Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 11:59:05 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 77 78 79 80 81 82 83 [84] 85 86 87 88 89 90 91 ... 188   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Tuning  (Megtekintve 2693348 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #4150 Dátum: 2007.01.23 kedd, 09:11:00 »

A túltöltést 4 és 5-ben lehet realizálni, padlógáznál. Csak rövid időre működik (10s). Tudomásom szerint csak a nyomatékot emeli meg, 360 (más források szerint 350) Nm-re.
 
De a tartalékról és 10%-ról. A durashift 310 vagy 330 Nm-ert tud (nem emlékszem pontosan). A v6-tal semmi gond, az közelében nem jár, de a tdci már más tészta.
A sima 2.0 már pont ennyi, a 2.2 meg ugye 360. Na most az ember azt mondaná, mi ez a 30 Nm többlet, kb 10%. Ennek ellenére a 2.2-est nem szerelték automata váltóval. Ez azt jelentené, hogy nem merték megkockáztatni a 10%-ot?
Gyári adat szerint: pillanatnyi túltöltéssel 350Nm 1800-as fordulatnál, a sebesség fokozathoz semmi köze és padlógázzal lehet kierőszakolni.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4151 Dátum: 2007.01.23 kedd, 09:21:00 »

Gyári adat szerint: pillanatnyi túltöltéssel 350Nm 1800-as fordulatnál, a sebesség fokozathoz semmi köze és padlógázzal lehet kierőszakolni.
Nem így van: csak 4 és 5-ben van a túltöltés.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4152 Dátum: 2007.01.23 kedd, 09:35:00 »

Nem így van: csak 4 és 5-ben van a túltöltés.
Ezt honnan tudod?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4153 Dátum: 2007.01.23 kedd, 10:17:00 »

Szerinted honnan tudja az elektronika hogy hanyadik fokozatban van a váltó? Most van it  egy váltó szétszedve, azon semmi erre utalo nyom nincs!
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4154 Dátum: 2007.01.23 kedd, 10:20:00 »

Nem így van: csak 4 és 5-ben van a túltöltés.
Minden fokozatban meg van! Nekem ezt mondta az itteni szalonos.
 
Én korábban pedig 2-3-ról tudtam...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4155 Dátum: 2007.01.23 kedd, 10:21:00 »

(télleg, mi van nőfronton? izé ... ZK, Rampi ... kicsit eltűntek, mert most jól kapnál a fejedre )
Azóta Ramparttal találkoztál. ZK pedig mostanság keresi egy(?):-( évre a helyettesét, aztán megy szülni......................................
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #4156 Dátum: 2007.01.23 kedd, 10:33:00 »

Minden fokozatban meg van! Nekem ezt mondta az itteni szalonos.
 
Én korábban pedig 2-3-ról tudtam...
Nem jól tudjátok!
 
Csak a 3-as és 4-es fokozatban van.
 
Legalábbis egy tesztben ezt írták:
 
A kétliteres dízelmotorból 130 lóerős teljesítményt és 330 Nm-es maximális nyomatékot hoznak ki. Ráadásul harmadik és negyedik fokozatban padlógázas előzéskor a turbónyomás és a befecskendezett gázolajmennyiség növelésével 25-30 Nm-es többletnyomatékot termel a motor.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4157 Dátum: 2007.01.23 kedd, 10:36:00 »

Nem jól tudjátok!
 
Csak a 3-as és 4-es fokozatban van.
 
Legalábbis egy tesztben ezt írták:
 
A kétliteres dízelmotorból 130 lóerős teljesítményt és 330 Nm-es maximális nyomatékot hoznak ki. Ráadásul harmadik és negyedik fokozatban padlógázas előzéskor a turbónyomás és a befecskendezett gázolajmennyiség növelésével 25-30 Nm-es többletnyomatékot termel a motor.
Valószínűleg azért van igaza mert a cikkben ez is benne van:
 
Igen szép eredmény a 130 lóerős dízelmotortól a tíz másodperc alatti százra gyorsulás és a 200 km/órás végsebesség, ám a dízel Mondeo még sem ettől lesz sztár. A rugalmassága remek, országúton 100-ról akár még ötödikben is könnyedén elrugaszkodik az autó, négyesből vagy hármasból pedig rakétaként lő ki.  
 
