Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 18:14:15 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 74 75 76 77 78 79 80 [81] 82 83 84 85 86 87 88 ... 188   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Tuning  (Megtekintve 2695769 alkalommal)
0 Felhasználó és 30 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #4000 Dátum: 2007.01.08 hétfő, 18:53:00 »


Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4001 Dátum: 2007.01.08 hétfő, 21:07:00 »

Ezexerint a tezsvírek lapáttyait se a bakonyi mészkő csorbíttya: Bodi, Zombi ...
Kinek a pap, kinek a papné... A több levegő átengedését biztos hogy nem adják ingyér'.  Cit is visszarakta a házat, pedig ő rakta fel először a VGT-t.  
A hangjáért nem raknám fel, füstölni halkan is tudok...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4002 Dátum: 2007.01.08 hétfő, 21:17:00 »

Kinek a pap, kinek a papné... A több levegő átengedését biztos hogy nem adják ingyér'.  Cit is visszarakta a házat, pedig ő rakta fel először a VGT-t.  
A hangjáért nem raknám fel, füstölni halkan is tudok...
Inkább raknék bele egy normál betétes légszűrőt, csak mondjuk egy 2.5TD-ét.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4003 Dátum: 2007.01.08 hétfő, 21:40:00 »

ÁÁÁÁÁÁÁ ez hihetetlen! Ma egy exmondis havertól a direktszűrőjét 9 rugóért vettem meg 19 helyett... Nagyon jó kis szerkezet. 2,5ös motorig jó. Fúúú nem gondoltam hogy iylen durva hangot ad a motornak... Nem csak az, hogy hirtelen gázadásnál szisszen, hanem ha felpörgetem, olyan jó sportos hangja van, hogy kész. És a kipufógó hangja is mintha nagyobb lenne, ugyhogy mostmár kezd olyan hangja lenni a kocsinak amilyet szeretnék Tongue És szerintem érezhetően lendületesebb a motor. Elvégre kitisztult az orra is:) Kap levegőt rendesen.
Szia Rocco!Szerintem soké vetted.Én a Presko-tuningtól vettem zsír újat 4990-ért leakciózva+használtan egy tiédhez hasonlót-az 2.0-ás Astrán volt-4e-ért.Ja,ne sajnáld a pénzt egy karteszűrőre-1600ft.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4004 Dátum: 2007.01.08 hétfő, 22:10:00 »

Helló na az én tapasztalatom a direktszűrővel a Gt18 diesel-el, hogy nagyon hamar észheztér a motor! reagálásra gondolok! viszont szerintem meg, nyomásra nem tud nyomni annyit, mint folytva gyári dobozszűrővel! ez lehet olyan mint 2ütemüeknél hogy kell a folytás! A hangjáról meg annyit, hogy mikor 2000-től elkezdett turbó igazán durmolni befele kaját, ugy morgott hogy aszittem beszívja mőszerfalat :DDD brutál mint mikor Boeing beindul :DDD  
És Tádé barátomat kijavítva : a sportszürő azért teszi tönkre turbót, mert annyira nemszűri meg mikroporszemeket mint gyári szürű és azok a pici porszemek, a többszázezret pörgő turbólapátoknak csapodva olyanok mintha sörétessel lönék szegényeket !!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4005 Dátum: 2007.01.08 hétfő, 23:29:00 »

Miért nem cseréled ki a szívócsonkon lévő "fekete  
 dobozt" is
Az is meglesz. Amugy télleg... Most nézem hogy ez a szűrő újonnan pl. a boombasstiknél 7990. Na mindegy. Azér adott a srác hozzá tisztítót, olajat, sőt még lámpafestéket is, ugyhogy elnézem neki ezt a kis tévedést... régen vette, bizti nem emlékezett jól mennyiért
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4006 Dátum: 2007.01.09 kedd, 07:26:00 »

Helló na az én tapasztalatom a direktszűrővel a Gt18 diesel-el, hogy nagyon hamar észheztér a motor! reagálásra gondolok! viszont szerintem meg, nyomásra nem tud nyomni annyit, mint folytva gyári dobozszűrővel! ez lehet olyan mint 2ütemüeknél hogy kell a folytás! A hangjáról meg annyit, hogy mikor 2000-től elkezdett turbó igazán durmolni befele kaját, ugy morgott hogy aszittem beszívja mőszerfalat :DDD brutál mint mikor Boeing beindul :DDD  
És Tádé barátomat kijavítva : a sportszürő azért teszi tönkre turbót, mert annyira nemszűri meg mikroporszemeket mint gyári szürű és azok a pici porszemek, a többszázezret pörgő turbólapátoknak csapodva olyanok mintha sörétessel lönék szegényeket !!!
Escortos!
 
Egyről beszélünk, úgyhogy nem javítottál ki...
Neked nincs elfekvőbe levegőcsöved a légszűrő és turbó közé? Tod, olyan, amibe a kartercső belemegyen?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4007 Dátum: 2007.01.09 kedd, 09:36:00 »

Szia tádé nincs olyan csövem, mert nekemis ford turbón van gyárilag, és feltettem GT-t és annak kellett újjat csinálnom! hát nem 1xerü az tuti !
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4008 Dátum: 2007.01.09 kedd, 17:14:00 »

Az is meglesz. Amugy télleg... Most nézem hogy ez a szűrő újonnan pl. a boombasstiknél 7990. Na mindegy. Azér adott a srác hozzá tisztítót, olajat, sőt még lámpafestéket is, ugyhogy elnézem neki ezt a kis tévedést... régen vette, bizti nem emlékezett jól mennyiért
Szia!Egyébként én is direktszűrő párti vagyok,jobban megy az autó,kevesebbet fogyaszt és szebb a hangja.A csövek berakása is folyamatban van,csak nincs rá idő.Azt is érdemes megcsinálni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4009 Dátum: 2007.01.09 kedd, 17:55:00 »

