Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:14:56
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Tuning
Oldalak:
1
...
84
85
86
87
88
89
90
[
91
]
92
93
94
95
96
97
98
...
188
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Tuning (Megtekintve 2698909 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4500 Dátum:
2007.04.10 kedd, 17:20:00 »
>>Ennek <<
milyen hatása van a teljesítményre? Vagy csak a hangja miatt szoktál betenni? Hova kell pontosan beépíteni? Dízelen is dob, vagy inkább csak benzinesekhez szokták?
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4501 Dátum:
2007.04.10 kedd, 17:28:00 »
Idézetet írta: Scratch - 2007.04.10 kedd, 17:20:00
>>Ennek <<
milyen hatása van a teljesítményre? Vagy csak a hangja miatt szoktál betenni? Hova kell pontosan beépíteni? Dízelen is dob, vagy inkább csak benzinesekhez szokták?
Ez egy komolytalan dolog....
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4502 Dátum:
2007.04.10 kedd, 17:35:00 »
Idézetet írta: wyctor - 2007.04.10 kedd, 17:28:00
Ez egy komolytalan dolog....
Azt mondod?
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4503 Dátum:
2007.04.10 kedd, 17:42:00 »
Idézetet írta: Scratch - 2007.04.10 kedd, 17:35:00
Azt mondod?
Csak rá kell nézni, ennél a V-power is jobb.
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4504 Dátum:
2007.04.10 kedd, 19:38:00 »
Végre bekerült a turbónyomásmérőm.
Egyenlőre nagyon puritán módon be van rakva az A oszlop tövébe BlueTeck gyurmaragasztóval
Lényeg, hogy végre mér
Eddig azt tapasztaltam, hogy 2-3-4-es fokozat az ahol igazából túltölt a turbó. Kettesben 1.6-ig fölugrik, míg hármasban és négyesben 1.4 et tölt a turbó.
Autópályán 130-140 körül 0.5 a töltés, városban 0.2-0.4 normál használat mellett.
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5378
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4505 Dátum:
2007.04.10 kedd, 20:14:00 »
Idézetet írta: Scratch - 2007.04.10 kedd, 17:20:00
>>Ennek <<
milyen hatása van a teljesítményre? Vagy csak a hangja miatt szoktál betenni? Hova kell pontosan beépíteni? Dízelen is dob, vagy inkább csak benzinesekhez szokták?
Szerintem ezt szokta emlegetni Zombi kolléga is... számomra annyi maradt meg, hogy időnként fütyül kicsit
...teljesítményen nem hiszem, hogy dobna
Naplózva
Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4506 Dátum:
2007.04.10 kedd, 21:15:00 »
Idézetet írta: wyctor - 2007.04.10 kedd, 17:42:00
Csak rá kell nézni, ennél a V-power is jobb.
De miért?
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4507 Dátum:
2007.04.10 kedd, 21:22:00 »
Idézetet írta: Scratch - 2007.04.10 kedd, 17:20:00
>>Ennek <<
milyen hatása van a teljesítményre? Vagy csak a hangja miatt szoktál betenni? Hova kell pontosan beépíteni? Dízelen is dob, vagy inkább csak benzinesekhez szokták?
Ez egy lefúvószelep. A lényege, hogy váltásnál, gázelvételkor elengedi a turbónyomást. Így nem lassul le a turbó forgása és váltás után előbb felépül a töltőnyomás. Szerintem teljesítmény nem növel.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4508 Dátum:
2007.04.10 kedd, 21:23:00 »
Idézetet írta: maffy - 2007.04.10 kedd, 20:14:00
Szerintem ezt szokta emlegetni Zombi kolléga is... számomra annyi maradt meg, hogy időnként fütyül kicsit
...teljesítményen nem hiszem, hogy dobna
Nekem is van róla egy MP3, olyan versenyautós hangja van váltáskor.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4509 Dátum:
2007.04.10 kedd, 21:23:00 »
Idézetet írta: posse_old - 2007.04.10 kedd, 19:38:00
Végre bekerült a turbónyomásmérőm.
