Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 16:13:51
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Tuning
Oldalak:
1
...
98
99
100
101
102
103
104
[
105
]
106
107
108
109
110
111
112
...
188
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Tuning (Megtekintve 2698750 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
stealt
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5200 Dátum:
2007.09.23 vasárnap, 22:21:50 »
Idézetet írta: zsoel - 2007.09.19 szerda, 19:13:24
Jó és pontos az írásod, végre valaki eloszlatta a ködöt a fejekben
Ezért hálából elárulom hogy, ugyan nem akartam indulni Kunmatyin gyorsulni, de most direkt okt 01-re rakattam át az új papucsok felrakását. (Nem fogom sajnálni) Csak hogy megnézzük hogy mennyit versz rá egy egy alap 2,2-re. Persze lehet, hogy találtam közben szigetelő szalagot
Naplózva
zsoel
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5201 Dátum:
2007.09.23 vasárnap, 22:46:54 »
Idézetet írta: stealt - 2007.09.23 vasárnap, 22:21:50
Idézetet írta: zsoel - 2007.09.19 szerda, 19:13:24
Jó és pontos az írásod, végre valaki eloszlatta a ködöt a fejekben
Ezért hálából elárulom hogy, ugyan nem akartam indulni Kunmatyin gyorsulni, de most direkt okt 01-re rakattam át az új papucsok felrakását. (Nem fogom sajnálni) Csak hogy megnézzük hogy mennyit versz rá egy egy alap 2,2-re. Persze lehet, hogy találtam közben szigetelő szalagot
Hát nem is tudom, ezek után el merjek-e menni?
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5202 Dátum:
2007.09.23 vasárnap, 22:54:02 »
Idézetet írta: zsoel - 2007.09.23 vasárnap, 22:46:54
Küldtem PÜ-t
Naplózva
Zombi
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5203 Dátum:
2007.09.24 hétfő, 10:35:01 »
Most találtam !
http://www.videoplayer.hu/videos/play/95191
«
Utoljára szerkesztve: 2007.10.15 hétfő, 14:29:46 írta Joe
»
Naplózva
zsoel
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5204 Dátum:
2007.09.24 hétfő, 10:50:49 »
Idézetet írta: stealt - 2007.09.23 vasárnap, 22:54:02
Idézetet írta: zsoel - 2007.09.23 vasárnap, 22:46:54
Küldtem PÜ-t
Megjött, válaszoltam.
Naplózva
Zoli79
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5205 Dátum:
2007.09.24 hétfő, 10:52:45 »
Idézetet írta: Zombi - 2007.09.24 hétfő, 10:35:01
Most találtam !
http://www.videoplayer.hu/videos/play/95191
Ezt a Zsoel csinálta!
Az Ő autóját látod benne és már felrakta Ő is kb 1hete ide a fórumba.
«
Utoljára szerkesztve: 2007.09.24 hétfő, 10:58:40 írta Zoli79
»
Naplózva
zsoel
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5206 Dátum:
2007.09.24 hétfő, 10:53:46 »
Idézetet írta: Zombi - 2007.09.24 hétfő, 10:35:01
Most találtam !
[url]http://www.videoplayer.hu/videos/play/95191[url]
Naplózva
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5207 Dátum:
2007.09.24 hétfő, 21:03:59 »
Még nem sikerült Zsolelt lepipálni, de dolgozok rajta!
http://kepfeltoltes.hu/view/070924/DC070924007_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
gyuri old
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5208 Dátum:
2007.09.24 hétfő, 21:30:41 »
azt vajon honnan lehet megtudni ,hogy csippelve van az auto vagy nem
a fiam ültette a bogarat belém neki 325 tds van ami 143 lovas és joval könnyebb
de azt mondja ez sokkal jobban megy , a szerelőnél volt egy másik tdci azt mondja messze nem ment ugy mint az enyém.fogyi 5000km átlagában 6,3 de volt 5,8 is java város.
menetközben nézték kts -el az egyetlen hiba amit találtak teljes terhelésnél aközös nyomócsőben anyomás fel megy 1800 bárra ilyenkor vagy megáll vagy izzitásjelző kivillan.
fél éve vettem elvi 78000 km el. eddig a csip lehetősége eszembe sem jutott .
