Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:23:17
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Tuning
Oldalak:
1
...
126
127
128
129
130
131
132
[
133
]
134
135
136
137
138
139
140
...
188
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Tuning (Megtekintve 2698973 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
ST220
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6600 Dátum:
2008.08.22 péntek, 13:28:25 »
Idézetet írta: simitomi - 2008.08.22 péntek, 12:59:13
Ha bárkinek kellene egr lemez"dugó", nagyon szívesen készítek, 1db kb 10 perc!
Ez tök jó lenne, csak nekem 60 km-re vagy, meg mire átvergődném magam a városon...
Itt helyben van egy műhely, ahol szerintem meg tudják csinálni, már cooler csövezést is csináltak..
Naplózva
zsoel
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6601 Dátum:
2008.08.22 péntek, 14:34:42 »
EGR dugónál tessék vigyázni.
Aluminium lemezt simán átégeti, nálam a klingerit lemez se volt akadály. Pedig az elméletileg hőálló!
Naplózva
zsoel
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6602 Dátum:
2008.08.22 péntek, 14:37:18 »
És az is érdeks tapasztalat, hogy a 2.0 dugózás után nem dobja a motorchek lámpát, a 2.2 pedig igen.
És mindig akkor, ha huzamosabban mész lassan, ugymond tatásan.
Én megjártam Hódmezővásárhelyt 90-el, rögtön dobta a motorchek lámpát.
Stealt is azt mondta, hogy ugyanez volt a tapasztalata.
Ha lassan megyünk, és dugózva van a gép, akkor jön a chek lámpa.
Amúgy általában 3-4 havonta villan fel a cheklámpa emiatt.
Más miatt nem szokott!
Naplózva
zsoel
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6603 Dátum:
2008.08.22 péntek, 14:38:06 »
folyt.köv...
mindig azt irta ki a hibaolvasás, hogy kevés a visszavezett gáz mennyisége.
Naplózva
ST220
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6604 Dátum:
2008.08.22 péntek, 14:43:34 »
Idézetet írta: zsoel - 2008.08.22 péntek, 14:38:06
folyt.köv...
mindig azt irta ki a hibaolvasás, hogy kevés a visszavezett gáz mennyisége.
Én erre meg azt mondanám a computernek, hogy "anyád"...
De nem kerül a kocsi csökkentett módba ugye?
Úgy értem nem fog veszteni teljesítményt...
Én mikor csak próbából ledugóztam, nekem pár km múlva kivillant a lámpa..
Akkor milyen anyagot ajánlasz?
Naplózva
francoe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1612
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6605 Dátum:
2008.08.22 péntek, 14:45:08 »
Idézetet írta: ST220 - 2008.08.22 péntek, 14:43:34
Akkor milyen anyagot ajánlasz?
Pl.: 1.25 v 1.5 rozsdamentes acéllemezt.
Naplózva
X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6606 Dátum:
2008.08.22 péntek, 14:55:43 »
Idézetet írta: zsoel - 2008.08.22 péntek, 14:37:18
És az is érdeks tapasztalat, hogy a 2.0 dugózás után nem dobja a motorchek lámpát, a 2.2 pedig igen.
És mindig akkor, ha huzamosabban mész lassan, ugymond tatásan.
Én megjártam Hódmezővásárhelyt 90-el, rögtön dobta a motorchek lámpát.
Stealt is azt mondta, hogy ugyanez volt a tapasztalata.
Ha lassan megyünk, és dugózva van a gép, akkor jön a chek lámpa.
Amúgy általában 3-4 havonta villan fel a cheklámpa emiatt.
Más miatt nem szokott!
Az sem mind1, hogy eu3 vagy eu4.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6607 Dátum:
2008.08.22 péntek, 16:12:00 »
Idézetet írta: ST220 - 2008.08.22 péntek, 12:40:39
Mert még nem tudtam letenni a kocsit... Mert ha leszedem a coolert, akkor gyártatok az EGR-hez lemezlapocskát, engem nem érdekel, ha világít a controllámpa, de én se eszem meg a saját *** (már elnézést a kifejezésért, de ez az igazság), akkor a kocsim se egye meg...
A másik dolog, meg félek...
...félek attól, ha kipucolom, és még mindig *** lesz, akkor mi lesz? eddig stealt tudott segíteni valamennyit, de ő is a coolert mondta, mert más hibát nem dob a gép....
igazából nem tudom, hogy még mit lehetne vele csinálni... Légtömegmérő, igazából majd lehet kölcsönkérek egyet egy 2.2-estől egy 5 km erejéig, mert azért nem veszek egy újat, hogy hátha...
