Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:20:41
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Tuning
Oldalak:
1
...
124
125
126
127
128
129
130
[
131
]
132
133
134
135
136
137
138
...
188
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Tuning (Megtekintve 2693537 alkalommal)
0 Felhasználó és 12 vendég van a témában
ST220
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6500 Dátum:
2008.08.20 szerda, 09:52:05 »
Zsiri, neked mennyit hoztak ki ATC-nél...
ha tudod linkeld már be a te mérésedet...
Naplózva
ST220
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6501 Dátum:
2008.08.20 szerda, 09:54:34 »
Idézetet írta: agostonb_OFF - 2008.08.20 szerda, 08:12:46
Te stealt, ez miért is jó görbe?
Én jobban örülök a gyári enyémnek, ahol már 1800-nál 330Nm-em van. Clint-nek meg csak 160. E szerint ezt a motort pörgetni kell mint egy benyást. Miért is jó ez? De télleg.
Neked vákumos vagy elektronikus van?
A vákumos TDCi-nek sokkal később jön meg a nyomatéka...
Lehet jobban kell pörgetni, de Clint-é akkor is úgy megy mint az ökör...
«
Utoljára szerkesztve: 2008.08.20 szerda, 09:57:31 írta ST220
»
Naplózva
ST220
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6502 Dátum:
2008.08.20 szerda, 10:03:01 »
Idézetet írta: agostonb_OFF - 2008.08.20 szerda, 08:12:46
Te stealt, ez miért is jó görbe?
Én jobban örülök a gyári enyémnek, ahol már 1800-nál 330Nm-em van. Clint-nek meg csak 160. E szerint ezt a motort pörgetni kell mint egy benyást. Miért is jó ez? De télleg.
Az hogy a katalógus mit mond, 1800-nál 330Nm... Akkor tudod meg, ha leméreted...
Pl az én tuningolt 2.2-esem, se tud 1800-nál 330 Nm-t!
Naplózva
clint
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6503 Dátum:
2008.08.20 szerda, 11:02:54 »
Idézetet írta: Angel - 2008.08.19 kedd, 21:59:08
Ez írott, vagy doboz? Gondolom, írott lehet.
Írott chip. Magictuningnál csináltak, hallottam jót is rosszat is. Az enyém jól sikerült, ezért ajánlom őket bátran.
Naplózva
clint
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6504 Dátum:
2008.08.20 szerda, 11:03:52 »
Idézetet írta: Zsiri - 2008.08.20 szerda, 02:41:56
Gratula!
Ez már rendesen megtekeri a féltengelyeket! (375Nm)
Neked hol írták meg és mennyiért? Az enyém ATC-s.
MagicTuning és csoportos kedvezménnyel 75e volt. A mérést Budakalászon csinálták a BOSCH-nál.
Naplózva
clint
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6505 Dátum:
2008.08.20 szerda, 11:04:39 »
Idézetet írta: stealt - 2008.08.20 szerda, 06:45:17
A nyomaték görbe különösen jól sikerül
Köszönöm szépen!
A mérést végző szakember szerint is nagyon szép lett mindkét görbe íve.
Naplózva
clint
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6506 Dátum:
2008.08.20 szerda, 11:06:48 »
Idézetet írta: agostonb_OFF - 2008.08.20 szerda, 08:12:46
Te stealt, ez miért is jó görbe?
Én jobban örülök a gyári enyémnek, ahol már 1800-nál 330Nm-em van. Clint-nek meg csak 160. E szerint ezt a motort pörgetni kell mint egy benyást. Miért is jó ez? De télleg.
Érzésre 1800nál vagy mérés szerint?
Érzésre nekem is húz már 2000 alatt de hivatalosan csak később jön meg az ereje, mint ahogy a mellékelt ábrán is látszik.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6507 Dátum:
2008.08.20 szerda, 11:44:39 »
Idézetet írta: clint - 2008.08.20 szerda, 11:06:48
Érzésre 1800nál vagy mérés szerint?
Érzésre nekem is húz már 2000 alatt de hivatalosan csak később jön meg az ereje, mint ahogy a mellékelt ábrán is látszik.
Páran mérték, és közel nem ilyen a görbe. Szerintem ez így nem túl jó. Nálad valami gond lehet.
