Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:05:25 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 86 87 88 89 90 91 92 [93] 94 95 96 97 98 99 100 ... 188   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Tuning  (Megtekintve 2693404 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4600 Dátum: 2007.04.29 vasárnap, 00:05:00 »

Nem szívesen ugatok közbe, de ha jól emlékszek egyszer ebből volt már egy kis összetűzés ebben a topikban... Nem célszerű ilyen őszinte, nyers véleménynyilvánítással illetni a másikat. 2 életfelfogás ütközik, nincs értelme vitázni...
Hááát  igen...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4601 Dátum: 2007.04.29 vasárnap, 00:37:00 »

Ne érts félre, értékelem én a teljesítményt. De. Itt sok embernek munkaeszköze, meg ilyenek. A másik meg, hogy mi a bejelentkező-szöveged. Az autók megalázója. Most mondd, ne kapja fel az ember a fejét? Szóval ez egy kicsit erős
Háát igen, kinek ez, kinek az.
Apró javítás csak, sztem escortos az összes többi autót "alázza" az aláírásában.
Felesleges sztem ezen kűzdeni, escortosnak mindíg ez lesz majd élete értelme, Angel pedig szelepsapkából is csak gyárit fog venni, amivel 3l alatt fogyaszt 200km-en.  
Maradjunk szerintem annyiban, hogy ezek a nemtetszések maradnak azon a szinten, minthogy jön egy új mondeós, és rögtön leugatjuk piszricsáré dolgokkal, ahelyett, hogy összeszednénk magunkat, és leírnánk 5000xrre, hogy 10w-40 vagy mittomén.
Segíteni vagyunk egymásnak, nem beszólni, ugye?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4602 Dátum: 2007.04.29 vasárnap, 00:59:00 »

Háát igen, kinek ez, kinek az.
Apró javítás csak, sztem escortos az összes többi autót "alázza" az aláírásában.
Felesleges sztem ezen kűzdeni, escortosnak mindíg ez lesz majd élete értelme, Angel pedig szelepsapkából is csak gyárit fog venni, amivel 3l alatt fogyaszt 200km-en.  
Maradjunk szerintem annyiban, hogy ezek a nemtetszések maradnak azon a szinten, minthogy jön egy új mondeós, és rögtön leugatjuk piszricsáré dolgokkal, ahelyett, hogy összeszednénk magunkat, és leírnánk 5000xrre, hogy 10w-40 vagy mittomén.
Segíteni vagyunk egymásnak, nem beszólni, ugye?
Hát igen. Pontosan tudom, hogyan értette az autók megalázóját.
Nekem az aláírással van gondom. Ez azért elég kötekedő stílus. Most akkor a mi autóinkat is megalázza? Engem zavar. Látod az, hogy escortos, és nem mondeós, na az nem zavar.
Én sem írom oda az aláírásomba, hogy utálom a xarrá tuningolt autókat, akik saját magukat alázzák meg.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4603 Dátum: 2007.04.29 vasárnap, 01:10:00 »

Hát igen. Pontosan tudom, hogyan értette az autók megalázóját.
Nekem az aláírással van gondom. Ez azért elég kötekedő stílus. Most akkor a mi autóinkat is megalázza? Engem zavar. Látod az, hogy escortos, és nem mondeós, na az nem zavar.
Én sem írom oda az aláírásomba, hogy utálom a xarrá tuningolt autókat, akik saját magukat alázzák meg.
Kötekedő stílus? Hmmm, erre nem mondok semmit, főleg Neked.
Az én autómat megalázhatja, nincs semmiféle alvási problémám, ha valaki jobb nálam.
Minden viszonyítás kérdése. Lehet, hogy az övé gyorsabb, az enyém kényelmesebb. Lehet a te autódnál az övé gyorsabb, de a tied kevesebbet eszik, satöbbi, satöbbi, satöbbi.
Az én kedvenc színem a kék, a tiéd miért nem ugyanaz? Legyen a te kedvenc színed is kék, mert engem zavar. Én szeretem a rusztnit céklával és vanilliafagyival, te miért nem? Szeressed, mert külömben nem vagy igazi mondeós... Na ez a vita körülbelül erről szól.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4604 Dátum: 2007.04.29 vasárnap, 09:10:00 »