Ez a sz@rozást nem lehet befejezni a fórumon?
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
ST220
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6608 Dátum:
2008.08.22 péntek, 16:18:06 »
Idézetet írta: Scratch - 2008.08.22 péntek, 16:12:00
Ez a sz@rozást nem lehet befejezni a fórumon?
Szerintem rajtad kívül mindenki tudta miről van szó, és senki sem a szó elsődleges jelentésére gondolt, hanem a motor kipufogógázára....ami újra a hengerekbe jut, és koszol ott bent mindent....
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6609 Dátum:
2008.08.22 péntek, 16:20:34 »
Idézetet írta: Geeboy - 2008.08.22 péntek, 13:20:25
És mibe kerül, ill. milyen anyagból készíted?
Nektek nem kerül semmibe, van itthon 2mm es koor anyagom(saválló).
Körberajzoljuk a benne lévő lemeztömítést,2 lukat rá, azt hajrá.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ST220
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6610 Dátum:
2008.08.22 péntek, 16:21:44 »
De amúgy figyelni fogok a jövőben...
Naplózva
ST220
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6611 Dátum:
2008.08.22 péntek, 16:25:59 »
Előkapartam újra az én mérésemet....
181,5 lóerő/3610
421,4 Nm/2110
(a 181,5 lóerő megfelelő hőmérsékletnél lesz elérhető, mert mint bekarikáztam, 100 fok felett volt a szívócsőhőmérséklet)
«
Utoljára szerkesztve: 2008.08.22 péntek, 16:28:06 írta ST220
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6612 Dátum:
2008.08.22 péntek, 16:30:22 »
Idézetet írta: zsoel - 2008.08.22 péntek, 14:34:42
EGR dugónál tessék vigyázni.
Aluminium lemezt simán átégeti, nálam a klingerit lemez se volt akadály. Pedig az elméletileg hőálló!
No alu,koor yes!
Bár ha belegondolsz,hogy ha tökéletesen lezárod a kipuff felől jövő csövet, akkor abban áramlás sem lesz.
Tehát ott a hőmérséklet=a turbólevegő hőmérsékletével(belül)
Kívül pedig a motortér hőmérséklete sem magas.
Nem elég a lemezt berakni, azt le is kell tömíteni (én 380fokig hőálló gumipasztával tömítettem le).
Csak akkor tudja elégetni a dugót, ha a forró kipuff gáz el is jut odáig!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6613 Dátum:
2008.08.22 péntek, 17:47:52 »
Idézetet írta: ST220 - 2008.08.22 péntek, 16:25:59
Előkapartam újra az én mérésemet....
181,5 lóerő/3610
421,4 Nm/2110
Ez a görbe nagyon barátságos.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6614 Dátum:
2008.08.22 péntek, 18:10:49 »
Idézetet írta: ST220 - 2008.08.22 péntek, 16:18:06
Szerintem rajtad kívül mindenki tudta miről van szó, és senki sem a szó elsődleges jelentésére gondolt, hanem a motor kipufogógázára....ami újra a hengerekbe jut, és koszol ott bent mindent....
Szerinted én nem értettem?
Egyszerűen csak próbálom a fórumot normális hangrendben tartani... Egy idegen beleolvas, mit lát? Na ugye...
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6615 Dátum:
2008.08.22 péntek, 18:11:24 »
Idézetet írta: ST220 - 2008.08.22 péntek, 16:21:44
De amúgy figyelni fogok a jövőben...
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
NitroTom
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6616 Dátum:
2008.08.22 péntek, 18:27:37 »
Idézetet írta: ST220 - 2008.08.22 péntek, 14:43:34
Én erre meg azt mondanám a computernek, hogy "anyád"...
De nem kerül a kocsi csökkentett módba ugye?
Úgy értem nem fog veszteni teljesítményt...
Én mikor csak próbából ledugóztam, nekem pár km múlva kivillant a lámpa..
Akkor milyen anyagot ajánlasz?
Én rozsdamentes acélból csináltam.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6617 Dátum:
2008.08.22 péntek, 18:28:52 »
Holnap megyek megnézni milyen lessz a chiptuningom egy ugyanilyen mondin mint az enyém, nagyon izgulok...
De azért szept vége lessz belőle, mert haza akarok jönni Hortvátországból.