Én visszamennék, és megkérdezném a tuningosoktól, mi a gond.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
NitroTom
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6508 Dátum:
2008.08.20 szerda, 11:47:50 »
Idézetet írta: Angel - 2008.08.20 szerda, 11:44:39
Páran mérték, és közel nem ilyen a görbe. Szerintem ez így nem túl jó. Nálad valami gond lehet.
Én visszamennék, és megkérdezném a tuningosoktól, mi a gond.
Itt mindenki milyen szakértőőő!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6509 Dátum:
2008.08.20 szerda, 11:50:04 »
Idézetet írta: NitroTom - 2008.08.16 szombat, 00:14:42
Én meg inkább egy JAG mocit tennék bele. Abból van 2,7 biturbó diesel.
Nem biturbó, hanem twin turbó. Két egyforma, ugyanolyan karakterisztikájú turbó van benne, az egyik az első 3, a másik a hátsó 3 hengert tölti. Pontosan ugyanolyan a hatása, mintha 1 turbó lenne benne.
A biturbó az 2 különböző turbó. Az egyik kis tehetetlenségű, kis fordulatra, a másik egy nagyobb.
Ilyen van az 535d-ben, és a pug 2.2hdi-ben.
V motornál a "biturbót" úgy lehetne megoldani, ha 4 turbót használnánk. De legalábbis 3-at.
A merci próbálkozott ilyesmivel.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
NitroTom
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6510 Dátum:
2008.08.20 szerda, 11:50:41 »
Egyébként én bizti nem csináltattam volna a Babosékkal(MAGICTUNING). Nem egy ismerősömnek volt velük problémájuk. De ha cl!ntnek jó lett a tuningja akkor minden OK.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6511 Dátum:
2008.08.20 szerda, 11:51:44 »
Idézetet írta: NitroTom - 2008.08.20 szerda, 11:50:41
Egyébként én bizti nem csináltattam volna a Babosékkal(MAGICTUNING). Nem egy ismerősömnek volt velük problémájuk. De ha cl!ntnek jó lett a tuningja akkor minden OK.
Ha ez jó, akkor nem túl sok reklamációt kapnak.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
NitroTom
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6512 Dátum:
2008.08.20 szerda, 11:52:27 »
Idézetet írta: Angel - 2008.08.20 szerda, 11:50:04
Nem biturbó, hanem twin turbó. Két egyforma, ugyanolyan karakterisztikájú turbó van benne, az egyik az első 3, a másik a hátsó 3 hengert tölti. Pontosan ugyanolyan a hatása, mintha 1 turbó lenne benne.
A biturbó az 2 különböző turbó. Az egyik kis tehetetlenségű, kis fordulatra, a másik egy nagyobb.
Ilyen van az 535d-ben, és a pug 2.2hdi-ben.
V motornál a "biturbót" úgy lehetne megoldani, ha 4 turbót használnánk. De legalábbis 3-at.
A merci próbálkozott ilyesmivel.
Aham. Akkor én kérek elnézést
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6513 Dátum:
2008.08.20 szerda, 11:55:22 »
Idézetet írta: NitroTom - 2008.08.20 szerda, 11:52:27
Aham. Akkor én kérek elnézést
Egy "szakértő"-től nem is rossz?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
NitroTom
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6514 Dátum:
2008.08.20 szerda, 11:57:45 »
Még ha virtuál is akkor is jól néz ki.
«
Utoljára szerkesztve: 2008.08.20 szerda, 12:17:50 írta Scratch
»
Naplózva
NitroTom
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6515 Dátum:
2008.08.20 szerda, 11:58:25 »
Na akkor még 1 szer.
http://hvtm.totalcar.hu/image.php3?imgURL=car/l/ford/662983.jpg&title=Ford%20Mondeo-Serene%20Tuning
Naplózva
ST220
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6516 Dátum:
2008.08.20 szerda, 12:03:27 »
Idézetet írta: Angel - 2008.08.20 szerda, 11:44:39
Páran mérték, és közel nem ilyen a görbe. Szerintem ez így nem túl jó. Nálad valami gond lehet.
Én visszamennék, és megkérdezném a tuningosoktól, mi a gond.