És hol tudnék iylen szép alucsöveket színes könyökökkel beszerezni lehetőleg minél olcsóbban? És mennyibe kerül?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4010 Dátum: 2007.01.09 kedd, 18:10:00 »

És hol tudnék iylen szép alucsöveket színes könyökökkel beszerezni lehetőleg minél olcsóbban? És mennyibe kerül?
Én pl.a presko-tuningot(presko-tuning.hu) tudom ajánlani,nem drágák és méretre is készítenek csöveket(alu. v. krómozott acél és szilikon idomok) de néha sokat kell őket abajgatni.De ha szétnézel a neten találhatsz másokat is.Ismertebb még a magnum-tuning,de velük vannak problémák.Pl: nem azt küldik amit rendelsz és még le is tagadják-nemegyszer jártam így velük.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4011 Dátum: 2007.01.09 kedd, 18:34:00 »

Én pl.a presko-tuningot(presko-tuning.hu) tudom ajánlani,nem drágák és méretre is készítenek csöveket(alu. v. krómozott acél és szilikon idomok) de néha sokat kell őket abajgatni.De ha szétnézel a neten találhatsz másokat is.Ismertebb még a magnum-tuning,de velük vannak problémák.Pl: nem azt küldik amit rendelsz és még le is tagadják-nemegyszer jártam így velük.
Köszi. Azt hiszem ellátogatok a Magnumhoz, mert az ittvan 1-2 kilómétere tőlem Smiley A Preszko-tuning ha jól nézem Keszthelyen van. És személyesen szeretném intézni. De még körülnézek milyen helyek vannak.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4012 Dátum: 2007.01.09 kedd, 21:00:00 »

Helló na az én tapasztalatom a direktszűrővel a Gt18 diesel-el, hogy nagyon hamar észheztér a motor! reagálásra gondolok! viszont szerintem meg, nyomásra nem tud nyomni annyit, mint folytva gyári dobozszűrővel! ez lehet olyan mint 2ütemüeknél hogy kell a folytás! A hangjáról meg annyit, hogy mikor 2000-től elkezdett turbó igazán durmolni befele kaját, ugy morgott hogy aszittem beszívja mőszerfalat :DDD brutál mint mikor Boeing beindul :DDD  
És Tádé barátomat kijavítva : a sportszürő azért teszi tönkre turbót, mert annyira nemszűri meg mikroporszemeket mint gyári szürű és azok a pici porszemek, a többszázezret pörgő turbólapátoknak csapodva olyanok mintha sörétessel lönék szegényeket !!!
Akkorhát igaz a pletyka.
Ha a turbólapát kopik, a lekopott anyaga valahova csak kerül, nemde?
Mennyi is a kompresszió egy tdci-ben? Meg úgy álltalában egy dieselben?
Juhé. akkor felejtős.
Pedig az omegám mennyire szereti 2000-es benzines motorral....
 
No sebaj.
 
Ismét okosabb lettem, és hiszek a palinak, aki 160 lovat meg 400 Nm-t igér a 2.0tdci.be. Mert ő épít dízelt, és állítólag már kettő moci megadta magát direktszűrő miatt! Ezért ő sem ajánlja.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4013 Dátum: 2007.01.09 kedd, 21:28:00 »

Akkorhát igaz a pletyka.
Ha a turbólapát kopik, a lekopott anyaga valahova csak kerül, nemde?
Mennyi is a kompresszió egy tdci-ben? Meg úgy álltalában egy dieselben?
Juhé. akkor felejtős.
Pedig az omegám mennyire szereti 2000-es benzines motorral....
 
No sebaj.
 
Ismét okosabb lettem, és hiszek a palinak, aki 160 lovat meg 400 Nm-t igér a 2.0tdci.be. Mert ő épít dízelt, és állítólag már kettő moci megadta magát direktszűrő miatt! Ezért ő sem ajánlja.
160 ló, és főleg 400 Nm? Nem sok egy kicsit?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4014 Dátum: 2007.01.10 szerda, 00:29:00 »

160 ló, és főleg 400 Nm? Nem sok egy kicsit?
hm.
Lehet hogy igazad van.
Nem 160, hanem 150. Vagy 160-150 közé talán? Nem emlékszem, de engem nem is a pacik száma hozott lázba.
És igen a nm is kevesebb. Bocs 370-380 közé mondta.
Bocs Angel, meg mindenki, nem gondoltam végig...
Az eljárás meg a következő.
Laptop fel a gépre. Ki az utra, ami a csövön kifér, miközben ö data loggol. Aztán adatok lementése, kiküldése No.-ba, ahol a kapcsolat kielemzi és átirja a progit.
Ö jelez, hogy mikor érkezett vissza a módosított program. Én megyek, feltölti, utcára ki, laptopppal loggolás, garázsba vissza esetleges módosítások, hogyha neadjistan tultölt, vagy füstöl, vagy bármi bajom van vele.  
Ha jól emlékszem csak egyszer kell kifizetni, és utána szivesen állítgat még a kocsin, meg igyen visszais állítja az eredeti helyzetet, ha pölö eladod vkinek. De erre nem vennék mérget!
Jóbarátommal együtt vettünk 1-1 tdci-t teavaj nyáron, mindketőt persze használtan.  
Az enyém kombi, az övéé 5 ajtós. Nekem feltünt, hogy az övé jobban megy, főleg a magasabb forduatszámtarományban, illetve nincs 3000-es fordulatnál az a kis lendülettörés, amit a nyomaték-lóerő grafikonból le is lehet venni. (olyan mint a Marshal-kereszt:-)
Neki rádobták a laptopot a gépre, és a srác megmondta belőle, hogy valaki már belenyúlt a motorvezérlésbe, de csak finoman, ezért megy jobban. Meg a fogyija is jobb 1 literrel kb mint az enyémnek, pedig az enyémbe kevesebb a kilóméter. Igaz hogy az meg 5ajtós.
Mindegy, csak azt akartam mondani, több esetben halottam, hogy az optimalizált, "chippelt" dízelek fogyija csökken. És az meg szerintem nem törvényszerű, hogy hamarabb tönkremegy, ez már inkább csak vezetési szokások és inteligencia kérdése.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4015 Dátum: 2007.01.10 szerda, 08:37:00 »

