Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:58:49
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Tuning
Oldalak:
1
...
81
82
83
84
85
86
87
[
88
]
89
90
91
92
93
94
95
...
188
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Tuning (Megtekintve 2695114 alkalommal)
0 Felhasználó és 42 vendég van a témában
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4350 Dátum:
2007.03.01 csütörtök, 00:05:00 »
Igazad van Angel.. Ezekre az alkatrészekre mind sok pénz elmenne. Butaság, ha egyszer van ST a világon... Türelem, rózsát terem =P Akkor gyűjtök, gyűjtök és gyűjtök
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4351 Dátum:
2007.03.01 csütörtök, 08:24:00 »
Idézetet írta: Fusim Misi_old - 2007.02.28 szerda, 20:43:00
Inkább neked most benzinben szegény a keveréked, nagyobb csövön megy be a levegő nem?
Az átmérő maradt, csak a járatok tüntek. Sztem több megy, ehhez több nyál is kell.(?)
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4352 Dátum:
2007.03.01 csütörtök, 08:41:00 »
Idézetet írta: Joe - 2007.03.01 csütörtök, 08:24:00
Az átmérő maradt, csak a járatok tüntek. Sztem több megy, ehhez több nyál is kell.(?)
Mi ad neki több nyálat? A lambda talán visszaszól és az injektorok többet engednek?
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4353 Dátum:
2007.03.01 csütörtök, 10:01:00 »
Idézetet írta: gezola - 2007.02.28 szerda, 23:15:00
Hali!
Nemtom már, melyik topicban volt téma a komfort index, de ma felmerült bennem valami ezzel kapcsolatban.Nem tudom, mennyibe kerül egy ilyen okosság,vagy mennyire bonyolult, de a szélvédőmosó megnyomásával ugye az ablaktörlő 3x töröl.A komfort index is u.ezt csinálja, nem?(csak nem az ablaktörlővel).Nem lehet egyszerűbb bontóból búvárkodni ilyen működtető relé(?)-t ?Ha butaság, akkor kérem figyelmen kívül hagyni a meglátásomat
Eddig én is eljutottam, de állítólag nincs ebben az irányban megoldás
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4354 Dátum:
2007.03.01 csütörtök, 11:29:00 »
Idézetet írta: Fusim Misi_old - 2007.03.01 csütörtök, 08:41:00
Mi ad neki több nyálat? A lambda talán visszaszól és az injektorok többet engednek?
Én is ezért kérdeztem hogy mitöl menne több nafta a motorba (már azt hittem joe kitalált valami tuning okosítást).Mert akkor nekem is fel kell készülnöm a nagytalira hogy gyorsulásba elsö legyek.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4355 Dátum:
2007.03.01 csütörtök, 11:56:00 »
a minap olvastam egy érdekes tuningleírást, na, szóval ott olvastam
a lambdaszonda jelét 0,2V-tal megemeljük, így 0,2-1,2V lesz a küldött jel értéke, és ennek hatására az ECU kevesebb benzint nyom, a városi fogyi akár 1,5 literrel is csökkenhet
a testvezetékeket egyesíti és beiktat sorosan egy 0,2ohmos ellenállást
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4356 Dátum:
2007.03.01 csütörtök, 11:59:00 »
Idézetet írta: roby666_old - 2007.03.01 csütörtök, 11:29:00
Én is ezért kérdeztem hogy mitöl menne több nafta a motorba (már azt hittem joe kitalált valami tuning okosítást).Mert akkor nekem is fel kell készülnöm a nagytalira hogy gyorsulásba elsö legyek.
ha több nafta megy a motorba, például rossz a lambdaszonda, akkor előfordulhat, hogy a túl sok benzin lerontja(!) a teljesítményt, aki vezetett már kéziszívatós autót, az tudja miről beszéle
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4357 Dátum:
2007.03.01 csütörtök, 12:08:00 »
Idézetet írta: Rob_old - 2007.03.01 csütörtök, 11:59:00
ha több nafta megy a motorba, például rossz a lambdaszonda, akkor előfordulhat, hogy a túl sok benzin lerontja(!) a teljesítményt, aki vezetett már kéziszívatós autót, az tudja miről beszéle
Hát igen, a zsiga ha bekajál, és túl dús a keverék, nem tud kipörögni, csak hörög...
