Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:14:10
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Tuning
Oldalak:
1
...
119
120
121
122
123
124
125
[
126
]
127
128
129
130
131
132
133
...
188
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Tuning (Megtekintve 2698900 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6250 Dátum:
2008.07.29 kedd, 13:10:04 »
Idézetet írta: Benedek - 2008.07.29 kedd, 13:05:33
na most egy régi kérdésemre adtál választ....
Vigyázz, ez a tddi... nem a tdci. Mert az 0-100 kb ugyanannyi, de végig a tdci lesz elöl. Talán valahol 220 környékén menne el a 2,0i, mert annak a végsebessége nagyobb. De csak az, a többi paraméterben jobb, vagy egyforma...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6251 Dátum:
2008.07.29 kedd, 13:11:01 »
Idézetet írta: Eversman - 2008.07.29 kedd, 12:58:13
A végsebességben tuti igazad van a 400 métert és a 0-100-at ki kellene próbálni.
Eversman
Hát, nézd meg a katalógusadatokat. A tddi sem 0-100, sem 400m-en nem éri utol a 2.0i-t.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
PádárZoli
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6252 Dátum:
2008.07.29 kedd, 13:27:23 »
Én azt tudom, hogy a 2.0 TDCi-t legyorsultam.
Naplózva
PádárZoli
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6253 Dátum:
2008.07.29 kedd, 13:36:31 »
Zsoel a hergelt 2.2-vel szerintem olyan 4 autóval ment el előttem.
De neki minden paramétere több volt, mint az enyém.
Viszont érdekes volt, hogy 40től 4.be nagyon megindultam mellőle.
Csak utánna elkezdet fütyülni a turbója, és úgy jártam, mint a borravaló.
Ezekből nekem csak az jön le, hogy a mai korszerű dízelek turbó nélkül fabatkát sem érnének, nem mennének sehova sem.
Nem akartam megsérteni senkit sem, de ezt gondolom. Tudom, hogy a turbós máshogy van programozva, de akkoris...
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6254 Dátum:
2008.07.29 kedd, 14:14:14 »
Idézetet írta: PádárZoli - 2008.07.29 kedd, 13:36:31
Dehát benne van a nevében is hogy TDCi Turbo Diesel Common Rail Ha ne ez lenen akkor csak hívnák hogy D Szerintem nem kell haragudni a turbóra. Az egy nagyok pipec alkatrész, szeritnem piszkosul hiányzik a V6-sokból. Nekem volt szerencsém pár ezer mérföldet vezetni turbós 3,6 V6 benzinest a jenkiknél. Nos az nem volt semmi. Ott nem hiányzott a nyomaték
Igaz ugyan annyit evett kimélő tempóban mint az asszony 1,4-ese hajtva: azaz fél tank benzint evett ez is meg az is 300 km-re
, csak a difi az volt hogy a V6 turbónak 100l feletti tankja volt és nem 50
Naplózva
Eversman
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6255 Dátum:
2008.07.29 kedd, 14:18:34 »
A katalógusadatokat hiába nézem az enyém is csippes és padon sose volt. Fogalmam sincs hány lóerős. Hozzáértők azt mondták kb 140.
Eversman
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6256 Dátum:
2008.07.29 kedd, 14:21:32 »
Idézetet írta: PádárZoli - 2008.07.29 kedd, 13:27:23
Én azt tudom, hogy a 2.0 TDCi-t legyorsultam.
Esetleg majd hívj ki engem... nekem is 2.0-ás.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6257 Dátum:
2008.07.29 kedd, 14:23:51 »
Idézetet írta: PádárZoli - 2008.07.29 kedd, 13:36:31
...Ezekből nekem csak az jön le, hogy a mai korszerű dízelek turbó nélkül fabatkát sem érnének, nem mennének sehova sem.
Nem akartam megsérteni senkit sem, de ezt gondolom. Tudom, hogy a turbós máshogy van programozva, de akkoris...
Ez olyan, mintha a tiédből kiszednénk a gyertyákat.
Amúgy meg nem kell ebből pártpolitikai problémát csinálni. A dízel ilyen, a benzines olyan.
