Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4150 Dátum: 2007.01.23 kedd, 09:11:00 » |
|
A túltöltést 4 és 5-ben lehet realizálni, padlógáznál. Csak rövid időre működik (10s). Tudomásom szerint csak a nyomatékot emeli meg, 360 (más források szerint 350) Nm-re. De a tartalékról és 10%-ról. A durashift 310 vagy 330 Nm-ert tud (nem emlékszem pontosan). A v6-tal semmi gond, az közelében nem jár, de a tdci már más tészta. A sima 2.0 már pont ennyi, a 2.2 meg ugye 360. Na most az ember azt mondaná, mi ez a 30 Nm többlet, kb 10%. Ennek ellenére a 2.2-est nem szerelték automata váltóval. Ez azt jelentené, hogy nem merték megkockáztatni a 10%-ot?
Gyári adat szerint: pillanatnyi túltöltéssel 350Nm 1800-as fordulatnál, a sebesség fokozathoz semmi köze és padlógázzal lehet kierőszakolni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #4151 Dátum: 2007.01.23 kedd, 09:21:00 » |
|
Gyári adat szerint: pillanatnyi túltöltéssel 350Nm 1800-as fordulatnál, a sebesség fokozathoz semmi köze és padlógázzal lehet kierőszakolni.
Nem így van: csak 4 és 5-ben van a túltöltés.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4152 Dátum: 2007.01.23 kedd, 09:35:00 » |
|
Nem így van: csak 4 és 5-ben van a túltöltés.
Ezt honnan tudod?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4153 Dátum: 2007.01.23 kedd, 10:17:00 » |
|
Szerinted honnan tudja az elektronika hogy hanyadik fokozatban van a váltó? Most van it egy váltó szétszedve, azon semmi erre utalo nyom nincs!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Joe
|
|
« Új hozzászólás #4154 Dátum: 2007.01.23 kedd, 10:20:00 » |
|
Nem így van: csak 4 és 5-ben van a túltöltés.
Minden fokozatban meg van! Nekem ezt mondta az itteni szalonos. Én korábban pedig 2-3-ról tudtam...
|
|
|
Naplózva
|
Tisztelettel! Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara... '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép. '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul. A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
|
|
|
Joe
|
|
« Új hozzászólás #4155 Dátum: 2007.01.23 kedd, 10:21:00 » |
|
(télleg, mi van nőfronton? izé ... ZK, Rampi ... kicsit eltűntek, mert most jól kapnál a fejedre ) Azóta Ramparttal találkoztál. ZK pedig mostanság keresi egy(?):-( évre a helyettesét, aztán megy szülni......................................
|
|
|
Naplózva
|
Tisztelettel! Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara... '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép. '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul. A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4156 Dátum: 2007.01.23 kedd, 10:33:00 » |
|
Minden fokozatban meg van! Nekem ezt mondta az itteni szalonos. Én korábban pedig 2-3-ról tudtam...
Nem jól tudjátok! Csak a 3-as és 4-es fokozatban van. Legalábbis egy tesztben ezt írták: A kétliteres dízelmotorból 130 lóerős teljesítményt és 330 Nm-es maximális nyomatékot hoznak ki. Ráadásul harmadik és negyedik fokozatban padlógázas előzéskor a turbónyomás és a befecskendezett gázolajmennyiség növelésével 25-30 Nm-es többletnyomatékot termel a motor.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4157 Dátum: 2007.01.23 kedd, 10:36:00 » |
|
Nem jól tudjátok! Csak a 3-as és 4-es fokozatban van. Legalábbis egy tesztben ezt írták: A kétliteres dízelmotorból 130 lóerős teljesítményt és 330 Nm-es maximális nyomatékot hoznak ki. Ráadásul harmadik és negyedik fokozatban padlógázas előzéskor a turbónyomás és a befecskendezett gázolajmennyiség növelésével 25-30 Nm-es többletnyomatékot termel a motor. Valószínűleg azért van igaza mert a cikkben ez is benne van: Igen szép eredmény a 130 lóerős dízelmotortól a tíz másodperc alatti százra gyorsulás és a 200 km/órás végsebesség, ám a dízel Mondeo még sem ettől lesz sztár. A rugalmassága remek, országúton 100-ról akár még ötödikben is könnyedén elrugaszkodik az autó, négyesből vagy hármasból pedig rakétaként lő ki.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4158 Dátum: 2007.01.23 kedd, 11:58:00 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4159 Dátum: 2007.01.23 kedd, 13:15:00 » |
