Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:21:40
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Tuning
Oldalak:
1
...
65
66
67
68
69
70
71
[
72
]
73
74
75
76
77
78
79
...
188
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Tuning (Megtekintve 2698965 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3550 Dátum:
2006.09.21 csütörtök, 12:17:00 »
Idézetet írta: napu - 2006.09.21 csütörtök, 12:15:00
Még ebéd előtt van
Én most indulok oda.
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3551 Dátum:
2006.09.21 csütörtök, 12:25:00 »
Idézetet írta: zacci - 2006.09.21 csütörtök, 12:12:00
Angel,
ok, tehat most leirtad ugyanazt, amit elozoleg enis kifejtettem...Csak eoppen ossze-vissza kererted a szezont a fazonnal.
Te azt mondod mas az egester, a fej meg minden. En meg azt mondom, hogy a 110 es a 125LE-os 1.8 moci lenyegeben tok ua. csak az egyik elektronikusan vissza van fojtva. Es igen, Gondolkozz logikusan, a gyartok agyaval...Szerinted mellik az eccerubb ? elektronikusan lefojtani egy mocit, vagy 2 kulonbozo 1.8as motort gyartani ? Ezen gondolkozz L, mielott le felmuveltezel itt minket.
Te azt mondod, hogy csak elektronikusan van lefojtva. Ezt TUDOD, vagy gondolod? Érdemes a tényekre alapozni...
De ha már csak elektromosan, akkor miért nem a 125 lovas szoftverét töltenénk rá?... te logika bajnoka... :-)))
Ha ki szeretnél törni a félművelt kategóriába, számold ki a 3525-öt!
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3552 Dátum:
2006.09.21 csütörtök, 12:35:00 »
1 óra 6 perc és 67 századmásodperc
12,57 liter
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3553 Dátum:
2006.09.21 csütörtök, 12:37:00 »
Angel,
"Lehetseges, mivel a TE eseteben a software a szuk keresztmetszet." Ott a PONT a vegen.
"Egyebkent szoktak olyat muvelni, hogy 1.8as mociba beletoljak a 2.0as progijat, es akkor jobban megy." Ott a PONT a vegen.
Hol olvastam TE tolem olyat, hogy en azt allitom, hogy az 1.8as 110lovas mocihoz csak es kizarolag a 2.0 sw-je a megoldas ? Ezta 2.0 sw-t csak peldanak hoztam fel, ami MUKODIK. Tehat ebbol le lehetne vonni nemi logikai kovetkeztetest, miszerint ha az 1.8-as moci Lmegy a 2.0 sw-vel, akkor talan a nagyobbik 1.8as (nem SCI) moci sw-je is mukodhet a kisebbik 1.8-ba toltve. Kapische ?
"Ezt TUDOD, vagy gondolod?"
Mint mar korabban is irtam...De eleg csak a Micromacsekba kukkantani. ua. a 2 moci. Mar ami a mechanikat illeti.
Naplózva
blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3554 Dátum:
2006.09.21 csütörtök, 12:47:00 »
Idézetet írta: zacci - 2006.09.21 csütörtök, 12:37:00
Angel,
"Lehetseges, mivel a TE eseteben a software a szuk keresztmetszet." Ott a PONT a vegen.
"Egyebkent szoktak olyat muvelni, hogy 1.8as mociba beletoljak a 2.0as progijat, es akkor jobban megy." Ott a PONT a vegen.
Hol olvastam TE tolem olyat, hogy en azt allitom, hogy az 1.8as 110lovas mocihoz csak es kizarolag a 2.0 sw-je a megoldas ? Ezta 2.0 sw-t csak peldanak hoztam fel, ami MUKODIK. Tehat ebbol le lehetne vonni nemi logikai kovetkeztetest, miszerint ha az 1.8-as moci Lmegy a 2.0 sw-vel, akkor talan a nagyobbik 1.8as (nem SCI) moci sw-je is mukodhet a kisebbik 1.8-ba toltve. Kapische ?
"Ezt TUDOD, vagy gondolod?"
Mint mar korabban is irtam...De eleg csak a Micromacsekba kukkantani. ua. a 2 moci. Mar ami a mechanikat illeti.