Mondjuk a mi csattogó hangunk nyilván elbújhat a v6 mellett. Kinek ez jön be, kinek az. Ha nem mennék sokat, nekem is v6-om lenne. Nem ST, hanem a 204 lovas 3,0-ás.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6258 Dátum:
2008.07.29 kedd, 14:25:00 »
Idézetet írta: Eversman - 2008.07.29 kedd, 14:18:34
A katalógusadatokat hiába nézem az enyém is csippes és padon sose volt. Fogalmam sincs hány lóerős. Hozzáértők azt mondták kb 140.
Eversman
Ne szerénykedj... miért nem írsz mindjárt 155-öt, mint a másik chipes tddi-s? Vagy, te mondj még nagyobbat: írj rögtön 160-at, hogy már a 2.2-es se legyen probléma... ne aprózzuk el!
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6259 Dátum:
2008.07.29 kedd, 15:15:47 »
Idézetet írta: Scratch - 2008.07.29 kedd, 12:23:48
Nem, tényleg nem cinkelés képpen írom, én tényleg jobban meglepődtem mint Te, hiszen az elöző nekem is TDDi volt, és a napi használat közbe én úgy érezetem hiába 115LE, mégis erősebbnek érződött, mint a mostani 145-ös.
De majd ősszel megyünk még egy kört!
Hát ez az. Napi használatban 1 dizel lőerőt nyugodtan meg lehet szorozni 1,3-1,4-el és akkor kijön az hogy mekkora turbo nélküli benzin lóerő kell hogy ugyanaz a menetdinamika legyen biztosítva.
Naplózva
Eversman
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6260 Dátum:
2008.07.29 kedd, 15:48:57 »
Nem tudtam hogy licitverseny folyik. Engem ez hidegen hagy!
Eversman
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6261 Dátum:
2008.07.29 kedd, 15:53:22 »
Csak úgy ötlet szintjén... hagyjuk a fenébe a lóerőket, meg a ki-kit hagy le, legfőképpen a benzin-dízel vitát, és adjuk vissza a tuningtopicnak a terepet.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6262 Dátum:
2008.07.29 kedd, 16:20:09 »
Idézetet írta: Eversman - 2008.07.29 kedd, 12:29:55
Nem vettem annak.
Megbeszéltük!
Eversman
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6263 Dátum:
2008.07.29 kedd, 16:21:54 »
Idézetet írta: Angel - 2008.07.29 kedd, 12:35:47
A dizil egy nagyobbat lép, van egy hátbarúgás, ami jól jön előzéskor, te a 400m már már. És ugye a tddi valami 11s, a 2,0i meg 9,8.
Szóval rugalmasságban jobb a tddi, de 400m, 0-100, és végsebességben jobb a benzines 2,0.
Igen, ezt észrevettük.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6264 Dátum:
2008.07.29 kedd, 16:25:29 »
Idézetet írta: stealt - 2008.07.29 kedd, 15:15:47
Hát ez az. Napi használatban 1 dizel lőerőt nyugodtan meg lehet szorozni 1,3-1,4-el és akkor kijön az hogy mekkora turbo nélküli benzin lóerő kell hogy ugyanaz a menetdinamika legyen biztosítva.
Főlleg hegynek fel a Mátrába...
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
stealt
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6265 Dátum:
2008.07.29 kedd, 17:08:49 »
Idézetet írta: Scratch - 2008.07.29 kedd, 16:25:29
Főlleg hegynek fel a Mátrába...
Azt hiszem ha valakinek van tapasztalata ebben akkor neked van
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6266 Dátum:
2008.07.29 kedd, 17:30:32 »
Idézetet írta: stealt - 2008.07.29 kedd, 17:08:49
Azt hiszem ha valakinek van tapasztalata ebben akkor neked van
Meg a PDA-zásban
de nyilván ne offoljunk.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6267 Dátum:
2008.07.29 kedd, 17:42:31 »
Idézetet írta: NitroTom - 2008.07.28 hétfő, 20:56:38
Mondjuk én is meglepődök az enyémen, hogy néha hogy kilő:) Milyen az a digibox ami neked fent van? És mibe fáj egy ilyen?
Mint azt írtam, Küberl márkájú. Egy klubtársunktól vettem jutányos áron, és mondhatom megérte! A fogyasztásom fél-egy literrel lett kevesebb. 10 fokozatban állítható, én általában 6-os beállításban használom. Az említett 8-ast már nem nagyon bírja a motorom, 180-nál letilt (villogtatja az izzítást). Magát a teljesítménynövekedést nem lehet annyira érezni, inkább a hiányát, ha kikapcsolom, vagy lejjebb veszem.
