Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:14:32 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 126 127 128 129 130 131 132 [133] 134 135 136 137 138 139 140 ... 188   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Tuning  (Megtekintve 2698907 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
ST220
Vendég
« Új hozzászólás #6600 Dátum: 2008.08.22 péntek, 13:28:25 »



Ha bárkinek kellene egr lemez"dugó", nagyon szívesen készítek, 1db kb 10 perc!

Ez tök jó lenne, csak nekem 60 km-re vagy, meg mire átvergődném magam a városon...
Itt helyben van egy műhely, ahol szerintem meg tudják csinálni, már cooler csövezést is csináltak..
Naplózva
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #6601 Dátum: 2008.08.22 péntek, 14:34:42 »

EGR dugónál tessék vigyázni.
Aluminium lemezt simán átégeti, nálam a klingerit lemez se volt akadály. Pedig az elméletileg hőálló!  eplus2
Naplózva
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #6602 Dátum: 2008.08.22 péntek, 14:37:18 »

És az is érdeks tapasztalat, hogy a 2.0 dugózás után nem dobja a motorchek lámpát, a 2.2 pedig igen.
És mindig akkor, ha huzamosabban mész lassan, ugymond tatásan.
Én megjártam Hódmezővásárhelyt 90-el, rögtön dobta a motorchek lámpát.
Stealt is azt mondta, hogy ugyanez volt a tapasztalata.
Ha lassan megyünk, és dugózva van a gép, akkor jön a chek lámpa.

Amúgy általában 3-4 havonta villan fel a cheklámpa emiatt.

Más miatt nem szokott!  eplus2
Naplózva
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #6603 Dátum: 2008.08.22 péntek, 14:38:06 »

folyt.köv...

mindig azt irta ki a hibaolvasás, hogy kevés a visszavezett gáz mennyisége.
Naplózva
ST220
Vendég
« Új hozzászólás #6604 Dátum: 2008.08.22 péntek, 14:43:34 »

folyt.köv...

mindig azt irta ki a hibaolvasás, hogy kevés a visszavezett gáz mennyisége.

Én erre meg azt mondanám a computernek, hogy "anyád"... eplus2

De nem kerül a kocsi csökkentett módba ugye?
Úgy értem nem fog veszteni teljesítményt...
Én mikor csak próbából ledugóztam, nekem pár km múlva kivillant a lámpa.. smile

Akkor milyen anyagot ajánlasz?
Naplózva
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #6605 Dátum: 2008.08.22 péntek, 14:45:08 »

Akkor milyen anyagot ajánlasz?

Pl.: 1.25 v 1.5 rozsdamentes acéllemezt.
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6606 Dátum: 2008.08.22 péntek, 14:55:43 »

És az is érdeks tapasztalat, hogy a 2.0 dugózás után nem dobja a motorchek lámpát, a 2.2 pedig igen.
És mindig akkor, ha huzamosabban mész lassan, ugymond tatásan.
Én megjártam Hódmezővásárhelyt 90-el, rögtön dobta a motorchek lámpát.
Stealt is azt mondta, hogy ugyanez volt a tapasztalata.
Ha lassan megyünk, és dugózva van a gép, akkor jön a chek lámpa.

Amúgy általában 3-4 havonta villan fel a cheklámpa emiatt.

Más miatt nem szokott!  eplus2

Az sem mind1, hogy eu3 vagy eu4.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6607 Dátum: 2008.08.22 péntek, 16:12:00 »

Mert még nem tudtam letenni a kocsit... Mert ha leszedem a coolert, akkor gyártatok az EGR-hez lemezlapocskát, engem nem érdekel, ha világít a controllámpa, de én se eszem meg a saját *** (már elnézést a kifejezésért, de ez az igazság), akkor a kocsim se egye meg...

A másik dolog, meg félek...
...félek attól, ha kipucolom, és még mindig *** lesz, akkor mi lesz? eddig stealt tudott segíteni valamennyit, de ő is a coolert mondta, mert más hibát nem dob a gép....
igazából nem tudom, hogy még mit lehetne vele csinálni... Légtömegmérő, igazából majd lehet kölcsönkérek egyet egy 2.2-estől egy 5 km erejéig, mert azért  nem veszek egy újat, hogy hátha...