Helló ! Tádé barátom most szívemhez szoltál és csak igazat beszéltél arany betükkel ! Ez jóljött a mai napom már jólindul :DDD Az eredeti szelepsapkás szövegről neis beszéljünk sírtam a röhögéstől :DDD
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4605 Dátum: 2007.04.29 vasárnap, 09:12:00 »

Angel-el nincs nekem SEMMI bajom ! Csak azért ha már Tádé is észrevett valamit akkor talán lehet benne valami ! Rocco igazad van !!!!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4606 Dátum: 2007.04.29 vasárnap, 09:46:00 »

Kötekedő stílus? Hmmm, erre nem mondok semmit, főleg Neked.
Az én autómat megalázhatja, nincs semmiféle alvási problémám, ha valaki jobb nálam.
Minden viszonyítás kérdése. Lehet, hogy az övé gyorsabb, az enyém kényelmesebb. Lehet a te autódnál az övé gyorsabb, de a tied kevesebbet eszik, satöbbi, satöbbi, satöbbi.
Az én kedvenc színem a kék, a tiéd miért nem ugyanaz? Legyen a te kedvenc színed is kék, mert engem zavar. Én szeretem a rusztnit céklával és vanilliafagyival, te miért nem? Szeressed, mert külömben nem vagy igazi mondeós... Na ez a vita körülbelül erről szól.
Nem egyről beszélünk. Tőlem természetesen azt csinál, amit akar, nincs is ezzel gond.
Mind1, hadjuk.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4607 Dátum: 2007.04.29 vasárnap, 09:47:00 »

Angel-el nincs nekem SEMMI bajom ! Csak azért ha már Tádé is észrevett valamit akkor talán lehet benne valami ! Rocco igazad van !!!!
Nagyon köszönöm...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4608 Dátum: 2007.04.29 vasárnap, 12:22:00 »

Escort,
 
Most találtam egy lapot, autó szerint mondja, milyen turbó van, ezek szerint az Mk3TDDi Gt20, a TDCi Gt17-tel megy. De mjjér? Gt20 később kezd tölteni?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4609 Dátum: 2007.04.29 vasárnap, 14:05:00 »

Escort,
 
Most találtam egy lapot, autó szerint mondja, milyen turbó van, ezek szerint az Mk3TDDi Gt20, a TDCi Gt17-tel megy. De mjjér? Gt20 később kezd tölteni?
Melyik TDCi? Mert messze nem azonosak a turbok a TDCi-ken.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4610 Dátum: 2007.04.29 vasárnap, 15:00:00 »

Szia Tádé! A GT20 és az az felettiek a 25, VNT25 stb. nagyon sok kipuffgáz kell a megindításához, de ha bepörög akkor brutálisat odavág! tehát inkább 2.5-ös motorok tól ajánlják !!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4611 Dátum: 2007.04.29 vasárnap, 17:58:00 »

Szia Tádé! A GT20 és az az felettiek a 25, VNT25 stb. nagyon sok kipuffgáz kell a megindításához, de ha bepörög akkor brutálisat odavág! tehát inkább 2.5-ös motorok tól ajánlják !!
Ez igaz, a GT20-at 180 lovas 2.5-ös TDI motorokra szereltek gyárilag.
TDI octaviámra szegeltem ilyet igényesen.....ha valaki kinyitotta a motorháztetőt és kimondottan nem ismerte a gt20-at meg nem mondta volna , hogy az nem gyárilag van benn.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4612 Dátum: 2007.04.30 hétfő, 15:07:00 »

Tádé Most teszek fel 1 A4-re a gyári Gt17-re gt20 kompresszorházat vad lessz Smiley)))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4613 Dátum: 2007.04.30 hétfő, 22:57:00 »

