Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 18:03:55
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Tuning
Oldalak:
1
...
102
103
104
105
106
107
108
[
109
]
110
111
112
113
114
115
116
...
188
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Tuning (Megtekintve 2695334 alkalommal)
0 Felhasználó és 46 vendég van a témában
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5400 Dátum:
2007.11.29 csütörtök, 15:47:50 »
Idézetet írta: PádárZoli - 2007.11.28 szerda, 23:05:46
Hát városba azért van por rendesen.
Igen,de csak az építőipari területek közelében,de te ezt úgyis tudod.
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
PádárZoli
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5401 Dátum:
2007.11.29 csütörtök, 20:23:13 »
Idézetet írta: wofer - 2007.11.29 csütörtök, 15:47:50
Idézetet írta: PádárZoli - 2007.11.28 szerda, 23:05:46
Hát városba azért van por rendesen.
Igen,de csak az építőipari területek közelében,de te ezt úgyis tudod.
Értem én a témát ismét!
Naplózva
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5402 Dátum:
2007.11.29 csütörtök, 20:31:28 »
Idézetet írta: PádárZoli - 2007.11.29 csütörtök, 20:23:13
Igen,de csak az építőipari területek közelében,de te ezt úgyis tudod.
Értem én a témát ismét!
[/quote]
Azon gondolkozom már jó régen,vajon miért ez a képed van a profilban?De, ugye nem azt akarod mondani,hogy a mondeó is rajta van?......ott benn...
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
PádárZoli
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5403 Dátum:
2007.11.29 csütörtök, 20:34:24 »
Idézetet írta: wofer - 2007.11.29 csütörtök, 20:31:28
Azon gondolkozom már jó régen,vajon miért ez a képed van a profilban?De, ugye nem azt akarod mondani,hogy a mondeó is rajta van?......ott benn...
Nincs rajta, csak, amit kipakoltam belőle.
Ezt alaláltam a google képkeresőben, amit megtetszett, hogy mindenki örüljön neki!
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5404 Dátum:
2007.12.02 vasárnap, 13:31:44 »
Készítettem egy barátommal egy sportdobot hátra. 6 ezer forintba kerültek az alkatrészek, meg ráment 5 flextárcsa meg pár vaspálca. Szerintem nagyon jól sikerült! Nincs középdob, szal az autónak hátsódob nélkül fülsiketítően brutál hangja volt (érdes, traktoros), aztán rátettük ezt a dobot, és szép viszonylag tiszta, mély hangja lett, ami éppenhogy hallatszik az utastérben is (kívülről már kicsit messzebbről is hallatszik...
)
«
Utoljára szerkesztve: 2007.12.02 vasárnap, 13:33:31 írta Rocco
»
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5405 Dátum:
2007.12.02 vasárnap, 22:43:05 »
Idézetet írta: Rocco - 2007.12.02 vasárnap, 13:31:44
Készítettem egy barátommal egy sportdobot hátra. 6 ezer forintba kerültek az alkatrészek, meg ráment 5 flextárcsa meg pár vaspálca. Szerintem nagyon jól sikerült! Nincs középdob, szal az autónak hátsódob nélkül fülsiketítően brutál hangja volt (érdes, traktoros), aztán rátettük ezt a dobot, és szép viszonylag tiszta, mély hangja lett, ami éppenhogy hallatszik az utastérben is (kívülről már kicsit messzebbről is hallatszik...
)
Tegyél fel róla egy videót is, hagy halljuk!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5406 Dátum:
2007.12.02 vasárnap, 23:30:21 »
Idézetet írta: Scratch - 2007.12.02 vasárnap, 22:43:05
Tegyél fel róla egy videót is, hagy halljuk!
Csak az a problémám, hogy 1 perces létére 100megás a videó... Így nemtudom hova lehetne feltölteni. Ha meg átkonvertálom, akkor rosszabb a minősége is.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5407 Dátum:
2007.12.03 hétfő, 16:02:59 »
Idézetet írta: Rocco - 2007.12.02 vasárnap, 23:30:21
Csak az a problémám, hogy 1 perces létére 100megás a videó... Így nemtudom hova lehetne feltölteni. Ha meg átkonvertálom, akkor rosszabb a minősége is.
Nem baj, ha roszabb.
www.youtube.com
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5408 Dátum:
2007.12.03 hétfő, 16:40:17 »
Idézetet írta: Scratch - 2007.12.03 hétfő, 16:02:59
Nem baj, ha roszabb.
www.youtube.com
De baj, mert így a fényépezővel eleve nem is jön le a lényeg: a sok mélyhang. Majd veszek fel egy jobb képességű géppel.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5409 Dátum:
2007.12.03 hétfő, 21:49:09 »
Idézetet írta: Rocco - 2007.12.02 vasárnap, 23:30:21
Csak az a problémám, hogy 1 perces létére 100megás a videó... Így nemtudom hova lehetne feltölteni. Ha meg átkonvertálom, akkor rosszabb a minősége is.
virtualdub-al elég jelentős méretcsökkenést lehet elérni. X-ViD-be tömörítve pár MB lenne az 1 perces video, jelentős minőség romlás nélkül.
a progi free és az X-VID codec is.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5410 Dátum:
2007.12.03 hétfő, 23:20:15 »
Idézetet írta: Tsory - 2007.12.03 hétfő, 21:49:09
virtualdub-al elég jelentős méretcsökkenést lehet elérni. X-ViD-be tömörítve pár MB lenne az 1 perces video, jelentős minőség romlás nélkül.
a progi free és az X-VID codec is.