Az tény, hogy elég gyenge kis fordulaton, de felül meg akkorát megy....
A vákumos amúgy se a gyors reagálásról volt híres.
Lehet nincs nagy nyomatéka 2000-2100-ig, és nem képes úgy rugalmasságra mint a tiétek, de ha előzni akar, úgy is visszavált.
Clint fiatal srác, szeret váltani, szereti a fordulatot, és nagyon brutálisan megy a gépe, ha meg tudnák csinálni az enyémet, én is ilyet szeretnék. Feláldoznám 1900-3100-ig meglévő 400 Nm-emet, hogy pörögjön, és hasítson úgy mint Clint-é!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Igaz nem a legdiesel-esebb motorjellemző, de jóval nyomatékosabb mint egy 160 lovas benzines, és megy úgy az is biztos. Nekem ez kellemesebb egyveleg, és ne felejtsétek el, ott van a nyitott rendszere, a hangja meg benzineseket szégyenít meg...
Szóval egy profi munka az egész autó!!!!!
Naplózva
Zsiri
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6517 Dátum:
2008.08.20 szerda, 12:14:14 »
Idézetet írta: ST220 - 2008.08.20 szerda, 09:52:05
Zsiri, neked mennyit hoztak ki ATC-nél...
ha tudod linkeld már be a te mérésedet...
Kívánságodra:
http://kepfeltoltes.hu/view/080511/teljes_tm_ny_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Fixgeometriásból ennyit lehet kihozni. Amúgy nem a max tuningot kértem!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6518 Dátum:
2008.08.20 szerda, 12:26:45 »
Idézetet írta: Zsiri - 2008.08.20 szerda, 12:14:14
Kívánságodra:
http://kepfeltoltes.hu/view/080511/teljes_tm_ny_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Fixgeometriásból ennyit lehet kihozni. Amúgy nem a max tuningot kértem!
Na ebben nagy igazság van. A fix geometriásnál ez ok.
Most nézem, te 235/40R17-es gumit használsz? Az jó stabil lehet...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
NitroTom
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6519 Dátum:
2008.08.20 szerda, 12:28:28 »
Idézetet írta: Angel - 2008.08.20 szerda, 12:26:45
Most nézem, te 235/40R17-es gumit használsz? Az jó stabil lehet...
Az biztos, de mennyire megvezeti mondjuk a buszsáv:)
Naplózva
Zsiri
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6520 Dátum:
2008.08.20 szerda, 12:34:10 »
Idézetet írta: Angel - 2008.08.20 szerda, 12:26:45
Na ebben nagy igazság van. A fix geometriásnál ez ok.
Most nézem, te 235/40R17-es gumit használsz? Az jó stabil lehet...
Ez volt akcijóban. Conti sport, 20e/db. Igaz 3 éves túltárolt abroncsok.
Sikerült már ezzel is úgy belemennem kanyarba, hogy ellen kellett kormányoznom, meg akart előzni a hátulja.
Naplózva
Zsiri
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6521 Dátum:
2008.08.20 szerda, 12:39:15 »
Idézetet írta: NitroTom - 2008.08.20 szerda, 12:28:28
Az biztos, de mennyire megvezeti mondjuk a buszsáv:)
A buszsáv smafu!
A 7-es út Nagykanizsáig, ott már vannak rendesen nyomvájatok! Különösen felhőszakadásban élvezetes, amikor csurig telik!
Itt már kapkodja rendesen a kormányt, megvezeti rendesen az autót! Itt nem 50-70-nel mész, hanem 90-120-al min.
«
Utoljára szerkesztve: 2008.08.20 szerda, 12:57:45 írta Zsiri
»
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6522 Dátum:
2008.08.20 szerda, 12:44:12 »
Idézetet írta: Zsiri - 2008.08.20 szerda, 12:34:10
Ez volt akcijóban. Conti sport, 20e/db. Igaz 3 éves túltárolt abroncsok.
Sikerült már ezzel is úgy belemennem kanyarba, hogy ellen kellett kormányoznom, meg akart előzni a hátulja.
