Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:18:18 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 141 142 143 144 145 146 147 [148] 149 150 151 152 153 154 155 ... 188   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Tuning  (Megtekintve 2698939 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
takee
Vendég
« Új hozzászólás #7350 Dátum: 2009.07.14 kedd, 20:55:55 »

azt mondta hogy 10%-ot minden gond nélkül simán....

És mennyi pénzért?
Engem mondjuk 15% jobban érdekelne.

Konkrétan 171-ből 190 lovat és 220Nm-ből 250-et szeretnék faragtatni. Ez megoldható? Ez kb. 13%

Rákérdeznél erre pontosan? Helyileg hol van a srác? Kontaktot is tudsz majd adni, ha úgy alakul?

Köszi.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7351 Dátum: 2009.07.14 kedd, 20:57:51 »

Ha valaki azt hiszi hogy a BMW nem tud elromlani az ébredjen fel.... eplus2  csak ott mások a szerelési költségek ennyi...
tegnap előtt beálltam egy vizsgasorra hogy lekalibráljam erre odajön a zöldkártyás srác ha csináljon meg gyors egy BMW-t (2 éves nemirom milyen, lényegtelen) ....beleül berakja a kulcsot, nyomja a START gombot, de BMW-nk többet nem indult el, becsuktuk az ajtót is, mert ez a *** autó akkor sem indul el ha nyitva a vezető ajtó, de ugyse.....fél órát szenvedtek vele és feladták.....ennyi...
Haverom 530d-je 2,5 éves autó, finoman fogalamazok, SZÉTHULLOTT.....turbó,porlasztók,nagynyomású,kuplung....és a finom dolgok: kerékdőlés állitó szenzor ----> 200.000ft darabja.....hát aszonta rohadjon meg zabálja le a gumit inkább....2-dik garnitúrát járja... eplus2

2 hónapja sincs vettünk egy vadi uj mercedes-t (lényegtelen milyen)....5000km-nél szétment a kormány-összekötő...nevetséges...

örüljetek hogy fordotok van és olcsó bele minden.....
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7352 Dátum: 2009.07.14 kedd, 21:00:54 »

akit érdekel ez a chiptuning dolog az irjon privibe és ott megbeszélünk mindent....
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #7353 Dátum: 2009.07.14 kedd, 21:09:02 »

Ha valaki azt hiszi hogy a BMW nem tud elromlani az ébredjen fel.... eplus2  csak ott mások a szerelési költségek ennyi...
tegnap előtt beálltam egy vizsgasorra hogy lekalibráljam erre odajön a zöldkártyás srác ha csináljon meg gyors egy BMW-t (2 éves nemirom milyen, lényegtelen) ....beleül berakja a kulcsot, nyomja a START gombot, de BMW-nk többet nem indult el, becsuktuk az ajtót is, mert ez a *** autó akkor sem indul el ha nyitva a vezető ajtó, de ugyse.....fél órát szenvedtek vele és feladták.....ennyi...
Haverom 530d-je 2,5 éves autó, finoman fogalamazok, SZÉTHULLOTT.....turbó,porlasztók,nagynyomású,kuplung....és a finom dolgok: kerékdőlés állitó szenzor ----> 200.000ft darabja.....hát aszonta rohadjon meg zabálja le a gumit inkább....2-dik garnitúrát járja... eplus2

2 hónapja sincs vettünk egy vadi uj mercedes-t (lényegtelen milyen)....5000km-nél szétment a kormány-összekötő...nevetséges...

örüljetek hogy fordotok van és olcsó bele minden.....

Hát én ezért nem is vennék 2000nél fiatalabb autót. Sőt inkább minél öregebb, annál megbízhatóbb (full felújítás után). A manapság gyártott autókra egy szó tökéletesen igaz: kommersz. És szerintem ez ártól, kategóriától független.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Gabo
Vendég
« Új hozzászólás #7354 Dátum: 2009.07.14 kedd, 21:15:55 »

Én chiptuningos tdci-t eddig egyet láttam jót. Az st220-é (vagy mi a nick neve) volt. Annak a motornak szép hangja volt.