a csipelt motor hamarabb tönkremegy, mert többet ki lehet hozni a motorból, mint a gyári vezérléssel, és ki is hozzák belőle, mert ki az az állat, aki nem ezért csipeltetne, hogy ne tapossa neki
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4016 Dátum: 2007.01.10 szerda, 08:39:00 »

hm.
Lehet hogy igazad van.
Nem 160, hanem 150. Vagy 160-150 közé talán? Nem emlékszem, de engem nem is a pacik száma hozott lázba.
És igen a nm is kevesebb. Bocs 370-380 közé mondta.
Bocs Angel, meg mindenki, nem gondoltam végig...
Az eljárás meg a következő.
Laptop fel a gépre. Ki az utra, ami a csövön kifér, miközben ö data loggol. Aztán adatok lementése, kiküldése No.-ba, ahol a kapcsolat kielemzi és átirja a progit.
Ö jelez, hogy mikor érkezett vissza a módosított program. Én megyek, feltölti, utcára ki, laptopppal loggolás, garázsba vissza esetleges módosítások, hogyha neadjistan tultölt, vagy füstöl, vagy bármi bajom van vele.  
Ha jól emlékszem csak egyszer kell kifizetni, és utána szivesen állítgat még a kocsin, meg igyen visszais állítja az eredeti helyzetet, ha pölö eladod vkinek. De erre nem vennék mérget!
Jóbarátommal együtt vettünk 1-1 tdci-t teavaj nyáron, mindketőt persze használtan.  
Az enyém kombi, az övéé 5 ajtós. Nekem feltünt, hogy az övé jobban megy, főleg a magasabb forduatszámtarományban, illetve nincs 3000-es fordulatnál az a kis lendülettörés, amit a nyomaték-lóerő grafikonból le is lehet venni. (olyan mint a Marshal-kereszt:-)
Neki rádobták a laptopot a gépre, és a srác megmondta belőle, hogy valaki már belenyúlt a motorvezérlésbe, de csak finoman, ezért megy jobban. Meg a fogyija is jobb 1 literrel kb mint az enyémnek, pedig az enyémbe kevesebb a kilóméter. Igaz hogy az meg 5ajtós.
Mindegy, csak azt akartam mondani, több esetben halottam, hogy az optimalizált, "chippelt" dízelek fogyija csökken. És az meg szerintem nem törvényszerű, hogy hamarabb tönkremegy, ez már inkább csak vezetési szokások és inteligencia kérdése.
Csori!
Nézd meg a GPS navigáció 3337 üzit!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4017 Dátum: 2007.01.10 szerda, 08:46:00 »

a csipelt motor hamarabb tönkremegy, mert többet ki lehet hozni a motorból, mint a gyári vezérléssel, és ki is hozzák belőle, mert ki az az állat, aki nem ezért csipeltetne, hogy ne tapossa neki
Akkor ki is nyírod.
Havernak a Seat Ibiza Cuprája is fel van húzva 160-ról 220-ra, mégsem nyírja ki, mert nem tapossa annyira. Viszont amikor kell, hogy ottlegyen a power, akkor jól jön neki.
Ere gondoltam a vélt inteligencia résznél. :-)
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4018 Dátum: 2007.01.10 szerda, 17:12:00 »

hm.
Lehet hogy igazad van.
Nem 160, hanem 150. Vagy 160-150 közé talán? Nem emlékszem, de engem nem is a pacik száma hozott lázba.
És igen a nm is kevesebb. Bocs 370-380 közé mondta.
Bocs Angel, meg mindenki, nem gondoltam végig...
Az eljárás meg a következő.
Laptop fel a gépre. Ki az utra, ami a csövön kifér, miközben ö data loggol. Aztán adatok lementése, kiküldése No.-ba, ahol a kapcsolat kielemzi és átirja a progit.
Ö jelez, hogy mikor érkezett vissza a módosított program. Én megyek, feltölti, utcára ki, laptopppal loggolás, garázsba vissza esetleges módosítások, hogyha neadjistan tultölt, vagy füstöl, vagy bármi bajom van vele.  
Ha jól emlékszem csak egyszer kell kifizetni, és utána szivesen állítgat még a kocsin, meg igyen visszais állítja az eredeti helyzetet, ha pölö eladod vkinek. De erre nem vennék mérget!
Jóbarátommal együtt vettünk 1-1 tdci-t teavaj nyáron, mindketőt persze használtan.  
Az enyém kombi, az övéé 5 ajtós. Nekem feltünt, hogy az övé jobban megy, főleg a magasabb forduatszámtarományban, illetve nincs 3000-es fordulatnál az a kis lendülettörés, amit a nyomaték-lóerő grafikonból le is lehet venni. (olyan mint a Marshal-kereszt:-)
Neki rádobták a laptopot a gépre, és a srác megmondta belőle, hogy valaki már belenyúlt a motorvezérlésbe, de csak finoman, ezért megy jobban. Meg a fogyija is jobb 1 literrel kb mint az enyémnek, pedig az enyémbe kevesebb a kilóméter. Igaz hogy az meg 5ajtós.
Mindegy, csak azt akartam mondani, több esetben halottam, hogy az optimalizált, "chippelt" dízelek fogyija csökken. És az meg szerintem nem törvényszerű, hogy hamarabb tönkremegy, ez már inkább csak vezetési szokások és inteligencia kérdése.
Miért tud, egy valaki egy garázsba többet, mint a Ford mérnökei, akik mögött több mint 100 év tapasztalata, és legújabb technikai eszközei megvannak? Azért ezen érdemes elgondolkozni, ha "optimalizáló tuning"-ról van szó..
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4019 Dátum: 2007.01.10 szerda, 17:14:00 »