Nincs ESP-d?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Zsiri
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6523 Dátum:
2008.08.20 szerda, 12:53:03 »
Idézetet írta: Angel - 2008.08.20 szerda, 12:44:12
Nincs ESP-d?
Nincs, sőt kipörgésgátlóm sincs szerintem. Se kontroll lámpa, se kapcsoló.
Naplózva
ST220
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6524 Dátum:
2008.08.20 szerda, 13:02:16 »
Nyomvályúról annyit, hogy mentem gödöllőre Vác felől, és nem egyszer ért le a kocsim alja, mert olyan mély volt a nyomvályú....
Persze amikor nem jött szembe kocsi, középen mentem, de ha jöttek, akkor kénytelen voltam visszahúzódni.. Az út széle meg szét volt töredezve.. Rendesen kellett fogni a kormányt, hogy ne csavarja ki a 225/40 R18-as gumikat...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6525 Dátum:
2008.08.20 szerda, 14:16:29 »
Idézetet írta: Zsiri - 2008.08.20 szerda, 12:53:03
Nincs, sőt kipörgésgátlóm sincs szerintem. Se kontroll lámpa, se kapcsoló.
Az esp és a kipörgésgátló együtt van. És nagyon jó dolog. Az egyik leghasznosabb extra, ami az autómban van.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
clint
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6526 Dátum:
2008.08.20 szerda, 14:47:30 »
Az alábbi videón látszik a féknyereg ha "high quality" módra váltotok
http://www.youtube.com/watch?v=K315YiyfDW8
Itt még csak a padot hangolják a kocsihoz, de jó videó lett (ez is megy high qualityben)
A hangból lehet hallani valamit
http://www.youtube.com/watch?v=9rjDfs8IEP4
Naplózva
krisztian
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6527 Dátum:
2008.08.20 szerda, 15:00:26 »
Idézetet írta: clint - 2008.08.20 szerda, 14:47:30
Az alábbi videón látszik a féknyereg ha "high quality" módra váltotok
http://www.youtube.com/watch?v=K315YiyfDW8
Itt még csak a padot hangolják a kocsihoz, de jó videó lett (ez is megy high qualityben)
A hangból lehet hallani valamit
http://www.youtube.com/watch?v=9rjDfs8IEP4
Apám ez nagyon veri kúúl ! ! ha fent leszek feltétlen találkozunk ! !
Naplózva
MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
Zsiri
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6528 Dátum:
2008.08.20 szerda, 15:33:55 »
Idézetet írta: Angel - 2008.08.20 szerda, 14:16:29
Az esp és a kipörgésgátló együtt van. És nagyon jó dolog. Az egyik leghasznosabb extra, ami az autómban van.
Gyorsuláson a kipörgésgátló előny, vagy hátrány? Aszfalton lehet, hogy visszafogja a géped? Esetleg kikapcsolod?
Naplózva
ST220
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6529 Dátum:
2008.08.20 szerda, 16:08:29 »
kikapcsolható a kipörgésgátló, amúgy meg szerintem hátrány gyorsulásnál, ha be van kapcsolva, mert ha elforognak a kerekek, leblokkol a kocsi, de ha kikapcsolod akkor meg el tudnak pörögni, de nem blokkolja le
De az se jó, ha túlpörögnek...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6530 Dátum:
2008.08.20 szerda, 18:09:57 »
Idézetet írta: Zsiri - 2008.08.20 szerda, 15:33:55
Gyorsuláson a kipörgésgátló előny, vagy hátrány? Aszfalton lehet, hogy visszafogja a géped? Esetleg kikapcsolod?
Kikapcsolom, hátrány. Legalább 1 autónyit visszafog. De ha jössz a talira, esetleg gyorsulhatunk egyet...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6531 Dátum:
2008.08.20 szerda, 18:12:21 »
Idézetet írta: clint - 2008.08.20 szerda, 14:47:30
Az alábbi videón látszik a féknyereg ha "high quality" módra váltotok
http://www.youtube.com/watch?v=K315YiyfDW8
Itt még csak a padot hangolják a kocsihoz, de jó videó lett (ez is megy high qualityben)
A hangból lehet hallani valamit
http://www.youtube.com/watch?v=9rjDfs8IEP4
Most neked nem direkt szűrőd van? (K&N 57i)
Mer abban az autóban nem az van....