Szerintem ezek a tdci motorok már alapból a kihegyezett kategóriába tartoznak, szóval Én nem (mernék) hozzá nyúlni.

Pl. SGabó tdci-je (2.2-es) olyan hangú lett, mintha kalapácsokkal ütögetnék a motort, aról nem is beszélve, hogy a menetteljesítményei sem voltak meggyőzők.

Gondolj bele, hogy az EGR, turbócsövek már a mostani nyomásértékekeket sem bírják hosszú távon...
Mások szóltak, hogy milyen hülyeségeket írogatsz. Igazuk van. Ha tudnád hogy a klímakuplung volt az a csattogó hang, nem motort írnál. Ha nem mentél az autóval, ne nyilváníts véleményt. ST220 még nem volt elöttem, de st200-as sem. 120.000 van a kocsiban, egy turbócső repedés volt az összes motorikus hiba. Stealt kocsijáb0n 160.000. A progi az én kocsimra lett beállítva. Zsoel elkérte az én programomat, betette a saját kocsijába. Kérdezd meg mi lett az eredménye. Én 5x vittem vissza a kocsit beállítani. mellesleg ezzel is foglalkozom (programozás). Erről ennyit. Elmentem szabira 4 hétre. Legyetek jók.
Naplózva
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #7355 Dátum: 2009.07.14 kedd, 22:19:22 »

mindnek az a baja, hogy dízel. nem akarok vitát nyitni a benya vs. dizel ből.
nem akarok reklámozni de nézz ITT körbe.

Tudom,h az összes mai dizel egy ***, de én ezt mérlegeltem, mielött megvettem, igy csak bizom a szerencsében,h nem lesz vele gond!
De azért érdekel mi ez a link!!!! PÜ-ben elküldöd?
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #7356 Dátum: 2009.07.14 kedd, 22:20:54 »

Tudom,h az összes mai dizel egy ***, de én ezt mérlegeltem, mielött megvettem, igy csak bizom a szerencsében,h nem lesz vele gond!
De azért érdekel mi ez a link!!!! PÜ-ben elküldöd?
persze elküldöm
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7357 Dátum: 2009.07.14 kedd, 22:44:26 »

persze elküldöm

nekem is  vigyor3  worship worship worship
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7358 Dátum: 2009.07.14 kedd, 22:44:52 »

Tudom,h az összes mai dizel egy ***, de én ezt mérlegeltem, mielött megvettem, igy csak bizom a szerencsében,h nem lesz vele gond!
De azért érdekel mi ez a link!!!! PÜ-ben elküldöd?

ennek semmi koze a szerencsehez  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
RDS
Vendég
« Új hozzászólás #7359 Dátum: 2009.07.21 kedd, 21:28:39 »

Hello!

Kis segítségre lenne szűkségem!

Hol lehet venni olyan hátsó dobot, aminek maximum csak halk duruzsoló hangja van, de pl menet közben nem szól, csak alapjáraton. Vagy esetleg oldjam meg a gyári dobbal?

Egy MKIII as benzinesem van, 1.8-as, szeretném elosztani a kipufot Y -ba. Gondolom ez esetben 2db hátsó dob kell...

pls help!
Naplózva
gravitydave
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1002



« Új hozzászólás #7360 Dátum: 2009.07.21 kedd, 22:02:55 »

Hello!

Kis segítségre lenne szűkségem!

Hol lehet venni olyan hátsó dobot, aminek maximum csak halk duruzsoló hangja van, de pl menet közben nem szól, csak alapjáraton. Vagy esetleg oldjam meg a gyári dobbal?

Egy MKIII as benzinesem van, 1.8-as, szeretném elosztani a kipufot Y -ba. Gondolom ez esetben 2db hátsó dob kell...

pls help!