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6268 Dátum:
2008.07.29 kedd, 18:21:57 »
Idézetet írta: TZS - 2008.07.29 kedd, 17:42:31
Mint azt írtam, Küberl márkájú. Egy klubtársunktól vettem jutányos áron, és mondhatom megérte! A fogyasztásom fél-egy literrel lett kevesebb. 10 fokozatban állítható, én általában 6-os beállításban használom. Az említett 8-ast már nem nagyon bírja a motorom, 180-nál letilt (villogtatja az izzítást). Magát a teljesítménynövekedést nem lehet annyira érezni, inkább a hiányát, ha kikapcsolom, vagy lejjebb veszem.
Hát, szerintem ez nemigazán csökkentheti a fogyit, mert turbónyomást nem emel. Az egy más tészta, hogy becsapja a szgépet, az azért hiszi, hogy kevesebb a fogyi.
Az a box amúgy az egyik legjobb. Ha vennék, én olyat vennék.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6269 Dátum:
2008.07.29 kedd, 18:30:30 »
Idézetet írta: stealt - 2008.07.29 kedd, 17:08:49
Azt hiszem ha valakinek van tapasztalata ebben akkor neked van
Oda mindenképp kell a turbo, csak nyomatékból hirtelen kiugorva tudsz előzni, akkor se tökölve, pár mp. alatt be kell fejezned, mert elötted a következő kanyar, szóval a rugalmasság, és a nyomaték kell hegyen.
A TDCi-vel nem volt ellenfél senki.
Remek futómű, nagy nyomaték, és a hátsókerekes BMW-k is lemaradtak.
Mikor váltottam a benzinesre biztos volt egy-két kellemetlen helyzet, hogy nem ugrott úgy mint a dízel.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6270 Dátum:
2008.07.29 kedd, 18:32:49 »
Idézetet írta: Scratch - 2008.07.29 kedd, 18:30:30
Oda mindenképp kell a turbo, csak nyomatékból hirtelen kiugorva tudsz előzni, akkor se tökölve, pár mp. alatt be kell fejezned, mert elötted a következő kanyar, szóval a rugalmasság, és a nyomaték kell hegyen.
A TDCi-vel nem volt ellenfél senki.
Remek futómű, nagy nyomaték, és a hátsókerekes BMW-k is lemaradtak.
Mikor váltottam a benzinesre biztos volt egy-két kellemetlen helyzet, hogy nem ugrott úgy mint a dízel.
Hát, jártam én már párszor arra, igencsak figyelni kell, mikor előzhetsz, mert a hegyekben sok helyen van tömör vonal, ahol meg lehet is előzni, rövid maga a táv.
De a benzinesnél meg vissza kell váltani. Felmegy az is...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6271 Dátum:
2008.07.29 kedd, 19:04:56 »
Idézetet írta: Angel - 2008.07.29 kedd, 18:32:49
De a benzinesnél meg vissza kell váltani. Felmegy az is...
Hát igen!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6272 Dátum:
2008.07.29 kedd, 19:48:01 »
Idézetet írta: Scratch - 2008.07.29 kedd, 18:30:30
Oda mindenképp kell a turbo, csak nyomatékból hirtelen kiugorva tudsz előzni, akkor se tökölve, pár mp. alatt be kell fejezned, mert elötted a következő kanyar, szóval a rugalmasság, és a nyomaték kell hegyen.
A TDCi-vel nem volt ellenfél senki.
Remek futómű, nagy nyomaték, és a hátsókerekes BMW-k is lemaradtak.
Mikor váltottam a benzinesre biztos volt egy-két kellemetlen helyzet, hogy nem ugrott úgy mint a dízel.
Két hete bejártam azt a vidéket(Mátra, Bükk)gyönyörű, sokan vagánykodtak a szerpentineken, a motorosok meg egy se volt 100-as.
Itt lehett igazán használni a motorféket.......felfele meg a motort
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
PádárZoli
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6273 Dátum:
2008.07.29 kedd, 20:16:39 »
Idézetet írta: Angel - 2008.07.29 kedd, 14:23:51
Ez olyan, mintha a tiédből kiszednénk a gyertyákat.
Amúgy meg nem kell ebből pártpolitikai problémát csinálni. A dízel ilyen, a benzines olyan.