Köszi, akkor ezt beszerzem, mert jóljönne.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5411 Dátum:
2007.12.03 hétfő, 23:56:32 »
Idézetet írta: Rocco - 2007.12.03 hétfő, 23:20:15
Köszi, akkor ezt beszerzem, mert jóljönne.
ha véletlenül nem találsz szólj vissza és feldobom netre amim van. nem a legújabb, de legalább tutin műxik.
mivel free így szó nincs warezolásról
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5412 Dátum:
2007.12.04 kedd, 16:16:07 »
Idézetet írta: Rocco - 2007.12.03 hétfő, 16:40:17
De baj, mert így a fényépezővel eleve nem is jön le a lényeg: a sok mélyhang. Majd veszek fel egy jobb képességű géppel.
Oké!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
krisztian
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5413 Dátum:
2007.12.08 szombat, 15:30:08 »
Idézetet írta: clint - 2007.11.29 csütörtök, 15:18:39
Nekem az előző autóm meg volt reszelve rendesen.
A direktszűrőm carbonházas volt, talán a legjobb választás mert jóval kissebb volt a meleg levegő bevitel mint a többi direktnél.
Amit a takarításról és kosz beviteről írtál egyáltalán nem állja meg a helyét. Jó ha 5000 km után tiszítod de mindíg a színe árulja el, hogy kell e mosni ahogy Maffy is írta.
Arra én sem esküdnék meg, hogy teljesítményt javítja, egy barátomnak ugyan a Focusán javított miután ATC-s chipnél megmértek direkttel ill. nélküle is. Direkttel +2Le vel többet mutatott az autó mint papír légszűrővel. Hogy ez az érték a valóságban mennyire állja meg a helyét senki se tudja.
Hangra, érzésre mindenképp javít az autó képességein.
Én csak ajánlani tudom, mert idővel még olcsóbbá is válik, hogy csak takarítani kell nem kell midíg újat venni. Nekem ugyan DÍZEL a Mondim, de már kinéztem a megfelelő K&N 57i szettet hozzá.
http://www.kandn.com/instructions/57-0485.pdf
vagy
http://www.kandn.com/instructions/57-0577.pdf
Remélem segítettem
Ez jól hangzik ! Amikor beszéltünk róla akkor még óckodtam de sztem én is belevágok majd ! De sok érte egyenlőre ! Megvárom amíg te kipróbálod !
De ez lesz előbb mint a Turbo projekt bár ...
Naplózva
MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
stealt
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5414 Dátum:
2007.12.08 szombat, 23:33:03 »
Idézetet írta: krisztian - 2007.12.08 szombat, 15:30:08
Ez jól hangzik ! Amikor beszéltünk róla akkor még óckodtam de sztem én is belevágok majd ! De sok érte egyenlőre ! Megvárom amíg te kipróbálod !
De ez lesz előbb mint a Turbo projekt bár ...
Krisztián,
A TDCi-nél semmit nem fog hozni a direktszűrő. A levegő mennyiséget a turbó kapacitása határozza meg. Természetesen ekkor felhúzathatnád a befecskendezett üzemanyag menniségét is mert mostmár eltudná égetni a motor és nem kormolna (annyira). Egy mód van: csak ha cseréled a turbót nagyobbra. De az már majd annyiba kerül mintha eladnád a mostanit és amit a turbóra szánsz azzal kipotolod és veszel egy nagyobb dizelt. Sajnos ez van. Ne akarom elrontani a kedved de gondold meg.
Bár nem értem mert olyan 80-90 eFt-rt már kiválló irott szoftver chippek vannak amik kb 10-15%-ot adnak. Bizonyítottam mert chippelt 2,0TDCi pont úgy megy mint egy sima 2,2TDCi. Chippelt 2,2-nél meg ugye ismerjük Gabot akinek 1 kockával hátrább kell indulni és akkor is elveri a csapatot.
«
Utoljára szerkesztve: 2007.12.08 szombat, 23:37:48 írta stealt
»
Naplózva
krisztian
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5415 Dátum:
2007.12.08 szombat, 23:45:15 »
Idézetet írta: stealt - 2007.12.08 szombat, 23:33:03
Idézetet írta: krisztian - 2007.12.08 szombat, 15:30:08
Ez jól hangzik ! Amikor beszéltünk róla akkor még óckodtam de sztem én is belevágok majd ! De sok érte egyenlőre ! Megvárom amíg te kipróbálod !
De ez lesz előbb mint a Turbo projekt bár ...
Krisztián,
A TDCi-nél semmit nem fog hozni a direktszűrő. A levegő mennyiséget a turbó kapacitása határozza meg. Természetesen ekkor felhúzathatnád a befecskendezett üzemanyag menniségét is mert mostmár eltudná égetni a motor és nem kormolna (annyira). Egy mód van: csak ha cseréled a turbót nagyobbra. De az már majd annyiba kerül mintha eladnád a mostanit és amit a turbóra szánsz azzal kipotolod és veszel egy nagyobb dizelt. Sajnos ez van. Ne akarom elrontani a kedved de gondold meg.
Bár nem értem mert olyan 80-90 eFt-rt már kiválló irott szoftver chippek vannak amik kb 10-15%-ot adnak. Bizonyítottam mert chippelt 2,0TDCi pont úgy megy mint egy sima 2,2TDCi. Chippelt 2,2-nél meg ugye ismerjük Gabot akinek 1 kockával hátrább kell indulni és akkor is elveri a csapatot.
Hello!
Persze én sem úgy gondoltam hogy most ezzel a direktel mindenkit lealázok ! csakis kizárólag a hangja miatt ( ha lesz is vmilyen ) venném meg!
Plusz természetesen a turbó csere sem utolsó szempont amit ~150-250e ( turbo+chip+szerelés) között meglehetne úszni. De sztem így olcsóbban jövök ki mint ha vennék egy 2,2 dízelt. Bár elhiheted jó volna. Biztos odabasz ! ! !
A chippelést egy haverom nem ajánlja ( dízelguru) mert inkább a hardware -en módostísunk vallja mint hogy a meglévőt kínozzuk meg . Valami hasonlót mondott de a lenyég ez volt . HAmarabb elszállnak a gyári cuccok chippel mint nélküle ! Bár erre van ellenpélda is !