Tádé Most teszek fel 1 A4-re a gyári Gt17-re gt20 kompresszorházat vad lessz Smiley)))
Escortospeti, azért legalább  EZT
 ugye megszoktátok nézni hogy mit hova lehet vagy érdemes felrakni?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4614 Dátum: 2007.05.02 szerda, 18:05:00 »

mit szóltok a chip-tuninghoz? 2.0 TDCi 115Le. Megnő a fogyasztás? A motort nem tesszi tönkre? 30ért tudok. Sztem megéri
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4615 Dátum: 2007.05.02 szerda, 18:08:00 »

mit szóltok a chip-tuninghoz? 2.0 TDCi 115Le. Megnő a fogyasztás? A motort nem tesszi tönkre? 30ért tudok. Sztem megéri
Na ebben megoszlanak a vélemények rendesen. Én a "nem" párti vagyok. Inkább gyűjtök egy 2,2-re.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4616 Dátum: 2007.05.02 szerda, 19:17:00 »

mit szóltok a chip-tuninghoz? 2.0 TDCi 115Le. Megnő a fogyasztás? A motort nem tesszi tönkre? 30ért tudok. Sztem megéri
Én is a nem párti vagyok, de a 115 tdci esetében valószínűleg nem túl nagy kockázat.
Ugyi az egy visszafogott motor... van belőle 130-as is...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4617 Dátum: 2007.05.02 szerda, 20:25:00 »

Escortospeti, azért legalább  EZT
 ugye megszoktátok nézni hogy mit hova lehet vagy érdemes felrakni?
Sztem is a 115 tdci  esetében nem túl nagy kockázat még ha ésszel csinálják,de az általában nem 30ft-ba kerül.Azért,ha megcsináltatod a tapasztalatokra kíváncsi lennék.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4618 Dátum: 2007.05.02 szerda, 20:33:00 »

mit szóltok a chip-tuninghoz? 2.0 TDCi 115Le. Megnő a fogyasztás? A motort nem tesszi tönkre? 30ért tudok. Sztem megéri
Füstölni fogsz. De nagyon. Intenzívebb rövidebb idejűek lesznek a kigyorsításaid. Ha nem csutkán nyomod állandóan akkor elméletileg még lehet hogy kissebb is lesz a fogyasztásod.  Ja és ne powerboxot rakj bele mert azzal szét...od a motort. Programoztasd át, az a drágább de biztosabb. Gondolkoztam én is rajta de egyelőre marad. Nekem még ugyahogy elegendő ami van.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4619 Dátum: 2007.05.02 szerda, 20:40:00 »

Füstölni fogsz. De nagyon. Intenzívebb rövidebb idejűek lesznek a kigyorsításaid. Ha nem csutkán nyomod állandóan akkor elméletileg még lehet hogy kissebb is lesz a fogyasztásod.  Ja és ne powerboxot rakj bele mert azzal szét...od a motort. Programoztasd át, az a drágább de biztosabb. Gondolkoztam én is rajta de egyelőre marad. Nekem még ugyahogy elegendő ami van.
Így könnyű,2.2 nekem is elég lenne....
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4620 Dátum: 2007.05.02 szerda, 21:04:00 »

köszi mindenkinek az infot
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4621 Dátum: 2007.05.02 szerda, 21:05:00 »

Sztem is a 115 tdci  esetében nem túl nagy kockázat még ha ésszel csinálják,de az általában nem 30ft-ba kerül.Azért,ha megcsináltatod a tapasztalatokra kíváncsi lennék.
tuningos haverok, ezért csak annyi. ezzel foglalatoskodnak
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4622 Dátum: 2007.05.02 szerda, 21:58:00 »

mit szóltok a chip-tuninghoz? 2.0 TDCi 115Le. Megnő a fogyasztás? A motort nem tesszi tönkre? 30ért tudok. Sztem megéri
A 30 ezrest ne.
Szerintem.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4623 Dátum: 2007.05.05 szombat, 13:52:00 »

