Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:16:08 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 136 137 138 139 140 141 142 [143] 144 145 146 147 148 149 150 ... 188   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Tuning  (Megtekintve 2698917 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
xabey
Vendég
« Új hozzászólás #7100 Dátum: 2009.03.27 péntek, 20:45:08 »

worship worship worship ur right worship worship worship
de maradjunk az ST220-nál, az mégis fenségesebb mint a Zsotti! eplus2 eplus2 eplus2 eplus2

Ok bocsánat Wink De én így szeretlek Cheesy
Naplózva
kovermadar
Vendég
« Új hozzászólás #7101 Dátum: 2009.03.28 szombat, 21:05:11 »

Nem tudom tuningnak számít-e, de ma vettem fekete bőrüléseket (Recaro?) a kocsiba...
Már alig várom, hogy holnap beszereljük őket - csak ne essen!
Naplózva
xabey
Vendég
« Új hozzászólás #7102 Dátum: 2009.03.28 szombat, 21:07:05 »

Nem tudom tuningnak számít-e, de ma vettem fekete bőrüléseket (Recaro?) a kocsiba...
Már alig várom, hogy holnap beszereljük őket - csak ne essen!

Ha rá van írva, h recaro akkor biztos az Wink Amúgy van sima fekete ülés bőrből nem recaroban is. Meg van félbőr is. Kép esetleg?Smiley
Naplózva
kovermadar
Vendég
« Új hozzászólás #7103 Dátum: 2009.03.28 szombat, 22:54:29 »

Ha rá van írva, h recaro akkor biztos az Wink Amúgy van sima fekete ülés bőrből nem recaroban is. Meg van félbőr is. Kép esetleg?Smiley

Holnap csinálok róla képet.
Rá van írva, hogy Recaro (fekete, fullos bőr).
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #7104 Dátum: 2009.03.29 vasárnap, 09:37:34 »

Holnap csinálok róla képet.
Rá van írva, hogy Recaro (fekete, fullos bőr).
királyság! Képet róla! Hogyért mérnek mostanság egy ilyet?
Naplózva
highend
Vendég
« Új hozzászólás #7105 Dátum: 2009.03.29 vasárnap, 14:49:09 »

Nem tudom tuningnak számít-e, de ma vettem fekete bőrüléseket (Recaro?) a kocsiba...
Már alig várom, hogy holnap beszereljük őket - csak ne essen!
Irígykedem picit!
Naplózva
kovermadar
Vendég
« Új hozzászólás #7106 Dátum: 2009.03.29 vasárnap, 21:28:29 »

királyság! Képet róla! Hogyért mérnek mostanság egy ilyet?

MK2-től vettem bontottan (60.000 Ft)

Képek:

Első ülés:


Recaro felirat:


Hátsó ülés:


És a lényeg Smiley :
« Utoljára szerkesztve: 2009.03.30 hétfő, 18:17:06 írta Kovermadar » Naplózva
highend
Vendég
« Új hozzászólás #7107 Dátum: 2009.03.30 hétfő, 19:54:09 »

MK2-től vettem bontottan (60.000 Ft)
Képek:...
Cool a verda...  wave eljen
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #7108 Dátum: 2009.03.30 hétfő, 19:59:38 »

MK2-től vettem bontottan (60.000 Ft)


Megazsír lett.
Naplózva
kovermadar
Vendég
« Új hozzászólás #7109 Dátum: 2009.03.30 hétfő, 20:52:29 »

Cool a verda...  wave eljen

Köszi!
Azért van még mit csinosítani rajta (elektromos ablakok hátul; jobb első ablakemelő kapcsolója -> az angol kárpit miatt csak a 4 kapcsolós kilincsfedlap illik rá, de oda be kell vágni valami műanyagot; ülésfűtés bekötése; egérmozi + fedcomp bekötése (tudom, hogy nem lesz fullos).
Nyári gumikról, fűthető első szélvédőről már nem is szólva... Smiley

Majd szépen, apránként Smiley

Lelkesedésem határtalan  Wink ... anyagi forrásaim sajnos már nem annyira  szomoru1  rinya
Naplózva
highend
Vendég
« Új hozzászólás #7110 Dátum: 2009.03.30 hétfő, 21:10:38 »

Lelkesedésem határtalan  Wink ... anyagi forrásaim sajnos már nem annyira  szomoru1  rinya
Ezzel én is így vagyok...  vigyor3
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7111 Dátum: 2009.03.30 hétfő, 21:46:58 »