PRC KIPUFOGÓTECHNIKA KOSSUTH L U.39 2340 KISKUNLACHÁZA, PEST MEGYE Telefon: 24/430-443 Fax: 24/430-443  GEO: 47.187545, 19.002181
   Honlap: www.prc.hu

 en itt lattam egy mk2 es mondit nagyonszepen atalakitva!  wow1 allitolag az egyik ott dolgozo embere volt!
kerdes mennyiert keszitik el!
amugy az utobbi 10 evben naluk javittatom az osszes kipufogos bajomat! mert jok es jo aron dolgoznak! worship
a honlapjuk nem mukodik vmiert!
Naplózva

2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
MaxFecky
Vendég
« Új hozzászólás #7361 Dátum: 2009.07.22 szerda, 09:12:25 »

Hello!

Kis segítségre lenne szűkségem!

Hol lehet venni olyan hátsó dobot, aminek maximum csak halk duruzsoló hangja van, de pl menet közben nem szól, csak alapjáraton. Vagy esetleg oldjam meg a gyári dobbal?

Egy MKIII as benzinesem van, 1.8-as, szeretném elosztani a kipufot Y -ba. Gondolom ez esetben 2db hátsó dob kell...

pls help!

Szia!

Nekem Mk2-m (1.8i) van két sportdobbal, viszonylag csendes, de szép duruzsulós! Nem zavar menet közben, de mégis hallom, hogy jár a motor, inkább amikor húz akkor van erőteljesebb hangja. Igen, Y-al van elosztva! Abban sajna nem tudok segíteni, hogy hol csinálnak igényes és olcsó munkát, mert így vettem a mondit! De egy képet azért tolok róla:
« Utoljára szerkesztve: 2009.07.22 szerda, 09:16:47 írta MaxFecky » Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #7362 Dátum: 2009.07.22 szerda, 09:23:29 »

Szia!

Nekem Mk2-m (1.8i) van két sportdobbal, viszonylag csendes, de szép duruzsulós! Nem zavar menet közben, de mégis hallom, hogy jár a motor, inkább amikor húz akkor van erőteljesebb hangja. Igen, Y-al van elosztva! Abban sajna nem tudok segíteni, hogy hol csinálnak igényes és olcsó munkát, mert így vettem a mondit! De egy képet azért tolok róla:
http://static.fotoalbum.hu/picturezoom/2009/07-22/maxfecky/Fot005_090739.jpg

Szia!

A kinyúlt macsek is hozzá volt?
« Utoljára szerkesztve: 2009.07.22 szerda, 09:46:38 írta mACSman » Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #7363 Dátum: 2009.07.22 szerda, 09:24:16 »

Lehet hogy az dorombol olyan szépen?
Naplózva
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #7364 Dátum: 2009.07.22 szerda, 09:40:24 »

Szia!

Nekem Mk2-m (1.8i) van két sportdobbal, viszonylag csendes, de szép duruzsulós! Nem zavar menet közben, de mégis hallom, hogy jár a motor, inkább amikor húz akkor van erőteljesebb hangja. Igen, Y-al van elosztva! Abban sajna nem tudok segíteni, hogy hol csinálnak igényes és olcsó munkát, mert így vettem az mondit! De egy képet azért tolok róla:
http://static.fotoalbum.hu/picturezoom/2009/07-22/maxfecky/Fot005_090739.jpg
Helló!!!

NEkem 2.0 van dupla kipufogóval. Én csináltattam tavaly decemberben 75 pénz környékén. Nagyon igényesen lett megcsinálva. Szinte semmi hagja nincs, csak ha odalépek. Akkor is szolidabb, de tekintélytparancsoló.  hehe .
A Fogarasi és a Gvadányi sarkán csináltattam, de én nagyon meg vagyok vele elégedve
« Utoljára szerkesztve: 2009.07.22 szerda, 09:46:13 írta mACSman » Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #7365 Dátum: 2009.07.22 szerda, 09:52:29 »

http://kocsi.zseby1984.fotoalbum.hu/viewlarge/pictureid/7618949
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
RDS
Vendég
« Új hozzászólás #7366 Dátum: 2009.07.22 szerda, 16:52:40 »

Helló!!!

