Dávid
|
|
« Új hozzászólás #6900 Dátum: 2009.02.28 szombat, 14:47:23 » |
|
Szerintem önmagában egy ilyen nemsokat dob az autón. Először kéne valami jó felni és módosított vagy új lökhárítók, küszöbök.
|
|
|
Naplózva
|
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
|
|
|
Feanor
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6901 Dátum: 2009.02.28 szombat, 14:51:43 » |
|
Szerintem önmagában egy ilyen nemsokat dob az autón. Először kéne valami jó felni és módosított vagy új lökhárítók, küszöbök.
Valahol el kell kezdeni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
nagytomi
|
|
« Új hozzászólás #6902 Dátum: 2009.02.28 szombat, 15:04:26 » |
|
Valahol el kell kezdeni. Azért beépítés előtt nézzétek meg, hogy fél-hátulról lehet e látni a villogását. A kezdeti időkben soknak az volt a baja, hogy párhuzamos közlekedésnél, amikor már elhagytam a hátsó indexeket és haladtunk egymás mellett, még nem látszott a tükörben levő, mert nem íveltették meg eléggé hátra. Csak azt vettem észre, hogy jön át a sávomba, pedig ő indexelt. Tehát volt egy holt tere a rendszernek. Manapság az újak már nem ilyenek, pedig szoktam figyelni. (A sárvédőset végig lehet érzékelni.) Én nem cserélném le.
|
|
|
Naplózva
|
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19" 2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
|
|
|
Feanor
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6903 Dátum: 2009.02.28 szombat, 15:19:42 » |
|
Azért beépítés előtt nézzétek meg, hogy fél-hátulról lehet e látni a villogását. A kezdeti időkben soknak az volt a baja, hogy párhuzamos közlekedésnél, amikor már elhagytam a hátsó indexeket és haladtunk egymás mellett, még nem látszott a tükörben levő, mert nem íveltették meg eléggé hátra. Csak azt vettem észre, hogy jön át a sávomba, pedig ő indexelt. Tehát volt egy holt tere a rendszernek. Manapság az újak már nem ilyenek, pedig szoktam figyelni. (A sárvédőset végig lehet érzékelni.) Én nem cserélném le.
Van benne igazságod,ezért írtam be mert nem akarok bajt okozni a közlekedésben.Még pontosan meg kell néznem hogy a jogszabály mit ír.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #6904 Dátum: 2009.02.28 szombat, 15:27:43 » |
|
Szerintem meg nem sufnituning, meg kellene nézni az autón.
Nekem ,megy gyárilag van a tükörben külső térvilágítás(nem index),csak az lefelé világít.Nekem tetszik!
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Scratch
|
|
« Új hozzászólás #6905 Dátum: 2009.02.28 szombat, 22:02:04 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009 Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013 Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020 --- Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
|
|
|
NitroTom
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6906 Dátum: 2009.03.01 vasárnap, 10:10:40 » |
|
Nekem volt ilyen tükröm, mondjuk nem mondeon, de van tapasztalatom felőle . Szerintem nem rá való (mondeo M3 ). Sokkal rosszabb a tükörlapja, meg nincs benne fűtés. Ami nekem volt annak kék színű volt az tükre.Ugye le volt sötétítve az ablak, gondolhatod mennyit lehetett látni este a visszapillantóban:)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Feanor
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6907 Dátum: 2009.03.01 vasárnap, 12:22:43 » |
|
Köszönöm a véleményeteket,marad az eredeti visszapilantó.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
NitroTom
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6908 Dátum: 2009.03.01 vasárnap, 12:31:41 » |
|
Köszönöm a véleményeteket,marad az eredeti visszapilantó. Jobban jársz az eredetivel. Én a csere után megbántam egy kicsit, de ha te szeretnél ilyet akkor nyugodtan vegyél. Hiszen a te autód neked kell hogy "tessen"
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Feanor
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6909 Dátum: 2009.03.01 vasárnap, 12:35:45 » |
|
Jobban jársz az eredetivel. Én a csere után megbántam egy kicsit, de ha te szeretnél ilyet akkor nyugodtan vegyél. Hiszen a te autód neked kell hogy "tessen" Majd más tuningra költöm el a rászánt összeget.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Zolibácsi
|
|
« Új hozzászólás #6910 Dátum: 2009.03.01 vasárnap, 16:52:46 » |
|
Köszönöm a véleményeteket,marad az eredeti visszapilantó. Mondtamén.
