Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:49:21 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 131 132 133 134 135 136 137 [138] 139 140 141 142 143 144 145 ... 188   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Tuning  (Megtekintve 2693763 alkalommal)
0 Felhasználó és 9 vendég van a témában
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #6850 Dátum: 2009.01.27 kedd, 06:21:42 »

Ilyet akarok látni egy mondiban: http://www.youtube.com/watch?v=JwRYgHcRgF4
ez az igazi tuning taps eplus2 eplus2
én meg egy ilyet szeretnék, ha nyernék a lottón
http://www.youtube.com/watch?v=xpOF63D9FzA
az enyém elejét biztos nem emelné meg Cheesy
Naplózva
Steve
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



E-mail
« Új hozzászólás #6851 Dátum: 2009.01.31 szombat, 18:14:00 »

Ha valakit esetleg még érdekellne mk2-es mondeóra az st200-as lökhárító. Pár hete megsérűlt az első lökhárítóm, ezért cserélnem kellett, Pesten a VI. kerületben van két srác akik sablonnal, üvegszálas műanyagból megcsinálják . Nekem is ők csinálták 25-ért, ami szerintem nem húzós. Szép munkát végeztek, de a fényezőt még meg kell várnom.
Naplózva

2006 Mondeo 2.0 TDCI 115 Le
K&N direktszűrő, Fóliázott ablak
highend
Vendég
« Új hozzászólás #6852 Dátum: 2009.01.31 szombat, 18:40:50 »

Ha valakit esetleg még érdekellne mk2-es mondeóra az st200-as lökhárító. Pár hete megsérűlt az első lökhárítóm, ezért cserélnem kellett, Pesten a VI. kerületben van két srác akik sablonnal, üvegszálas műanyagból megcsinálják . Nekem is ők csinálták 25-ért, ami szerintem nem húzós. Szép munkát végeztek, de a fényezőt még meg kell várnom.
Szerintem egyikük itt van és Rocco-nak hívják... Cheesy De köszi hogy szóltál...  wave
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6853 Dátum: 2009.01.31 szombat, 21:28:38 »

Ha valakit esetleg még érdekellne mk2-es mondeóra az st200-as lökhárító. Pár hete megsérűlt az első lökhárítóm, ezért cserélnem kellett, Pesten a VI. kerületben van két srác akik sablonnal, üvegszálas műanyagból megcsinálják . Nekem is ők csinálták 25-ért, ami szerintem nem húzós. Szép munkát végeztek, de a fényezőt még meg kell várnom.


Üdv a fórumon!  wave

Örülök, hogy tetszik a lökös.

Dávid

(VI. ker helyett XVI.)
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Steve
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



E-mail
« Új hozzászólás #6854 Dátum: 2009.02.01 vasárnap, 13:27:11 »

Jah... XVI.... mindegy
Naplózva

2006 Mondeo 2.0 TDCI 115 Le
K&N direktszűrő, Fóliázott ablak
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #6855 Dátum: 2009.02.01 vasárnap, 14:17:41 »

Na légszűrő ügyben futottam egy pár kört és olyanokkal beszéltem akik tényleg értenek ehhez és nem csak a monitort bámulják és okosakat mondanak.
Az egyik ügyfelem nagy Subarus. Mikor megvette az Imprezzáját egyből ment a tuningmester kezei alá. Most 400Le-nél jár.A tuning része volt a levegőszűrő. (K&N). Ha olyan káros lenne a motornak akkor biztos nem cserélték volna ki. Ja ez is turbós,(itt az hallani hogy ennél semmi értelme) ha nem lenne semmi plusz hatása, akkor biztos bent hagyják volna a gyárit. Azt azért hozzáteszem hogy a szűrő kint van a kerékjárati ívben.
A feleségének egy Forester-t vett.Ez is meg lett húzva ,pados mérés szerint 263Le ja és itt is jelen van a szűrő, igaz itt betét formájában. 100e km van a kocsiban, ha valami káros lenne a szűrőrendszerben akkor szerintem az itt jelentkezett volna.