Igértem hogy mondok véleményt a PEX betétekről amit vettem: most van fékem,és elég jó!!!!! bár nem akarom elhinni hogy a hátsók ennyire megfognák az autót, de azóta kétszer olyan jól fog a fék....... engem meggyőzőtt.
képek:
http://kepfeltoltes.pirateclub.hu/pics/20080822183021ez.JPG
http://kepfeltoltes.pirateclub.hu/pics/megez.JPG
Naplózva
ST220
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6618 Dátum:
2008.08.22 péntek, 19:01:13 »
Idézetet írta: Angel - 2008.08.22 péntek, 17:47:52
Ez a görbe nagyon barátságos.
Igen, a görbe nagyon jó, remélem a hideg levegőtől hozni is fogja...
Élég szépen kihúzták, mert még 4000-es fordulaton is 175 lóerő van, és 300 Nm...
Bár Clintnek jól sikerült a chip, mert az ígért 156 lóerő, és 380 Nm-ből, lett neki 165 lóerő és 375 Nm...
Nekem nem annyira sikerült mert az ígért 190 lóerőből, és 460 Nm-ből, lett 181 lóerő meg 423 Nm.
A teljesítmény 2/3-a, a nyomaték viszont csak 1/3-a lett, ami azért nem a legjobb, főleg úgy, hogy nem 10.000 Forintról van szó!
Naplózva
NitroTom
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6619 Dátum:
2008.08.22 péntek, 19:05:16 »
Ma szóltak vissza, hogy jövő hétre megjönnek az ültetőrugóim
Már nagyon várom.
Naplózva
ST220
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6620 Dátum:
2008.08.22 péntek, 19:06:43 »
Idézetet írta: NitroTom - 2008.08.22 péntek, 19:05:16
Ma szóltak vissza, hogy jövő hétre megjönnek az ültetőrugóim
Már nagyon várom.
Melyiket rendelted meg?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6621 Dátum:
2008.08.22 péntek, 19:07:22 »
Idézetet írta: NitroTom - 2008.08.22 péntek, 19:05:16
Ma szóltak vissza, hogy jövő hétre megjönnek az ültetőrugóim
Már nagyon várom.
A talin vigyen már valaki egy kört akinek ültetése van (meg mondjuk 18-as kereke). Nagyon érdekelne, mennyit változik, meg ilyesmi.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
NitroTom
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6622 Dátum:
2008.08.22 péntek, 19:17:55 »
Idézetet írta: Angel - 2008.08.22 péntek, 19:07:22
A talin vigyen már valaki egy kört akinek ültetése van (meg mondjuk 18-as kereke). Nagyon érdekelne, mennyit változik, meg ilyesmi.
Na akkor ha ott leszek akkor viszlek. Nekem 18" van. És remélem jövő7en bent lesz a rugó:)
Naplózva
NitroTom
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6623 Dátum:
2008.08.22 péntek, 19:21:57 »
Idézetet írta: ST220 - 2008.08.22 péntek, 19:06:43
Melyiket rendelted meg?
Hát ez nehéz eset volt. Először FK rendeltem, de 2 hét múlva visszahívtak, hogy mondihoz nincsen raktáron és nem is tudják, hogy mikor lesz. Azt felhívtam az egyik ismerősömet ö intézet KONI-t.
Elivileg kedd szerda környékére itt lesz. Jövő 7en szabin vagyok de ha szolnak tépek be a műhelybe és gyorsan bedobom a vasba.
Naplózva
ST220
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6624 Dátum:
2008.08.22 péntek, 19:40:39 »
Idézetet írta: NitroTom - 2008.08.22 péntek, 19:21:57
Hát ez nehéz eset volt. Először FK rendeltem, de 2 hét múlva visszahívtak, hogy mondihoz nincsen raktáron és nem is tudják, hogy mikor lesz. Azt felhívtam az egyik ismerősömet ö intézet KONI-t.
Elivileg kedd szerda környékére itt lesz. Jövő 7en szabin vagyok de ha szolnak tépek be a műhelybe és gyorsan bedobom a vasba.
Miért nem az Eibach-ot rendelted a 40/40-est? Tudom a katalógusban 30/30 van írva de az hazudik...
Jobb valamiért a KONI?
Az mennyibe kerül?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6625 Dátum:
2008.08.22 péntek, 19:42:02 »
Idézetet írta: NitroTom - 2008.08.22 péntek, 19:17:55
Na akkor ha ott leszek akkor viszlek. Nekem 18" van. És remélem jövő7en bent lesz a rugó:)
OK
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ST220
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6626 Dátum:
2008.08.22 péntek, 19:44:03 »
Idézetet írta: Angel - 2008.08.22 péntek, 19:07:22
A talin vigyen már valaki egy kört akinek ültetése van (meg mondjuk 18-as kereke). Nagyon érdekelne, mennyit változik, meg ilyesmi.
