Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 18:06:38 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 75 76 77 78 79 80 81 [82] 83 84 85 86 87 88 89 ... 188   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Tuning  (Megtekintve 2699106 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4050 Dátum: 2007.01.10 szerda, 23:57:00 »

Es mi a nagy kulonbseg a 90, 115 es 130 LE-os TDCI-k kozott ? Foleg a turbo. Ugye valtozo geometrias meg picit tobbet forogm mint a masik stb. Miez ha nem gyari tunning ? Cool
Sok minden. Például más a turbó, kisebb az üzemanyagnyomás, vagy szimplán csak szoftverrel visszafogják. A csúcsok sem egyformák. De az is lehet, hogy  Azaz 130 lovasra készül, csak 90 lóra veszik vissza. Na az a motor tutira többet lemegy, mint a 130-as. Ha ebből csinálsz ugyanazokkal az alkatrészekkel 160-ast, az tutitutko, hogy kevesebbet fog futni. Főként, hogy a 90, 115 és 130 lovas ugyanazzal a turbónyomással dolgozik, míg a 160-as nagyobbal.
 
Tuningot meg általában az rakat, aki nyomja, mint süket a csengőt. Tuningnál ugyanezt fogja csinálni, csak még jobban, ergo szinte törvényszerű, hogy kitapossa a motor belét.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4051 Dátum: 2007.01.11 csütörtök, 00:18:00 »

A Zacci írta a jobban indulást. Viszont nem ugyanaz minden magasnyomású dízel szoftvere: pl a mondeo többet nyit ütemenként (második generációs), míg másik csak egyet. De az sem mindegy, hányszor. A dízelmotorok karakterisztikája hasonló, de nem ugyanaz. Sőt, nagy különbségek vannak. A motorvezérlő elektronikák nem egyformák. Az tény, hogy vannak olyan dobozok, amik módosított adatokat küldenek a szgépnek (pl p-box), az ugyi becsapja a szgépet.
Ervinnek: Persze a szoft ott van mindegyik autóban, de visszafejteni nem egyszerű dolog! Aztán ha nincs dokumentáció, hogy mit miért csinál (nincs), elég nehéz kitalálni a gyár szándékát.
Silvernek: Nem, nem gondolnám, hogy rossz ember vagy. Igen, az ésszerűség az fontos.
Akkor minden komoly tuning cég nem legális? Szerintem ha lopkodnák szoftvereket és nem gyári segédlettel történnének a dolgok ős botrány lenne az autóiparbanban! Minden márkának van gyár által támogatott tuning cége. A ford honlapon a Wolf van mint kiegészitő márka Pl: rugó,spoiler,pedál,stb.
Mercinek a Brabuss,Lorinsen, Opelnak Irmscher Audinak Abt tuning stb. Tudom, nem gyári!! Akkor csak támogatott.
Nekem volt V8 5,2 Chevi, élmény az biztos főleg tankolni, 120L tank + ha tóltad neki 25L/100km. Pedig akkor még occsó volt a benya! Utána váltottam kályhára.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4052 Dátum: 2007.01.11 csütörtök, 08:36:00 »

Ebben igazad van! Én kipróbáltam egy chippeset és megtetszett dolog! Nem kell az egekig feltólni, elég a 145ló. Ki kell próbálni egy ilyen autót aztán......mhh Az egészben az a  lényeg hogy használod és mire. Chip nélkül is szétlehet egy autót küldeni.
teljes mértékben egyetértek kolléga.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4053 Dátum: 2007.01.11 csütörtök, 09:02:00 »

Sziasztok én nem rég regeltem ide és akkor találkoztam egy olyan cikkel amiben a müszerfal ledesítéséről volt szó.
Ehez szeretnék egy infót adni.
A homasita üzleteiben lehet kapni 380 ftért ledeket párban ki munkával ki lehet cserélni az izzokat a müszerfalban és nem kell forrasztani egy centit sem.  
Üdv  bogyo76
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4054 Dátum: 2007.01.11 csütörtök, 10:45:00 »

Ok de nézd meg a 2,0 és a 2,2 közötti különbséget ott ez már ez nem ennyire egyértelmű 2,2 leírás
Bele kell azért másba is nyúlni.
Ebből nekem az az érdekes, hogy lehet használni biodízelle( 5% repceolaj). A 2.0 TDCi-t szintén?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4055 Dátum: 2007.01.11 csütörtök, 10:55:00 »

Akkor minden komoly tuning cég nem legális? Szerintem ha lopkodnák szoftvereket és nem gyári segédlettel történnének a dolgok ős botrány lenne az autóiparbanban! Minden márkának van gyár által támogatott tuning cége. A ford honlapon a Wolf van mint kiegészitő márka Pl: rugó,spoiler,pedál,stb.
Mercinek a Brabuss,Lorinsen, Opelnak Irmscher Audinak Abt tuning stb. Tudom, nem gyári!! Akkor csak támogatott.
Nekem volt V8 5,2 Chevi, élmény az biztos főleg tankolni, 120L tank + ha tóltad neki 25L/100km. Pedig akkor még occsó volt a benya! Utána váltottam kályhára.
Az AMG a merci gyári tuningcégje. A többiekét nem tudom, de nekem az számítana gyárinak, ha az árlistán rajta lenne (mint pl az amg), hogy motor póvered báj wolf... ugyi az audinál a s, rs modellek, vagy a bömösnél a M. Szerintem ez a gyári. Az Irmscher többé-kevésbé megfelel ennek a kiírásnak, mert lehet(ett) úgy venni opelt, hogy már eleve azok a spojlerek, felnik, egyebek vannak az autón, és nem úgy, hogy megveszed az autót, a régi cuccot (felni, spojler) kidobod, ők meg rászerelik az újat.
Hogy a wolf ezen a skálán hol van, nem tudom. Azt igen, mo-on nemigen képviselik magukat (azaz csak lájtosan). Megnéztem az oldalukat www.wolf-concept.de de pl én nem találtam semmi motortuning lehetőséget.
És ugyi a motortuningok nagy része külső doboz, azaz becsapja a számítógépet, tehát semmit sem kell módosítani a szgépen.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4056 Dátum: 2007.01.11 csütörtök, 11:15:00 »

Én továbbra is azt mondom, hogy nem szövegelni kell, hanem használni. Az egész lényege ebben van: "inteligencia kérdése".
 
