Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:46:38
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Tuning
Oldalak:
1
...
121
122
123
124
125
126
127
[
128
]
129
130
131
132
133
134
135
...
188
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Tuning (Megtekintve 2694570 alkalommal)
0 Felhasználó és 36 vendég van a témában
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Re: Tuning
«
Új hozzászólás #6350 Dátum:
2008.08.09 szombat, 12:30:14 »
Idézetet írta: krestof - 2008.08.09 szombat, 11:30:24
Hali Sz, v6 chiptuning ügyben tucc seggt? tnx :worship:đ
Hát, nem tudom, mit vársz tőle, de lényeges különbség nem lesz. A 170 ló helyett mondjuk 180, ezt akár meg sem fogod érezni. Cserébe lehet, hogy jól megugrik a fogyi.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
NitroTom
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6351 Dátum:
2008.08.09 szombat, 12:54:25 »
Dobj rá egy nagy turbót. Különben semmi értelme a tuningnak.
Naplózva
FeGa
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6352 Dátum:
2008.08.09 szombat, 12:55:14 »
Idézetet írta: NitroTom - 2008.08.09 szombat, 12:54:25
Dobj rá egy nagy turbót. Különben semmi értelme a tuningnak.
Vagy egy kompresszort...
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6353 Dátum:
2008.08.09 szombat, 13:44:37 »
Idézetet írta: FeGa - 2008.08.09 szombat, 12:55:14
Vagy egy kompresszort...
Vagy egyiket sem, mert a benzinesnél a benzin-levegő arány miatt nem lehet csak úgy telefújni a motort mint a dízelnél, ez attól sokkal bonyolultabb.
Szívó motornál a chiptuning keveset hoz az asztalra.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6354 Dátum:
2008.08.09 szombat, 13:59:46 »
Idézetet írta: Ervin - 2008.08.09 szombat, 13:44:37
Vagy egyiket sem, mert a benzinesnél a benzin-levegő arány miatt nem lehet csak úgy telefújni a motort mint a dízelnél, ez attól sokkal bonyolultabb.
Szívó motornál a chiptuning keveset hoz az asztalra.
De ha a több levegő megvan, a több benzint már be lehet tolni.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6355 Dátum:
2008.08.09 szombat, 14:18:36 »
Idézetet írta: Angel - 2008.08.09 szombat, 13:59:46
De ha a több levegő megvan, a több benzint már be lehet tolni.
Nem azt írtam, hogy nem lehet, hanem hogy "bonyolultabb"
Most tele tudnán írni ezt az oldalt azzal, amit még meg kéne csinálni azon a motoron ahhoz hogy egy normális motor legyen belőle, csak azután miután rábiggyesztettek egy(kettőt...V6) turbót.
Persze valakinek ez a "rábiggyesztés sem biztos hogy olyan egyszerű.(pedig talán ez a legegyszerűbb)
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6356 Dátum:
2008.08.09 szombat, 14:24:29 »
a rábiggyesztéshez elég kemélny dolgokat kell véghez vinni. szal a benzines turbosítása nem egyszerű feladat, még akkor sem ha van a polcon 1 turbo, és a hozzávaló kipuff csonk. először le kell vinni a sűrítést 11:1-ről 8:1 környékére ... na ez ami igazán húzós a történetben, mert az erősebb dugó, hajtókar, főtengely már csak apróság.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
stealt
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6357 Dátum:
2008.08.09 szombat, 14:25:03 »
Idézetet írta: Ervin - 2008.08.09 szombat, 14:18:36
Nem azt írtam, hogy nem lehet, hanem hogy "bonyolultabb"
Most tele tudnán írni ezt az oldalt azzal, amit még meg kéne csinálni azon a motoron ahhoz hogy egy normális motor legyen belőle, csak azután miután rábiggyesztettek egy(kettőt...V6) turbót.