MK2-től vettem bontottan (60.000 Ft)

Nagyon jó lett!
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Steve
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



E-mail
« Új hozzászólás #7112 Dátum: 2009.03.31 kedd, 14:02:34 »

Vélemények kipufogó tuningról? Szerettem volna megcsinálni a komplett rendszert, de nem hiszem hogy most lenne rá pénzem (ahogy elnéztem kb 100-150ből jönne ki). Lehet hogy egyenlőre csak a hátsódobot cserélem, aztán a többit később. Valaki esetleg szerelt fel sportdobot?
Naplózva

2006 Mondeo 2.0 TDCI 115 Le
K&N direktszűrő, Fóliázott ablak
Steve
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



E-mail
« Új hozzászólás #7113 Dátum: 2009.04.02 csütörtök, 23:29:04 »

Hát ez nagyon jóó... Most főleg aktuállis a dolog, mert kijukadt a kipufogóm.  duhos2
Naplózva

2006 Mondeo 2.0 TDCI 115 Le
K&N direktszűrő, Fóliázott ablak
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #7114 Dátum: 2009.04.03 péntek, 10:55:04 »

Hát ez nagyon jóó... Most főleg aktuállis a dolog, mert kijukadt a kipufogóm.  duhos2

A duen.hu-n vannak hirdetések.
60as saválló csőből zsigára hangolható hátsó dobbal 35-40ért megcsinálja.
megvárható a dolog ott 3-4 órás művelet.
most hívtam fel egy számot.
vagy www.jano-dob.hu
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #7115 Dátum: 2009.04.03 péntek, 17:56:39 »

Vélemények kipufogó tuningról? Szerettem volna megcsinálni a komplett rendszert, de nem hiszem hogy most lenne rá pénzem (ahogy elnéztem kb 100-150ből jönne ki). Lehet hogy egyenlőre csak a hátsódobot cserélem, aztán a többit később. Valaki esetleg szerelt fel sportdobot?


Az a legolcsóbb, és legjobb minőségű megoldás, ha te megveszed a minőségi kipufogódobot jóáron (pl HD Racing) és egy kipufogóssal felrakatod. Persze komplett sportrendszernél már más a helyzet.
Google-ben ha rákeresel, hogy: hd kipufogódob, akkor ki fog jönni pár forgalmazó.
« Utoljára szerkesztve: 2009.04.03 péntek, 18:21:31 írta Rocco » Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Steve
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



E-mail
« Új hozzászólás #7116 Dátum: 2009.04.03 péntek, 23:55:03 »

Csak az a gáz, hogy valahol a katalizátor környékén lyukadt ki, majd megnézetem... (szonyat jó hangja van, és jobban is megy nyes)
Naplózva

2006 Mondeo 2.0 TDCI 115 Le
K&N direktszűrő, Fóliázott ablak
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #7117 Dátum: 2009.04.08 szerda, 22:29:33 »

Mivel Tician barátunk a kérés ellenére a "Mondeo III"-ban is feltette ugyanezt a kérdést, az itteni válaszokat is átvittem oda.
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Tician
Vendég
« Új hozzászólás #7118 Dátum: 2009.04.09 csütörtök, 07:02:06 »

Mivel Tician barátunk a kérés ellenére a "Mondeo III"-ban is feltette ugyanezt a kérdést, az itteni válaszokat is átvittem oda.

Lehet, hogy korrektebb lett volna ha a "Mondeo III."-ból törlöd, mivel a téma idevaló!!!

Üdv!
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #7119 Dátum: 2009.04.09 csütörtök, 09:30:08 »

Lehet, hogy korrektebb lett volna ha a "Mondeo III."-ból törlöd, mivel a téma idevaló!!!

Üdv!