Naplózva
silver
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5209 Dátum:
2007.09.24 hétfő, 21:44:27 »
Idézetet írta: gyuri old - 2007.09.24 hétfő, 21:30:41
azt vajon honnan lehet megtudni ,hogy csippelve van az auto vagy nem
a fiam ültette a bogarat belém neki 325 tds van ami 143 lovas és joval könnyebb
de azt mondja ez sokkal jobban megy , a szerelőnél volt egy másik tdci azt mondja messze nem ment ugy mint az enyém.fogyi 5000km átlagában 6,3 de volt 5,8 is java város.
menetközben nézték kts -el az egyetlen hiba amit találtak teljes terhelésnél aközös nyomócsőben anyomás fel megy 1800 bárra ilyenkor vagy megáll vagy izzitásjelző kivillan.
fél éve vettem elvi 78000 km el. eddig a csip lehetősége eszembe sem jutott .
Az írott chipnél nem tiltja le viszont tárolja hibaként , mivel hogy meg kell emelni a csúcsokban nyomast hogy több üzemanyagot kapjon. Hibakód kiolvasásnál lehet látni. Némelyik chippes 2200-2600-ig felnyomják, ott már van korom
Naplózva
gyuri old
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5210 Dátum:
2007.09.24 hétfő, 21:50:43 »
ford tis en is kiolvasták a tárolt hibákat de csak a diesel üza ellátási problémét irta ki, kinyomtatva a lehetséges hibákat konkrétumok nélkül. utánna jött ismerős szerelőnél a kts menet közben. csak ezt az egy eltérést találtuk.
Naplózva
silver
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5211 Dátum:
2007.09.24 hétfő, 22:06:17 »
Idézetet írta: gyuri old - 2007.09.24 hétfő, 21:50:43
ford tis en is kiolvasták a tárolt hibákat de csak a diesel üza ellátási problémét irta ki, kinyomtatva a lehetséges hibákat konkrétumok nélkül. utánna jött ismerős szerelőnél a kts menet közben. csak ezt az egy eltérést találtuk.
Tudomásom szerint ha chippes nem szabadna villognia nekem is az volt benne és semmi bajom nem volt vele.
A boxoknál szokott ilyen lenni, viszont az látszik ha van benne. Újraprogramozás után is megmarad akkor más a hiba, ilyenkor a írott programnak tőrlődnie kell.
Naplózva
gyuri old
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5212 Dátum:
2007.09.24 hétfő, 22:16:06 »
kösz nekem volt program frissités tehát akkor a probléma máshol keresendő.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5213 Dátum:
2007.09.24 hétfő, 22:47:35 »
Idézetet írta: gyuri old - 2007.09.24 hétfő, 21:30:41
...a fiam ültette a bogarat belém neki 325 tds van ami 143 lovas és joval könnyebb...
A 325 tds ha jól tumom, 10,4 s alatt van 100-on (a mondeo 9,4). A tds adagolós, sokkal gyengébben pörög fel, mint egy közös nyomócsöves. Sokkal gyengébb a karakterisztikája. A tddi jobb nála (karakterisztikában). Csak 260 Nm a nyomaték, és az is rosszkor. Természetes, hogy a tiéd jobban megy.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5214 Dátum:
2007.09.25 kedd, 20:53:29 »
Idézetet írta: TZS - 2007.09.24 hétfő, 21:03:59
Még nem sikerült Zsolelt lepipálni, de dolgozok rajta!
http://kepfeltoltes.hu/view/070924/DC070924007_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Szerintem ez hülyeség, hogy a csippelt vagy boxolt autó kevesebbet eszik. Ha egy motor külső beavatkozás után nagyobb teljesítményt ad le, akkor az könnyebben is issza az üzemanyagtot. Az hogy a komputer kisebb fogyasztásról küld infót a kijelzőre, az inkább azért van, mert a komputer át van b*szva
Nagyobb teljesítmény, több üzemanyagból tud felszabadulni. Nagyot tévedek ezekkel az állításokkal?
Mondjuk nem vagyok tisztában vele, hogy ezek a tuningboxok és csippek mire fejtik ki a hatásukat. A komputer valamelyik szabályozófunkciójának gyári beállítását módosítják?
