, profinak néz ki. A 4 db ára 8800 Ft+postaköltség 9725 Ft.
T:0670364552
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3530 Dátum:
2006.09.20 szerda, 20:42:00 »
Idézetet írta: szg_old - 2006.09.20 szerda, 18:42:00
Találtam egy embert, aki beépíthető ülésfűtés betétet ad nagyon olcsón. VW számára gyártotta, szénszálas, profinak néz ki. A 4 db ára 8800 Ft+postaköltség 9725 Ft.
T:0670364552
Attol fogok gyorsabban menni hogy sütni fogja hátsomat?
?
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3531 Dátum:
2006.09.20 szerda, 22:26:00 »
üdv! olyan problémám lenne, hogy lexus lámpát szeretnék a kocsimba(mkI mondeo), de sajna csak a csapott hátúhoz van. létezik egyáltalán a sedan verzióhoz is vagy nem? ha nem, akkor be lehet tenni a csapott hátú változatot, kisebb átalakításokkal?
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3532 Dátum:
2006.09.20 szerda, 22:34:00 »
Idézetet írta: kiko_old - 2006.09.20 szerda, 22:26:00
üdv! olyan problémám lenne, hogy lexus lámpát szeretnék a kocsimba(mkI mondeo), de sajna csak a csapott hátúhoz van. létezik egyáltalán a sedan verzióhoz is vagy nem? ha nem, akkor be lehet tenni a csapott hátú változatot, kisebb átalakításokkal?
Létezik, Az e-bayen nézz körül, vagy van valami magyar oldal is, de azt nem tudom pontosan melyik.
Egyedül kombira nincs.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3533 Dátum:
2006.09.21 csütörtök, 10:40:00 »
Idézetet írta: kiko_old - 2006.09.20 szerda, 22:26:00
üdv! olyan problémám lenne, hogy lexus lámpát szeretnék a kocsimba(mkI mondeo), de sajna csak a csapott hátúhoz van. létezik egyáltalán a sedan verzióhoz is vagy nem? ha nem, akkor be lehet tenni a csapott hátú változatot, kisebb átalakításokkal?
Goto: Optikai tuning topic! Érdemes átolvasni
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3534 Dátum:
2006.09.21 csütörtök, 10:56:00 »
Idézetet írta: abi75_old - 2006.09.16 szombat, 15:52:00
mk3 1.8 16V 110LE
MK3 1.8 16V 125LE
Mi a különbség oka?(szoftware vagy hardware)?
Az enyém 1.8 16v duratec HE 110 LE,lehet belőle 125 lovas?
köszi:abika
abi75,
lehetseges, mivel a TE eseteben a software a szuk keresztmetszet. Egyebkent szoktak oyat muvelni, hogy 1.8as mociba beletoljak a 2.0as progijat, es akkro jobban megy. Tudok olyan usert, akinek igy van. O mondta, es o is csinalta meg, tehat mukodo dologrol van szo. Persze nem lesz 145paci, de jobban fog menni.
Naplózva
blah blah blah
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3535 Dátum:
2006.09.21 csütörtök, 11:15:00 »
Idézetet írta: zacci - 2006.09.21 csütörtök, 10:56:00
abi75,
lehetseges, mivel a TE eseteben a software a szuk keresztmetszet. Egyebkent szoktak oyat muvelni, hogy 1.8as mociba beletoljak a 2.0as progijat, es akkro jobban megy. Tudok olyan usert, akinek igy van. O mondta, es o is csinalta meg, tehat mukodo dologrol van szo. Persze nem lesz 145paci, de jobban fog menni.
mkI-nél van ilyenre lehetőség?
gondolom felejtős
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3536 Dátum:
2006.09.21 csütörtök, 11:24:00 »
Idézetet írta: zacci - 2006.09.21 csütörtök, 10:56:00
abi75,
lehetseges, mivel a TE eseteben a software a szuk keresztmetszet. Egyebkent szoktak oyat muvelni, hogy 1.8as mociba beletoljak a 2.0as progijat, es akkro jobban megy. Tudok olyan usert, akinek igy van. O mondta, es o is csinalta meg, tehat mukodo dologrol van szo. Persze nem lesz 145paci, de jobban fog menni.
