|
Steve
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 99
|
|
« Új hozzászólás #6851 Dátum: 2009.01.31 szombat, 18:14:00 » |
|
Ha valakit esetleg még érdekellne mk2-es mondeóra az st200-as lökhárító. Pár hete megsérűlt az első lökhárítóm, ezért cserélnem kellett, Pesten a VI. kerületben van két srác akik sablonnal, üvegszálas műanyagból megcsinálják . Nekem is ők csinálták 25-ért, ami szerintem nem húzós. Szép munkát végeztek, de a fényezőt még meg kell várnom.
|
|
|
Naplózva
|
2006 Mondeo 2.0 TDCI 115 Le K&N direktszűrő, Fóliázott ablak
|
|
|
highend
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6852 Dátum: 2009.01.31 szombat, 18:40:50 » |
|
Ha valakit esetleg még érdekellne mk2-es mondeóra az st200-as lökhárító. Pár hete megsérűlt az első lökhárítóm, ezért cserélnem kellett, Pesten a VI. kerületben van két srác akik sablonnal, üvegszálas műanyagból megcsinálják . Nekem is ők csinálták 25-ért, ami szerintem nem húzós. Szép munkát végeztek, de a fényezőt még meg kell várnom.
Szerintem egyikük itt van és Rocco-nak hívják... De köszi hogy szóltál...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dávid
|
|
« Új hozzászólás #6853 Dátum: 2009.01.31 szombat, 21:28:38 » |
|
Ha valakit esetleg még érdekellne mk2-es mondeóra az st200-as lökhárító. Pár hete megsérűlt az első lökhárítóm, ezért cserélnem kellett, Pesten a VI. kerületben van két srác akik sablonnal, üvegszálas műanyagból megcsinálják . Nekem is ők csinálták 25-ért, ami szerintem nem húzós. Szép munkát végeztek, de a fényezőt még meg kell várnom.
Üdv a fórumon! Örülök, hogy tetszik a lökös. Dávid (VI. ker helyett XVI.)
|
|
|
Naplózva
|
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
|
|
|
Steve
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 99
|
|
« Új hozzászólás #6854 Dátum: 2009.02.01 vasárnap, 13:27:11 » |
|
Jah... XVI.... mindegy
|
|
|
Naplózva
|
2006 Mondeo 2.0 TDCI 115 Le K&N direktszűrő, Fóliázott ablak
|
|
|
NitroTom
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6855 Dátum: 2009.02.01 vasárnap, 14:17:41 » |
|
Na légszűrő ügyben futottam egy pár kört és olyanokkal beszéltem akik tényleg értenek ehhez és nem csak a monitort bámulják és okosakat mondanak. Az egyik ügyfelem nagy Subarus. Mikor megvette az Imprezzáját egyből ment a tuningmester kezei alá. Most 400Le-nél jár.A tuning része volt a levegőszűrő. (K&N). Ha olyan káros lenne a motornak akkor biztos nem cserélték volna ki. Ja ez is turbós,(itt az hallani hogy ennél semmi értelme) ha nem lenne semmi plusz hatása, akkor biztos bent hagyják volna a gyárit. Azt azért hozzáteszem hogy a szűrő kint van a kerékjárati ívben. A feleségének egy Forester-t vett.Ez is meg lett húzva ,pados mérés szerint 263Le ja és itt is jelen van a szűrő, igaz itt betét formájában. 100e km van a kocsiban, ha valami káros lenne a szűrőrendszerben akkor szerintem az itt jelentkezett volna.