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6532 Dátum:
2008.08.20 szerda, 18:37:40 »
http://www.youtube.com/watch?v=xteVNHvMMK0&feature=related
Ez nagyon fain!!!
Naplózva
Zsiri
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6533 Dátum:
2008.08.20 szerda, 18:44:01 »
Idézetet írta: Angel - 2008.08.20 szerda, 18:09:57
Kikapcsolom, hátrány. Legalább 1 autónyit visszafog. De ha jössz a talira, esetleg gyorsulhatunk egyet...
Folyamatosan dobálod a kesztyűd az arcomba
Ok!
Naplózva
NitroTom
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6534 Dátum:
2008.08.20 szerda, 18:48:25 »
Hamár ennyire benne vagyunk a teljesítménymérésben akkor itt egy kis nyalánkság:
Bár nem ford de zsír, azt akarom, hogy az én kis kocsikám is ilyen legyen
http://www.youtube.com/watch?v=Q8kCsDDUZpA&feature=related
Naplózva
Geeboy
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 881
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6535 Dátum:
2008.08.20 szerda, 18:55:41 »
Azért ez is elég komoly video!
http://www.youtube.com/watch?v=M7pPO6Lw0eQ&feature=related
Naplózva
Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10
"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
ST220
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6536 Dátum:
2008.08.20 szerda, 18:55:58 »
Idézetet írta: Angel - 2008.08.20 szerda, 18:09:57
Kikapcsolom, hátrány. Legalább 1 autónyit visszafog. De ha jössz a talira, esetleg gyorsulhatunk egyet...
Angel!
Te jobban gyorsulsz bekapcsolt kipörgésgátlóval mint kikapcsolttal?
Nekem a 3.0 V6-ot úgy lefogta a kipörgésgátló, ott ki kellett kapcsolni, ha jól akartam indulni...
Érdekes, hogy neked fordítva van, de még az ST TDCi-met is hátráltatja a kipörgésgátló...
Naplózva
ST220
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6537 Dátum:
2008.08.20 szerda, 18:59:04 »
Idézetet írta: Bunyek - 2008.08.20 szerda, 18:12:21
Most neked nem direkt szűrőd van? (K&N 57i)
Mer abban az autóban nem az van....
De az van neki, csak Clint volt olyan kedves, hogy ellophattam tőle egy időre, mert tesztelem az én verdámban....
Naplózva
ST220
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6538 Dátum:
2008.08.20 szerda, 19:03:54 »
Ilyen hangok törnek elő, amikor jól meg van csinálva egy TDCi kipufogórendszere, mint pl Clint-é, meg az enyém...
(ez pl. az enyém)
http://www.youtube.com/watch?v=iJXMvexl03s
A turbo ugyan végigfütyül a rendszeren, de menet közben, váltáskor csak egy 0,5-1 másodpercnyi ideje van, és akkor sokak szerint olyan mint egy lefújószelep, olyan is, csak éppen nem a levegőt hallod amit kifúj, hanem a turbo hangját..
Most hogy Clint dirketszűrője nálam van, a turbo fúj, visít, a szűrő meg visszaprüszköl gázelvételkor..
aranyos...
Naplózva
agostonb_OFF
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 113
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6539 Dátum:
2008.08.20 szerda, 20:19:57 »
Idézetet írta: ST220 - 2008.08.20 szerda, 18:55:58
Angel!
Te jobban gyorsulsz bekapcsolt kipörgésgátlóval mint kikapcsolttal?
Nekem a 3.0 V6-ot úgy lefogta a kipörgésgátló, ott ki kellett kapcsolni, ha jól akartam indulni...
Érdekes, hogy neked fordítva van, de még az ST TDCi-met is hátráltatja a kipörgésgátló...
Ha figyelmesen elolvasod akkor láthatod hogy Angel is kikapcsolja ha gyorsul. Úgy mint te.
Naplózva
2003/1/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata durashift+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6540 Dátum:
2008.08.20 szerda, 21:12:03 »
Idézetet írta: ST220 - 2008.08.20 szerda, 18:59:04
De az van neki, csak Clint volt olyan kedves, hogy ellophattam tőle egy időre, mert tesztelem az én verdámban....
