Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:16:34
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Tuning
Oldalak:
1
...
101
102
103
104
105
106
107
[
108
]
109
110
111
112
113
114
115
...
188
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Tuning (Megtekintve 2698922 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
stealt
Vendég
Válasz: Tuning-lefújó szelep
«
Új hozzászólás #5350 Dátum:
2007.10.27 szombat, 17:56:03 »
Idézetet írta: Zsiri - 2007.10.27 szombat, 17:35:51
és ezzel miénk lehet a tökéletes IFA érzés. Lehet hogy én vagyok finnyás, de ez nagyon gáz illetve, égő
. Ezzel egy teherauto lemásolása volt a cél? Bár igaz, hogy egy piroslámpánál az biztos, hogy állva lehet hagyni mindenkit, mert ájultra fetrengik magukat a röhögéstöl a másik sávban :
Naplózva
Mobidik
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1941
MK II 1,8 TD.
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5351 Dátum:
2007.10.27 szombat, 17:58:14 »
Idézetet írta: krisztian - 2007.10.27 szombat, 17:42:31
Hmmm! Állat !
Akkor ez a következő lépés ! !
Köszi a feltöltést!
Engem teherautós éveimre emlékeztet.
Naplózva
Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
Zsiri
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5352 Dátum:
2007.10.27 szombat, 18:00:40 »
Felkerült az új mondeo fékpadi mérése a superchips oldalra :http://www.superchips.co.uk/curves/2007Mondeo2.0TDCi.pdf
Ez megint jóval erősebb lett, 138paci helyett 154!!! Gratula a Fordnak az erős motorokért!
:taps:Úgy emlékszem az első tdci-k 130paci helyett 147-re sikeredtek. (Fékpadi érések szerint.)
Kell ide még chiptuning, hogy 173 paci legyen belőle? Igen!!! És a nyomaték 394 Nm?
Naplózva
Zsiri
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5353 Dátum:
2007.10.27 szombat, 18:02:17 »
Idézetet írta: mobidik - 2007.10.27 szombat, 17:58:14
Idézetet írta: krisztian - 2007.10.27 szombat, 17:42:31
Hmmm! Állat !
Akkor ez a következő lépés ! !
Köszi a feltöltést!
Engem teherautós éveimre emlékeztet.
Az hiszem a srác is kiszedte az A4-ből, azt hitték légfékes autója van!
Naplózva
Mobidik
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1941
MK II 1,8 TD.
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5354 Dátum:
2007.10.27 szombat, 18:08:04 »
Idézetet írta: Zsiri - 2007.10.27 szombat, 18:02:17
Idézetet írta: mobidik - 2007.10.27 szombat, 17:58:14
Idézetet írta: krisztian - 2007.10.27 szombat, 17:42:31
Hmmm! Állat !
Akkor ez a következő lépés ! !
Köszi a feltöltést!
Engem teherautós éveimre emlékeztet.
Az hiszem a srác is kiszedte az A4-ből, azt hitték légfékes autója van!
Bár ha 15méter, és elvisz 25 tonnát, talán még fuvarozni is lehetne vele
(Bocs)
Naplózva
Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
krisztian
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5355 Dátum:
2007.10.27 szombat, 18:16:29 »
Idézetet írta: mobidik - 2007.10.27 szombat, 17:58:14
Idézetet írta: krisztian - 2007.10.27 szombat, 17:42:31
Hmmm! Állat !
Akkor ez a következő lépés ! !
Köszi a feltöltést!
Engem teherautós éveimre emlékeztet.
Jó igazatok van! Nekem sem tetszett a hangja mert tényleg elég fosul szólt de én sem ilyenre gondoltam hogy ez az amire vágyok ez kell nekem másra rá se néz...
Szóval ez ne ma legtutibb de legalább megcsinálta.
Naplózva
MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
stealt
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5356 Dátum:
2007.10.27 szombat, 18:19:54 »
Idézetet írta: Zsiri - 2007.10.27 szombat, 18:00:40
Az ilyen chip chup reklám "mérési" lapokat sajna kellő gyanakvással kell kezelni. Ezeknek a célja a chipjük eladása ehhez meg fényezni kell (ahogy látom nagyon)
Elég csak ránézni ezekre a "mérési" görbékre és lehet látni hogy nem valós. Chippelés után a görbe kisimultabb. Főleg mostanában azért illek az Euro IV-et is tartani ehhez meg nem árt egy elektronikus szabályozású turbó ami rendesen szörözi az alapgörbét, azt itt nem nagyon látom. Sajnos én szkeptikus vagyok és ezért szeretnék látni egy valódi mérési lapot.
ui:
Én kimérettem az enyémet, többször is
Naplózva
Franky
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5357 Dátum:
2007.10.27 szombat, 19:03:15 »
Idézetet írta: Eversman - 2007.10.27 szombat, 12:06:40
Szia Franky!