3525. Megvannak az eredmények?
De Zacci, nekem ez nem fontos. Ha érted, hogy hogy működik a motor, akkor két perc alatt leírhatnád.
Ha nem, az sem baj, csak akko ne bocsátkozzunk ilyen bonyolult okfejtésbe...
Belekukkantottán a mikromacskába? Tudod, vagy csak gondolod, hogy a két motor mechanikailag teljesen ua? Konkrét választ kérnék, ne csak ilyen félredumát...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3555 Dátum:
2006.09.21 csütörtök, 12:52:00 »
Idézetet írta: zacci - 2006.09.21 csütörtök, 12:37:00
Angel,
"Lehetseges, mivel a TE eseteben a software a szuk keresztmetszet." Ott a PONT a vegen.
"Egyebkent szoktak olyat muvelni, hogy 1.8as mociba beletoljak a 2.0as progijat, es akkor jobban megy." Ott a PONT a vegen.
Hol olvastam TE tolem olyat, hogy en azt allitom, hogy az 1.8as 110lovas mocihoz csak es kizarolag a 2.0 sw-je a megoldas ? Ezta 2.0 sw-t csak peldanak hoztam fel, ami MUKODIK. Tehat ebbol le lehetne vonni nemi logikai kovetkeztetest, miszerint ha az 1.8-as moci Lmegy a 2.0 sw-vel, akkor talan a nagyobbik 1.8as (nem SCI) moci sw-je is mukodhet a kisebbik 1.8-ba toltve. Kapische ?
"Ezt TUDOD, vagy gondolod?"
Mint mar korabban is irtam...De eleg csak a Micromacsekba kukkantani. ua. a 2 moci. Mar ami a mechanikat illeti.
Azzal a nemi logikával óvatosan, szerintem szilveszterezzetek együtt
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3556 Dátum:
2006.09.21 csütörtök, 13:10:00 »
Angel,
"De Zacci, nekem ez nem fontos."
Ha neked ez nem fontos, akkor miert kell ilyen bunko modon beleszolni ? Es itt nem a hozzaszolasoddal van bajom, hanem a HOGYANnal.
Es nincs itt semmifele bonyolult okfejtes. Ez csak azoknak bonyolult, akik csak elmeleti alapokon beszelnek, ugy mint pl. tempomat utolagos beszerelese. Tudom, szerinted az sem lehetseges... Csak annak aki megcsinazza.
Nezz bele a micromacskaba...Mert en ugyis csak felredumalok, meg aza Ford szerelo is, aki az 1.8as gepbe beletolta a 2.0 sw-jet, es mukodott, es igen, erosebb lett. Tudom hihetetlen, es teljesen ellent mond az elkepzeleseiddel, mint ahogy az utolagos tempomat is, de ez van.
Reszemrol ennyi. Tema lezarva.
Naplózva
blah blah blah
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3557 Dátum:
2006.09.21 csütörtök, 13:29:00 »
Idézetet írta: Angel - 2006.09.21 csütörtök, 12:47:00
3525. Megvannak az eredmények?
De Zacci, nekem ez nem fontos. Ha érted, hogy hogy működik a motor, akkor két perc alatt leírhatnád.
Ha nem, az sem baj, csak akko ne bocsátkozzunk ilyen bonyolult okfejtésbe...
Belekukkantottán a mikromacskába? Tudod, vagy csak gondolod, hogy a két motor mechanikailag teljesen ua? Konkrét választ kérnék, ne csak ilyen félredumát...
ott vannak az eredmények. nem jó?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3558 Dátum:
2006.09.21 csütörtök, 14:13:00 »
Idézetet írta: zacci - 2006.09.21 csütörtök, 13:10:00
Angel,
"De Zacci, nekem ez nem fontos."
Ha neked ez nem fontos, akkor miert kell ilyen bunko modon beleszolni ? Es itt nem a hozzaszolasoddal van bajom, hanem a HOGYANnal.
Es nincs itt semmifele bonyolult okfejtes. Ez csak azoknak bonyolult, akik csak elmeleti alapokon beszelnek, ugy mint pl. tempomat utolagos beszerelese. Tudom, szerinted az sem lehetseges... Csak annak aki megcsinazza.