Ez a sz@rozást nem lehet befejezni a fórumon?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
ST220
Vendég
« Új hozzászólás #6608 Dátum: 2008.08.22 péntek, 16:18:06 »

Ez a sz@rozást nem lehet befejezni a fórumon?

Szerintem rajtad kívül mindenki tudta miről van szó, és senki sem a szó elsődleges jelentésére gondolt, hanem a motor kipufogógázára....ami újra a hengerekbe jut, és koszol ott bent mindent....
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6609 Dátum: 2008.08.22 péntek, 16:20:34 »

És mibe kerül, ill. milyen anyagból készíted?




Nektek nem kerül semmibe, van itthon 2mm es koor anyagom(saválló).
Körberajzoljuk a benne lévő lemeztömítést,2 lukat rá, azt hajrá.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ST220
Vendég
« Új hozzászólás #6610 Dátum: 2008.08.22 péntek, 16:21:44 »

De amúgy figyelni fogok a jövőben... worship
Naplózva
ST220
Vendég
« Új hozzászólás #6611 Dátum: 2008.08.22 péntek, 16:25:59 »

Előkapartam újra  az én mérésemet....
181,5 lóerő/3610
421,4 Nm/2110

(a 181,5 lóerő megfelelő hőmérsékletnél lesz elérhető, mert mint bekarikáztam, 100 fok felett volt a szívócsőhőmérséklet)

« Utoljára szerkesztve: 2008.08.22 péntek, 16:28:06 írta ST220 » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6612 Dátum: 2008.08.22 péntek, 16:30:22 »

EGR dugónál tessék vigyázni.
Aluminium lemezt simán átégeti, nálam a klingerit lemez se volt akadály. Pedig az elméletileg hőálló!  eplus2



No alu,koor yes!
Bár ha belegondolsz,hogy ha tökéletesen lezárod a kipuff felől jövő csövet, akkor abban áramlás sem lesz.
Tehát ott a hőmérséklet=a turbólevegő hőmérsékletével(belül)
Kívül pedig a motortér hőmérséklete sem magas.
Nem elég a lemezt berakni, azt le is kell tömíteni (én 380fokig hőálló gumipasztával tömítettem le).
Csak akkor tudja elégetni a dugót, ha a forró kipuff gáz el is jut odáig!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6613 Dátum: 2008.08.22 péntek, 17:47:52 »

Előkapartam újra  az én mérésemet....
181,5 lóerő/3610
421,4 Nm/2110

Ez a görbe nagyon barátságos.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6614 Dátum: 2008.08.22 péntek, 18:10:49 »

Szerintem rajtad kívül mindenki tudta miről van szó, és senki sem a szó elsődleges jelentésére gondolt, hanem a motor kipufogógázára....ami újra a hengerekbe jut, és koszol ott bent mindent....

Szerinted én nem értettem?  duhos2
Egyszerűen csak próbálom a fórumot normális hangrendben tartani... Egy idegen beleolvas, mit lát? Na ugye...
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6615 Dátum: 2008.08.22 péntek, 18:11:24 »

De amúgy figyelni fogok a jövőben... worship

 worship
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #6616 Dátum: 2008.08.22 péntek, 18:27:37 »

Én erre meg azt mondanám a computernek, hogy "anyád"... eplus2

De nem kerül a kocsi csökkentett módba ugye?
Úgy értem nem fog veszteni teljesítményt...
Én mikor csak próbából ledugóztam, nekem pár km múlva kivillant a lámpa.. smile

Akkor milyen anyagot ajánlasz?

Én rozsdamentes acélból csináltam.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #6617 Dátum: 2008.08.22 péntek, 18:28:52 »

Holnap megyek megnézni milyen lessz a chiptuningom egy ugyanilyen mondin mint az enyém, nagyon izgulok... vigyor3
De azért szept vége lessz belőle, mert haza akarok jönni Hortvátországból.