Ha vki rendszeresen használja az autóját, akkor is max 400km-en 4km-nyit jön jár a gyerekperc, amikoris ezt a többletet használja. Ennyit simán elbír a plusz, amúgy sem csúcsrahúzott motor. Ha vkinek pedig régóta meg van az autója, akkor csere nélkül használhatja a plusz erőt. Szabyk, és Koris marad mindig elöttem, akik tényleg értik a dolgot! Nem szövegelnek, hanem autóznak......
 
Ha meg vki kitapossa a belét az autójáknak, akkor az így járt.
 
És ami fontos, hogy minden gyár arra törekszik, hogy maradjon még pénzforrási lehetőség, amiből még tud kicsikarni lóvét a felhasználótól...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #4057 Dátum: 2007.01.11 csütörtök, 11:21:00 »

Fú gyerekek, megy itt a számháború! Szerintem ha valaki tartós, üzembiztos autót akar, akkor nem nyúlkál bele a gyári dolgokba. Én sosem szerettem a tuningot!! Utólag belenyűlni egy gyári profi beállításba, hát...., Inkább vásárlás előtt kellene gondolkodni és a tuning árát beletolni az új autóba, ezzel nagyobb motorral kérni.
Bátyám A4-esébe utólag a magyar kontár villamosságszerelők beépítettek egy GPRS műholdkövetőt, mondván a Porsche Hungária, hogy ez kötelező meg a Casco is olcsóbb lesz. Hát az volt aztán a tüzijáték, amikor a gyári elektronikába belebuherálnak. 2* kellett cserélni a jeladót, egyszerűen letiltott és megállt menet közben az autó. És más röhögött hogy az új Audi vészjelzőzik. Ja de miért??? Szerintem nem szabad belekontárkodni
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4058 Dátum: 2007.01.11 csütörtök, 11:25:00 »

Fú gyerekek, megy itt a számháború! Szerintem ha valaki tartós, üzembiztos autót akar, akkor nem nyúlkál bele a gyári dolgokba. Én sosem szerettem a tuningot!! Utólag belenyűlni egy gyári profi beállításba, hát...., Inkább vásárlás előtt kellene gondolkodni és a tuning árát beletolni az új autóba, ezzel nagyobb motorral kérni.
Bátyám A4-esébe utólag a magyar kontár villamosságszerelők beépítettek egy GPRS műholdkövetőt, mondván a Porsche Hungária, hogy ez kötelező meg a Casco is olcsóbb lesz. Hát az volt aztán a tüzijáték, amikor a gyári elektronikába belebuherálnak. 2* kellett cserélni a jeladót, egyszerűen letiltott és megállt menet közben az autó. És más röhögött hogy az új Audi vészjelzőzik. Ja de miért??? Szerintem nem szabad belekontárkodni
Vagy inkább kontárokra bízni az autót.
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #4059 Dátum: 2007.01.11 csütörtök, 11:45:00 »

Ebből nekem az az érdekes, hogy lehet használni biodízelle( 5% repceolaj). A 2.0 TDCi-t szintén?
5% RME-t elbír mindeggyik de finomítottat és nem a TESCO gazdaságos kiszerelést.:-))
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4060 Dátum: 2007.01.11 csütörtök, 12:08:00 »

Vagy inkább kontárokra bízni az autót.
Feltétlenül igazad van! De nézzük a klubban lévő autók közül pár esetet: egy szétrepedt közös-nyomócső (akár ki is gyulladhatott volna az autó), egy másiknál 4 csúcs csere, ezek még szerencsére gariban. Aztán egy kiesett motor, egy másik, ami csörgött egy kicsit, majd generál lett a vége, aztán egy-két turbócsere, és így tovább... és én azt is borítékolom, hogy a csúcserék egy része is innen ered... az escortost most ne említsük, mert az nem idevaló.
Ahogy a klubtársaink a chip meglétét is elhallgatják, ezeket sem mesélik el.
Arról is beszéljünk, hogy kivétel nélkül mindegyik chipes autó kormol elég rendesen. A keveset futottak is. De ebből is van baromira füstőlő tdci egynéhány.
A felsorolt károk mindegyike több, mint 100e ft, de sokszor akár 400e is. Persze értem én, hogy a tuningért bármit, csak jó tudni, hogy amikor azt hangoztatjuk, hogy a tartalék a motorban, meg hogy úgyse nyomjuk, meg 400 km és 4 km, hogy azért ez is benne van a pakliban. Szóval hogy az ember simán ki tudja fizetni akár a 400e-et.
A Koris és Szabyk által tuningolt autók: az egyik ugyi ST-vé alakítás, gyári cuccokkal, de általában nem nyertek ennyi lovat, és főként nyomatékot.
A Szabyk fiestája tényleg egy vadállat, de az nem is hétköznapi autó, azt rendszeresen szerelgetik, és a váltó már 2x összetört benne. Ami egy hobbi autónál nem baj, de ha valaki a családi autónál teszi ezt, lehet, hogy párszor gyalog kell menni a mamához disznyót vágni, és cipelni a háton a sonkát.
És az sem igaz, hogy a motor csak akkor van jobban igénybevéve, amikor nyomod neki.
A nagyobb turbónyomás (ez az alapja a tuningnak) mindig megvan az adott fordulaton. A nagyobb nyomás ugyanabban a térfogatban nagyobb hőmérsékletet jelent. Ez állandóan megvan. Ez a motor gyorsabb kopásához, és túlmelegedéshez vezet. Eléghetnek a szelepek, dugattyúk. (Például a calibra turbóknál ez elég szokványos. Csak akkor szabad megemelni a nyomást, ha megoldod a hogy olaj sprickoljon a dugattyú aljára.) Az üzemanyagnyomás megemelése ugyanilyen: a csúcsokat és a szippancsot veszi jobban igénybe - állandóan, nem csak ha száguldozol.
 