|
|
|
Naplózva
|
MK5 2.0TDCi Titanium PS
|
|
|
Feanor
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6911 Dátum: 2009.03.02 hétfő, 15:53:37 » |
|
Mondtamén. Hát igen montad te.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
NitroTom
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6912 Dátum: 2009.03.05 csütörtök, 17:53:25 » |
|
Ma volt nálunk egy Focus, picit meg volt pöckölve a mocija. A tuning valahol itt kezdődik: Az emberünk egy kicsit fanatikus, száműzte a kormányszervót, és kicserélte elektromosra. Kapott még az autó egy írható computert, leömlőt és kipuff rendszert.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
eSTé™
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 487
<<eSTé™>>
|
|
« Új hozzászólás #6913 Dátum: 2009.03.05 csütörtök, 18:01:28 » |
|
Ma volt nálunk egy Focus, picit meg volt pöckölve a mocija. A tuning valahol itt kezdődik:
Az emberünk egy kicsit fanatikus, száműzte a kormányszervót, és kicserélte elektromosra. Kapott még az autó egy írható computert, leömlőt és kipuff rendszert.
elektromosra? az mit tud?
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo ST200 K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
|
|
|
NitroTom
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6914 Dátum: 2009.03.05 csütörtök, 18:14:54 » |
|
elektromosra? az mit tud?
nem a főtengely hajtja a szervópumpát hanem van a kerékjárati ívben egy elektromos cucli
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
eric20
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6915 Dátum: 2009.03.09 hétfő, 11:56:08 » |
|
Hali! van valakinek tapasztalata mennyit érhet egy sport hátsó dob, egy lefújószelep valamint egy EGR dugózás együtt?Valamint a magnum féle dobok milyenek lehetnek?2.0 TDCi-ről van szó. köszi
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009.03.09 hétfő, 12:00:50 írta eric20 »
|
Naplózva
|
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #6916 Dátum: 2009.03.09 hétfő, 12:07:32 » |
|
Ma volt nálunk egy Focus, picit meg volt pöckölve a mocija. A tuning valahol itt kezdődik:
Írj már róla még pár infót. Komolynak tűnik.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
Dávid
|
|
« Új hozzászólás #6917 Dátum: 2009.03.09 hétfő, 17:47:51 » |
|
Hali! van valakinek tapasztalata mennyit érhet egy sport hátsó dob, egy lefújószelep valamint egy EGR dugózás együtt?Valamint a magnum féle dobok milyenek lehetnek?2.0 TDCi-ről van szó. köszi Majdnem egy kalap sz@rt Érezhető változásra ne számíts. Én nem vennék Magnum-éktól semmit, nagyon nevetséges termékeket csinálnak boszorkánykonyhájukban, amikkel a tájékozatlanok átverésére törekednek. Ha minőségi és mégis olcsó hátsódobot szeretnél, válaszd a HD Racinget: nem magyar gyártó, full polírozott, szépen megcsinált dobtest, nem kontár belső kialakítással, szép mély hangot kölcsönöznek és baráti áruk van. Tuningboltokban lehet szerezni, vagy neten, pl vaterán is hírdetnek.
|
|
|
Naplózva
|
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
|
|
|
flyfish
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6918 Dátum: 2009.03.09 hétfő, 18:18:12 » |
|
Hali! van valakinek tapasztalata mennyit érhet egy sport hátsó dob, egy lefújószelep valamint egy EGR dugózás együtt?Valamint a magnum féle dobok milyenek lehetnek?2.0 TDCi-ről van szó. köszi Csillaghegy és Békásmegyer határán a Szentendrei úton befelé jövet a Shell kút és a kézimosó után jobb oldalon van egy csapat. Szép az üzlet, szép a műhely. Én ott csináltattam tavaly a csöveimet. ( katalizátor után végig csere+ egy 60-as króm vég) Azt hiszem 60 körül fizettem. Akkor futottam egy-két kört ezügyben. Nem találtam drágának(drágábbnak).Azóta sem vettem észre semmi hibát. Megkeresem a linket és ide csatolom.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
NitroTom
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6919 Dátum: 2009.03.09 hétfő, 18:52:11 » |
|
Hali! van valakinek tapasztalata mennyit érhet egy sport hátsó dob, egy lefújószelep valamint egy EGR dugózás együtt?Valamint a magnum féle dobok milyenek lehetnek?2.0 TDCi-ről van szó. köszi az égadtaegyvilágon semmit. Nekem van lefújom(50eft) tökre jopofa de nem sokat ér. A hátsódob csere se sokat számít egy dizelen. Ha már tuningolni akarsz akkor inkább csippeltes. Annak van értelme. A többi csak játék.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
NitroTom
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6920 Dátum: 2009.03.09 hétfő, 18:53:43 » |
|
Írj már róla még pár infót. Komolynak tűnik.