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
tomi3118
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5215 Dátum:
2007.09.25 kedd, 21:05:23 »
Idézetet írta: Rocco - 2007.09.25 kedd, 20:53:29
Szerintem ez hülyeség, hogy a csippelt vagy boxolt autó kevesebbet eszik.
Az a mondás, hogy a tuningolt motor akor eszik kevesebbet, ha ugyabban a vezetési stílusban vezetsz. Akkor a nagyobb teljesítményű motornak kevesebb üzemanyagból kell ugyanazt a teljesítményt produkálni. Namost ha valaki csipelteti a gépét, akkor azt azért teszi, hogy jobban menjen. Ergó amit megspórolhatna, azt a dinamikusabb stíllel el is veszti. Vagyis gyakorlatilag nem jár kevesebb üzemanyaggal.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5216 Dátum:
2007.09.25 kedd, 22:07:49 »
Idézetet írta: Rocco - 2007.09.25 kedd, 20:53:29
Szerintem ez hülyeség, hogy a csippelt vagy boxolt autó kevesebbet eszik. Ha egy motor külső beavatkozás után nagyobb teljesítményt ad le, akkor az könnyebben is issza az üzemanyagtot. Az hogy a komputer kisebb fogyasztásról küld infót a kijelzőre, az inkább azért van, mert a komputer át van b*szva
Nagyobb teljesítmény, több üzemanyagból tud felszabadulni. Nagyot tévedek ezekkel az állításokkal?
Mondjuk nem vagyok tisztában vele, hogy ezek a tuningboxok és csippek mire fejtik ki a hatásukat. A komputer valamelyik szabályozófunkciójának gyári beállítását módosítják?
Egy kicsivel kevesebbet eszik, kb 3-4dl-el. Talán a magasabb turbónyomás miatt.
Ez chip tuningos, nem box. Tddi
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5217 Dátum:
2007.09.25 kedd, 22:31:58 »
Idézetet írta: tomi3118 - 2007.09.25 kedd, 21:05:23
Az a mondás, hogy a tuningolt motor akor eszik kevesebbet, ha ugyabban a vezetési stílusban vezetsz. Akkor a nagyobb teljesítményű motornak kevesebb üzemanyagból kell ugyanazt a teljesítményt produkálni.
Tehát ugyanakkora fordulaton nagyobb erőt ad le, de többet is eszik. Viszont a beavatkozás előtti teljesítményt alacsonyabb fordulatal lehet elérni, ahol valóban kevesebbet eszik. Bár ez sem biztos, mert lehet hogy ott fogy annyi benzin mint beavatkozás előtt a nagyobb fordulaton
Szóval nemigazán lehet tuninggal cél a spórolás. Én egy percig nem reménykednék hogy érezhetően kevesebb benzin fogy. De ha valaki már tutira kitapasztalta, hogy kevesebbet tankol, akkor én nem vitatkozok
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5218 Dátum:
2007.09.27 csütörtök, 10:26:38 »
Tegnap méricskéltem kicsit. Bár elég vegyesek az adtok. Csak a terheletlen vizsgálat tudtam érdémben összehasonlítani, mert terhelve nagyon gyorsan és nagy mértékben változtak az adatok. Szóval, box nélkül üresben 2000-es fordulaton üzemanyag nyomás 75000 KPa,
turbónyomás 130 KPa. Box beépítés után üzemanyag 80000 Kpa, turbó 130 KPa. Ezek az értékek nem sokat változtak, ha a box-on a fokozatokat állítgattam ami érdekes, hogy a turbó fixen 130-al töltött. Terhelve (autózva) box-al és box nélkül is nagy mértékban változtak az értékek. Volt, hogy 2 bár fölé is ment a turbónyomás! Azt hiszem, így nem vonhatok le semmiféle következtetést.
Folyt. köv.
U.I.: A multkori képen a 4.2-es fogyasztás-t rossz turbóvezérlővel követtem el, vészüzemmódban.
Tehát az egy antituning volt!
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
somi
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5219 Dátum:
2007.09.27 csütörtök, 18:53:19 »
Idézetet írta: Joe - 2007.09.19 szerda, 20:24:24
Idézetet írta: szendre - 2007.09.18 kedd, 20:51:43
A boxok általában simán csak téves adatot közölnek a fedcomp-pal a beáramló levegő hőmérsékletét illetően (tuladnoképpen a MAF adatait módosítja). Hidegebbről ad jelet, így több anyagot enged a motorba. Én is lemondtam a boxról.