Mondjuk a mi csattogó hangunk nyilván elbújhat a v6 mellett. Kinek ez jön be, kinek az. Ha nem mennék sokat, nekem is v6-om lenne. Nem ST, hanem a 204 lovas 3,0-ás.
Nem is csinálok problémát belőle.
Az alap 3.0 nekem is az álmom.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6274 Dátum:
2008.07.29 kedd, 20:20:29 »
Idézetet írta: Ervin - 2008.07.29 kedd, 19:48:01
Két hete bejártam azt a vidéket(Mátra, Bükk)gyönyörű, sokan vagánykodtak a szerpentineken, a motorosok meg egy se volt 100-as.
Itt lehett igazán használni a motorféket.......felfele meg a motort
A motorosok full ész nélkül mennek, de legalább szépen potyognak is... Nyáron óránként megy fel a mentő. Nem egyszer nekem kellett lemennem az út menti fűbe, mert a sáját sávjába nem tudta bevenni a kanyart... Az ilyen menjen versenypályára, és ott nyírja ki magát, ne a közlekedőket veszélyeztesse!
Vannak akik nagyon nyomják, ha van egy rövid egyenes szakasz, de őket a kanyarokba könnyű megfogni.
Én nem szoktam gyorsani menni, végig tartom a megengedett 90km/h sebességet.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
PádárZoli
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6275 Dátum:
2008.07.29 kedd, 20:24:57 »
Ha már tuning.
Porírozta már vki ki a V6os szívócsonkot?
Nagyon csúnyán sorjás a belső oldala, roszabb, mint kívülről.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6276 Dátum:
2008.07.29 kedd, 20:31:48 »
Idézetet írta: Scratch - 2008.07.29 kedd, 20:20:29
Én nem szoktam gyorsani menni, végig tartom a megengedett 90km/h sebességet.
Akkor minden szezonban új garnitúra abroncs!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
birotibor
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6277 Dátum:
2008.07.29 kedd, 22:07:59 »
Idézetet írta: Angel - 2008.07.29 kedd, 14:23:51
Ez olyan, mintha a tiédből kiszednénk a gyertyákat.
Amúgy meg nem kell ebből pártpolitikai problémát csinálni. A dízel ilyen, a benzines olyan.
Mondjuk a mi csattogó hangunk nyilván elbújhat a v6 mellett. Kinek ez jön be, kinek az. Ha nem mennék sokat, nekem is v6-om lenne. Nem ST, hanem a 204 lovas 3,0-ás.
milyen gyertya?
te porlasztocsucsok nélkül mire mennél??
ha a v6 vagy a 2.0 is turbos lenne...
van egy Transitom is és imádom ahogy kerreg 91' 2.5 d közel a 900 e km
«
Utoljára szerkesztve: 2008.07.29 kedd, 22:11:21 írta BiTi
»
Naplózva
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6278 Dátum:
2008.07.29 kedd, 22:11:38 »
Idézetet írta: BiTi - 2008.07.29 kedd, 22:07:59
milyen gyertya?
..költői képnek hívják....
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6279 Dátum:
2008.07.29 kedd, 22:14:05 »
Idézetet írta: BiTi - 2008.07.29 kedd, 22:07:59
milyen gyertya?
te porlasztocsucsok nélkül mire mennél??
ha a v6 vagy a 2.0 is turbos lenne...
van egy Transitom is és imádom ahogy kerreg 91' 2.5 d közel a 900 e km
Na erre mondanám én, hogy kb addig, mint de befecskendezők nélkül.
De ha lehet, ne licitáljunk... te nyertél!
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
birotibor
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6280 Dátum:
2008.07.29 kedd, 22:33:42 »
Idézetet írta: Angel - 2008.07.29 kedd, 22:14:05
Na erre mondanám én, hogy kb addig, mint de befecskendezők nélkül.