Úgyhogy aki szeretne sportszűrőt az nyugodtan vegyen.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #6856 Dátum: 2009.02.01 vasárnap, 14:44:34 » |
|
Na légszűrő ügyben futottam egy pár kört és olyanokkal beszéltem akik tényleg értenek ehhez és nem csak a monitort bámulják és okosakat mondanak. Az egyik ügyfelem nagy Subarus. Mikor megvette az Imprezzáját egyből ment a tuningmester kezei alá. Most 400Le-nél jár.A tuning része volt a levegőszűrő. (K&N). Ha olyan káros lenne a motornak akkor biztos nem cserélték volna ki. Ja ez is turbós,(itt az hallani hogy ennél semmi értelme) ha nem lenne semmi plusz hatása, akkor biztos bent hagyják volna a gyárit. Azt azért hozzáteszem hogy a szűrő kint van a kerékjárati ívben. A feleségének egy Forester-t vett.Ez is meg lett húzva ,pados mérés szerint 263Le ja és itt is jelen van a szűrő, igaz itt betét formájában. 100e km van a kocsiban, ha valami káros lenne a szűrőrendszerben akkor szerintem az itt jelentkezett volna.
Úgyhogy aki szeretne sportszűrőt az nyugodtan vegyen.
Nekem szól? Na mind1. Az Impreza motorja nem hiszem, hogy a hétköznapi autók kategóriája. Például nem várod el tőle, hogy lemenjen 400e kilométert. Gondolom, a kipuffhoz is hozzányúltak, sőt, valószínűleg másik softvert is kapott. Az impreza motorja benzines, míg a miénk dízel. A dizil állandó légfelesleggel működik, ha egy kicsivel több levegőt kap, még nagyobbal. Ha csinálnánk egy mérést előtte, majd utána (fékpad), kiderülne az igazság. Valahol volt a neten egy cikk erről, és hát azt hozták ki, hogy önmagában a szűrőcsere a hangtuningon kívül szinte semmit sem hozott (hibahatáron belül). Aztán meg az egyik turbófelújító cég oldalán van fenn egy kép, milyen szépen elfogytak a turbó lapátjai. A tuning ugye javarészt nem a tartósságról szól. Azt gondolom, hogy amennyit kapsz érte (tk semmit), és amennyit kockáztatsz vele (azért fennál egy-két veszély), hát nem nagyon van arányban. A többség nem hétvégi autónak használja, hanem legurul vele évi több tízezer kilométert. Gondolom, nem akarjuk 50-100e kilométerenként kicserélni a turbót. A subarunál ez nem tétel. Kérdezd csak meg azokat, akik eléggé felhúzzák a tnyomást, mennyit bír egy turbó. Van, aki párhavonta cserélgeti... De hát, kinek-kinek a hite szerint.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
GinJoy
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6857 Dátum: 2009.02.01 vasárnap, 14:51:09 » |
|
Tegyen mindenki belátása szerint. Én is olvastam sokhelyen sokfélét. Ami biztos: Ugyanolyan sűrű szítán ugyanannyi levegő megy át nagyjából. Ahhoz, hogy több levegőt engedjen át, több egyéb mindent is átenged. Lehet valaki beleesik a szerencsefaktorba, valaki nem. Nekem nem ér meg 1-max 2 % plusz erő sokkal több kockáztatást. Benzinesnél lehet többet számít, sőt biztos, de ugysem ettől lesz bikaerős a motor
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #6858 Dátum: 2009.02.01 vasárnap, 17:27:53 » |
|
Ami biztos: Ugyanolyan sűrű szítán ugyanannyi levegő megy át nagyjából. Ahhoz, hogy több levegőt engedjen át, több egyéb mindent is átenged. Esetleg, ha jelentősen megnöveled a felületét, akkor könnyebb szívni, és mégsem megy be sok por. Mondjuk párhuzamosan beiktatsz még egy szűrőt.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
NitroTom
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6859 Dátum: 2009.02.01 vasárnap, 17:31:26 » |
|
Esetleg, ha jelentősen megnöveled a felületét, akkor könnyebb szívni, és mégsem megy be sok por. Mondjuk párhuzamosan beiktatsz még egy szűrőt.