Naplózva
MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
stealt
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5416 Dátum:
2007.12.09 vasárnap, 00:01:21 »
Idézetet írta: krisztian - 2007.12.08 szombat, 23:45:15
A haverodnak igaza van. Csak én egy kicsit szkeptikus vagyok a bekerülési költséggel kapcsolatban. És tényleg nem aggályoskodni akarok de azért a nagyobb turbo nyilván komolyabb terhelést fog jelenteni az egész motornak. Ha nem akarod kínozni a gépet akkor mindent egyenszilárdan meg kellene erősíteni a fellépő nagyobb terhelés miatt. Kezdve pl. a hajtókarral. Így már nem látom hogy hol van a számla vége. Eegyedileg átalakítva nagyon drága. Ilyet csak a rally cégek csinálnak hogy egy komplett új motort építenek megerősített alkatrészekből. Ettől függetlenül drukkolok neked, de azért csak megfontoltan lépjél.
Naplózva
krisztian
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5417 Dátum:
2007.12.09 vasárnap, 00:05:37 »
Idézetet írta: stealt - 2007.12.09 vasárnap, 00:01:21
Idézetet írta: krisztian - 2007.12.08 szombat, 23:45:15
A haverodnak igaza van. Csak én egy kicsit szkeptikus vagyok a bekerülési költséggel kapcsolatban. És tényleg nem aggályoskodni akarok de azért a nagyobb turbo nyilván komolyabb terhelést fog jelenteni az egész motornak. Ha nem akarod kínozni a gépet akkor mindent egyenszilárdan meg kellene erősíteni a fellépő nagyobb terhelés miatt. Kezdve pl. a hajtókarral. Így már nem látom hogy hol van a számla vége. Eegyedileg átalakítva nagyon drága. Ilyet csak a rally cégek csinálnak hogy egy komplett új motort építenek megerősített alkatrészekből. Ettől függetlenül drukkolok neked, de azért csak megfontoltan lépjél.
Köszönöm a drukkot
! Na a haverom is azt tette amit te mondasz ! Nagy turbo + spéci hajtókarok + dugók + nagycooler stb.... és kb. neki olyan 600 e ft lett a vége ! Igaz ez vw golf3-nál volt.
Én csak nagy turbot akarok + chip . egyenlőre. Átfogom gondolni hogy megéri e mert nem kevés az összeg amiről szó van .
Naplózva
MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5418 Dátum:
2007.12.09 vasárnap, 10:07:36 »
Idézetet írta: krisztian - 2007.12.09 vasárnap, 00:05:37
Köszönöm a drukkot
! Na a haverom is azt tette amit te mondasz ! Nagy turbo + spéci hajtókarok + dugók + nagycooler stb.... és kb. neki olyan 600 e ft lett a vége ! Igaz ez vw golf3-nál volt.
Én csak nagy turbot akarok + chip . egyenlőre. Átfogom gondolni hogy megéri e mert nem kevés az összeg amiről szó van .
Mennyit szeretnél kihozni a motorból?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bigzotya
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 597
MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5419 Dátum:
2007.12.09 vasárnap, 11:34:36 »
a Mondi másképp
«
Utoljára szerkesztve: 2007.12.09 vasárnap, 11:46:51 írta Bigzotya....kombajnka
»
Naplózva
http://gportal.hu/portal/kom-bajnka/
MONDEO
tomi3118
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5420 Dátum:
2007.12.09 vasárnap, 13:16:17 »
Idézetet írta: Bigzotya....kombajnka - 2007.12.09 vasárnap, 11:34:36
a Mondi másképp
Szép!! A cápafarok antennát hogyan tetted fel? Megfúrtad a tetejét és még színre is fujattad?
Naplózva
Bigzotya
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 597
MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5421 Dátum:
2007.12.09 vasárnap, 13:21:54 »
Idézetet írta: tomi3118 - 2007.12.09 vasárnap, 13:16:17
Idézetet írta: Bigzotya....kombajnka - 2007.12.09 vasárnap, 11:34:36
a Mondi másképp
Szép!! A cápafarok antennát hogyan tetted fel? Megfúrtad a tetejét és még színre is fujattad?
Ragasztva van remélem bírja,a festésekért köszönömmel fizettem
Ha esetleg méogsem bírná a ragasztás akkor cserélem a ragacsot másra ami stabilabb
Naplózva
http://gportal.hu/portal/kom-bajnka/
MONDEO
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5422 Dátum:
2007.12.09 vasárnap, 13:44:02 »
Idézetet írta: Bigzotya....kombajnka - 2007.12.09 vasárnap, 11:34:36
a Mondi másképp
A felni elüt kissé a hátsó lököstől...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
fusim
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5423 Dátum:
2007.12.09 vasárnap, 14:37:39 »
Idézetet írta: Bigzotya....kombajnka - 2007.12.09 vasárnap, 13:21:54
Idézetet írta: tomi3118 - 2007.12.09 vasárnap, 13:16:17
Idézetet írta: Bigzotya....kombajnka - 2007.12.09 vasárnap, 11:34:36
a Mondi másképp
Szép!! A cápafarok antennát hogyan tetted fel? Megfúrtad a tetejét és még színre is fujattad?
Ragasztva van remélem bírja,a festésekért köszönömmel fizettem
Ha esetleg méogsem bírná a ragasztás akkor cserélem a ragacsot másra ami stabilabb
MoniKA nak van ilyen dummy cápauszony
ebayen lehet kapni rendeset ami GPS + radió antenna is egyben 30EUR Haifisch GPS re keress
Naplózva
Bigzotya
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 597
MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5424 Dátum:
2007.12.09 vasárnap, 14:58:23 »
a Mondi másképp
[/quote]
A felni elüt kissé a hátsó lököstől...