Nezz bele a micromacskaba...Mert en ugyis csak felredumalok, meg aza Ford szerelo is, aki az 1.8as gepbe beletolta a 2.0 sw-jet, es mukodott, es igen, erosebb lett. Tudom hihetetlen, es teljesen ellent mond az elkepzeleseiddel, mint ahogy az utolagos tempomat is, de ez van.
Reszemrol ennyi. Tema lezarva.
Én nem azt mondom, hogy nem lehet. hanem azt, hogy nem sok értelme van. (egyébként az egyik muki rátolta a 2.0 tdci-re a 2.2-es sw-t, bár az turbómotor, ott egy kicsit más) nekem mindössze csak azzal van a bajom, hogy több benzin ugyanannyi levegővel eredményez több teljesítményt, de hirtelen megugrik az emisszió is.
Szóval jelentsük ki: nem tudod kiszámolni a 3525-öt. Egyébként azt azért számoltattam volna ki veled, mert hogy megkapd az eredményt, jó négány dolgot végig kellene gondolnod, és rögtön megértenéd, miről beszélek. De nem baj, majd egyszer személyesen megbeszéljük. Vegyük úgy, hogy te győztél.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3559 Dátum:
2006.09.21 csütörtök, 14:15:00 »
Idézetet írta: sgabo - 2006.09.21 csütörtök, 13:29:00
ott vannak az eredmények. nem jó?
Hát nem egészen. Hány tizedes pontossággal vetted a pi-t? Mert ha csak 2, az kevés. Én 330 nyútonméter izé tizedespontossággal számolok. :-)))
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3560 Dátum:
2006.09.21 csütörtök, 14:16:00 »
Idézetet írta: zacci - 2006.09.21 csütörtök, 13:10:00
Angel,
"De Zacci, nekem ez nem fontos."
Ha neked ez nem fontos, akkor miert kell ilyen bunko modon beleszolni ? Es itt nem a hozzaszolasoddal van bajom, hanem a HOGYANnal.
Es nincs itt semmifele bonyolult okfejtes. Ez csak azoknak bonyolult, akik csak elmeleti alapokon beszelnek, ugy mint pl. tempomat utolagos beszerelese. Tudom, szerinted az sem lehetseges... Csak annak aki megcsinazza.
Nezz bele a micromacskaba...Mert en ugyis csak felredumalok, meg aza Ford szerelo is, aki az 1.8as gepbe beletolta a 2.0 sw-jet, es mukodott, es igen, erosebb lett. Tudom hihetetlen, es teljesen ellent mond az elkepzeleseiddel, mint ahogy az utolagos tempomat is, de ez van.
Reszemrol ennyi. Tema lezarva.
Zacci, egy picit húztalak... ne vedd már komolyan... mert beárullak a nejednek, hogy rátoltad a v6 sw-jét a gépre, azért megy ilyen jól... semmi köze a 100-as benyához... :-))
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3561 Dátum:
2006.09.21 csütörtök, 15:08:00 »
Idézetet írta: zacci - 2006.09.21 csütörtök, 13:10:00
Angel,
"De Zacci, nekem ez nem fontos."
Ha neked ez nem fontos, akkor miert kell ilyen bunko modon beleszolni ? Es itt nem a hozzaszolasoddal van bajom, hanem a HOGYANnal.
Es nincs itt semmifele bonyolult okfejtes. Ez csak azoknak bonyolult, akik csak elmeleti alapokon beszelnek, ugy mint pl. tempomat utolagos beszerelese. Tudom, szerinted az sem lehetseges... Csak annak aki megcsinazza.
Nezz bele a micromacskaba...Mert en ugyis csak felredumalok, meg aza Ford szerelo is, aki az 1.8as gepbe beletolta a 2.0 sw-jet, es mukodott, es igen, erosebb lett. Tudom hihetetlen, es teljesen ellent mond az elkepzeleseiddel, mint ahogy az utolagos tempomat is, de ez van.
Reszemrol ennyi. Tema lezarva.