Persze, Joe, egyetértek veled, nem beszélni kell róla, hanem csinálni. És amikor bejön a krach, akkor mehetnek hozzád a számlával? Tudod, hogy ne mondhassák, a kibicnek semmi sem drága...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4061 Dátum: 2007.01.11 csütörtök, 12:43:00 »

Feltétlenül igazad van! De nézzük a klubban lévő autók közül pár esetet: egy szétrepedt közös-nyomócső (akár ki is gyulladhatott volna az autó), egy másiknál 4 csúcs csere, ezek még szerencsére gariban. Aztán egy kiesett motor, egy másik, ami csörgött egy kicsit, majd generál lett a vége, aztán egy-két turbócsere, és így tovább... és én azt is borítékolom, hogy a csúcserék egy része is innen ered... az escortost most ne említsük, mert az nem idevaló.
Ahogy a klubtársaink a chip meglétét is elhallgatják, ezeket sem mesélik el.
Arról is beszéljünk, hogy kivétel nélkül mindegyik chipes autó kormol elég rendesen. A keveset futottak is. De ebből is van baromira füstőlő tdci egynéhány.
A felsorolt károk mindegyike több, mint 100e ft, de sokszor akár 400e is. Persze értem én, hogy a tuningért bármit, csak jó tudni, hogy amikor azt hangoztatjuk, hogy a tartalék a motorban, meg hogy úgyse nyomjuk, meg 400 km és 4 km, hogy azért ez is benne van a pakliban. Szóval hogy az ember simán ki tudja fizetni akár a 400e-et.
A Koris és Szabyk által tuningolt autók: az egyik ugyi ST-vé alakítás, gyári cuccokkal, de általában nem nyertek ennyi lovat, és főként nyomatékot.
A Szabyk fiestája tényleg egy vadállat, de az nem is hétköznapi autó, azt rendszeresen szerelgetik, és a váltó már 2x összetört benne. Ami egy hobbi autónál nem baj, de ha valaki a családi autónál teszi ezt, lehet, hogy párszor gyalog kell menni a mamához disznyót vágni, és cipelni a háton a sonkát.
És az sem igaz, hogy a motor csak akkor van jobban igénybevéve, amikor nyomod neki.
A nagyobb turbónyomás (ez az alapja a tuningnak) mindig megvan az adott fordulaton. A nagyobb nyomás ugyanabban a térfogatban nagyobb hőmérsékletet jelent. Ez állandóan megvan. Ez a motor gyorsabb kopásához, és túlmelegedéshez vezet. Eléghetnek a szelepek, dugattyúk. (Például a calibra turbóknál ez elég szokványos. Csak akkor szabad megemelni a nyomást, ha megoldod a hogy olaj sprickoljon a dugattyú aljára.) Az üzemanyagnyomás megemelése ugyanilyen: a csúcsokat és a szippancsot veszi jobban igénybe - állandóan, nem csak ha száguldozol.
 
Persze, Joe, egyetértek veled, nem beszélni kell róla, hanem csinálni. És amikor bejön a krach, akkor mehetnek hozzád a számlával? Tudod, hogy ne mondhassák, a kibicnek semmi sem drága...
Szia Angel.  
A barátom picskált tdci-je nem kormol, kevesbbet fogyaszt, és ugyanúgy nehezen melegszik. Nincs agyonhúzva, de mégis otthagy minden mondist a pályán vele. És már 200e km fölött van a gépe.  
Viszont két másik, nem tuning példa:
2.0 TDCI - "Tulaj: 220-at simán megy tartósan is" Végeredmény: Turbótengelytörés autópályán, folyamatos visszakapcsolgatás magas sebességről merthogy "miért nem megy ez meg mán?" Ígyhát turbó és fűzött blokk csere.
2.2 TDCI - Ezt is "kipróbálták" úgymond, még garanciális időn belül 260 környékére pakolták a kocsit persze hogy ott is megnőtt a pillanatnyi olajfogyasztás a turbótengely helyén át. Fűzött blokk és turbó oda is kellett.
No comment.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4062 Dátum: 2007.01.11 csütörtök, 12:50:00 »

Szia Angel.  
A barátom picskált tdci-je nem kormol, kevesbbet fogyaszt, és ugyanúgy nehezen melegszik. Nincs agyonhúzva, de mégis otthagy minden mondist a pályán vele. És már 200e km fölött van a gépe.  
Viszont két másik, nem tuning példa:
2.0 TDCI - "Tulaj: 220-at simán megy tartósan is" Végeredmény: Turbótengelytörés autópályán, folyamatos visszakapcsolgatás magas sebességről merthogy "miért nem megy ez meg mán?" Ígyhát turbó és fűzött blokk csere.
2.2 TDCI - Ezt is "kipróbálták" úgymond, még garanciális időn belül 260 környékére pakolták a kocsit persze hogy ott is megnőtt a pillanatnyi olajfogyasztás a turbótengely helyén át. Fűzött blokk és turbó oda is kellett.
No comment.
Eccómintcáz: a tuning nem ócó mulaccág nem kívánom senkinek
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4063 Dátum: 2007.01.11 csütörtök, 13:34:00 »

Szia Angel.  
A barátom picskált tdci-je nem kormol, kevesbbet fogyaszt, és ugyanúgy nehezen melegszik. Nincs agyonhúzva, de mégis otthagy minden mondist a pályán vele. És már 200e km fölött van a gépe.  
Viszont két másik, nem tuning példa:
2.0 TDCI - "Tulaj: 220-at simán megy tartósan is" Végeredmény: Turbótengelytörés autópályán, folyamatos visszakapcsolgatás magas sebességről merthogy "miért nem megy ez meg mán?" Ígyhát turbó és fűzött blokk csere.
2.2 TDCI - Ezt is "kipróbálták" úgymond, még garanciális időn belül 260 környékére pakolták a kocsit persze hogy ott is megnőtt a pillanatnyi olajfogyasztás a turbótengely helyén át. Fűzött blokk és turbó oda is kellett.
No comment.
Szia.
 
