Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:04:28 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 123 124 125 126 127 128 129 [130] 131 132 133 134 135 136 137 ... 188   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Tuning  (Megtekintve 2693396 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #6450 Dátum: 2008.08.16 szombat, 08:18:41 »

Tsory az ilyen nagy machinátor ő is szerette volna közvetlenbbé teni a turbo motor kapcsolatot, egy megerősített turbócsővel. Annyira bonyolult az idom hogy nem olyan egyszerű után gyártatni flexi anyagól. Rövid az idom, kis távolságon belül törés és átmérő váltás szomoru1 Szóval neki is beletört a bicskája. Az hogy teljesen fémből legyen az meg nem túl jó ötlet mert nem lehet kikerülni, hogy legyen némi flexibilitás benne mert azért csak remeg mozog az egész, hőtágulást is fel kell venni valaminek.

fix csőből is megoldható, csak kell hagyni  a szívósor felőli végén kb 10cm szünetet amit gumicsővel lehet kitömni. cancer megoldotta már, és én se vetettem el a dolgot, csak szeretném látni az övét. ha eljön a talira ismét akkor majd megfűzöm, h bekukkanthassak a motortérbe vigyor3 nincs a dolog elvetve nálam azért mert flexivel nem oldható meg, csak szeretnék látni 1 működő megoldást. 5leteim lennének csak a flexi is kudarc volt szomoru1 a mintát még mindig hurcolom magammal nyes
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #6451 Dátum: 2008.08.16 szombat, 09:28:42 »

Sziasztok!

94'-es Mondeo-ra keresek tuning spoilert,ha van valakinek,megnézném.

keress...de egyszerre csak egy topicban, ha kérhetjük... piros felirat az oldal tetején  ejnye1
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #6452 Dátum: 2008.08.16 szombat, 11:10:40 »

Smiley
csak azon gondolkodtam, hogy megéri e a befektetés.
Viszont a turbó csöveit tuti le fogom cserélni. Ma mikor szereltem nézegettem , hogy mekkora egy *** anyagból vannak. valami fixre, ami nem fújódik fel hanem egyből reagál a töltésre

Szerintem nem éri meg!!!!

Leszedni és kitisztitani csak akkor érdemes szerintem ha unatkozol ugyis lessz benne olaj meg redva idővel, de ez a normális, vagy tényleg kirepedt valahol, mint az én combomon például, de azt észre fogod venni.... süvit mint az állat és olyan gyenge lessz az autó mint egy szivó dizel, füst az marad ugyanannyi.
Azért nem olyan olcsó dolog, erre legalábbis 130.000 volt 30% kedvezményemmel  szomoru1
Turbócsővet fixre lecserélni szerintem elég macerás, mivel a cső felfujódik és ahogy a motor mozog/remeg tágul és összehúzódik, ezt fix csőnél elég nehéz elérni.....
Nem véletlenül van gumiből az a cső, ez van ez ilyen konstrukció....
Mondeó az ilyen, be kell nyelni...
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #6453 Dátum: 2008.08.16 szombat, 14:03:57 »

Turbócsővet fixre lecserélni szerintem elég macerás, mivel a cső felfujódik és ahogy a motor mozog/remeg tágul és összehúzódik, ezt fix csőnél elég nehéz elérni.....
Nem véletlenül van gumiből az a cső, ez van ez ilyen konstrukció....
Mondeó az ilyen, be kell nyelni...

azért kell az EGR és a fix cső közé gumicsövet tenni úgy, h 10cm legyen az EGR és a fix cső közti távolság. namost nem a buta merev fekete hűtőtömlőt kell berakni, hanem a kék szilikoncsövet. de ma agyaltam kicsit és arra jutottam, h leg1szerűbb megoldás ha szilikonos könyökkel hozom össze a fixcsövet és a szelepet. akkor aztán bőven elég rugalmasságot kap a dolog, ami kell is mert a motor mozog a cső pedig a kasztnihoz van rögzítve alul.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6454 Dátum: 2008.08.16 szombat, 14:40:18 »

Ha én tuningba fognék... lehet, hogy szentségtörésnek tűnik, de a 2,5 v6-ot ugyan átalakítanám dízelre...