Sziasztok,  
egy 2002-es V6-os Mondeom van. Rendeltem hozzá Brisk gyertyákat az LGS szériából, de sehol nem találok gyertyakábelt a kocsihoz. Szerintetek a gyári kábel elegendő ezekhez, vagy érdemes kutatnom tuning kábel után? Mivel nem egyszerű a gyertyacsere ezen a motoron, inkább csak egyszer szedetném szét, ezért nagyon megköszönöm a hasznos válaszokat. Akár mélben is az equad@chello.hu címre is.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4624 Dátum: 2007.05.05 szombat, 16:25:00 »

A 30 ezrest ne.
Szerintem.
Rossz tapasztalat?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4625 Dátum: 2007.05.05 szombat, 17:42:00 »

Sziasztok,  
egy 2002-es V6-os Mondeom van. Rendeltem hozzá Brisk gyertyákat az LGS szériából, de sehol nem találok gyertyakábelt a kocsihoz. Szerintetek a gyári kábel elegendő ezekhez, vagy érdemes kutatnom tuning kábel után? Mivel nem egyszerű a gyertyacsere ezen a motoron, inkább csak egyszer szedetném szét, ezért nagyon megköszönöm a hasznos válaszokat. Akár mélben is az equad@chello.hu címre is.
Akármilyen gyertyát teszel bele, csak roszabb lesz, kizárólag a gyárit szereti.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #4626 Dátum: 2007.05.05 szombat, 19:31:00 »

Az már mindegy, megrendeltem. :-) Egy próbát megér, max megkérem a Cromaxos fiúkat, hogy a "régit" ne dobják ki.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4627 Dátum: 2007.05.05 szombat, 21:07:00 »

Az már mindegy, megrendeltem. :-) Egy próbát megér, max megkérem a Cromaxos fiúkat, hogy a "régit" ne dobják ki.
Persze, próbáld ki, semmit nem veszítesz, max. pár lóerőt. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #4628 Dátum: 2007.05.06 vasárnap, 00:16:00 »

Rossz tapasztalat?
Utánaolvastam,sok infó van a neten!
Csak tudni kell keresni!
De ezt Neked mondjam?-:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4629 Dátum: 2007.05.06 vasárnap, 10:52:00 »

Üdvözlök mindenkit.
Az lenne a kérdésem, hogy a motortuninghoz mit javasoltok (P-box vagy átprogramozás)? Hol lehetne megcsináltatni, Budapest területén belűl?  
Összegben mennyi lenne?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4630 Dátum: 2007.05.06 vasárnap, 10:59:00 »

Üdvözlök mindenkit.
Az lenne a kérdésem, hogy a motortuninghoz mit javasoltok (P-box vagy átprogramozás)? Hol lehetne megcsináltatni, Budapest területén belűl?  
Összegben mennyi lenne?
Vegyél egy nagyobb mocival szerelt tütüt
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4631 Dátum: 2007.05.06 vasárnap, 11:14:00 »

Vegyél egy nagyobb mocival szerelt tütüt
Lehet,hogy valakinek nem mindegy, hogy mennyit ad az autójáért. Egy jó 2.2-es nem hiszem hogy van 4 millió alatt, de 2.0-ás TDDi-ben már lehet venni jót 2.5-ért is.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4632 Dátum: 2007.05.06 vasárnap, 11:24:00 »

Üdvözlök mindenkit.
Az lenne a kérdésem, hogy a motortuninghoz mit javasoltok (P-box vagy átprogramozás)? Hol lehetne megcsináltatni, Budapest területén belűl?  
Összegben mennyi lenne?
P-Box-ot semmiképp. Nolfi mondta meg a frankót, add el a Di-t, és vegyél V6-ot!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4633 Dátum: 2007.05.06 vasárnap, 11:25:00 »