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4158 Dátum: 2007.01.23 kedd, 11:58:00 »

Valamikor régen voltam náluk autó hi-fi ügyben,most meg ezt találtam:
 
http://www.martincaraudio.hu/index.php?page=bemutato_more&kategoria=454
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4159 Dátum: 2007.01.23 kedd, 13:15:00 »

Nem jól tudjátok!
 
Csak a 3-as és 4-es fokozatban van.
 
Legalábbis egy tesztben ezt írták:
 
A kétliteres dízelmotorból 130 lóerős teljesítményt és 330 Nm-es maximális nyomatékot hoznak ki. Ráadásul harmadik és negyedik fokozatban padlógázas előzéskor a turbónyomás és a befecskendezett gázolajmennyiség növelésével 25-30 Nm-es többletnyomatékot termel a motor.
Én gyári leírásról beszélek nem ujságcikkről, valószínűnek tartom hogy a gyár jobban tudja mint az ujságíró. Egyébként még mindíg áll a kérdés: honnan tudja az elektronika hogy egy kézi váltó hanyas fokozatban van? Újra átnéztük a szétszedett váltót és semmilyem érzékelő sincs rajta, ami ezt tudná!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4160 Dátum: 2007.01.23 kedd, 13:23:00 »

Én gyári leírásról beszélek nem ujságcikkről, valószínűnek tartom hogy a gyár jobban tudja mint az ujságíró. Egyébként még mindíg áll a kérdés: honnan tudja az elektronika hogy egy kézi váltó hanyas fokozatban van? Újra átnéztük a szétszedett váltót és semmilyem érzékelő sincs rajta, ami ezt tudná!
... ööö, monnyuk a motor fordulatszám-sebesség arányát figyelheti a comp.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4161 Dátum: 2007.01.23 kedd, 13:29:00 »

... ööö, monnyuk a motor fordulatszám-sebesség arányát figyelheti a comp.
Ugye ezt Te sem gondoltad komolyan? Ez Ford!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4162 Dátum: 2007.01.23 kedd, 13:45:00 »

Ugye ezt Te sem gondoltad komolyan? Ez Ford!!
Hát, ha nekem eszembe jut
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4163 Dátum: 2007.01.23 kedd, 14:19:00 »

Ugye ezt Te sem gondoltad komolyan? Ez Ford!!
Nem hülyeség, amit Napu ír. MKI is igen sok mindenre képes, mivel ez Mondeo!!!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #4164 Dátum: 2007.01.23 kedd, 14:42:00 »

De most komolyan a gyári Ford leírásban akkor szerepelne hogy ezt csak 4-5-ös fokozatban tudja csak és ha kipróbálod a padlózást mondjuk 2.-ban úgy 2000-es fordulatnál akkor észre is veszed hogy egyből elkezd kaparni mint a veszedelem ha egy kicsit is poros vagy nedves az út, egyesről nem is beszélve, ott rögtön leszabályozásig kipörög.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4165 Dátum: 2007.01.23 kedd, 14:48:00 »

De most komolyan a gyári Ford leírásban akkor szerepelne hogy ezt csak 4-5-ös fokozatban tudja csak és ha kipróbálod a padlózást mondjuk 2.-ban úgy 2000-es fordulatnál akkor észre is veszed hogy egyből elkezd kaparni mint a veszedelem ha egy kicsit is poros vagy nedves az út, egyesről nem is beszélve, ott rögtön leszabályozásig kipörög.
Sztem is minden sebességben meg van. Miért pont csak 3-4-ben lenne? 2-ben nem lehet szükség a plusszra?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #4166 Dátum: 2007.01.23 kedd, 14:49:00 »

Okos gondolat!!!
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4167 Dátum: 2007.01.23 kedd, 15:37:00 »

Sztem is minden sebességben meg van. Miért pont csak 3-4-ben lenne? 2-ben nem lehet szükség a plusszra?
Minek? Úgy kikapar már alapban is, hogy csak na.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #4168 Dátum: 2007.01.23 kedd, 16:17:00 »

Sziasztok!
A segítségetek kellene. belső visszapillantón gondolkodom, hogy cserélném. Találtam a cromax oldalán: Visszapillantó belső tükör fényszóró tompítós Mo93-2000 15582 ft. áron. Új Trendem van, feltudom tenni a régi helyére? Kell neki vezetékelni vagy valami spéci átalakítás?
Üdv.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4169 Dátum: 2007.01.23 kedd, 16:29:00 »