Egyenlőre nagyon puritán módon be van rakva az A oszlop tövébe BlueTeck gyurmaragasztóval
Lényeg, hogy végre mér
Eddig azt tapasztaltam, hogy 2-3-4-es fokozat az ahol igazából túltölt a turbó. Kettesben 1.6-ig fölugrik, míg hármasban és négyesben 1.4 et tölt a turbó.
Autópályán 130-140 körül 0.5 a töltés, városban 0.2-0.4 normál használat mellett.
Erről írhatnál bővebben!
Mit, hol, mennyiért, hogyan, hova.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4510 Dátum:
2007.04.10 kedd, 21:24:00 »
Idézetet írta: TZS_old - 2007.04.10 kedd, 21:22:00
Ez egy lefúvószelep. A lényege, hogy váltásnál, gázelvételkor elengedi a turbónyomást. Így nem lassul le a turbó forgása és váltás után előbb felépül a töltőnyomás. Szerintem teljesítmény nem növel.
És vajon gyárilag akkor miért nincs benne ilyen? 20-50e Ft körül vesztegetik őket, annyit nem ér meg?
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4511 Dátum:
2007.04.10 kedd, 22:06:00 »
Én imádom a lefújószelepek hangját!
Bár szerintem ez nagyobb, durvább turbinák esetén lehet fontos alkatrész.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4512 Dátum:
2007.04.10 kedd, 22:12:00 »
Idézetet írta: roby666_old - 2007.04.10 kedd, 11:37:00
szerintem a középsö dobbal lehet valamit csinálni
mert ha a hátsokhoz hozzá nyúlsz bíztos nagy hangja lesz,csak ez lehet a trükk.Janóék csinálnak
sport közép dobokat tapasztalatból mondom jó minőségben
Szerintem fordítva. Nekem pl a hátsódobom szép halk, alapjáraton szépen duruzsol, és magasabb fordulaton sincs nagy hangja. A direktszűrővel együtt gyönyörű hangja van, és autópályán szinte nemis hallatszik. Épp ezért tervezem is eladni a drágát
Más fajta hátsódob tetszett meg nekem, és én hangosabbat szeretnék. Később szívesen eladom valakinek, de mostanában nemnagyon érek rá foglalkozni a dologgal.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4513 Dátum:
2007.04.11 szerda, 00:16:00 »
Idézetet írta: posse_old - 2007.03.09 péntek, 15:52:00
Ültető rugó tapasztalata van valakinek mk3-ra?
Milyet érdemes venni? Wolf-nál 30/30 as van, Weitecben 30/30,30/50, és 50/50 namost az 50-hez már nem jó a gyári csillapító.
Se Koni, se Eibach nem gyárt hozzá. Maradt valami?
Eibach gyárt.40-30 van benne nekem is.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4514 Dátum:
2007.04.11 szerda, 07:31:00 »
a lefujó szelep csak fix geosra kell.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4515 Dátum:
2007.04.11 szerda, 11:41:00 »
Idézetet írta: koris_old - 2007.04.11 szerda, 00:16:00
Eibach gyárt.40-30 van benne nekem is.
Olyan van, hogy csak 15-20mm legyen az ültetés?
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4516 Dátum:
2007.04.11 szerda, 13:53:00 »
Idézetet írta: Zoli79_old - 2007.04.11 szerda, 11:41:00
Olyan van, hogy csak 15-20mm legyen az ültetés?
Vágd meg a rúgóidat és akor lesz
Én még nemnagyon láttam 1-2 centit ültető rugókat. Annyi ültetés igazából sem az optikán nem dob, sem a stabilitáson nem javít... Min 4 centi ami már ér valamit. És a Mondeóknál van kerékjárat bőven, szóval nemkell elaprózni
Esetleg cementeszsákokkal belőheted a kívánt magasságot még
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4517 Dátum:
2007.04.11 szerda, 14:00:00 »
A 300mm-et lehet már érezni, hogy jobban rázna???
