Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 18:02:17 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 81 82 83 84 85 86 87 [88] 89 90 91 92 93 94 95 ... 188   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Tuning  (Megtekintve 2699068 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #4350 Dátum: 2007.03.01 csütörtök, 00:05:00 »

Igazad van Angel.. Ezekre az alkatrészekre mind sok pénz elmenne. Butaság, ha egyszer van ST a világon... Türelem, rózsát terem =P Akkor gyűjtök, gyűjtök és gyűjtök Smiley
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4351 Dátum: 2007.03.01 csütörtök, 08:24:00 »

Inkább neked most benzinben szegény a keveréked, nagyobb csövön megy be a levegő nem?
Az átmérő maradt, csak a járatok tüntek. Sztem több megy, ehhez több nyál is kell.(?)
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #4352 Dátum: 2007.03.01 csütörtök, 08:41:00 »

Az átmérő maradt, csak a járatok tüntek. Sztem több megy, ehhez több nyál is kell.(?)
Mi ad neki több nyálat? A lambda talán visszaszól és az injektorok többet engednek?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4353 Dátum: 2007.03.01 csütörtök, 10:01:00 »

Hali!
Nemtom már, melyik topicban volt téma a komfort index, de ma felmerült bennem valami ezzel kapcsolatban.Nem tudom, mennyibe kerül egy ilyen okosság,vagy mennyire bonyolult, de a szélvédőmosó megnyomásával ugye az ablaktörlő 3x töröl.A komfort index is u.ezt csinálja, nem?(csak nem az ablaktörlővel).Nem lehet egyszerűbb bontóból búvárkodni ilyen működtető relé(?)-t ?Ha butaság, akkor kérem figyelmen kívül hagyni a meglátásomat
Eddig én is eljutottam, de állítólag nincs ebben az irányban megoldás
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4354 Dátum: 2007.03.01 csütörtök, 11:29:00 »

Mi ad neki több nyálat? A lambda talán visszaszól és az injektorok többet engednek?
Én is ezért kérdeztem hogy mitöl menne több nafta a motorba (már azt hittem joe kitalált valami tuning okosítást).Mert akkor nekem is fel kell készülnöm a nagytalira hogy gyorsulásba elsö legyek.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4355 Dátum: 2007.03.01 csütörtök, 11:56:00 »

a minap olvastam egy érdekes tuningleírást, na, szóval ott olvastam
a lambdaszonda jelét 0,2V-tal megemeljük, így 0,2-1,2V lesz a küldött jel értéke, és ennek hatására az ECU kevesebb benzint nyom, a városi fogyi akár 1,5 literrel is csökkenhet
 
a testvezetékeket egyesíti és beiktat sorosan egy 0,2ohmos ellenállást
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4356 Dátum: 2007.03.01 csütörtök, 11:59:00 »

Én is ezért kérdeztem hogy mitöl menne több nafta a motorba (már azt hittem joe kitalált valami tuning okosítást).Mert akkor nekem is fel kell készülnöm a nagytalira hogy gyorsulásba elsö legyek.
ha több nafta megy a motorba, például rossz a lambdaszonda, akkor előfordulhat, hogy a túl sok benzin lerontja(!) a teljesítményt, aki vezetett már kéziszívatós autót, az tudja miről beszéle
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4357 Dátum: 2007.03.01 csütörtök, 12:08:00 »

ha több nafta megy a motorba, például rossz a lambdaszonda, akkor előfordulhat, hogy a túl sok benzin lerontja(!) a teljesítményt, aki vezetett már kéziszívatós autót, az tudja miről beszéle
Hát igen, a zsiga ha bekajál, és túl dús a keverék, nem tud kipörögni, csak hörög...
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4358 Dátum: 2007.03.01 csütörtök, 17:13:00 »

Sima turbódízel? Na de én komolyból mondom hogy a benzinesbe tennék.. Persze csak ha nem kéne rengeteget költögetni a motorra a főbb alkatrészek tönkremenetele miatt...
TDDi.
De én a helybe eladnám azt a 2.0-át, és 2.5 V6-ra cserélném, ha ügyes vagy ráfizetés nélkül jössz ki a cseréből, a 2.5 V6 olcsóbb.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4359 Dátum: 2007.03.01 csütörtök, 17:19:00 »