 nyes Viccnek jó lenne..  hehe
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6455 Dátum: 2008.08.16 szombat, 14:43:51 »



Jaja, de inkább elvetettem, mert ez ugyan sportos, de nem igazán szép.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

ST220
Vendég
« Új hozzászólás #6456 Dátum: 2008.08.16 szombat, 15:20:46 »

Hali...
OFF
Nem tud valaki küldeni egy MK3-as Mondeo árlistát, lehetőleg olyat amiben már szerepelt az ST TDCi?!
mondeo.v6.st220@gmail.com
köszi
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #6457 Dátum: 2008.08.16 szombat, 15:29:44 »

Hali...
OFF
Nem tud valaki küldeni egy MK3-as Mondeo árlistát, lehetőleg olyat amiben már szerepelt az ST TDCi?!
mondeo.v6.st220@gmail.com
köszi
Mikorit mert kb.  4 havonta változott. Nekem 2 fajta van még 2006-ból este átlököm őket.
Naplózva
ST220
Vendég
« Új hozzászólás #6458 Dátum: 2008.08.16 szombat, 16:08:50 »

Mikorit mert kb.  4 havonta változott. Nekem 2 fajta van még 2006-ból este átlököm őket.
huh, nagyon köszönöm ismét...
Cheesy
Naplózva
ST220
Vendég
« Új hozzászólás #6459 Dátum: 2008.08.16 szombat, 16:09:39 »

Ha megvan az Extralista az is jó lenne, mert ki szeretném számolni, mennyibe került a kocsim... worship
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #6460 Dátum: 2008.08.16 szombat, 17:05:22 »

azért kell az EGR és a fix cső közé gumicsövet tenni úgy, h 10cm legyen az EGR és a fix cső közti távolság. namost nem a buta merev fekete hűtőtömlőt kell berakni, hanem a kék szilikoncsövet. de ma agyaltam kicsit és arra jutottam, h leg1szerűbb megoldás ha szilikonos könyökkel hozom össze a fixcsövet és a szelepet. akkor aztán bőven elég rugalmasságot kap a dolog, ami kell is mert a motor mozog a cső pedig a kasztnihoz van rögzítve alul.

Valami teflon bevonatos masszivabb gégecső kéne....
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6461 Dátum: 2008.08.16 szombat, 17:48:09 »

Mikorit mert kb.  4 havonta változott. Nekem 2 fajta van még 2006-ból este átlököm őket.

Nekem 3...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #6462 Dátum: 2008.08.16 szombat, 17:58:25 »

A mai reggel szereléssel kezdtem Mivel tegnap megállapítottam , hogy az a fránya turbócső az akku alatti már megint kirepedt. Venni nem fogok ujjat az tuti. Kiszedtem és következett a tuning ami sosem fog kirepedni. Találtam extra átmérőjű zsugorcsövet Azt melegítettük fel rá. Nagyon faxa lett. Mivel műgyantás úgy ráragadt hogy csak na. Ami a lényeg, mikor tölt a turbó ez a cső már nem fújódik fel. 
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #6463 Dátum: 2008.08.16 szombat, 18:16:11 »

Itt a tegnapi Blow Off szelep beszereléséről a képek:

Levettem a lökhárítót mivel az intercoolerből kijövő csöbe akartam beszerelni a motyót. Hogy minél hangosabb legyen:)


A kiszerelt csőbe beszereltem a szelep szárát. A nagy rögzítő anyát jól meg kell húzni, nehogy elillanjon a levegő:):


Felszereltem a szelepet:


A vákumot oda kell vinni a szelep tetejére. Ezt a fékhez menő vákumcső megcsapolásával lehet eszközölni. Ami nem látszik a képen ,hogy közbeiktattam egy elektromos vákum kapcsolót. Ezt vezérli az elektronika:


Így néz ki a szelep beszerelve a helyén:


Ezek után következet a tápok bekötése és a gázpedál szál megkeresése.
Majd jött a próba és a szelep beállítása.
Naplózva
ST220
Vendég
« Új hozzászólás #6464 Dátum: 2008.08.16 szombat, 18:35:12 »