Én szívesen viszlek, nekem van ültetés -40/-40mm, 18-as kerekem sportgumival, és van még nyomtávszélesítőm is, elöl hátul -14mm/-14mm oldalanként...
ja és ST gátlóim vannak, ami keményebb mint a normál, ja és negatív kerékdőlésem az ST futómű miatt...(ezt csak technikai információból tudom, hogy igaz-e, de tény, hogy a kerék teteje bentebb esik mint az alja egyenes kormányállásnál..)
Szóval szívesen, ha el tudok menni...
«
Utoljára szerkesztve: 2008.08.22 péntek, 19:48:08 írta ST220
»
Naplózva
NitroTom
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6627 Dátum:
2008.08.22 péntek, 19:51:34 »
Idézetet írta: ST220 - 2008.08.22 péntek, 19:40:39
Miért nem az Eibach-ot rendelted a 40/40-est? Tudom a katalógusban 30/30 van írva de az hazudik...
Jobb valamiért a KONI?
Az mennyibe kerül?
Végülis szerintem tök mindegy, hogy milyen. 3év gar. van rá.Mondjuk nem ez a fő szempont. Itt volt ismerősöm. Kb 27e és 30e között lesz.
Elvileg 40mm ültet. Na majd kíváncsi leszek. Az öcsém galantjába FK raktuk az is -40mm. Hát?
?? Volt vagy 25mm. Rugó ki és kapott egy kis Flexet
Naplózva
NitroTom
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6628 Dátum:
2008.08.22 péntek, 19:54:23 »
http://www.potn.co.uk/p1358179.htm
azt hiszem ilyen lesz. Elvileg
Naplózva
ST220
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6629 Dátum:
2008.08.22 péntek, 20:01:06 »
Idézetet írta: NitroTom - 2008.08.22 péntek, 19:51:34
Végülis szerintem tök mindegy, hogy milyen. 3év gar. van rá.Mondjuk nem ez a fő szempont. Itt volt ismerősöm. Kb 27e és 30e között lesz.
Elvileg 40mm ültet. Na majd kíváncsi leszek. Az öcsém galantjába FK raktuk az is -40mm. Hát?
?? Volt vagy 25mm. Rugó ki és kapott egy kis Flexet
Kapott egy kis flexet, ez mekkora!!!!
Persze, hogy mindegy meg az ár is jó, az eibach drágább is az valami 35-38 ezer...
Mondjuk én nagyon meg vagyok elégedve, mindkét ST-ben az volt/van, és tökéletes volt
Kíváncsi vagyok
Naplózva
ST220
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6630 Dátum:
2008.08.22 péntek, 20:02:07 »
Idézetet írta: NitroTom - 2008.08.22 péntek, 19:54:23
http://www.potn.co.uk/p1358179.htm
azt hiszem ilyen lesz. Elvileg
nekem nem hozza be a linket...
biztos jót adtál meg?
Naplózva
NitroTom
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6631 Dátum:
2008.08.22 péntek, 20:03:16 »
Idézetet írta: ST220 - 2008.08.22 péntek, 20:02:07
nekem nem hozza be a linket...
biztos jót adtál meg?
Nálam bejön.
Naplózva
silver
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6632 Dátum:
2008.08.22 péntek, 21:17:43 »
Idézetet írta: Angel - 2008.08.22 péntek, 19:07:22
A talin vigyen már valaki egy kört akinek ültetése van (meg mondjuk 18-as kereke). Nagyon érdekelne, mennyit változik, meg ilyesmi.
Az enyémet ki is próbálhatod. Állítható keménységü KONI gátlók+rugók(50mm)+erősített szilentes lengőkarok.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6633 Dátum:
2008.08.22 péntek, 21:21:35 »
Idézetet írta: silver - 2008.08.22 péntek, 21:17:43
Az enyémet ki is próbálhatod. Állítható keménységü KONI gátlók+rugók(50mm)+erősített szilentes lengőkarok.
Ok!
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
silver
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6634 Dátum:
2008.08.22 péntek, 21:25:42 »
Idézetet írta: ST220 - 2008.08.22 péntek, 14:43:34
Én erre meg azt mondanám a computernek, hogy "anyád"...
De nem kerül a kocsi csökkentett módba ugye?