Nincs 2,5 millióm ST-re sajna, 2.5ösre nem cserélném mert az nekem túl sok köbcenti... De nemtudom. Ha jövőre el tudok menni dolgozni egyetem mellett, akkor talán sikerülne akár 1 év alatt összeszedni annyit, hogy a jelenlegi mondi árát hozzáadva tudjak ST-t venni. Igen azt hiszem nem túl okos dolog minden pénzt ebbe a 98-as mondiba ölni, mert úgy se fogom tudni eladni 1 milla fölött soha... De turbós autót szeretnék. Az ST-be ugye kevésbé necces csigát pakolni? Na arra nem sajnálnék majd költeni, mert azt életem végéig is használnám akár =)
Hát figyelj, ez egy ilyen játék, ha erős autó kell, akkor anyagilag is húzósabb, mindenbe... Főlleg, hogy majd most jön a teljesítmény utáni adózás...
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4360 Dátum: 2007.03.01 csütörtök, 17:21:00 »

Igazad van Angel.. Ezekre az alkatrészekre mind sok pénz elmenne. Butaság, ha egyszer van ST a világon... Türelem, rózsát terem =P Akkor gyűjtök, gyűjtök és gyűjtök Smiley
A Mondeo ST24, ST200, ST220 nem turbós, csak az új Focus ST 2.5T cserébe nem V6, hanem sor 5. Tudja a fene, de én inkább a 3.0 V6-ra szavazok, mint a 2.5 sor 5 turbóra.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #4361 Dátum: 2007.03.01 csütörtök, 21:58:00 »

Úgy döntöttem jövőre megyek dolgozni (már amennyire az időmbe bele fog férni) és a kitűzött cél egy 2es ST. Nem turbós de majd az lesz... =D De ez még 1-1,5 év múlva valósulhat meg. Húzósabb fenntartani tény, de ha dolgozok akkor fennt tudom tartani simán.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4362 Dátum: 2007.03.01 csütörtök, 22:02:00 »

Úgy döntöttem jövőre megyek dolgozni (már amennyire az időmbe bele fog férni) és a kitűzött cél egy 2es ST. Nem turbós de majd az lesz... =D De ez még 1-1,5 év múlva valósulhat meg. Húzósabb fenntartani tény, de ha dolgozok akkor fennt tudom tartani simán.
Kérdés, hogy érdemes-e csak azért dolgozni, hogy fenn tudj tartani egy ST-t?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4363 Dátum: 2007.03.01 csütörtök, 22:37:00 »

A Mondeo ST24, ST200, ST220 nem turbós, csak az új Focus ST 2.5T cserébe nem V6, hanem sor 5. Tudja a fene, de én inkább a 3.0 V6-ra szavazok, mint a 2.5 sor 5 turbóra.
Én inkább egy v6-ot vennék, mint 4 hengeresre turbót tenni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4364 Dátum: 2007.03.01 csütörtök, 22:40:00 »

Én inkább egy v6-ot vennék, mint 4 hengeresre turbót tenni.
Persze mág nyugottabban is vagyok, mert a turbó az "kínoz" mindent és a fékhatás ugyanolyan maradna(ha nem tennék rá nagyobb tárcsát), de akkor az még +.
Szóval inkább egy V6, mint egy "tákolmány".
Legalábbis nekem, utcai autóban persze.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4365 Dátum: 2007.03.01 csütörtök, 22:48:00 »

Kérdés, hogy érdemes-e csak azért dolgozni, hogy fenn tudj tartani egy ST-t?
Számomra érdemes. Nekem még egy jódarabig nem lesz családom, és amit keresek azt többnyire saját magamra és az autómra költöm =)
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4366 Dátum: 2007.03.01 csütörtök, 23:09:00 »

Én inkább egy v6-ot vennék, mint 4 hengeresre turbót tenni.
Én is ezt mondom! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4367 Dátum: 2007.03.02 péntek, 00:02:00 »

Én is ezt mondom! Smiley
Meg én is! V6 rulz.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4368 Dátum: 2007.03.02 péntek, 06:55:00 »