Igértem hogy mondok véleményt a PEX betétekről amit vettem:  most van fékem,és elég jó!!!!! bár nem akarom elhinni hogy a hátsók ennyire megfognák az autót, de azóta kétszer olyan jól fog a fék....... engem meggyőzőtt.

képek:
http://kepfeltoltes.pirateclub.hu/pics/20080822183021ez.JPG
http://kepfeltoltes.pirateclub.hu/pics/megez.JPG
Naplózva
ST220
Vendég
« Új hozzászólás #6618 Dátum: 2008.08.22 péntek, 19:01:13 »

Ez a görbe nagyon barátságos.

Igen, a görbe nagyon jó, remélem a hideg levegőtől hozni is fogja...
Élég szépen kihúzták, mert még 4000-es fordulaton is 175 lóerő van, és 300 Nm...
Bár Clintnek jól sikerült a chip, mert  az ígért 156 lóerő, és 380 Nm-ből, lett neki  165 lóerő és 375 Nm...
Nekem nem annyira sikerült mert az ígért 190 lóerőből, és 460 Nm-ből, lett 181 lóerő meg 423 Nm.
A teljesítmény 2/3-a, a nyomaték viszont csak 1/3-a lett, ami azért nem a legjobb, főleg úgy, hogy nem 10.000 Forintról van szó!
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #6619 Dátum: 2008.08.22 péntek, 19:05:16 »

Ma szóltak vissza, hogy jövő hétre megjönnek az ültetőrugóim taps Már nagyon várom. 
Naplózva
ST220
Vendég
« Új hozzászólás #6620 Dátum: 2008.08.22 péntek, 19:06:43 »

Ma szóltak vissza, hogy jövő hétre megjönnek az ültetőrugóim taps Már nagyon várom. 

Melyiket rendelted meg?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6621 Dátum: 2008.08.22 péntek, 19:07:22 »

Ma szóltak vissza, hogy jövő hétre megjönnek az ültetőrugóim taps Már nagyon várom. 

A talin vigyen már valaki egy kört akinek ültetése van (meg mondjuk 18-as kereke). Nagyon érdekelne, mennyit változik, meg ilyesmi.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #6622 Dátum: 2008.08.22 péntek, 19:17:55 »

A talin vigyen már valaki egy kört akinek ültetése van (meg mondjuk 18-as kereke). Nagyon érdekelne, mennyit változik, meg ilyesmi.
Na akkor ha ott leszek akkor viszlek. Nekem 18" van. És remélem jövő7en bent lesz a rugó:)
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #6623 Dátum: 2008.08.22 péntek, 19:21:57 »

Melyiket rendelted meg?

Hát ez nehéz eset volt. Először FK rendeltem, de 2 hét múlva visszahívtak, hogy mondihoz nincsen raktáron és nem is tudják, hogy mikor lesz. Azt felhívtam az egyik ismerősömet ö intézet KONI-t.
Elivileg kedd szerda környékére itt lesz. Jövő 7en szabin vagyok de ha szolnak tépek be a műhelybe és gyorsan bedobom a vasba.
Naplózva
ST220
Vendég
« Új hozzászólás #6624 Dátum: 2008.08.22 péntek, 19:40:39 »

Hát ez nehéz eset volt. Először FK rendeltem, de 2 hét múlva visszahívtak, hogy mondihoz nincsen raktáron és nem is tudják, hogy mikor lesz. Azt felhívtam az egyik ismerősömet ö intézet KONI-t.
Elivileg kedd szerda környékére itt lesz. Jövő 7en szabin vagyok de ha szolnak tépek be a műhelybe és gyorsan bedobom a vasba.

Miért nem az Eibach-ot rendelted a 40/40-est? Tudom a katalógusban 30/30 van írva de az hazudik... Cheesy
Jobb valamiért a KONI?
Az mennyibe kerül?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6625 Dátum: 2008.08.22 péntek, 19:42:02 »

Na akkor ha ott leszek akkor viszlek. Nekem 18" van. És remélem jövő7en bent lesz a rugó:)

OK
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ST220
Vendég
« Új hozzászólás #6626 Dátum: 2008.08.22 péntek, 19:44:03 »

A talin vigyen már valaki egy kört akinek ültetése van (meg mondjuk 18-as kereke). Nagyon érdekelne, mennyit változik, meg ilyesmi.