DuplaDireckt
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #6860 Dátum: 2009.02.01 vasárnap, 17:38:13 » |
|
Na légszűrő ügyben futottam egy pár kört és olyanokkal beszéltem akik tényleg értenek ehhez és nem csak a monitort bámulják és okosakat mondanak. Az egyik ügyfelem nagy Subarus. Mikor megvette az Imprezzáját egyből ment a tuningmester kezei alá. Most 400Le-nél jár.A tuning része volt a levegőszűrő. (K&N). Ha olyan káros lenne a motornak akkor biztos nem cserélték volna ki. Ja ez is turbós,(itt az hallani hogy ennél semmi értelme) ha nem lenne semmi plusz hatása, akkor biztos bent hagyják volna a gyárit. Azt azért hozzáteszem hogy a szűrő kint van a kerékjárati ívben. A feleségének egy Forester-t vett.Ez is meg lett húzva ,pados mérés szerint 263Le ja és itt is jelen van a szűrő, igaz itt betét formájában. 100e km van a kocsiban, ha valami káros lenne a szűrőrendszerben akkor szerintem az itt jelentkezett volna.
Úgyhogy aki szeretne sportszűrőt az nyugodtan vegyen.
Akkor teis veszel? Én vettem K&N-t(betétszürőt) és bizony érezni a különbséget....még télen is,mert most az van... Csak minőségit szabad venni ebből is és nem lehet gond....persze a hitetlenek nem igy látják....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
NitroTom
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6861 Dátum: 2009.02.01 vasárnap, 17:54:22 » |
|
Akkor teis veszel? Én vettem K&N-t(betétszürőt) és bizony érezni a különbséget....még télen is,mert most az van... Csak minőségit szabad venni ebből is és nem lehet gond....persze a hitetlenek nem igy látják.... Persze hogy veszek:) Tervbe van véve. Priviben küld már el légyszi az emebr elérhetőségét akitől te vetted. thx
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #6862 Dátum: 2009.02.01 vasárnap, 17:56:11 » |
|
DuplaDireckt Hengerenként egy szűrő qfs: Quad Filtering System.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
GinJoy
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6863 Dátum: 2009.02.01 vasárnap, 18:04:10 » |
|
Esetleg, ha jelentősen megnöveled a felületét, akkor könnyebb szívni, és mégsem megy be sok por. Mondjuk párhuzamosan beiktatsz még egy szűrőt.
Igen, de én mondjuk csak arra gondoltam, hogy a másik betét helyére sport betét. Nekem a gyári tök megfelel
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
NitroTom
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6864 Dátum: 2009.02.01 vasárnap, 18:23:50 » |
|
Hengerenként egy szűrő qfs: Quad Filtering System. röhögni fogsz de van olyan pl a sportmotorokon lehet látni öcsém ladája is olyan volt kellett a Dellortokra a cuccos http://www.youtube.com/watch?v=0N3uinznwSg
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #6865 Dátum: 2009.02.01 vasárnap, 18:48:40 » |
|
Azért is mondtam Volt ilyen brutál skodri is, 4 karbival.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
NitroTom
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6866 Dátum: 2009.02.03 kedd, 10:22:33 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|
NitroTom
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6868 Dátum: 2009.02.08 vasárnap, 13:48:17 » |
|
nem rossz, de én megörülnék ha a kocsim igy brummogna. Nem vagyok egy idős, de már kinőttem belőle
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
SSanya
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6869 Dátum: 2009.02.09 hétfő, 11:10:01 » |
|
Nincs mit. Remélem szép lesz a gép!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sanyi22
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6870 Dátum: 2009.02.09 hétfő, 11:18:17 » |
|
sziasztok.azt szeretném megkérdezni hogy nem e tudja valaki véletlenül hogy honnan tudnék letőlteni fehér számlapot(vagy más szinüt)mkII mondeóhoz.olyat amit ki tudok nyomtatni és csak rá kell ragasztani a gyárira
***Sanyi22! Légy szíves, csak 1 helyre rakd be az óhajod! A másikat töröltem.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009.02.09 hétfő, 11:24:10 írta Angel »
|
Naplózva
|
|
|
|
szeszka
|
|
« Új hozzászólás #6871 Dátum: 2009.02.09 hétfő, 11:31:40 » |
|
Hali Én a MK3 mondeomra a ebay-en vettem teljes fehér számlapot és ahol a fény átjön rajta az pedig kék, így sem égőt semmit nem kellett cserélnem. Fehér számlapom van és kék világítás! sziasztok.azt szeretném megkérdezni hogy nem e tudja valaki véletlenül hogy honnan tudnék letőlteni fehér számlapot(vagy más szinüt)mkII mondeóhoz.olyat amit ki tudok nyomtatni és csak rá kell ragasztani a gyárira