|
Nem jól tudjátok! Csak a 3-as és 4-es fokozatban van. Legalábbis egy tesztben ezt írták: A kétliteres dízelmotorból 130 lóerős teljesítményt és 330 Nm-es maximális nyomatékot hoznak ki. Ráadásul harmadik és negyedik fokozatban padlógázas előzéskor a turbónyomás és a befecskendezett gázolajmennyiség növelésével 25-30 Nm-es többletnyomatékot termel a motor. Én gyári leírásról beszélek nem ujságcikkről, valószínűnek tartom hogy a gyár jobban tudja mint az ujságíró. Egyébként még mindíg áll a kérdés: honnan tudja az elektronika hogy egy kézi váltó hanyas fokozatban van? Újra átnéztük a szétszedett váltót és semmilyem érzékelő sincs rajta, ami ezt tudná!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4160 Dátum: 2007.01.23 kedd, 13:23:00 » |
|
Én gyári leírásról beszélek nem ujságcikkről, valószínűnek tartom hogy a gyár jobban tudja mint az ujságíró. Egyébként még mindíg áll a kérdés: honnan tudja az elektronika hogy egy kézi váltó hanyas fokozatban van? Újra átnéztük a szétszedett váltót és semmilyem érzékelő sincs rajta, ami ezt tudná!
... ööö, monnyuk a motor fordulatszám-sebesség arányát figyelheti a comp.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4161 Dátum: 2007.01.23 kedd, 13:29:00 » |
|
... ööö, monnyuk a motor fordulatszám-sebesség arányát figyelheti a comp. Ugye ezt Te sem gondoltad komolyan? Ez Ford!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4162 Dátum: 2007.01.23 kedd, 13:45:00 » |
|
Ugye ezt Te sem gondoltad komolyan? Ez Ford!!
Hát, ha nekem eszembe jut
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Joe
|
|
« Új hozzászólás #4163 Dátum: 2007.01.23 kedd, 14:19:00 » |
|
Ugye ezt Te sem gondoltad komolyan? Ez Ford!!
Nem hülyeség, amit Napu ír. MKI is igen sok mindenre képes, mivel ez Mondeo!!!
|
|
|
Naplózva
|
Tisztelettel! Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara... '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép. '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul. A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4164 Dátum: 2007.01.23 kedd, 14:42:00 » |
|
De most komolyan a gyári Ford leírásban akkor szerepelne hogy ezt csak 4-5-ös fokozatban tudja csak és ha kipróbálod a padlózást mondjuk 2.-ban úgy 2000-es fordulatnál akkor észre is veszed hogy egyből elkezd kaparni mint a veszedelem ha egy kicsit is poros vagy nedves az út, egyesről nem is beszélve, ott rögtön leszabályozásig kipörög.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Joe
|
|
« Új hozzászólás #4165 Dátum: 2007.01.23 kedd, 14:48:00 » |
|
De most komolyan a gyári Ford leírásban akkor szerepelne hogy ezt csak 4-5-ös fokozatban tudja csak és ha kipróbálod a padlózást mondjuk 2.-ban úgy 2000-es fordulatnál akkor észre is veszed hogy egyből elkezd kaparni mint a veszedelem ha egy kicsit is poros vagy nedves az út, egyesről nem is beszélve, ott rögtön leszabályozásig kipörög.
Sztem is minden sebességben meg van. Miért pont csak 3-4-ben lenne? 2-ben nem lehet szükség a plusszra?
|
|
|
Naplózva
|
Tisztelettel! Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara... '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép. '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul. A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4166 Dátum: 2007.01.23 kedd, 14:49:00 » |
|
Okos gondolat!!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ticu
|
|
« Új hozzászólás #4167 Dátum: 2007.01.23 kedd, 15:37:00 » |
|
Sztem is minden sebességben meg van. Miért pont csak 3-4-ben lenne? 2-ben nem lehet szükség a plusszra?