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4358 Dátum:
2007.03.01 csütörtök, 17:13:00 »
Idézetet írta: Rocco-D_old - 2007.02.28 szerda, 23:30:00
Sima turbódízel? Na de én komolyból mondom hogy a benzinesbe tennék.. Persze csak ha nem kéne rengeteget költögetni a motorra a főbb alkatrészek tönkremenetele miatt...
TDDi.
De én a helybe eladnám azt a 2.0-át, és 2.5 V6-ra cserélném, ha ügyes vagy ráfizetés nélkül jössz ki a cseréből, a 2.5 V6 olcsóbb.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4359 Dátum:
2007.03.01 csütörtök, 17:19:00 »
Idézetet írta: Rocco-D_old - 2007.03.01 csütörtök, 00:00:00
Nincs 2,5 millióm ST-re sajna, 2.5ösre nem cserélném mert az nekem túl sok köbcenti... De nemtudom. Ha jövőre el tudok menni dolgozni egyetem mellett, akkor talán sikerülne akár 1 év alatt összeszedni annyit, hogy a jelenlegi mondi árát hozzáadva tudjak ST-t venni. Igen azt hiszem nem túl okos dolog minden pénzt ebbe a 98-as mondiba ölni, mert úgy se fogom tudni eladni 1 milla fölött soha... De turbós autót szeretnék. Az ST-be ugye kevésbé necces csigát pakolni? Na arra nem sajnálnék majd költeni, mert azt életem végéig is használnám akár =)
Hát figyelj, ez egy ilyen játék, ha erős autó kell, akkor anyagilag is húzósabb, mindenbe... Főlleg, hogy majd most jön a teljesítmény utáni adózás...
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4360 Dátum:
2007.03.01 csütörtök, 17:21:00 »
Idézetet írta: Rocco-D_old - 2007.03.01 csütörtök, 00:05:00
Igazad van Angel.. Ezekre az alkatrészekre mind sok pénz elmenne. Butaság, ha egyszer van ST a világon... Türelem, rózsát terem =P Akkor gyűjtök, gyűjtök és gyűjtök
A Mondeo ST24, ST200, ST220 nem turbós, csak az új Focus ST 2.5T cserébe nem V6, hanem sor 5. Tudja a fene, de én inkább a 3.0 V6-ra szavazok, mint a 2.5 sor 5 turbóra.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4361 Dátum:
2007.03.01 csütörtök, 21:58:00 »
Úgy döntöttem jövőre megyek dolgozni (már amennyire az időmbe bele fog férni) és a kitűzött cél egy 2es ST. Nem turbós de majd az lesz... =D De ez még 1-1,5 év múlva valósulhat meg. Húzósabb fenntartani tény, de ha dolgozok akkor fennt tudom tartani simán.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4362 Dátum:
2007.03.01 csütörtök, 22:02:00 »
Idézetet írta: Rocco-D_old - 2007.03.01 csütörtök, 21:58:00
Úgy döntöttem jövőre megyek dolgozni (már amennyire az időmbe bele fog férni) és a kitűzött cél egy 2es ST. Nem turbós de majd az lesz... =D De ez még 1-1,5 év múlva valósulhat meg. Húzósabb fenntartani tény, de ha dolgozok akkor fennt tudom tartani simán.
Kérdés, hogy érdemes-e csak azért dolgozni, hogy fenn tudj tartani egy ST-t?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4363 Dátum:
2007.03.01 csütörtök, 22:37:00 »
Idézetet írta: Scratch - 2007.03.01 csütörtök, 17:21:00
A Mondeo ST24, ST200, ST220 nem turbós, csak az új Focus ST 2.5T cserébe nem V6, hanem sor 5. Tudja a fene, de én inkább a 3.0 V6-ra szavazok, mint a 2.5 sor 5 turbóra.
Én inkább egy v6-ot vennék, mint 4 hengeresre turbót tenni.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4364 Dátum:
2007.03.01 csütörtök, 22:40:00 »
Idézetet írta: tommymondeo_old - 2007.03.01 csütörtök, 22:37:00
Én inkább egy v6-ot vennék, mint 4 hengeresre turbót tenni.