De ha lehet, ne licitáljunk... te nyertél!
ne haragudj nem akartalak megbántani
nem volt elég pénzem a Süveg Peti TDDI-t megvenni( klubbtársatok) 2001
ezért egy másik klubtag v6-os át vettük meg
kb 5 kilo különbséggel
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6281 Dátum:
2008.07.29 kedd, 22:41:17 »
Idézetet írta: BiTi - 2008.07.29 kedd, 22:07:59
milyen gyertya?
te porlasztocsucsok nélkül mire mennél??
ha a v6 vagy a 2.0 is turbos lenne...
van egy Transitom is és imádom ahogy kerreg 91' 2.5 d közel a 900 e km
Szerintem ezen kár morfondírozni. Az egyik ilyen a másik amolyan konstrukció. Nagy valószínűséggel a jó öreg koromgyárakat a turbo és a Common rail technika megmentette a felejtéstől illetve egyúttal egy gonosz jószágot kreált a szinte már egy tengelyre veszélyes nyomatékkal. Kritika ezzel kapcsolatban inkább a motor konstrüktőr mérnököket érheti hogy az elmúlt 10 évebn miért csak a dizeleket fejleszteték és miért hanyagolták a benzines motorokat. Pedig az Otto motorok elméleti hatásfoka magasabb mint a dizeleké. Ezt már egy párszor leírtam a gond az hogy magasabb égéshőmérséklet miatt a hűtésre disszipálódik el a benzinesek energiája. Ezen csaka szerkezeti kerámiából gyártott (jelenleg még nem létezik ilyen kerámia) turbos benzin motor jelenthetné a megoldást. Nyomatéka annyi lenne mint most a dizeleké csak mivel nem kellene hűtés lenne vagy 75% a hatásfoka. Ez kb egy 1,8 literes benzin motornál 200 lóerőt 300Nm és 3,5 l/100km fogyasztást jelentene.....na ez még odébb van. De ha végre lesz ilyen motor akkor én is váltanék dizelről.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6282 Dátum:
2008.07.29 kedd, 22:42:16 »
Idézetet írta: BiTi - 2008.07.29 kedd, 22:33:42
ne haragudj nem akartalak megbántani
nem volt elég pénzem a Süveg Peti TDDI-t megvenni( klubbtársatok) 2001
ezért egy másik klubtag v6-os át vettük meg
kb 5 kilo különbséggel
Nem bántottál meg, csak néha vég nélkülnyomjuk a d-b vitát (én is). És az nem kell. Amúgy is ez a tuning topic...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6283 Dátum:
2008.07.30 szerda, 00:13:27 »
Idézetet írta: Ervin - 2008.07.29 kedd, 20:31:48
Akkor minden szezonban új garnitúra abroncs!
Nem!
A Goodyear jól bírja, a Michelin visított nagyon minden kanyarba.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6284 Dátum:
2008.07.30 szerda, 09:27:31 »
Idézetet írta: stealt - 2008.07.29 kedd, 22:41:17
Szerintem ezen kár morfondírozni. Az egyik ilyen a másik amolyan konstrukció. Nagy valószínűséggel a jó öreg koromgyárakat a turbo és a Common rail technika megmentette a felejtéstől illetve egyúttal egy gonosz jószágot kreált a szinte már egy tengelyre veszélyes nyomatékkal. Kritika ezzel kapcsolatban inkább a motor konstrüktőr mérnököket érheti hogy az elmúlt 10 évebn miért csak a dizeleket fejleszteték és miért hanyagolták a benzines motorokat. Pedig az Otto motorok elméleti hatásfoka magasabb mint a dizeleké. Ezt már egy párszor leírtam a gond az hogy magasabb égéshőmérséklet miatt a hűtésre disszipálódik el a benzinesek energiája. Ezen csaka szerkezeti kerámiából gyártott (jelenleg még nem létezik ilyen kerámia) turbos benzin motor jelenthetné a megoldást. Nyomatéka annyi lenne mint most a dizeleké csak mivel nem kellene hűtés lenne vagy 75% a hatásfoka. Ez kb egy 1,8 literes benzin motornál 200 lóerőt 300Nm és 3,5 l/100km fogyasztást jelentene.....na ez még odébb van. De ha végre lesz ilyen motor akkor én is váltanék dizelről.
a tömítések nagyon zokon vennék, és ott vannak az üzemanyagcsövek amiknek szintén nem jó ha túlhevülnek. hűtés nélkül pirosan izzana az autó eleje 1 miskolc-pest távon, és monnyuk az autók 95%-a sose érné el az "üzemi hőfokot", mert nem mennek eccerre annyit (Üzemi alatt pedig többet fogyasztanak mindig). és ez még nem sok ellenérv.