Úgy döntöttem jövőre megyek dolgozni (már amennyire az időmbe bele fog férni) és a kitűzött cél egy 2es ST. Nem turbós de majd az lesz... =D De ez még 1-1,5 év múlva valósulhat meg. Húzósabb fenntartani tény, de ha dolgozok akkor fennt tudom tartani simán.
Azért arra kiváncsi lennék ha veszel 1 ST 200-at és még rádobsz 1.5 millát egy turbóért hát nem hiszem
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4369 Dátum: 2007.03.02 péntek, 08:32:00 »

Azért arra kiváncsi lennék ha veszel 1 ST 200-at és még rádobsz 1.5 millát egy turbóért hát nem hiszem
Szerintem félből is kijönne. De nem a v6-ra, mert oda el sem férne, főleg, hogy 2 turbó kellene.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4370 Dátum: 2007.03.02 péntek, 08:54:00 »

Szerintem félből is kijönne. De nem a v6-ra, mert oda el sem férne, főleg, hogy 2 turbó kellene.
A feléből a 0.3 bar nyomású "illúzió" turbó jönne k
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4371 Dátum: 2007.03.02 péntek, 09:24:00 »

A feléből a 0.3 bar nyomású "illúzió" turbó jönne k
Ez nem nyomásfüggő. De egy light-turbó is tudna 20% körüli pluszt, ami a 200 helyett 240... meg jobb nyomaték.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4372 Dátum: 2007.03.02 péntek, 09:27:00 »

Lehet, hogy a 20% egy kicsit túlzás.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4373 Dátum: 2007.03.02 péntek, 09:29:00 »

Ez nem nyomásfüggő. De egy light-turbó is tudna 20% körüli pluszt, ami a 200 helyett 240... meg jobb nyomaték.
Dehogy nem a nagyobb nyomáshoz már gyakorlatilag mindent kell cserélni a motorban mert gyárilag nincs benne annyi + anyag hogy birja. A témát már körül jártam V6 témában hidd el annyi a motor és utána jön a többi.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4374 Dátum: 2007.03.02 péntek, 12:46:00 »

Azért arra kiváncsi lennék ha veszel 1 ST 200-at és még rádobsz 1.5 millát egy turbóért hát nem hiszem
Mért nem  hiszed? A tuningban nincs olyan hogy nem hiszem, meg nem lehetséges. Minden lehetséges csak jó elképzelés, akarat és pénz kell.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4375 Dátum: 2007.03.02 péntek, 12:49:00 »

Mért nem  hiszed? A tuningban nincs olyan hogy nem hiszem, meg nem lehetséges. Minden lehetséges csak jó elképzelés, akarat és pénz kell.
inkább csak pénz! de jó sok!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4376 Dátum: 2007.03.02 péntek, 12:54:00 »

Mért nem  hiszed? A tuningban nincs olyan hogy nem hiszem, meg nem lehetséges. Minden lehetséges csak jó elképzelés, akarat és pénz kell.
Csak gondolj az összegbe ST + turbo = 4 mill
Ennyiért inkább vegyél gyári turbós autót .
A pénz pedig gyorsan fogy
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4377 Dátum: 2007.03.02 péntek, 12:59:00 »

Mért nem  hiszed? A tuningban nincs olyan hogy nem hiszem, meg nem lehetséges. Minden lehetséges csak jó elképzelés, akarat és pénz kell.
tuning rossz, értem?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4378 Dátum: 2007.03.02 péntek, 13:17:00 »

Csak gondolj az összegbe ST + turbo = 4 mill
Ennyiért inkább vegyél gyári turbós autót .
A pénz pedig gyorsan fogy
Miért turbósítanál egy 3.0 V6 os blokkot?
A turbósítás nehéz, drága, és rengeteg átalakítással jár.
 