Ez így túl egyszerű lenne! Főleg fuldokolna a motor...
ezért nem a maf szenzor adatait modositja,hanem a lambda szonda jeleit hamisitja meg...
Naplózva
st krisz
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5220 Dátum:
2007.09.27 csütörtök, 22:42:47 »
Idézetet írta: szabyk_old - 2002.08.03 szombat, 20:34:00
U.I
Ha valaki Mondeo-t akar tuningolni és segitség kell neki irjon amibe tudok szivesen segitek!!
Üdv mindenkinek
Szia!
Nekem egy st220-asom van chipeltetni szeretném,tudsz olyan céget akihez nyugodt szívvel elvihetném?
Naplózva
st krisz
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5221 Dátum:
2007.09.27 csütörtök, 22:55:06 »
Sziasztok!
Tudtok vkit aki chiptunningal foglalkozik és jó is?
Naplózva
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5222 Dátum:
2007.09.28 péntek, 09:31:10 »
Idézetet írta: st krisz - 2007.09.27 csütörtök, 22:55:06
Sziasztok!
Tudtok vkit aki chiptunningal foglalkozik és jó is?
Zsoel cimbije eléggé meggyőző!
http://videa.hu/main.php?page=play&v=9Z2fNLuwRHg8MBpi
«
Utoljára szerkesztve: 2007.09.28 péntek, 09:36:52 írta TZS
»
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
clint
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5223 Dátum:
2007.09.28 péntek, 12:48:50 »
Idézetet írta: st krisz - 2007.09.27 csütörtök, 22:55:06
Sziasztok!
Tudtok vkit aki chiptunningal foglalkozik és jó is?
ATC
DCS
Naplózva
PádárZoli
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5224 Dátum:
2007.09.28 péntek, 17:00:16 »
Sziasztok!
Sanyi barátom, aki megvette Zsoel volt kocsiját, megcsippeltette.
Agyonig leakciózva vol neki 85e Ft.
www.kueberl.at
ezen az oldalon van a cucc. Állítóleg ez nem olyan, mint a gagyi box-ok.
Csak egy infó volt.
Naplózva
KIZS
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 277
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5225 Dátum:
2007.09.30 vasárnap, 18:54:20 »
Sziasztok!
Az a kérdésem, hogy van-e bármi tapasztalat 2.0-ás benzines MKIII-as Mondeno chiptuningjával kapcsolatban. Nézegetem a neten, hogy létezik olyan, hogy a szervízcsatin keresztül "újraporgramozzák" a vezérlő elektronikát és így 160LE-t hoznak ki a motorból a gyári 145 helyett. Na ennek a menete érdekelne, illetve az hogy milyen értékeket is módosítanak.
Ha esetleg valakinek van személyes tapasztalata ezzel a tuninggal kapcsolatban az nagyon érekel.
Az is kérdés, hogy hasonló átprogramozási lehetőség létezik-e az automata (sima paraszt automata, nem a tiptronic szerű) váltónál? A váltónál igazánidól olyat szeretnék, hogy fut a gyári program, de egy gomb lenyomásával "sport" üzemmódba vált.
Ugyanis pénteken vettem (na jó, még csak lefoglalóztam) egy ilyen Mondeot, de picit félek, hogy tohonya dögnek fogom érezni...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5226 Dátum:
2007.09.30 vasárnap, 19:16:42 »
Idézetet írta: KIZS - 2007.09.30 vasárnap, 18:54:20
Sziasztok!
Az a kérdésem, hogy van-e bármi tapasztalat 2.0-ás benzines MKIII-as Mondeno chiptuningjával kapcsolatban. Nézegetem a neten, hogy létezik olyan, hogy a szervízcsatin keresztül "újraporgramozzák" a vezérlő elektronikát és így 160LE-t hoznak ki a motorból a gyári 145 helyett. Na ennek a menete érdekelne, illetve az hogy milyen értékeket is módosítanak.
Ha esetleg valakinek van személyes tapasztalata ezzel a tuninggal kapcsolatban az nagyon érekel.