Sziasztok!
A segítségetek kellene. belső visszapillantón gondolkodom, hogy cserélném. Találtam a cromax oldalán: Visszapillantó belső tükör fényszóró tompítós Mo93-2000 15582 ft. áron. Új Trendem van, feltudom tenni a régi helyére? Kell neki vezetékelni vagy valami spéci átalakítás?
Üdv.
Az sima billentős tükör! Az elektrocrom szerintem 65körül van - kérdezz rá telefonon
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4170 Dátum: 2007.01.23 kedd, 18:59:00 »

Az, hogy ötödikben megvan az valószínű, mert valaki csináltatott fékpados mérést, és az mutatta a többletet, valamint ezt 5-ben csinálta.
Hogy honnan tudja? Tudja a fordulatszámot, és a sebességet, ebből ki lehet számítani.
 
Én pedig kitartok amellett, hogy csak 4 és 5 (esetleg 3 és 4), mert a fóka 2.0 tdci-je, is tudja, de ott külön kihangsúlyozták, hogy minden fokozatban. Az is amellett szól, hogy 3-ban még könnyen meg lehet kapartatni, 4, 5-ben már nemigen. A 6. meg hát...
 
De mondok én neked valamit. A túltöltésre mondtak 350-et, 355-öt, 360-at. Engem nem nagyon érdekel, én továbbra is kitartok a 360 mellett, egész egyszerűen azért, mert az nekem jobban tetszik. Most kijössz collostokkal megmérni, hogy az a nyúton az hány méteres? Nem azért, de a 350 vagy 360 méter így is hosszú, onnan úgysem látszik az a 10 méter... remélem nincs harag.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4171 Dátum: 2007.01.23 kedd, 19:33:00 »

Szerinted honnan tudja az elektronika hogy hanyadik fokozatban van a váltó? Most van it  egy váltó szétszedve, azon semmi erre utalo nyom nincs!
Szia!
Hát hogyne tudná a sebesség és a fordulat függvényében, hogy hányadikban van a váltó!!??
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4172 Dátum: 2007.01.23 kedd, 19:59:00 »

A Stealt feltett nemrégen valamelyik topicba a 2.0 és a 2.2 adatokat, ott is azt írták hogy 1800 körül adja le a  túltőltést. Gondolom ez valószinüleg 1-ben. Nekem  amikor mérték a padon, ott is 1800 körülvolt a max 362,9Nm, onnan egyenletesen csökkent Az összes sebességben padlógázt nyomott a fickó, 6-ba nem váltott mert nincs jelentősége, az egy könnyített fokozat már.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4173 Dátum: 2007.01.24 szerda, 09:37:00 »

Szia!
Hát hogyne tudná a sebesség és a fordulat függvényében, hogy hányadikban van a váltó!!??
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4174 Dátum: 2007.01.24 szerda, 09:46:00 »

A Stealt feltett nemrégen valamelyik topicba a 2.0 és a 2.2 adatokat, ott is azt írták hogy 1800 körül adja le a  túltőltést. Gondolom ez valószinüleg 1-ben. Nekem  amikor mérték a padon, ott is 1800 körülvolt a max 362,9Nm, onnan egyenletesen csökkent Az összes sebességben padlógázt nyomott a fickó, 6-ba nem váltott mert nincs jelentősége, az egy könnyített fokozat már.
Tényleg! Az automatákkal mi van, mert a váltóra tényleg 310Nm van írva a TIS-ben? Ezek a TDCi-k le vannak butítva? Nemhogy 360, de még 330 sincs benne?
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4175 Dátum: 2007.01.24 szerda, 10:18:00 »

A Stealt feltett nemrégen valamelyik topicba a 2.0 és a 2.2 adatokat, ott is azt írták hogy 1800 körül adja le a  túltőltést. Gondolom ez valószinüleg 1-ben. Nekem  amikor mérték a padon, ott is 1800 körülvolt a max 362,9Nm, onnan egyenletesen csökkent Az összes sebességben padlógázt nyomott a fickó, 6-ba nem váltott mert nincs jelentősége, az egy könnyített fokozat már.
Megcsináltam a lámpasötétítést, úgy ahogy nálad láttam nagy jó lett, majd képeket is teszek fel.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4176 Dátum: 2007.01.24 szerda, 11:25:00 »