A kommpresszor sokkal jobb megoldás szerintem.  
Legalábbis ha nekem lenne egy ST220-am biztos, hogy nem turbót hanem kompresszort szereltetnék bele. Van egy cég Mo.-n aki kimondottan V6-V8-V10 kompresszrosítással foglalkozik.
Anyag, és szerelési költségben is jóval a Turbó alatt van. Teljesítményben meg kb ugyanazt adja
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4379 Dátum: 2007.03.02 péntek, 13:19:00 »

Mért nem  hiszed? A tuningban nincs olyan hogy nem hiszem, meg nem lehetséges. Minden lehetséges csak jó elképzelés, akarat és pénz kell.
Lehet turbosítani a 4 hengeres mondit is szép példákat lehet találni az angol oldalakon csak kell egy escort 1.6 rst turbos szett meg a blokot kel hozzá felerősítení meg még sok-sok plusz a programozható ecu kezdve a kuplungig és ezek ára nem olcsó tényleg jobban jön ki az ember ha vesz egy st vagy ha mindenáron turbos kell akkor mondeot eladni és vagy egy off sierra  
 cossie vagy escort cossie.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4380 Dátum: 2007.03.02 péntek, 13:25:00 »

MONDEO V6 TURBÓ !!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4381 Dátum: 2007.03.02 péntek, 13:27:00 »

Miért turbósítanál egy 3.0 V6 os blokkot?
A turbósítás nehéz, drága, és rengeteg átalakítással jár.
 
A kommpresszor sokkal jobb megoldás szerintem.  
Legalábbis ha nekem lenne egy ST220-am biztos, hogy nem turbót hanem kompresszort szereltetnék bele. Van egy cég Mo.-n aki kimondottan V6-V8-V10 kompresszrosítással foglalkozik.
Anyag, és szerelési költségben is jóval a Turbó alatt van. Teljesítményben meg kb ugyanazt adja
pl két 3 literes BMW blokk adatai kompresszorosítással
 
2001-2003 330 0.5 bar-os kompresszor kitt  
 
Töltőnyomás: 0.5 bar  
Lóerő: 315 (előtte 225/231)  
Nyomaték: 400 NM (előtte 300)  
0 - 100: Kézi : 5.1 mp, Aut : 5.9 mp  
1/4 mile: Kézi : 13.58  
 
 
 
 
2001-2003 330 0.6 bar-os kompresszor kitt  
 
Töltőnyomás: 0.6 bar  
Lóerő: 340 (előtte 225/231)  
Nyomaték: 415 NM (előtte 300)  
0 - 100: Kézi : 4.9 mp, Aut : 5.6 mp  
1/4mile: Kézi : 13.32 mp @ 168.32 km/h
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4382 Dátum: 2007.03.02 péntek, 13:31:00 »

tuning rossz, értem?
Ejnye ne sugalljátok már, hogy a tuning rossz. Tök gáz lenne, ha mindenki szériakocsikkal cirkálna. Ha a pénz megvan, akkor nem szab határt semmi. A TUNING NEM ROSSZ! Csak más felfogás kell hozzá... Az egy hobbi, egy életstílus. Nem arra megy ki, hogy tönkretegye a motort, hanem hogy átalakítsa minél extrémebben ill. úgy ahogy azt az illető akarja. Ha valami tönkremegy, csere erősebb alkatrészre, no problem.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4383 Dátum: 2007.03.02 péntek, 13:43:00 »

hmm nagyon fincsi =) imádom a lefújószelepek hangját Tongue
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4384 Dátum: 2007.03.02 péntek, 13:48:00 »

ford mondeo st 220 drift
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4385 Dátum: 2007.03.02 péntek, 14:19:00 »

Ford Mondeo MK2 2.5 V6
kb 7,5 mp 100ra
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4386 Dátum: 2007.03.02 péntek, 14:49:00 »

Miért turbósítanál egy 3.0 V6 os blokkot?
A turbósítás nehéz, drága, és rengeteg átalakítással jár.
 
A kommpresszor sokkal jobb megoldás szerintem.  
Legalábbis ha nekem lenne egy ST220-am biztos, hogy nem turbót hanem kompresszort szereltetnék bele. Van egy cég Mo.-n aki kimondottan V6-V8-V10 kompresszrosítással foglalkozik.
Anyag, és szerelési költségben is jóval a Turbó alatt van. Teljesítményben meg kb ugyanazt adja
Ez irányba a Syntech-nél érdeklődtem és az is 1.5 mill érdekes nem ?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4387 Dátum: 2007.03.02 péntek, 15:30:00 »

Nem tudom, Ti hogy vagytok vele, de szerintem egy MKIII-nak valahogy nem áll jól, valahogy nem passzol hozzá ez a jampizós driftelős közlekedés. Vagyis nekem fáj a szívem, ha valaki így nyúzza szegény Mondit
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4388 Dátum: 2007.03.02 péntek, 15:31:00 »