Úgyhogy aki szeretne sportszűrőt az nyugodtan vegyen.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6856 Dátum: 2009.02.01 vasárnap, 14:44:34 »

Na légszűrő ügyben futottam egy pár kört és olyanokkal beszéltem akik tényleg értenek ehhez és nem csak a monitort bámulják és okosakat mondanak.
Az egyik ügyfelem nagy Subarus. Mikor megvette az Imprezzáját egyből ment a tuningmester kezei alá. Most 400Le-nél jár.A tuning része volt a levegőszűrő. (K&N). Ha olyan káros lenne a motornak akkor biztos nem cserélték volna ki. Ja ez is turbós,(itt az hallani hogy ennél semmi értelme) ha nem lenne semmi plusz hatása, akkor biztos bent hagyják volna a gyárit. Azt azért hozzáteszem hogy a szűrő kint van a kerékjárati ívben.
A feleségének egy Forester-t vett.Ez is meg lett húzva ,pados mérés szerint 263Le ja és itt is jelen van a szűrő, igaz itt betét formájában. 100e km van a kocsiban, ha valami káros lenne a szűrőrendszerben akkor szerintem az itt jelentkezett volna.

Úgyhogy aki szeretne sportszűrőt az nyugodtan vegyen.

Nekem szól? Na mind1. Az Impreza motorja nem hiszem, hogy a hétköznapi autók kategóriája. Például nem várod el tőle, hogy lemenjen 400e kilométert. Gondolom, a kipuffhoz is hozzányúltak, sőt, valószínűleg másik softvert is kapott. Az impreza motorja benzines, míg a miénk dízel.
A dizil állandó légfelesleggel működik, ha egy kicsivel több levegőt kap, még nagyobbal. Ha csinálnánk egy mérést előtte, majd utána (fékpad), kiderülne az igazság. Valahol volt a neten egy cikk erről, és hát azt hozták ki, hogy önmagában a szűrőcsere a hangtuningon kívül szinte semmit sem hozott (hibahatáron belül).
Aztán meg az egyik turbófelújító cég oldalán van fenn egy kép, milyen szépen elfogytak a turbó lapátjai.
A tuning ugye javarészt nem a tartósságról szól. Azt gondolom, hogy amennyit kapsz érte (tk semmit), és amennyit kockáztatsz vele (azért fennál egy-két veszély), hát nem nagyon van arányban. A többség nem hétvégi autónak használja, hanem legurul vele évi több tízezer kilométert. Gondolom, nem akarjuk 50-100e kilométerenként kicserélni a turbót. A subarunál ez nem tétel. Kérdezd csak meg azokat, akik eléggé felhúzzák a tnyomást, mennyit bír egy turbó. Van, aki párhavonta cserélgeti...
De hát, kinek-kinek a hite szerint.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #6857 Dátum: 2009.02.01 vasárnap, 14:51:09 »

Tegyen mindenki belátása szerint. Én is olvastam sokhelyen sokfélét. Ami biztos: Ugyanolyan sűrű szítán ugyanannyi levegő megy át nagyjából. Ahhoz, hogy több levegőt engedjen át, több egyéb mindent is átenged. Lehet valaki beleesik a szerencsefaktorba, valaki nem. Nekem nem ér meg 1-max 2 % plusz erő sokkal több kockáztatást. Benzinesnél lehet többet számít, sőt biztos, de ugysem ettől lesz bikaerős a motor
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6858 Dátum: 2009.02.01 vasárnap, 17:27:53 »

Ami biztos: Ugyanolyan sűrű szítán ugyanannyi levegő megy át nagyjából. Ahhoz, hogy több levegőt engedjen át, több egyéb mindent is átenged.

Esetleg, ha jelentősen megnöveled a felületét, akkor könnyebb szívni, és mégsem megy be sok por. Mondjuk párhuzamosan beiktatsz még egy szűrőt.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #6859 Dátum: 2009.02.01 vasárnap, 17:31:26 »

Esetleg, ha jelentősen megnöveled a felületét, akkor könnyebb szívni, és mégsem megy be sok por. Mondjuk párhuzamosan beiktatsz még egy szűrőt.
DuplaDireckt Smiley
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #6860 Dátum: 2009.02.01 vasárnap, 17:38:13 »

Na légszűrő ügyben futottam egy pár kört és olyanokkal beszéltem akik tényleg értenek ehhez és nem csak a monitort bámulják és okosakat mondanak.
Az egyik ügyfelem nagy Subarus. Mikor megvette az Imprezzáját egyből ment a tuningmester kezei alá. Most 400Le-nél jár.A tuning része volt a levegőszűrő. (K&N). Ha olyan káros lenne a motornak akkor biztos nem cserélték volna ki. Ja ez is turbós,(itt az hallani hogy ennél semmi értelme) ha nem lenne semmi plusz hatása, akkor biztos bent hagyják volna a gyárit. Azt azért hozzáteszem hogy a szűrő kint van a kerékjárati ívben.
A feleségének egy Forester-t vett.Ez is meg lett húzva ,pados mérés szerint 263Le ja és itt is jelen van a szűrő, igaz itt betét formájában. 100e km van a kocsiban, ha valami káros lenne a szűrőrendszerben akkor szerintem az itt jelentkezett volna.