[/quote]Nem kötözkönnyi
Nekem teccik így is
Naplózva
http://gportal.hu/portal/kom-bajnka/
MONDEO
krisztian
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5425 Dátum:
2007.12.09 vasárnap, 15:01:03 »
Idézetet írta: Angel - 2007.12.09 vasárnap, 10:07:36
Mennyit szeretnél kihozni a motorból?
~ 170 Le . ez még reális sztem.
Naplózva
MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
Bigzotya
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 597
MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5426 Dátum:
2007.12.09 vasárnap, 15:01:48 »
Idézetet írta: fusim - 2007.12.09 vasárnap, 14:37:39
Na igen meg nem is drága csak azért meg szétt kellene buherálni az egész kocsit és megszüntetni előll az antennát mert úgyi elől nem szép a cápa
«
Utoljára szerkesztve: 2007.12.11 kedd, 12:02:23 írta Joe
»
Naplózva
http://gportal.hu/portal/kom-bajnka/
MONDEO
Maffy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5378
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5427 Dátum:
2007.12.09 vasárnap, 15:05:02 »
Piramis... már megen...
Naplózva
Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
stealt
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5428 Dátum:
2007.12.09 vasárnap, 16:33:01 »
Idézetet írta: krisztian - 2007.12.09 vasárnap, 15:01:03
~ 170 Le . ez még reális sztem.
Itt már egy más gonddal is fogsz találkozni.
A 170 lóhoz olyan 435Nm társul. Ha előzöl 6 sebességes váltót feltételezve akkor egyenes száraz uton is már egy full gáznál 3-4.ben is a kormány egyenes állásásnál is kipörög a kerék
. A V6-oknál ez nem gond mert feleekkora nyomatékról van szó de itt már gáz mert villogni fog a kipörgésgátló. Egy tengelyre már túl sok ez a nyomaték.
Naplózva
krisztian
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5429 Dátum:
2007.12.09 vasárnap, 17:14:19 »
Idézetet írta: stealt - 2007.12.09 vasárnap, 16:33:01
Idézetet írta: krisztian - 2007.12.09 vasárnap, 15:01:03
~ 170 Le . ez még reális sztem.
Itt már egy más gonddal is fogsz találkozni.
A 170 lóhoz olyan 435Nm társul. Ha előzöl 6 sebességes váltót feltételezve akkor egyenes száraz uton is már egy full gáznál 3-4.ben is a kormány egyenes állásásnál is kipörög a kerék
. A V6-oknál ez nem gond mert feleekkora nyomatékról van szó de itt már gáz mert villogni fog a kipörgésgátló. Egy tengelyre már túl sok ez a nyomaték.
Nekem csak 5-ös a váltóm és kipörgésgátlóm sincs. Ha szélesebb gumit teszek fel akkor talán ez kiküszöbölhető vmiylen szintig. A lényeg hogy menjen mint a mozdony
. de ha ez sem lesz jó akkor fogaskerékcsere a váltóba +difi ami megint nem kétfillér de eredményes lesz.
«
Utoljára szerkesztve: 2007.12.10 hétfő, 18:32:06 írta krisztian
»
Naplózva
MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
clint
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5430 Dátum:
2007.12.10 hétfő, 14:49:01 »
Idézetet írta: stealt - 2007.12.09 vasárnap, 00:01:21
Idézetet írta: krisztian - 2007.12.08 szombat, 23:45:15
A haverodnak igaza van. Csak én egy kicsit szkeptikus vagyok a bekerülési költséggel kapcsolatban. És tényleg nem aggályoskodni akarok de azért a nagyobb turbo nyilván komolyabb terhelést fog jelenteni az egész motornak. Ha nem akarod kínozni a gépet akkor mindent egyenszilárdan meg kellene erősíteni a fellépő nagyobb terhelés miatt. Kezdve pl. a hajtókarral. Így már nem látom hogy hol van a számla vége. Eegyedileg átalakítva nagyon drága. Ilyet csak a rally cégek csinálnak hogy egy komplett új motort építenek megerősített alkatrészekből. Ettől függetlenül drukkolok neked, de azért csak megfontoltan lépjél.
Amiről te írsz az a benzinesek turbósítása, sok köze nincs a turbó cseréhez dízeleknél.
Én kb. egy hónapon belül belekezdek az átépítésbe, nagyjából mindent körüljártam a témában.
A TDCi 130 GT17es csigája lesz cserélve a 2.5V6Tdi180 as Gt20 vgt-re. A csonk közel azonos, szerencsére nem kell széttúrni az egész gépet hozzá.
Nem értem mi köze a turbó cserének a motor terheléséhez amiről írtál, mikor kipufogó odlali turbóról beszélünk.
A 130asTDCI Gt17 1.5 ön tölt míg a 2.2 ben ugyanez a turbo 1,65-1,7 persze itt sokminden más is különbözik.
Egy mezei chip után ahol még nem füstöl a gép 70-80e Ft ért kapok 150-155 pacit, egy füstölős chip után 170-et,de az már károsítja is a motort.
A turbó átépítése után NEM EMELKEDIK A TÖLTÖNYOMÁS! marad 1.5 bar-on a motor még akkora terhelést se kap mint a 150 es chip után.
A kipufogó rendszer 70-esre nyitása után kb. 190~200 Le a várható teljesítmény a nagyobb csiga feltöltőképességéhez mérten.
Mondhatsz akármit nekem nem éri meg eladni az autómat amibe már rengeteg pénzt időt beleöltem, hogy vegyek egy ismeretlen előéletű 2.2 tdci-t.
Abban sem vagyok biztos, hogy ha eladnám az autómat 200e Ft ráfizetéssel vehetnék olyat egyáltalán.
A nyomaték dologgal meg úgy vagyok, hogy aki már a 400Nm-el se tud bánni elsőkeréken az vegyen egy 1.1 es swiftet SZVSZ.