Az is kérdés, hogy hasonló átprogramozási lehetőség létezik-e az automata (sima paraszt automata, nem a tiptronic szerű) váltónál? A váltónál igazánidól olyat szeretnék, hogy fut a gyári program, de egy gomb lenyomásával "sport" üzemmódba vált.
Ugyanis pénteken vettem (na jó, még csak lefoglalóztam) egy ilyen Mondeot, de picit félek, hogy tohonya dögnek fogom érezni...
Szerintem nem fogod tohonyának érezni, hacsak nem egy STi-ből ülsz át.
A motort megcsippentei lehet, azonban szerintem nem lesz sokkal erősebb. Hogy mennyi, azt az automata miatt nem fogjuk megtudni.
Az automata váltó nem nagyon átprogramozható, én még a durashiftnél sem hallottam ilyenről.
A "kuplung" helyett lehet valami inverter izét beleszerelni, de a fene se tudja, hogy érdemes-e ennyire szétdobni a verdát.
Aztán meg az automata váltó egy bonyolult szerkezet, azaz tönkre is mehet. Nem vagyok benne biztos, hogy érdemes ekkorát kockáztatni.
Inkább élvezd a kényelmet...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
KIZS
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 277
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5227 Dátum:
2007.09.30 vasárnap, 19:46:18 »
Idézetet írta: Angel - 2007.09.30 vasárnap, 19:16:42
Szerintem nem fogod tohonyának érezni, hacsak nem egy STi-ből ülsz át.
...
Hát ez az, egy 540-es BMW-ből fogok átülni...
Sokáig keresgéltem mi legyen az utód (BMW-re nem volt pénzem sajna), ráadásul a Mondeot kifejezettem kerültem, mert nem jön be különösebben az alakja.
Aztán múlt csütörtök este a hasznaltauto.hu-n megláttam ezt a kocsit. Fekete Mondeo Ghia, vajszínű bőr, automata, kombi, a Ghia-n túl tele mindenféle extrával. A belseje megfogott. Pénteken kimentem Solymárra, meglestem és élőben is tetszett. Gyorsan lefoglalóztam és most már arra várok, hogy megkapjam végre.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5228 Dátum:
2007.09.30 vasárnap, 20:05:22 »
Idézetet írta: KIZS - 2007.09.30 vasárnap, 19:46:18
Hát ez az, egy 540-es BMW-ből fogok átülni...
Mondjuk ahhoz képest az ST is kevés. De legalább ez nem fog annyit enni.
Remélem, csak megszereted, és sok örömed fog telni benne.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
KIZS
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 277
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5229 Dátum:
2007.09.30 vasárnap, 20:24:11 »
Idézetet írta: Angel - 2007.09.30 vasárnap, 20:05:22
Mondjuk ahhoz képest az ST is kevés. De legalább ez nem fog annyit enni.
Remélem, csak megszereted, és sok örömed fog telni benne.
Nem kényszerből vettem, hanem mert tetszik a kocsi. Tehát "csak" megszoknom kell, a megszeretésen már túl vagyok
Na nem offolok tovább...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5230 Dátum:
2007.09.30 vasárnap, 23:12:12 »
Idézetet írta: KIZS - 2007.09.30 vasárnap, 20:24:11
Idézetet írta: Angel - 2007.09.30 vasárnap, 20:05:22
Mondjuk ahhoz képest az ST is kevés. De legalább ez nem fog annyit enni.
Remélem, csak megszereted, és sok örömed fog telni benne.
Nem kényszerből vettem, hanem mert tetszik a kocsi. Tehát "csak" megszoknom kell, a megszeretésen már túl vagyok
Na nem offolok tovább...
Te, mi itt általában azért vagyunk itt, mert megtetszett az autó... ez egy ilyen társaság.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
KIZS
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 277
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5231 Dátum:
2007.10.01 hétfő, 09:44:12 »
Közben levelet váltottam az ATC-vel és ez az eredmény:
"benzinmotoros autóknál a chip tuning a befecskendezés és az előgyújtás finomhangolását jelenti, amely a 2.0 literes Mondeo esetén mintegy 10 LE és 12 Nm többletet hozhat az átlagfogyasztás egyidejű csökkenése mellett.