Kérdezd meg lécci a kontaktod, hogy mkI-re megoldható-e az a sw móka
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3562 Dátum:
2006.09.21 csütörtök, 15:10:00 »
Idézetet írta: Angel - 2006.09.21 csütörtök, 14:16:00
Zacci, egy picit húztalak... ne vedd már komolyan... mert beárullak a nejednek, hogy rátoltad a v6 sw-jét a gépre, azért megy ilyen jól... semmi köze a 100-as benyához... :-))
Zacci, nógáz, jógázz ... izé, látod ilyen kezesbárány evés után
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3563 Dátum:
2006.09.21 csütörtök, 15:14:00 »
Idézetet írta: napu - 2006.09.21 csütörtök, 15:08:00
Kérdezd meg lécci a kontaktod, hogy mkI-re megoldható-e az a sw móka
Aztán ugorhat az új lambdaszonda, meg az új katalizátor. Nem ilyen egyszerű, ehhez érteni kell...(és a tapasztalat sem egy utolsó)
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3564 Dátum:
2006.09.21 csütörtök, 15:25:00 »
Idézetet írta: Joe - 2006.09.21 csütörtök, 15:14:00
Aztán ugorhat az új lambdaszonda, meg az új katalizátor. Nem ilyen egyszerű, ehhez érteni kell...(és a tapasztalat sem egy utolsó)
Ki mondta, hogy eccerű
neizéjjémá
a kombi, az kombi.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3565 Dátum:
2006.09.21 csütörtök, 15:30:00 »
Idézetet írta: Angel - 2006.09.21 csütörtök, 14:15:00
Hát nem egészen. Hány tizedes pontossággal vetted a pi-t? Mert ha csak 2, az kevés. Én 330 nyútonméter izé tizedespontossággal számolok. :-)))
én az "m" mondeo-tényezőnél számoltam bele a pi torzulását!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3566 Dátum:
2006.09.29 péntek, 11:05:00 »
Ez mi a csocs ?
izemicsoda
Naplózva
blah blah blah
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3567 Dátum:
2006.09.29 péntek, 11:17:00 »
Idézetet írta: zacci - 2006.09.29 péntek, 11:05:00
Ez mi a csocs ?
izemicsoda
Olyan valami, amire sosem adnék egy petákot sem. Valami üzemanyagnyomást szabályzó bizbasz.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3568 Dátum:
2006.09.29 péntek, 11:26:00 »
Idézetet írta: ms02 - 2006.09.29 péntek, 11:17:00
Olyan valami, amire sosem adnék egy petákot sem. Valami üzemanyagnyomást szabályzó bizbasz.
Jajaja...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3569 Dátum:
2006.09.29 péntek, 11:33:00 »
Idézetet írta: ms02 - 2006.09.29 péntek, 11:17:00
Olyan valami, amire sosem adnék egy petákot sem. Valami üzemanyagnyomást szabályzó bizbasz.
Ennél még a tdci táblácska felragasztása is többet ér...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3570 Dátum:
2006.09.29 péntek, 19:24:00 »
Idézetet írta: napu - 2006.09.21 csütörtök, 10:40:00
Goto: Optikai tuning topic! Érdemes átolvasni
Zacci,köszi az infót!
abi
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3571 Dátum:
2006.09.29 péntek, 19:37:00 »
Angel-Zacci 1-1
Igyunk SERT mert az jó!
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3572 Dátum:
2006.09.30 szombat, 00:44:00 »
ja amugy 2es mondihoz
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3573 Dátum:
2006.09.30 szombat, 00:44:00 »
Hello mindenki!
Az lenne akérdésem hogy hol tudok a mondeomhoz spoilereket, szemöldököt, alu hűtőrácsot, tuning első fényszórót stb venni? köszi!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3574 Dátum:
2006.09.30 szombat, 11:49:00 »
Idézetet írta: abi75_old - 2006.09.29 péntek, 19:37:00
Angel-Zacci 1-1
Igyunk SERT mert az jó!
Angel és Zacci nem harcol.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3575 Dátum:
2006.10.02 hétfő, 15:09:00 »
Tud vki róluk vmit?
http://www.turbofelcsiki.hu/cegrol-roviden.html
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3576 Dátum:
2006.10.03 kedd, 07:35:00 »
Tudom, ellentmondok a fenti bekeretezett dolgoknak, de speckó topikba is beírom, hátha mást is érdekelni fog a dolog: Brembo fékalkatrészeket keresek jó áron. A Lang autónál van, de nem tom, hogy jó árnak számít e vagy sem.