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4518 Dátum:
2007.04.11 szerda, 14:02:00 »
Idézetet írta: Zoli79_old - 2007.04.11 szerda, 14:00:00
A 300mm-et lehet már érezni, hogy jobban rázna???
Bocsi a 300-at biztos lehet érezni, hogy ráz.Sőt még látni is ahogy szikrázik az alja, ha egyáltalán el tud indulni?!
Tehát a 30mm-re gondoltam.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4519 Dátum:
2007.04.11 szerda, 14:05:00 »
Szerintem az ültetéstől nem ráz jobban, talán egy kicsivel lentebb lesz a súlypontja. Szerintem, ha annyira a stabilitás lenne a lényeg, akkor vmi igazi Bilstein gátlók kellenek alá. Akkor a rugó meg már teljesen mindegy. Bár szerintem a stabilitással ezekkel a kocsikkal semmi baj sincs, hisz úgy néznek ki, mint egy tepsi.
Szerintem attól hogy a rugóból ki lesz vágva, attól egy kicsit sem lesz keményebb.
Ez csupán az én véleményem, a zsigulis tapasztalatokból. Azt sose ültettük.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4520 Dátum:
2007.04.11 szerda, 14:37:00 »
Idézetet írta: Scratch - 2007.04.10 kedd, 21:23:00
Erről írhatnál bővebben!
Mit, hol, mennyiért, hogyan, hova.
A műszer 10e Ft volt
A beszerelés 4e Ft és kb 2 óra.
A ház még 2-3e Ft, attól függően, hogy A oszlopra, vagy műszerfalra akarod rakni
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4521 Dátum:
2007.04.11 szerda, 14:38:00 »
Idézetet írta: Scratch - 2007.04.10 kedd, 21:23:00
Erről írhatnál bővebben!
Mit, hol, mennyiért, hogyan, hova.
A műszer 10e Ft volt
A beszerelés 4e Ft és kb 2 óra.
A ház még 2-3e Ft, attól függően, hogy A oszlopra, vagy műszerfalra akarod rakni
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4522 Dátum:
2007.04.11 szerda, 14:39:00 »
Idézetet írta: posse_old - 2007.04.11 szerda, 14:38:00
A műszer 10e Ft volt
A beszerelés 4e Ft és kb 2 óra.
A ház még 2-3e Ft, attól függően, hogy A oszlopra, vagy műszerfalra akarod rakni
Turbónyomásmérő van 5e Ft ért is.
Amit én vettem az kikapcsolt állapotban fekete, csak gyujtás ráadásával világít.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4523 Dátum:
2007.04.11 szerda, 17:06:00 »
Idézetet írta: posse_old - 2007.04.11 szerda, 14:38:00
A műszer 10e Ft volt
A beszerelés 4e Ft és kb 2 óra.
A ház még 2-3e Ft, attól függően, hogy A oszlopra, vagy műszerfalra akarod rakni
Hova kell bekötni?
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4524 Dátum:
2007.04.11 szerda, 17:42:00 »
Idézetet írta: Scratch - 2007.04.11 szerda, 17:06:00
Hova kell bekötni?
Nekem a turbóból kivezető csőre kötötték ami megy vissza a szívósorba.
A rákötés kb. 10 perc volt.
A belső elrendezés és kábelezés sokkal nehézkesebb volt.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4525 Dátum:
2007.04.11 szerda, 19:49:00 »
Idézetet írta: Zoli79_old - 2007.04.11 szerda, 14:00:00
A 300mm-et lehet már érezni, hogy jobban rázna???