NEkem 2.0 van dupla kipufogóval. Én csináltattam tavaly decemberben 75 pénz környékén. Nagyon igényesen lett megcsinálva. Szinte semmi hagja nincs, csak ha odalépek. Akkor is szolidabb, de tekintélytparancsoló.  hehe .
A Fogarasi és a Gvadányi sarkán csináltattam, de én nagyon meg vagyok vele elégedve

KÖSZI SZÉPEN MINDENKINEK
Naplózva
RDS
Vendég
« Új hozzászólás #7367 Dátum: 2009.07.22 szerda, 16:57:03 »

...és még egy kérdés!

MKIII 1.8 -as benzines motorokon (CHBA... 125LE) milyen teljesítménynövelés lehetséges? Mit érdemes csinálni vele? Direktszűrőt pl nem akarok...

 smile
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #7368 Dátum: 2009.07.22 szerda, 17:29:50 »

...és még egy kérdés!

MKIII 1.8 -as benzines motorokon (CHBA... 125LE) milyen teljesítménynövelés lehetséges?

Autó elad, vesz helyette ST220.
A lökettérfogatot csak egy dolog tudja pótolni. A lökettérfogat. (meg néha a turbó, de az csak egy bizonyos szintig)

Chip-pel +10% garantált. 60e az ára kb. integet2
Naplózva
RDS
Vendég
« Új hozzászólás #7369 Dátum: 2009.07.22 szerda, 17:40:12 »

Autó elad, vesz helyette ST220.
A lökettérfogatot csak egy dolog tudja pótolni. A lökettérfogat. (meg néha a turbó, de az csak egy bizonyos szintig)

Chip-pel +10% garantált. 60e az ára kb. integet2

Köszi. Nem tervezem eladni!  action

A chip -ről mi a vélemény? Érdemes? 60.000 pénz sok érte, nekem annyit nem ér... sztem 10%...
Amúgy teljesen egyet értek a lökettérfogattal kapcsolatban.  worship
Naplózva
MaxFecky
Vendég
« Új hozzászólás #7370 Dátum: 2009.07.22 szerda, 19:54:39 »

Szia!

A kinyúlt macsek is hozzá volt?

Az nem kinyúlt, csak alszik!  eplus2
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #7371 Dátum: 2009.07.22 szerda, 20:10:00 »

Az nem kinyúlt, csak alszik!  eplus2

Sziauuu!

Tudtam én, csak úgy kínálkozott.... mert írtad, hogy a kipufogó kellemes morgó hangot ad .... hát látom ott egy macsek, amelyik befészkelte magát, és ami kellemes doromboló hangot is tud hallatni. Egy ilyen hanggenerátor igazán tudja melengetni az ember szívét.

Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #7372 Dátum: 2009.07.23 csütörtök, 17:51:18 »

Mi van a Zsirivel? Nagyon eltűnt.
Jelen!  integet2
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7373 Dátum: 2009.07.23 csütörtök, 18:57:30 »

Jelen!  integet2

Örülünk vala!
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #7374 Dátum: 2009.07.26 vasárnap, 23:47:44 »

...és még egy kérdés!

MKIII 1.8 -as benzines motorokon (CHBA... 125LE) milyen teljesítménynövelés lehetséges? Mit érdemes csinálni vele? Direktszűrőt pl nem akarok...

 smile


Komplett kipuff-rendszer (leömlőkkel együtt), sportlégszűrő (jó a direkt, megfelelő hőpajzzsal és egy cső felvezetésével a lökhárító beömlőjétől) aztán egy jó program. Bár még programozás előtt nemártana némi hengerfejmegmunkálás és vezérműtengelymódosítások, esetleg másik szívósor (roby666 rs1800 szívósort pakolt az 1,8-asára, el van tűnve, pedig kíváncsi lennék, hogy áll a gépe). Na ezt már meg lehetne érezni. 300.000ből szerintem simán meglenne (persze pl nem a legdrágább helyekre kell vinni). Kb 160 pacit ki lehetne hozni szerintem.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Sipi80
Vendég
« Új hozzászólás #7375 Dátum: 2009.08.05 szerda, 06:18:52 »

Sziasztok!