Persze valakinek ez a "rábiggyesztés sem biztos hogy olyan egyszerű.(pedig talán ez a legegyszerűbb)
inkább kompresszort szoktak rakni a V6 benzinesekre. De tényleg extrém dolog ha valaki jól is akarja csinálni. A legolcsóbb 2,5V6 tuning venni egy 3,0V6-ot
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6358 Dátum:
2008.08.09 szombat, 14:25:39 »
Idézetet írta: Tsory - 2008.08.09 szombat, 14:24:29
küldtem PÜ-t
Naplózva
birotibor
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6359 Dátum:
2008.08.09 szombat, 17:45:45 »
Idézetet írta: stealt - 2008.08.09 szombat, 14:25:03
inkább kompresszort szoktak rakni a V6 benzinesekre. De tényleg extrém dolog ha valaki jól is akarja csinálni. A legolcsóbb 2,5V6 tuning venni egy 3,0V6-ot
vagy egy 2.2 tdci-t
Naplózva
Geeboy
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 881
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6360 Dátum:
2008.08.09 szombat, 18:02:37 »
Idézetet írta: BiTi - 2008.08.09 szombat, 17:45:45
vagy egy 2.2 tdci-t
Az nem tuning
6 henger helyett 4, több lóerő helyett kevesebb ??
Naplózva
Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10
"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
birotibor
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6361 Dátum:
2008.08.09 szombat, 18:16:22 »
Idézetet írta: Geeboy - 2008.08.09 szombat, 18:02:37
Az nem tuning
6 henger helyett 4, több lóerő helyett kevesebb ??
a loerö nem minden
a nyomatékot jobban érezni a mindennapos vezetésben
és csak felét eszi az st-nek.
Td hondánk volt krézi adagoloval...
Naplózva
Geeboy
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 881
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6362 Dátum:
2008.08.09 szombat, 18:41:38 »
Idézetet írta: BiTi - 2008.08.09 szombat, 18:16:22
a loerö nem minden
a nyomatékot jobban érezni a mindennapos vezetésben
és csak felét eszi az st-nek.
Td hondánk volt krézi adagoloval...
lehet hogy felét eszi, de aki st, vagy v6-ot vesz az amúgysem megy sokat, ezek tipikus "második" autók. A nyomatékot meg akkor érezni ha épp aktív a turbó!
Az én autóm nyomatéka éppen elég, cirka 200 Nm. Nem vagyok "dízelhívő", gondolom ez látszik, és kinek a pap kinek a paplan! A kocsid használd sokáig egészséggel, több jót nem tudok mondani kérem kapcsojja ki!
Naplózva
Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10
"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
birotibor
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6363 Dátum:
2008.08.09 szombat, 18:50:22 »
Idézetet írta: Geeboy - 2008.08.09 szombat, 18:41:38
lehet hogy felét eszi, de aki st, vagy v6-ot vesz az amúgysem megy sokat, ezek tipikus "második" autók. A nyomatékot meg akkor érezni ha épp aktív a turbó!
Az én autóm nyomatéka éppen elég, cirka 200 Nm. Nem vagyok "dízelhívő", gondolom ez látszik, és kinek a pap kinek a paplan! A kocsid használd sokáig egészséggel, több jót nem tudok mondani kérem kapcsojja ki!
nálunk napi használatba van a v6..máskülönben nem tartanám
disznek ott a cbr 1100xx
a turbo mindig aktiv ha tudsz vezetni..
cirka 200 az majd fele a 400 nak
Naplózva
NitroTom
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6364 Dátum:
2008.08.09 szombat, 18:52:01 »
Idézetet írta: BiTi - 2008.08.09 szombat, 18:16:22
a loerö nem minden
a nyomatékot jobban érezni a mindennapos vezetésben
és csak felét eszi az st-nek.
Td hondánk volt krézi adagoloval...
Mennyit dobott krézi mester beavatkozása?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6365 Dátum:
2008.08.09 szombat, 19:00:51 »
Ne kezdjünk dízel-benzin vitát...
A dízel kis fogyija és nyomatéka az egyik oldalon, és a pörgősség, a sima járás, a szép hang a másik oldalon.
Két külön világ, nem lehet összehasonlítani.
És mindenképpen tartsuk tiszteletben a másik döntését. Ha neki az kell... ám legyen.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
NitroTom
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6366 Dátum:
2008.08.09 szombat, 19:05:03 »
Na ja! Felesleges vitatkozni.