Én szívesen viszlek, nekem van ültetés -40/-40mm, 18-as kerekem sportgumival, és van még nyomtávszélesítőm is, elöl hátul -14mm/-14mm oldalanként...
ja és ST gátlóim vannak, ami keményebb mint a normál, ja és negatív kerékdőlésem az ST futómű miatt...(ezt csak technikai információból tudom, hogy igaz-e, de tény, hogy a kerék teteje bentebb esik mint az alja egyenes kormányállásnál..)

Szóval szívesen, ha el tudok menni...
« Utoljára szerkesztve: 2008.08.22 péntek, 19:48:08 írta ST220 » Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #6627 Dátum: 2008.08.22 péntek, 19:51:34 »

Miért nem az Eibach-ot rendelted a 40/40-est? Tudom a katalógusban 30/30 van írva de az hazudik... Cheesy
Jobb valamiért a KONI?
Az mennyibe kerül?

Végülis szerintem tök mindegy, hogy milyen. 3év gar. van rá.Mondjuk nem ez a fő szempont. Itt volt ismerősöm. Kb 27e és 30e között lesz.
Elvileg 40mm ültet. Na majd kíváncsi leszek. Az öcsém galantjába FK raktuk az is -40mm. Hát?Huh?Huh?Huh??? Volt vagy 25mm. Rugó ki és kapott egy kis Flexet eplus2
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #6628 Dátum: 2008.08.22 péntek, 19:54:23 »

http://www.potn.co.uk/p1358179.htm azt hiszem ilyen lesz. Elvileg wow1
Naplózva
ST220
Vendég
« Új hozzászólás #6629 Dátum: 2008.08.22 péntek, 20:01:06 »

Végülis szerintem tök mindegy, hogy milyen. 3év gar. van rá.Mondjuk nem ez a fő szempont. Itt volt ismerősöm. Kb 27e és 30e között lesz.
Elvileg 40mm ültet. Na majd kíváncsi leszek. Az öcsém galantjába FK raktuk az is -40mm. Hát?Huh?Huh?Huh??? Volt vagy 25mm. Rugó ki és kapott egy kis Flexet eplus2

Kapott egy kis flexet, ez mekkora!!!!
Persze, hogy mindegy meg az ár is jó, az eibach drágább is az valami 35-38 ezer...
Mondjuk én nagyon meg vagyok elégedve, mindkét ST-ben az volt/van, és tökéletes volt
Kíváncsi vagyok
Naplózva
ST220
Vendég
« Új hozzászólás #6630 Dátum: 2008.08.22 péntek, 20:02:07 »

http://www.potn.co.uk/p1358179.htm azt hiszem ilyen lesz. Elvileg wow1

nekem nem hozza be a linket...
biztos jót adtál meg?
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #6631 Dátum: 2008.08.22 péntek, 20:03:16 »

nekem nem hozza be a linket...
biztos jót adtál meg?
Nálam bejön.
Naplózva
silver
Vendég
« Új hozzászólás #6632 Dátum: 2008.08.22 péntek, 21:17:43 »

A talin vigyen már valaki egy kört akinek ültetése van (meg mondjuk 18-as kereke). Nagyon érdekelne, mennyit változik, meg ilyesmi.
Az enyémet ki is próbálhatod. Állítható keménységü KONI gátlók+rugók(50mm)+erősített szilentes lengőkarok.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6633 Dátum: 2008.08.22 péntek, 21:21:35 »

Az enyémet ki is próbálhatod. Állítható keménységü KONI gátlók+rugók(50mm)+erősített szilentes lengőkarok.

Ok!
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
silver
Vendég
« Új hozzászólás #6634 Dátum: 2008.08.22 péntek, 21:25:42 »

Én erre meg azt mondanám a computernek, hogy "anyád"... eplus2

De nem kerül a kocsi csökkentett módba ugye?
Úgy értem nem fog veszteni teljesítményt...
Én mikor csak próbából ledugóztam, nekem pár km múlva kivillant a lámpa.. smile

Akkor milyen anyagot ajánlasz?