A sebességváltó illesztésére nincs szükség, az alkalmazkodik a motorkarakterisztika változásaihoz.
Automata sebességváltóval szerelt Mondeonál sajnos nincs mód a teljesítmény fékpadon történő mérésére."
Naplózva
mACSman
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5232 Dátum:
2007.10.01 hétfő, 09:48:21 »
Idézetet írta: KIZS - 2007.10.01 hétfő, 09:44:12
Közben levelet váltottam az ATC-vel és ez az eredmény:
"benzinmotoros autóknál a chip tuning a befecskendezés és az előgyújtás finomhangolását jelenti, amely a 2.0 literes Mondeo esetén mintegy 10 LE és 12 Nm többletet hozhat az átlagfogyasztás egyidejű csökkenése mellett.
A sebességváltó illesztésére nincs szükség, az alkalmazkodik a motorkarakterisztika változásaihoz.
Automata sebességváltóval szerelt Mondeonál sajnos nincs mód a teljesítmény fékpadon történő mérésére."
Nem is kell azt mérni.
Jobb helyeken ugy kapod a tuningot hogy próba, aztán ha nem tetszik, néhány napon belül vissza kiveszik.
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5233 Dátum:
2007.10.01 hétfő, 09:50:57 »
Idézetet írta: KIZS - 2007.10.01 hétfő, 09:44:12
Közben levelet váltottam az ATC-vel és ez az eredmény:
"benzinmotoros autóknál a chip tuning a befecskendezés és az előgyújtás finomhangolását jelenti, amely a 2.0 literes Mondeo esetén mintegy 10 LE és 12 Nm többletet hozhat az átlagfogyasztás egyidejű csökkenése mellett.
A sebességváltó illesztésére nincs szükség, az alkalmazkodik a motorkarakterisztika változásaihoz.
Automata sebességváltóval szerelt Mondeonál sajnos nincs mód a teljesítmény fékpadon történő mérésére."
az olcsóbb verziókból válogatva, tehetsz még rá sportpuffot, hengerenkénti leömlővel, sportlevszűrőt, és még jópár ilyen pici beavatkozás, amik összességében még 1 kicsi pluszra képesek.
ha viszont semmi sem drága akkor ott van Wolf, és az OFF 540i akár felejtős is lehet
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5234 Dátum:
2007.10.01 hétfő, 10:35:30 »
Idézetet írta: mACSman - 2007.10.01 hétfő, 09:48:21
Nem is kell azt mérni.
Jobb helyeken ugy kapod a tuningot hogy próba, aztán ha nem tetszik, néhány napon belül vissza kiveszik.
Hát, azért jobb azt mérni, mert ott látszik, hol, milyen a görbe... meg az ember érzése nem egy megbízható dolog.
Értem én, hogy menjen mint a disznyó, oszt jólvan... de az aftomatásnál is lehet méricskélni, csak az alsó részeket nem tudod megmérni, mert elvált.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
PádárZoli
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5235 Dátum:
2007.10.01 hétfő, 15:50:17 »
Sziasztok.
Az ATC-nél elvileg van chip az n kocsimhoz. 8Le, és 8 Nm-t írtak rá. Tudom, ez nagyon szerény adat, de az enyém 1.6-os. Szerintetek ezt a 2 db 8-as lehetne érezni a kocsin? Vki hergelt már meg ilyen kis köbcentis mondeot?
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5236 Dátum:
2007.10.01 hétfő, 16:31:54 »
Idézetet írta: PádárZoli - 2007.10.01 hétfő, 15:50:17
Sziasztok.
Az ATC-nél elvileg van chip az n kocsimhoz. 8Le, és 8 Nm-t írtak rá. Tudom, ez nagyon szerény adat, de az enyém 1.6-os. Szerintetek ezt a 2 db 8-as lehetne érezni a kocsin? Vki hergelt már meg ilyen kis köbcentis mondeot?
Szerény véleményem szerint lófasz
Miért nem veszel egy 1,8-ast? Azt már meg lehetne érezni
És kb annyival is eszik többet, mintha az 1,6ot tuningolnád érezhetően erősebbre.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5237 Dátum:
2007.10.01 hétfő, 17:25:55 »
Idézetet írta: Rocco - 2007.10.01 hétfő, 16:31:54
Szerény véleményem szerint lófasz
Miért nem veszel egy 1,8-ast? Azt már meg lehetne érezni
És kb annyival is eszik többet, mintha az 1,6ot tuningolnád érezhetően erősebbre.
