Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:10:25
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Tuning
Oldalak:
1
...
80
81
82
83
84
85
86
[
87
]
88
89
90
91
92
93
94
...
188
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Tuning (Megtekintve 2693440 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4300 Dátum:
2007.02.14 szerda, 06:41:00 »
Fekete színű, mittudomén. Asszem vmi olasz.
Ha kell telefonszám, küldöm.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4301 Dátum:
2007.02.14 szerda, 06:43:00 »
Idézetet írta: Angel - 2007.02.13 kedd, 15:03:00
Engem is lehagynál? Arra azért befizetnék...
Befizethetsz. Még tudok feljebb csavarni...
Egyenlő esélyek mellett tuti lehagylak. Illetve lehagynálak, mert ugye Te már feladtad a gyorsulási versenyeket. Én kizárólag repülőtéren gyorsulnék, közúton nem.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4302 Dátum:
2007.02.14 szerda, 06:44:00 »
Idézetet írta: Zoli79_old - 2007.02.13 kedd, 13:44:00
De kipróbáltuk a Te boxoddal is!
Kiszáradt és nem volt semmi baja utána.
Hány kiló is vagy???
Azért mert nem látszik rajtam azért megütöm a 93kg-ot.
Ja, oszt még a tank is fullon volt...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4303 Dátum:
2007.02.14 szerda, 08:50:00 »
Idézetet írta: zozi_old - 2007.02.14 szerda, 06:43:00
Befizethetsz. Még tudok feljebb csavarni...
Egyenlő esélyek mellett tuti lehagylak. Illetve lehagynálak, mert ugye Te már feladtad a gyorsulási versenyeket. Én kizárólag repülőtéren gyorsulnék, közúton nem.
Hogy érted, hogy egyenlő esélyek mellett? Rakjak én is chipet?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4304 Dátum:
2007.02.14 szerda, 09:24:00 »
Idézetet írta: Angel - 2007.02.14 szerda, 08:50:00
Hogy érted, hogy egyenlő esélyek mellett? Rakjak én is chipet?
Jó reggelt! ANGEL NAGY FÖNÖK .a KÉRDÉSEM A KÖV. LENNE:Ha üresben van az auto sebb váltója és ugy állítom le akkor hülye zörgések jönnek onnan valahonnan a tddi kinyomot kuplunggal csenben leáll ez is a lendkerék nyügje?
Ja és mikor tudom meg hogy estleg cserélni kell azt bizonyos más autokban ismeretlen alkatrészzt csere szempontjábból.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4305 Dátum:
2007.02.14 szerda, 09:25:00 »
sopa007,
Lendkerek csere.
Naplózva
blah blah blah
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4306 Dátum:
2007.02.14 szerda, 09:33:00 »
Idézetet írta: zacci - 2007.02.14 szerda, 09:25:00
sopa007,
Lendkerek csere.
Zacci!
Most elcsíptelek!
Az az E-mail cím ami itt van bejegyezve az él neked
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4307 Dátum:
2007.02.14 szerda, 09:37:00 »
Mivan itt mükszik ez a forum?
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4308 Dátum:
2007.02.14 szerda, 09:38:00 »
Idézetet írta: zacci - 2007.02.14 szerda, 09:25:00
sopa007,
Lendkerek csere.
Mikor kell cserélni mert hanem mi történik?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4309 Dátum:
2007.02.14 szerda, 10:58:00 »
Idézetet írta: sopa007_old - 2007.02.14 szerda, 09:24:00
Jó reggelt! ANGEL NAGY FÖNÖK .a KÉRDÉSEM A KÖV. LENNE:Ha üresben van az auto sebb váltója és ugy állítom le akkor hülye zörgések jönnek onnan valahonnan a tddi kinyomot kuplunggal csenben leáll ez is a lendkerék nyügje?
Ja és mikor tudom meg hogy estleg cserélni kell azt bizonyos más autokban ismeretlen alkatrészzt csere szempontjábból.
Igen, szerintem is lendkerék. Akkor kell cserélni, ha nagyon zörög.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4310 Dátum:
2007.02.14 szerda, 11:27:00 »
Idézetet írta: Angel - 2007.02.14 szerda, 10:58:00
Igen, szerintem is lendkerék. Akkor kell cserélni, ha nagyon zörög.