Persze mág nyugottabban is vagyok, mert a turbó az "kínoz" mindent és a fékhatás ugyanolyan maradna(ha nem tennék rá nagyobb tárcsát), de akkor az még +.
Szóval inkább egy V6, mint egy "tákolmány".
Legalábbis nekem, utcai autóban persze.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4365 Dátum:
2007.03.01 csütörtök, 22:48:00 »
Idézetet írta: Angel - 2007.03.01 csütörtök, 22:02:00
Kérdés, hogy érdemes-e csak azért dolgozni, hogy fenn tudj tartani egy ST-t?
Számomra érdemes. Nekem még egy jódarabig nem lesz családom, és amit keresek azt többnyire saját magamra és az autómra költöm =)
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4366 Dátum:
2007.03.01 csütörtök, 23:09:00 »
Idézetet írta: tommymondeo_old - 2007.03.01 csütörtök, 22:37:00
Én inkább egy v6-ot vennék, mint 4 hengeresre turbót tenni.
Én is ezt mondom!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4367 Dátum:
2007.03.02 péntek, 00:02:00 »
Idézetet írta: Scratch - 2007.03.01 csütörtök, 23:09:00
Én is ezt mondom!
Meg én is! V6 rulz.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4368 Dátum:
2007.03.02 péntek, 06:55:00 »
Idézetet írta: Rocco-D_old - 2007.03.01 csütörtök, 21:58:00
Úgy döntöttem jövőre megyek dolgozni (már amennyire az időmbe bele fog férni) és a kitűzött cél egy 2es ST. Nem turbós de majd az lesz... =D De ez még 1-1,5 év múlva valósulhat meg. Húzósabb fenntartani tény, de ha dolgozok akkor fennt tudom tartani simán.
Azért arra kiváncsi lennék ha veszel 1 ST 200-at és még rádobsz 1.5 millát egy turbóért hát nem hiszem
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4369 Dátum:
2007.03.02 péntek, 08:32:00 »
Idézetet írta: Laczik V6_old - 2007.03.02 péntek, 06:55:00
Azért arra kiváncsi lennék ha veszel 1 ST 200-at és még rádobsz 1.5 millát egy turbóért hát nem hiszem
Szerintem félből is kijönne. De nem a v6-ra, mert oda el sem férne, főleg, hogy 2 turbó kellene.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4370 Dátum:
2007.03.02 péntek, 08:54:00 »
Idézetet írta: Angel - 2007.03.02 péntek, 08:32:00
Szerintem félből is kijönne. De nem a v6-ra, mert oda el sem férne, főleg, hogy 2 turbó kellene.
A feléből a 0.3 bar nyomású "illúzió" turbó jönne k
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4371 Dátum:
2007.03.02 péntek, 09:24:00 »
Idézetet írta: Laczik V6_old - 2007.03.02 péntek, 08:54:00
A feléből a 0.3 bar nyomású "illúzió" turbó jönne k
Ez nem nyomásfüggő. De egy light-turbó is tudna 20% körüli pluszt, ami a 200 helyett 240... meg jobb nyomaték.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4372 Dátum:
2007.03.02 péntek, 09:27:00 »
Lehet, hogy a 20% egy kicsit túlzás.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4373 Dátum:
2007.03.02 péntek, 09:29:00 »
Idézetet írta: Angel - 2007.03.02 péntek, 09:24:00
Ez nem nyomásfüggő. De egy light-turbó is tudna 20% körüli pluszt, ami a 200 helyett 240... meg jobb nyomaték.