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5431 Dátum:
2007.12.10 hétfő, 19:14:38 »
Idézetet írta: clint - 2007.12.10 hétfő, 14:49:01
A turbó átépítése után NEM EMELKEDIK A TÖLTÖNYOMÁS! marad 1.5 bar-on a motor még akkora terhelést se kap mint a 150 es chip után.
A kipufogó rendszer 70-esre nyitása után kb. 190~200 Le a várható teljesítmény a nagyobb csiga feltöltőképességéhez mérten.
azért azt ne hidd el, h a nyomás emelése nélkül kapsz bónuszba 60-70LE-t. amiről szó van (ez a 60-70LE) estünkben már közel 50%os emelkedés. ha igaz lenne akkor a neves tuningcégek lassan kezdhetnének kaput zárni.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5432 Dátum:
2007.12.10 hétfő, 19:24:11 »
Szimplán csak a turbó átépítésével egyetlen egy dolgot érsz el: megnő a turbólyuk.
Ha nem emelsz a nyomáson, semmi javulás nem lesz. Vagy legalább több üzemanyag.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5433 Dátum:
2007.12.10 hétfő, 19:50:06 »
Idézetet írta: clint - 2007.12.10 hétfő, 14:49:01
Amiről te írsz az a benzinesek turbósítása, sok köze nincs a turbó cseréhez dízeleknél.
Én kb. egy hónapon belül belekezdek az átépítésbe, nagyjából mindent körüljártam a témában.
A TDCi 130 GT17es csigája lesz cserélve a 2.5V6Tdi180 as Gt20 vgt-re. A csonk közel azonos, szerencsére nem kell széttúrni az egész gépet hozzá.
Nem értem mi köze a turbó cserének a motor terheléséhez amiről írtál, mikor kipufogó odlali turbóról beszélünk.
A 130asTDCI Gt17 1.5 ön tölt míg a 2.2 ben ugyanez a turbo 1,65-1,7 persze itt sokminden más is különbözik.
Egy mezei chip után ahol még nem füstöl a gép 70-80e Ft ért kapok 150-155 pacit, egy füstölős chip után 170-et,de az már károsítja is a motort.
A turbó átépítése után NEM EMELKEDIK A TÖLTÖNYOMÁS! marad 1.5 bar-on a motor még akkora terhelést se kap mint a 150 es chip után.
A kipufogó rendszer 70-esre nyitása után kb. 190~200 Le a várható teljesítmény a nagyobb csiga feltöltőképességéhez mérten.
Mondhatsz akármit nekem nem éri meg eladni az autómat amibe már rengeteg pénzt időt beleöltem, hogy vegyek egy ismeretlen előéletű 2.2 tdci-t.
Abban sem vagyok biztos, hogy ha eladnám az autómat 200e Ft ráfizetéssel vehetnék olyat egyáltalán.
A nyomaték dologgal meg úgy vagyok, hogy aki már a 400Nm-el se tud bánni elsőkeréken az vegyen egy 1.1 es swiftet SZVSZ.
Nagyon jó lesz a GT20-as turbóval az biztos, én már használtam ilyet 1,9-es TDI-n, brutálul ment. Szabályozni talán könnyebb volt mint a GT17-et, mert nagyon simán megbírkózott az 1,9-es motor füst mennyiségével. Akkor az igazi, ha a szoftver is ehez a turbóhoz van igazítva, nálam ez is meg volt, meg az 1,8-2 bar-os töltés is. Nyomás emelés nélkül akár mit is teszel rá, annyit nem emel a teljesítményen amit írtál, hiába a nagyobb áramlási keresztmetszet, én tapasztaltam, de azzal valóban meg lehet a 190 le is.
Az erő viszont a dugattyúk lefele kényszerítéséből adódik, bármilyen módon is éred el a nagyobb dugattyúra ható nyomást, ha nagyobb akkor jobban terhel,....mindent
sokszor vadabb pillanataim után elgondolkoztam, hogy mit kap ilyenkor a lehajtás: kuplung,váltó féltengely....jajj...
Szóval azt a mesét felejtsük el, hogy több lóerő kevesebb terhelés, ez vicc. A mondeom csippes, de csak ritkán használom ki a sok + erőt, de sokszor jó ha van. A fogyi viszont kicsit kevesebb lett.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
clint
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5434 Dátum:
2007.12.10 hétfő, 20:30:06 »
Idézetet írta: Tsory - 2007.12.10 hétfő, 19:14:38
Idézetet írta: clint - 2007.12.10 hétfő, 14:49:01
A turbó átépítése után NEM EMELKEDIK A TÖLTÖNYOMÁS! marad 1.5 bar-on a motor még akkora terhelést se kap mint a 150 es chip után.
A kipufogó rendszer 70-esre nyitása után kb. 190~200 Le a várható teljesítmény a nagyobb csiga feltöltőképességéhez mérten.
azért azt ne hidd el, h a nyomás emelése nélkül kapsz bónuszba 60-70LE-t. amiről szó van (ez a 60-70LE) estünkben már közel 50%os emelkedés. ha igaz lenne akkor a neves tuningcégek lassan kezdhetnének kaput zárni.
Az autót Domonkos Csaba építi majd ( DCS Tuning Group)
Az alapanyagot én veszem meg. A beépítést, vezérlést ő csinálja.
Hellószia!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5435 Dátum:
2007.12.10 hétfő, 20:48:31 »
Idézetet írta: clint - 2007.12.10 hétfő, 20:30:06
Az autót Domonkos Csaba építi majd ( DCS Tuning Group)
Az alapanyagot én veszem meg. A beépítést, vezérlést ő csinálja.
Hellószia!
Nem vagy túl szigorú? Ez a hellószia... (hogy eláruljam műveletlenségem, még nem hallottam a DCS-ről, ezért írtam zárójelben).
A sima box, ami nem emeli a tnyomást, az több üzemanyagot tol be. Ettől fog füstölni.