Folytatás a Mondeo III topicban. Ide már ne válaszoljatok.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4311 Dátum:
2007.02.14 szerda, 13:35:00 »
Idézetet írta: Angel - 2007.02.14 szerda, 11:27:00
Folytatás a Mondeo III topicban. Ide már ne válaszoljatok.
Miért? =D Megszűnika tuningos topik?
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4312 Dátum:
2007.02.14 szerda, 13:36:00 »
Idézetet írta: Rocco-D_old - 2007.02.14 szerda, 13:35:00
Miért? =D Megszűnika tuningos topik?
ja semmi, csak nemjól vettem le a dolgot, szal nemszóltam
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4313 Dátum:
2007.02.15 csütörtök, 06:24:00 »
Idézetet írta: sopa007_old - 2007.02.14 szerda, 09:24:00
Jó reggelt! ANGEL NAGY FÖNÖK .a KÉRDÉSEM A KÖV. LENNE:Ha üresben van az auto sebb váltója és ugy állítom le akkor hülye zörgések jönnek onnan valahonnan a tddi kinyomot kuplunggal csenben leáll ez is a lendkerék nyügje?
Ja és mikor tudom meg hogy estleg cserélni kell azt bizonyos más autokban ismeretlen alkatrészzt csere szempontjábból.
Nem semmi. Fél óra alatt rájövök, mit is akartál kérdezni...
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4314 Dátum:
2007.02.16 péntek, 20:33:00 »
Császtok,eladó egy MKI légszűrőházba való sport vagy direkt betétszűrő K&N,most vettem,de a kocsit eladom,azt meg nem éri meg benthagyni.írjatok valami épkézláb árat vagy tgelefon 30-9024908.Kösz,császtok.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4315 Dátum:
2007.02.20 kedd, 12:23:00 »
Dízel motortuning után érdeklődnék, hogy ti mit ill. kit ajánlotok. Eddig más fórumokon
http://www.bk-sportsline.hu
-t ajánlották dízel-hez.
Mégis megkérdezném inkább tőletek, hogy Magyar viszonylatban hol kaphatok FORD-hoz jó motortuningot(chip) és milyen áron? A fent említett tuning cég főként VW csoport autóival foglalkozik sajna :
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4316 Dátum:
2007.02.20 kedd, 17:10:00 »
Idézetet írta: posse_old - 2007.02.20 kedd, 12:23:00
Dízel motortuning után érdeklődnék, hogy ti mit ill. kit ajánlotok. Eddig más fórumokon
http://www.bk-sportsline.hu
-t ajánlották dízel-hez.
Mégis megkérdezném inkább tőletek, hogy Magyar viszonylatban hol kaphatok FORD-hoz jó motortuningot(chip) és milyen áron? A fent említett tuning cég főként VW csoport autóival foglalkozik sajna :
http://www.szeleczky.hu/
Ők Ford Tuning-al is foglalkoznak.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4317 Dátum:
2007.02.20 kedd, 17:25:00 »
Sziasztok, nem tudja valaki hol kapok MondeoII(ötajtós) hoz Lexus optikas hatsó lámpát?
Naplózva
ticu
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4247
2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4318 Dátum:
2007.02.20 kedd, 17:41:00 »
Idézetet írta: Zacy_old - 2007.02.20 kedd, 17:25:00
Sziasztok, nem tudja valaki hol kapok MondeoII(ötajtós) hoz Lexus optikas hatsó lámpát?
Érdeklődj
> náluk <.
Bár a listájukban nem látok Mondihoz, de lehet, hogy rendelésre hoznak.
Naplózva
Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4319 Dátum:
2007.02.20 kedd, 20:23:00 »
Idézetet írta: posse_old - 2007.02.20 kedd, 12:23:00
Dízel motortuning után érdeklődnék, hogy ti mit ill. kit ajánlotok. Eddig más fórumokon
http://www.bk-sportsline.hu
-t ajánlották dízel-hez.