Amit ez a hajtáslánc kapott ebben az egy percben..., hát nem semmi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4389 Dátum: 2007.03.02 péntek, 15:37:00 »

Ez irányba a Syntech-nél érdeklődtem és az is 1.5 mill érdekes nem ?
Ha megvan a kiválasztott ST, akkor irány USA. Az itthoni ár töredékéért lehet kompresszort + SVT részeket venni. Ezt Laczikkal anno kiszámoltuk, a Syntech árának kb. a harmadába fájna és van egy 260 lovas ótó alattad. Persze akkor a szívósortól kezdve a dugattyúkon át, mindent cserélnek. Ebben a fék izmosítás nincsen benne - mert ugye meg is kell állni vhogyan...
 
Én csak a hazai szakértelmet kérdőjelezem meg, semmi más
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4390 Dátum: 2007.03.02 péntek, 17:10:00 »

Ezt ismeritek:
http://www.raceline.co.uk/index.htm
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4391 Dátum: 2007.03.02 péntek, 18:09:00 »

Ha megvan a kiválasztott ST, akkor irány USA. Az itthoni ár töredékéért lehet kompresszort + SVT részeket venni. Ezt Laczikkal anno kiszámoltuk, a Syntech árának kb. a harmadába fájna és van egy 260 lovas ótó alattad. Persze akkor a szívósortól kezdve a dugattyúkon át, mindent cserélnek. Ebben a fék izmosítás nincsen benne - mert ugye meg is kell állni vhogyan...
 
Én csak a hazai szakértelmet kérdőjelezem meg, semmi más
Egyébként lehet megtartom az MK2-est és megy bele a cumó gondolom azért még tudsz segiteni hogy  Off szörnyeteGT -el jársz  
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4392 Dátum: 2007.03.02 péntek, 19:10:00 »

Miért turbósítanál egy 3.0 V6 os blokkot?
A turbósítás nehéz, drága, és rengeteg átalakítással jár.
 
A kommpresszor sokkal jobb megoldás szerintem.  
Legalábbis ha nekem lenne egy ST220-am biztos, hogy nem turbót hanem kompresszort szereltetnék bele. Van egy cég Mo.-n aki kimondottan V6-V8-V10 kompresszrosítással foglalkozik.
Anyag, és szerelési költségben is jóval a Turbó alatt van. Teljesítményben meg kb ugyanazt adja
Én megy egyenesen Nitro-t tennék bele. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4393 Dátum: 2007.03.02 péntek, 19:16:00 »

Nem tudom, Ti hogy vagytok vele, de szerintem egy MKIII-nak valahogy nem áll jól, valahogy nem passzol hozzá ez a jampizós driftelős közlekedés. Vagyis nekem fáj a szívem, ha valaki így nyúzza szegény Mondit
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #4394 Dátum: 2007.03.02 péntek, 20:46:00 »

Egyébként lehet megtartom az MK2-est és megy bele a cumó gondolom azért még tudsz segiteni hogy  Off szörnyeteGT -el jársz  

Még szép, szólj ha kell vmi!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4395 Dátum: 2007.03.03 szombat, 16:27:00 »

Egyébként lehet megtartom az MK2-est és megy bele a cumó gondolom azért még tudsz segiteni hogy  Off szörnyeteGT -el jársz  

És te nem szeretnél helyette egy ST-t (II-est)?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4396 Dátum: 2007.03.03 szombat, 18:22:00 »

És te nem szeretnél helyette egy ST-t (II-est)?
nem
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4397 Dátum: 2007.03.04 vasárnap, 01:50:00 »

nem
Mert?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4398 Dátum: 2007.03.04 vasárnap, 01:51:00 »

Tud valaki ajánlani valami honlapot ahol vannak képek tuningolt 2es mondikról?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4399 Dátum: 2007.03.04 vasárnap, 10:00:00 »

Tud valaki ajánlani valami honlapot ahol vannak képek tuningolt 2es mondikról?
www.tuningoltkettesmondeo.com
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak: 1 ... 81 82 83 84 85 86 87 [88] 89 90 91 92 93 94 95 ... 188   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.045 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.