Ennyit menne egy 2.2TDCI?! 260km/h?! De tényleg, mennyi a vége kb egy 2.2-nek?
és egy 2.0 6 gangosnak? Lehet nem ide tartozik a kérdés, de megütötte a szememet nagyon a 260-as szám.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4064 Dátum: 2007.01.11 csütörtök, 13:46:00 »

Feltétlenül igazad van! De nézzük a klubban lévő autók közül pár esetet: egy szétrepedt közös-nyomócső (akár ki is gyulladhatott volna az autó), egy másiknál 4 csúcs csere, ezek még szerencsére gariban. Aztán egy kiesett motor, egy másik, ami csörgött egy kicsit, majd generál lett a vége, aztán egy-két turbócsere, és így tovább... és én azt is borítékolom, hogy a csúcserék egy része is innen ered... az escortost most ne említsük, mert az nem idevaló.
Ahogy a klubtársaink a chip meglétét is elhallgatják, ezeket sem mesélik el.
Arról is beszéljünk, hogy kivétel nélkül mindegyik chipes autó kormol elég rendesen. A keveset futottak is. De ebből is van baromira füstőlő tdci egynéhány.
A felsorolt károk mindegyike több, mint 100e ft, de sokszor akár 400e is. Persze értem én, hogy a tuningért bármit, csak jó tudni, hogy amikor azt hangoztatjuk, hogy a tartalék a motorban, meg hogy úgyse nyomjuk, meg 400 km és 4 km, hogy azért ez is benne van a pakliban. Szóval hogy az ember simán ki tudja fizetni akár a 400e-et.
A Koris és Szabyk által tuningolt autók: az egyik ugyi ST-vé alakítás, gyári cuccokkal, de általában nem nyertek ennyi lovat, és főként nyomatékot.
A Szabyk fiestája tényleg egy vadállat, de az nem is hétköznapi autó, azt rendszeresen szerelgetik, és a váltó már 2x összetört benne. Ami egy hobbi autónál nem baj, de ha valaki a családi autónál teszi ezt, lehet, hogy párszor gyalog kell menni a mamához disznyót vágni, és cipelni a háton a sonkát.
És az sem igaz, hogy a motor csak akkor van jobban igénybevéve, amikor nyomod neki.
A nagyobb turbónyomás (ez az alapja a tuningnak) mindig megvan az adott fordulaton. A nagyobb nyomás ugyanabban a térfogatban nagyobb hőmérsékletet jelent. Ez állandóan megvan. Ez a motor gyorsabb kopásához, és túlmelegedéshez vezet. Eléghetnek a szelepek, dugattyúk. (Például a calibra turbóknál ez elég szokványos. Csak akkor szabad megemelni a nyomást, ha megoldod a hogy olaj sprickoljon a dugattyú aljára.) Az üzemanyagnyomás megemelése ugyanilyen: a csúcsokat és a szippancsot veszi jobban igénybe - állandóan, nem csak ha száguldozol.
 
Persze, Joe, egyetértek veled, nem beszélni kell róla, hanem csinálni. És amikor bejön a krach, akkor mehetnek hozzád a számlával? Tudod, hogy ne mondhassák, a kibicnek semmi sem drága...
Amiket írsz nem feltétlenül a tuningnak köszönhető sőt(!), mivel mindegyikre tudunk nem egy másik példát is a nem tuningos autóktól is. Ezek mellet, ha jól tudom Zozi volt az egyik akiról írsz, mindenki tudja, hogy mibe nyúlt bele, ez sem feltétlenül a tuning miatt volt.
 
Koris, Szabykról pedig nem sokat tudsz: Korisnak ST24-e volt, ami nem átalakított, hanem gyári, és ő csak chippelte, és ha jól emléxem még a Maffy ST200-át is hazavágta(most már ugye TDCI-vel próbálja nyomni ugyan ezt/tuning/),
Szabyk pedig MKI-el kezdte, és a 2,0-val Korist nyúzta, ami nem kis eredmény. És nem könyökölt ki a motorja, mivel még mindig ez a családi autójuk. A mostani Fiestás játéka már másra épül, ezt nem is venném ebbe a témába...
 
Ennyi legyen elég a befejezésed indoklására is!
Tényleg: megszáradt már a hajad?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4065 Dátum: 2007.01.11 csütörtök, 13:52:00 »

Szia.
 
Ennyit menne egy 2.2TDCI?! 260km/h?! De tényleg, mennyi a vége kb egy 2.2-nek?
és egy 2.0 6 gangosnak? Lehet nem ide tartozik a kérdés, de megütötte a szememet nagyon a 260-as szám.
Óra szerint gondolom.
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #4066 Dátum: 2007.01.11 csütörtök, 13:58:00 »

Óra szerint gondolom.
az nagyon komoly.
én nem szabályoz le 250-nél?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4067 Dátum: 2007.01.11 csütörtök, 13:58:00 »

Amiket írsz nem feltétlenül a tuningnak köszönhető sőt(!), mivel mindegyikre tudunk nem egy másik példát is a nem tuningos autóktól is. Ezek mellet, ha jól tudom Zozi volt az egyik akiról írsz, mindenki tudja, hogy mibe nyúlt bele, ez sem feltétlenül a tuning miatt volt.
 