Mégis megkérdezném inkább tőletek, hogy Magyar viszonylatban hol kaphatok FORD-hoz jó motortuningot(chip) és milyen áron? A fent említett tuning cég főként VW csoport autóival foglalkozik sajna :
1-2 klubtag már járt itt,dicsérték őket:
http://www.magictuning.hu/
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4320 Dátum:
2007.02.20 kedd, 21:59:00 »
Koszi az infot, holnap megnezem,most bedobom a szunyat.......joéjt mindenkinek
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4321 Dátum:
2007.02.21 szerda, 09:53:00 »
Idézetet írta: Scratch - 2007.02.20 kedd, 17:10:00
http://www.szeleczky.hu/
Ők Ford Tuning-al is foglalkoznak.
:|
207 000 Ft? az meleg
)))
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4322 Dátum:
2007.02.28 szerda, 09:42:00 »
Sziasztok!
Van vkinek tapasztalata arról, hogy milyen, ha MKII 1.6-osra az 1.8 szoftvere van áttöltve? Milyen változással jár ez?
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4323 Dátum:
2007.02.28 szerda, 12:03:00 »
Idézetet írta: PádárZoli_old - 2007.02.28 szerda, 09:42:00
Sziasztok!
Van vkinek tapasztalata arról, hogy milyen, ha MKII 1.6-osra az 1.8 szoftvere van áttöltve? Milyen változással jár ez?
Ez egy jó kérdés én is gondolkodok ilyesmin csak 1.8-at 2.0 szoftverel szerintem menni fog csak ki
kell hozzá csrélni a maf szenzort meg szívooldali pillangószelepet.Az (off fiesta xr2i 1.8 16v vagy a 1.8 escort cabrio-ba is ilyesmi okosítás van csak gyárilag és azok teljesítménye 130 le).
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4324 Dátum:
2007.02.28 szerda, 13:11:00 »
Idézetet írta: roby666_old - 2007.02.28 szerda, 12:03:00
Ez egy jó kérdés én is gondolkodok ilyesmin csak 1.8-at 2.0 szoftverel szerintem menni fog csak ki
kell hozzá csrélni a maf szenzort meg szívooldali pillangószelepet.Az (off fiesta xr2i 1.8 16v vagy a 1.8 escort cabrio-ba is ilyesmi okosítás van csak gyárilag és azok teljesítménye 130 le).
És, ha mondjuk kicserélem ezeket a dolgokat, meg a szoftvert 1.8-ra, akkor az mennyit dobhat rá kb? Érdemes ezzel bajlódni? Mi baja lehet a kocsinak? Mennyivel nőne meg a fogyim?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4325 Dátum:
2007.02.28 szerda, 13:13:00 »
kokusznal elvileg mukodik a 1.8-2.0 upgrade. Nyilvan nem lesz belole 2.0, de valamelyest azert erosebb lesz.
Naplózva
blah blah blah
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4326 Dátum:
2007.02.28 szerda, 13:38:00 »
Idézetet írta: zacci - 2007.02.28 szerda, 13:13:00
kokusznal elvileg mukodik a 1.8-2.0 upgrade. Nyilvan nem lesz belole 2.0, de valamelyest azert erosebb lesz.
De az a valamelyest, az érezhető is lenne?
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4327 Dátum:
2007.02.28 szerda, 13:58:00 »
Idézetet írta: PádárZoli_old - 2007.02.28 szerda, 13:38:00
De az a valamelyest, az érezhető is lenne?
Max 10le de lehet hogy kevesebb én külföldi web oldalakon olvastam erről az átalakitási formárol(még én sem próbáltam ki egyelöre a bontóban keresgélem az alkatrészeket). Fogyasztás biztos megnö nekem az 1.8-as motorom ha nyomom neki megeszi a 8-9 liter.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4328 Dátum:
2007.02.28 szerda, 13:58:00 »
Idézetet írta: zacci - 2007.02.28 szerda, 13:13:00
kokusznal elvileg mukodik a 1.8-2.0 upgrade. Nyilvan nem lesz belole 2.0, de valamelyest azert erosebb lesz.
És nem lehetne rögtön az ST220-as szoftverét rátölteni? Mert akkor 226 ló lenne, de mivel csak 4 henger, sokkal kevesebbet fogyasztana! Ugyi...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4329 Dátum:
2007.02.28 szerda, 14:36:00 »
Idézetet írta: Angel - 2007.02.28 szerda, 13:58:00
És nem lehetne rögtön az ST220-as szoftverét rátölteni? Mert akkor 226 ló lenne, de mivel csak 4 henger, sokkal kevesebbet fogyasztana! Ugyi...