Lehet,hogy valakinek nem mindegy, hogy mennyit ad az autójáért. Egy jó 2.2-es nem hiszem hogy van 4 millió alatt, de 2.0-ás TDDi-ben már lehet venni jót 2.5-ért is.
2.5 V6-ok mennek a legjobb árba!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #4634 Dátum: 2007.05.06 vasárnap, 11:28:00 »

2.5 V6-ok mennek a legjobb árba!
Nem véletlen!!!!!!!!!
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4635 Dátum: 2007.05.06 vasárnap, 11:31:00 »

Nem véletlen!!!!!!!!!
Drága az adója, sokat fogyaszt. De valamiért valamit, ezért olcsón megtudod venni, és jól is megy.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #4636 Dátum: 2007.05.06 vasárnap, 11:35:00 »

Drága az adója, sokat fogyaszt. De valamiért valamit, ezért olcsón megtudod venni, és jól is megy.
Kevevesebb a + mint a -.
Te miért is nem egy V6-ot hajtasz 7 éve?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4637 Dátum: 2007.05.06 vasárnap, 11:38:00 »

Kevevesebb a + mint a -.
Te miért is nem egy V6-ot hajtasz 7 éve?
Mert nekem nem a tuning, és nem az erő a cél, hanem a kedvező fogyasztás. De aki erőt akar, az ne a fogyira menjen!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #4638 Dátum: 2007.05.06 vasárnap, 11:48:00 »

Mert nekem nem a tuning, és nem az erő a cél, hanem a kedvező fogyasztás. De aki erőt akar, az ne a fogyira menjen!
A kettő nem zárja ki egymást.
Az enyém is chip-es és még keveset is eszik.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4639 Dátum: 2007.05.06 vasárnap, 17:04:00 »

A kettő nem zárja ki egymást.
Az enyém is chip-es és még keveset is eszik.
Nem zárja ki, de lényegében ugyan ott vagy anyagilag. Egy 2.2 TDCi-t megvenni drága, és fenntartani olcsó, egy V6-ot megvenni olcsó, és fenntartani nehéz.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #4640 Dátum: 2007.05.06 vasárnap, 21:45:00 »

Nem zárja ki, de lényegében ugyan ott vagy anyagilag. Egy 2.2 TDCi-t megvenni drága, és fenntartani olcsó, egy V6-ot megvenni olcsó, és fenntartani nehéz.
Ez amit leírtál ez igaz, épp ezért van talán a legkevesebb ezekből.
De ha már valakinek meg van a 2.0-ás dízele és szeretne egy kis plussz erőt,szerintem a legutolsó gondolata lenne az, hogy lecserélje egy benzinesre, vagy eleve egy másik autóra ami ki tudja, hogy milyen. Ez csak azoknak megy akiknek semmi sem drága, csak ők nem mondeóban utaznak.....
Szerintem sokan gondolkoztak már chip tuningon, hogy legyen egy kis plussz erő,de meg se fordult a fejükben az autócsere.Valaki bevállalja valaki nem, mindenkinek a saját döntése. Én azt vallom, hogy egy széria autót is kitudnék nyírni két nap alatt ha úgy bánnék vele, meg egy chip tuningossal is el tudnék menni 300 e-t ha normálisan használom.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4641 Dátum: 2007.05.06 vasárnap, 22:02:00 »

Ez amit leírtál ez igaz, épp ezért van talán a legkevesebb ezekből.
De ha már valakinek meg van a 2.0-ás dízele és szeretne egy kis plussz erőt,szerintem a legutolsó gondolata lenne az, hogy lecserélje egy benzinesre, vagy eleve egy másik autóra ami ki tudja, hogy milyen. Ez csak azoknak megy akiknek semmi sem drága, csak ők nem mondeóban utaznak.....
Szerintem sokan gondolkoztak már chip tuningon, hogy legyen egy kis plussz erő,de meg se fordult a fejükben az autócsere.Valaki bevállalja valaki nem, mindenkinek a saját döntése. Én azt vallom, hogy egy széria autót is kitudnék nyírni két nap alatt ha úgy bánnék vele, meg egy chip tuningossal is el tudnék menni 300 e-t ha normálisan használom.
Ez is egy álláspont. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4642 Dátum: 2007.05.06 vasárnap, 22:19:00 »