Szerintem jobban jársz ha élőben hallgatod meg. Nekem már benne van ha pesti vagy összefuthatunk szivesen megmutatom.
Eversman
Köszi a lehetőséget, szívesen megnézném, de sajnos nem vagyok pesti, s mostanában nem is járok arra.
Kérdés: minden gázelvételnél elengedi a levegőt, vagy csak bizonyos nyomás felett? A tiédnek is olyan sziszegős a hangja,mint a belinkelt videón?
Naplózva
Franky
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5358 Dátum:
2007.10.27 szombat, 19:04:00 »
Idézetet írta: Zsiri - 2007.10.27 szombat, 17:35:51
Idézetet írta: zsoel - 2007.10.27 szombat, 15:36:18
Zsiri!
Töltsd fel ide a videot, én is ezt használom mostanában.
A video linkjét pedig másold be ide, és akkor megnézzük.
http://videa.hu/main.php?page=upload
Köszi!
Sikerült feltenni !
Megtekintés itt:
http://videa.hu/play.php?v=5BEF5xb7E3Isx6q5
A videót egy német oldalról töltöttem le kb. 2 éve. Élőben én is eddig csak benzinest hallottam. A4 1,8T-ben.
Az e-bay-n lehet találni direkt dízelhez lefújót. Hogy kell-e az autóba? Nekem nem, túl hangos.
Huhh! Kemény! Szerintem hagyjuk meg a benzineseknek a BOV-ot... Dízel kerregéssel nem az igazi. Olyan, mint amikor lyukas az IFA turbója. Talán, ha fütyülős lenne, mint a "rendőrsíp", nem ilyen sziszegős...
Naplózva
Totya1980
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5359 Dátum:
2007.10.27 szombat, 19:15:10 »
:worship:Sziasztok! Most regisztrálam a cluba, jelenleg még nincs Mondeom, de nagyon szeretnék egyet venni! Ehhez szeretnék segítséget kérni töletek. 2001-töl 2005-ös évjáratig l,8 literestől 2500-ig! Mire kell figyelni a vásárláskor, hol
érdemes kőrülnézni!?
Naplózva
KIZS
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 277
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5360 Dátum:
2007.10.27 szombat, 19:34:45 »
Én megejtettem az első "tuningot" a gépen: lecseréltem a gumikat.
Eddig valami Continental ContiSport meg Dunlop akármisport gumik voltak rajta és mint itt is említettem ótvar *** volt a kocsi kanyarban és fékezéskor is (kanyarban nem is mertem fékezni). A segge meg úgy csúszkált jobbra-balra az úthibákon, mintha sárban mentem volna.
De ennek vége! (tadaaa)
Kapott új gumikat a gép: Nokian All Weather Plus téli gumikat. Meglepő módon a kocsi nem mászkál el, lehet vele fékezni lehet vele kanyarodni és már mertem sodrós kanyarban fékezni. És ami furcsa, hogyha megrángatom a kormányt, akkor nem billeg be annyira ijesztően a kasztni. Mondjuk ez a gumi merevített oldalfalú.
Ami furcsa, hogy a levett nyári gumik közül az első kettő zsír új az egyik hátsó picit használtabb, de a másik hátsó meg gyakorlatilag az élete végre ért. Szóval én úgy gondolom, hogy a furcsa menettulajdonságok egy részéért a jobb és bal oldali gumik közötti 5 milliméteres mintamélység különbség okolható. Majd jól meglesem a gumik DOT számát is, hogy mi a pálya, mert lehet a bedőlésért meg a furcsa himbilimbikért a megfáradt oldalfal a felelős.
Minden esetre az új gumikkal ég és föld a kocsi a régi állapotához képest.
Naplózva
KIZS
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 277
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5361 Dátum:
2007.10.27 szombat, 19:37:51 »
a gumikat egyébként a gumik.com-ról rendeltem
picit izgultam mert úgy indult a dolog, utaljak el 120 ropit, de hétfőn megrendeltem a gumit és következő hét szerdán már fel is szerelődtek
Naplózva
krisztian
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5362 Dátum:
2007.10.27 szombat, 20:18:23 »
Idézetet írta: Franky - 2007.10.27 szombat, 19:03:15
Idézetet írta: Eversman - 2007.10.27 szombat, 12:06:40
Szia Franky!