Nekem 3...
Angel!
Tőled is szívesen fogadom...
mondeo.v6.st220@gmail.com
Naplózva
ST220
Vendég
« Új hozzászólás #6465 Dátum: 2008.08.16 szombat, 18:37:49 »

Itt a tegnapi Blow Off szelep beszereléséről a képek:

Levettem a lökhárítót mivel az intercoolerből kijövő csöbe akartam beszerelni a motyót. Hogy minél hangosabb legyen:)


A kiszerelt csőbe beszereltem a szelep szárát. A nagy rögzítő anyát jól meg kell húzni, nehogy elillanjon a levegő:):


Felszereltem a szelepet:

A vákumot oda kell vinni a szelep tetejére. Ezt a fékhez menő vákumcső megcsapolásával lehet eszközölni. Ami nem látszik a képen ,hogy közbeiktattam egy elektromos vákum kapcsolót. Ezt vezérli az elektronika:

Így néz ki a szelep beszerelve a helyén:

Ezek után következet a tápok bekötése és a gázpedál szál megkeresése.
Majd jött a próba és a szelep beállítása.

Hangot tegyél fel valahogy....
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #6466 Dátum: 2008.08.16 szombat, 19:07:10 »

hát az nehéz lesz . De megoldom:) majd csinálok videot.
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #6467 Dátum: 2008.08.16 szombat, 20:01:44 »

A nagy szerelés közepette nézegettem a csőrendszert. Ezt a csövet (ami az akku alatt, mellett van) simán ki lehet cserélni. Tökre feleslegesen van benne ez a kunkor. Mivel az EGR-m már le van dugózva, ezért egy sima csővel, egy szilikon könyökkel és egy szil. összekötővel lehetne pótolni.
Naplózva
tomi3118
Vendég
« Új hozzászólás #6468 Dátum: 2008.08.16 szombat, 22:51:41 »

A nagy szerelés közepette nézegettem a csőrendszert. Ezt a csövet (ami az akku alatt, mellett van) simán ki lehet cserélni. Tökre feleslegesen van benne ez a kunkor. Mivel az EGR-m már le van dugózva, ezért egy sima csővel, egy szilikon könyökkel és egy szil. összekötővel lehetne pótolni.

Hol lehet ilyen csöveket kapni?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6469 Dátum: 2008.08.16 szombat, 22:56:03 »

Angel!
Tőled is szívesen fogadom...
mondeo.v6.st220@gmail.com

Elküldtem! Sőt, bónuszba még egy kis meglepit is...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #6470 Dátum: 2008.08.17 vasárnap, 08:46:15 »

Hol lehet ilyen csöveket kapni?
Este nézegettem egy csomó weboldalt. Számolgattam egy kicsit. Az összes cső cseréje, alura+szilikon könyökök+valamivel nagyobb cooler kb 80-100e.
Nem olcsó mulatság:(
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6471 Dátum: 2008.08.17 vasárnap, 10:19:22 »

Este nézegettem egy csomó weboldalt. Számolgattam egy kicsit. Az összes cső cseréje, alura+szilikon könyökök+valamivel nagyobb cooler kb 80-100e.
Nem olcsó mulatság:(

És annak fényében, hogy az eredmény a nullához közelít, így sok értelme nincs is.
Kb egy tizedmásodpercet nyernél a turbólyuknál.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #6472 Dátum: 2008.08.17 vasárnap, 10:22:36 »

És annak fényében, hogy az eredmény a nullához közelít, így sok értelme nincs is.
Kb egy tizedmásodpercet nyernél a turbólyuknál.
Ja kb falbav
De az legalább nem repede ki soha:)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6473 Dátum: 2008.08.17 vasárnap, 10:26:17 »

Ja kb falbav
De az legalább nem repede ki soha:)

És ez teljesen biztos? Bár ennyi pénzből 3 teljes szett gyárit lehet venni. Az én csövem eddig 4,5 éve bírja.
Ha ilyen sűrűn kell cserélgetni, azért az nem egy tragédia.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #6474 Dátum: 2008.08.17 vasárnap, 10:34:19 »