És mi a garancia, hogy csak sw úton lett letiltva? És ha más a fej, vagy az égéstér? Vagy más a befecskendezés?
Szerintem kár ilyesmivel foglalkozni. 15 lóerőtől nem fog jobban sütni a nap.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3537 Dátum:
2006.09.21 csütörtök, 11:29:00 »
Idézetet írta: abi75_old - 2006.09.16 szombat, 15:52:00
mk3 1.8 16V 110LE
MK3 1.8 16V 125LE
Mi a különbség oka?(szoftware vagy hardware)?
Az enyém 1.8 16v duratec HE 110 LE,lehet belőle 125 lovas?
köszi:abika
A 125Le-s az SCi motor. Ez egy más technológia, vmi befecskendezést csináltak, ami többet fecskendez, vagy mi...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3538 Dátum:
2006.09.21 csütörtök, 11:32:00 »
Joe,
Igazad van, az SCI kicsit mas moci, es nem csak az sw miatt. De a sima 1.8ra allitolag ra lehet toteni a 2.0 progijat.
Naplózva
blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3539 Dátum:
2006.09.21 csütörtök, 11:34:00 »
Angel,
Gondolkozz logikusan...Ne csak vitatkozz
Naplózva
blah blah blah
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3540 Dátum:
2006.09.21 csütörtök, 11:49:00 »
Idézetet írta: zacci - 2006.09.21 csütörtök, 11:34:00
Angel,
Gondolkozz logikusan...Ne csak vitatkozz
Most próbálkozik, szinte hallom
tuti, hogy minygyá jön a veleje
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3541 Dátum:
2006.09.21 csütörtök, 11:49:00 »
Idézetet írta: Angel - 2006.09.21 csütörtök, 11:24:00
És mi a garancia, hogy csak sw úton lett letiltva? És ha más a fej, vagy az égéstér? Vagy más a befecskendezés?
Szerintem kár ilyesmivel foglalkozni. 15 lóerőtől nem fog jobban sütni a nap.
Ha csevapot nem is, de azécsak jobban
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3542 Dátum:
2006.09.21 csütörtök, 11:51:00 »
Idézetet írta: Joe - 2006.09.21 csütörtök, 11:29:00
A 125Le-s az SCi motor. Ez egy más technológia, vmi befecskendezést csináltak, ami többet fecskendez, vagy mi...
Félművelt barátaim.
Az 1,8-asból 3 fajta van. 110 és 125, ezek hagyomáényos motorok. Valószínűleg csak sw és vagy fejben különböznek, másban nemigazán.
A 130-as az SCi, ami a Smart Charge Injection rövidítésből jön.
Ugye a benzin-levegő aránya csak szűk határok között változtatható. Ha ugyanannyi levegőhöz túl sok vagy túl kevés benzint adsz, nem robban. Ez azért baj, mert kis terhelésnél sem tudod csökkenteni a benzint. Ugye a benzines motor mennyiségi szabályozású, a dízel meg minőségi (a td e kettő keveréke valamilyen szinten).
Na, az sci azt csinálja, hogy rétegesen tölt. A motor szíjja be a levegőt, eleinte nem csinál semmit, majd mondjuk a felénél kezd benzint adni hozzá. Ez azt eredményezi, hogy a hengerben a felső felénél van benzin a levegőben, az alsóban nincs. Ugye a felső rétegben jó a benzin-legegő aránya, az alsó meg csak kitölti a helyet. Így kis terhelésnél elvileg ebbe az esetben feleannyit fogyaszt. Na ezt lehet variálni, hogy ennyi százalék, meg annyi.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3543 Dátum:
2006.09.21 csütörtök, 11:53:00 »
Idézetet írta: napu - 2006.09.21 csütörtök, 11:49:00
Most próbálkozik, szinte hallom
tuti, hogy minygyá jön a veleje
Nomitmontam
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3544 Dátum:
2006.09.21 csütörtök, 11:57:00 »
Idézetet írta: zacci - 2006.09.21 csütörtök, 11:34:00
Angel,
Gondolkozz logikusan...Ne csak vitatkozz
Zacci, én szivesen gondolkozom logikusan, ellentétben veled én tudom, hogy működik a motor....