Dehogy nem a nagyobb nyomáshoz már gyakorlatilag mindent kell cserélni a motorban mert gyárilag nincs benne annyi + anyag hogy birja. A témát már körül jártam V6 témában hidd el annyi a motor és utána jön a többi.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4374 Dátum:
2007.03.02 péntek, 12:46:00 »
Idézetet írta: Laczik V6_old - 2007.03.02 péntek, 06:55:00
Azért arra kiváncsi lennék ha veszel 1 ST 200-at és még rádobsz 1.5 millát egy turbóért hát nem hiszem
Mért nem hiszed? A tuningban nincs olyan hogy nem hiszem, meg nem lehetséges. Minden lehetséges csak jó elképzelés, akarat és pénz kell.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4375 Dátum:
2007.03.02 péntek, 12:49:00 »
Idézetet írta: Rocco-D_old - 2007.03.02 péntek, 12:46:00
Mért nem hiszed? A tuningban nincs olyan hogy nem hiszem, meg nem lehetséges. Minden lehetséges csak jó elképzelés, akarat és pénz kell.
inkább csak pénz! de jó sok!
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4376 Dátum:
2007.03.02 péntek, 12:54:00 »
Idézetet írta: Rocco-D_old - 2007.03.02 péntek, 12:46:00
Mért nem hiszed? A tuningban nincs olyan hogy nem hiszem, meg nem lehetséges. Minden lehetséges csak jó elképzelés, akarat és pénz kell.
Csak gondolj az összegbe ST + turbo = 4 mill
Ennyiért inkább vegyél gyári turbós autót .
A pénz pedig gyorsan fogy
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4377 Dátum:
2007.03.02 péntek, 12:59:00 »
Idézetet írta: Rocco-D_old - 2007.03.02 péntek, 12:46:00
Mért nem hiszed? A tuningban nincs olyan hogy nem hiszem, meg nem lehetséges. Minden lehetséges csak jó elképzelés, akarat és pénz kell.
tuning rossz, értem?
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4378 Dátum:
2007.03.02 péntek, 13:17:00 »
Idézetet írta: Laczik V6_old - 2007.03.02 péntek, 12:54:00
Csak gondolj az összegbe ST + turbo = 4 mill
Ennyiért inkább vegyél gyári turbós autót .
A pénz pedig gyorsan fogy
Miért turbósítanál egy 3.0 V6 os blokkot?
A turbósítás nehéz, drága, és rengeteg átalakítással jár.
A kommpresszor sokkal jobb megoldás szerintem.
Legalábbis ha nekem lenne egy ST220-am biztos, hogy nem turbót hanem kompresszort szereltetnék bele. Van egy cég Mo.-n aki kimondottan V6-V8-V10 kompresszrosítással foglalkozik.
Anyag, és szerelési költségben is jóval a Turbó alatt van. Teljesítményben meg kb ugyanazt adja
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4379 Dátum:
2007.03.02 péntek, 13:19:00 »
Idézetet írta: Rocco-D_old - 2007.03.02 péntek, 12:46:00
Mért nem hiszed? A tuningban nincs olyan hogy nem hiszem, meg nem lehetséges. Minden lehetséges csak jó elképzelés, akarat és pénz kell.
Lehet turbosítani a 4 hengeres mondit is szép példákat lehet találni az angol oldalakon csak kell egy escort 1.6 rst turbos szett meg a blokot kel hozzá felerősítení meg még sok-sok plusz a programozható ecu kezdve a kuplungig és ezek ára nem olcsó tényleg jobban jön ki az ember ha vesz egy st vagy ha mindenáron turbos kell akkor mondeot eladni és vagy egy off sierra
cossie vagy escort cossie.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4380 Dátum:
2007.03.02 péntek, 13:25:00 »
MONDEO V6 TURBÓ !!!
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4381 Dátum:
2007.03.02 péntek, 13:27:00 »
Idézetet írta: posse_old - 2007.03.02 péntek, 13:17:00
Miért turbósítanál egy 3.0 V6 os blokkot?
A turbósítás nehéz, drága, és rengeteg átalakítással jár.
A kommpresszor sokkal jobb megoldás szerintem.
Legalábbis ha nekem lenne egy ST220-am biztos, hogy nem turbót hanem kompresszort szereltetnék bele. Van egy cég Mo.-n aki kimondottan V6-V8-V10 kompresszrosítással foglalkozik.