«
Utoljára szerkesztve: 2008.07.30 szerda, 09:30:21 írta Tsory
»
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
stealt
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6285 Dátum:
2008.07.30 szerda, 17:52:33 »
Idézetet írta: Tsory - 2008.07.30 szerda, 09:27:31
a tömítések nagyon zokon vennék, és ott vannak az üzemanyagcsövek amiknek szintén nem jó ha túlhevülnek. hűtés nélkül pirosan izzana az autó eleje 1 miskolc-pest távon, és monnyuk az autók 95%-a sose érné el az "üzemi hőfokot", mert nem mennek eccerre annyit (Üzemi alatt pedig többet fogyasztanak mindig). és ez még nem sok ellenérv.
HA képesek lennénk szerkezeti azaz megmunkálható kerámiát gyártani....... akkor azon a technológiai fejlettségi fokon már a magas hőmérsékletű tömítések se okoznának gondot.....
Naplózva
Rob21
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6286 Dátum:
2008.07.30 szerda, 18:06:13 »
Idézetet írta: stealt - 2008.07.30 szerda, 17:52:33
HA képesek lennénk szerkezeti azaz megmunkálható kerámiát gyártani....... akkor azon a technológiai fejlettségi fokon már a magas hőmérsékletű tömítések se okoznának gondot.....
Így van. Eleinte a Wankel motorhoz is a legnagyobb gondot az él menti tömítés okozta, oszt azt is megoldották.
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6287 Dátum:
2008.07.30 szerda, 18:13:25 »
Idézetet írta: stealt - 2008.07.30 szerda, 17:52:33
HA képesek lennénk szerkezeti azaz megmunkálható kerámiát gyártani....... akkor azon a technológiai fejlettségi fokon már a magas hőmérsékletű tömítések se okoznának gondot.....
jó legyen a tömítés kipipálva, de akkor is ott marad még az említett dolog ... a baromi magas hőmérséklet. szal hűteni mindenképp kellene.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Rob21
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6288 Dátum:
2008.07.30 szerda, 18:15:11 »
Idézetet írta: Tsory - 2008.07.30 szerda, 18:13:25
jó legyen a tömítés kipipálva, de akkor is ott marad még az említett dolog ... a baromi magas hőmérséklet. szal hűteni mindenképp kellene.
Majd kitalálják azt a benzint, ami hidegen ég, és probléma megoldva
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6289 Dátum:
2008.07.30 szerda, 18:20:58 »
Idézetet írta: Tsory - 2008.07.30 szerda, 18:13:25
jó legyen a tömítés kipipálva, de akkor is ott marad még az említett dolog ... a baromi magas hőmérséklet. szal hűteni mindenképp kellene.
Pont ez a lényeg az SR-71-nél ami kökeményem 3 mach-al ballag az égen a normál repülőgép anyagok helyett titánt alkalmaznak de az is közel 1000 fok itt a surlódástól. A hűtést egyszerűen oldották meg. Az üzemanyagot használják fel, felhevül ezzel az előmelegítés is kipipálva
utána be a turbinyekbe. Azért normál gépjármű motoroknál kell még rajta gyúrni. Szerintem olyan 15-20év kell még hozzá és el is készülnek a hiányzó fejlesztésekkel.
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6290 Dátum:
2008.07.30 szerda, 18:26:23 »
Idézetet írta: stealt - 2008.07.30 szerda, 18:20:58
Pont ez a lényeg az SR-71-nél ami kökeményem 3 mach-al ballag az égen a normál repülőgép anyagok helyett titánt alkalmaznak
és 1kg repülőgép 2kg aranyba kerül ... én nem szeretnék ennyit adni 1 autóéé még 100 év múlva se
akkor már inkább járok zetormotorossal
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
PádárZoli
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6291 Dátum:
2008.07.30 szerda, 20:31:45 »
Idézetet írta: Rob21 - 2008.07.30 szerda, 18:06:13
Így van. Eleinte a Wankel motorhoz is a legnagyobb gondot az él menti tömítés okozta, oszt azt is megoldották.
Annyira mégsem sikerült megoldaniuk, mert a kerékkulcs, és a defektjavító mellé raktak minden RX-8ba egy flakon olajat.
Naplózva
Rob21
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6292 Dátum:
2008.07.30 szerda, 20:59:24 »
Idézetet írta: PádárZoli - 2008.07.30 szerda, 20:31:45
Annyira mégsem sikerült megoldaniuk, mert a kerékkulcs, és a defektjavító mellé raktak minden RX-8ba egy flakon olajat.