A héten jön hozzánk mert csináltunk ahifijéhez egy panelt. Na majd jól kifaggatom. Amit tudok hogy 1,6l és 132LE
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
eric20
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6921 Dátum: 2009.03.09 hétfő, 21:14:06 » |
|
az égadtaegyvilágon semmit. Nekem van lefújom(50eft) tökre jopofa de nem sokat ér. A hátsódob csere se sokat számít egy dizelen. Ha már tuningolni akarsz akkor inkább csippeltes. Annak van értelme. A többi csak játék. az már nem kell meg szürö is.ezért gondoltam érhet valamit.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ST220
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6922 Dátum: 2009.03.10 kedd, 07:59:42 » |
|
Hali! van valakinek tapasztalata mennyit érhet egy sport hátsó dob, egy lefújószelep valamint egy EGR dugózás együtt?Valamint a magnum féle dobok milyenek lehetnek?2.0 TDCi-ről van szó. köszi Semmit nem használ a dob, mivel itt a turbó szabályozza a légáramlást. Vedd ki a katalizátort, meg ugrasd le a dobot(dobokat) és csak egy króm véget csináltass a cső végére.... Akkor lesz szép hangja, meg nem áll semmi a levegő útjába! Csak a katalizátort úgy csináltasd meg, hogy visszatehető legyen!!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #6923 Dátum: 2009.03.10 kedd, 11:42:21 » |
|
szombaton fogjuk kiutni a katalizátor belsejét az enyémben is....kiváncsi leszek....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Eversman
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6924 Dátum: 2009.03.10 kedd, 11:48:58 » |
|
Hali! van valakinek tapasztalata mennyit érhet egy sport hátsó dob, egy lefújószelep valamint egy EGR dugózás együtt?Valamint a magnum féle dobok milyenek lehetnek?2.0 TDCi-ről van szó. köszi Szia! A lefújó szelep - legalábbis az enyém - minden váltáskor emel a fordulatszámon valamennyit (megfelelő turbónyomás mellett) Eversman
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
eric20
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6925 Dátum: 2009.03.10 kedd, 12:29:14 » |
|
Szia!
A lefújó szelep - legalábbis az enyém - minden váltáskor emel a fordulatszámon valamennyit (megfelelő turbónyomás mellett)
Eversman
Akkor nem tudom mi legyen mert a lefujószelep is viszi a garit mert meg kell furni a turbó csövet!!??Akkor csak az EGR dugózás maradt.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Murmucka
|
|
« Új hozzászólás #6926 Dátum: 2009.03.10 kedd, 12:53:51 » |
|
Akkor nem tudom mi legyen mert a lefujószelep is viszi a garit mert meg kell furni a turbó csövet!!??Akkor csak az EGR dugózás maradt. Kilyukad a turbócső magától is előbb-utóbb, ne aggódj Akkor majd fogod, oszt jól beledugod, és készvagy. De minek TDCI-re lefújószelep? Azt pörgős, turbós benzinesre rakják, egy nagy böszme dizli mondira nincs sok értelme.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #6927 Dátum: 2009.03.10 kedd, 13:15:16 » |
|
Akkor nem tudom mi legyen mert a lefujószelep is viszi a garit mert meg kell furni a turbó csövet!!??Akkor csak az EGR dugózás maradt. Nemcsak a chiptuning, hanem bármilyen elektromos beavatkozás - akár saját riasztó, vagy utólagos xenon, esetleg egy kihangosító is viszi a garit. A chip akkor is, ha a ford szervíz teszi bele. Az egy más tészta, hogy ez az elmélet, mert gyakorlatilag senki sem ellenőrzi. Akkor van baj, ha valami probléma adódik az autóddal, és azt mondják, a zár amiatt ment tönkre, mert chiptuningot tettél bele. Nyilván semmi köze nincs hozzá, de mivel beleavatkoztál az autó elektromos rendszerébe (ami tilos), megtehetik. Csak a jószándékon múlik.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #6928 Dátum: 2009.03.10 kedd, 14:32:20 » |
|
németben adtak ki vadi uj mondeot, WOLF tuningal TDDI-ben az biztos,mert láttam és ültem is egy ilyenben és a német papirjait is láttam... és pécsen van haveromnál egy ilyen, forgalmiban is több LE van ,de most nem tudom mennyi... TDCI-ben van-e/volt-e azt nem tudom....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
eric20
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6929 Dátum: 2009.03.10 kedd, 16:16:59 » |
|
Nemcsak a chiptuning, hanem bármilyen elektromos beavatkozás - akár saját riasztó, vagy utólagos xenon, esetleg egy kihangosító is viszi a garit. A chip akkor is, ha a ford szervíz teszi bele. Az egy más tészta, hogy ez az elmélet, mert gyakorlatilag senki sem ellenőrzi. Akkor van baj, ha valami probléma adódik az autóddal, és azt mondják, a zár amiatt ment tönkre, mert chiptuningot tettél bele. Nyilván semmi köze nincs hozzá, de mivel beleavatkoztál az autó elektromos rendszerébe (ami tilos), megtehetik. Csak a jószándékon múlik.