Szerintem jobban jársz ha élőben hallgatod meg. Nekem már benne van ha pesti vagy összefuthatunk szivesen megmutatom.
Eversman
Köszi a lehetőséget, szívesen megnézném, de sajnos nem vagyok pesti, s mostanában nem is járok arra.
Kérdés: minden gázelvételnél elengedi a levegőt, vagy csak bizonyos nyomás felett? A tiédnek is olyan sziszegős a hangja,mint a belinkelt videón?
mindig elengedi a levegőt ha nyomás megfelelő. tehát ha nincs meg a kellő nyomás nincs hang vagy csak nagyon kicsi. ha pedig szétpörgeted mint a videón vagy ha eleve más a turbód nagyobb magasabb nyomással akkkor hallani fogod.
De Blow off nál is rengeteg van. HA ezen is élesebb kicsit "sípolósabb" lenne ... de nem ilyen.
Naplózva
MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5363 Dátum:
2007.10.27 szombat, 20:49:12 »
háát nekem ez a Blow-Off nem kellene a villanymotorhangú TDCi motoromra
de 1X még lesz BOV-os autóm ... csak benzines, úúgy hobbiból.
Sierrámra csináltam komplett kipufogó rendszert ... annyira SK, h a dob belsejébe kerülő csöveket is én "perforáltam", hajtogattam a csöveket, terelőket dobokat vágtam ki 1 karos lemezolló segítségével, és 1 lakatos cimborámmal hegesztettük össze. amikor elkészült akkor kiégetés után valami eszméletlen jó hangja lett. minden túlzás nélkül gázelvételkor úgy durrogott mint 1 WRC, gyorsításkor + morgott mint 1 grizzlymedve
szóval emellett a rendszer mellett el tudnám képzelni a BOVot. és nem kizárt, h ugyanez fog felépülni újra. a Sierra annyira a szívemhez nőtt autó, h valszeg ennek a Cosworth változatát fogom kezelésbe venni hobbiautónak.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5364 Dátum:
2007.10.27 szombat, 20:55:38 »
Idézetet írta: Zsiri - 2007.10.27 szombat, 12:12:19
Van egy mpg filmem, kb 90mb, mpg, most tömörítem dvix-be, tdci-be szerelték be. Adjatok meg egy honlapcímet, hová tudom feltölteni! És még ha tudtok v.milyen convertert, ami jobb, mint az xmpeg, mert ez nem v.mi stabil.
www.youtube.com
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Eversman
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5365 Dátum:
2007.10.27 szombat, 23:24:16 »
Szia Franky!
Hát nem ilyen és máshová lett beépítve. A teherautós hasonlat találó de az Ifa kicsit másképp megy!
Eddig mindekinek tetszett aki hallotta.
Eversman
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5366 Dátum:
2007.10.28 vasárnap, 12:41:12 »
Van egy iylen jelenség, a berhelt autóknál, meg gondolom rossz állapítból kifolyólag is, hogy hatalmasakat robban a kipufogó, ha jó magas fordulaton pörgetik pár másodpercig. Ez azért van, mert egy halom el nem égett benzin kerül a kipuffba, és a hőtöl begyullad, meg a gőz berobban?
itt egy videó egy Mzada RX-7esről, ami ezt nagyondurván(!!!) szemlélteti
http://youtube.com/watch?v=81GPj-oOoY0
«
Utoljára szerkesztve: 2007.10.28 vasárnap, 15:27:08 írta Rocco
»
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
francoe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1612
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5367 Dátum:
2007.10.28 vasárnap, 19:45:25 »
Idézetet írta: KIZS - 2007.10.27 szombat, 19:34:45
..Szóval én úgy gondolom, hogy a furcsa menettulajdonságok egy részéért a jobb és bal oldali gumik közötti 5 milliméteres mintamélység különbség okolható...
Hát erre lehet, hogy mérget vehetsz. Ha az elsőknél lett volna a különbség, akkor valószínűleg el is húzott volna a kocsi (nem kicsit).
Naplózva
X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
clint
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5368 Dátum:
2007.10.29 hétfő, 10:47:34 »
Idézetet írta: Rocco - 2007.10.28 vasárnap, 12:41:12
Van egy iylen jelenség, a berhelt autóknál, meg gondolom rossz állapítból kifolyólag is, hogy hatalmasakat robban a kipufogó, ha jó magas fordulaton pörgetik pár másodpercig. Ez azért van, mert egy halom el nem égett benzin kerül a kipuffba, és a hőtöl begyullad, meg a gőz berobban?
itt egy videó egy Mzada RX-7esről, ami ezt nagyondurván(!!!) szemlélteti
http://youtube.com/watch?v=81GPj-oOoY0
A durrogást a MoTeC vezérlő csinálja.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5369 Dátum:
2007.10.29 hétfő, 20:25:56 »
Idézetet írta: clint - 2007.10.29 hétfő, 10:47:34
A durrogást a MoTeC vezérlő csinálja.