Minek? Úgy kikapar már alapban is, hogy csak na.
|
|
|
Naplózva
|
Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal... Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4168 Dátum: 2007.01.23 kedd, 16:17:00 » |
|
Sziasztok! A segítségetek kellene. belső visszapillantón gondolkodom, hogy cserélném. Találtam a cromax oldalán: Visszapillantó belső tükör fényszóró tompítós Mo93-2000 15582 ft. áron. Új Trendem van, feltudom tenni a régi helyére? Kell neki vezetékelni vagy valami spéci átalakítás? Üdv.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4169 Dátum: 2007.01.23 kedd, 16:29:00 » |
|
Sziasztok! A segítségetek kellene. belső visszapillantón gondolkodom, hogy cserélném. Találtam a cromax oldalán: Visszapillantó belső tükör fényszóró tompítós Mo93-2000 15582 ft. áron. Új Trendem van, feltudom tenni a régi helyére? Kell neki vezetékelni vagy valami spéci átalakítás? Üdv.
Az sima billentős tükör! Az elektrocrom szerintem 65körül van - kérdezz rá telefonon
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #4170 Dátum: 2007.01.23 kedd, 18:59:00 » |
|
Az, hogy ötödikben megvan az valószínű, mert valaki csináltatott fékpados mérést, és az mutatta a többletet, valamint ezt 5-ben csinálta. Hogy honnan tudja? Tudja a fordulatszámot, és a sebességet, ebből ki lehet számítani. Én pedig kitartok amellett, hogy csak 4 és 5 (esetleg 3 és 4), mert a fóka 2.0 tdci-je, is tudja, de ott külön kihangsúlyozták, hogy minden fokozatban. Az is amellett szól, hogy 3-ban még könnyen meg lehet kapartatni, 4, 5-ben már nemigen. A 6. meg hát... De mondok én neked valamit. A túltöltésre mondtak 350-et, 355-öt, 360-at. Engem nem nagyon érdekel, én továbbra is kitartok a 360 mellett, egész egyszerűen azért, mert az nekem jobban tetszik. Most kijössz collostokkal megmérni, hogy az a nyúton az hány méteres? Nem azért, de a 350 vagy 360 méter így is hosszú, onnan úgysem látszik az a 10 méter... remélem nincs harag.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4171 Dátum: 2007.01.23 kedd, 19:33:00 » |
|
Szerinted honnan tudja az elektronika hogy hanyadik fokozatban van a váltó? Most van it egy váltó szétszedve, azon semmi erre utalo nyom nincs!
Szia! Hát hogyne tudná a sebesség és a fordulat függvényében, hogy hányadikban van a váltó!!??
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4172 Dátum: 2007.01.23 kedd, 19:59:00 » |
|
A Stealt feltett nemrégen valamelyik topicba a 2.0 és a 2.2 adatokat, ott is azt írták hogy 1800 körül adja le a túltőltést. Gondolom ez valószinüleg 1-ben. Nekem amikor mérték a padon, ott is 1800 körülvolt a max 362,9Nm, onnan egyenletesen csökkent Az összes sebességben padlógázt nyomott a fickó, 6-ba nem váltott mert nincs jelentősége, az egy könnyített fokozat már.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4173 Dátum: 2007.01.24 szerda, 09:37:00 » |
|
Szia! Hát hogyne tudná a sebesség és a fordulat függvényében, hogy hányadikban van a váltó!!??
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4174 Dátum: 2007.01.24 szerda, 09:46:00 » |
|
A Stealt feltett nemrégen valamelyik topicba a 2.0 és a 2.2 adatokat, ott is azt írták hogy 1800 körül adja le a túltőltést. Gondolom ez valószinüleg 1-ben. Nekem amikor mérték a padon, ott is 1800 körülvolt a max 362,9Nm, onnan egyenletesen csökkent Az összes sebességben padlógázt nyomott a fickó, 6-ba nem váltott mert nincs jelentősége, az egy könnyített fokozat már.
Tényleg! Az automatákkal mi van, mert a váltóra tényleg 310Nm van írva a TIS-ben? Ezek a TDCi-k le vannak butítva? Nemhogy 360, de még 330 sincs benne?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
wyctor
|
|
« Új hozzászólás #4175 Dátum: 2007.01.24 szerda, 10:18:00 » |
|
A Stealt feltett nemrégen valamelyik topicba a 2.0 és a 2.2 adatokat, ott is azt írták hogy 1800 körül adja le a túltőltést. Gondolom ez valószinüleg 1-ben. Nekem amikor mérték a padon, ott is 1800 körülvolt a max 362,9Nm, onnan egyenletesen csökkent Az összes sebességben padlógázt nyomott a fickó, 6-ba nem váltott mert nincs jelentősége, az egy könnyített fokozat már.