Úgy értem nem fog veszteni teljesítményt...
Én mikor csak próbából ledugóztam, nekem pár km múlva kivillant a lámpa..
Akkor milyen anyagot ajánlasz?
Semmit nem éreztem hogy változna! Szerelők is ezt mondták. Nekem kb 1200-1400km után villan fel. Volt hogy több ezret mentem úgy hogy világított és semmi nem történt. Viszont a füst teljesen eltünt
Naplózva
ST220
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6635 Dátum:
2008.08.22 péntek, 21:28:26 »
Angel, csak nem beújítasz te is egy ültetésbe.. a végén még a tiéd lesz a legtuningoltabb mondeo a végén..
nem írtál semmit a 0-160-as tervemre...
Naplózva
NitroTom
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6636 Dátum:
2008.08.22 péntek, 21:43:24 »
Idézetet írta: ST220 - 2008.08.22 péntek, 20:01:06
Kapott egy kis flexet, ez mekkora!!!!
Persze, hogy mindegy meg az ár is jó, az eibach drágább is az valami 35-38 ezer...
Mondjuk én nagyon meg vagyok elégedve, mindkét ST-ben az volt/van, és tökéletes volt
Kíváncsi vagyok
Ez is több lett volna, csak kaptam egy kis kedvezményt:)
A nyomtávszélesítő mibe fáj?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6637 Dátum:
2008.08.22 péntek, 21:48:18 »
Idézetet írta: ST220 - 2008.08.22 péntek, 21:28:26
Angel, csak nem beújítasz te is egy ültetésbe.. a végén még a tiéd lesz a legtuningoltabb mondeo a végén..
nem írtál semmit a 0-160-as tervemre...
Nem akarok ültetni, csak tudni szeretném, mennyire ráz, és mennyivel lett stabilabb.
A 0-160-at kipróbálhatjuk, mérhetjük.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
silver
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6638 Dátum:
2008.08.22 péntek, 21:48:25 »
Ez az enyém volt még chippes korában [
«
Utoljára szerkesztve: 2008.08.22 péntek, 21:53:40 írta silver
»
Naplózva
silver
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6639 Dátum:
2008.08.22 péntek, 21:56:47 »
Ez meg most, teljesen alap
[
A világoskék zakkos az a turbo szivóoldali grafikonja a piros az alján a korom
«
Utoljára szerkesztve: 2008.08.22 péntek, 22:08:50 írta silver
»
Naplózva
ST220
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6640 Dátum:
2008.08.22 péntek, 22:09:51 »
Idézetet írta: NitroTom - 2008.08.22 péntek, 21:43:24
Ez is több lett volna, csak kaptam egy kis kedvezményt:)
A nyomtávszélesítő mibe fáj?
Olyan 45-46 ezer Ft volt, de kellettek nagyobb tőcsavarok aminek 1000 Ft darabja, így olyan 70.000-ből kijött...
De nekem esztergáltatott van...
Ha oldalról megnézed az enyém nem lépcsőzetes, tehát a legnagyobb a féktárcsa agymérete, attól kisebb a szélesítő, attól még kisebb felni agyrésze, hanem nekem a szélesítő összehozza a felni és a féktárcsa agyrészének méretkülönbségét... Szerintem nagyon igényes dolog
Naplózva
silver
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6641 Dátum:
2008.08.22 péntek, 22:19:50 »
Idézetet írta: ST220 - 2008.08.22 péntek, 22:09:51
Olyan 45-46 ezer Ft volt, de kellettek nagyobb tőcsavarok aminek 1000 Ft darabja, így olyan 70.000-ből kijött...
De nekem esztergáltatott van...
Ha oldalról megnézed az enyém nem lépcsőzetes, tehát a legnagyobb a féktárcsa agymérete, attól kisebb a szélesítő, attól még kisebb felni agyrésze, hanem nekem a szélesítő összehozza a felni és a féktárcsa agyrészének méretkülönbségét... Szerintem nagyon igényes dolog
Mennnnyíííííí?
Ez K. drága
Ennyiért már komplett eibachot veszel, csavarral tüv vizsgával. A MOMO csavarral 17e ft, az igaz most ott nyáron nem nagyon dolgoznak hiszen olaszok
«
Utoljára szerkesztve: 2008.08.22 péntek, 22:23:29 írta silver
»
Naplózva
NitroTom
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6642 Dátum:
2008.08.22 péntek, 22:22:13 »
Idézetet írta: ST220 - 2008.08.22 péntek, 22:09:51
Olyan 45-46 ezer Ft volt, de kellettek nagyobb tőcsavarok aminek 1000 Ft darabja, így olyan 70.000-ből kijött...