Akkor ki is nyírod.
Havernak a Seat Ibiza Cuprája is fel van húzva 160-ról 220-ra, mégsem nyírja ki, mert nem tapossa annyira. Viszont amikor kell, hogy ottlegyen a power, akkor jól jön neki.
Ere gondoltam a vélt inteligencia résznél. :-)
Szerintem így teljesen felesleges... Mi az, hogy amikor kell? Versenynél? Gyorsabb, és erősebb autó mindig lesz rajta kívül. Előzésnél? Ha gyárilag 160LE volt, annak elégnek kellet lenni mindig, ha normálisan közlekedik, és "nem taposssa annyira".
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #4020 Dátum: 2007.01.10 szerda, 17:36:00 »

Miért tud, egy valaki egy garázsba többet, mint a Ford mérnökei, akik mögött több mint 100 év tapasztalata, és legújabb technikai eszközei megvannak? Azért ezen érdemes elgondolkozni, ha "optimalizáló tuning"-ról van szó..
A gyári WOLF tuning(160ló és 380Nm) TDCI-re 1200.-euró, persze garival. Ezek mind plusz bevételi források, igen, ez nem indok! Csorinak igaza van ez inteligencia kérdése is.
Okosan használod, sűrübben cserélsz olajat(minőségit) és szűrőket pl:10e km nem fog tönkre menni. Többet ártasz a nem odafigyeléssel pl:nem minőségi termékek használata, intervallumok nem betartása, reggeli melegités, motor leállítása az autópályán, stb. Biztosan jobban használódik de nem kell rémeket látni. A 140-150 ló és 360Nm semilyen nagy kárt nem okoz, persze ésszel használva!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4021 Dátum: 2007.01.10 szerda, 17:46:00 »

Érdekes érzés a városban 5-ben(6sebességes) 1500-1600-nál odalepsz K...-ra  elindul az autó. Igazán az a jó benne hogy nincs holt résztartomágy, folyamatosan húz mindenhol! Én szintetikus olajjal járok(5w-...) és kb 9000e-ként cserélek olajat és szűrőket.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4022 Dátum: 2007.01.10 szerda, 18:14:00 »

A gyári WOLF tuning(160ló és 380Nm) TDCI-re 1200.-euró, persze garival. Ezek mind plusz bevételi források, igen, ez nem indok! Csorinak igaza van ez inteligencia kérdése is.
Okosan használod, sűrübben cserélsz olajat(minőségit) és szűrőket pl:10e km nem fog tönkre menni. Többet ártasz a nem odafigyeléssel pl:nem minőségi termékek használata, intervallumok nem betartása, reggeli melegités, motor leállítása az autópályán, stb. Biztosan jobban használódik de nem kell rémeket látni. A 140-150 ló és 360Nm semilyen nagy kárt nem okoz, persze ésszel használva!
Azt senki nem mondja, ha chip-eli az autót, nem fogja jobban is nyomni neki! Smiley Különben minek is tenné bele? Smiley Mert chip nélkül is lehet normálisan közlekedni vele. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #4023 Dátum: 2007.01.10 szerda, 18:40:00 »

Azt senki nem mondja, ha chip-eli az autót, nem fogja jobban is nyomni neki! Smiley Különben minek is tenné bele? Smiley Mert chip nélkül is lehet normálisan közlekedni vele. Smiley
Ebben igazad van! Én kipróbáltam egy chippeset és megtetszett dolog! Nem kell az egekig feltólni, elég a 145ló. Ki kell próbálni egy ilyen autót aztán......mhh Az egészben az a  lényeg hogy használod és mire. Chip nélkül is szétlehet egy autót küldeni.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4024 Dátum: 2007.01.10 szerda, 18:53:00 »

A gyári WOLF tuning(160ló és 380Nm) TDCI-re 1200.-euró, persze garival. Ezek mind plusz bevételi források, igen, ez nem indok! Csorinak igaza van ez inteligencia kérdése is.
Okosan használod, sűrübben cserélsz olajat(minőségit) és szűrőket pl:10e km nem fog tönkre menni. Többet ártasz a nem odafigyeléssel pl:nem minőségi termékek használata, intervallumok nem betartása, reggeli melegités, motor leállítása az autópályán, stb. Biztosan jobban használódik de nem kell rémeket látni. A 140-150 ló és 360Nm semilyen nagy kárt nem okoz, persze ésszel használva!
Bocsi, pár fogalom tisztázásra szorul.
Gyári tuning nincs! A wolfé sem az, a szeleczky oldalán tévesen van fenn. Ha berakod, ugrik a garancia.
A wolf max a saját termékére vállal garanciát.
Az olajat lehet sűrűbben cserélni, és nem is árt. A bemelegítésre nincs szükség, addig viszont nem célszerű nyomni, amíg nem melegedett be.
 