Megcsináltam a lámpasötétítést, úgy ahogy nálad láttam nagy jó lett, majd képeket is teszek fel.
|
|
|
Naplózva
|
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #4176 Dátum: 2007.01.24 szerda, 11:25:00 » |
|
Tényleg! Az automatákkal mi van, mert a váltóra tényleg 310Nm van írva a TIS-ben? Ezek a TDCi-k le vannak butítva? Nemhogy 360, de még 330 sincs benne?
Szerintem nem, ebben ugyanaz a motor van. Ennyi rizikót bevállalt a gyár. De a 2.2-est már nem... egyébkény már nincs automata dízel, csak a v6-hoz van durashift.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4177 Dátum: 2007.01.26 péntek, 15:15:00 » |
|
Hétfőn délutánra van időpontom kiméretni a Mondeo teljesítményét Végre látok normális 2,2 jelleggőrbét (ami még nincs felhúzva)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4178 Dátum: 2007.01.26 péntek, 15:35:00 » |
|
Ej hogy van ez? Itt mindenről van szó csak tuningolásról nem. De nembaj, mert ha tuningolást akarok olvasni akkor tuningos fúrumokra megyek. Csak azért fura, hogy idekukkantok, hátha olvasok valami jó kis tuningott itt, de ilyen visszapillantótükörről, meg vontatott vitáról -hogy most a mérésnél érzékeli-e a sebességfokozatot vagy nem- látok hozzászólásokat. A lámpasötétítésnek se igazán itt lenne a helye.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4179 Dátum: 2007.01.26 péntek, 15:41:00 » |
|
Ej hogy van ez? Itt mindenről van szó csak tuningolásról nem. De nembaj, mert ha tuningolást akarok olvasni akkor tuningos fúrumokra megyek. Csak azért fura, hogy idekukkantok, hátha olvasok valami jó kis tuningott itt, de ilyen visszapillantótükörről, meg vontatott vitáról -hogy most a mérésnél érzékeli-e a sebességfokozatot vagy nem- látok hozzászólásokat. A lámpasötétítésnek se igazán itt lenne a helye.
Hmmm. Nem a következő lépéseket kell követni? 1.) Kiméreted hogy alapbol mit tudsz. 2.) Finomhangolás 3.) Visszaelenőrzés ami egy újabb mérés Én az 1. pontot jelentettem be.......
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4180 Dátum: 2007.01.26 péntek, 18:18:00 » |
|
Hmmm. Nem a következő lépéseket kell követni? 1.) Kiméreted hogy alapbol mit tudsz. 2.) Finomhangolás 3.) Visszaelenőrzés ami egy újabb mérés Én az 1. pontot jelentettem be.......
Jó az a része okés. De szerintem az a vita a sebességfokozatokról az kicsit hosszúra sikerült és olyan téma aminek a gyakorlatban van jelentősége talán. Egyébként majd nyáron tervezem az elektronikát átvariálni kissé, és esetleg a csippelés is szóba jön majd. Ez előtt mennyi pénzt vesz el ez a méricskélés?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4181 Dátum: 2007.01.26 péntek, 18:24:00 » |
|
Jó az a része okés. De szerintem az a vita a sebességfokozatokról az kicsit hosszúra sikerült és olyan téma aminek a gyakorlatban van jelentősége talán. Egyébként majd nyáron tervezem az elektronikát átvariálni kissé, és esetleg a csippelés is szóba jön majd. Ez előtt mennyi pénzt vesz el ez a méricskélés?
1 mérés 10 a második 14 ezer budakalászon de sztem a csipet felejsd el.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4182 Dátum: 2007.01.26 péntek, 18:30:00 » |
|
1 mérés 10 a második 14 ezer budakalászon de sztem a csipet felejsd el.
Nem mindegy nekik hányszor mérnek? Budakalászra viszem én is.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4183 Dátum: 2007.01.26 péntek, 18:34:00 » |
|
Nem mindegy nekik hányszor mérnek? Budakalászra viszem én is.
Alap ez első mérés, finomitás után a második ! Az hittem 1 értelmű
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4184 Dátum: 2007.01.26 péntek, 18:34:00 » |
|
1 mérés 10 a második 14 ezer budakalászon de sztem a csipet felejsd el.
Hát valami beavatkozást szeretnék a motorban is. Nem olyan mértékben ami megölné a motort, de az optikára nagyon rá fogok gyúrni, és márcsak ezért is a moci erejét is feljebb akarom húzni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4185 Dátum: 2007.01.26 péntek, 18:37:00 » |
|
Hát valami beavatkozást szeretnék a motorban is. Nem olyan mértékben ami megölné a motort, de az optikára nagyon rá fogok gyúrni, és márcsak ezért is a moci erejét is feljebb akarom húzni.