Az 1,8-as eszik kevesebbet.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
PádárZoli
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5238 Dátum:
2007.10.01 hétfő, 19:09:19 »
Vennék én v6ot is szívesen. Csak az a bajom, hogy ilyen állapotú, mint az enyém, csak a mesében lehet.
Naplózva
clint
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5239 Dátum:
2007.10.02 kedd, 10:04:43 »
Idézetet írta: PádárZoli - 2007.10.01 hétfő, 15:50:17
Sziasztok.
Az ATC-nél elvileg van chip az n kocsimhoz. 8Le, és 8 Nm-t írtak rá. Tudom, ez nagyon szerény adat, de az enyém 1.6-os. Szerintetek ezt a 2 db 8-as lehetne érezni a kocsin? Vki hergelt már meg ilyen kis köbcentis mondeot?
Egy barátom tuningolta az ATC-nél az 1.6-os Focusát,.
Nagyon elégedett volt a cég szakértelmével.
Haromszori pados mérés, utóhangolás, menetpróba egyszóval jól dolgoznak, csak kicsit drága.
Persze ő nem csak chippelte az 1.6-os Focust. Új vezérkerék, tengely, 4-1 leömlő, Supersprint kipuff rendszer, stb.
Bármilyen meglepő a három mérésbe belefért egy direktszűrős mérés és ugyan csak 2 Le-vel, de többet mértek padon vele és a nyomaték görbe is egy hajszállal korábban indul fölfelé. (Persze neki nem a motor mögött van a légszűrő, hanem elől egy boxból kapja a luftot).
Remélem tudtam segíteni.
Naplózva
PádárZoli
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5240 Dátum:
2007.10.02 kedd, 14:06:16 »
Szia.
Kösz a választ.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5241 Dátum:
2007.10.02 kedd, 18:24:57 »
Idézetet írta: PádárZoli - 2007.10.01 hétfő, 19:09:19
Vennék én v6ot is szívesen. Csak az a bajom, hogy ilyen állapotú, mint az enyém, csak a mesében lehet.
Sajnos nagyon nehéz jó gépet kifogni. Szomorú, hogy az emberek mennyire igénytelenek tudnak lenni. Minek vesz egy igénytelen, akinek mindegy milyen, csak menjen egy Mondeót? Na mindegy. Eddig még énsem találkoztam igazán fasza állapotú V6ossal. Olyannal viszont már igen amelyiknek már inkább bontásra kéne mennie...
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
PádárZoli
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5242 Dátum:
2007.10.02 kedd, 22:13:32 »
de csak csurgatom a nyálamat, hogy mik vannak, meg mennyiért a mobile.de oldalon.
Szép ST-k másfélért...
Naplózva
fusim
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5243 Dátum:
2007.10.02 kedd, 22:39:22 »
Idézetet írta: PádárZoli - 2007.10.02 kedd, 22:13:32
de csak csurgatom a nyálamat, hogy mik vannak, meg mennyiért a mobile.de oldalon.
Szép ST-k másfélért...
vehetsz olyat magadnak szl0v@k rendszámmal
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5244 Dátum:
2007.10.03 szerda, 09:53:14 »
Idézetet írta: PádárZoli - 2007.10.02 kedd, 22:13:32
de csak csurgatom a nyálamat, hogy mik vannak, meg mennyiért a mobile.de oldalon.
Szép ST-k másfélért...
Nagyon macerás meg költséges kinntről venni autót?
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
PádárZoli
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5245 Dátum:
2007.10.03 szerda, 10:19:45 »
vehetsz olyat magadnak szl0v@k rendszámmal
[/quote]
Magyar embernek magyar rendszám kell!
Amúgyis ezt a szlovákoknak:
Még mindig nem fizette ki a szlovák biztosító, amit már vagy fél éve egy kamion okozott a kocsimban!
Még mindig: "Ügyintézés alatt van a dolog"
Úgyhogy kötelet a nyakukba, meg az összes biztosítónak.