***Sanyi22! Légy szíves, csak 1 helyre rakd be az óhajod! A másikat töröltem.
|
|
|
Naplózva
|
2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi... 2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
|
|
|
NitroTom
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6872 Dátum: 2009.02.09 hétfő, 17:30:52 » |
|
Hali
Én a MK3 mondeomra a ebay-en vettem teljes fehér számlapot és ahol a fény átjön rajta az pedig kék, így sem égőt semmit nem kellett cserélnem. Fehér számlapom van és kék világítás!
Jó az, csak nagyon drága. kb 20e
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
PádárZoli
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6873 Dátum: 2009.02.09 hétfő, 20:02:56 » |
|
http://www.youtube.com/watch?v=kZ9zTdBgk0U&feature=relatedNa, ettől a hangtól majdnem el***eztem. Ez nagyon komoly. Majd, ha már fent lesz a zsigán a komplett rendszer, én is csinálok egy videót a hangjáról, azt is ki lehet vesézni. Bár már csak ott tartanék...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
NitroTom
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6874 Dátum: 2009.02.09 hétfő, 20:08:12 » |
|
Na ez tényleg jó hang, nem hü**egyerekes, már csak egy kis turbó hanggal lehetne fokozni:)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
paky
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 272
2.0 TDCI Amb. 2011
|
|
« Új hozzászólás #6875 Dátum: 2009.02.15 vasárnap, 15:47:21 » |
|
Üdv mindenkinek!
Egy hete vagyok mondeo tulaj (2003, Mondeo 2.0 TDCI). És érdekelne, hogy valaki szerelt-e már a vasba lefújó szelepet? Nem zavarja meg a MAP-ot?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #6876 Dátum: 2009.02.15 vasárnap, 16:25:01 » |
|
Üdv mindenkinek!
Egy hete vagyok mondeo tulaj (2003, Mondeo 2.0 TDCI). És érdekelne, hogy valaki szerelt-e már a vasba lefújó szelepet? Nem zavarja meg a MAP-ot?
Nitrotomnak van beépítve.Amennyire tudom ,nem volt vele gondja.De mindjárt nyilatkozik!
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
NitroTom
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6877 Dátum: 2009.02.15 vasárnap, 16:28:12 » |
|
Üdv mindenkinek!
Egy hete vagyok mondeo tulaj (2003, Mondeo 2.0 TDCI). És érdekelne, hogy valaki szerelt-e már a vasba lefújó szelepet? Nem zavarja meg a MAP-ot?
Igen nekem van, nem zavar semmit. keress vissza egy fél évet. Nyáron raktam be, jópofa dolog olyan mint egy teherautó:)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|
paky
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 272
2.0 TDCI Amb. 2011
|
|
« Új hozzászólás #6879 Dátum: 2009.02.16 hétfő, 19:06:43 » |
|
És megéri besszerelni? Mennyire lehet észrevenni, hogy csökken a turbólyuk?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Styleair
|
|
« Új hozzászólás #6880 Dátum: 2009.02.16 hétfő, 19:19:43 » |
|
És megéri besszerelni? Mennyire lehet észrevenni, hogy csökken a turbólyuk?