Szóval, ha valaki tud jó áron ilyen termékeket azt nagyon megköszönném.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3577 Dátum:
2006.10.03 kedd, 09:39:00 »
Idézetet írta: sgabo - 2006.10.03 kedd, 07:35:00
Tudom, ellentmondok a fenti bekeretezett dolgoknak, de speckó topikba is beírom, hátha mást is érdekelni fog a dolog: Brembo fékalkatrészeket keresek jó áron. A Lang autónál van, de nem tom, hogy jó árnak számít e vagy sem.
Szóval, ha valaki tud jó áron ilyen termékeket azt nagyon megköszönném.
Mondeora tudunk
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3578 Dátum:
2006.10.03 kedd, 10:19:00 »
Idézetet írta: napu - 2006.10.03 kedd, 09:39:00
Mondeora tudunk
höhöhö...
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3579 Dátum:
2006.10.03 kedd, 12:21:00 »
Idézetet írta: napu - 2006.10.03 kedd, 09:39:00
Mondeora tudunk
Honnan? Az én vasam is megérett már a fékcserére.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3580 Dátum:
2006.10.03 kedd, 13:20:00 »
Idézetet írta: Tar_old - 2006.10.03 kedd, 12:21:00
Honnan? Az én vasam is megérett már a fékcserére.
A gyárit a Brembo gyártja, asszem még mindig
de szerintem a típushoz a nagyótó is beszerez, kérdezz rá
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3581 Dátum:
2006.10.03 kedd, 16:16:00 »
Idézetet írta: Tar_old - 2006.10.03 kedd, 12:21:00
Honnan? Az én vasam is megérett már a fékcserére.
közben kiderült, hogy van a Bárdinál is. ott pedig exmondisként engedelmetekkel pofátlanul kihasználom a zengedményt...
19e lenne darabja, így meg 15-ért lesz. plusz a betétek, bár azokat még nem tom milyenre cseréljem.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3582 Dátum:
2006.10.03 kedd, 16:27:00 »
Idézetet írta: sgabo - 2006.10.03 kedd, 16:16:00
közben kiderült, hogy van a Bárdinál is. ott pedig exmondisként engedelmetekkel pofátlanul kihasználom a zengedményt...
19e lenne darabja, így meg 15-ért lesz. plusz a betétek, bár azokat még nem tom milyenre cseréljem.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3583 Dátum:
2006.10.03 kedd, 16:54:00 »
Idézetet írta: napu - 2006.10.03 kedd, 09:39:00
Mondeora tudunk
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3584 Dátum:
2006.10.05 csütörtök, 23:35:00 »
ma felhívtak a cromax -tól, voltak oly kedvesek ! ezúton is szeretném megköszönni mégegyszer ! egy motorháztetőemelő munkahengerrel kapcsolatban zörgettem az ajtajukon, sajna azt a választ kaptam, hogy tán itthon senki se, nemhogy ők, forgalmazna ilyet !
pedig nekem teccik ez a kis tuning téma, esetleg valaki vmi jó infót ?
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3585 Dátum:
2006.10.06 péntek, 08:15:00 »
Idézetet írta: szenia_old - 2006.10.05 csütörtök, 23:35:00
ma felhívtak a cromax -tól, voltak oly kedvesek ! ezúton is szeretném megköszönni mégegyszer ! egy motorháztetőemelő munkahengerrel kapcsolatban zörgettem az ajtajukon, sajna azt a választ kaptam, hogy tán itthon senki se, nemhogy ők, forgalmazna ilyet !
pedig nekem teccik ez a kis tuning téma, esetleg valaki vmi jó infót ?
Joe-t kérdezd, neki olyan van
de láttam v.melyik angol mondeós honlapon i
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3586 Dátum:
2006.10.06 péntek, 09:02:00 »
kösssz!