Még új vagyok itt. Vettem egy 1997 évjáratú Mondeot 1,8 benzín 112 Le.
Szeretnék belőle kihozni normális ráfordítással plusz lóerőket.
Kérdésem a következő:
A kipufogó amúgy is cserére szorulna, mit ajánlotok?
Sportlégszűrőt érdemes -e , illetve van-e hozzá?
Chip tuning létezik-e hozzá, vagy valami vezérlésmódosító?

Előre is köszönöm.  worship
Naplózva
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #7376 Dátum: 2009.08.06 csütörtök, 15:44:54 »

Sziasztok!

Még új vagyok itt. Vettem egy 1997 évjáratú Mondeot 1,8 benzín 112 Le.
Szeretnék belőle kihozni normális ráfordítással plusz lóerőket.
Kérdésem a következő:
A kipufogó amúgy is cserére szorulna, mit ajánlotok?
Sportlégszűrőt érdemes -e , illetve van-e hozzá?
Chip tuning létezik-e hozzá, vagy valami vezérlésmódosító?

Előre is köszönöm.  worship

Biztos lehet. itt egy pl link, bár e témáról semmit se tudok: http://www.mtuning.hu/ford.html
Naplózva

MKI 2.0i
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #7377 Dátum: 2009.08.06 csütörtök, 17:41:17 »

Sziasztok!

Még új vagyok itt. Vettem egy 1997 évjáratú Mondeot 1,8 benzín 112 Le.
Szeretnék belőle kihozni normális ráfordítással plusz lóerőket.
Kérdésem a következő:
A kipufogó amúgy is cserére szorulna, mit ajánlotok?
Sportlégszűrőt érdemes -e , illetve van-e hozzá?
Chip tuning létezik-e hozzá, vagy valami vezérlésmódosító?

Előre is köszönöm.  worship


A legolcsóbb és leggazdaságosabb megoldás, ha V6-ost veszel Smiley De mostmár mindegy.

Kipufogó: dobj alá egyedi rendszert, ha érdekel ez a megoldás (nem éppen olcsó...), tudok ajánlani egy szakit, aki nagyon érti a dolgát, és jó áron dolgozik. -> http://performancekipufogo.hu/

Sportlégszűrő érdemes, de nem feltétlen kell márkás, típusspecifikus méregdrágát venni szerintem.

Csiptuning: Ehhez még nemárt egyéb módosításokat csinálni, hogy igazán legyne értelme programozni.

Ha pár hozzászólással visszaolvasol, pont ezzel kapcsolatban már voltak hozzászólások.

Mindenesetre, ha érezhető plusz lóerőket szeretnél kihozni, elég mélyre kell nyúlni a zsebedben, és nembiztos, hogy egy V6-ot le tudsz majd nyomni, ellenben a fogyazstásod több is lehet nála.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

bzs
Vendég
« Új hozzászólás #7378 Dátum: 2009.08.06 csütörtök, 19:07:13 »

Szia!
Teljesen egyetértek a véleményedel. Én speciel mindig is fordos voltam,mikor anno elkezdtem mindenki mondta milyen hülye vagy *** fordot vettél, nekem mindig bejöttek. Igazából kis oda figyeléssel és karbantartással rendbe tarthatok és szerelésük könyen elsajátitható. Büszke voltam a saját mk2-es fiestámra amikkor a mo-on 200-ig birtam a bömösel az meg csak leset mi ez a *** ami igy megy, de örmöm és a sok munkám amit belefecöltem nem sokáig tartott, az átépitést követöen 1évre ellopták. De most is van egy fiestám és 1hónapja vettem egy mondeot.
A fiestáról annyit 20000ft -ért vettem, akitől vettem azt mondta motort kell cserélni , hát 3napalatt megcsináltam nem cseréltem motort és már 4éve hajtom a párommal. De kellett egy nagy autó és a mondeó mindig is tetszet,mert fordnál jobb csak ford lehet.