A nagyok az mondják az autó benzines,német és hátsókerekes
Naplózva
birotibor
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6367 Dátum:
2008.08.09 szombat, 19:08:56 »
Idézetet írta: NitroTom - 2008.08.09 szombat, 18:52:01
Mennyit dobott krézi mester beavatkozása?
mi csak a lucas kopott *** adagolo helyére kértünk töle egy bosch adagolo épitést
..ő megépitette a haverom szerelte az autot.. tehát nem krézi épitett és mást a kocsin nem is tuningoltunk...
de ugy ment mint állat!!!igaz korom is volt..az uj adagoloval fütyült a turbo rendessen
nagyon szerettem miután életre kelt
Naplózva
NitroTom
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6368 Dátum:
2008.08.09 szombat, 19:11:54 »
Azt gondolom! Nagyon vágja az emberke a disel tuningolást. Az egyik ismerősömnek épített egy golfot. Na az nagyon kemény lett.
Naplózva
birotibor
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6369 Dátum:
2008.08.09 szombat, 19:18:04 »
Idézetet írta: NitroTom - 2008.08.09 szombat, 19:11:54
Azt gondolom! Nagyon vágja az emberke a disel tuningolást. Az egyik ismerősömnek épített egy golfot. Na az nagyon kemény lett.
a miénk nem ilyen lett
de jo lett,amikor megvolt még kiprobáltam egy tddi mondeot..és a hondánk jobban ment..
pedig 1.8 td volt ..90 le gyárilag. krézi elött ugy ment mint a 1.6 d szivo kadett *** volt az adagolo..
utána fürgébb lett mint a gyári tddi mondeo
Naplózva
birotibor
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6370 Dátum:
2008.08.09 szombat, 19:23:41 »
Idézetet írta: NitroTom - 2008.08.09 szombat, 19:05:03
Na ja! Felesleges vitatkozni.
A nagyok az mondják az autó benzines,német és hátsókerekes
én nem vitatkozom..
v6-om van, meg egy transitom 2.5 d.. de nem szeretem jobban a v6 ot a hangja miatt!! egy dizel mondeot is ugyanugy becsülnék de lehet ,h még jobban is...csak mivel hsználtan vásároltam 7 évesen..kevesebbnek tünt a kockázat a benzinessel..
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6371 Dátum:
2008.08.09 szombat, 19:23:46 »
Idézetet írta: Geeboy - 2008.08.09 szombat, 18:02:37
Az nem tuning
6 henger helyett 4, több lóerő helyett kevesebb ??
Mit ér lóerő nyomaték nélkül? Sajnos tudomásul kell venni, hogy a mai turbo dizelek brutális nyomatéka miatt kb 1,3-1,4-el kell megszorozni a dizelek lóerejét akkor kapod meg hogy mekkora benzines szívómotor a megfelelője vezetés dinamikában. Előzéskor rugalmasság számít ez pl. a 2,2TDCi-nek 7,2 s 50-100-ra ezt sajna az ST220 sem tudja csak 8,4 alatt hiába jobb a végsebessége a nagyobb lóerő miatt. Nem véletlen hogy az MKIII-asok 2 motorral jöttek ST kivitelben : az erősebb 226 lovas 3,0V6 de csak 285Nm és a 2,2TDCi ami csak 155 ló de 400Nm
ez van ennél a két gépnél. pl a 2,5V6 a 170 lovával és 220Nm-el már nem rúg labdába Igazság szerint napi használatban pl a 2,5V6nál már a 2,0TDCi is dinamikusabb 9,4- 8,9 a 2,0TDCi javára. Nem akarok dizel benzines vitát én napi használatról és praktikusságról kényelemről beszélek (és nem kulturált járásról, mert az a TDCi-knek nincs
. Ez azára a nyomatéknak. itt jön be kinek a pap kinek a papné. Én egyszerre szeretek sort előzni de ezzel feláldoztam azt hogy egy szép V6 hang helyett egy traktor kerreg alattam induláskor
J
Naplózva
birotibor
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6372 Dátum:
2008.08.09 szombat, 19:28:55 »
Idézetet írta: stealt - 2008.08.09 szombat, 19:23:46