Szerintem az a legjobb tuning, ha veszel egy benzines turbóst. Mondjuk egy 2,5-ös (vagy nagyobb) motorral, szigorúan 4x4. Na az a tuning...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4643 Dátum: 2007.05.06 vasárnap, 22:24:00 »

Szerintem az a legjobb tuning, ha veszel egy benzines turbóst. Mondjuk egy 2,5-ös (vagy nagyobb) motorral, szigorúan 4x4. Na az a tuning...
Yes Master
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4644 Dátum: 2007.05.06 vasárnap, 22:43:00 »

A chiptuninggot nem szabadna csak így elvetni. Off-os vw pdtdi-k 105-170 le-ig futnak gyárilag, garanciával! A mondiban szerintetek nincsen ekkora tartalék + 25-35 le-re? Amúgy a következő beruházás a fényezés javításán túl a chip megírása lesz!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4645 Dátum: 2007.05.06 vasárnap, 23:06:00 »

Azért ez így nem igaz. A 105 lovas az 1,9-es, a 170 meg 2.0. Nemcsak hogy a turbója nem ugyanaz, de a fej is teljesen más, a főtengelycsapágyak, hajtókat, a fej hűtése, a szelepek, kipuff, miegymás.
 
Nem csak egy chip adat.
 
Hogy van-e benne ekkora tartalék? Biztosan. Mint ahogy az is, hogy a motorod hamarabb bekrepál. Hogy a 400e km csökken 350e-re, vagy egész egyszerűen már nálad is bexarik a motor,  na ezt nem tudhatod.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4646 Dátum: 2007.05.06 vasárnap, 23:19:00 »

Azért ez így nem igaz. A 105 lovas az 1,9-es, a 170 meg 2.0. Nemcsak hogy a turbója nem ugyanaz, de a fej is teljesen más, a főtengelycsapágyak, hajtókat, a fej hűtése, a szelepek, kipuff, miegymás.
 
Nem csak egy chip adat.
 
Hogy van-e benne ekkora tartalék? Biztosan. Mint ahogy az is, hogy a motorod hamarabb bekrepál. Hogy a 400e km csökken 350e-re, vagy egész egyszerűen már nálad is bexarik a motor,  na ezt nem tudhatod.
1,9 pumpendüznis mindegyik, a leon cupra a 170 lovas gyári garival igaz csak a blokk ugyanaz.  A chgiptuningnál a turbó nyomás növelése miatt a turbó kapja a legnagyobb igénybe vételt. A nagyobb fordulat miatt jobban melegszik, jobban kopik a csapágyazása, de... Ha kicsit odafigyelsz rá, hidegen no palógáz, hajtás után kicsit várni míg visszahűl, csak minőségi motorolajat használni, rövidebb csere intervallummal és én még mindig plussz adalékolok. Üza-ba és motorolajba is.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4647 Dátum: 2007.05.07 hétfő, 08:28:00 »

1,9 pumpendüznis mindegyik...
de nem is ugyanarról a motorról beszélünk! Az egyik 1896, a másik 1968 (azaz a leon cupra 170 lovasa 2.0.
 
és én még mindig plussz adalékolok. Üza-ba és motorolajba is.
Ezzel azért óvatosan. A TV shopos termékeket én tutira nem tenném bele. Szerintem ezekkel esetenként többet ártasz, mint segítesz.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4648 Dátum: 2007.05.07 hétfő, 13:20:00 »

1,9 pumpendüznis mindegyik...
de nem is ugyanarról a motorról beszélünk! Az egyik 1896, a másik 1968 (azaz a leon cupra 170 lovasa 2.0.
 