Üdv:bzs

Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #7379 Dátum: 2009.08.29 szombat, 09:39:39 »

Mások szóltak, hogy milyen hülyeségeket írogatsz. Igazuk van. Ha tudnád hogy a klímakuplung volt az a csattogó hang, nem motort írnál. Ha nem mentél az autóval, ne nyilváníts véleményt. ST220 még nem volt elöttem, de st200-as sem. 120.000 van a kocsiban, egy turbócső repedés volt az összes motorikus hiba. Stealt kocsijáb0n 160.000. A progi az én kocsimra lett beállítva. Zsoel elkérte az én programomat, betette a saját kocsijába. Kérdezd meg mi lett az eredménye. Én 5x vittem vissza a kocsit beállítani. mellesleg ezzel is foglalkozom (programozás). Erről ennyit. Elmentem szabira 4 hétre. Legyetek jók.

Na véletlenül akadtam bele a válaszodba.

Szóval nem tudom, hogy a klímkuplung milyen összefüggésben van a gázadással, ugyanis a Te autódnak gázadásra egyre randább hagja lett.

Mellettem állt egy meghatározó klubtag (nem mondom meg ki), aki szintén nagyot nézett, amikor elmentél mellettünk, természetesen Ő is kifejtette a nem tetszését.

Szóval ilyen randa hangú tdci-t csak szétgyilkolt Transitnál hallottam. És ha ráadásul ezzel foglalkozol, akkor mégrosszabb...  szomoru1
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #7380 Dátum: 2009.09.18 péntek, 00:07:50 »

Na véletlenül akadtam bele a válaszodba.

Szóval nem tudom, hogy a klímkuplung milyen összefüggésben van a gázadással, ugyanis a Te autódnak gázadásra egyre randább hagja lett.

Mellettem állt egy meghatározó klubtag (nem mondom meg ki), aki szintén nagyot nézett, amikor elmentél mellettünk, természetesen Ő is kifejtette a nem tetszését.

Szóval ilyen randa hangú tdci-t csak szétgyilkolt Transitnál hallottam. És ha ráadásul ezzel foglalkozol, akkor mégrosszabb...  szomoru1
Tudod mi a különbség egy hideg és egy meleg motor hagja közt? Ha neked nem is kell tudni, de a "forum meg nem nevezett meghatározó klubtagjának" illet volna tudnia ha már vette a bátorságot hogy véleményt merjen mondani róla. Amikor te  hallottad akkor Gabo hideg motorral érkezett pár kilométerről. Egyébként Gabo gépét brahiból tegnap mértem. Nem azért mert baj volt vele hanem azért mert pont nálam volt a cucc és jó néha kontrol mérést csinálni.
Megnyugtatásként:
a.) Melegen gyönyörű egésséges hangja van, hidegen ugyanúgy ronda mint a pl a tiednek akár, mert hidegen az összes TDCi egy rekedt fazék.
b.) Csúcs, turbo is rendben vannak, tehát nem eszetlenül chippelték neki (hozzá teszem hogy szerintem az ő gépe a legjobban megirt szoftver chippü TDCi mondeo.
c.)A klimakuplung nála 1 másodpercenként küldte az impulzust ki-be amitől te ott a klimakuplung hagját hallotad (egyébként ehhez a gázt kellett kicsit utántölteni hogy elmúljon neki)
c.) Én óvatósabb lennék helyedben a kinyilatkozásokkal mert nem biztos, hogy mindig rendelkezel minden információval.

 wave

Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #7381 Dátum: 2009.09.18 péntek, 19:03:58 »

aki tuingolt dizelel jár az mit tankol?
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
mACSman
Vendég
« Új hozzászólás #7382 Dátum: 2009.09.18 péntek, 19:05:17 »

aki tuingolt dizelel jár az mit tankol?
Gázolajat.  Wink
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #7383 Dátum: 2009.09.18 péntek, 19:08:20 »

Gázolajat.  Wink
Wink nyilván Wink de prémiumot? vagy sima legolcsóbbat+adalék?
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
mACSman
Vendég
« Új hozzászólás #7384 Dátum: 2009.09.18 péntek, 19:34:09 »