Ja kb falbav
De az legalább nem repede ki soha:)
Csak kár hogy az árából kb 8x tudod cserélni a turbocsövet ami elmegy mondjuk egyenként 4 évet. Nem hiszem hogy a következő 30 évet ezzel az autóval akarod kihúzni. Nem tűnik túl célszerűnek.
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #6475 Dátum: 2008.08.17 vasárnap, 10:38:57 »

Hát nem. Legalább is remélem. De egy nagyobb coolert szerintem be fogok ujjítani( csak az asszony meg ne tudja eplus2)
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #6476 Dátum: 2008.08.17 vasárnap, 11:17:26 »

Hát nem. Legalább is remélem. De egy nagyobb coolert szerintem be fogok ujjítani( csak az asszony meg ne tudja eplus2)
Előtte egy terheléses cooler utáni levegő hőmérséklet (Intake air temperature) mérést megérdemelne. Nálam pl. 28-72 fok között változik. Sajnos mértem már olyat ahol 98 fok is volt. Lehet hogy elég ha csak simán tiszta mindig az intercooler.
Naplózva
clint
Vendég
« Új hozzászólás #6477 Dátum: 2008.08.17 vasárnap, 12:20:42 »

Hello!

Láttalak ma bécsi és a farkastorki előtti úton. Egy fekete mk3.mal voltam 18" 5 küllös kerekekkel:)


Én is láttalak akkor, valaki ült melletted ha jól láttam. A környéken laksz?
Naplózva
clint
Vendég
« Új hozzászólás #6478 Dátum: 2008.08.17 vasárnap, 12:25:45 »

és volt valami érezhető változás?


Én már régóta gondolkozom a dolgon, árajánlatot is kértem több helyről, méretet is megvan.
Nagyon tól-ig 70 és 150e Ft között mozog attól függ a csövezést hogyan oldod meg. Ha lehet hajtani a csöveket olcsóbb, ha szilikon könyökök kellenek sokkal drágább.

Teljesítményt nem befolyásolja jelentősen, inkább magas forulat tartományon tartja meg jobban a Nyomatékot.
Egy barátom 1.9 Cordoba tdi Gti je 210Le és 380Nm volt cooler előtt és után 212 és 402nm. A teljesítmény görbe lett egyenesebb.
Valószinüleg azért mert tovább tud hidegebb levegőt előállítani a nagyobb bordázat miatt.
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #6479 Dátum: 2008.08.17 vasárnap, 12:59:30 »

Én is láttalak akkor, valaki ült melletted ha jól láttam. A környéken laksz?
Már nem ott lakok egy jó ideje, de régebben a Huszti úton laktam.
Az a fránya szilikoncső ne lenne ilyen drága. Szerintem csak azért kerül ilyen sokba mert felkapott dolog és el lehet adni.
Van ott a kerületbe egy teherautós bolt, állítólag sokkal-sokkal olcsóbb ezek a csövek. Annyi hogy nem kék rinya ,Nabooom
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6480 Dátum: 2008.08.17 vasárnap, 13:07:56 »

Teljesítményt nem befolyásolja jelentősen, inkább magas forulat tartományon tartja meg jobban a Nyomatékot.
Egy barátom 1.9 Cordoba tdi Gti je 210Le és 380Nm volt cooler előtt és után 212 és 402nm. A teljesítmény görbe lett egyenesebb.
Valószinüleg azért mert tovább tud hidegebb levegőt előállítani a nagyobb bordázat miatt.

Nekem ez meredek. Nem értem, miért is változna a nyomaték... hideg levegő a bordázat miatt?? Huh?
Szerintem ez inkább placebo.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #6481 Dátum: 2008.08.17 vasárnap, 13:11:49 »

Az ötlet szintjén!
Akinek van egy lyukas turbó csöve érdemes lenne megmutatni egy hidraulika tőmlőket gyártó maszeknak.
Annak a tömlőnek amit a mi turbónk nyom az csak egy lenge szellő, 4-5 autót biztos túlélne. A kérdés csak az a méret, mennyire stimmel? wow1
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #6482 Dátum: 2008.08.17 vasárnap, 13:13:11 »

Nekem ez meredek. Nem értem, miért is változna a nyomaték... hideg levegő a bordázat miatt?? Huh?
Szerintem ez inkább placebo.