Szerinted akkor ez hülyeség?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4330 Dátum:
2007.02.28 szerda, 14:52:00 »
Idézetet írta: PádárZoli_old - 2007.02.28 szerda, 14:36:00
Szerinted akkor ez hülyeség?
Szerintem pár lóerőt nyersz, meg nagyobb fogyit.
Akkor lenne jó, ha egy kicsit több levegőt is kaphatna. Meg szerinted, ha a te verdád 90 helyett 100 lovas lesz, mi fog történni? Fél másodperccel jobb a százas sprint? És? Jobban süt majd a nap? Előbb leérsz Pécsre?
De hát ez csak az én magánvéleményem...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4331 Dátum:
2007.02.28 szerda, 14:54:00 »
Angel,
Szujje sunt !
Naplózva
blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4332 Dátum:
2007.02.28 szerda, 14:54:00 »
PadarZoli,
Kizart dolog mer nemtom. Egy szerelo ismeros csinalta es allitolag mukodik a dolog. Allitolag.
Naplózva
blah blah blah
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4333 Dátum:
2007.02.28 szerda, 15:07:00 »
Idézetet írta: roby666_old - 2007.02.28 szerda, 13:58:00
Max 10le de lehet hogy kevesebb én külföldi web oldalakon olvastam erről az átalakitási formárol(még én sem próbáltam ki egyelöre a bontóban keresgélem az alkatrészeket). Fogyasztás biztos megnö nekem az 1.8-as motorom ha nyomom neki megeszi a 8-9 liter.
Én már a beömlő okosításán túl vagyok. Már a fojtószelepem is a 2,0-é. Ez utóbbinál sokat nem vettem észre, viszont nekem már a 8-9, az 9-10l. Persze azért, mert a nagyobb teljesítményhez kell a nafta is...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4334 Dátum:
2007.02.28 szerda, 15:20:00 »
Idézetet írta: Angel - 2007.02.28 szerda, 14:52:00
Szerintem pár lóerőt nyersz, meg nagyobb fogyit.
Akkor lenne jó, ha egy kicsit több levegőt is kaphatna. Meg szerinted, ha a te verdád 90 helyett 100 lovas lesz, mi fog történni? Fél másodperccel jobb a százas sprint? És? Jobban süt majd a nap? Előbb leérsz Pécsre?
De hát ez csak az én magánvéleményem...
Talán csak annyit remélnék, hogy nem érezné meg a nyári nagy kerekeket
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4335 Dátum:
2007.02.28 szerda, 15:23:00 »
Idézetet írta: PádárZoli_old - 2007.02.28 szerda, 15:20:00
Talán csak annyit remélnék, hogy nem érezné meg a nyári nagy kerekeket
Nekem pl sokkal hamarabb kikapcsol a klíma, és sztem kb most úgy megy klímával, mint azelőtt nélküle...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4336 Dátum:
2007.02.28 szerda, 15:39:00 »
Felhívtam a Fordos szerelő komámat. Ő még nem hallott ilyen szoftver áttöltésről más motorét.
Viszont 4500Ft /1 óra/ a kerékméretet átírni az agyába. Még jó, hogy ültem. Ezt nem tudja elintézni maszekba.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4337 Dátum:
2007.02.28 szerda, 16:27:00 »
Idézetet írta: Joe - 2007.02.28 szerda, 15:07:00
Én már a beömlő okosításán túl vagyok. Már a fojtószelepem is a 2,0-é. Ez utóbbinál sokat nem vettem észre, viszont nekem már a 8-9, az 9-10l. Persze azért, mert a nagyobb teljesítményhez kell a nafta is...