Mit ér lóerő nyomaték nélkül? Sajnos tudomásul kell venni, hogy a mai turbo dizelek brutális nyomatéka miatt kb 1,3-1,4-el kell megszorozni a dizelek lóerejét akkor kapod meg hogy mekkora benzines szívómotor a megfelelője vezetés dinamikában. Előzéskor rugalmasság számít ez pl. a 2,2TDCi-nek 7,2 s 50-100-ra ezt sajna az ST220 sem tudja csak 8,4 alatt hiába jobb a végsebessége a nagyobb lóerő miatt. Nem véletlen hogy az MKIII-asok 2 motorral jöttek ST kivitelben : az erősebb 226 lovas 3,0V6 de csak 285Nm és a 2,2TDCi ami csak 155 ló de 400Nm
ez van ennél a két gépnél. pl a 2,5V6 a 170 lovával és 220Nm-el már nem rúg labdába Igazság szerint napi használatban pl a 2,5V6nál már a 2,0TDCi is dinamikusabb 9,4- 8,9 a 2,0TDCi javára. Nem akarok dizel benzines vitát én napi használatról és praktikusságról kényelemről beszélek (és nem kulturált járásról, mert az a TDCi-knek nincs
. Ez azára a nyomatéknak. itt jön be kinek a pap kinek a papné. Én egyszerre szeretek sort előzni de ezzel feláldoztam azt hogy egy szép V6 hang helyett egy traktor kerreg alattam induláskor
J
én 8.7 röl tudok de mindegy......én nem akartam a dizelek pénznyelö hibáiba esni mivel 2001 es autot vettem..180 e km körül...ez full felszerelt , dizelbe ez + 5 kilo lett volna....megha még bejön ez az sosem térül meg NEKEM..ép most van egy uj tag a forumban aki rögtön 70 e rel kezd 2. nap után..ugy hogy szerencséje a márciusi kuplungcsere nemrég lett megcsinálva ja és még ez csak az egyik hibája...2004 es autorol beszélünk..
«
Utoljára szerkesztve: 2008.08.09 szombat, 19:34:27 írta BiTi
»
Naplózva
Geeboy
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 881
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6373 Dátum:
2008.08.09 szombat, 19:36:26 »
Ez lehetne a cabriolett tdci őse! Ha már úgy is tuning topicot offolunk!
Naplózva
Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10
"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
tomi3118
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6374 Dátum:
2008.08.09 szombat, 19:43:06 »
Idézetet írta: Geeboy - 2008.08.09 szombat, 19:36:26
Ez lehetne a cabriolett tdci őse! Ha már úgy is tuning topicot offolunk!
Praktikus darab, csak a színe... Na, az sajnos nem tetszik. Úgyhogy nem veszek ilyet.
Naplózva
Geeboy
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 881
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6375 Dátum:
2008.08.09 szombat, 19:47:41 »
Idézetet írta: tomi3118 - 2008.08.09 szombat, 19:43:06
Praktikus darab, csak a színe... Na, az sajnos nem tetszik. Úgyhogy nem veszek ilyet.
Pedig többünknek is kék autónk van! Gondolom a híres Henry Ford mondat miatt választanál feketét, "Vevőink minden színigényét ki tudjuk elégíteni, ha fekete kocsit rendelnek".
Naplózva
Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10
"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: Re: Tuning
«
Új hozzászólás #6376 Dátum:
2008.08.10 vasárnap, 01:07:36 »
Idézetet írta: krestof - 2008.08.09 szombat, 11:30:24
Hali Sz, v6 chiptuning ügyben tucc seggt? tnx :worship:đ
Nem lehet megoldani, hogy a fórumon a frissen regelt tagoknál is már alapbeállítás legyen, hogy a legutolsó hozászólásokat tegye első oldalra...? Mert ha valaki nem nézi a dátumot és nem elég jártas a fórumok terén, akkor simán aztis gondolhatja, hogy eza fórum halott, senki nem ír.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6377 Dátum:
2008.08.10 vasárnap, 10:02:25 »
Idézetet írta: Geeboy - 2008.08.09 szombat, 19:47:41
Pedig többünknek is kék autónk van! Gondolom a híres Henry Ford mondat miatt választanál feketét, "Vevőink minden színigényét ki tudjuk elégíteni, ha fekete kocsit rendelnek".