Az, hogy semmilyen kárt nem okoz, na arról megoszlanak a vélemények.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4025 Dátum: 2007.01.10 szerda, 20:07:00 »

Miért tud, egy valaki egy garázsba többet, mint a Ford mérnökei, akik mögött több mint 100 év tapasztalata, és legújabb technikai eszközei megvannak? Azért ezen érdemes elgondolkozni, ha "optimalizáló tuning"-ról van szó..
A valamire való tuning cégek szoftvereit valamelyik gyár v. gyárak programozói írják nem kis pénzért!! Akkor miért lenne rosszabb.
A gyári szoftverben benne van az a faktor is, hogy ha egy full idióta veszi meg az autót az akkor is bírja ki legalább 100-ezerig. Erre nem mehet rá a hírnevük. A gyári csak egy komprumisszum ami a lehetőségekhez képest a legjobb. Ha van egy jó chiptuningod amit ésszel használsz, nagy örömöt és nagy biztonságot ad.
Ha valaki olyan....annál ha van chip ha nincs  úgy is széthullik a motor.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4026 Dátum: 2007.01.10 szerda, 21:22:00 »

Bocsi, pár fogalom tisztázásra szorul.
Gyári tuning nincs! A wolfé sem az, a szeleczky oldalán tévesen van fenn. Ha berakod, ugrik a garancia.
A wolf max a saját termékére vállal garanciát.
Az olajat lehet sűrűbben cserélni, és nem is árt. A bemelegítésre nincs szükség, addig viszont nem célszerű nyomni, amíg nem melegedett be.
 
Az, hogy semmilyen kárt nem okoz, na arról megoszlanak a vélemények.
Na akkor mossunk! Nem a szeleczky oldalról tudom!!!!!!!!! Ez az információ Kölni gyári autószalonból való.Az új chip programok már olyanok hogy nem érzékeli a kiolvasás, próbáltam! Nem vett észre semmit, pedig padon mérve 149ló és 365Nm volt az autó! Érdekes, nem!? Bátyámék közel 35 éve autószerelők ,én hiszek nekik..... Izlések és pofonik ki mit szokott meg és hogy indul reggel! Te beülsz, hideg motor(-5c) és azonnal indulsz?Mhh? Én 2-3 percig hagyom járni, men árt neki! A Wolf tuning ártalmas lenne nem ajánlaná Ford,ők csinálnak minden gyári tuning kiegészítőt. A ford alkatrész sem gyári, beszállítóktól származik és utána rákerül a logó. Pl: olaj,kuplung stb. Mégis azt mondjuk "gyári"
 
Ervin!  
Igen,igen,igen!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4027 Dátum: 2007.01.10 szerda, 21:39:00 »

Na akkor mossunk! Nem a szeleczky oldalról tudom!!!!!!!!! Ez az információ Kölni gyári autószalonból való.Az új chip programok már olyanok hogy nem érzékeli a kiolvasás, próbáltam! Nem vett észre semmit, pedig padon mérve 149ló és 365Nm volt az autó! Érdekes, nem!? Bátyámék közel 35 éve autószerelők ,én hiszek nekik..... Izlések és pofonik ki mit szokott meg és hogy indul reggel! Te beülsz, hideg motor(-5c) és azonnal indulsz?Mhh? Én 2-3 percig hagyom járni, men árt neki! A Wolf tuning ártalmas lenne nem ajánlaná Ford,ők csinálnak minden gyári tuning kiegészítőt. A ford alkatrész sem gyári, beszállítóktól származik és utána rákerül a logó. Pl: olaj,kuplung stb. Mégis azt mondjuk "gyári"
 
Ervin!  
Igen,igen,igen!
Hát igen. Most ismét újra kezdjük. Na mind1. Már utánajártunk, szerintem azóta nincs változás: NINCS GYÁRI TUNING! Ha megkérdezed a ford mh-t, ők is ugyanezt fogják mondani. Szóval, a ford nem ajánlaná a wolfot? Nem is ajánlja!
Mondjuk ez a 130->149 ló ez nem veszélyes.
Egyébként a hideg indításról: garázsból indulok (16 fok). De amikor nagy ritkán hidegből indulok, akkor sem melegítek. Ha elolvasod a használati utasítást, ott világosan leírja, hogy nem kell melegíteni. Egyébként nyugaton a melegítésért büntetni is szoktak (jogosan).
Az egyik szomszéd szokta járatni a dízelét (még adagolós). A másik szomszédom mondta rá, hogy mintha buszpályaudvaron lennénk... telepöfögi füsttel az utcát. Még a kamrámba is bemegy, a szellőző miatt. Legszívesebben jól fejbevágnám. A reggeli szellőztetés kilőve, még jó ideig büdi van. Ja, ez nem pest.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4028 Dátum: 2007.01.10 szerda, 21:57:00 »

Szerintem egy kis tunning nem arthat a mocinak. Persze ehhez esz kell es nem tovig nyomott pedal. De pl. ha egy kis +ero miatt konnyebben indul a moci, kevesebbet eszik, akkor az mar jobb, mint a gyari ertek es meg a mocit sem teszed tonkre. pl. egy elindulas chipptuninggal miert artana a mocinak ?  
Egyebkent az S-max-ban 2.0tdci moci van valami 150pacival. Ergo vehetjuk gyarilag tunningoltnak is. Nemtom pontosan mi valtozott rajta, de ehhez eleg, ha ratolnak egy picit nagyobb turbot oszt jovan. De akkor felmerul a kerdes, hogy ez miert bun egy tuningcegtol es miert nem az a Ford-tol ?
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #4029 Dátum: 2007.01.10 szerda, 22:12:00 »