És te mit tuningoltál a beömlön a folytószelep mellett hogy több naftát tudsz jutattni a motorba talán (chip,vagy benizinnyomás növelő)
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4338 Dátum:
2007.02.28 szerda, 20:42:00 »
Idézetet írta: roby666_old - 2007.02.28 szerda, 16:27:00
És te mit tuningoltál a beömlön a folytószelep mellett hogy több naftát tudsz jutattni a motorba talán (chip,vagy benizinnyomás növelő)
Megszüntettem ugye az összes járatot, így gyorsabban megy a levegő, és több is, e mellé meg megy a több benzin...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4339 Dátum:
2007.02.28 szerda, 20:43:00 »
Idézetet írta: Joe - 2007.02.28 szerda, 15:23:00
Nekem pl sokkal hamarabb kikapcsol a klíma, és sztem kb most úgy megy klímával, mint azelőtt nélküle...
Inkább neked most benzinben szegény a keveréked, nagyobb csövön megy be a levegő nem?
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4340 Dátum:
2007.02.28 szerda, 22:16:00 »
Mi lenne, ha betennék a Mondeóba egy kisebb TURBÓT?
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4341 Dátum:
2007.02.28 szerda, 22:46:00 »
Idézetet írta: Rocco-D_old - 2007.02.28 szerda, 22:16:00
Mi lenne, ha betennék a Mondeóba egy kisebb TURBÓT?
Az alu dugóid elégnének
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4342 Dátum:
2007.02.28 szerda, 23:13:00 »
Kb mennyibe kerülhetne a turbó előtt minimálisan felkészíteni a motort? (Gyengébb, iylen alu alkatrészek amik tuti nem bírnák kicserélése erősebbre stb)
Naplózva
Fürge Teknős
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5823
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4343 Dátum:
2007.02.28 szerda, 23:15:00 »
Hali!
Nemtom már, melyik topicban volt téma a komfort index, de ma felmerült bennem valami ezzel kapcsolatban.Nem tudom, mennyibe kerül egy ilyen okosság,vagy mennyire bonyolult, de a szélvédőmosó megnyomásával ugye az ablaktörlő 3x töröl.A komfort index is u.ezt csinálja, nem?(csak nem az ablaktörlővel).Nem lehet egyszerűbb bontóból búvárkodni ilyen működtető relé(?)-t ?Ha butaság, akkor kérem figyelmen kívül hagyni a meglátásomat
Naplózva
"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí"
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4344 Dátum:
2007.02.28 szerda, 23:20:00 »
Idézetet írta: Rocco-D_old - 2007.02.28 szerda, 22:16:00
Mi lenne, ha betennék a Mondeóba egy kisebb TURBÓT?
Jó lenne, nekem is van benne!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4345 Dátum:
2007.02.28 szerda, 23:21:00 »
Idézetet írta: gezola - 2007.02.28 szerda, 23:15:00
Hali!
Nemtom már, melyik topicban volt téma a komfort index, de ma felmerült bennem valami ezzel kapcsolatban.Nem tudom, mennyibe kerül egy ilyen okosság,vagy mennyire bonyolult, de a szélvédőmosó megnyomásával ugye az ablaktörlő 3x töröl.A komfort index is u.ezt csinálja, nem?(csak nem az ablaktörlővel).Nem lehet egyszerűbb bontóból búvárkodni ilyen működtető relé(?)-t ?Ha butaság, akkor kérem figyelmen kívül hagyni a meglátásomat
Az ablaktörlőt a GEM modul vezérli, meg mindent ami időzített az autóba, belsővilágítás, stb...
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4346 Dátum:
2007.02.28 szerda, 23:30:00 »
Idézetet írta: Scratch - 2007.02.28 szerda, 23:20:00
Jó lenne, nekem is van benne!
Sima turbódízel? Na de én komolyból mondom hogy a benzinesbe tennék.. Persze csak ha nem kéne rengeteget költögetni a motorra a főbb alkatrészek tönkremenetele miatt...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4347 Dátum:
2007.02.28 szerda, 23:40:00 »
Idézetet írta: Rocco-D_old - 2007.02.28 szerda, 23:30:00
Sima turbódízel? Na de én komolyból mondom hogy a benzinesbe tennék.. Persze csak ha nem kéne rengeteget költögetni a motorra a főbb alkatrészek tönkremenetele miatt...
Vegyél egy ST-t, jobban jársz.