Az meg mi?
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5370 Dátum:
2007.10.29 hétfő, 20:45:41 »
Nem érdekel senkit egy HALK HÁTSÓ SPORTDOB? Alig használtam, de nemhiszem hogy a következő tulajnak kéne.
Dupla DTM rozsdamentes acél vég van rajta, de anélkül is adhatom.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
stealt
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5371 Dátum:
2007.10.29 hétfő, 21:31:50 »
Idézetet írta: Rocco - 2007.10.29 hétfő, 20:45:41
Rocco
Bocsi, de a HALK HÁTSÓ SPORTDOB az milyen? az olyan mint a szűz prostituált
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5372 Dátum:
2007.10.29 hétfő, 22:30:08 »
Idézetet írta: stealt - 2007.10.29 hétfő, 21:31:50
Idézetet írta: Rocco - 2007.10.29 hétfő, 20:45:41
Rocco
Bocsi, de a HALK HÁTSÓ SPORTDOB az milyen? az olyan mint a szűz prostituált
Hát körülbelül olyan.
De egyébként olyan mint a hangos, csak halk
Utastérbe nemigazán hallatszik be, de azért ad egy szép hangot az autónak. Legalább akit hosszútávon zavarna a hangos, azt ez tutira nem zavarja.
Amugy én speckó rájöttem, hogy kevéske nekem, és nemrég egy csővel helyetesítetük a középdobom. Így hangosabb lett, csak sajna magasabb fordulaton nem marad meg a mély, szép hangja az autónak, de nem volt pénzem sportközépdobra.
Majd ha valaki jelentkezik hogy megvenné az autót, akkor középdob és gyári hátsódob visszakerül a helyére. Addig meg még kidöngicsélem magamat
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
clint
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5373 Dátum:
2007.10.30 kedd, 10:16:40 »
Idézetet írta: Rocco - 2007.10.29 hétfő, 20:25:56
Idézetet írta: clint - 2007.10.29 hétfő, 10:47:34
A durrogást a MoTeC vezérlő csinálja.
Az meg mi?
Rajt elektronika, RPM limiter.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5374 Dátum:
2007.10.30 kedd, 13:04:15 »
Idézetet írta: clint - 2007.10.30 kedd, 10:16:40
Rajt elektronika, RPM limiter.
Köszi....
Najo hol van erről valami bővebb leírás (csak azért, mert szeretek megérteni mindent, amire felfigyelek vagy érdekel)?
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
krisztian
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5375 Dátum:
2007.10.30 kedd, 15:26:17 »
Idézetet írta: Rocco - 2007.10.30 kedd, 13:04:15
Idézetet írta: clint - 2007.10.30 kedd, 10:16:40
Rajt elektronika, RPM limiter.
Köszi....
Najo hol van erről valami bővebb leírás (csak azért, mert szeretek megérteni mindent, amire felfigyelek vagy érdekel)?
http://www.ptr2000.hu/old/termekek/motec/m4_m48_2.htm
Itt is találsz róla infót de a lényege hogy ez is egy vezérlő egység ami felülírja vagy helyettesítheti is az ECU-t.
Én ugy tudom ez a lényeg. javítsatok ki ha nem így lenne .
Naplózva
MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5376 Dátum:
2007.11.28 szerda, 16:24:44 »
Hétvégén Nolfi-val beszélgettünk, szóbajött a direkt szűrő. Ő nagyon ajánlotta. MK3 2.0-ba használ valaki ilyet?
Érezhető valam kis plussz erő? Szívóhang sokkal erősebb? Melyik márka ajánlott? Elkezdett engem is foglalkoztatni a dolog, mert hiába 145 paci, de mégis gyengébbnek érzem mint a 115 pacis dízelt.
Ha felugrik a direkt szűrő, mit lehetne még csinálni egy kis plussz erő érdekében? A chip nem érdekel, aránytalanul drága ahhoz amit a benzinesen emel, meg nem is szivesen csináltatnám meg.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
PádárZoli
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5377 Dátum:
2007.11.28 szerda, 19:01:07 »
Idézetet írta: Scratch - 2007.11.28 szerda, 16:24:44
Hétvégén Nolfi-val beszélgettünk, szóbajött a direkt szűrő. Ő nagyon ajánlotta. MK3 2.0-ba használ valaki ilyet?