Anyag, és szerelési költségben is jóval a Turbó alatt van. Teljesítményben meg kb ugyanazt adja
pl két 3 literes BMW blokk adatai kompresszorosítással
2001-2003 330 0.5 bar-os kompresszor kitt
Töltőnyomás: 0.5 bar
Lóerő: 315 (előtte 225/231)
Nyomaték: 400 NM (előtte 300)
0 - 100: Kézi : 5.1 mp, Aut : 5.9 mp
1/4 mile: Kézi : 13.58
2001-2003 330 0.6 bar-os kompresszor kitt
Töltőnyomás: 0.6 bar
Lóerő: 340 (előtte 225/231)
Nyomaték: 415 NM (előtte 300)
0 - 100: Kézi : 4.9 mp, Aut : 5.6 mp
1/4mile: Kézi : 13.32 mp @ 168.32 km/h
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4382 Dátum:
2007.03.02 péntek, 13:31:00 »
Idézetet írta: Rob_old - 2007.03.02 péntek, 12:59:00
tuning rossz, értem?
Ejnye ne sugalljátok már, hogy a tuning rossz. Tök gáz lenne, ha mindenki szériakocsikkal cirkálna. Ha a pénz megvan, akkor nem szab határt semmi. A TUNING NEM ROSSZ! Csak más felfogás kell hozzá... Az egy hobbi, egy életstílus. Nem arra megy ki, hogy tönkretegye a motort, hanem hogy átalakítsa minél extrémebben ill. úgy ahogy azt az illető akarja. Ha valami tönkremegy, csere erősebb alkatrészre, no problem.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4383 Dátum:
2007.03.02 péntek, 13:43:00 »
Idézetet írta: Zombi_old - 2007.03.02 péntek, 13:25:00
MONDEO V6 TURBÓ !!!
hmm nagyon fincsi =) imádom a lefújószelepek hangját
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4384 Dátum:
2007.03.02 péntek, 13:48:00 »
ford mondeo st 220 drift
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4385 Dátum:
2007.03.02 péntek, 14:19:00 »
Ford Mondeo MK2 2.5 V6
kb 7,5 mp 100ra
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4386 Dátum:
2007.03.02 péntek, 14:49:00 »
Idézetet írta: posse_old - 2007.03.02 péntek, 13:17:00
Miért turbósítanál egy 3.0 V6 os blokkot?
A turbósítás nehéz, drága, és rengeteg átalakítással jár.
A kommpresszor sokkal jobb megoldás szerintem.
Legalábbis ha nekem lenne egy ST220-am biztos, hogy nem turbót hanem kompresszort szereltetnék bele. Van egy cég Mo.-n aki kimondottan V6-V8-V10 kompresszrosítással foglalkozik.
Anyag, és szerelési költségben is jóval a Turbó alatt van. Teljesítményben meg kb ugyanazt adja
Ez irányba a Syntech-nél érdeklődtem és az is 1.5 mill érdekes nem ?
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4387 Dátum:
2007.03.02 péntek, 15:30:00 »
Idézetet írta: Rocco-D_old - 2007.03.02 péntek, 13:48:00
ford mondeo st 220 drift
Nem tudom, Ti hogy vagytok vele, de szerintem egy MKIII-nak valahogy nem áll jól, valahogy nem passzol hozzá ez a jampizós driftelős közlekedés. Vagyis nekem fáj a szívem, ha valaki így nyúzza szegény Mondit
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4388 Dátum:
2007.03.02 péntek, 15:31:00 »
Idézetet írta: Rocco-D_old - 2007.03.02 péntek, 13:48:00
ford mondeo st 220 drift
Amit ez a hajtáslánc kapott ebben az egy percben..., hát nem semmi
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4389 Dátum:
2007.03.02 péntek, 15:37:00 »
Idézetet írta: Laczik V6_old - 2007.03.02 péntek, 14:49:00
Ez irányba a Syntech-nél érdeklődtem és az is 1.5 mill érdekes nem ?
Ha megvan a kiválasztott ST, akkor irány USA. Az itthoni ár töredékéért lehet kompresszort + SVT részeket venni. Ezt Laczikkal anno kiszámoltuk, a Syntech árának kb. a harmadába fájna és van egy 260 lovas ótó alattad. Persze akkor a szívósortól kezdve a dugattyúkon át, mindent cserélnek. Ebben a fék izmosítás nincsen benne - mert ugye meg is kell állni vhogyan...