Inkább a szivó oldalra és a kipuffra koncentrálj. Bár nekem minden osszesen 1 mp hozott 1/8 mérföldön.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4186 Dátum: 2007.01.26 péntek, 18:39:00 » |
|
Direktszűrő megvan, sporthátsódob megvan, középdob is meglesz. Talán majd az egész kipuffrendszert cserélem leömlőstől. De ez még mindig nem emel sokat az autó erején.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #4187 Dátum: 2007.01.26 péntek, 18:44:00 » |
|
Inkább a szivó oldalra és a kipuffra koncentrálj. Bár nekem minden osszesen 1 mp hozott 1/8 mérföldön.
Mi a talin mekkora távon versenyzünk? 1/8-ad, vagy 1/4-ed mérphöld?
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4188 Dátum: 2007.01.26 péntek, 18:45:00 » |
|
Mi a talin mekkora távon versenyzünk? 1/8-ad, vagy 1/4-ed mérphöld?
1/
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #4189 Dátum: 2007.01.26 péntek, 18:47:00 » |
|
1/
Akkor jól emlékeztem... 1/8-adon jött össze 1s? az nem kevés. Az már tizen-huszon ló.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4190 Dátum: 2007.01.26 péntek, 18:47:00 » |
|
De az is lehet hogy csak 400 m-en.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4191 Dátum: 2007.01.26 péntek, 18:51:00 » |
|
Akkor jól emlékeztem... 1/8-adon jött össze 1s? az nem kevés. Az már tizen-huszon ló.
Igen a ford majális és a rába ringes mérésem között 1 mp van. A tavaszi nagytalin a V6-ok között a 4. az őszi talin a 2. lettem.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4192 Dátum: 2007.01.26 péntek, 18:52:00 » |
|
1/4 mérföld 16,612 @ 131,929
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4193 Dátum: 2007.01.26 péntek, 18:58:00 » |
|
Szóval szerintetek a ford motorja nagyon nem alkalmas arra hogy beavatkozzanak erélyesebben?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4194 Dátum: 2007.01.26 péntek, 19:10:00 » |
|
Szóval szerintetek a ford motorja nagyon nem alkalmas arra hogy beavatkozzanak erélyesebben?
De lehet pl az én autómhoz van kompresszor szett 1800 $-ért . Meg ha azt vesszük hogy Szabyk az 1.6 -ból 200 akármennyi LE-t kihozott.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4195 Dátum: 2007.01.26 péntek, 19:11:00 » |
|
De lehet pl az én autómhoz van kompresszor szett 1800 $-ért . Meg ha azt vesszük hogy Szabyk az 1.6 -ból 200 akármennyi LE-t kihozott.
Naaa ezt már örömmel hallom véégre :D
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4196 Dátum: 2007.01.26 péntek, 21:07:00 » |
|
tatabánya kornyékén nemrég építettek egy sima 2,0-as benyás BMW-be turbót.Cakk pakk kb 300e volt. A végén uj leomlo is kellett,az is tol rajta még.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4197 Dátum: 2007.01.26 péntek, 21:10:00 » |
|
Van villanyturbo benzinesre is.CIT átkuldte a linkét még régebben 8-15LE asszem.Simán felszerelhető és nem kell plussz akksi sem.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4198 Dátum: 2007.01.26 péntek, 21:32:00 » |
|
Van villanyturbo benzinesre is.CIT átkuldte a linkét még régebben 8-15LE asszem.Simán felszerelhető és nem kell plussz akksi sem.
Hol van ilyen,és kb. mennyi?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4199 Dátum: 2007.01.26 péntek, 22:22:00 » |
|
Szóval szerintetek a ford motorja nagyon nem alkalmas arra hogy beavatkozzanak erélyesebben?
2.0-val nem nagyon végeznék komoly beavatkozásokat...V6-al már inkább van értelme. Amit Laczikkal is dumáltunk: - ST szívósorok - ST fojtás - ST vezérmű - ST hengerfejek + neadjisten egy kompresszor. Alsó hangon 280 paci körül lennénk 2.5 V6-al és az egész ceremónia nem több mint 500e. Persze azért ennyi, mert ez nem StreetRacinges tuning...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|