hivatalosan eért is gyári az autóm!! És gyári állapotban megy szervizre.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #6930 Dátum: 2009.03.10 kedd, 17:02:08 » |
|
németben adtak ki vadi uj mondeot, WOLF tuningal TDDI-ben az biztos,mert láttam és ültem is egy ilyenben és a német papirjait is láttam... és pécsen van haveromnál egy ilyen, forgalmiban is több LE van ,de most nem tudom mennyi... TDCI-ben van-e/volt-e azt nem tudom....
Ilyen a klubban is van. A forgalmiban több, mint 115 ló (azaz 85 kW). Hogy ez már a szalonból így jött volna, arra nem vennék mérget, én inkább arra tippelek, hogy a wolf van olyan szabálytisztelő, hogy a változtatást - ahogy azt illik - le is mérte, és szépen dokumentálta. Hogy a garival mi van, nem tudom. De jó lenne látni egy hivatalos ford árlistát, ahol találok benne chiptuning opciót. Amúgy a második kérdésedre, hogy tdci... ilyenről nem hallottam (persze attól még...).
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #6931 Dátum: 2009.03.10 kedd, 17:02:52 » |
|
Nem veszik ezt annyira komolyan. Többnek van chiptuningja, és nem szedik ki szervízre sem.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
eric20
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6932 Dátum: 2009.03.10 kedd, 21:47:43 » |
|
Nem veszik ezt annyira komolyan. Többnek van chiptuningja, és nem szedik ki szervízre sem.
gondolom nem szegedre hordják a Hoványba
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #6933 Dátum: 2009.03.10 kedd, 22:54:17 » |
|
gondolom nem szegedre hordják a Hoványba Azokat nem ismerem.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
eric20
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6934 Dátum: 2009.03.11 szerda, 08:51:14 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
stealt
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6935 Dátum: 2009.03.13 péntek, 20:48:34 » |
|
Valaki programozott már küeberl digitális boxot?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #6936 Dátum: 2009.03.14 szombat, 14:47:06 » |
|
Délelőtt kiütöttük a katalizátort.... képek az oldalamon vagy itt, ha valakit érdekel : http://picasaweb.google.hu/bunyek/KatalizatorKiszedese#hangja ugyanolyan , jobban füstől parkettán szerintem, jobban megy-e még nem próbáltam csak hazagurultam vele, de mintha fickósabb lenne... azért volt eltömődés a katalizátorban rendesen...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009.03.14 szombat, 14:49:10 írta Bunyek »
|
Naplózva
|
|
|
|
domino
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6937 Dátum: 2009.03.14 szombat, 15:16:08 » |
|
Hello! Tud valaki segíteni hol tudok beszerezni küszöbvédőt . Valami öntapadós felragasztható darab kellene.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gostrada
|
|
« Új hozzászólás #6938 Dátum: 2009.03.14 szombat, 15:20:17 » |
|
Hello! Tud valaki segíteni hol tudok beszerezni küszöbvédőt . Valami öntapadós felragasztható darab kellene.
A legolcsobb jelenleg,az obi-ban található,valami 1300ft 2db.De az nem típus specifikus,viszont védi a küszöböt.
|
|
|
Naplózva
|
Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
|
|
|
gostrada
|
|
« Új hozzászólás #6939 Dátum: 2009.03.14 szombat, 15:24:45 » |
|
Délelőtt kiütöttük a katalizátort.... képek az oldalamon vagy itt, ha valakit érdekel : http://picasaweb.google.hu/bunyek/KatalizatorKiszedese#hangja ugyanolyan , jobban füstől parkettán szerintem, jobban megy-e még nem próbáltam csak hazagurultam vele, de mintha fickósabb lenne... azért volt eltömődés a katalizátorban rendesen... Milyen elönyökel jár ha kiveszed a katit,és milyen hátrányokal?Pl fogyi csökken? Az egész kipuf rendszert le kellett akasztani? Csavarok mind kijöttek,és vissza is mentek? Mivel szedted ki a kerámiát?Ripityára törted? Ha esetleg vissza kell rakni az mennyibe fog fájni?
|
|
|
Naplózva
|
Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
|
|
|
stealt
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6940 Dátum: 2009.03.14 szombat, 15:28:54 » |
|
Hello! Tud valaki segíteni hol tudok beszerezni küszöbvédőt . Valami öntapadós felragasztható darab kellene.