Ha rákattintasz a válasz gombra és úgy írod be a kérdésedet, akkor látszik, hogy kinek szól.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
paky
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 272
2.0 TDCI Amb. 2011
|
|
« Új hozzászólás #6881 Dátum: 2009.02.18 szerda, 13:21:35 » |
|
Ha rákattintasz a válasz gombra és úgy írod be a kérdésedet, akkor látszik, hogy kinek szól. Köszi! :-D NitroTom-nak szólt.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
NitroTom
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6882 Dátum: 2009.02.18 szerda, 14:18:06 » |
|
És megéri besszerelni? Mennyire lehet észrevenni, hogy csökken a turbólyuk?
egyáltalán nem éri meg beszerelni. Csökken a turbó lyuk ez nagy vicc mert szerintem nem sőt inkább késik szerintem de lehet hogy nem ez a jó szó rá. Mondjuk mész 5. gyorsítasz leveszed a gázról a lábad elengedi a nyomást ha ujra rálépsz a elkezdi feltölteni a rendszert levegővel a turbó. Ökörködi nagyon jó. Parkolóházban a legtutibb. Meg nézni az emberek arcát ahogy vigyorognak(már aki ért hozzá). Nekem is csak azért van mert egy cimborám elakarta adni a kocsijával együtt és én inkább kiszereltem.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
paky
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 272
2.0 TDCI Amb. 2011
|
|
« Új hozzászólás #6883 Dátum: 2009.02.18 szerda, 15:37:36 » |
|
egyáltalán nem éri meg beszerelni. Csökken a turbó lyuk ez nagy vicc mert szerintem nem sőt inkább késik szerintem de lehet hogy nem ez a jó szó rá. Mondjuk mész 5. gyorsítasz leveszed a gázról a lábad elengedi a nyomást ha ujra rálépsz a elkezdi feltölteni a rendszert levegővel a turbó. Ökörködi nagyon jó. Parkolóházban a legtutibb. Meg nézni az emberek arcát ahogy vigyorognak(már aki ért hozzá). Nekem is csak azért van mert egy cimborám elakarta adni a kocsijával együtt és én inkább kiszereltem.
Ez a késés nem lehet, hogy a vezérlője miatt van? Mert ha jól tudom a TDI-is motorokhoz egy külön vezérlővel lehet beszerelni a lefújót. igaz? Lehet, hogy a benyásokban azért müxik jobban mert a légdepresszió vezérléstől máshogy engedi el a töltő nyomást?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #6884 Dátum: 2009.02.18 szerda, 15:43:47 » |
|
Ez a késés nem lehet, hogy a vezérlője miatt van? Mert ha jól tudom a TDI-is motorokhoz egy külön vezérlővel lehet beszerelni a lefújót. igaz? Lehet, hogy a benyásokban azért müxik jobban mert a légdepresszió vezérléstől máshogy engedi el a töltő nyomást?
Ez inkább a benyásokhoz való. Ott, amikor váltasz, elengeded a gázt, a pillangószelep zár, torlódik a levegő, és lefogja, lelassítja a turbót. A lefújószelep kiengedi a nyomást, a turbó pörög, majd amikor ismét a gázra lépsz, zár, de a turbónak nem kell újra felpörögni. Dízelnél ilyen nincs. Ott inkább optikai tuning (azaz, hang).
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
Maffy
|
|
« Új hozzászólás #6885 Dátum: 2009.02.22 vasárnap, 23:29:43 » |
|
LED-es téma áthelyezve az "Izzó, xenon, LED" topicba...
|
|
|
Naplózva
|
Egy valódi beSTia™ ST200 2.5 V6 (2000.04)
|
|
|
Dávid
|
|
« Új hozzászólás #6886 Dátum: 2009.02.25 szerda, 18:07:53 » |
|
Vajon 500.000 Ft ráfordítással össze lehetne hozni egy kb 7,5 alatt 100km/h-ra gyorsuló V6-ost? Az még kevés, ha veszek bele ST motort, mert az is kb 8 alatt van 100on, ha meg kifogok egy hibásat, akkor az cumi.
|
|
|
Naplózva
|
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
|
|
|
NitroTom
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6887 Dátum: 2009.02.25 szerda, 18:36:59 » |
|
Vajon 500.000 Ft ráfordítással össze lehetne hozni egy kb 7,5 alatt 100km/h-ra gyorsuló V6-ost? Az még kevés, ha veszek bele ST motort, mert az is kb 8 alatt van 100on, ha meg kifogok egy hibásat, akkor az cumi.