Mondjuk pl nekem: 2 drb sötétkék metál, sok extrás ghia, mo-on vásárolt fordom van.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
krestof
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6378 Dátum:
2008.08.11 hétfő, 22:40:58 »
köszi skacok, gratula.
30 hozzászólásból 0 használható.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6379 Dátum:
2008.08.11 hétfő, 22:44:48 »
Idézetet írta: krestof - 2008.08.11 hétfő, 22:40:58
köszi skacok, gratula.
30 hozzászólásból 0 használható.
Ha vetted volna fáradtságot hogy viszább olvasol akkor láthattad volna hogy a V6 tuning lerágott csont a reménytelen kategoriában. Csak extrém ráfordírás adna érezhető javulást. Így is megérné?
Naplózva
krestof
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6380 Dátum:
2008.08.11 hétfő, 22:51:25 »
10%+t írnak chipre, 50-70et megér (nekem). jelenl sportlégsz van benne, aminek kb csak 5% telj többletet kellene adni és tekintve h az is érezhető, igen, mondom még ecce.
1ébként meg mé olvassak 100vhány oldalt, ha valaki írt róla korábban és olvassa a kérést a sok rizsa heyett elég lett volna annyi h olvassak visszafelé
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5378
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6381 Dátum:
2008.08.11 hétfő, 23:30:13 »
Idézetet írta: krestof - 2008.08.11 hétfő, 22:51:25
10%+t írnak chipre, 50-70et megér (nekem). jelenl sportlégsz van benne, aminek kb csak 5% telj többletet kellene adni és tekintve h az is érezhető, igen, mondom még ecce.
1ébként meg mé olvassak 100vhány oldalt, ha valaki írt róla korábban és olvassa a kérést a sok rizsa heyett elég lett volna annyi h olvassak visszafelé
"jelenl... sportégsz...ecce" ....lehetne esetleg, hogy magyarul írj?
«
Utoljára szerkesztve: 2008.08.11 hétfő, 23:35:05 írta Maffy
»
Naplózva
Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Maffy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5378
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6382 Dátum:
2008.08.11 hétfő, 23:37:08 »
Idézetet írta: krestof - 2008.08.11 hétfő, 22:40:58
köszi skacok, gratula.
30 hozzászólásból 0 használható.
Gratula neked is... öt hozzászólásból három ugyanaz a kérdés, a másik kettő beszólás... kicsit el kellene gondolkodnod...
Naplózva
Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6383 Dátum:
2008.08.12 kedd, 00:36:09 »
Idézetet írta: krestof - 2008.08.11 hétfő, 23:38:03
látom mafla jóban leszünk
Azért mert nem kaptad meg rögtön az általad elképzelt választ, azért nem kéne beszólogatni, számonkérni!
Ez errefelé nem szokás. Próbálj meg kultúráltan Fórumozni, téged se húzott le itt senki a WC-n!
Kicsit olvass figyelmesebben, mert pl amikor a kérdésedet feltetted, akkor is egy "2002.08.03 szombati" hozzászólásra reagáltál. Ennek ellenére nem oktatott ki senki, hanem az általad feltett kérdést kezdték fejtegetni, véleményezni, ezzel neked segíteni! Azokat nem is olvastad?
«
Utoljára szerkesztve: 2008.08.12 kedd, 00:42:37 írta Styleair
»
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
stealt
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6384 Dátum:
2008.08.12 kedd, 07:33:40 »
Idézetet írta: krestof - 2008.08.11 hétfő, 23:38:03
látom mafla jóban leszünk
Ez itt nem szokás!
Ha mindenáron konfrontálódni szeretnél akkor ez a Forum nem olyan forum, itt a többség arcról ismeri a másikat, akit tisztel. Mint ahogy én is tisztelem Maffyt és te is tisztelnéd ha ismernéd.