Semmit nem éreztem hogy változna! Szerelők is ezt mondták. Nekem kb 1200-1400km után villan fel. Volt hogy több ezret mentem úgy hogy világított és semmi nem történt. Viszont a füst teljesen eltünt taps
Naplózva
ST220
Vendég
« Új hozzászólás #6635 Dátum: 2008.08.22 péntek, 21:28:26 »

Angel, csak nem beújítasz te is egy ültetésbe.. a végén még a tiéd lesz a legtuningoltabb mondeo a végén..
nem írtál semmit a 0-160-as tervemre... eplus2
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #6636 Dátum: 2008.08.22 péntek, 21:43:24 »

Kapott egy kis flexet, ez mekkora!!!!
Persze, hogy mindegy meg az ár is jó, az eibach drágább is az valami 35-38 ezer...
Mondjuk én nagyon meg vagyok elégedve, mindkét ST-ben az volt/van, és tökéletes volt
Kíváncsi vagyok
Ez is több lett volna, csak kaptam egy kis kedvezményt:)
A nyomtávszélesítő mibe fáj?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6637 Dátum: 2008.08.22 péntek, 21:48:18 »

Angel, csak nem beújítasz te is egy ültetésbe.. a végén még a tiéd lesz a legtuningoltabb mondeo a végén..
nem írtál semmit a 0-160-as tervemre... eplus2

Nem akarok ültetni, csak tudni szeretném, mennyire ráz, és mennyivel lett stabilabb.
A 0-160-at kipróbálhatjuk, mérhetjük.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
silver
Vendég
« Új hozzászólás #6638 Dátum: 2008.08.22 péntek, 21:48:25 »

Ez az enyém volt még chippes korában [

« Utoljára szerkesztve: 2008.08.22 péntek, 21:53:40 írta silver » Naplózva
silver
Vendég
« Új hozzászólás #6639 Dátum: 2008.08.22 péntek, 21:56:47 »

Ez meg most, teljesen alap
[
A világoskék zakkos az a turbo szivóoldali grafikonja a piros az alján a korom
« Utoljára szerkesztve: 2008.08.22 péntek, 22:08:50 írta silver » Naplózva
ST220
Vendég
« Új hozzászólás #6640 Dátum: 2008.08.22 péntek, 22:09:51 »

Ez is több lett volna, csak kaptam egy kis kedvezményt:)
A nyomtávszélesítő mibe fáj?

Olyan 45-46 ezer Ft volt, de kellettek nagyobb tőcsavarok aminek 1000 Ft darabja, így olyan 70.000-ből kijött...
De nekem esztergáltatott van...
Ha oldalról megnézed az enyém nem lépcsőzetes, tehát a legnagyobb a féktárcsa agymérete, attól kisebb a szélesítő, attól még kisebb felni agyrésze, hanem nekem a szélesítő összehozza a felni és a féktárcsa agyrészének méretkülönbségét... Szerintem nagyon igényes dolog
Naplózva
silver
Vendég
« Új hozzászólás #6641 Dátum: 2008.08.22 péntek, 22:19:50 »

Olyan 45-46 ezer Ft volt, de kellettek nagyobb tőcsavarok aminek 1000 Ft darabja, így olyan 70.000-ből kijött...
De nekem esztergáltatott van...
Ha oldalról megnézed az enyém nem lépcsőzetes, tehát a legnagyobb a féktárcsa agymérete, attól kisebb a szélesítő, attól még kisebb felni agyrésze, hanem nekem a szélesítő összehozza a felni és a féktárcsa agyrészének méretkülönbségét... Szerintem nagyon igényes dolog
Mennnnyíííííí?Huh? Ez K. drága wow1 Ennyiért már komplett eibachot veszel, csavarral tüv vizsgával. A MOMO csavarral 17e ft, az igaz most ott nyáron nem nagyon dolgoznak hiszen olaszok
« Utoljára szerkesztve: 2008.08.22 péntek, 22:23:29 írta silver » Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #6642 Dátum: 2008.08.22 péntek, 22:22:13 »