Ha több levegőt tolsz be, akkor nő a nyomás. Meg a hőmérséklet. És így tovább... és állandóan nagyobb terhelésnek lesz a motor kitéve. Nem csak akkor, amikor jobban nyomod neki.
A 2.0-ásból 190 ló? Nem semmi. szerintem 160 fölé nem szabad vinni, anélkül, hogy dugattyút, hajtókart, egyebet cserélnél.
Mind1, ha összejött (és van mérés eredmény is), nézzük meg... majd gyere el egy minitalira.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5436 Dátum:
2007.12.10 hétfő, 21:14:39 »
Idézetet írta: clint - 2007.12.10 hétfő, 14:49:01
Amiről te írsz az a benzinesek turbósítása, sok köze nincs a turbó cseréhez dízeleknél.
Én kb. egy hónapon belül belekezdek az átépítésbe, nagyjából mindent körüljártam a témában.
Jó lenne ha nem nagyjából hanem tényleg körüljárnád a témát
Válasz
A 130asTDCI Gt17 1.5 ön tölt míg a 2.2 ben ugyanez a turbo 1,65-1,7 persze itt sokminden más is különbözik.
Pl abban hogy nem Gt17 van a 2,2-ben
Látom tényleg körüljártad témát.
Válasz
Egy mezei chip után ahol még nem füstöl a gép 70-80e Ft ért kapok 150-155 pacit, egy füstölős chip után 170-et,de az már károsítja is a motort.
Ja papiron, valóban ez áll csak kár hogy ez valótlan. A 2,0TDCi már keményen füstöl 150lónál. Persze kérdés hogy neked mi a füstölés.
Válasz
A turbó átépítése után NEM EMELKEDIK A TÖLTÖNYOMÁS! marad 1.5 bar-on a motor még akkora terhelést se kap mint a 150 es chip után.
Nem? Ha nem emeled a töltőnyomást akkor miért kellen több levegőt benyomnia?
Válasz
A kipufogó rendszer 70-esre nyitása után kb. 190~200 Le a várható teljesítmény a nagyobb csiga feltöltőképességéhez mérten.
És milyen mértékegységben? Pónilóban?
Válasz
Mondhatsz akármit nekem nem éri meg eladni az autómat amibe már rengeteg pénzt időt beleöltem, hogy vegyek egy ismeretlen előéletű 2.2 tdci-t.
Felőlem azt csinálsz amit akarsz, a senki nem akar rábeszélni hogy add el az autódat. Arra meg főleg nem akarlak rábeszélni kétes előéletű autot vegyél főleg ugy hogy ezt én se tenném.
Válasz
A nyomaték dologgal meg úgy vagyok, hogy aki már a 400Nm-el se tud bánni elsőkeréken az vegyen egy 1.1 es swiftet SZVSZ.
Én egy kicsit többről beszéltem egy kicsit több lóerő mellett. Egyedűl azt sajnálom hogy nagyhangal nekiállsz vagdalkózni úgy, hogy szerintem nemsok tapasztalatod van az egésszel kapcsolatban. De Te tudod a Te autód, a Te döntésed. Tiszteletben tartom mindenki döntését, sőt még segítek is majd amikor a széthajtott motorodat fogod generálozni, vannak jó cimeim onnan majd okosba fogsz tudni alaktrészeket venni.
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5437 Dátum:
2007.12.10 hétfő, 22:03:49 »
Idézetet írta: clint - 2007.12.10 hétfő, 20:30:06
Az autót Domonkos Csaba építi majd ( DCS Tuning Group)
Az alapanyagot én veszem meg. A beépítést, vezérlést ő csinálja.
Hellószia!
tehát akkor mégse az említett nyomásemelés nélküli szimpla turbócseréről van szó
nem egészen ez volt a felvezetése a dolognak, h tuningműhelyben átépítenek ezt azt. hanem csupán arról számoltál be, h kap 1 új turbót minden különlegesség nélkül ami 50%al emeli a teljesítményt ... ilyen pedig nincs.
hellószia ide vagy oda komoly beavatkozás nélkül NINCS 50% bónusz.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5438 Dátum:
2007.12.10 hétfő, 22:25:23 »
Idézetet írta: stealt - 2007.12.10 hétfő, 21:14:39
Idézetet írta: clint - 2007.12.10 hétfő, 14:49:01
A turbó átépítése után NEM EMELKEDIK A TÖLTÖNYOMÁS! marad 1.5 bar-on a motor még akkora terhelést se kap mint a 150 es chip után.
Nem? Ha nem emeled a töltőnyomást akkor miért kellen több levegőt benyomnia?
olyan létezik, h egyenletesebb a töltés. nem nagyobb a nyomás, csak egyenletesebb. ezáltal már lehet érezhető a változás, de semmiképp nem beszélhetünk 50% emelkedésről. sztem olyan 15%-ban maximálható az így kapott eredmény (130+19,5=149,5), de a vezérlő elektronikát hozzá kell hangolni. ettől komolyabb változáshoz emelni kell a nyomáson is. de pl 50% esetében már karcsú CSAK elérni az értéket, meg is kell tartani. azt pedig belsőrészek cseréje nélkül szinte lehetetlen hosszútávon. Angel jól látja. ehhez az 50%hoz már testvérek között is illene az erősebb dugó+hajtókar+főtengely, valamint végül de nem utolsó sorban komolyabb hengerfejtömítés is kellene. a TDCi motorokban elég konkrét nyomás van jelen alapból is, hátmég ha ezt fel is piszkáljuk.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5439 Dátum:
2007.12.10 hétfő, 22:37:21 »
Idézetet írta: Tsory - 2007.12.10 hétfő, 22:25:23
Idézetet írta: stealt - 2007.12.10 hétfő, 21:14:39
Idézetet írta: clint - 2007.12.10 hétfő, 14:49:01
A turbó átépítése után NEM EMELKEDIK A TÖLTÖNYOMÁS! marad 1.5 bar-on a motor még akkora terhelést se kap mint a 150 es chip után.