Úgyhogy aki szeretne sportszűrőt az nyugodtan vegyen.

Akkor teis veszel?  eplus2

Én vettem K&N-t(betétszürőt) és bizony érezni a különbséget....még télen is,mert most az van...
Csak minőségit szabad venni ebből is és nem lehet gond....persze a hitetlenek nem igy látják.... nemtudom
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #6861 Dátum: 2009.02.01 vasárnap, 17:54:22 »

Akkor teis veszel?  eplus2

Én vettem K&N-t(betétszürőt) és bizony érezni a különbséget....még télen is,mert most az van...
Csak minőségit szabad venni ebből is és nem lehet gond....persze a hitetlenek nem igy látják.... nemtudom
Persze hogy veszek:) Tervbe van véve.
Priviben küld már el légyszi az emebr elérhetőségét akitől te vetted. thx
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6862 Dátum: 2009.02.01 vasárnap, 17:56:11 »

DuplaDireckt Smiley

Hengerenként egy szűrő  vigyor3 qfs: Quad Filtering System.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #6863 Dátum: 2009.02.01 vasárnap, 18:04:10 »

Esetleg, ha jelentősen megnöveled a felületét, akkor könnyebb szívni, és mégsem megy be sok por. Mondjuk párhuzamosan beiktatsz még egy szűrőt.
Igen, de én mondjuk csak arra gondoltam, hogy a másik betét helyére sport betét. Nekem a gyári tök megfelel
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #6864 Dátum: 2009.02.01 vasárnap, 18:23:50 »

Hengerenként egy szűrő  vigyor3 qfs: Quad Filtering System.
röhögni fogsz de van olyan pl a sportmotorokon lehet látni
öcsém ladája is olyan volt kellett a Dellortokra a cuccos
http://www.youtube.com/watch?v=0N3uinznwSg
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6865 Dátum: 2009.02.01 vasárnap, 18:48:40 »

röhögni fogsz de van olyan pl a sportmotorokon lehet látni
öcsém ladája is olyan volt kellett a Dellortokra a cuccos
http://www.youtube.com/watch?v=0N3uinznwSg

Azért is mondtam  vigyor3
Volt ilyen brutál skodri is, 4 karbival.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #6866 Dátum: 2009.02.03 kedd, 10:22:33 »

SSanya
1000 köszönet a maszkért. Közelebb vittél egy lépéssel a célomohoz. taps eljen Grin Cheesy
Naplózva
molnar
Vendég
« Új hozzászólás #6867 Dátum: 2009.02.08 vasárnap, 13:36:21 »

Igaz, hogy tudom itt mindenből jobb a gyári tehát kipufogóból is a gyárinak van szebb hangja, főleg a taktojnak. Roll Eyes
http://www.youtube.com/watch?v=Zgf5J_qDpeE
http://www.youtube.com/watch?v=V8Ehz97K9RQ

Döntse el ki-ki maga.... integet2

Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #6868 Dátum: 2009.02.08 vasárnap, 13:48:17 »

Igaz, hogy tudom itt mindenből jobb a gyári tehát kipufogóból is a gyárinak van szebb hangja, főleg a taktojnak. Roll Eyes
http://www.youtube.com/watch?v=Zgf5J_qDpeE
http://www.youtube.com/watch?v=V8Ehz97K9RQ

Döntse el ki-ki maga.... integet2


nem rossz, de én megörülnék ha a kocsim igy brummogna. Nem vagyok egy idős, de már kinőttem belőle Grin
Naplózva
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #6869 Dátum: 2009.02.09 hétfő, 11:10:01 »

SSanya
1000 köszönet a maszkért. Közelebb vittél egy lépéssel a célomohoz. taps eljen Grin Cheesy

Nincs mit. Remélem szép lesz a gép! integet2
Naplózva
sanyi22
Vendég
« Új hozzászólás #6870 Dátum: 2009.02.09 hétfő, 11:18:17 »

sziasztok.azt szeretném megkérdezni hogy nem e tudja valaki véletlenül hogy honnan tudnék letőlteni fehér számlapot(vagy más szinüt)mkII mondeóhoz.olyat amit ki tudok nyomtatni és csak rá kell ragasztani a gyárira   