Tényleg! Az automatákkal mi van, mert a váltóra tényleg 310Nm van írva a TIS-ben? Ezek a TDCi-k le vannak butítva? Nemhogy 360, de még 330 sincs benne?
Szerintem nem, ebben ugyanaz a motor van. Ennyi rizikót bevállalt a gyár. De a 2.2-est már nem... egyébkény már nincs automata dízel, csak a v6-hoz van durashift.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4177 Dátum: 2007.01.26 péntek, 15:15:00 »

Hétfőn délutánra van időpontom kiméretni a Mondeo teljesítményét Végre látok normális 2,2 jelleggőrbét (ami még nincs felhúzva)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4178 Dátum: 2007.01.26 péntek, 15:35:00 »

Ej hogy van ez? Itt mindenről van szó csak tuningolásról nem. De nembaj, mert ha tuningolást akarok olvasni akkor tuningos fúrumokra megyek. Csak azért fura, hogy idekukkantok, hátha olvasok valami jó kis tuningott itt, de ilyen visszapillantótükörről, meg vontatott vitáról -hogy most a mérésnél érzékeli-e a sebességfokozatot vagy nem- látok hozzászólásokat. A lámpasötétítésnek se igazán itt lenne a helye.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4179 Dátum: 2007.01.26 péntek, 15:41:00 »

Ej hogy van ez? Itt mindenről van szó csak tuningolásról nem. De nembaj, mert ha tuningolást akarok olvasni akkor tuningos fúrumokra megyek. Csak azért fura, hogy idekukkantok, hátha olvasok valami jó kis tuningott itt, de ilyen visszapillantótükörről, meg vontatott vitáról -hogy most a mérésnél érzékeli-e a sebességfokozatot vagy nem- látok hozzászólásokat. A lámpasötétítésnek se igazán itt lenne a helye.
Hmmm. Nem a következő lépéseket kell követni?
1.) Kiméreted hogy alapbol mit tudsz.
2.) Finomhangolás
3.) Visszaelenőrzés ami egy újabb mérés  
 
Én az 1. pontot jelentettem be.......
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4180 Dátum: 2007.01.26 péntek, 18:18:00 »

Hmmm. Nem a következő lépéseket kell követni?
1.) Kiméreted hogy alapbol mit tudsz.
2.) Finomhangolás
3.) Visszaelenőrzés ami egy újabb mérés  
 
Én az 1. pontot jelentettem be.......
Jó az a része okés. De szerintem az a vita a sebességfokozatokról az kicsit hosszúra sikerült és olyan téma aminek a gyakorlatban van jelentősége talán.
Egyébként majd nyáron tervezem az elektronikát átvariálni kissé, és esetleg a csippelés is szóba jön majd. Ez előtt mennyi pénzt vesz el ez a méricskélés?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4181 Dátum: 2007.01.26 péntek, 18:24:00 »

Jó az a része okés. De szerintem az a vita a sebességfokozatokról az kicsit hosszúra sikerült és olyan téma aminek a gyakorlatban van jelentősége talán.
Egyébként majd nyáron tervezem az elektronikát átvariálni kissé, és esetleg a csippelés is szóba jön majd. Ez előtt mennyi pénzt vesz el ez a méricskélés?
1 mérés 10 a második 14 ezer budakalászon de sztem a csipet felejsd el.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4182 Dátum: 2007.01.26 péntek, 18:30:00 »

1 mérés 10 a második 14 ezer budakalászon de sztem a csipet felejsd el.
Nem mindegy nekik hányszor mérnek? Budakalászra viszem én is.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4183 Dátum: 2007.01.26 péntek, 18:34:00 »

Nem mindegy nekik hányszor mérnek? Budakalászra viszem én is.
Alap ez első mérés, finomitás után a második ! Az hittem 1 értelmű
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4184 Dátum: 2007.01.26 péntek, 18:34:00 »

1 mérés 10 a második 14 ezer budakalászon de sztem a csipet felejsd el.
Hát valami beavatkozást szeretnék a motorban is. Nem olyan mértékben ami megölné a motort, de az optikára nagyon rá fogok gyúrni, és márcsak ezért is a moci erejét is feljebb akarom húzni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4185 Dátum: 2007.01.26 péntek, 18:37:00 »