És mik a tapasztalataid, mert énis kinéztem és nem tudok dönteni hoyg ez vagy mértespecifikus K&N legyen.
Naplózva
ST220
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6541 Dátum:
2008.08.20 szerda, 21:13:37 »
Bocsi Angel...
Csak a " kikapcsolom"-on átugrottam, és csak a hátrány maradt meg bennem...
Szóval még1x bocsi...
Naplózva
ST220
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6542 Dátum:
2008.08.20 szerda, 21:18:58 »
Idézetet írta: Bunyek - 2008.08.20 szerda, 21:12:03
És mik a tapasztalataid, mert énis kinéztem és nem tudok dönteni hoyg ez vagy mértespecifikus K&N legyen.
Mik a tapasztalataim...?
Szerintem majd kérdezzük meg Clint bácsit, elvégre az övé, és neki van bent vagy fél éve...
De ha érdekel az én véleményem is, akkor talán pár gondolat...
Mintha élénkebben reagálna gázadásra az autó, azaz szerintem csökken egy kicsit a gázreakció
Alapjáraton, meg amúgy is hangos vele az autó motorja...
Viszont az én esetemben, hogy meg van csinálva a kipufogórendszer, meg ki van véve a katalizátor izgalmas hangok jönnek ki...
Nekem nagyon hallatszik mikor szív a szűrő, meg vissza is prüszköl mikor elengedem a gázt.
Kicsit ilyen tuningos, de szerintem az én autóm összképébe beleillik...
Nos nekem van betétszűrőm is, az szerintem semmi plust nem ad, biztos, hogy ad valamit, de azt mi nem érzékeljük, olyan minimálisat...
Inkább ültesd meg a kocsit, azt lehet érezni, vagy szed ki a katalizátort...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6543 Dátum:
2008.08.20 szerda, 21:34:58 »
Idézetet írta: ST220 - 2008.08.20 szerda, 21:18:58
Mik a tapasztalataim...?
Szerintem majd kérdezzük meg Clint bácsit, elvégre az övé, és neki van bent vagy fél éve...
De ha érdekel az én véleményem is, akkor talán pár gondolat...
Mintha élénkebben reagálna gázadásra az autó, azaz szerintem csökken egy kicsit a gázreakció
Alapjáraton, meg amúgy is hangos vele az autó motorja...
Viszont az én esetemben, hogy meg van csinálva a kipufogórendszer, meg ki van véve a katalizátor izgalmas hangok jönnek ki...
Nekem nagyon hallatszik mikor szív a szűrő, meg vissza is prüszköl mikor elengedem a gázt.
Kicsit ilyen tuningos, de szerintem az én autóm összképébe beleillik...
Nos nekem van betétszűrőm is, az szerintem semmi plust nem ad, biztos, hogy ad valamit, de azt mi nem érzékeljük, olyan minimálisat...
Inkább ültesd meg a kocsit, azt lehet érezni, vagy szed ki a katalizátort...
K&N a betétszűrőd is?
Hangosan gondolkodom!: A direktszűrő és a betétszűrő anyaga ugyanaz, még a tisztitó szettje is, akkor mi az amitől többet ad?
? plussz a direkt szűrő onnantól kezdve hogy berakod a (meleg) motortérből szivja be a levegőt, a betétszűrő meg ugye nem mert ugyanugy alulról sziv be frisset.
Szerintem csak hanja van tuningosabb és annyi.
De győzzél meg hogy nincs igazam, mert nagyon akarok venni énis amugy valamit...
Naplózva
ST220
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6544 Dátum:
2008.08.20 szerda, 21:44:18 »
Idézetet írta: Bunyek - 2008.08.20 szerda, 21:34:58
K&N a betétszűrőd is?
Hangosan gondolkodom!: A direktszűrő és a betétszűrő anyaga ugyanaz, még a tisztitó szettje is, akkor mi az amitől többet ad?
? plussz a direkt szűrő onnantól kezdve hogy berakod a (meleg) motortérből szivja be a levegőt, a betétszűrő meg ugye nem mert ugyanugy alulról sziv be frisset.
Szerintem csak hanja van tuningosabb és annyi.