***Sanyi22! Légy szíves, csak 1 helyre rakd be az óhajod! A másikat töröltem.
« Utoljára szerkesztve: 2009.02.09 hétfő, 11:24:10 írta Angel » Naplózva
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #6871 Dátum: 2009.02.09 hétfő, 11:31:40 »

Hali

Én a MK3 mondeomra a ebay-en vettem teljes fehér számlapot és ahol a fény átjön rajta az pedig kék, így sem égőt semmit nem kellett cserélnem.
Fehér számlapom van és kék világítás!



sziasztok.azt szeretném megkérdezni hogy nem e tudja valaki véletlenül hogy honnan tudnék letőlteni fehér számlapot(vagy más szinüt)mkII mondeóhoz.olyat amit ki tudok nyomtatni és csak rá kell ragasztani a gyárira   


***Sanyi22! Légy szíves, csak 1 helyre rakd be az óhajod! A másikat töröltem.

Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #6872 Dátum: 2009.02.09 hétfő, 17:30:52 »

Hali

Én a MK3 mondeomra a ebay-en vettem teljes fehér számlapot és ahol a fény átjön rajta az pedig kék, így sem égőt semmit nem kellett cserélnem.
Fehér számlapom van és kék világítás!



Jó az, csak nagyon drága. kb 20e
Naplózva
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #6873 Dátum: 2009.02.09 hétfő, 20:02:56 »

http://www.youtube.com/watch?v=kZ9zTdBgk0U&feature=related

Na, ettől a hangtól majdnem el***eztem.
Ez nagyon komoly.
Majd, ha már fent lesz a zsigán a komplett rendszer, én is csinálok egy videót a hangjáról, azt is ki lehet vesézni.
Bár már csak ott tartanék...

 wave
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #6874 Dátum: 2009.02.09 hétfő, 20:08:12 »

http://www.youtube.com/watch?v=kZ9zTdBgk0U&feature=related

Na, ettől a hangtól majdnem el***eztem.
Ez nagyon komoly.
Majd, ha már fent lesz a zsigán a komplett rendszer, én is csinálok egy videót a hangjáról, azt is ki lehet vesézni.
Bár már csak ott tartanék...

 wave
Na ez tényleg jó hang, nem hü**egyerekes, már csak egy kis turbó hanggal lehetne fokozni:)
Naplózva
paky
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 272


2.0 TDCI Amb. 2011


« Új hozzászólás #6875 Dátum: 2009.02.15 vasárnap, 15:47:21 »

Üdv mindenkinek!

Egy hete vagyok mondeo tulaj (2003, Mondeo 2.0 TDCI). És érdekelne, hogy valaki szerelt-e már a vasba lefújó szelepet? Nem zavarja meg a MAP-ot?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6876 Dátum: 2009.02.15 vasárnap, 16:25:01 »

Üdv mindenkinek!

Egy hete vagyok mondeo tulaj (2003, Mondeo 2.0 TDCI). És érdekelne, hogy valaki szerelt-e már a vasba lefújó szelepet? Nem zavarja meg a MAP-ot?
Nitrotomnak van beépítve.Amennyire tudom ,nem volt vele gondja.De mindjárt nyilatkozik! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #6877 Dátum: 2009.02.15 vasárnap, 16:28:12 »

Üdv mindenkinek!

Egy hete vagyok mondeo tulaj (2003, Mondeo 2.0 TDCI). És érdekelne, hogy valaki szerelt-e már a vasba lefújó szelepet? Nem zavarja meg a MAP-ot?
Igen nekem van, nem zavar semmit. keress vissza egy fél évet. Nyáron raktam be, jópofa dolog olyan mint egy teherautó:)
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #6878 Dátum: 2009.02.15 vasárnap, 20:53:27 »

molta és alf hsz-át átraktam az MKI topicba, mert oda való.
 worship integet2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
paky
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 272


2.0 TDCI Amb. 2011


« Új hozzászólás #6879 Dátum: 2009.02.16 hétfő, 19:06:43 »

És megéri besszerelni? Mennyire lehet észrevenni, hogy csökken a turbólyuk?
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #6880 Dátum: 2009.02.16 hétfő, 19:19:43 »

És megéri besszerelni? Mennyire lehet észrevenni, hogy csökken a turbólyuk?