Ugye az ilyen szoftverrátöltésnél az a baj, azt hiszi, hogy 2 liter van a motorban, pedig csak 1,8. Így ő annyi benzint lök be, amennyi a 2 literhez kell, és ez leginkább azt eredményezi, hogy nem lesz tökéletes az égés. Erre az sw visszavesz egy kicsit, és beáll egy 1,9-es motorra (csak vicc). Ami eredményezni fogja a nagyobb lóerőt, nagyobb fogyit, rosszabb kipuffgázt (emissziós érték).
Zacci, ha már a témánál vagyunk: vagyünk egy 2 literes motort, 1000-es fordulaton. Számold már ki nekem, hogy 1 liter benzin mennyi időre elég, és kb mennyi levegőt fog beszívni ez idő alatt. Mire ezen végigjutsz, sok mindent meg fogsz érteni, ami most nem megy.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3545 Dátum:
2006.09.21 csütörtök, 11:58:00 »
Idézetet írta: napu - 2006.09.21 csütörtök, 11:53:00
Nomitmontam
Reszkess, napu :-)
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3546 Dátum:
2006.09.21 csütörtök, 12:04:00 »
Idézetet írta: Angel - 2006.09.21 csütörtök, 11:58:00
Reszkess, napu :-)
Minek, én még félművelt sem vagyok
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3547 Dátum:
2006.09.21 csütörtök, 12:05:00 »
Angel,
"Félművelt barátaim. "
Koszonjuk szepen a megtisztelo szavakat. Kezdesz atesni a lo tuloldalara, ezzel a mindenaron nekem van igazam, megmagyarazom, ha meg nem sikerul, akkor le "felmuvelt"-ezek mindenkit stilussal. Nem kene... Eza forum nem errol szol...Szerintem...
Naplózva
blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3548 Dátum:
2006.09.21 csütörtök, 12:12:00 »
Idézetet írta: Angel - 2006.09.21 csütörtök, 11:57:00
Zacci, én szivesen gondolkozom logikusan, ellentétben veled én tudom, hogy működik a motor....
Ugye az ilyen szoftverrátöltésnél az a baj, azt hiszi, hogy 2 liter van a motorban, pedig csak 1,8. Így ő annyi benzint lök be, amennyi a 2 literhez kell, és ez leginkább azt eredményezi, hogy nem lesz tökéletes az égés. Erre az sw visszavesz egy kicsit, és beáll egy 1,9-es motorra (csak vicc). Ami eredményezni fogja a nagyobb lóerőt, nagyobb fogyit, rosszabb kipuffgázt (emissziós érték).
Zacci, ha már a témánál vagyunk: vagyünk egy 2 literes motort, 1000-es fordulaton. Számold már ki nekem, hogy 1 liter benzin mennyi időre elég, és kb mennyi levegőt fog beszívni ez idő alatt. Mire ezen végigjutsz, sok mindent meg fogsz érteni, ami most nem megy.
Angel,
ok, tehat most leirtad ugyanazt, amit elozoleg enis kifejtettem...Csak eoppen ossze-vissza kererted a szezont a fazonnal.
Te azt mondod mas az egester, a fej meg minden. En meg azt mondom, hogy a 110 es a 125LE-os 1.8 moci lenyegeben tok ua. csak az egyik elektronikusan vissza van fojtva. Es igen, Gondolkozz logikusan, a gyartok agyaval...Szerinted mellik az eccerubb ? elektronikusan lefojtani egy mocit, vagy 2 kulonbozo 1.8as motort gyartani ? Ezen gondolkozz L, mielott le felmuveltezel itt minket.
Naplózva
blah blah blah
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3549 Dátum:
2006.09.21 csütörtök, 12:15:00 »
Idézetet írta: zacci - 2006.09.21 csütörtök, 12:05:00
Angel,
"Félművelt barátaim. "
Koszonjuk szepen a megtisztelo szavakat. Kezdesz atesni a lo tuloldalara, ezzel a mindenaron nekem van igazam, megmagyarazom, ha meg nem sikerul, akkor le "felmuvelt"-ezek mindenkit stilussal. Nem kene... Eza forum nem errol szol...Szerintem...
Még ebéd előtt van
Naplózva
Oldalak:
1
...
64
65
66
67
68
69
70
[
71
]
72
73
74
75
76
77
78
...
188
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