Egyrészt: - a korrekt az lett volna, he nem írod be két helyre. (A "bocs, hogy ide is beírom, de még új vagyok" nem megoldás.)
Másrészt: - ott volt a több válasz rá.
Harmadrészt: - ha megkérsz, áthozhatom ide is.
« Utoljára szerkesztve: 2009.04.09 csütörtök, 09:34:57 írta Maffy » Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #7120 Dátum: 2009.04.14 kedd, 10:24:58 »

Sziasztok!
Lehet hogy van hasonló téma, de nem volt időm órákat olvasgatni itt a fórumon. Ha már van, elnézést!
Kérlek segítsetek, hogy érdemes-e az én kicsi kocsimat tuningolni! '97 MK2 1.8 16V. Van egy 2.0 16V komplett kábelkorbács, ECU, és MAF is. Lenne-e értelme a vezérlést kicserélni? Illetve nyilván lenne, csak a kérdés hogy az 1.8-as moci mennyire tolerálná a plusz benzint, és hőt. Autószerelő cimbitől vettem a bringát, és ő szerette volna átalakítani, és hát "beleültette a bogarat a fülembe", csak nem merem kivitelezni, nehogy valami gond legyen. Jelenleg nagyon jó a motorja, a fogyasztás meg pláne, kb 1.5 éve kapott egy fullos motorgenerált. Nem kellett volna, de megkapta. Csak hát amikor teljesen tele van a kocsi, érződik hogy karcsú egy kicsit az 1.8-as motor és a 115 paci. Aki esetleg csinált már ilyet, írja meg legyen szíves a tapasztalatait. Ez a megoldás jelenleg elérhető, egyéb átalakítást nem szeretnék rajta csinálni. Később majd egy kicsit Ghia kinézetűre akarom "varázsolni" felszereltségileg, de egyenlőre csak ez lenne a sarkalatos kérdés. Nagyon köszönöm a segítséget! Zoli.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #7121 Dátum: 2009.04.14 kedd, 18:35:25 »

Sziasztok!
Lehet hogy van hasonló téma, de nem volt időm órákat olvasgatni itt a fórumon. Ha már van, elnézést!
Kérlek segítsetek, hogy érdemes-e az én kicsi kocsimat tuningolni! '97 MK2 1.8 16V. Van egy 2.0 16V komplett kábelkorbács, ECU, és MAF is. Lenne-e értelme a vezérlést kicserélni? Illetve nyilván lenne, csak a kérdés hogy az 1.8-as moci mennyire tolerálná a plusz benzint, és hőt. Autószerelő cimbitől vettem a bringát, és ő szerette volna átalakítani, és hát "beleültette a bogarat a fülembe", csak nem merem kivitelezni, nehogy valami gond legyen. Jelenleg nagyon jó a motorja, a fogyasztás meg pláne, kb 1.5 éve kapott egy fullos motorgenerált. Nem kellett volna, de megkapta. Csak hát amikor teljesen tele van a kocsi, érződik hogy karcsú egy kicsit az 1.8-as motor és a 115 paci. Aki esetleg csinált már ilyet, írja meg legyen szíves a tapasztalatait. Ez a megoldás jelenleg elérhető, egyéb átalakítást nem szeretnék rajta csinálni. Később majd egy kicsit Ghia kinézetűre akarom "varázsolni" felszereltségileg, de egyenlőre csak ez lenne a sarkalatos kérdés. Nagyon köszönöm a segítséget! Zoli.


Hát ettől nemnagyon menne jobban. Ha be is menne több benzin, ahhoz még kéne több levegő is... Szerintem ha csak ennyiben gondolkodsz, inkább hagyd ahogy van, nem éri meg a fáradtságot, meg a több benzint.
Ha igazi tuningra vágysz, szerezz be egy 2.0ás motort, bontsd szét, hengerfej go gépműhely, kovácsolt dugók és hajtókarok, f@aszább veztengelyek, RS2000ezres szívósor, vagy valami módosítás itt is, stb. Komplett sport
kipufogórendszer, direktszűrő, aztán egy írható csip jó programmal. Na az már talán az ST-ket is verné.

Esetleg egy kis turbósítás is mehetne (max 1millából megvan). eplus2
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #7122 Dátum: 2009.04.14 kedd, 18:47:53 »