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3587 Dátum:
2006.10.06 péntek, 09:18:00 »
Idézetet írta: szenia_old - 2006.10.05 csütörtök, 23:35:00
ma felhívtak a cromax -tól, voltak oly kedvesek ! ezúton is szeretném megköszönni mégegyszer ! egy motorháztetőemelő munkahengerrel kapcsolatban zörgettem az ajtajukon, sajna azt a választ kaptam, hogy tán itthon senki se, nemhogy ők, forgalmazna ilyet !
pedig nekem teccik ez a kis tuning téma, esetleg valaki vmi jó infót ?
itt van a motorháztetős modifikáció
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3588 Dátum:
2006.10.06 péntek, 10:04:00 »
Idézetet írta: Rob_old - 2006.10.06 péntek, 09:18:00
itt van a motorháztetős modifikáció
cool
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3589 Dátum:
2006.10.08 vasárnap, 09:06:00 »
Hasznos kis dolgot rakattam a gépsárkány hasa alá, acél kartervédőt.
Lassan itt a rossz idő, gondoltam hasznos lehet. (a gyári az műanyag és közel 2x annyiba kerül)
Az infók
ITT
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3590 Dátum:
2006.10.08 vasárnap, 09:21:00 »
frankó darab!
S még a piszoktól is védi a motorteret... okos dolog!
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3591 Dátum:
2006.10.08 vasárnap, 09:25:00 »
Idézetet írta: sNatch_old - 2006.10.08 vasárnap, 09:21:00
frankó darab!
S még a piszoktól is védi a motorteret... okos dolog!
Orosz gyártmány, azok meg nem sajnálták belőlle az anyagot
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3592 Dátum:
2006.10.08 vasárnap, 09:31:00 »
Idézetet írta: mACSman_old - 2006.10.08 vasárnap, 09:25:00
Orosz gyártmány, azok meg nem sajnálták belőlle az anyagot
Az az érdekes hogy a gyári műanyagból van sok autónál... az meg nem sokat véd. Mondjuk nem off-road gépekről van szó az igaz. Gyári az inkább csak porfogó.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3593 Dátum:
2006.10.08 vasárnap, 09:34:00 »
..meg zajszűrő.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3594 Dátum:
2006.10.08 vasárnap, 09:51:00 »
Idézetet írta: sNatch_old - 2006.10.08 vasárnap, 09:34:00
..meg zajszűrő.
...olajcseréhez le sem kell szedni, külön kis ablak van ehhez is. (persze zárható).
Tényleg jó, ajánlom mindenkinek!
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3595 Dátum:
2006.10.08 vasárnap, 10:15:00 »
Nagypapám szokta mondani ehhez hasonló okos ötletekre, hogy: "Látod! A fiatal szovjet mérnökök.. !"
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3596 Dátum:
2006.10.08 vasárnap, 10:36:00 »
Idézetet írta: sNatch_old - 2006.10.08 vasárnap, 10:15:00
Nagypapám szokta mondani ehhez hasonló okos ötletekre, hogy: "Látod! A fiatal szovjet mérnökök.. !"
Majd minnyá fogja írni Zsoel barátom hogy én mit szoktam mondani.
"hát az oroszok azok tudnak.."
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3597 Dátum:
2006.10.08 vasárnap, 10:38:00 »
Idézetet írta: mACSman_old - 2006.10.08 vasárnap, 10:36:00
Majd minnyá fogja írni Zsoel barátom hogy én mit szoktam mondani.
"hát az oroszok azok tudnak.."
Jó az az ebben mäég volt anyag duma... aztán ha a gyorsulásin veszítesz, majd erre fogod... mi?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3598 Dátum:
2006.10.08 vasárnap, 10:41:00 »
Idézetet írta: Angel - 2006.10.08 vasárnap, 10:38:00
Jó az az ebben mäég volt anyag duma... aztán ha a gyorsulásin veszítesz, majd erre fogod... mi?
Veszíteni is tudni kell..
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3599 Dátum:
2006.10.08 vasárnap, 10:48:00 »
Idézetet írta: mACSman_old - 2006.10.08 vasárnap, 10:41:00
Veszíteni is tudni kell..
Ezért nem indulok a gyorulásin, hogy ne kelljen magyarázkodnom... nálam nem csak az autó tömege a meghatározó... majd akkor indulok, ha lefogytam 80 kilóra... vagy kirakom a pótkereket.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak:
1
...
65
66
67
68
69
70
71
[
72
]
73
74
75
76
77
78
79
...
188
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