Olyan 45-46 ezer Ft volt, de kellettek nagyobb tőcsavarok aminek 1000 Ft darabja, így olyan 70.000-ből kijött...
De nekem esztergáltatott van...
Ha oldalról megnézed az enyém nem lépcsőzetes, tehát a legnagyobb a féktárcsa agymérete, attól kisebb a szélesítő, attól még kisebb felni agyrésze, hanem nekem a szélesítő összehozza a felni és a féktárcsa agyrészének méretkülönbségét... Szerintem nagyon igényes dolog
Megér ez ennyi pízt?
Naplózva
ST220
Vendég
« Új hozzászólás #6643 Dátum: 2008.08.22 péntek, 22:29:49 »

Ez az enyém volt még chippes korában [



Elég jól megcsinálták a chippet, de a tiéd már elektronikus turbos, ez látszik.
A SILVER tunignolt 2.0 TDCi-d hasonlítva az én tuningolt 2.2 TDCi-mhez....

Lóerő:(Silver)   
1700:   85 Le nekem  58 Le !!!!!!!!!!!!
1800:   92 Le nekem  80 Le
1900:   95 Le nekem 108 Le
2000: 100 Le nekem 120 Le
2400: 118 Le nekem 140 Le
3000: 137 Le nekem 172 Le

Nyomaték:
1700: 361 Nm nekem 240 Nm
1800: 360 Nm nekem 320 Nm
1900: 359 Nm nekem 400 Nm
2000: 355 Nm nekem 420 Nm
2400: 340 Nm nekem 410 Nm
3000: 320 Nm nekem 410 Nm

Ezzel nem versenyszerűen hasonlítom össze, hanem, hogy Silveré mennyire durván nyomatékos alul,meg erősebb is 1700as fordulatnál több mint 120 Nm-rel több van neki, annak ellenére, hogy nekem nagyobb a hengerűrtartalom...!
Clint benzines jellegő dieselével összehasonlítva Silverét, ég és föld a kettő. Persze kinek, melyik jön be, meg egyik vákum másik elektronikus...
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #6644 Dátum: 2008.08.22 péntek, 22:32:36 »

Elképesztő a különbség.
Naplózva
ST220
Vendég
« Új hozzászólás #6645 Dátum: 2008.08.22 péntek, 22:33:29 »

Mennnnyíííííí?Huh? Ez K. drága wow1 Ennyiért már komplett eibachot veszel, csavarral tüv vizsgával. A MOMO csavarral 17e ft, az igaz most ott nyáron nem nagyon dolgoznak hiszen olaszok

Drága volt igen, de nekem elöl hátul van, tudom így is duplája, de ez anyagból van... Pl fogtam egy másikat kézben, azt nem merném feltenni, meg már esett szét, reszelékek jöttek le ahol a csavar átmegy...
Tudom nagyon drága volt, de nagyon igényes, meg egyedi, és nekem az is nagyon fontos!
Naplózva
ST220
Vendég
« Új hozzászólás #6646 Dátum: 2008.08.22 péntek, 22:36:22 »

Megér ez ennyi pízt?

Visszagondolva nem, de akkor ezt dobta a gép... rinya
De ha úgy veszem, hogy nem megyek be pestre 2-szer bulizni, akkor meg is spóroltam az árát.... angel eplus2 Wink
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #6647 Dátum: 2008.08.22 péntek, 22:38:04 »

Visszagondolva nem, de akkor ezt dobta a gép... rinya
De ha úgy veszem, hogy nem megyek be pestre 2-szer bulizni, akkor meg is spóroltam az árát.... angel eplus2 Wink
Hát aki nagylábon bulizik:)
Naplózva
ST220
Vendég
« Új hozzászólás #6648 Dátum: 2008.08.22 péntek, 22:43:58 »

Nem csak minden nagyon drága buliban...
Meg most asszony sincs, úgyhogy tudok egy kicsit spórolni! nyes taps
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6649 Dátum: 2008.08.22 péntek, 23:04:12 »

Nem csak minden nagyon drága buliban...
Meg most asszony sincs, úgyhogy tudok egy kicsit spórolni! nyes taps

Megspórolod a viagrát... és a tankba dobálod.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak: 1 ... 126 127 128 129 130 131 132 [133] 134 135 136 137 138 139 140 ... 188   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.038 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.