Naplózva
NitroTom
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6385 Dátum:
2008.08.12 kedd, 08:18:46 »
Idézetet írta: krestof - 2008.08.11 hétfő, 22:51:25
10%+t írnak chipre, 50-70et megér (nekem). jelenl sportlégsz van benne, aminek kb csak 5% telj többletet kellene adni és tekintve h az is érezhető, igen, mondom még ecce.
1ébként meg mé olvassak 100vhány oldalt, ha valaki írt róla korábban és olvassa a kérést a sok rizsa heyett elég lett volna annyi h olvassak visszafelé
Szerintem vegyél sport gyertyát+sport szűrőt+sport kipufogót+sport kormány+sport pedált+sport szőnyeget attól biztos jobb lesz az autó, Ja meg vegyél 1 számmal kisebb kereket attól jobb lesz a gyorsulásod
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6386 Dátum:
2008.08.12 kedd, 09:34:25 »
Azért ne döngöljük a földbe. Krestof! Segíteni fogunk, csak légy türelmes. Amúgy nem sok ember vágott bele a V6 ismosításába.
A kérdésed csak egy helyre írd be, és várj, jönni fog a válasz. Próbálj beilleszkedni, ha lehet. Mi rendes társaság vagyunk, de azért ne rúgd be az ajtót.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
PádárZoli
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6387 Dátum:
2008.08.12 kedd, 09:45:49 »
Egyébként a tavalyi, vagy az az előtti Ford majálison volt egy ezüst MKII V6.
A srácnak csipp volt a kocsiba, meg egy direktszűrő, meg talán vmi nagyobb kipuff a hátulján. a 170-171 lóból talán 180 vmennyi lovat mondott, hogy lett belőle.
Viszont az ST220-at odaverte vele durván oda-vissza. Meg egy új Mustangot is.
Mások biztosan ismerik, vele kellene összehozni magadat.
De egyébként én is ahogy nézegettem neten a csippes cégeknél 180-190 ló közötti növekedést ígérnek. talán 60 pénzzért általában.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6388 Dátum:
2008.08.12 kedd, 10:10:58 »
Idézetet írta: PádárZoli - 2008.08.12 kedd, 09:45:49
Egyébként a tavalyi, vagy az az előtti Ford majálison volt egy ezüst MKII V6.
A srácnak csipp volt a kocsiba, meg egy direktszűrő, meg talán vmi nagyobb kipuff a hátulján. a 170-171 lóból talán 180 vmennyi lovat mondott, hogy lett belőle.
Viszont az ST220-at odaverte vele durván oda-vissza. Meg egy új Mustangot is.
Mások biztosan ismerik, vele kellene összehozni magadat.
De egyébként én is ahogy nézegettem neten a csippes cégeknél 180-190 ló közötti növekedést ígérnek. talán 60 pénzzért általában.
Ez nem feltétlenül jelent bármit is. Lehet, hogy az ST220-szal volt valami gond, vagy a sofőr nem volt a helyzet magaslatán
A 180+ még mindig kevesebb mint az ST 226 lova, de még a ST200-énál is.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
PádárZoli
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6389 Dátum:
2008.08.12 kedd, 10:29:36 »
Idézetet írta: Angel - 2008.08.12 kedd, 10:10:58
Ez nem feltétlenül jelent bármit is. Lehet, hogy az ST220-szal volt valami gond, vagy a sofőr nem volt a helyzet magaslatán
A 180+ még mindig kevesebb mint az ST 226 lova, de még a ST200-énál is.
Autópálya rendőrök voltak az ST220-szal. Szerintem azok annyira nem kímélhetik.
Amúgy meg a "hergelt" lovak mindig erősebbek, mint a gyárik. Lásd Zsiguli! Én sem vagyok ellenfél a haver zsigájának, és csak 120ló a 170-nel szemben.
Naplózva
Sved1K
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6390 Dátum:
2008.08.12 kedd, 11:04:33 »
Idézetet írta: PádárZoli - 2008.08.12 kedd, 10:29:36
Autópálya rendőrök voltak az ST220-szal. Szerintem azok annyira nem kímélhetik.