Ha rákattintasz a válasz gombra és úgy írod be a kérdésedet, akkor látszik, hogy kinek szól.  integet2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
paky
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 272


2.0 TDCI Amb. 2011


« Új hozzászólás #6881 Dátum: 2009.02.18 szerda, 13:21:35 »

Ha rákattintasz a válasz gombra és úgy írod be a kérdésedet, akkor látszik, hogy kinek szól.  integet2

Köszi! :-D

NitroTom-nak szólt.
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #6882 Dátum: 2009.02.18 szerda, 14:18:06 »

És megéri besszerelni? Mennyire lehet észrevenni, hogy csökken a turbólyuk?
egyáltalán nem éri meg beszerelni. Csökken a turbó lyuk ez nagy vicc mert szerintem nem sőt inkább késik szerintem de lehet hogy nem ez a jó szó rá.
Mondjuk mész 5. gyorsítasz leveszed a gázról a lábad elengedi a nyomást ha ujra rálépsz a elkezdi feltölteni a rendszert levegővel a turbó.
Ökörködi nagyon jó. Parkolóházban a legtutibb. Meg nézni az emberek arcát ahogy vigyorognak(már aki ért hozzá).
Nekem is csak azért van mert egy cimborám elakarta adni a kocsijával együtt és én inkább kiszereltem.
Naplózva
paky
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 272


2.0 TDCI Amb. 2011


« Új hozzászólás #6883 Dátum: 2009.02.18 szerda, 15:37:36 »

egyáltalán nem éri meg beszerelni. Csökken a turbó lyuk ez nagy vicc mert szerintem nem sőt inkább késik szerintem de lehet hogy nem ez a jó szó rá.
Mondjuk mész 5. gyorsítasz leveszed a gázról a lábad elengedi a nyomást ha ujra rálépsz a elkezdi feltölteni a rendszert levegővel a turbó.
Ökörködi nagyon jó. Parkolóházban a legtutibb. Meg nézni az emberek arcát ahogy vigyorognak(már aki ért hozzá).
Nekem is csak azért van mert egy cimborám elakarta adni a kocsijával együtt és én inkább kiszereltem.

Ez a késés nem lehet, hogy a vezérlője miatt van? Mert ha jól tudom a TDI-is motorokhoz egy külön vezérlővel lehet beszerelni a lefújót. igaz? Lehet, hogy a benyásokban azért müxik jobban mert a légdepresszió vezérléstől máshogy engedi el a töltő nyomást?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6884 Dátum: 2009.02.18 szerda, 15:43:47 »

Ez a késés nem lehet, hogy a vezérlője miatt van? Mert ha jól tudom a TDI-is motorokhoz egy külön vezérlővel lehet beszerelni a lefújót. igaz? Lehet, hogy a benyásokban azért müxik jobban mert a légdepresszió vezérléstől máshogy engedi el a töltő nyomást?

Ez inkább a benyásokhoz való. Ott, amikor váltasz, elengeded a gázt, a pillangószelep zár, torlódik a levegő, és lefogja, lelassítja a turbót.
A lefújószelep kiengedi a nyomást, a turbó pörög, majd amikor ismét a gázra lépsz, zár, de a turbónak nem kell újra felpörögni.
Dízelnél ilyen nincs. Ott inkább optikai tuning (azaz, hang).
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #6885 Dátum: 2009.02.22 vasárnap, 23:29:43 »

LED-es téma áthelyezve az "Izzó, xenon, LED" topicba...
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6886 Dátum: 2009.02.25 szerda, 18:07:53 »


Vajon 500.000 Ft ráfordítással össze lehetne hozni egy kb 7,5 alatt 100km/h-ra gyorsuló V6-ost? Az még kevés, ha veszek bele ST motort, mert az is kb 8 alatt van 100on, ha meg kifogok egy hibásat, akkor az cumi.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #6887 Dátum: 2009.02.25 szerda, 18:36:59 »

Vajon 500.000 Ft ráfordítással össze lehetne hozni egy kb 7,5 alatt 100km/h-ra gyorsuló V6-ost? Az még kevés, ha veszek bele ST motort, mert az is kb 8 alatt van 100on, ha meg kifogok egy hibásat, akkor az cumi.
st motort szerintem ne vegyél nem egy nagy történet. Egy csiga felszúrása szerintem többet érne eplus2
A teljesítmény nem minden ha lekönnyíted a kocsit az is sokat számít.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6888 Dátum: 2009.02.25 szerda, 19:08:29 »

st motort szerintem ne vegyél nem egy nagy történet. Egy csiga felszúrása szerintem többet érne eplus2
A teljesítmény nem minden ha lekönnyíted a kocsit az is sokat számít.