Nekem 6-7 cm-rel lett ültetve. Rendesen látszik, vigyázni kell rá, de jó! Ezeket a rugógat gyártattam hozzá. A spirálozása úgy lett megcsinálva hogy maradt benne egy kis konfort érzet. Persze azért jobban ráz mint a sima gyári, de valamit valamiért. A tuningolásnál mindig le kell mondani a gyári komfortról, plussz az alkatrészek jobban használódnak, sűrübben kell cserélni. A futóművet hozzá lehet és kell is állítani!!!!! Nagyon fontos!!!!! Ami már látszik az legalább a 4cm-es ültetés, az alatt szerintem felesleges hozzá piszkálni
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4526 Dátum:
2007.04.11 szerda, 20:03:00 »
Idézetet írta: PádárZoli_old - 2007.04.11 szerda, 14:05:00
Szerintem az ültetéstől nem ráz jobban, talán egy kicsivel lentebb lesz a súlypontja. Szerintem, ha annyira a stabilitás lenne a lényeg, akkor vmi igazi Bilstein gátlók kellenek alá. Akkor a rugó meg már teljesen mindegy. Bár szerintem a stabilitással ezekkel a kocsikkal semmi baj sincs, hisz úgy néznek ki, mint egy tepsi.
Szerintem attól hogy a rugóból ki lesz vágva, attól egy kicsit sem lesz keményebb.
Ez csupán az én véleményem, a zsigulis tapasztalatokból. Azt sose ültettük.
A rugókból tilos kivágni!!! Akkor lesz ám igazán pattogós. Rengeteg ültetési technológia van. A rugók gyűrü sűrüsége szabályozza a keménység mértékét, minél ritkább annál keményebb. Az igaz, hogy az igazi komoly ültetés az a gátlóval egybe épített rugóval lehet elérni de az 250e-től kezdődik. Itt érdemes már több mindent cserélni, szilentek stb. Igen is keményebb lesz, de ez a lényege, ettől lesz kevésbé billegősebb az autó.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4527 Dátum:
2007.04.11 szerda, 21:09:00 »
Idézetet írta: Silver_old - 2007.04.11 szerda, 19:49:00
Nekem 6-7 cm-rel lett ültetve. Rendesen látszik, vigyázni kell rá, de jó! Ezeket a rugógat gyártattam hozzá. A spirálozása úgy lett megcsinálva hogy maradt benne egy kis konfort érzet. Persze azért jobban ráz mint a sima gyári, de valamit valamiért. A tuningolásnál mindig le kell mondani a gyári komfortról, plussz az alkatrészek jobban használódnak, sűrübben kell cserélni. A futóművet hozzá lehet és kell is állítani!!!!! Nagyon fontos!!!!! Ami már látszik az legalább a 4cm-es ültetés, az alatt szerintem felesleges hozzá piszkálni
Mennyi volt legyártatni a rugókat? Olcsóbb volt mint egy cég kínálatából megvenni?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4528 Dátum:
2007.04.11 szerda, 21:12:00 »
Idézetet írta: posse_old - 2007.04.11 szerda, 17:42:00
Nekem a turbóból kivezető csőre kötötték ami megy vissza a szívósorba.
A rákötés kb. 10 perc volt.
A belső elrendezés és kábelezés sokkal nehézkesebb volt.
Régóta izgatja ez a dolog az én fantáziámat is.
Órákat hol nézegettél? Hol van jó választék?
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4529 Dátum:
2007.04.11 szerda, 21:58:00 »
Idézetet írta: Rocco-D_old - 2007.04.11 szerda, 21:09:00
Mennyi volt legyártatni a rugókat? Olcsóbb volt mint egy cég kínálatából megvenni?
Nekem ingyen volt
+ gátlókat is feltőltötték. Nem is a pénz volt a fontos hanem amiket lehet kapni azoktól kiesik a tömésed olyan kemények (pl:Eibach 60mm), a 30-40mm az meg kevés. Ezeket meg olyanra csinálják amilyet szeretnél, persze megfelelő keretek között és a lehetőségeghez mérten. Egyébbként meg ha jól tudom olyan 25e körül van a 4db. Vinni kell a gyárit és abból csinálják. Picit körülményes ha az ember nem tudja megoldani a ki-be szerelést. A gátlók újra töltése is 25e ft a 4 db. Csak jó gátlóba érdemes cserélni különben szétver mindent rövid idő alatt. A gagyi meg hamar kilágyul. Van lehetőség a lengökar szilentek vulkanizálására is, ez sokkal tartósabb és keményebb mint a gyári. Épített autókba is ilyeneket tesznek, Nagyon sok mindent kell ahoz megtenni hogy igazán sportos futóműved legyen. Én is idővel komplett gátlós rugóra szeretném kicserélni ami állitható ez kb: 200-300e között van. Addig ez is teljesen hibátlan!! Ja, kartervédőt azonnal feltenni különben.......