Hideg levegőben több a zokszigén ami ugyebár jobb égést eredményez.
Naplózva
Feanor
Vendég
« Új hozzászólás #6483 Dátum: 2008.08.17 vasárnap, 13:19:52 »

Az ötlet szintjén!
Akinek van egy lyukas turbó csöve érdemes lenne megmutatni egy hidraulika tőmlőket gyártó maszeknak.
Annak a tömlőnek amit a mi turbónk nyom az csak egy lenge szellő, 4-5 autót biztos túlélne. A kérdés csak az a méret, mennyire stimmel? wow1
Ha valakinek van lyukas leszerelt turbócsöve és el tudja juttatni a következő talira,nekem van hidraulikus barátom meg tudom vele értekezni ha valakit érdekel.
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #6484 Dátum: 2008.08.17 vasárnap, 14:04:17 »

Az ötlet szintjén!
Akinek van egy lyukas turbó csöve érdemes lenne megmutatni egy hidraulika tőmlőket gyártó maszeknak.
Annak a tömlőnek amit a mi turbónk nyom az csak egy lenge szellő, 4-5 autót biztos túlélne. A kérdés csak az a méret, mennyire stimmel? wow1

flexi csőből én már ezt lejártam. a válasz túlzottan negatív szomoru1 15cm-en belül van 2db kb 70°-os törés, és túl nagy a cső keresztmetszete. nagyon betörne, és nem jutna át elég levegő.
aki mintára vágyik ne akarja túlzottan. nekem is kellett volna anno, h meg tudjam mutatni gyártós embernek ... az autóm megoldotta 1 héten belül szomoru1
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6485 Dátum: 2008.08.17 vasárnap, 14:42:40 »

Hideg levegőben több a zokszigén ami ugyebár jobb égést eredményez.

Mitől lenne hidegebb? Ez itt a kérdés. Mert nem az.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #6486 Dátum: 2008.08.17 vasárnap, 14:58:40 »

Mitől lenne hidegebb? Ez itt a kérdés. Mert nem az.
Miért szerinted egy nagyobb cooler nem hűti le jobban a levegőt?
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #6487 Dátum: 2008.08.17 vasárnap, 15:01:47 »

Mitől lenne hidegebb? Ez itt a kérdés. Mert nem az.

sztem ez csak úgy lehet ha levegő ugyanannyi fér el a coolerben (monnyuk 2 liter) de maga a cooler vékonyabb viszont szélesebb és hosszabb. nagyobb felületen érintkezik a menetszéllel.
volt hasonló megoldás gyárilag is (szal, h hidegebb levegőt használtak ugyanannak a motornak az erősebb változatához) ... az ódi TT-nél. bár ott agresszívabb megoldást választottak a nagyobb hűtés elérése miatt. a 180as TTbe 1 cooler volt míg a 250be 2. persze az első is be volt csövezve, h a menetszél csapkodja jól, a második pedig a szokásos helyen foglalt helyet.
« Utoljára szerkesztve: 2008.08.17 vasárnap, 15:05:05 írta Tsory » Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6488 Dátum: 2008.08.17 vasárnap, 15:58:42 »

Miért szerinted egy nagyobb cooler nem hűti le jobban a levegőt?

Jaj, ne haragudj, én azt hittem, csak a cső cserélődne ki bordásra... most veszem észre, hogy nagyobb coolerről volt szó. Aról nincs mit beszélni, az tényleg jobb. Nagyobb coolert neki.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #6489 Dátum: 2008.08.17 vasárnap, 16:39:17 »

Jaj, ne haragudj, én azt hittem, csak a cső cserélődne ki bordásra... most veszem észre, hogy nagyobb coolerről volt szó. Aról nincs mit beszélni, az tényleg jobb. Nagyobb coolert neki.
Semmi gáz:)
Naplózva
clint
Vendég
« Új hozzászólás #6490 Dátum: 2008.08.17 vasárnap, 18:26:35 »

Nekem ez meredek. Nem értem, miért is változna a nyomaték... hideg levegő a bordázat miatt?? Huh?
Szerintem ez inkább placebo.