Érezhető valam kis plussz erő? Szívóhang sokkal erősebb? Melyik márka ajánlott? Elkezdett engem is foglalkoztatni a dolog, mert hiába 145 paci, de mégis gyengébbnek érzem mint a 115 pacis dízelt.
Ha felugrik a direkt szűrő, mit lehetne még csinálni egy kis plussz erő érdekében? A chip nem érdekel, aránytalanul drága ahhoz amit a benzinesen emel, meg nem is szivesen csináltatnám meg.
Szia!
Nocsak-nocsak! Elkezdenéd reszelni a kocsit?
Én direktszűrőt nem merném a kocsiba rakni. De ez csak az én véleményem. Csak ott megy bele a sok retek a motorba.
Nekem mondhat bárki bármit, ha több levegőt enged be, könnyebben, akkor több maltert, homokot cemnetet is!
De sok sikert hozzá!
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5378
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5378 Dátum:
2007.11.28 szerda, 19:04:36 »
Idézetet írta: Scratch - 2007.11.28 szerda, 16:24:44
Hétvégén Nolfi-val beszélgettünk, szóbajött a direkt szűrő. Ő nagyon ajánlotta. MK3 2.0-ba használ valaki ilyet?
Érezhető valam kis plussz erő? Szívóhang sokkal erősebb? Melyik márka ajánlott? Elkezdett engem is foglalkoztatni a dolog, mert hiába 145 paci, de mégis gyengébbnek érzem mint a 115 pacis dízelt.
Ha felugrik a direkt szűrő, mit lehetne még csinálni egy kis plussz erő érdekében? A chip nem érdekel, aránytalanul drága ahhoz amit a benzinesen emel, meg nem is szivesen csináltatnám meg.
Nem tudom, hogy a noname rosszabb-e, de én mindenképpen valami márkát vennék... pl K&N
Nem utolsó sorban megvan az előnye, hogy szettben kapható és az utolsó csavar, konzol is megvan a beszereléshez...
Mindazonáltal nem lesz húdenagyonérezhető teljesítménynövekedés... nálam kiemelte a hangját...éppen ezért imádom
Naplózva
Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Maffy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5378
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5379 Dátum:
2007.11.28 szerda, 19:05:50 »
Idézetet írta: PádárZoli - 2007.11.28 szerda, 19:01:07
Csak ott megy bele a sok retek a motorba....
Nekem mondhat bárki bármit, ha több levegőt enged be, könnyebben, akkor több maltert, homokot cemnetet is!
Ez így azért erős túlzás... az EGR-nél nagyságrendekkel több mocsok megy be... ha rendszeresen tisztogatod, akkor nem okoz gondot...
Naplózva
Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Tar
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5380 Dátum:
2007.11.28 szerda, 19:07:11 »
Idézetet írta: Maffy - 2007.11.28 szerda, 19:04:36
Idézetet írta: Scratch - 2007.11.28 szerda, 16:24:44
Hétvégén Nolfi-val beszélgettünk, szóbajött a direkt szűrő. Ő nagyon ajánlotta. MK3 2.0-ba használ valaki ilyet?
Érezhető valam kis plussz erő? Szívóhang sokkal erősebb? Melyik márka ajánlott? Elkezdett engem is foglalkoztatni a dolog, mert hiába 145 paci, de mégis gyengébbnek érzem mint a 115 pacis dízelt.
Ha felugrik a direkt szűrő, mit lehetne még csinálni egy kis plussz erő érdekében? A chip nem érdekel, aránytalanul drága ahhoz amit a benzinesen emel, meg nem is szivesen csináltatnám meg.
Nem tudom, hogy a noname rosszabb-e, de én mindenképpen valami márkát vennék... pl K&N
Nem utolsó sorban megvan az előnye, hogy szettben kapható és az utolsó csavar, konzol is megvan a beszereléshez...
Mindazonáltal nem lesz húdenagyonérezhető teljesítménynövekedés... nálam kiemelte a hangját...éppen ezért imádom
Nálam a teljesítménynövekedés 0, viszont a hangja...
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5378
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5381 Dátum:
2007.11.28 szerda, 19:14:10 »
Idézetet írta: Tar - 2007.11.28 szerda, 19:07:11
Nálam a teljesítménynövekedés 0, viszont a hangja...
ha így vesszük, még fogyasztásnövelő hatása is van
Naplózva
Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5382 Dátum:
2007.11.28 szerda, 20:08:39 »
Idézetet írta: PádárZoli - 2007.11.28 szerda, 19:01:07
Szia!