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4530 Dátum:
2007.04.11 szerda, 22:43:00 »
Idézetet írta: Silver_old - 2007.04.11 szerda, 21:58:00
Nekem ingyen volt
+ gátlókat is feltőltötték. Nem is a pénz volt a fontos hanem amiket lehet kapni azoktól kiesik a tömésed olyan kemények (pl:Eibach 60mm), a 30-40mm az meg kevés. Ezeket meg olyanra csinálják amilyet szeretnél, persze megfelelő keretek között és a lehetőségeghez mérten. Egyébbként meg ha jól tudom olyan 25e körül van a 4db. Vinni kell a gyárit és abból csinálják. Picit körülményes ha az ember nem tudja megoldani a ki-be szerelést. A gátlók újra töltése is 25e ft a 4 db. Csak jó gátlóba érdemes cserélni különben szétver mindent rövid idő alatt. A gagyi meg hamar kilágyul. Van lehetőség a lengökar szilentek vulkanizálására is, ez sokkal tartósabb és keményebb mint a gyári. Épített autókba is ilyeneket tesznek, Nagyon sok mindent kell ahoz megtenni hogy igazán sportos futóműved legyen. Én is idővel komplett gátlós rugóra szeretném kicserélni ami állitható ez kb: 200-300e között van. Addig ez is teljesen hibátlan!! Ja, kartervédőt azonnal feltenni különben.......
Tudsz mutatni képet? Kíváncsi vagyok milyen a 6-7centis ültetés a Mondin.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4531 Dátum:
2007.04.11 szerda, 22:46:00 »
Idézetet írta: Rocco-D_old - 2007.04.11 szerda, 22:43:00
Tudsz mutatni képet? Kíváncsi vagyok milyen a 6-7centis ültetés a Mondin.
Ha sikerül felraknom a képet akkor igen, de csak holnap.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4532 Dátum:
2007.04.11 szerda, 23:16:00 »
Idézetet írta: Silver_old - 2007.04.11 szerda, 21:58:00
Nekem ingyen volt
+ gátlókat is feltőltötték. Nem is a pénz volt a fontos hanem amiket lehet kapni azoktól kiesik a tömésed olyan kemények (pl:Eibach 60mm), a 30-40mm az meg kevés. Ezeket meg olyanra csinálják amilyet szeretnél, persze megfelelő keretek között és a lehetőségeghez mérten. Egyébbként meg ha jól tudom olyan 25e körül van a 4db. Vinni kell a gyárit és abból csinálják. Picit körülményes ha az ember nem tudja megoldani a ki-be szerelést. A gátlók újra töltése is 25e ft a 4 db. Csak jó gátlóba érdemes cserélni különben szétver mindent rövid idő alatt. A gagyi meg hamar kilágyul. Van lehetőség a lengökar szilentek vulkanizálására is, ez sokkal tartósabb és keményebb mint a gyári. Épített autókba is ilyeneket tesznek, Nagyon sok mindent kell ahoz megtenni hogy igazán sportos futóműved legyen. Én is idővel komplett gátlós rugóra szeretném kicserélni ami állitható ez kb: 200-300e között van. Addig ez is teljesen hibátlan!! Ja, kartervédőt azonnal feltenni különben.......
Ügyes...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4533 Dátum:
2007.04.12 csütörtök, 08:15:00 »
Én vhogy sose ültetnék le kocsit. Az enyém is a 14"-es kerekekkel mindig húzta a sárfogót minden fekvőrendőrnél. Ha 5-en ültünk benne, még kanyarba is karcolt. Most a 16-os kerekekkel, meg hogy nem válótméret a gumi rajta, most frankó, nem ér le az alja.