Én csak a hazai szakértelmet kérdőjelezem meg, semmi más
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4390 Dátum:
2007.03.02 péntek, 17:10:00 »
Ezt ismeritek:
http://www.raceline.co.uk/index.htm
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4391 Dátum:
2007.03.02 péntek, 18:09:00 »
Idézetet írta: Vision_old - 2007.03.02 péntek, 15:37:00
Ha megvan a kiválasztott ST, akkor irány USA. Az itthoni ár töredékéért lehet kompresszort + SVT részeket venni. Ezt Laczikkal anno kiszámoltuk, a Syntech árának kb. a harmadába fájna és van egy 260 lovas ótó alattad. Persze akkor a szívósortól kezdve a dugattyúkon át, mindent cserélnek. Ebben a fék izmosítás nincsen benne - mert ugye meg is kell állni vhogyan...
Én csak a hazai szakértelmet kérdőjelezem meg, semmi más
Egyébként lehet megtartom az MK2-est és megy bele a cumó gondolom azért még tudsz segiteni hogy Off szörnyeteGT -el jársz
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4392 Dátum:
2007.03.02 péntek, 19:10:00 »
Idézetet írta: posse_old - 2007.03.02 péntek, 13:17:00
Miért turbósítanál egy 3.0 V6 os blokkot?
A turbósítás nehéz, drága, és rengeteg átalakítással jár.
A kommpresszor sokkal jobb megoldás szerintem.
Legalábbis ha nekem lenne egy ST220-am biztos, hogy nem turbót hanem kompresszort szereltetnék bele. Van egy cég Mo.-n aki kimondottan V6-V8-V10 kompresszrosítással foglalkozik.
Anyag, és szerelési költségben is jóval a Turbó alatt van. Teljesítményben meg kb ugyanazt adja
Én megy egyenesen Nitro-t tennék bele.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4393 Dátum:
2007.03.02 péntek, 19:16:00 »
Idézetet írta: srac_old - 2007.03.02 péntek, 15:30:00
Nem tudom, Ti hogy vagytok vele, de szerintem egy MKIII-nak valahogy nem áll jól, valahogy nem passzol hozzá ez a jampizós driftelős közlekedés. Vagyis nekem fáj a szívem, ha valaki így nyúzza szegény Mondit
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4394 Dátum:
2007.03.02 péntek, 20:46:00 »
Idézetet írta: Laczik V6_old - 2007.03.02 péntek, 18:09:00
Egyébként lehet megtartom az MK2-est és megy bele a cumó gondolom azért még tudsz segiteni hogy Off szörnyeteGT -el jársz
Még szép, szólj ha kell vmi!!
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4395 Dátum:
2007.03.03 szombat, 16:27:00 »
Idézetet írta: Laczik V6_old - 2007.03.02 péntek, 18:09:00
Egyébként lehet megtartom az MK2-est és megy bele a cumó gondolom azért még tudsz segiteni hogy Off szörnyeteGT -el jársz
És te nem szeretnél helyette egy ST-t (II-est)?
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4396 Dátum:
2007.03.03 szombat, 18:22:00 »
Idézetet írta: Rocco-D_old - 2007.03.03 szombat, 16:27:00
És te nem szeretnél helyette egy ST-t (II-est)?
nem
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4397 Dátum:
2007.03.04 vasárnap, 01:50:00 »
Idézetet írta: Laczik V6_old - 2007.03.03 szombat, 18:22:00
nem
Mert?
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4398 Dátum:
2007.03.04 vasárnap, 01:51:00 »
Tud valaki ajánlani valami honlapot ahol vannak képek tuningolt 2es mondikról?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4399 Dátum:
2007.03.04 vasárnap, 10:00:00 »
Idézetet írta: Rocco-D_old - 2007.03.04 vasárnap, 01:51:00
Tud valaki ajánlani valami honlapot ahol vannak képek tuningolt 2es mondikról?
www.tuningoltkettesmondeo.com
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak:
1
...
81
82
83
84
85
86
87
[
88
]
89
90
91
92
93
94
95
...
188
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