Nocsak-nocsak! Elkezdenéd reszelni a kocsit?
Én direktszűrőt nem merném a kocsiba rakni. De ez csak az én véleményem. Csak ott megy bele a sok retek a motorba.
Nekem mondhat bárki bármit, ha több levegőt enged be, könnyebben, akkor több maltert, homokot cemnetet is!
De sok sikert hozzá!
Valamit kellene csinálni, mert csak nincs meg a kivánt nyomaték.
Az erővel nincs gond, a gyorsuláson szeretnék valamit faragni.
Akkor eddig 1:1 szűrő témában.
A hangja is egy kicsit porszívó átlagos használati fordulatszámon, ha egy kis morgást szeretnék, kipuff dob csere az egyetlen megoldás?
«
Utoljára szerkesztve: 2007.11.28 szerda, 20:11:38 írta Scratch
»
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5383 Dátum:
2007.11.28 szerda, 20:10:57 »
Idézetet írta: Maffy - 2007.11.28 szerda, 19:04:36
Nem tudom, hogy a noname rosszabb-e, de én mindenképpen valami márkát vennék... pl K&N
Nem utolsó sorban megvan az előnye, hogy szettben kapható és az utolsó csavar, konzol is megvan a beszereléshez...
Mindazonáltal nem lesz húdenagyonérezhető teljesítménynövekedés... nálam kiemelte a hangját...éppen ezért imádom
Nolfi is a K&N-t ajánlotta. Ebből van valami méret, hogy mekkora kell? Neked az alatta lévő műanyagdoboz ki van szedve?
Még ennek nem szedtem szét a szűrőjét, de a másikba volt a szűrőház oldalán egy másik nyilás is, amin egy szivacsot kellett cserélgetni, ha itt is van ez a dolog, oda is van kis szűrő?
Ami Neked bent van van róla kép Net-en?
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Maffy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5378
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5384 Dátum:
2007.11.28 szerda, 20:23:59 »
Idézetet írta: Scratch - 2007.11.28 szerda, 20:10:57
Nolfi is a K&N-t ajánlotta. Ebből van valami méret, hogy mekkora kell? Neked az alatta lévő műanyagdoboz ki van szedve?
Még ennek nem szedtem szét a szűrőjét, de a másikba volt a szűrőház oldalán egy másik nyilás is, amin egy szivacsot kellett cserélgetni, ha itt is van ez a dolog, oda is van kis szűrő?
Ami Neked bent van van róla kép Net-en?
A teljes szűrőházat kiszedtük annak idején Korissal és a helyére került a direkt... a sárvédő oldalában ott a luk, ahová a régi csatlakozott... onnan kap levegőt, plusz volt hozzá rgy cső, ami előlről a lökhárító aljáról hoz fel friss levegőt...
Nincs fent róla képem... de mindjárt leszaladok a garázsba
)
A méretet típus alapján tudod kikeresni a K&N lapján...
Naplózva
Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Maffy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5378
K&N
«
Új hozzászólás #5385 Dátum:
2007.11.28 szerda, 21:13:17 »
Scratch,
Az ígért képek a direktszűrőről...
Kép1
Kép2
Kép3
Naplózva
Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
PádárZoli
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5386 Dátum:
2007.11.28 szerda, 21:24:49 »
Én akkor is félek ezektől a cuccoktól. A robeszomba K&N van, de az nem izgat, olasz gép.
Zsigulinál ott nő meg a nyomaték, amikor 4 leömlő, és végig 60as cső 1 dobbal a végén.
Jó, persze, nem ugyan az a gép, de valljuk be, zsigulinál kezdődik az autó!
Abba direktszűrőt nem vettünk. Flexxel körbevágtam a légszűrőházat.
De rengeteg dolog már meg van csinálva a mai autóknál, ami a zsigulin nem volt.
És mégse mennek sokkal jobban egy jó zsigánál.
Ja, még vmi!
A szívócsonkot felpolíroztam azon. Elég csúnya volt az öntvény. Az pénzbe nem kerül, viszont kicsit jobb.
Bár ennél a kocsinál nem műanyag az véletlen? Lenne még rengeteg ötletem, csak azok már kicsit szétszedősebb dolgok.
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5387 Dátum:
2007.11.28 szerda, 21:40:01 »
Idézetet írta: PádárZoli - 2007.11.28 szerda, 21:24:49
Zsigulinál ott nő meg a nyomaték, amikor 4 leömlő, és végig 60as cső 1 dobbal a végén.