Ha meg azt akarom, hogy kirázódjon a vesekövem, beülök a zsigába!
Naplózva
Dodi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 592
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4534 Dátum:
2007.04.12 csütörtök, 09:08:00 »
Idézetet írta: Scratch - 2007.04.10 kedd, 21:24:00
És vajon gyárilag akkor miért nincs benne ilyen? 20-50e Ft körül vesztegetik őket, annyit nem ér meg?
Tulajdonképpen minden korszerű turbóban van ilyen gyárilag lásd:
www.ahturbo.hu-technikai
info-visszakeringető szelep. Nem tudtam belinkelni mert valami jávás struktúra.
Naplózva
2010.11. 2.0 TDCI TITANIUM FACELIFT WEBASTO
2002.10. TDCI GHIA, 130Le, bőr, két pedál
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4535 Dátum:
2007.04.12 csütörtök, 12:16:00 »
Idézetet írta: Scratch - 2007.04.11 szerda, 21:12:00
Régóta izgatja ez a dolog az én fantáziámat is.
Órákat hol nézegettél? Hol van jó választék?
Én nem eröltettem meg magam. Utólag bánom mert 4-5e Ft is spórolhattam volna.
Épp útbaesett a bombastik ahol volt is ebből a fajtából 1db, ugyhogy ott vettem.
Szerintem ha rendesen körbejárod a témát akár egy tizesből is ki lehet hozni. A beszerelést meg egy rátermett szaki megoldja, vagy nekem a Petrányinál is mondták, hogy megcsinálják.
Végül egy szakihoz vittem, aki 2 perc alatt ugy szétkapta a kocsimat, hogy csak pislogtam
)))))))
Kábelt is erősebbet szerelt be mint amit gyárilag adtak.
Ha rásüt a nap, nem nagyon látom. Lehet jobb lett volna a fehér számlaposat venni, este viszont nagyon BABA
))
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4536 Dátum:
2007.04.12 csütörtök, 13:37:00 »
Idézetet írta: Silver_old - 2007.04.11 szerda, 21:58:00
Nekem ingyen volt
+ gátlókat is feltőltötték. Nem is a pénz volt a fontos hanem amiket lehet kapni azoktól kiesik a tömésed olyan kemények (pl:Eibach 60mm), a 30-40mm az meg kevés. Ezeket meg olyanra csinálják amilyet szeretnél, persze megfelelő keretek között és a lehetőségeghez mérten. Egyébbként meg ha jól tudom olyan 25e körül van a 4db. Vinni kell a gyárit és abból csinálják. Picit körülményes ha az ember nem tudja megoldani a ki-be szerelést. A gátlók újra töltése is 25e ft a 4 db. Csak jó gátlóba érdemes cserélni különben szétver mindent rövid idő alatt. A gagyi meg hamar kilágyul. Van lehetőség a lengökar szilentek vulkanizálására is, ez sokkal tartósabb és keményebb mint a gyári. Épített autókba is ilyeneket tesznek, Nagyon sok mindent kell ahoz megtenni hogy igazán sportos futóműved legyen. Én is idővel komplett gátlós rugóra szeretném kicserélni ami állitható ez kb: 200-300e között van. Addig ez is teljesen hibátlan!! Ja, kartervédőt azonnal feltenni különben.......
Én 500-600 Euro környékén láttam az ebay-en komplett szettet rugóval, gátlóval, garanciával. Én csak optikailag szeretném egy kicsit, ha lejjebb lenne 3-3 centivel. A rugókat nem szabad vágatni! Nekem a komfort így jó ahogy van, de azért jó lenne, ha nem lenne ökölnyi nagyságú rés a vas és a kerék között... Új kerekeket, új gumikat meg százezres nagyságrendért lehetne venni, így marad a 3-3 centis ültetés rugókkal. Szintén az ebay-en láttam és szállítással 20-25-ből itthon is lehet. Marad a gyári gátló, kicsit pofásabb lesz, de nem szedi szét a futómővet
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4537 Dátum:
2007.04.12 csütörtök, 19:20:00 »
Idézetet írta: Dodi_old - 2007.04.12 csütörtök, 09:08:00
Tulajdonképpen minden korszerű turbóban van ilyen gyárilag lásd:
www.ahturbo.hu-technikai
info-visszakeringető szelep. Nem tudtam belinkelni mert valami jávás struktúra.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4538 Dátum:
2007.04.12 csütörtök, 19:21:00 »
Idézetet írta: posse_old - 2007.04.12 csütörtök, 12:16:00
Én nem eröltettem meg magam. Utólag bánom mert 4-5e Ft is spórolhattam volna.