Hát igen. Most ismét újra kezdjük. Na mind1. Már utánajártunk, szerintem azóta nincs változás: NINCS GYÁRI TUNING! Ha megkérdezed a ford mh-t, ők is ugyanezt fogják mondani. Szóval, a ford nem ajánlaná a wolfot? Nem is ajánlja!
Mondjuk ez a 130->149 ló ez nem veszélyes.
Egyébként a hideg indításról: garázsból indulok (16 fok). De amikor nagy ritkán hidegből indulok, akkor sem melegítek. Ha elolvasod a használati utasítást, ott világosan leírja, hogy nem kell melegíteni. Egyébként nyugaton a melegítésért büntetni is szoktak (jogosan).
Az egyik szomszéd szokta járatni a dízelét (még adagolós). A másik szomszédom mondta rá, hogy mintha buszpályaudvaron lennénk... telepöfögi füsttel az utcát. Még a kamrámba is bemegy, a szellőző miatt. Legszívesebben jól fejbevágnám. A reggeli szellőztetés kilőve, még jó ideig büdi van. Ja, ez nem pest.
Akkor a Kölniek nem értenek hozzá! Elnézést a téves információért!Ha nem KIABÁLSZ akkor is értem! Jaa bocs nem pesten lakom hanem melette, Pesten innen Budán túl ahol a Tdci-k ketyegnek. Nekem is van garázsom bi-bi-bi, csak én lusta vagyok beálni. Van állófűtésem -5c alatt használom. Jól néznén ki ha a TDCI füstölne, ha padlózom akkor igen! Lehet hogy akkor nekem nincs használatim...? Ja, bocs emlékszem, van valami füzetecske a kesztyűtartóban. Nem-nem olvastam. Ez az összes autóéban szerepel, még régi autóimnál olvasgattam, ugyan ezt írták 5-6 éve is. Na jó, minden viccet félretéve, 2-3 percért sehol sem büntetnek ha jár a motor! "Kinek a pap kinek a chip(né)":-)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4030 Dátum: 2007.01.10 szerda, 22:18:00 »

Szerintem egy kis tunning nem arthat a mocinak. Persze ehhez esz kell es nem tovig nyomott pedal. De pl. ha egy kis +ero miatt konnyebben indul a moci, kevesebbet eszik, akkor az mar jobb, mint a gyari ertek es meg a mocit sem teszed tonkre. pl. egy elindulas chipptuninggal miert artana a mocinak ?  
Egyebkent az S-max-ban 2.0tdci moci van valami 150pacival. Ergo vehetjuk gyarilag tunningoltnak is. Nemtom pontosan mi valtozott rajta, de ehhez eleg, ha ratolnak egy picit nagyobb turbot oszt jovan. De akkor felmerul a kerdes, hogy ez miert bun egy tuningcegtol es miert nem az a Ford-tol ?
A tuning miatt könnyebben indul? Nem hinném. Kevesebbet eszik? Na igen. Elméletileg. Az smax motorja 143 ló, nem 150. Mi változott rajta? Mondjuk az égéstér. Miért nem bűn a fordtól, és miért az a tuningcégtől?
A fordnál reszelgetig egy ideig (1-2 év), mire sikerül kisakkozni, hogy a legjobb. És nem mellékesen sikerül teljesíteni az emissziós normákat. Mi a helyzet a tuningcégnél? Jön pár okos gyerek, megkeresi, hol van tárolva a turbónyomás, asztat kissé átírja, megemeli az üzemanyagnyomást, egy kicsit átírja az időzítéseket, oszt jól van. Hogy elkezdett füstölni? Hát igen, ha lóerő, akkor füst is... nézd csak majd meg talin, simán ki lehet találni, ki tuningolt.
Miből áll a dízeltuning?
Turbónyomás-emelésből. Emiatt megnő a nyomás, és a hőmérséklet az égéstérben. Pl elkezd melegedni, megolvadnak a szelepek, dugattyúk. Bexarik a turbó.
Megemelik az üzemanyagnyomást, és változtatnak a csúcsok nyitásán (ezt már csak komolyabb tuning teszi). A nyomás emelése egyértelműen csökkenti a csúcsok élettertamát, meg a sűrűbb kapcsolás is.
Aztán jöhet még a nagyobb nyomaték miatt mindenféle (mert ugyi ne erre tervezték).
Hogy ez mikor okoz problémát? Van akinek fél éven belül (volt már ilyen néhány esetben), de van, akinek csak 100e kilométer múlva. Persze az ember addigra jól eladja, az új tulaj meg majd csodálkozik, hogy izé, ez meg az van... egy kicsit bexart a motor, kiforratlan még ez a tdci motor. Nem bírja a strapát. Érted.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4031 Dátum: 2007.01.10 szerda, 22:20:00 »

Akkor a Kölniek nem értenek hozzá! Elnézést a téves információért!Ha nem KIABÁLSZ akkor is értem! Jaa bocs nem pesten lakom hanem melette, Pesten innen Budán túl ahol a Tdci-k ketyegnek. Nekem is van garázsom bi-bi-bi, csak én lusta vagyok beálni. Van állófűtésem -5c alatt használom. Jól néznén ki ha a TDCI füstölne, ha padlózom akkor igen! Lehet hogy akkor nekem nincs használatim...? Ja, bocs emlékszem, van valami füzetecske a kesztyűtartóban. Nem-nem olvastam. Ez az összes autóéban szerepel, még régi autóimnál olvasgattam, ugyan ezt írták 5-6 éve is. Na jó, minden viccet félretéve, 2-3 percért sehol sem büntetnek ha jár a motor! "Kinek a pap kinek a chip(né)":-)
Svájcban a 2-3 percért is büntetnek. Ja, és hogy a ford kiadná a szoftvert a wolfnak? Ez valami vicc? Egyik gyár sem adja ki a szofvert! De mind1, ti tudjátok.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4032 Dátum: 2007.01.10 szerda, 22:24:00 »