Jó, persze, nem ugyan az a gép, de valljuk be, zsigulinál kezdődik az autó!
a zsigulik nagy ászok a mai napig ... csak sajna benzinkutat kell venni mellé ha bele van piszkálva értelmesen.
a hengerenkénti leömlő minden autónak jót tesz, ha kell némi plusz. elég sokat tesz a gyári értékre akkor is, ha másba nincs nyúkálva. persze a vastag mennydördő kell hozzá. sajna anékül a hengerenkénti ojjan mintha nem is lenne.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5388 Dátum:
2007.11.28 szerda, 22:09:33 »
Idézetet írta: Maffy - 2007.11.28 szerda, 20:23:59
A teljes szűrőházat kiszedtük annak idején Korissal és a helyére került a direkt... a sárvédő oldalában ott a luk, ahová a régi csatlakozott... onnan kap levegőt, plusz volt hozzá rgy cső, ami előlről a lökhárító aljáról hoz fel friss levegőt...
Nincs fent róla képem... de mindjárt leszaladok a garázsba
)
A méretet típus alapján tudod kikeresni a K&N lapján...
Nagyon macerás a komplett szűrőházat eltávolítani?
A sárvédő oldalán gyárilag ott a lyuk, vagy csinálni kell neki?
Mennyibe van egy ilyen komplett szett?
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: K&N
«
Új hozzászólás #5389 Dátum:
2007.11.28 szerda, 22:12:26 »
Idézetet írta: Maffy - 2007.11.28 szerda, 21:13:17
Scratch,
Az ígért képek a direktszűrőről...
Kép1
Kép2
Kép3
Ami a kaszni felöli oldalon, ahonnan levegőzik, az gyári csonk?
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Maffy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5378
Válasz: K&N
«
Új hozzászólás #5390 Dátum:
2007.11.28 szerda, 22:13:41 »
Idézetet írta: Scratch - 2007.11.28 szerda, 22:12:26
Idézetet írta: Maffy - 2007.11.28 szerda, 21:13:17
Scratch,
Az ígért képek a direktszűrőről...
Kép1
Kép2
Kép3
Ami a kaszni felöli oldalon, ahonnan levegőzik, az gyári csonk?
igen... a gyári doboz oda csatlakozik... a harmadik képen látszik az alulról jövő cső...
Naplózva
Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5391 Dátum:
2007.11.28 szerda, 22:26:51 »
Idézetet írta: Scratch - 2007.11.28 szerda, 22:09:33
Nagyon macerás a komplett szűrőházat eltávolítani?
A sárvédő oldalán gyárilag ott a lyuk, vagy csinálni kell neki?
Nem macerás, 1 vagy 2 csavart kell kitekerni.
De kevéske az a gyári lyukacska, érdemes odavezetni csővel még levegőt.
Nyugodtan tegyél be direktszűrőt, szeretni fogod... Tök jót szisszen ha hirtelen gázt adsz... aztán az a gyönyörű torokhang, ahogy felpörög a motor...
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: K&N
«
Új hozzászólás #5392 Dátum:
2007.11.28 szerda, 22:29:21 »
Idézetet írta: Maffy - 2007.11.28 szerda, 22:13:41
igen... a gyári doboz oda csatlakozik... a harmadik képen látszik az alulról jövő cső...
Köszi!
Milyen gyakran szoktad, mosni, olajozni?
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5393 Dátum:
2007.11.28 szerda, 22:30:15 »
Idézetet írta: Rocco - 2007.11.28 szerda, 22:26:51
Nem macerás, 1 vagy 2 csavart kell kitekerni.
De kevéske az a gyári lyukacska, érdemes odavezetni csővel még levegőt.
Nyugodtan tegyél be direktszűrőt, szeretni fogod... Tök jót szisszen ha hirtelen gázt adsz... aztán az a gyönyörű torokhang, ahogy felpörög a motor...
Igen, már csak a szett ára érdekel.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Maffy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5378
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5394 Dátum:
2007.11.28 szerda, 22:36:30 »
A gyári adatlapja szerint nekem évente kellene hozzányúlnom...de ha már kezd elszürkülni és elveszteni az olaj piros színét, akkor kipucolom...
Amikor mi vettük Peppinnel, valami 27K volt ára.
Ha rákeresel a K&N oldalán a Local Dealer-re, akkor ezt kapod:
OMEGA MOTOR KFT
Gyöngyös, Szent Bertalan u. 5.