Sziasztok!
Lehet hogy van hasonló téma, de nem volt időm órákat olvasgatni itt a fórumon. Ha már van, elnézést!
Kérlek segítsetek, hogy érdemes-e az én kicsi kocsimat tuningolni! '97 MK2 1.8 16V. Van egy 2.0 16V komplett kábelkorbács, ECU, és MAF is. Lenne-e értelme a vezérlést kicserélni? Illetve nyilván lenne, csak a kérdés hogy az 1.8-as moci mennyire tolerálná a plusz benzint, és hőt. Autószerelő cimbitől vettem a bringát, és ő szerette volna átalakítani, és hát "beleültette a bogarat a fülembe", csak nem merem kivitelezni, nehogy valami gond legyen. Jelenleg nagyon jó a motorja, a fogyasztás meg pláne, kb 1.5 éve kapott egy fullos motorgenerált. Nem kellett volna, de megkapta. Csak hát amikor teljesen tele van a kocsi, érződik hogy karcsú egy kicsit az 1.8-as motor és a 115 paci. Aki esetleg csinált már ilyet, írja meg legyen szíves a tapasztalatait. Ez a megoldás jelenleg elérhető, egyéb átalakítást nem szeretnék rajta csinálni. Később majd egy kicsit Ghia kinézetűre akarom "varázsolni" felszereltségileg, de egyenlőre csak ez lenne a sarkalatos kérdés. Nagyon köszönöm a segítséget! Zoli.
Szívóbenyát tuningolni nem nagy okosság. Lehet de , minek. Egy csomó pénz bele lehet ölni, de amit kapsz érte az kevés
Naplózva
Steve
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



E-mail
« Új hozzászólás #7123 Dátum: 2009.04.14 kedd, 19:47:07 »

Szerintem ha erősebb kocsit akarsz, és gyári a felszereltségen bővíteni... akkor passzold el a verdát, és vegyél egy 2.0 literes Ghiát  Wink Mondjuk ezt pont én mondom, akinek 1.6-os alapfelszereltségű mondija van, és st optikát használok, de én büszke vagyok rá, hogy ez a leggyengébb mondi.
Ezekről a munkákról mi a véleményetek?
http://www.janikakipufogo.hu/munkaim.php?dir=rendszerek
Naplózva

2006 Mondeo 2.0 TDCI 115 Le
K&N direktszűrő, Fóliázott ablak
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #7124 Dátum: 2009.04.14 kedd, 20:17:15 »

Szerintem ha erősebb kocsit akarsz, és gyári a felszereltségen bővíteni... akkor passzold el a verdát, és vegyél egy 2.0 literes Ghiát  Wink Mondjuk ezt pont én mondom, akinek 1.6-os alapfelszereltségű mondija van, és st optikát használok, de én büszke vagyok rá, hogy ez a leggyengébb mondi.
Ezekről a munkákról mi a véleményetek?
http://www.janikakipufogo.hu/munkaim.php?dir=rendszerek

Nem rossz. jól néz ki eljen
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #7125 Dátum: 2009.04.14 kedd, 20:56:18 »

Sziasztok!
Lehet hogy van hasonló téma, de nem volt időm órákat olvasgatni itt a fórumon. Ha már van, elnézést!
Kérlek segítsetek, hogy érdemes-e az én kicsi kocsimat tuningolni! '97 MK2 1.8 16V. Van egy 2.0 16V komplett kábelkorbács, ECU, és MAF is. Lenne-e értelme a vezérlést kicserélni? Illetve nyilván lenne, csak a kérdés hogy az 1.8-as moci mennyire tolerálná a plusz benzint, és hőt. Autószerelő cimbitől vettem a bringát, és ő szerette volna átalakítani, és hát "beleültette a bogarat a fülembe", csak nem merem kivitelezni, nehogy valami gond legyen. Jelenleg nagyon jó a motorja, a fogyasztás meg pláne, kb 1.5 éve kapott egy fullos motorgenerált. Nem kellett volna, de megkapta. Csak hát amikor teljesen tele van a kocsi, érződik hogy karcsú egy kicsit az 1.8-as motor és a 115 paci. Aki esetleg csinált már ilyet, írja meg legyen szíves a tapasztalatait. Ez a megoldás jelenleg elérhető, egyéb átalakítást nem szeretnék rajta csinálni. Később majd egy kicsit Ghia kinézetűre akarom "varázsolni" felszereltségileg, de egyenlőre csak ez lenne a sarkalatos kérdés. Nagyon köszönöm a segítséget! Zoli.
Rakd össze fejben,hogy mit nyersz azon amit vesztesz.Ha sokáig-értem évekig-akarod használni,akkor szerintem a komplett építést felejtsd el.Ha csak annyit akarsz,hogy mondjuk a hülyegyerek a piros lámpánál a szuzukiban ne képzelje magát erősnek,akkor a kipuf+némi motortuninggal is elég.Alapból sokat kibírnak ezek a motorok,inkább a futómű a nyűgösebb.Csak rajtad múlik ill. a pénztárcádon.De ha egyszer belevágsz abba,amit rocco leírt,akkor kénytelen leszel tudomásul venni,hogy végig kell csinálnod elejétől a végéig.És ne felejtsd el,hogy nem csak a motortuning az egyetlen.Felfüggesztés,fékek,üzemanyagrendszer is átalakításra fognak szorulni.
Naplózva
DaviD202
Vendég
« Új hozzászólás #7126 Dátum: 2009.04.20 hétfő, 14:19:40 »