Épp útbaesett a bombastik ahol volt is ebből a fajtából 1db, ugyhogy ott vettem.
Szerintem ha rendesen körbejárod a témát akár egy tizesből is ki lehet hozni. A beszerelést meg egy rátermett szaki megoldja, vagy nekem a Petrányinál is mondták, hogy megcsinálják.
Végül egy szakihoz vittem, aki 2 perc alatt ugy szétkapta a kocsimat, hogy csak pislogtam
)))))))
Kábelt is erősebbet szerelt be mint amit gyárilag adtak.
Ha rásüt a nap, nem nagyon látom. Lehet jobb lett volna a fehér számlaposat venni, este viszont nagyon BABA
))
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4539 Dátum:
2007.04.14 szombat, 23:34:00 »
Idézetet írta: Rocco-D_old - 2007.04.11 szerda, 22:43:00
Tudsz mutatni képet? Kíváncsi vagyok milyen a 6-7centis ültetés a Mondin.
Ilyen lett, talán még a 18-as kereket elbírná a 17-es helyett. Majd meglátom.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4540 Dátum:
2007.04.14 szombat, 23:42:00 »
Itt a másik kép, az előbb nem sikerült.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4541 Dátum:
2007.04.15 vasárnap, 01:17:00 »
Idézetet írta: Silver_old - 2007.04.14 szombat, 23:42:00
Itt a másik kép, az előbb nem sikerült.
ejha na ez már ültetés!
De ezzel így a legkisebb fekvőrendőr is para
Én max air ride-dal merném így letenni, mert azzal nem gáz, ha szorult helyzetbe kerülnék, egy gombnyomás felemeli az autót
na de majd ha több100 ezer forintom lesz rá...
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4542 Dátum:
2007.04.15 vasárnap, 20:47:00 »
Idézetet írta: Rocco-D_old - 2007.04.15 vasárnap, 01:17:00
ejha na ez már ültetés!
De ezzel így a legkisebb fekvőrendőr is para
Én max air ride-dal merném így letenni, mert azzal nem gáz, ha szorult helyzetbe kerülnék, egy gombnyomás felemeli az autót
na de majd ha több100 ezer forintom lesz rá...
Nem vészes, persze jobban oda kell figyelni. Egyébként az álló rendőrrel jobban kell vigyázni, több "kárt" okoz.
(Bocsi a klubbos rendőröktől)
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4543 Dátum:
2007.04.15 vasárnap, 23:58:00 »
Idézetet írta: Silver_old - 2007.04.15 vasárnap, 20:47:00
Nem vészes, persze jobban oda kell figyelni. Egyébként az álló rendőrrel jobban kell vigyázni, több "kárt" okoz.
(Bocsi a klubbos rendőröktől)
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4544 Dátum:
2007.04.20 péntek, 15:18:00 »
Lenne egy kerdesem.
Van itt egy srac, aki azt mondja, hogy valami szamitogepes okossaggal eleg dolgokat lehetne csinalni. Megpedig egy 1.8-as benyasbol (125hp/92kw) ki lehetne hozni 141hp/104kw adatokat +25NM. (Soot, allitolag a fogyasztas is javulhat.)
Ez valoban lehetseges lenne?
Ha meg is lehet csinalni, ez hogyan befolyasolja a garanciat, marmint ha az auto meg garancialis?
Van ehhez hasonlo otletetek?
Nem vaghatja ilyesmi haza az egesz kocsit?