Nem írtam volna számokat ha nem Budakalászi Bosch mérések lennének átalakítás előtt és után

ui.: értelem szerűen ez sem csak csövezés hanem versenycooler-re bővítés
« Utoljára szerkesztve: 2008.08.17 vasárnap, 18:28:22 írta clint » Naplózva
birotibor
Vendég
« Új hozzászólás #6491 Dátum: 2008.08.17 vasárnap, 21:01:37 »

köszi Angel, már találtam egyéb forrásból csipes céget (http://www.martincaraudio.hu/), majd kipuff miatt visszatérek ha nem törölnek beka3 akit érdekel, annak majd szívesen elmondom mi lett a végkifejlet padon
többiek meg örülök h unatkoznak, egyértelmű h én vagyok a hét főgonosza. 1értelmű h megérdemlem, miként az is, h ezért is tart itt ez az ország.. visszavonulásom előtt megosztanám még veletek másik kedvenc szakmai infolelőhelyem:
http://www.ford-klub.hu/forum/viewforum.php?f=45
további kellemes időtöltést!
integet2
engem érsekel mit tud majd a kocsi
most mit tud végre??km/o
Naplózva
clint
Vendég
« Új hozzászólás #6492 Dátum: 2008.08.19 kedd, 19:24:49 »

2.0 TDCi 130

165.9 Le  @ 3795
375,6 Nm @ 2770

Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #6493 Dátum: 2008.08.19 kedd, 20:25:13 »

2.0 TDCi 130

165.9 Le  @ 3795
375,6 Nm @ 2770

Király!!!! Grat az eredményhez.
« Utoljára szerkesztve: 2008.08.19 kedd, 21:03:24 írta Angel » Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6494 Dátum: 2008.08.19 kedd, 21:59:08 »

2.0 TDCi 130

165.9 Le  @ 3795
375,6 Nm @ 2770


Ez írott, vagy doboz? Gondolom, írott lehet.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #6495 Dátum: 2008.08.20 szerda, 02:39:19 »

Ez írott, vagy doboz? Gondolom, írott lehet.
Látom már kezd jobban érdekelni!  wave
Arra leszek kiváncsi, mikor csatolod Te a mérési eredményeid tuning után.  integet2
Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #6496 Dátum: 2008.08.20 szerda, 02:41:56 »

2.0 TDCi 130

165.9 Le  @ 3795
375,6 Nm @ 2770

Gratula!  wave Ez már rendesen megtekeri a féltengelyeket! (375Nm)  wow1
Neked hol írták meg és mennyiért? Az enyém ATC-s.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #6497 Dátum: 2008.08.20 szerda, 06:45:17 »

2.0 TDCi 130

165.9 Le  @ 3795
375,6 Nm @ 2770

A nyomaték görbe különösen jól sikerül eljen
Naplózva
agostonb_OFF
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 113


E-mail
« Új hozzászólás #6498 Dátum: 2008.08.20 szerda, 08:12:46 »

A nyomaték görbe különösen jól sikerül eljen
Te stealt, ez miért is jó görbe?
Én jobban örülök a gyári enyémnek, ahol már 1800-nál 330Nm-em van. Clint-nek meg csak 160. E szerint ezt a motort pörgetni kell mint egy benyást. Miért is jó ez? De télleg.
Naplózva

2003/1/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata durashift+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6499 Dátum: 2008.08.20 szerda, 09:01:28 »

Látom már kezd jobban érdekelni!  wave
Arra leszek kiváncsi, mikor csatolod Te a mérési eredményeid tuning után.  integet2

Erre túl nagy fogadást ne köss.

A Clintet meg ne szedjük már szét. Neki jó, nekem jó...
Lehet, hogy nála is tcső repedés van, vagy valami más van eldugulva (cooler, szívósor), esetleg a turbó nem az igazi. Talán a változó geometria beállt.
« Utoljára szerkesztve: 2008.08.20 szerda, 09:06:50 írta Angel » Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak: 1 ... 123 124 125 126 127 128 129 [130] 131 132 133 134 135 136 137 ... 188   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.042 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.