A már sokszor emlegetett: ezek pár milliós autók, kár lenne érte, meg munkaeszköz, meg ilyesmi elmélet. De ez csak elmélet. Nekem biztosan savanyú a szőlő... hát igen.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4033 Dátum: 2007.01.10 szerda, 22:40:00 »

Svájcban a 2-3 percért is büntetnek. Ja, és hogy a ford kiadná a szoftvert a wolfnak? Ez valami vicc? Egyik gyár sem adja ki a szofvert! De mind1, ti tudjátok.
Nem kell a Fordnak azt kiadni, kimegy az magától.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4034 Dátum: 2007.01.10 szerda, 22:49:00 »

Svájcban a 2-3 percért is büntetnek. Ja, és hogy a ford kiadná a szoftvert a wolfnak? Ez valami vicc? Egyik gyár sem adja ki a szofvert! De mind1, ti tudjátok.
Hogyne értenéém, nem vagyok én hüle gyerek!:-%  Mondtam ilyet a jobban indul? Én úgy tudom, minden magasnyomásu dizelnek ugyan az a szoftverja. Ez nem egy hekkelős dolog, komoly cégek foglalkoznak ezzel! Nagyon minimális külömbségek vannak, ebből épitkezik minden tuning cég. Német.ó-ban azt mondták -ha szeretne ilyesmit a Wolf megbízható. Oszt lehet hogy őők is a Lúúdas Matyiban olvasták, he! Egyébként meg az elején mondtam már -mindent az ésszerűség határain belül kell vagy lehet csinálni és úgy is használni. Azért nem vagyok rossz ember mert ezt igy látom, ugye?? :-))
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4035 Dátum: 2007.01.10 szerda, 23:01:00 »

Hogyne értenéém, nem vagyok én hüle gyerek!:-%  Mondtam ilyet a jobban indul? Én úgy tudom, minden magasnyomásu dizelnek ugyan az a szoftverja. Ez nem egy hekkelős dolog, komoly cégek foglalkoznak ezzel! Nagyon minimális külömbségek vannak, ebből épitkezik minden tuning cég. Német.ó-ban azt mondták -ha szeretne ilyesmit a Wolf megbízható. Oszt lehet hogy őők is a Lúúdas Matyiban olvasták, he! Egyébként meg az elején mondtam már -mindent az ésszerűség határain belül kell vagy lehet csinálni és úgy is használni. Azért nem vagyok rossz ember mert ezt igy látom, ugye?? :-))
A Zacci írta a jobban indulást. Viszont nem ugyanaz minden magasnyomású dízel szoftvere: pl a mondeo többet nyit ütemenként (második generációs), míg másik csak egyet. De az sem mindegy, hányszor. A dízelmotorok karakterisztikája hasonló, de nem ugyanaz. Sőt, nagy különbségek vannak. A motorvezérlő elektronikák nem egyformák. Az tény, hogy vannak olyan dobozok, amik módosított adatokat küldenek a szgépnek (pl p-box), az ugyi becsapja a szgépet.
Ervinnek: Persze a szoft ott van mindegyik autóban, de visszafejteni nem egyszerű dolog! Aztán ha nincs dokumentáció, hogy mit miért csinál (nincs), elég nehéz kitalálni a gyár szándékát.
Silvernek: Nem, nem gondolnám, hogy rossz ember vagy. Igen, az ésszerűség az fontos.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4036 Dátum: 2007.01.10 szerda, 23:16:00 »

Csak egy érdekesség, mert láttam már magyarországon is hirdetve mint hivatalos? off SAAB Hirsch tuning
Akkor most ez?? Ha egynél van, akkor a többinél is lehetséges?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4037 Dátum: 2007.01.10 szerda, 23:19:00 »

Csak egy érdekesség, mert láttam már magyarországon is hirdetve mint hivatalos? off SAAB Hirsch tuning
Akkor most ez?? Ha egynél van, akkor a többinél is lehetséges?

A Saabot és a fócvágen-konszern autóit lehet kérni gyári tuninggal, tehát már a forgalmiban is az lesz benne.
Érdekes, míg ugyanaz az 1,9-es saabnál tuningolható, az opelnél, fiatnál stb. nem..
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4038 Dátum: 2007.01.10 szerda, 23:20:00 »

A Saabot és a fócvágen-konszern autóit lehet kérni gyári tuninggal, tehát már a forgalmiban is az lesz benne.
Érdekes, míg ugyanaz az 1,9-es saabnál tuningolható, az opelnél, fiatnál stb. nem..
Pegig nem ua az a 1.9 az Opel is fiat is meg SAB is?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4039 Dátum: 2007.01.10 szerda, 23:24:00 »

Mondjuk azért azt megnézem hogy meddig bírja majd egy 170 lovas 2,0 fosvagen motor. Azért nem csak a lóerő a minden, kellene azé a nyomaték is. A hülére felhuzott 2,0 170 hp nem megy jobban mint a Ford szerény 155 lovasa (igaz a ford kicsit több nyomatékkal)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4040 Dátum: 2007.01.10 szerda, 23:25:00 »

Pegig nem ua az a 1.9 az Opel is fiat is meg SAB is?
Há dehogynem... mindegyik motor a fiattól származik, az 1,9-es mjtd... asszem 1910 ccm.
Viszont érdekes, az opelnél, saabnál 320 Nm, míg a fiatnál asszem 305...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4041 Dátum: 2007.01.10 szerda, 23:28:00 »