Koris, Szabykról pedig nem sokat tudsz: Korisnak ST24-e volt, ami nem átalakított, hanem gyári, és ő csak chippelte, és ha jól emléxem még a Maffy ST200-át is hazavágta(most már ugye TDCI-vel próbálja nyomni ugyan ezt/tuning/),
Szabyk pedig MKI-el kezdte, és a 2,0-val Korist nyúzta, ami nem kis eredmény. És nem könyökölt ki a motorja, mivel még mindig ez a családi autójuk. A mostani Fiestás játéka már másra épül, ezt nem is venném ebbe a témába...
 
Ennyi legyen elég a befejezésed indoklására is!
Tényleg: megszáradt már a hajad?
Az st24 asszem 184 lovas volt, azt alakította át a 204 lovasra. A pontosság kedvéért...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4068 Dátum: 2007.01.11 csütörtök, 14:00:00 »

Szia Angel.  
A barátom picskált tdci-je nem kormol, kevesbbet fogyaszt, és ugyanúgy nehezen melegszik. Nincs agyonhúzva, de mégis otthagy minden mondist a pályán vele. És már 200e km fölött van a gépe.  
Viszont két másik, nem tuning példa:
2.0 TDCI - "Tulaj: 220-at simán megy tartósan is" Végeredmény: Turbótengelytörés autópályán, folyamatos visszakapcsolgatás magas sebességről merthogy "miért nem megy ez meg mán?" Ígyhát turbó és fűzött blokk csere.
2.2 TDCI - Ezt is "kipróbálták" úgymond, még garanciális időn belül 260 környékére pakolták a kocsit persze hogy ott is megnőtt a pillanatnyi olajfogyasztás a turbótengely helyén át. Fűzött blokk és turbó oda is kellett.
No comment.
Az otthagy minden mondist - erre csak azt tudom mondani, engem egy 2.0-ás sem hagyott ott (de a chip nélküli 2.2-es is éppenhogy), annak ellenére, hogy nem egy chipes is beállt... pedig az enyém gyári.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4069 Dátum: 2007.01.11 csütörtök, 14:02:00 »

az nagyon komoly.
én nem szabályoz le 250-nél?
A 2.2-esnek a vége 225, óra szerint meg kb 240-250.
A 2.0 6 sebességes 208, óra szerint 232.
És szerintem nem egyformán csal a 2.0 és 2.2-es órája.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4070 Dátum: 2007.01.11 csütörtök, 14:13:00 »

Amiket írsz nem feltétlenül a tuningnak köszönhető sőt(!), mivel mindegyikre tudunk nem egy másik példát is a nem tuningos autóktól is. Ezek mellet, ha jól tudom Zozi volt az egyik akiról írsz, mindenki tudja, hogy mibe nyúlt bele, ez sem feltétlenül a tuning miatt volt.
 
Koris, Szabykról pedig nem sokat tudsz: Korisnak ST24-e volt, ami nem átalakított, hanem gyári, és ő csak chippelte, és ha jól emléxem még a Maffy ST200-át is hazavágta(most már ugye TDCI-vel próbálja nyomni ugyan ezt/tuning/),
Szabyk pedig MKI-el kezdte, és a 2,0-val Korist nyúzta, ami nem kis eredmény. És nem könyökölt ki a motorja, mivel még mindig ez a családi autójuk. A mostani Fiestás játéka már másra épül, ezt nem is venném ebbe a témába...
 
Ennyi legyen elég a befejezésed indoklására is!
Tényleg: megszáradt már a hajad?
De Joe, ez egyik sem turbómotor!
Egyébként A Koris és Szabyk mutatványa nem kis dolog. Egy sima szívóbenzinesből előcsalogatni a lovakat az a valódi teljesítmény.
Nem mellékesen mindketten nagyon jól tudtak indulni is...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4071 Dátum: 2007.01.11 csütörtök, 14:22:00 »

A 2.2-esnek a vége 225, óra szerint meg kb 240-250.
A 2.0 6 sebességes 208, óra szerint 232.
És szerintem nem egyformán csal a 2.0 és 2.2-es órája.
Köszönöm.
most ledöbbentem. Szép teljeítmények ezek.  
Szegény kis 1.6i-m km órája egyszer volt rárakva a kerek 200 ra enyhe lejtőn. Sík úton 190-195 között mutatott az óra.
(Csak úgyí zárójelesen
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4072 Dátum: 2007.01.11 csütörtök, 14:31:00 »

Chip!
A TDDI motornak jó tesz a chippelés,a TDCI motort meg nem igazán kell,mert az úgy jó ahogy van!
A "jót tesz"azt nem a motor élettartalmára gondoltam,hanem a teljesítményére!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4073 Dátum: 2007.01.11 csütörtök, 14:40:00 »

A vitát én indítottam el (már nem először). A célom nem az volt, hogy bárkit lebeszéljek (elítéljek): csak annyi, hogy nézzük meg a másik oldalt is, hogy ez nem teljesen veszélytelen. Ennyi.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4074 Dátum: 2007.01.11 csütörtök, 14:49:00 »

Köszönöm.
most ledöbbentem. Szép teljeítmények ezek.  
Szegény kis 1.6i-m km órája egyszer volt rárakva a kerek 200 ra enyhe lejtőn. Sík úton 190-195 között mutatott az óra.
(Csak úgyí zárójelesen
Majd kárpótol a tucc-ducc
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4075 Dátum: 2007.01.11 csütörtök, 15:03:00 »

Majd kárpótol a tucc-ducc
Ez így van! Egyébként nem sok tucc-ducct hallgatok. Egy kis okosság mondjuk elférne ebbe is.
meg a 6,5-ös fogyasztás is kárpótol!!!
De nem OFFolok ennyit már ebbe a topicba.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4076 Dátum: 2007.01.11 csütörtök, 15:20:00 »

Ez így van! Egyébként nem sok tucc-ducct hallgatok. Egy kis okosság mondjuk elférne ebbe is.
meg a 6,5-ös fogyasztás is kárpótol!!!
De nem OFFolok ennyit már ebbe a topicba.
Hja, kinek mi a tuning
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4077 Dátum: 2007.01.11 csütörtök, 15:26:00 »

A vitát én indítottam el (már nem először). A célom nem az volt, hogy bárkit lebeszéljek (elítéljek): csak annyi, hogy nézzük meg a másik oldalt is, hogy ez nem teljesen veszélytelen. Ennyi.
Angel!
 