Sziasztok
Van nekem egy 1.8-as 110 lovas benzines mondeom Zetec motorral(2005ös Faceliftelt). A kérdésem az lenne h miben tér el a 125 lovas Zetectől és hogy valahogy elő lehet-e csalni azt a 15 lovat? Bocs ha hülyeséget kérdeztem Cheesy
Naplózva
MondESU
Vendég
« Új hozzászólás #7127 Dátum: 2009.04.20 hétfő, 14:26:27 »

Sziasztok
Van nekem egy 1.8-as 110 lovas benzines mondeom Zetec motorral(2005ös Faceliftelt). A kérdésem az lenne h miben tér el a 125 lovas Zetectől és hogy valahogy elő lehet-e csalni azt a 15 lovat? Bocs ha hülyeséget kérdeztem Cheesy
Szia!
125 ló a Tiéd, nekem úgy rémlik.(én is nézegettem anno a katalógust)
De ha lovakat akarsz varázsolni, azt úgy hívják, Chip-tunning. Lehetni lehet, bizonyos határokon belül.
Ha gagyi a cucc, onnan látod, egy polcról odaadják, próbáld ki. A profik mérőpaddal előtte leveszik mit tud a moci, és ahhoz a jelleg görbéhez írnak hozzá programot. Igaz, ez legalább 1,5-2 nagyságrenddel magasabb fájdalom-díjért.
Budakalászon van ilyen speckó mérőcske.

(miskolci topikban írtam neked riasztó témára)

Üdv:)
Naplózva
DaviD202
Vendég
« Új hozzászólás #7128 Dátum: 2009.04.20 hétfő, 14:40:51 »

Szia!
125 ló a Tiéd, nekem úgy rémlik.(én is nézegettem anno a katalógust)
De ha lovakat akarsz varázsolni, azt úgy hívják, Chip-tunning. Lehetni lehet, bizonyos határokon belül.
Ha gagyi a cucc, onnan látod, egy polcról odaadják, próbáld ki. A profik mérőpaddal előtte leveszik mit tud a moci, és ahhoz a jelleg görbéhez írnak hozzá programot. Igaz, ez legalább 1,5-2 nagyságrenddel magasabb fájdalom-díjért.
Budakalászon van ilyen speckó mérőcske.

(miskolci topikban írtam neked riasztó témára)

Üdv:)
Rosszul írtam. 2005 csak a forgalomba helyezés. A gyártási év 2004. A forgalmiban 81kW-os a kicsike ami átszámolva 110ló. Szóval még mindig áll a kérdés h valahogy megoldható-e az a +15LE.

(elolvastam a riasztós témát, de egyelőre jegelem azt a projektet. A kettős zár megfelel még 1 ideig smile )


Naplózva
MondESU
Vendég
« Új hozzászólás #7129 Dátum: 2009.04.20 hétfő, 16:04:03 »

Rosszul írtam. 2005 csak a forgalomba helyezés. A gyártási év 2004. A forgalmiban 81kW-os a kicsike ami átszámolva 110ló. Szóval még mindig áll a kérdés h valahogy megoldható-e az a +15LE.
Szia!
+15 ló, sztem minden további nélkül, csak kérdés, mennyit akarsz áldozni erre? Nagy tunning májerek laknak a házunkban, ők a direkt-szűrőre esküsznek, egy 1,6-os fókát mérgesítettek meg, de mi a gondod? Kevésnek találod a jelenlegit? Pedig azt csiripelik város-szerte a verebek, hogy nagyon megy az autód!  eplus2
Druszámmal (Stealt by Miskolc) biztos meg lehetne beszélni egy talit ha ráér, és nála az okos-cuccos, mit látni a motorodból a diagrammokon? Hibakód, stb... help
Főleg, hogy benzinest nem sokat mért, ha jól tudom. (az enyémnek nagyon örült most a télen)  smile
Üdv:)
Naplózva
DaviD202
Vendég
« Új hozzászólás #7130 Dátum: 2009.04.20 hétfő, 18:03:59 »