Hát valami beavatkozást szeretnék a motorban is. Nem olyan mértékben ami megölné a motort, de az optikára nagyon rá fogok gyúrni, és márcsak ezért is a moci erejét is feljebb akarom húzni.
Inkább a szivó oldalra és a kipuffra koncentrálj.
Bár nekem minden osszesen 1 mp hozott 1/8 mérföldön.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4186 Dátum: 2007.01.26 péntek, 18:39:00 »

Direktszűrő megvan, sporthátsódob megvan, középdob is meglesz. Talán majd az egész kipuffrendszert cserélem leömlőstől. De ez még mindig nem emel sokat az autó erején.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4187 Dátum: 2007.01.26 péntek, 18:44:00 »

Inkább a szivó oldalra és a kipuffra koncentrálj.
Bár nekem minden osszesen 1 mp hozott 1/8 mérföldön.
Mi a talin mekkora távon versenyzünk? 1/8-ad, vagy 1/4-ed mérphöld?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4188 Dátum: 2007.01.26 péntek, 18:45:00 »

Mi a talin mekkora távon versenyzünk? 1/8-ad, vagy 1/4-ed mérphöld?
1/
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4189 Dátum: 2007.01.26 péntek, 18:47:00 »

1/
Akkor jól emlékeztem...
1/8-adon jött össze 1s? az nem kevés. Az már tizen-huszon ló.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4190 Dátum: 2007.01.26 péntek, 18:47:00 »

De az is lehet hogy csak 400 m-en.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4191 Dátum: 2007.01.26 péntek, 18:51:00 »

Akkor jól emlékeztem...
1/8-adon jött össze 1s? az nem kevés. Az már tizen-huszon ló.
Igen a ford majális és a rába ringes mérésem között 1 mp van.
A tavaszi nagytalin a V6-ok között a 4. az őszi talin a 2. lettem.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4192 Dátum: 2007.01.26 péntek, 18:52:00 »

 1/4 mérföld
 16,612 @ 131,929
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4193 Dátum: 2007.01.26 péntek, 18:58:00 »

Szóval szerintetek a ford motorja nagyon nem alkalmas arra hogy beavatkozzanak erélyesebben?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4194 Dátum: 2007.01.26 péntek, 19:10:00 »

Szóval szerintetek a ford motorja nagyon nem alkalmas arra hogy beavatkozzanak erélyesebben?
De lehet pl az én autómhoz van kompresszor szett 1800 $-ért .
Meg ha azt vesszük hogy Szabyk az 1.6 -ból 200 akármennyi LE-t kihozott.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4195 Dátum: 2007.01.26 péntek, 19:11:00 »

De lehet pl az én autómhoz van kompresszor szett 1800 $-ért .
Meg ha azt vesszük hogy Szabyk az 1.6 -ból 200 akármennyi LE-t kihozott.
Naaa ezt már örömmel hallom véégre Cheesy:D
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4196 Dátum: 2007.01.26 péntek, 21:07:00 »

tatabánya kornyékén nemrég építettek egy sima 2,0-as benyás BMW-be turbót.Cakk pakk kb 300e volt.
A végén uj leomlo is kellett,az is tol rajta még.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4197 Dátum: 2007.01.26 péntek, 21:10:00 »

Van villanyturbo benzinesre is.CIT átkuldte a linkét még régebben 8-15LE asszem.Simán felszerelhető és nem kell plussz akksi sem.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4198 Dátum: 2007.01.26 péntek, 21:32:00 »

Van villanyturbo benzinesre is.CIT átkuldte a linkét még régebben 8-15LE asszem.Simán felszerelhető és nem kell plussz akksi sem.
Hol van ilyen,és kb. mennyi?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4199 Dátum: 2007.01.26 péntek, 22:22:00 »

Szóval szerintetek a ford motorja nagyon nem alkalmas arra hogy beavatkozzanak erélyesebben?
2.0-val nem nagyon végeznék komoly beavatkozásokat...V6-al már inkább van értelme. Amit Laczikkal is dumáltunk:
 
- ST szívósorok
- ST fojtás
- ST vezérmű
- ST hengerfejek
+ neadjisten egy kompresszor. Alsó hangon 280 paci körül lennénk 2.5 V6-al és az egész ceremónia nem több mint 500e. Persze azért ennyi, mert ez nem StreetRacinges tuning...
Naplózva
Oldalak: 1 ... 77 78 79 80 81 82 83 [84] 85 86 87 88 89 90 91 ... 188   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.039 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.