Nem igazan akarom megcsinalni, de az a plusz ami jarna vele kicsit azert csabit.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4545 Dátum:
2007.04.20 péntek, 15:48:00 »
Idézetet írta: Charlie_old - 2007.04.20 péntek, 15:18:00
Lenne egy kerdesem.
Van itt egy srac, aki azt mondja, hogy valami szamitogepes okossaggal eleg dolgokat lehetne csinalni. Megpedig egy 1.8-as benyasbol (125hp/92kw) ki lehetne hozni 141hp/104kw adatokat +25NM. (Soot, allitolag a fogyasztas is javulhat.)
Ez valoban lehetseges lenne?
Ha meg is lehet csinalni, ez hogyan befolyasolja a garanciat, marmint ha az auto meg garancialis?
Van ehhez hasonlo otletetek?
Nem vaghatja ilyesmi haza az egesz kocsit?
Nem igazan akarom megcsinalni, de az a plusz ami jarna vele kicsit azert csabit.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4546 Dátum:
2007.04.20 péntek, 15:51:00 »
Idézetet írta: napu - 2007.04.20 péntek, 15:48:00
Igen, meglehet.
Garancia viszont ugorhat.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4547 Dátum:
2007.04.20 péntek, 16:05:00 »
Idézetet írta: Charlie_old - 2007.04.20 péntek, 15:18:00
Lenne egy kerdesem.
Van itt egy srac, aki azt mondja, hogy valami szamitogepes okossaggal eleg dolgokat lehetne csinalni. Megpedig egy 1.8-as benyasbol (125hp/92kw) ki lehetne hozni 141hp/104kw adatokat +25NM. (Soot, allitolag a fogyasztas is javulhat.)
Ez valoban lehetseges lenne?
Ha meg is lehet csinalni, ez hogyan befolyasolja a garanciat, marmint ha az auto meg garancialis?
Van ehhez hasonlo otletetek?
Nem vaghatja ilyesmi haza az egesz kocsit?
Nem igazan akarom megcsinalni, de az a plusz ami jarna vele kicsit azert csabit.
Nekem volt egy off bévecim. Egyhatos mocival. Azon gondolkodtam, hogy a fenébe lehetne a 101 paciból legalább 120-at csinálni. Szétnéztem a neten hetekig. Chip-tuning, (vagy számítógépes szabályozás), szívó-oldali, kipuff-oldali tuning stb... speckó gyertyák a kábelekkel, stb.. és így kötöttem ki a 2 literes Mondinál
Arról nem is beszélve, hogy ha belenyúlnak az elektronikába, az is okozhat problémákat. Én azt mondanám, ha garanciával csinálja az ismerős, akkor talán. Az is lényeges, hogy az autó egyéb, a tuninggal (teljesítmény-növeléssel érintett) alkatrészei esetleg korábban kophatnak, sérülhetnek. Erre sokan felhívták a figyelmemet, mikor bele akartam vágni annak idején. Egy optimalizálás az elektronikának esetlet garanciával jól jöhet azért.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4548 Dátum:
2007.04.20 péntek, 21:15:00 »
koszi a segitseget, valoszinu, egyenlore meg nem lesz semmi, felek tole egy kicsit. Majd legkozelebb nagyobb motorban gondolkozom.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4549 Dátum:
2007.04.20 péntek, 21:34:00 »
Idézetet írta: Charlie_old - 2007.04.20 péntek, 21:15:00
koszi a segitseget, valoszinu, egyenlore meg nem lesz semmi, felek tole egy kicsit. Majd legkozelebb nagyobb motorban gondolkozom.
Ez a helyes meglátás....
Volt egy időszak, amikor én is majdnem elcsábúltam, utána érdeklődtem, aztán rájöttem: ezt nem nekem találták ki. Ha már semmi sem vígasztal és mindenáron 10 LE-el többet akarok, akkor elgondolkodom egy új autón:))
Naplózva
Oldalak:
1
...
84
85
86
87
88
89
90
[
91
]
92
93
94
95
96
97
98
...
188
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