Szia!
+15 ló, sztem minden további nélkül, csak kérdés, mennyit akarsz áldozni erre? Nagy tunning májerek laknak a házunkban, ők a direkt-szűrőre esküsznek, egy 1,6-os fókát mérgesítettek meg, de mi a gondod? Kevésnek találod a jelenlegit? Pedig azt csiripelik város-szerte a verebek, hogy nagyon megy az autód!  eplus2
Druszámmal (Stealt by Miskolc) biztos meg lehetne beszélni egy talit ha ráér, és nála az okos-cuccos, mit látni a motorodból a diagrammokon? Hibakód, stb... help
Főleg, hogy benzinest nem sokat mért, ha jól tudom. (az enyémnek nagyon örült most a télen)  smile
Üdv:)

Nem megy rosszul a verda, de 1-2 komolyabb előzésnél azért sír azért a kis plusz erőért. Olyan nagy anyagi befektetést most sajnos nem tudok eszközölni mivel építkezünk is és oda is kell a pénz. Meg alapvetően nem nyomom neki mert azért kajálgat rendesen (9-10 városban), de amikor kéne hogy gyorsuljon akkor sajnos hiányzik az a +15 ló (Volt szerencsém a 125lovashoz is).
Viszont nem olyan áron akarom azt a kis + erős h utána 11-12 literrel menjen nekem városban Tongue  Nem tudom h létezik-e ilyen megoldás, de ha igen akkor azt megcsinálnám szívesen  smile
Az okos-cuccos alatt a diagnosztikára gondolsz?  laugh
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7131 Dátum: 2009.04.20 hétfő, 18:10:50 »

Szia!
125 ló a Tiéd, nekem úgy rémlik.(én is nézegettem anno a katalógust)
De ha lovakat akarsz varázsolni, azt úgy hívják, Chip-tunning. Lehetni lehet, bizonyos határokon belül.
Ha gagyi a cucc, onnan látod, egy polcról odaadják, próbáld ki. A profik mérőpaddal előtte leveszik mit tud a moci, és ahhoz a jelleg görbéhez írnak hozzá programot. Igaz, ez legalább 1,5-2 nagyságrenddel magasabb fájdalom-díjért.
Budakalászon van ilyen speckó mérőcske.

(miskolci topikban írtam neked riasztó témára)

Üdv:)

Amiket írsz, az inkább turbó motorokra igaz. Szívónál a chip sokat nem segít.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
MondESU
Vendég
« Új hozzászólás #7132 Dátum: 2009.04.20 hétfő, 18:19:15 »

Amiket írsz, az inkább turbó motorokra igaz. Szívónál a chip sokat nem segít.
Igen a szívómotoroknál nem sokat. Egy turbó lenne a megoldás, de annak minden szempontja, és költsége nem biztos, h megéri. Lásd, az én Mondeóm. (Bár lehet lóerőt varázsolni bele, de előzésnél nem sokat jelent.)
Hiába 145 lovas, egy kisebb teljesítményű cr-s dízel parton felfelé lehagy nyomatékból. Gödöllőnél egy Fusion 1,6 TDCi szépen elhúzott csendben...nekem 122-ig megy a 3.ik, de utána jön a 4, és nyomatékszegénység lép fel, itt nincs is miről tovább beszélni. A fordulatom pont olyan 3200rpm-re érkezik, amíg a cr-es autónál nem is kell váltani.
De tisztában vagyok vele mit "tud" az autóm, ehhez választok vezetési stílust.
Üdv:)
Naplózva
MondESU
Vendég
« Új hozzászólás #7133 Dátum: 2009.04.20 hétfő, 18:25:29 »

Nem megy rosszul a verda, de 1-2 komolyabb előzésnél azért sír azért a kis plusz erőért. Olyan nagy anyagi befektetést most sajnos nem tudok eszközölni mivel építkezünk is és oda is kell a pénz. Meg alapvetően nem nyomom neki mert azért kajálgat rendesen (9-10 városban), de amikor kéne hogy gyorsuljon akkor sajnos hiányzik az a +15 ló (Volt szerencsém a 125lovashoz is).
Viszont nem olyan áron akarom azt a kis + erős h utána 11-12 literrel menjen nekem városban Tongue  Nem tudom h létezik-e ilyen megoldás, de ha igen akkor azt megcsinálnám szívesen  smile
Az okos-cuccos alatt a diagnosztikára gondolsz?  laugh
Szia!
Benyás Mondeóval azért nem gyorsulgat akkorát az emberfia, ha csak nincs két cillinderrel több, és még legalább fél lityivel több űrtartalom. A tuti 3.0i
Arra jó a "mi" Mondeónk, hogy kényelmesen eljuss a-b-be, meredek előzést ne vállalgass. Arra ez nem jó.
(engem egy gömbölű mutyuki tréfált meg állóhelyzetből gyorsulni, mire 3.-at váltottam már jött vissza szemből.)
Olyan megoldás, hogy menjen is, és ne fogyasszon sokat... szomoru1 Azt úgy hívják, TDCi. Lehetőleg 2,2 QJBB. Az már merga kergető.