De nekem esztergáltatott van...
Ha oldalról megnézed az enyém nem lépcsőzetes, tehát a legnagyobb a féktárcsa agymérete, attól kisebb a szélesítő, attól még kisebb felni agyrésze, hanem nekem a szélesítő összehozza a felni és a féktárcsa agyrészének méretkülönbségét... Szerintem nagyon igényes dolog
Megér ez ennyi pízt?
Naplózva
ST220
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6643 Dátum:
2008.08.22 péntek, 22:29:49 »
Idézetet írta: silver - 2008.08.22 péntek, 21:48:25
Ez az enyém volt még chippes korában [
Elég jól megcsinálták a chippet, de a tiéd már elektronikus turbos, ez látszik.
A SILVER tunignolt 2.0 TDCi-d hasonlítva az én tuningolt 2.2 TDCi-mhez....
Lóerő:(Silver)
1700: 85 Le nekem 58 Le !!!!!!!!!!!!
1800: 92 Le nekem 80 Le
1900: 95 Le nekem 108 Le
2000: 100 Le nekem 120 Le
2400: 118 Le nekem 140 Le
3000: 137 Le nekem 172 Le
Nyomaték:
1700: 361 Nm nekem 240 Nm
1800: 360 Nm nekem 320 Nm
1900: 359 Nm nekem 400 Nm
2000: 355 Nm nekem 420 Nm
2400: 340 Nm nekem 410 Nm
3000: 320 Nm nekem 410 Nm
Ezzel nem versenyszerűen hasonlítom össze, hanem, hogy Silveré mennyire durván nyomatékos alul,meg erősebb is 1700as fordulatnál több mint 120 Nm-rel több van neki, annak ellenére, hogy nekem nagyobb a hengerűrtartalom...!
Clint benzines jellegő dieselével összehasonlítva Silverét, ég és föld a kettő. Persze kinek, melyik jön be, meg egyik vákum másik elektronikus...
Naplózva
NitroTom
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6644 Dátum:
2008.08.22 péntek, 22:32:36 »
Elképesztő a különbség.
Naplózva
ST220
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6645 Dátum:
2008.08.22 péntek, 22:33:29 »
Idézetet írta: silver - 2008.08.22 péntek, 22:19:50
Mennnnyíííííí?
Ez K. drága
Ennyiért már komplett eibachot veszel, csavarral tüv vizsgával. A MOMO csavarral 17e ft, az igaz most ott nyáron nem nagyon dolgoznak hiszen olaszok
Drága volt igen, de nekem elöl hátul van, tudom így is duplája, de ez anyagból van... Pl fogtam egy másikat kézben, azt nem merném feltenni, meg már esett szét, reszelékek jöttek le ahol a csavar átmegy...
Tudom nagyon drága volt, de nagyon igényes, meg egyedi, és nekem az is nagyon fontos!
Naplózva
ST220
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6646 Dátum:
2008.08.22 péntek, 22:36:22 »
Idézetet írta: NitroTom - 2008.08.22 péntek, 22:22:13
Megér ez ennyi pízt?
Visszagondolva nem, de akkor ezt dobta a gép...
De ha úgy veszem, hogy nem megyek be pestre 2-szer bulizni, akkor meg is spóroltam az árát....
Naplózva
NitroTom
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6647 Dátum:
2008.08.22 péntek, 22:38:04 »
Idézetet írta: ST220 - 2008.08.22 péntek, 22:36:22
Visszagondolva nem, de akkor ezt dobta a gép...
De ha úgy veszem, hogy nem megyek be pestre 2-szer bulizni, akkor meg is spóroltam az árát....
Hát aki nagylábon bulizik:)
Naplózva
ST220
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6648 Dátum:
2008.08.22 péntek, 22:43:58 »
Nem csak minden nagyon drága buliban...
Meg most asszony sincs, úgyhogy tudok egy kicsit spórolni!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6649 Dátum:
2008.08.22 péntek, 23:04:12 »
Idézetet írta: ST220 - 2008.08.22 péntek, 22:43:58
Nem csak minden nagyon drága buliban...
Meg most asszony sincs, úgyhogy tudok egy kicsit spórolni!
Megspórolod a viagrát... és a tankba dobálod.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak:
1
...
126
127
128
129
130
131
132
[
133
]
134
135
136
137
138
139
140
...
188
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