Hát, érdekes dolog ez. Öt év múlva egy 2.0 tdci kb 200 lovas lesz. A mi tuningosink huzgálják majd 240-re, mi meg mondjuk, hogy a 240 milyen sok egy 2.0-ástól... persze 10 év múlva ez lesz a fapad, azaz egy valamirevaló 2.0 tdci legalább 300 ló... és 2000 Nm.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4042 Dátum: 2007.01.10 szerda, 23:34:00 »

Hát, érdekes dolog ez. Öt év múlva egy 2.0 tdci kb 200 lovas lesz. A mi tuningosink huzgálják majd 240-re, mi meg mondjuk, hogy a 240 milyen sok egy 2.0-ástól... persze 10 év múlva ez lesz a fapad, azaz egy valamirevaló 2.0 tdci legalább 300 ló... és 2000 Nm.
Akor már lesz végre normális V6 ban is TDCi  
( Bár Nissanék csináltak 2,0 V6  (volt is 140 hp benyásban) Mondjuk nem lett egy siker sztori
 
2000Nm??? na az már nem kell, az már villanymotor!
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4043 Dátum: 2007.01.10 szerda, 23:35:00 »

Ebben igazad van! Én kipróbáltam egy chippeset és megtetszett dolog! Nem kell az egekig feltólni, elég a 145ló. Ki kell próbálni egy ilyen autót aztán......mhh Az egészben az a  lényeg hogy használod és mire. Chip nélkül is szétlehet egy autót küldeni.
Így van, nézőpont kérdése. Nekem az a nézetem, hogy chip helyett, egy V6-os benzines a nyerő választás. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4044 Dátum: 2007.01.10 szerda, 23:41:00 »

Akor már lesz végre normális V6 ban is TDCi  
( Bár Nissanék csináltak 2,0 V6  (volt is 140 hp benyásban) Mondjuk nem lett egy siker sztori
 
2000Nm??? na az már nem kell, az már villanymotor!
A taunusban volt v4-es motor (1,6?), míg a granadában 2,0 V6. A bömösben is volt 2.0 v6. Mindegyik motor benzines.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4045 Dátum: 2007.01.10 szerda, 23:43:00 »

Így van, nézőpont kérdése. Nekem az a nézetem, hogy chip helyett, egy V6-os benzines a nyerő választás. Smiley
Miiiiiii?Huh?? egy frászt! inkább a TDCi. Normál szituáció autópálya tempomat xxx-en és kijönnek eléd pl parton felfele. Le kell lasulnod mondjuk 120-ra. Te ilyenkor miben ülnél szivesebben? Egy V6 benyában vagy egy TDCi-ben? Asszem ez prózai kérdés volt......
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4046 Dátum: 2007.01.10 szerda, 23:44:00 »

Angel,
 
"Hát, érdekes dolog ez. Öt év múlva egy 2.0 tdci kb 200 lovas lesz. A mi tuningosink huzgálják majd 240-re, mi meg mondjuk, hogy a 240 milyen sok egy 2.0-ástól... persze 10 év múlva ez lesz a fapad, azaz egy valamirevaló 2.0 tdci legalább 300 ló... és 2000 Nm."
 
 
nah, pont errol beszeltem. Miez ha nem egy motor gyari tuningolasa ? Aztan csodalkozunk, ah ideje koran bexarnak a csucsok, szethullik a lendkerek  a bazi nagy nyomatektol stb.
 
Egyebkent nem egy autonal hallotam mar, hogy 1 motort gyarilag ugy erositettek meg, hogy pl. picit nagyobb turbot kapott es rairtak, hogy facelift vagy valami hasonlo...Ezzel csak azt akartam mondani, hogy ezekben a mocikban boven van annyi tartalek, hogy gond nelkuk elviselnek valamekkora tuningot, foleg ha nem abban az ertelemben hasznalaod ki az elonyeit, ahogy a koztudatban szokas, miszerint tuning=padlogaz. Valaki csak azert tesz tuningot az autoba, hogy pl. picit tobb legyen az alapjarati nyomatek, de egyebkent nem porgeti halara a gepet. Ebben az esetben egy tuning szerintem egyaltalan nem csokkenti a motor elettartamat. De ugye itt alapvetoen aza kerdes, hogy ki mire hasznalna a tuningot ? Keves a kitaposom a belet erzes ? Vagy csak picit tobbet akar ott, ahol keves van (kis fordulaton) ?
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4047 Dátum: 2007.01.10 szerda, 23:47:00 »

Es mi a nagy kulonbseg a 90, 115 es 130 LE-os TDCI-k kozott ? Foleg a turbo. Ugye valtozo geometrias meg picit tobbet forogm mint a masik stb. Miez ha nem gyari tunning ? Cool
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4048 Dátum: 2007.01.10 szerda, 23:49:00 »

Egyebkent olyan sokat nem foglalkoznak a mocikkal. Csak novelik a teljesitmenyuket orverzesig. Ha nem igy lenne, akkor nem lenne altalanos gond a pcsucs halal. nah, errol ennyit.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #4049 Dátum: 2007.01.10 szerda, 23:53:00 »

Es mi a nagy kulonbseg a 90, 115 es 130 LE-os TDCI-k kozott ? Foleg a turbo. Ugye valtozo geometrias meg picit tobbet forogm mint a masik stb. Miez ha nem gyari tunning ? Cool
Ok de nézd meg a 2,0 és a 2,2 közötti különbséget ott ez már ez nem ennyire egyértelmű 2,2 leírás
Bele kell azért másba is nyúlni.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 74 75 76 77 78 79 80 [81] 82 83 84 85 86 87 88 ... 188   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.079 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.