Amúgy meg a "hergelt" lovak mindig erősebbek, mint a gyárik. Lásd Zsiguli! Én sem vagyok ellenfél a haver zsigájának, és csak 120ló a 170-nel szemben.
azert a tomeg sem elhanyagolando. A zsiganal ez kb 900 kg lehet, mig a Mondi kb 600 kg-mal nehezebb.
Naplózva
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6391 Dátum:
2008.08.12 kedd, 11:30:03 »
Idézetet írta: krestof - 2008.08.11 hétfő, 23:38:03
látom mafla jóban leszünk
Ki az a "mafla"
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
PádárZoli
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6392 Dátum:
2008.08.12 kedd, 11:53:14 »
Idézetet írta: Benedek - 2008.08.12 kedd, 11:30:03
Ki az a "mafla"
Maffy
Naplózva
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6393 Dátum:
2008.08.12 kedd, 11:55:30 »
Idézetet írta: PádárZoli - 2008.08.12 kedd, 11:53:14
Maffy
hmm....
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6394 Dátum:
2008.08.12 kedd, 11:59:42 »
Idézetet írta: PádárZoli - 2008.08.12 kedd, 10:29:36
Autópálya rendőrök voltak az ST220-szal. Szerintem azok annyira nem kímélhetik.
Amúgy meg a "hergelt" lovak mindig erősebbek, mint a gyárik. Lásd Zsiguli! Én sem vagyok ellenfél a haver zsigájának, és csak 120ló a 170-nel szemben.
Hááát... attól hogy autópályarendőrök, még nem feltétlenül kell tudniuk gyprsulni.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
PádárZoli
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6395 Dátum:
2008.08.12 kedd, 12:03:37 »
Idézetet írta: Angel - 2008.08.12 kedd, 11:59:42
Hááát... attól hogy autópályarendőrök, még nem feltétlenül kell tudniuk gyprsulni.
Az lehet, de a lóerő az lóerő.
Zsigánál is, lehet, hogy az csak 1000 kg, de csak 1500 ccm, meg 4 henger.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6396 Dátum:
2008.08.12 kedd, 12:14:35 »
Idézetet írta: PádárZoli - 2008.08.12 kedd, 12:03:37
Az lehet, de a lóerő az lóerő.
Zsigánál is, lehet, hogy az csak 1000 kg, de csak 1500 ccm, meg 4 henger.
Sok múlik a sofőrön. Én már egy csomó olyan autót lehagytam, ami erősebb volt. 4 hengerrel.
Ha meg kiszámolod a zsigánál kb 1000 kg, 120 ló, a mondeo meg 1450* kg, 170 ló. (*kb)
Aztán meg a zsiga másképpen van hangolva. Tudsz azzal 220-at menni? Szerintem nem.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
PádárZoli
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6397 Dátum:
2008.08.12 kedd, 12:19:10 »
Idézetet írta: Angel - 2008.08.12 kedd, 12:14:35
Sok múlik a sofőrön. Én már egy csomó olyan autót lehagytam, ami erősebb volt. 4 hengerrel.
Ha meg kiszámolod a zsigánál kb 1000 kg, 120 ló, a mondeo meg 1450* kg, 170 ló. (*kb)
Aztán meg a zsiga másképpen van hangolva. Tudsz azzal 220-at menni? Szerintem nem.
Abba a fehér dögbe a 160at hagyja el a mutató, és a kis pöcöknél áll meg a mutató, amin alapesetben pihen.
(Bár a gyorsulgatáshoz hülye vagyok.
)
Naplózva
Nolfi
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6398 Dátum:
2008.08.12 kedd, 13:49:40 »
Idézetet írta: Benedek - 2008.08.12 kedd, 11:30:03
Ki az a "mafla"
Mond, hogy ez csak elütés volt!
Naplózva
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6399 Dátum:
2008.08.12 kedd, 15:07:34 »
Idézetet írta: Nolfi - 2008.08.12 kedd, 13:49:40
Mond, hogy ez csak elütés volt!
olvass a sorok között...
lefikázni valakit és a becenevével gúnyolódni... mint az oviban...
(az én papám akkor is erősebb)
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Oldalak:
1
...
121
122
123
124
125
126
127
[
128
]
129
130
131
132
133
134
135
...
188
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