Cromax
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #6941 Dátum: 2009.03.14 szombat, 16:35:44 » |
|
Milyen elönyökel jár ha kiveszed a katit,és milyen hátrányokal?Pl fogyi csökken? Az egész kipuf rendszert le kellett akasztani? Csavarok mind kijöttek,és vissza is mentek? Mivel szedted ki a kerámiát?Ripityára törted? Ha esetleg vissza kell rakni az mennyibe fog fájni?
no... előnye hogy kevesebb lessz a folytás az autón,hátránya hogy hogy picit jobban szennyezed a környezetet, de még mindig simán átmegy zöldkártyán, szóval hadjuk... nem kellett szétszedni az egész kiput csak egy részét a turbóról kellet leszedni és a középső dob előtt lévő flexibilis csőnél.....de csak alulról lehet kivenni és hozzáférni, igy emelő vagy akna kell hozzá..... csavarok ugy jöttek le mintha nemrég tekertem volna be, mind a turbóról és a kipu csőről is.... a kerámia két fél részből áll és egy nagyobb kiütő vassal lett kiütve de nem egyszerű....először a közepét kell átütni és utánna már szétrogyik az egész, de lehet izzadni azért.... Nem tervezem hogy visszalessz rakva valaha is, miért kéne....azért nem csővel lett helyetesitve hogy ne pofázzon senki, igy a gyári kati látszik,a közepét meg nem nézegeti senki.... Zk-n meg simán átmegy igy is.....TDDI-nél és annál a TDCI-nél ahol nem néz áramlást semmi beavatkozó szerepe nincs a katinak ugyhogy kilehet szedni. de amint aképen is látszik azért elvolt tömődve pár helyen és az mégtöbb folytás az autónak, ami ugyanugy nem jó.....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
NitroTom
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6942 Dátum: 2009.03.14 szombat, 17:17:29 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #6943 Dátum: 2009.03.14 szombat, 17:34:05 » |
|
Hangbeli változás?
semmi..
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gostrada
|
|
« Új hozzászólás #6944 Dátum: 2009.03.14 szombat, 17:52:33 » |
|
semmi..
De ez kb 10paci plusz!Ügyi?
|
|
|
Naplózva
|
Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
|
|
|
NitroTom
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6945 Dátum: 2009.03.14 szombat, 17:54:05 » |
|
semmi..
rugalmasság? abszolult semmi változás?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #6946 Dátum: 2009.03.14 szombat, 18:24:23 » |
|
De ez kb 10paci plusz!Ügyi?
annyi azért szerintem nincs...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #6947 Dátum: 2009.03.14 szombat, 18:26:22 » |
|
rugalmasság? abszolult semmi változás?
Azt nem mondtam, mintha kicsit jobban indulna, pöccenősebb lenne.... Nem volt időm még tesztelni, mert csak haza gurultam vel a városban, de most lemegyek és lerugom a száját, mit tud....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
NitroTom
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6948 Dátum: 2009.03.14 szombat, 18:29:43 » |
|
annyi azért szerintem nincs...
én úgy tudom......(cársztájlingos körökből) pl a kipuff tuning 10%plusz+sportgyerty 5%plusz légszürő az is 5% kiskerék az rugalmasabb ugye a nagy a nyomatékszegény vasakat megfogja.és így lesz a 90Le suzukiból 120le versenygép:)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #6949 Dátum: 2009.03.14 szombat, 19:13:49 » |
|
én úgy tudom......(cársztájlingos körökből) pl a kipuff tuning 10%plusz+sportgyerty 5%plusz légszürő az is 5% kiskerék az rugalmasabb ugye a nagy a nyomatékszegény vasakat megfogja.és így lesz a 90Le suzukiból 120le versenygép:)
az oké csak én nem kipuff tuningot csináltam ,hanem a katalizátort szedtem ki, ami szerintem 2-3LE többlet lehet..... hátsó dobon gondolkodok még a hang miatt.... sokan csinálják az egyenes 60-as cső nyitott rendszerrel de az nem olyan jo az utcai autónak azért....verseny autónál mindegy ugyis szétburitják verseny után...valamilyen szintű folytás kell az autónak is....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|