Az a lényeg,hogy beszélünk(írunk)róla!Majd eldönti mindenki magában,hogy neki mi a jó,én a TDDI-nél ajánlom(javaslom)a chippet!A TdCI-ről chippelve nem tudok véleményt mondani,de közelmúltban volt szerencsém 1 130le tdci-vel menni,és én azt mondom attól nem kell több,"nem kell"relative az úgy jó ahogy van!
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4078 Dátum: 2007.01.11 csütörtök, 17:51:00 »

Miiiiiii?Huh?? egy frászt! inkább a TDCi. Normál szituáció autópálya tempomat xxx-en és kijönnek eléd pl parton felfele. Le kell lasulnod mondjuk 120-ra. Te ilyenkor miben ülnél szivesebben? Egy V6 benyában vagy egy TDCi-ben? Asszem ez prózai kérdés volt......
Most így fejből én meg nem mondom mennyi a 3.0 V6 ST220-nak a max. nyomatéka, ez az adat nélkül meg nehéz a döntés. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4079 Dátum: 2007.01.11 csütörtök, 17:54:00 »

Sziasztok én nem rég regeltem ide és akkor találkoztam egy olyan cikkel amiben a müszerfal ledesítéséről volt szó.
Ehez szeretnék egy infót adni.
A homasita üzleteiben lehet kapni 380 ftért ledeket párban ki munkával ki lehet cserélni az izzokat a müszerfalban és nem kell forrasztani egy centit sem.  
Üdv  bogyo76
Főoldal, és a Tuning alatt van erről egy cikk.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4080 Dátum: 2007.01.11 csütörtök, 17:58:00 »

Az AMG a merci gyári tuningcégje. A többiekét nem tudom, de nekem az számítana gyárinak, ha az árlistán rajta lenne (mint pl az amg), hogy motor póvered báj wolf... ugyi az audinál a s, rs modellek, vagy a bömösnél a M. Szerintem ez a gyári. Az Irmscher többé-kevésbé megfelel ennek a kiírásnak, mert lehet(ett) úgy venni opelt, hogy már eleve azok a spojlerek, felnik, egyebek vannak az autón, és nem úgy, hogy megveszed az autót, a régi cuccot (felni, spojler) kidobod, ők meg rászerelik az újat.
Hogy a wolf ezen a skálán hol van, nem tudom. Azt igen, mo-on nemigen képviselik magukat (azaz csak lájtosan). Megnéztem az oldalukat www.wolf-concept.de de pl én nem találtam semmi motortuning lehetőséget.
És ugyi a motortuningok nagy része külső doboz, azaz becsapja a számítógépet, tehát semmit sem kell módosítani a szgépen.
A Ford-nak is van gyári tuningja, de csak az USA-ba. SVT (Special Vehicle ***) a neve: http://www.svt.ford.com/ Most csak a Mustang van az oldalon, de régebben mikor nézegettem volt Contour is, meg egyéb Ford.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4081 Dátum: 2007.01.11 csütörtök, 18:00:00 »

A Ford-nak is van gyári tuningja, de csak az USA-ba. SVT (Special Vehicle ***) a neve: http://www.svt.ford.com/ Most csak a Mustang van az oldalon, de régebben mikor nézegettem volt Contour is, meg egyéb Ford.

 
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4082 Dátum: 2007.01.11 csütörtök, 18:40:00 »

En ugy gondolom, hogyha egy motorban nincs booo 10% tartalek lehetoseg, akkor aza motor ecceruen egy gyarilag agyonhuzott xar es mar attol tonkre fog menni, hogy a gyari ertekeken csucsra van jaratva. Tehat velemenyem szerint egy atlagos nem gyari tuningolt, nem gyarilag atom modon kihegyezett motornak minden gond nelkul ki kell birnia 10% huzast. Es itt most nem arra gondolok, hogy nyomjuk fel a turbo nyomast atom modon, hanem egy atfogobb tobb reszletbol allo tunningrol beszelek, ahol sok kis apro modositassal csaljak ki a +LE-ket. Tehat kvazi optimalizalnak. Azt csinaljak, amit a gyar nem, mert nincs ra energia, kapacitas, mert tartani kell vagy inkabb csokkenteni az auto eloallitasi arat, es inkabb lehagynak rola ezt-azt hogy meg olcsobba keruljon...nekik...
Es azert azt se feldjuk, hogy a Mondeo egy kvazi nepauto. Tehat nem biztos, hogy az apuka vagyis inkabb az anyuka orulne egy sportosabb kipufogonak, amitol ugyan jobbanmegy a verda, de egyertelmuen hangosabb is lesz. A Mondeo mindigis egy konzervativ gep volt es szerintem ezert nincs gyari tunningja. Nincs ra akkora igeny, illetve ha van is, nem e celbol keszult. Persze ez igy nem teljesen igaz, mert ott az ST szeria, de en most a hagyomanyos szeria modellekrol beszelek.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #4083 Dátum: 2007.01.11 csütörtök, 18:54:00 »