Egy Mondeóról nem szednék le semmit, mert minden kell ami van rajta Cheesy Sajna a felcsigázás-ra meg legalább mégegyszer ennyi pénz kéne.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #6889 Dátum: 2009.02.25 szerda, 19:19:48 »

Egy Mondeóról nem szednék le semmit, mert minden kell ami van rajta Cheesy Sajna a felcsigázás-ra meg legalább mégegyszer ennyi pénz kéne.
Tesómnak a Galantra ennyit mondott az egyik ismerősöm. Ő a saját BMW-jét (M3 mocis E36kombi) csigázta fel.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6890 Dátum: 2009.02.25 szerda, 19:45:52 »

Tesómnak a Galantra ennyit mondott az egyik ismerősöm. Ő a saját BMW-jét (M3 mocis E36kombi) csigázta fel.

Amin még godnolkozom az a Galant (a szögletes előtti széria). Azt össze lehetne hozni másfél milkából. Turbós Eclipse (4G63T) motort gondoltam beletenni, de a DSM klub szerelője szerint a Galant saját SOHC 2.0 motorját is fel lehet csigázni ennyiből (kb 220 lóerő). Aztán ha végre kész leszek a Mondival, lehet, többé nem jár az eszem más típusokon Cheesy
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6891 Dátum: 2009.02.26 csütörtök, 19:14:30 »

A www.cardomain.com hasonló mint a carstyling.hu, csak itt van 1-2 igazán egyedi Mondeo is, köztük turbós V6...
Íme:
http://www.cardomain.com/ride/2579435
http://www.cardomain.com/ride/2211316
http://www.cardomain.com/ride/3209152
http://www.cardomain.com/ride/2637992
http://www.cardomain.com/ride/2532911

MKI ST200 optika! -> http://www.cardomain.com/ride/2119983

Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #6892 Dátum: 2009.02.27 péntek, 18:24:40 »

Ez nagyon odaba**Smiley
Az eleje nem lenne ennyire hókotró még jobban nézne ki:)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6893 Dátum: 2009.02.27 péntek, 23:35:33 »

Ez nagyon odaba**Smiley
Az eleje nem lenne ennyire hókotró még jobban nézne ki:)

Nem rossz... nekem egy kicsit merész, de ha nem hétköznapi használatra van...
a színe szép.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Feanor
Vendég
« Új hozzászólás #6894 Dátum: 2009.02.28 szombat, 13:07:11 »

A visszapillantót ilyenre szeretném cserélni,vélemény?
http://adttuning.extra.hu/feltoltes/tukor/ren/M%20411.jpg
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #6895 Dátum: 2009.02.28 szombat, 13:23:21 »

A visszapillantót ilyenre szeretném cserélni,vélemény?
http://adttuning.extra.hu/feltoltes/tukor/ren/M%20411.jpg

Az én véleményem: sufnyitunying. Smiley De még szerencse, hogy az én véleményemre senki nem kíváncsi. vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2009.02.28 szombat, 13:26:12 írta Zolibácsi » Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Feanor
Vendég
« Új hozzászólás #6896 Dátum: 2009.02.28 szombat, 13:26:30 »

Az én véleményem: sufnyitunying. Smiley
Ez is egy vélemény amit tiszteletben tartok. wave
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6897 Dátum: 2009.02.28 szombat, 13:35:45 »

Ez is egy vélemény amit tiszteletben tartok. wave

Szerintem meg nem sufnituning, meg kellene nézni az autón.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #6898 Dátum: 2009.02.28 szombat, 13:38:38 »

Szerintem meg nem sufnituning, meg kellene nézni az autón.
Viszont az oldalindexet meg kell szüntetni, hogy szabályos maradjon.
Naplózva
Feanor
Vendég
« Új hozzászólás #6899 Dátum: 2009.02.28 szombat, 13:44:14 »

Viszont az oldalindexet meg kell szüntetni, hogy szabályos maradjon.
Hát pont ezért kérem a véleményeteket. integet2
Naplózva
Oldalak: 1 ... 131 132 133 134 135 136 137 [138] 139 140 141 142 143 144 145 ... 188   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.042 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.