és én még mindig plussz adalékolok. Üza-ba és motorolajba is.
Ezzel azért óvatosan. A TV shopos termékeket én tutira nem tenném bele. Szerintem ezekkel esetenként többet ártasz, mint segítesz.
Igazad van Angel, a 170 le-s 2.0, de az 1,9-est megtaláltam gyári kivitelben 160 le-sen. http://automotor.hu/index.php?apps=cikk&cikk=1081
A mondi blokkjának szerintem ,-nem őrült használat mellett-, szintén kell bírnia a 150-160 le-t és a hozzá tartozó 350Nm feletti nyomatékot. Az enyém tddi, ennél azt mondták, hogy chipet ki kell szedni, hogy meg tudják írni, a tdci-nél adatkábelon keresztül írják meg. Csak a forrasztópákás turkálás tartott eddig vissza a chip tuningtól. Egy-két tapasztalatot jó lenne olvasni azoktól, akik már régóta chippelt mondit használnak, biztos nem autócserét javasolnának tuning helyett.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4649 Dátum: 2007.05.07 hétfő, 14:48:00 »

Igazad van Angel, a 170 le-s 2.0, de az 1,9-est megtaláltam gyári kivitelben 160 le-sen. http://automotor.hu/index.php?apps=cikk&cikk=1081
A mondi blokkjának szerintem ,-nem őrült használat mellett-, szintén kell bírnia a 150-160 le-t és a hozzá tartozó 350Nm feletti nyomatékot. Az enyém tddi, ennél azt mondták, hogy chipet ki kell szedni, hogy meg tudják írni, a tdci-nél adatkábelon keresztül írják meg. Csak a forrasztópákás turkálás tartott eddig vissza a chip tuningtól. Egy-két tapasztalatot jó lenne olvasni azoktól, akik már régóta chippelt mondit használnak, biztos nem autócserét javasolnának tuning helyett.
Engem is nagyon furdalt a dolog és utána is jártam.
A 30-40e Ft os boxokat nem ajánlom, főleg a potméteres-tekergetősöket nem. Azok legalább annyira károsak mint a direkt légszűrő benzinesbe...
 
Az írt chipről viszont tényleg nem hallottam még rosszat. Több ismerősömmel beszéltem, nem tuning cégekkel, mert ugye úgyis csak dícsérnék a saját terméküket.  
 
Mindenki megerősített abban, hogy bizony 100-150e km alatt sem érezhető semmiféle motorikus elváltozás a chip miatt.  
 
A legjobb ajánlat eddig 80 000 Ft ról szólt.  
www.turbomotor.hu
Ők kiirják a gyárit feltöltik a módosítottat, ha nem tetszik 1 hét után visszarakják a gyárit és szevasz tavasz.
 
Tény, hogy a Mondeo Dízeleket nem versenyzésre tervezték. Én sem akarok majd versenyezni vele, de volt p-box benne egy hétig és éreztem milyen is lehet az +25-30 Le. Smiley mesés Smiley
 
A motor nem fog jobban kopni, ha megszokott módon vezeted. Ha meg kiszúrod a szemét akkor ígyis-úgyis tönkremegy.
 
Ezzel nem azt akarom mondani, hogy a motortuning jó, hanem azt, hogy TurbóDizeleknél sokkal könnyebb kihozni azt a kis erőtöbbletet mint egy ugyanekkora benzinesből épp a turbó miatt.  
 
A 130lovas Tdci változó geometriájú turbója 3 mp-re engedi túltölteni a turbót, gyakorlatilag észre sem vesszük a különbséget.  
 
Ja, és tévhit, hogy csak turbónyomást emelnek
 
ui.: Előtte 2l-es benzines "off" 206-om "on" volt. Legalább háromszor ennyit kölöttem a motor fejlesztésére, mégsem értem el 25-30Le-s emelkedést.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 86 87 88 89 90 91 92 [93] 94 95 96 97 98 99 100 ... 188   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.044 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.