Pont mint az új Passatokba
Naplózva
PádárZoli
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6293 Dátum:
2008.07.30 szerda, 21:03:45 »
Idézetet írta: Rob21 - 2008.07.30 szerda, 20:59:24
Pont mint az új Passatokba
Ne bassz! Tiszta égők...
Naplózva
Rob21
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6294 Dátum:
2008.07.30 szerda, 21:10:14 »
Idézetet írta: PádárZoli - 2008.07.30 szerda, 21:03:45
Ne bassz! Tiszta égők...
A Fócvágen elegánsan indokolta: mivel csak 30 ezrenként kell olajat cserélni, ezt a faktort szándékosan tették be, hogy folyamatosan frissüljön a motorolaj. A főnököm vadiúj Passatjában ott virított gyárilag 1 liter Sellő olaj. De ez nem elég a köv. szervizig, kell egy második lötyi is. És ez nem az ócsó olaj, 4-5 rugó literje. 2 liter az már egy tizes. Nekem meg legutóbb a komplett szerviz (olaj + összes szűrő) belekerült vagy 16 rugóba, igaz mindent magam cseréltem. Meg az is igaz, hogy szinte semmi sem volt eredeti Ford
Naplózva
fusim
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6295 Dátum:
2008.07.30 szerda, 21:41:35 »
Idézetet írta: Rob21 - 2008.07.30 szerda, 21:10:14
....Meg az is igaz, hogy szinte semmi sem volt eredeti Ford
Azért volt ilyen drága
Naplózva
Zsiri
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6296 Dátum:
2008.07.31 csütörtök, 01:18:25 »
Idézetet írta: Angel - 2008.07.29 kedd, 14:25:00
Ne szerénykedj... miért nem írsz mindjárt 155-öt, mint a másik chipes tddi-s? Vagy, te mondj még nagyobbat: írj rögtön 160-at, hogy már a 2.2-es se legyen probléma... ne aprózzuk el!
Hali!
Írnék én 180-at is, de a mérési lapomon "csak" 155 van.
Már jópárszor csatoltam, nem abból indultam ki, hogy a tuner mit állított, hanem, hogy mit mért.
Ja és nem kamu mérőkacattal, hanem teljesítménymérő padon mérték be.
Naplózva
tomi3118
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6297 Dátum:
2008.07.31 csütörtök, 06:45:28 »
Idézetet írta: Rob21 - 2008.07.30 szerda, 21:10:14
A Fócvágen elegánsan indokolta: mivel csak 30 ezrenként kell olajat cserélni, ezt a faktort szándékosan tették be, hogy folyamatosan frissüljön a motorolaj.
Na ja, nem bug, hanem fícsör, mi??
Mintha egy szoftverfejlesztőt hallanék, azok szokták a programhibáikat úgy megmagyarázni, hogy az tlajdonképpen nekem jó.
Hogy a Ford ezt a remek gyakorlatot miért nem tudja követni... Hiába no, van még mit tanulniuk a VW-től.
Naplózva
MrBrown
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 774
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6298 Dátum:
2008.07.31 csütörtök, 06:52:58 »
Idézetet írta: PádárZoli - 2008.07.30 szerda, 20:31:45
Annyira mégsem sikerült megoldaniuk, mert a kerékkulcs, és a defektjavító mellé raktak minden RX-8ba egy flakon olajat.
Apám új mondijába nincs pótkerék, hanem csak egy kis kompresszor meg egy flakon hab hozzá!
Naplózva
2011 Titanium S 2.2 200Le White
SSanya
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6299 Dátum:
2008.07.31 csütörtök, 09:20:44 »
Idézetet írta: MrBrown - 2008.07.31 csütörtök, 06:52:58
Apám új mondijába nincs pótkerék, hanem csak egy kis kompresszor meg egy flakon hab hozzá!
Privátin én ennek nem örülnék, mert ha kivágja vmi a kereket, akkor szerintem a hab nagyjából a fabatka szintjén van.
Közgazdaságilag megértem, mert olcsóbb, a trélert meg úgyis te fizeted...
Naplózva
Oldalak:
1
...
119
120
121
122
123
124
125
[
126
]
127
128
129
130
131
132
133
...
188
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