Nem? Ha nem emeled a töltőnyomást akkor miért kellen több levegőt benyomnia?
olyan létezik, h egyenletesebb a töltés. nem nagyobb a nyomás, csak egyenletesebb. ezáltal már lehet érezhető a változás, de semmiképp nem beszélhetünk 50% emelkedésről. sztem olyan 15%-ban maximálható az így kapott eredmény (130+19,5=149,5), de a vezérlő elektronikát hozzá kell hangolni. ettől komolyabb változáshoz emelni kell a nyomáson is. de pl 50% esetében már karcsú CSAK elérni az értéket, meg is kell tartani. azt pedig belsőrészek cseréje nélkül szinte lehetetlen hosszútávon. Angel jól látja. ehhez az 50%hoz már testvérek között is illene az erősebb dugó+hajtókar+főtengely, valamint végül de nem utolsó sorban komolyabb hengerfejtömítés is kellene. a TDCi motorokban elég konkrét nyomás van jelen alapból is, hátmég ha ezt fel is piszkáljuk.
Hajtókar és a dugó a leggyengébb láncszem, huzamosan az nem bírja a 190 lovat. Pl hatalmas a különbség egy sima 90 le-s TDI és egy 150le-s pdtdi hajtókar-dugó páros között, pedig passzol az egyik a másik helyére, de csak súlyban összevetve is majdnem fele súlyu a pdtdi mint a sima, nem beszélve a dugó belső üreges kialakításáról...stb-stb szóval sokan azt hiszik csak az elektronikával játszanak a gyáriak, de ez nem minden esetben van így.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
krisztian
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5440 Dátum:
2007.12.10 hétfő, 22:38:20 »
Gyerekek!
Nem kell egymást csesztetni. A lényeg hogy van egy nagyobb turbo ami persze nagyobb turbolyukat eredményez de vmit vmiért!
Persze 170le a reális sztem amit ettől el lehet várni. Majd idővel lehet dugatyút cserélni kovácsoltra + cooler és más befecsik. De ez majd még a jövő zenéje.
Egyenlőre ha meglesz az alapanyag akkor a szakik megmondják hogy mi merre hány méter!
Dcs -nél értenek a munkájukhoz nem kóklerek. Ők majd lemérik és akkor mint a köd a hitetlenkedés, foltokban bár de feloszlik.
(( A szerelőm mindig a tuningellenesség híve. Hiába mondtam neki hogy 260le igy meg 300 le ugy ( 2,0 Benzin turbo)
azt mondta vegyél erősebb kocsit. De van a haverom aki az 1,9 tdi golfjából 250 le varázsolt most meg a 300 Le lesz a cél a seat ibizájával. megkérdezem őt is mert vágja a témát és leirom mit javasol ez ügyben. ))
Naplózva
MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5441 Dátum:
2007.12.10 hétfő, 22:50:52 »
1 dolog úgy felmerült bennem ennek kapcsán. semmi dugó + hajtókar + ijjesmi. 1 totálisan egyszerű, mégis a mai napig megoldatlan probléma:
ha megnövexik a turbónyomás (tegyük fel, h a szerkezetek elbírják, mert ojjan anyagnból vannak) akkor a turbócső, h fogja ezt kibírni? a jelenlegi nyomást is elég nehezen tűri. pukkan a legkülönbözőbb helyzetekben. idő és hajtás kérdése. az eleve magasabb nyomással mi lesz a cső sorsa?
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5442 Dátum:
2007.12.10 hétfő, 22:56:31 »
Idézetet írta: krisztian - 2007.12.10 hétfő, 22:38:20
Gyerekek!
Nem kell egymást csesztetni.
sztem az nem csesztetés, h sokalljuk a szinte semmitől azt az 50% emelkedést. sztem cimborád se szimplán cserélt 1 turbót a növekedés érdekében.
másrészt 50%nál a "Majd idővel lehet dugattyút cserélni kovácsoltra + cooler" már késő.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
krisztian
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5443 Dátum:
2007.12.10 hétfő, 23:04:28 »
Idézetet írta: Tsory - 2007.12.10 hétfő, 22:50:52
1 dolog úgy felmerült bennem ennek kapcsán. semmi dugó + hajtókar + ijjesmi. 1 totálisan egyszerű, mégis a mai napig megoldatlan probléma:
ha megnövexik a turbónyomás (tegyük fel, h a szerkezetek elbírják, mert ojjan anyagnból vannak) akkor a turbócső, h fogja ezt kibírni? a jelenlegi nyomást is elég nehezen tűri. pukkan a legkülönbözőbb helyzetekben. idő és hajtás kérdése. az eleve magasabb nyomással mi lesz a cső sorsa?
persze egy darabig rendben elmenne a gyári alaktrészekkel de idővel mindenképpen cserére szorulna mert nem erre lett tervezve.( én még nem tapasztaltam hogy pukkanna . majd utána járok hogy mit lehetne a csővel kezdeni . )
ui.: igen ez igaz . ne mcsak turbótcserélt. de először mindig azzal kezdte, és később jött a dugyatyúk a porlasztócsúcsok, cooler, és adagoló ( neki még az van)
Figy . persze nem csesztetés a nézeteink megosztása másokkal mert nem is volna jó ha nem tehetnénk meg. hová lenen a világ. lényeg hogy nem lesz 50% az emelkedés . de 170le a reális sztem. ha egy mezei chippel 150 le lesz akkor + turbo(~ 170le) ami nemcsak 10le dobra rajta valljuk be őszintén.
Naplózva
MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5444 Dátum:
2007.12.10 hétfő, 23:23:15 »
Idézetet írta: krisztian - 2007.12.10 hétfő, 23:04:28
ne mcsak turbótcserélt. de először mindig azzal kezdte, és később jött a dugyatyúk a porlasztócsúcsok, cooler, és adagoló ( neki még az van)
Figy .