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5246 Dátum:
2007.10.03 szerda, 10:37:11 »
Idézetet írta: fusim - 2007.10.02 kedd, 22:39:22
vehetsz olyat magadnak szl0v@k rendszámmal
mostanába hallottam asszem TéVébe, h ki akarják ezeket szűrni. szal mind1 milyen rendszám lesz az autón (hol van regisztrálva), ha itt használják akkor itt kell fizetni rá dolgokat. a regadó persze így is kikerülhető az előzetes dolgok szerint, de ezek a retkek úgyis olyanba fognak nyúlni ami nekik jó. EUtól kaptak már többször felszólítást, h a regadó túlzásba van víve, de kicsit átírják a szabályokat viszont fizetni semmivel sem kell kevesebbet. ha ezt lesz....k akkor azt is kinézem belőlük, h Fritztől szednek majd éves adót, csak azéé mert itt jár az autója. ezzel gyakorlatilag lehetetlenné is teheti azt, h külföldi rendszámos autóval furikázzanak az emberek.
részletekről nem volt szó, csak ijjen tervezetszerű dologról.
«
Utoljára szerkesztve: 2007.10.03 szerda, 10:42:53 írta Tsory
»
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
fusim
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5247 Dátum:
2007.10.03 szerda, 13:42:40 »
Idézetet írta: Tsory - 2007.10.03 szerda, 10:37:11
Idézetet írta: fusim - 2007.10.02 kedd, 22:39:22
vehetsz olyat magadnak szl0v@k rendszámmal
mostanába hallottam asszem TéVébe, h ki akarják ezeket szűrni. szal mind1 milyen rendszám lesz az autón (hol van regisztrálva), ha itt használják akkor itt kell fizetni rá dolgokat. a regadó persze így is kikerülhető az előzetes dolgok szerint, de ezek a retkek úgyis olyanba fognak nyúlni ami nekik jó. EUtól kaptak már többször felszólítást, h a regadó túlzásba van víve, de kicsit átírják a szabályokat viszont fizetni semmivel sem kell kevesebbet. ha ezt lesz....k akkor azt is kinézem belőlük, h Fritztől szednek majd éves adót, csak azéé mert itt jár az autója. ezzel gyakorlatilag lehetetlenné is teheti azt, h külföldi rendszámos autóval furikázzanak az emberek.
részletekről nem volt szó, csak ijjen tervezetszerű dologról.
A lényeg, hogy le kell adni a lakcímkártyádat
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5248 Dátum:
2007.10.03 szerda, 14:10:11 »
Ezt nehéz lesz elkapni. A szabályzás úgy szól, ha egy évben több, mint fél évet egy országban töltesz, ott kell honosítani a verdát.
Vagyis, ha a német multi alkalmazottja, a Helmut itt dolgozik, neki is ki kéne fizetni a regadót!!! És magyar táblát kapna. Ha te pedig az osztrákoknál vagy, több mint fél évet, akkor oda osztrák tábla kell. Arra azért kíváncsi vagyok, ha átjelentem magam, visszaadják a regadót? Persze, hogy nem.
Elég nehéz lesz bárkit is elkapni, mert hogy bizonyítja, hogy te több, mint 182 napot vagy itt vagy ott... főleg, ha megszűnik a határátkelő.
De azt tudni kell, hogy onnan kezdve szlovák vagy osztrák ember vagy, vagyis ott adózol, ott kapod a cs pótlékot, meg ilyenek.
Arra azért kíváncsi lennék, ezt hogy kell értenem. Bejelentkezek a németekhez, majd felmarkolom a munkanélkülit... na mind1.
Megyek dolgozni.
És soha nem jelentek át semmit a szlovákokhoz. Se céget, se autót.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5249 Dátum:
2007.10.04 csütörtök, 23:30:57 »
Tuljadonképpen csak úgy felmerült bennem, hogy akik tuning szoftver írás ágával foglalkoznak azok honnan a fenéből tudják pl egy írott szoftvernél, hogy alapbol mikor, mekkora értéknél tilt le mondjuk a fedcomp. pl ha megemelkedik a közös nyomocső nyomása? Szerintem sehonnan. Akkor felőlük hadd repedjen a CR?
Naplózva
Oldalak:
1
...
98
99
100
101
102
103
104
[
105
]
106
107
108
109
110
111
112
...
188
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