st motort szerintem ne vegyél nem egy nagy történet. Egy csiga felszúrása szerintem többet érne A teljesítmény nem minden ha lekönnyíted a kocsit az is sokat számít.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dávid
|
|
« Új hozzászólás #6888 Dátum: 2009.02.25 szerda, 19:08:29 » |
|
st motort szerintem ne vegyél nem egy nagy történet. Egy csiga felszúrása szerintem többet érne A teljesítmény nem minden ha lekönnyíted a kocsit az is sokat számít. Egy Mondeóról nem szednék le semmit, mert minden kell ami van rajta Sajna a felcsigázás-ra meg legalább mégegyszer ennyi pénz kéne.
|
|
|
Naplózva
|
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
|
|
|
NitroTom
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6889 Dátum: 2009.02.25 szerda, 19:19:48 » |
|
Egy Mondeóról nem szednék le semmit, mert minden kell ami van rajta Sajna a felcsigázás-ra meg legalább mégegyszer ennyi pénz kéne. Tesómnak a Galantra ennyit mondott az egyik ismerősöm. Ő a saját BMW-jét (M3 mocis E36kombi) csigázta fel.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dávid
|
|
« Új hozzászólás #6890 Dátum: 2009.02.25 szerda, 19:45:52 » |
|
Tesómnak a Galantra ennyit mondott az egyik ismerősöm. Ő a saját BMW-jét (M3 mocis E36kombi) csigázta fel.
Amin még godnolkozom az a Galant (a szögletes előtti széria). Azt össze lehetne hozni másfél milkából. Turbós Eclipse (4G63T) motort gondoltam beletenni, de a DSM klub szerelője szerint a Galant saját SOHC 2.0 motorját is fel lehet csigázni ennyiből (kb 220 lóerő). Aztán ha végre kész leszek a Mondival, lehet, többé nem jár az eszem más típusokon
|
|
|
Naplózva
|
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
|
|
|
Dávid
|
|
« Új hozzászólás #6891 Dátum: 2009.02.26 csütörtök, 19:14:30 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
|
|
|
NitroTom
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6892 Dátum: 2009.02.27 péntek, 18:24:40 » |
|
Ez nagyon odaba** Az eleje nem lenne ennyire hókotró még jobban nézne ki:)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #6893 Dátum: 2009.02.27 péntek, 23:35:33 » |
|
Ez nagyon odaba** Az eleje nem lenne ennyire hókotró még jobban nézne ki:) Nem rossz... nekem egy kicsit merész, de ha nem hétköznapi használatra van... a színe szép.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
Feanor
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6894 Dátum: 2009.02.28 szombat, 13:07:11 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Zolibácsi
|
|
« Új hozzászólás #6895 Dátum: 2009.02.28 szombat, 13:23:21 » |
|
Az én véleményem: sufnyitunying. De még szerencse, hogy az én véleményemre senki nem kíváncsi.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009.02.28 szombat, 13:26:12 írta Zolibácsi »
|
Naplózva
|
MK5 2.0TDCi Titanium PS
|
|
|
Feanor
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6896 Dátum: 2009.02.28 szombat, 13:26:30 » |
|
Az én véleményem: sufnyitunying. Ez is egy vélemény amit tiszteletben tartok.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #6897 Dátum: 2009.02.28 szombat, 13:35:45 » |
|
Ez is egy vélemény amit tiszteletben tartok. Szerintem meg nem sufnituning, meg kellene nézni az autón.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
FeGa
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6898 Dátum: 2009.02.28 szombat, 13:38:38 » |
|
Szerintem meg nem sufnituning, meg kellene nézni az autón.
Viszont az oldalindexet meg kell szüntetni, hogy szabályos maradjon.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Feanor
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6899 Dátum: 2009.02.28 szombat, 13:44:14 » |
|
Viszont az oldalindexet meg kell szüntetni, hogy szabályos maradjon.
Hát pont ezért kérem a véleményeteket.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|