De győzzél meg hogy nincs igazam, mert nagyon akarok venni énis amugy valamit...
A betétszűrőm az nem K&N, de nagyon hasonló, meg az anyaga is kb...
Abban igazad van, hogy a K&N betétszűrőnek, meg direktszűrőnek ugyanaz az anyaga...
Azért a dirketszűrő is kap rendesen hideg levegőt, onnan ahonnan a gyári szűrőházat lecsatlakoztatod...
De ez a szívóhang inkább benzineseknél jön elő, dieselnél annyira nem érvényesül szerintem.. Nekem volt az ST220-asomban dirketszűrő, de én kivettem abból, mert elrontotta a motor gyönyörű muzsikáját, helyette pár helyen megfurkáltam a gyári rendszert, és hozta a gyári hangot, csak 1,5-szer erősebben...
De a dieselemet nem furkálnám meg...
Szóval nekem így jó poén, meg tetszik a szuszogása, de nem tudom, hogy a te kocsidon milyen lenne...
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5378
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6545 Dátum:
2008.08.20 szerda, 22:21:11 »
Idézetet írta: Bunyek - 2008.08.20 szerda, 21:34:58
plussz a direkt szűrő onnantól kezdve hogy berakod a (meleg) motortérből szivja be a levegőt, a betétszűrő meg ugye nem mert ugyanugy alulról sziv be frisset.
A direktszűrőnél szokás odavezetni egy kis friss levegőt... a K&N szettben van ehhez cső és szívó torok...
Naplózva
Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
stealt
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6546 Dátum:
2008.08.20 szerda, 22:47:50 »
Idézetet írta: agostonb_OFF - 2008.08.20 szerda, 08:12:46
Te stealt, ez miért is jó görbe?
Én jobban örülök a gyári enyémnek, ahol már 1800-nál 330Nm-em van. Clint-nek meg csak 160. E szerint ezt a motort pörgetni kell mint egy benyást. Miért is jó ez? De télleg.
Én soha nem gyorsulgatok lámpától lámpáig nekem teljesen felesleges a lenti fordulatszámon. Ezért pl. azt tartom fontosnak hogy autopályán legyen az autó jól kiautózható akár 3000-4000 rpm között 6.-ban Ez pedig ara igencsak alkalmasnak tűnik mert szép egyenes a nyomatékgörbéja nem zuhan vissza.
De mindenkinek más a fontos.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6547 Dátum:
2008.08.20 szerda, 22:49:09 »
A turbómotorra direktszűrőt rakni nem egy okos dolog. Hatása nincs, mert a turbó annyit szív, amennyit akar, viszont a szűrés hatékonysága gyengébb, a porszemek szépen meghomokozzák a turbó lapátjait, ami szép lassan el is kopik. Mert ugyi pörög az majd 200e-et.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ST220
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6548 Dátum:
2008.08.20 szerda, 22:59:27 »
mi esetünkben 225.000-et...
de ebben lehet valami amit írsz,
de akkor is jó hangja van...
de a szívómotor is annyi levegőt szív mint amennyi kell neki nem?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6549 Dátum:
2008.08.20 szerda, 23:04:00 »
Hát én nem is csak tuning miatt akarok direkt/sportbetétszűrőt hanem mert egyszer megveszem és annyi...többet nem kell mást csinálni vele csak tisztitani, akkor meg már olcsobb is több 10.000km-nél
A minőségi betét/direkt szürők pedig tudnak legalább annyit vagy többet mint a gyári, főleg ha rendesen van tisztitva és karban tartva....
Most mit mondjak, eddig gyári volt mindig nálam is, de megmondom őszintén ugy néz ki mint valami kinai sz*r anyagból lenne....hát nem nagyon győzőtt meg...eddig. Gázolajszürőből viszont csak gyári az már meggyőzőtt !!!
Szerintem picit fickósabb lehet tőle az autó, és ennyi szerintem is,aki többet akar, az tovább megy....mint énis majd
Énis álltalában gyári párti vagyok mindenben, de van amiben van sokkal jobb is, csak megkell találni.....
Naplózva
Oldalak:
1
...
124
125
126
127
128
129
130
[
131
]
132
133
134
135
136
137
138
...
188
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