En ugy gondolom, hogyha egy motorban nincs booo 10% tartalek lehetoseg, akkor aza motor ecceruen egy gyarilag agyonhuzott xar es mar attol tonkre fog menni, hogy a gyari ertekeken csucsra van jaratva. Tehat velemenyem szerint egy atlagos nem gyari tuningolt, nem gyarilag atom modon kihegyezett motornak minden gond nelkul ki kell birnia 10% huzast. Es itt most nem arra gondolok, hogy nyomjuk fel a turbo nyomast atom modon, hanem egy atfogobb tobb reszletbol allo tunningrol beszelek, ahol sok kis apro modositassal csaljak ki a +LE-ket. Tehat kvazi optimalizalnak. Azt csinaljak, amit a gyar nem, mert nincs ra energia, kapacitas, mert tartani kell vagy inkabb csokkenteni az auto eloallitasi arat, es inkabb lehagynak rola ezt-azt hogy meg olcsobba keruljon...nekik...
Es azert azt se feldjuk, hogy a Mondeo egy kvazi nepauto. Tehat nem biztos, hogy az apuka vagyis inkabb az anyuka orulne egy sportosabb kipufogonak, amitol ugyan jobbanmegy a verda, de egyertelmuen hangosabb is lesz. A Mondeo mindigis egy konzervativ gep volt es szerintem ezert nincs gyari tunningja. Nincs ra akkora igeny, illetve ha van is, nem e celbol keszult. Persze ez igy nem teljesen igaz, mert ott az ST szeria, de en most a hagyomanyos szeria modellekrol beszelek.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4084 Dátum: 2007.01.11 csütörtök, 23:45:00 »

Angel!
 
Az a lényeg,hogy beszélünk(írunk)róla!Majd eldönti mindenki magában,hogy neki mi a jó,én a TDDI-nél ajánlom(javaslom)a chippet!A TdCI-ről chippelve nem tudok véleményt mondani,de közelmúltban volt szerencsém 1 130le tdci-vel menni,és én azt mondom attól nem kell több,"nem kell"relative az úgy jó ahogy van!
Igazad van!
Bár 1x ha beülsz egy kicsit optimalizáltabb 2.0 tdci-be, ami nincs agyonhúzva, csak egy kicsit egyengették a nyomatékgörbéjét, és a pályán a seggedben egy másik 2.0 tdcivel 120-ról indulva szépen elnyúlsz mint 1 rágógumi....

....szóval az gonoszul jó érzés
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4085 Dátum: 2007.01.12 péntek, 01:32:00 »

Igazad van!
Bár 1x ha beülsz egy kicsit optimalizáltabb 2.0 tdci-be, ami nincs agyonhúzva, csak egy kicsit egyengették a nyomatékgörbéjét, és a pályán a seggedben egy másik 2.0 tdcivel 120-ról indulva szépen elnyúlsz mint 1 rágógumi....

....szóval az gonoszul jó érzés
Csori
"Bár 1x ha beülsz egy kicsit optimalizáltabb 2.0 tdci-be, ami nincs agyonhúzva, csak egy kicsit egyengették a nyomatékgörbéjét, és a pályán a seggedben egy másik 2.0 tdcivel 120-ról indulva szépen elnyúlsz mint 1 rágógumi.... " és honnan tudod milyen TDCi van fenekedben? mi van ha nem fog nyulni az a rágógumi? másik Mondeot sose bántunk
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4086 Dátum: 2007.01.12 péntek, 07:50:00 »

Csori
"Bár 1x ha beülsz egy kicsit optimalizáltabb 2.0 tdci-be, ami nincs agyonhúzva, csak egy kicsit egyengették a nyomatékgörbéjét, és a pályán a seggedben egy másik 2.0 tdcivel 120-ról indulva szépen elnyúlsz mint 1 rágógumi.... " és honnan tudod milyen TDCi van fenekedben? mi van ha nem fog nyulni az a rágógumi? másik Mondeot sose bántunk
Honnan tudja, hogy egyáltalán TDCi?Smiley
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4087 Dátum: 2007.01.12 péntek, 08:14:00 »

...és akkor a seggetekbe ér egy 2.0 l-es 10 éves boxermotoros Alfa Romeo és az egymás seggébe nyúlós vadiúj Mondikat letolja szépen egészen a leállósávig  
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Vendég
« Új hozzászólás #4088 Dátum: 2007.01.12 péntek, 08:37:00 »

...és akkor a seggetekbe ér egy 2.0 l-es 10 éves boxermotoros Alfa Romeo és az egymás seggébe nyúlós vadiúj Mondikat letolja szépen egészen a leállósávig  

Persze !
Aztán meg jön Gabo a Subarujávan és mindenkit letol.
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4089 Dátum: 2007.01.12 péntek, 08:51:00 »

Persze !
Aztán meg jön Gabo a Subarujávan és mindenkit letol.
Valahogy így van ez...  Mindenesetre csak annyit, hogy ezek a hiper-szuper dízel csodák sem hasonlíthatóak össze a jó öreg benzintemetőkkel. Azok legalább rendesen mennek. És még feeling is jár mellé
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Vendég
« Új hozzászólás #4090 Dátum: 2007.01.12 péntek, 08:58:00 »

Valahogy így van ez...  Mindenesetre csak annyit, hogy ezek a hiper-szuper dízel csodák sem hasonlíthatóak össze a jó öreg benzintemetőkkel. Azok legalább rendesen mennek. És még feeling is jár mellé
Nekem volt régi olasz autóm, de sosem jutottam el az autópályáig, mert 30 km-re van tőlem a pálya és annyit egyben nem bírt ki a kedvenc szerelője nélkül
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4091 Dátum: 2007.01.12 péntek, 09:01:00 »

Nekem volt régi olasz autóm, de sosem jutottam el az autópályáig, mert 30 km-re van tőlem a pálya és annyit egyben nem bírt ki a kedvenc szerelője nélkül
Nekem is, egy 33-as 1,7ie alfa. Azzal semmi gond nem volt, csak elektronikailag volt ***. De ment mint a szél
Igaz 250.000 km környékén már olajat többet raktam bele mint benzint Smiley))
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4092 Dátum: 2007.01.12 péntek, 09:06:00 »