Ugyan nekem tuning területén nem túl sok tapasztalatom van, de én a féktuninggal, futóművel kezdeném. Bár lehet, hogy túl óvatos vagyok?
Csak meg is kell állni...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5445 Dátum:
2007.12.10 hétfő, 23:23:54 »
Idézetet írta: krisztian - 2007.12.10 hétfő, 23:04:28
lényeg hogy nem lesz 50% az emelkedés . de 170le a reális sztem. ha egy mezei chippel 150 le lesz akkor + turbo(~ 170le) ami nemcsak 10le dobra rajta valljuk be őszintén.
én nem is +10LE-t írtam, hanem 15% emelkedést láttam reálisnak egy nem emelt, de egyenletesebb nyomás esetén ... ez ~19,5LE. abból indultam ki amit az első írás súgott: csak turbócsere, csippelés és nyomásemelés nélkül.
másrészt a tuning nem úgy működik sajnos (??), h példa:
hengerenkénti leömlő: ~10%
sport kipuff rendszer: ~5%
elektromos piszkálás: ~15%
ezt ha összeadod 30% lenne. de a valóságban ha mindez 22% emelkedést hoz akkor már jól műxik a mutatvány. egyik a másiknak veszteséget IS okoz, ezért csak nagyon körülbelüli számot lehet a végére jósolni, de abba nem szabad magát beleélnie az alanynak, mert csalódni fog. a mérés ad végleges eredményt.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
krisztian
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5446 Dátum:
2007.12.10 hétfő, 23:27:25 »
Idézetet írta: Angel - 2007.12.10 hétfő, 23:23:15
Idézetet írta: krisztian - 2007.12.10 hétfő, 23:04:28
ne mcsak turbótcserélt. de először mindig azzal kezdte, és később jött a dugyatyúk a porlasztócsúcsok, cooler, és adagoló ( neki még az van)
Figy .
Ugyan nekem tuning területén nem túl sok tapasztalatom van, de én a féktuninggal, futóművel kezdeném. Bár lehet, hogy túl óvatos vagyok?
Csak meg is kell állni...
De igazad van . én is abiztonságra hajtok és azt tartom szemelőtt mint az esztelen száguldást. Azért kezdtem én is a fékekkel a cserét. már csak a hátsó tárcsákat cserélem le és jöhet a kismértékü ültetés.
Naplózva
MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
krisztian
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5447 Dátum:
2007.12.10 hétfő, 23:32:53 »
Idézetet írta: Tsory - 2007.12.10 hétfő, 23:23:54
Idézetet írta: krisztian - 2007.12.10 hétfő, 23:04:28
lényeg hogy nem lesz 50% az emelkedés . de 170le a reális sztem. ha egy mezei chippel 150 le lesz akkor + turbo(~ 170le) ami nemcsak 10le dobra rajta valljuk be őszintén.
én nem is +10LE-t írtam, hanem 15% emelkedést láttam reálisnak egy nem emelt, de egyenletesebb nyomás esetén ... ez ~19,5LE. abból indultam ki amit az első írás súgott: csak turbócsere, csippelés és nyomásemelés nélkül.
másrészt a tuning nem úgy működik sajnos (??), h példa:
hengerenkénti leömlő: ~10%
sport kipuff rendszer: ~5%
elektromos piszkálás: ~15%
ezt ha összeadod 30% lenne. de a valóságban ha mindez 22% emelkedést hoz akkor már jól műxik a mutatvány. egyik a másiknak veszteséget IS okoz, ezért csak nagyon körülbelüli számot lehet a végére jósolni, de abba nem szabad magát beleélnie az alanynak, mert csalódni fog. a mérés ad végleges eredményt.
hát nemtudom. majd ha meglesz a csere akkor fogunk többet tudni. Persze szép is volna ha ezek a % összeadódnának. Nemtudom én sem hogy mennyi lesz . Több vagy kevesebb . bármi megtörténhet. ( előbb lesz Cl!nt-nek és ha minden ok, bár miért ne volna az akkor ha jóisten is úgy akarja [
pénz
] mehet a menet.
Naplózva
MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5448 Dátum:
2007.12.10 hétfő, 23:36:53 »
Idézetet írta: Angel - 2007.12.10 hétfő, 23:23:15
Ugyan nekem tuning területén nem túl sok tapasztalatom van, de én a féktuninggal, futóművel kezdeném. Bár lehet, hogy túl óvatos vagyok?
Csak meg is kell állni...
nem! ez pontosan így van. ugyi vannak neves cégek akiket még a "műveletlenek" is ismernek (ABT, Hamann, Wolf, Carlsson... stb.) náluk nem véletlenül kerül az 50% jelentős összegbe ... esetenként még1 fél autó ára. természetesen ford esetében ford autó, audi estében audi autó.
én nagyon tuning hívő vagyok, sajnos a komoly tuningot nem engedhetem meg magamnak, a piszkáljunk bele + nem érdekel.
nekem a tuning 1 összefogott dolgot jelent:
jelentős motorváltoztatás (erősebb alkatrészek igény szerint ... nem az én igényeim szerint ... jelentős teljesítménnyel)
ehhez megfelelő futómű + fék ... esetleg módosított kormányzási rendszer
kaszni erősítése szükség szerint
kerékméret növelés (valamin az útra kell helyezni)
valamint spoilerek ami nem elhanyagolható a leszorítás miatt ... nem csicsa, hanem funkcionális!
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5449 Dátum:
2007.12.10 hétfő, 23:39:56 »
Idézetet írta: krisztian - 2007.12.10 hétfő, 23:32:53
Persze szép is volna ha ezek a % összeadódnának.
hjahh ... akkor lennének ötleteim 200%ra is aprópézből
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Oldalak:
1
...
102
103
104
105
106
107
108
[
109
]
110
111
112
113
114
115
116
...
188
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