Nézzük a turbót. Azt ugye a kipuff hajtja. Tehát kell egy olyan kipuff öntvény, ami egybe van építve a turbóval. Biztosan találsz olyat, amit rá lehet faragni. Kell az intercooler. Ez sem probléma. Aztán megoldani a több benzint, a nyomásszabályzást. Ez egy fontos dolog. Ha csak kis nyomást csinálsz, azt még akár bírni is fogja a motor. Fékek. Remélem, nem dobfék van hátul. Vákuum: a szívómotornál van, de turbónál nincs... azaz kell egy vákumszivattyú, és meg is kell oldani a hajtását. Megoldani a turbó kenését, hűtését. A kuplunggal majdnem biztos, hogy lesz probléma. még akár a lengéscsillapítókkal is lesz gond. A katalizátor... na az ezt nem fogja szeretni. Ezt csak sok pénzért lehet megcsinálni (fél millió?). Szerintem jobban jársz egy ST-vel... vagy sima v6.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4348 Dátum:
2007.02.28 szerda, 23:43:00 »
Idézetet írta: Angel - 2007.02.28 szerda, 23:40:00
Vegyél egy ST-t, jobban jársz.
Nézzük a turbót. Azt ugye a kipuff hajtja. Tehát kell egy olyan kipuff öntvény, ami egybe van építve a turbóval. Biztosan találsz olyat, amit rá lehet faragni. Kell az intercooler. Ez sem probléma. Aztán megoldani a több benzint, a nyomásszabályzást. Ez egy fontos dolog. Ha csak kis nyomást csinálsz, azt még akár bírni is fogja a motor. Fékek. Remélem, nem dobfék van hátul. Vákuum: a szívómotornál van, de turbónál nincs... azaz kell egy vákumszivattyú, és meg is kell oldani a hajtását. Megoldani a turbó kenését, hűtését. A kuplunggal majdnem biztos, hogy lesz probléma. még akár a lengéscsillapítókkal is lesz gond. A katalizátor... na az ezt nem fogja szeretni. Ezt csak sok pénzért lehet megcsinálni (fél millió?). Szerintem jobban jársz egy ST-vel... vagy sima v6.
Ja, azt elfeledtem, hogy a főtengelycsapágy, hajtókar, dugattyú, szelepek nem fogja sokáig bírni. A szgéppel is lesz egy csomó gondod. De lehet, hogy a váltóval is. De ha megcsinálod, fényképezz mindent.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4349 Dátum:
2007.03.01 csütörtök, 00:00:00 »
Idézetet írta: Angel - 2007.02.28 szerda, 23:40:00
Vegyél egy ST-t, jobban jársz.
Nézzük a turbót. Azt ugye a kipuff hajtja. Tehát kell egy olyan kipuff öntvény, ami egybe van építve a turbóval. Biztosan találsz olyat, amit rá lehet faragni. Kell az intercooler. Ez sem probléma. Aztán megoldani a több benzint, a nyomásszabályzást. Ez egy fontos dolog. Ha csak kis nyomást csinálsz, azt még akár bírni is fogja a motor. Fékek. Remélem, nem dobfék van hátul. Vákuum: a szívómotornál van, de turbónál nincs... azaz kell egy vákumszivattyú, és meg is kell oldani a hajtását. Megoldani a turbó kenését, hűtését. A kuplunggal majdnem biztos, hogy lesz probléma. még akár a lengéscsillapítókkal is lesz gond. A katalizátor... na az ezt nem fogja szeretni. Ezt csak sok pénzért lehet megcsinálni (fél millió?). Szerintem jobban jársz egy ST-vel... vagy sima v6.
Nincs 2,5 millióm ST-re sajna, 2.5ösre nem cserélném mert az nekem túl sok köbcenti... De nemtudom. Ha jövőre el tudok menni dolgozni egyetem mellett, akkor talán sikerülne akár 1 év alatt összeszedni annyit, hogy a jelenlegi mondi árát hozzáadva tudjak ST-t venni. Igen azt hiszem nem túl okos dolog minden pénzt ebbe a 98-as mondiba ölni, mert úgy se fogom tudni eladni 1 milla fölött soha... De turbós autót szeretnék. Az ST-be ugye kevésbé necces csigát pakolni? Na arra nem sajnálnék majd költeni, mert azt életem végéig is használnám akár =)
Naplózva
Oldalak:
1
...
80
81
82
83
84
85
86
[
87
]
88
89
90
91
92
93
94
...
188
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