Valahogy így van ez...  Mindenesetre csak annyit, hogy ezek a hiper-szuper dízel csodák sem hasonlíthatóak össze a jó öreg benzintemetőkkel. Azok legalább rendesen mennek. És még feeling is jár mellé
Hát én nem tudom. Azért tud nyújtani ezt azt egy majd 2 tonnás dízli, amikor a benzintemetők megállnak az emelkedő közepén, ő meg akkor válik csak súlytalanná...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #4093 Dátum: 2007.01.12 péntek, 09:16:00 »

mi az, hogy nem versenyzünk másik mondival? és a nagytalin?
 
egyszer megpróbált egy lámpánál emberkedni velem egy mk1 tádé kombi, kicsit féltem, hogy valami tuningcsoda lesz, de nem az volt
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4094 Dátum: 2007.01.12 péntek, 09:39:00 »

En ugy gondolom, hogyha egy motorban nincs booo 10% tartalek lehetoseg, akkor aza motor ecceruen egy gyarilag agyonhuzott xar es mar attol tonkre fog menni, hogy a gyari ertekeken csucsra van jaratva. Tehat velemenyem szerint egy atlagos nem gyari tuningolt, nem gyarilag atom modon kihegyezett motornak minden gond nelkul ki kell birnia 10% huzast. Es itt most nem arra gondolok, hogy nyomjuk fel a turbo nyomast atom modon, hanem egy atfogobb tobb reszletbol allo tunningrol beszelek, ahol sok kis apro modositassal csaljak ki a +LE-ket. Tehat kvazi optimalizalnak. Azt csinaljak, amit a gyar nem, mert nincs ra energia, kapacitas, mert tartani kell vagy inkabb csokkenteni az auto eloallitasi arat, es inkabb lehagynak rola ezt-azt hogy meg olcsobba keruljon...nekik...
Es azert azt se feldjuk, hogy a Mondeo egy kvazi nepauto. Tehat nem biztos, hogy az apuka vagyis inkabb az anyuka orulne egy sportosabb kipufogonak, amitol ugyan jobbanmegy a verda, de egyertelmuen hangosabb is lesz. A Mondeo mindigis egy konzervativ gep volt es szerintem ezert nincs gyari tunningja. Nincs ra akkora igeny, illetve ha van is, nem e celbol keszult. Persze ez igy nem teljesen igaz, mert ott az ST szeria, de en most a hagyomanyos szeria modellekrol beszelek.
Zacci vaze, most komolyan? Olvasd el mégeccer amit írtál ...
 
 
 
... szóval: "egy motorban nincs booo 10% tartalek lehetoseg, akkor aza motor ecceruen egy gyarilag agyonhuzott xar es mar attol tonkre fog menni, hogy a gyari ertekeken csucsra van jaratva." ... a tuning plusz 10%-ától meg nem lesz az mi?Huh?Huh?Huh?Huh?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4095 Dátum: 2007.01.12 péntek, 09:42:00 »

Nekem is, egy 33-as 1,7ie alfa. Azzal semmi gond nem volt, csak elektronikailag volt ***. De ment mint a szél
Igaz 250.000 km környékén már olajat többet raktam bele mint benzint Smiley))
No comment akkor az emésztése rendben volt ... gondolok itt a szélre
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4096 Dátum: 2007.01.12 péntek, 09:43:00 »

Alapigassság: a jónál mindig van/lesz jobb, de a legjobb ... én vagyok
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4097 Dátum: 2007.01.12 péntek, 10:56:00 »

Valahogy így van ez...  Mindenesetre csak annyit, hogy ezek a hiper-szuper dízel csodák sem hasonlíthatóak össze a jó öreg benzintemetőkkel. Azok legalább rendesen mennek. És még feeling is jár mellé
Feelingben valami olyasmire gondolsz mint a múltkor történt velem: Egy jót autóztam egy 4,2-es A8-al felváltva hol ő hol én mentem elől. Mind a ketten eléggé siettünk, nekem a végén az átlagfogyi 8,5 lett (eddigi csúcs fogyi). Neki bele sem merek gondolni...., szerintem nyugodtan húzhatta volna a benzinkutat maga után. Na az biztos egy szuper érzés ha tankolnia kell
ui: A praxisban még nem fordult elő hogy 10 éves alfák lehagytak volna..maximum fogyasztásban
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4098 Dátum: 2007.01.12 péntek, 11:09:00 »

Na ja... Dieseles vagy látom Smiley))) Én örülök hogy az átlagfogyi ennyire jön ki. (8,5) Ráadásul az alfa 2-vel többet evett Smiley)))
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Vendég
« Új hozzászólás #4099 Dátum: 2007.01.12 péntek, 11:32:00 »

Na ja... Dieseles vagy látom Smiley))) Én örülök hogy az átlagfogyi ennyire jön ki. (8,5) Ráadásul az alfa 2-vel többet evett Smiley)))
Kis pontosítás: az átagfogyi nálam nagy átlagban 6,4-6,8  
Vadbarom menetben volt 8,5. Most speciel 6,1 mert nem kell sietni. Az viszont tény és hatással van a tuningra is ami nálam jelentkezett: egy picike oljafogyasztás amikor tartósan 2xx közelében jártam pedig már a gép is be is volt járatva. A 20e szerviznél azt mondták ez rendben van mert a turbo nagy sebességnél szereti "csipegetni" az olajat. Ez nálam úgy csapodott le ha nagy sebesség vagy tuning akkor + olajfogyi. Most "normálisan" járok így nem is fogy semmit
Naplózva
Oldalak: 1 ... 75 76 77 78 79 80 81 [82] 83 84 85 86 87 88 89 ... 188   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.053 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.