Okos cuccos: igen, a diag.  eljen
Kérdezd meg Druszámat, mikor vállalna ilyet, de szokott nyílt napokat tartani a Cora-nál...nem tőlem tudod!  eplus2
Üdv:)
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #7134 Dátum: 2009.04.20 hétfő, 19:07:05 »

Felejtős ez a szívó benya tuning. Méghogy 15LE. Tudod mennyit kell áldoznod ilyen pici teljesítményért. Én off autót tuningolt(buzuki)
Kapott komplett hengerfej tuningot(ki lett nagyobbítva a szívó és kipuff csatorna) másik vezérműtengely, könnyitett lendkerék, rövidebb váltó, katalizátor ki, nagyobb átmérőjű kipuff rendszer, emelt üzemanyag nyomás, ja és a végén megfejeltük egy kis NOS-sal eplus2.
Az a baj a tieddel hogy nagyon sok píz kell hozzá. inkább add el és vegyél egy ST220-at. ha azt szeretnéd, hogy jobban menjen.
Itt az egyik ügyfelem fokája ez egy picit meg van hergelve hehe

Ezen hengerenkénti pillangószelep van és egy írható kopjuter, talán MOTECH
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #7135 Dátum: 2009.04.20 hétfő, 20:42:04 »

Igen a szívómotoroknál nem sokat. Egy turbó lenne a megoldás, de annak minden szempontja, és költsége nem biztos, h megéri. Lásd, az én Mondeóm. (Bár lehet lóerőt varázsolni bele, de előzésnél nem sokat jelent.)
Hiába 145 lovas, egy kisebb teljesítményű cr-s dízel parton felfelé lehagy nyomatékból. Gödöllőnél egy Fusion 1,6 TDCi szépen elhúzott csendben...nekem 122-ig megy a 3.ik, de utána jön a 4, és nyomatékszegénység lép fel, itt nincs is miről tovább beszélni. A fordulatom pont olyan 3200rpm-re érkezik, amíg a cr-es autónál nem is kell váltani.
De tisztában vagyok vele mit "tud" az autóm, ehhez választok vezetési stílust.
Üdv:)

Azért ez szerintem nem egészen így van. Mivel benyás, így jobban lehet pörgetni, és ha tiltásig teszed akkor oda esik vissza ahol leadja a lóerőt. 122 a hármas? Óra szerint? Mert nekem is 2.0 van, igaz nem fészliftes, de óra szerint 140ig megy ami GPS szerint 130lehet kb. Az "emelkedőn" lehet igazad van,de amúgy nem hiszem hogy rosszabbul menne mint egy 2.0 Tdci. Csak ezt pörgetni kell. Smiley
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7136 Dátum: 2009.04.20 hétfő, 20:46:41 »

Azért ez szerintem nem egészen így van. Mivel benyás, így jobban lehet pörgetni, és ha tiltásig teszed akkor oda esik vissza ahol leadja a lóerőt. 122 a hármas? Óra szerint? Mert nekem is 2.0 van, igaz nem fészliftes, de óra szerint 140ig megy ami GPS szerint 130lehet kb. Az "emelkedőn" lehet igazad van,de amúgy nem hiszem hogy rosszabbul menne mint egy 2.0 Tdci. Csak ezt pörgetni kell. Smiley

Sima úton a 2.0i és 2.0 tdci gyorsulása szinte teljesen ugyanaz. Emelkedőn a tdci-vel meg lehet kergetnei a 3 literes (szívó) benzinmotorokat is.
Ott nem ellenfél a 2.0i. Tehát ott nem rosszabbul, hanem sokkal rosszabbul megy.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #7137 Dátum: 2009.04.20 hétfő, 20:49:47 »

Sima úton a 2.0i és 2.0 tdci gyorsulása szinte teljesen ugyanaz. Emelkedőn a tdci-vel meg lehet kergetnei a 3 literes (szívó) benzinmotorokat is.
Ott nem ellenfél a 2.0i. Tehát ott nem rosszabbul, hanem sokkal rosszabbul megy.