+36 37 316243
http://www.omegamotor.hu
Naplózva
Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
PádárZoli
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5395 Dátum:
2007.11.28 szerda, 22:41:51 »
Idézetet írta: Maffy - 2007.11.28 szerda, 22:36:30
A gyári adatlapja szerint nekem évente kellene hozzányúlnom...de ha már kezd elszürkülni és elveszteni az olaj piros színét, akkor kipucolom...
Amikor mi vettük Peppinnel, valami 27K volt ára.
Ha rákeresel a K&N oldalán a Local Dealer-re, akkor ezt kapod:
OMEGA MOTOR KFT
Gyöngyös, Szent Bertalan u. 5.
+36 37 316243
http://www.omegamotor.hu
Hát, nekem tapasztalatom nincs direkt ügybe, de szerintem azt sűrőbben kéne takarítani.
A kismocihoz azt mondta a szerelő, hogy max 500 km-enként takarítsam ki.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5396 Dátum:
2007.11.28 szerda, 22:43:52 »
Idézetet írta: Maffy - 2007.11.28 szerda, 22:36:30
A gyári adatlapja szerint nekem évente kellene hozzányúlnom...de ha már kezd elszürkülni és elveszteni az olaj piros színét, akkor kipucolom...
Amikor mi vettük Peppinnel, valami 27K volt ára.
Ha rákeresel a K&N oldalán a Local Dealer-re, akkor ezt kapod:
OMEGA MOTOR KFT
Gyöngyös, Szent Bertalan u. 5.
+36 37 316243
http://www.omegamotor.hu
Felkeresem őket.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Maffy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5378
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5397 Dátum:
2007.11.28 szerda, 22:45:12 »
Idézetet írta: PádárZoli - 2007.11.28 szerda, 22:41:51
Hát, nekem tapasztalatom nincs direkt ügybe, de szerintem azt sűrőbben kéne takarítani.
A kismocihoz azt mondta a szerelő, hogy max 500 km-enként takarítsam ki.
az hülyeség lenne...nyáron hetente pucolhatnám... és nagyon nem mindegy, milyen körülmények között használod... poros földutakon nyilván más, mint városban... ezért mondtam, hogy a színe árulkodó
Naplózva
Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
PádárZoli
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5398 Dátum:
2007.11.28 szerda, 23:05:46 »
Hát városba azért van por rendesen.
Naplózva
clint
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5399 Dátum:
2007.11.29 csütörtök, 15:18:39 »
Idézetet írta: PádárZoli - 2007.11.28 szerda, 22:41:51
Idézetet írta: Maffy - 2007.11.28 szerda, 22:36:30
A gyári adatlapja szerint nekem évente kellene hozzányúlnom...de ha már kezd elszürkülni és elveszteni az olaj piros színét, akkor kipucolom...
Amikor mi vettük Peppinnel, valami 27K volt ára.
Ha rákeresel a K&N oldalán a Local Dealer-re, akkor ezt kapod:
OMEGA MOTOR KFT
Gyöngyös, Szent Bertalan u. 5.
+36 37 316243
http://www.omegamotor.hu
Hát, nekem tapasztalatom nincs direkt ügybe, de szerintem azt sűrőbben kéne takarítani.
A kismocihoz azt mondta a szerelő, hogy max 500 km-enként takarítsam ki.
Nekem az előző autóm meg volt reszelve rendesen.
A direktszűrőm carbonházas volt, talán a legjobb választás mert jóval kissebb volt a meleg levegő bevitel mint a többi direktnél.
Amit a takarításról és kosz beviteről írtál egyáltalán nem állja meg a helyét. Jó ha 5000 km után tiszítod de mindíg a színe árulja el, hogy kell e mosni ahogy Maffy is írta.
Arra én sem esküdnék meg, hogy teljesítményt javítja, egy barátomnak ugyan a Focusán javított miután ATC-s chipnél megmértek direkttel ill. nélküle is. Direkttel +2Le vel többet mutatott az autó mint papír légszűrővel. Hogy ez az érték a valóságban mennyire állja meg a helyét senki se tudja.
Hangra, érzésre mindenképp javít az autó képességein.
Én csak ajánlani tudom, mert idővel még olcsóbbá is válik, hogy csak takarítani kell nem kell midíg újat venni. Nekem ugyan DÍZEL a Mondim, de már kinéztem a megfelelő K&N 57i szettet hozzá.
http://www.kandn.com/instructions/57-0485.pdf
vagy
http://www.kandn.com/instructions/57-0577.pdf
Remélem segítettem
Naplózva
Oldalak:
1
...
101
102
103
104
105
106
107
[
108
]
109
110
111
112
113
114
115
...
188
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