Mint már írtam is: Az "emelkedőn" lehet igazad van...

DE: de amúgy nem hiszem hogy rosszabbul menne mint egy 2.0 Tdci...

érti?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #7138 Dátum: 2009.04.20 hétfő, 20:51:16 »

Mint már írtam is: Az "emelkedőn" lehet igazad van...

DE: de amúgy nem hiszem hogy rosszabbul menne mint egy 2.0 Tdci...

érti?
szerintem jobban megy a benyás, de érzetre a dizli jobb. Mikor nyakonvág a turbó az zsííííííííííííííííííííííííííírrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #7139 Dátum: 2009.04.20 hétfő, 20:53:12 »

szerintem jobban megy a benyás...

Ezt már le se mertem írni,mert benzin-dízel vitát gerjesztenék. eplus2
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #7140 Dátum: 2009.04.20 hétfő, 20:56:16 »

szerintem jobban megy a benyás, de érzetre a dizli jobb. Mikor nyakonvág a turbó az zsííííííííííííííííííííííííííírrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
inkább élvezetesebb a benya, nem?
a dízel meg egyszerűen odabasz, ha azt akarod
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #7141 Dátum: 2009.04.20 hétfő, 20:59:47 »

inkább élvezetesebb a benya, nem?
a dízel meg egyszerűen oda***, ha azt akarod
én elöször egy benyás 3ast vezettem. a cimbimnek az van egyik reggel mentem velem be a melóba (xenont raktam bele). Akkor tetszett meg a kocsi. Akkor még egy 5ös bömim volt. Le akartam cserélni mert sokat evett. Azt gondoltam milyen zsír lehet a dízel.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #7142 Dátum: 2009.04.20 hétfő, 21:03:18 »

Azt gondoltam milyen zsír lehet a dízel.

a folytatás az, ami kihallatszik a mondatból vagy jön majd a folytatás? Cheesy
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #7143 Dátum: 2009.04.20 hétfő, 21:26:05 »

Akinek benyása van és azt szeretné hogy jobb legyen annak egy ilyenre van szüksége.
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #7144 Dátum: 2009.04.20 hétfő, 21:26:37 »

a folytatás az, ami kihallatszik a mondatból vagy jön majd a folytatás? Cheesy

Szerintem ami kihallatszik. nyes

Amúgy mennyi egy Tdci végsebessége? GPS szerint.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7145 Dátum: 2009.04.20 hétfő, 21:27:10 »

Akinek benyása van és azt szeretné hogy jobb legyen annak egy ilyenre van szüksége.
[img width=449 height=600]http://www.bigccracing.com/userfiles/image/DSC00228.bmp
Mi ez ? búgócsiga? taps eplus2 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #7146 Dátum: 2009.04.20 hétfő, 21:27:39 »

Akinek benyása van és azt szeretné hogy jobb legyen annak egy ilyenre van szüksége.
http://www.bigccracing.com/userfiles/image/DSC00228.bmp
meg még 1M-ra, hogy a motor alkatrészeit kicserélje valami strapabíróbbra  wow1
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #7147 Dátum: 2009.04.20 hétfő, 21:29:16 »

Szerintem ami kihallatszik. nyes

Amúgy mennyi egy Tdci végsebessége? GPS szerint.
én 220 at mentem or a szerint, GPS szerint 200, De visszanéztem az utvonalamat és a nyomkövetőm szerint 198km/o volt.
3man ültünk benne teli csomival
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #7148 Dátum: 2009.04.20 hétfő, 21:31:52 »

meg még 1M-ra, hogy a motor alkatrészeit kicserélje valami strapabíróbbra  wow1
az a minimum.
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #7149 Dátum: 2009.04.20 hétfő, 21:32:04 »

én 220 at mentem or a szerint, GPS szerint 200, De visszanéztem az utvonalamat és a nyomkövetőm szerint 198km/o volt.
3man ültünk benne teli csomival

Az elég kevésnek tünik. Másnak is annyit megy?

Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Oldalak: 1 ... 136 137 138 139 140 141 142 [143] 144 145 146 147 148 149 150 ... 188   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.042 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.