Wink nyilván Wink de prémiumot? vagy sima legolcsóbbat+adalék?
Nagyon olcsót nyilván nem, de a jó minőséget a chip nélküli is meghálálja.  eljen
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #7385 Dátum: 2009.09.18 péntek, 19:35:46 »

Nagyon olcsót nyilván nem, de a jó minőséget a chip nélküli is meghálálja.  eljen
eljen
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7386 Dátum: 2009.09.18 péntek, 21:25:14 »

Ugyanazt amit előtte...
Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #7387 Dátum: 2009.09.22 kedd, 10:17:40 »

aki tuingolt dizelel jár az mit tankol?
Gázolajat+ metabondot minden tankolásnál, 10-20ml-t.  Wink
Naplózva
xabey
Vendég
« Új hozzászólás #7388 Dátum: 2009.09.26 szombat, 13:29:38 »

aki tuingolt dizelel jár az mit tankol?

nekem pl az omw-t szereti legjobban. shellel már volt bajom, valamiért nem komálja, amig gyengelkedtek a porlasztoim, addig is a shell tankolas utan hanytak be, most ujak vannak benne, de igy sem az igazi vele. de chip előtt is az omw volt a legjobb. de ezt autoja valogatja. occo kuton sosem tankolok
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #7389 Dátum: 2009.09.26 szombat, 14:06:47 »

nekem pl az omw-t szereti legjobban. shellel már volt bajom, valamiért nem komálja, amig gyengelkedtek a porlasztoim, addig is a shell tankolas utan hanytak be, most ujak vannak benne, de igy sem az igazi vele. de chip előtt is az omw volt a legjobb. de ezt autoja valogatja. occo kuton sosem tankolok

Nekem a Shell gázolajtól tönkrement 1db 1.8TD adagolóm, és 2db TDDi adagolóm. Smiley Viszont a TDCi 220e km ment le vele a gyári porlasztóin. Úgyhogy mindenki azt szűr le ebből, amit akar. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #7390 Dátum: 2009.10.18 vasárnap, 20:30:56 »

Fusim,

Extra ötlet a verdádba...
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #7391 Dátum: 2009.10.18 vasárnap, 20:54:15 »

loller  vigyor3 vigyor3
"the mechanism isnt exactly nice, its notchy and stiff but what do you expect from ford lol."
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #7392 Dátum: 2009.10.20 kedd, 19:20:09 »


Azért a 90 fokban döntve berakott AWS kicsit erős....
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #7393 Dátum: 2009.10.20 kedd, 19:24:32 »

Azért a 90 fokban döntve berakott AWS kicsit erős....
néztem én is, de jóval nagyobbnak tűnik, mint az egérmozi, nem?  fejvakaras
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #7394 Dátum: 2009.10.20 kedd, 19:35:06 »

néztem én is, de jóval nagyobbnak tűnik, mint az egérmozi, nem?  fejvakaras


Szerintem ugyan akkora.

Naplózva
mittoodomain
Vendég
« Új hozzászólás #7395 Dátum: 2009.10.22 csütörtök, 12:23:18 »

Na ebbe vajon milyen tuningot nyomtak?


http://videa.hu/videok/jarmuvek/vonat-seb_-574.8-kmph-gyors-GXXnDVdGKNAes40p
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #7396 Dátum: 2009.10.22 csütörtök, 12:39:14 »

a sokkal érdekesebb dolog a pálya minősége  szomoru1
Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #7397 Dátum: 2009.10.22 csütörtök, 18:05:07 »

Sima chiptuning  hehe! Folyamatosan nyomták a friss drivert a szakik a szgépen.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #7398 Dátum: 2009.11.06 péntek, 00:38:22 »

Ültetőrugóból ár-érték arányban milyet érdemes venni? FK? 3,5-4 centiben gondolkodok.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

takee
Vendég
« Új hozzászólás #7399 Dátum: 2009.11.06 péntek, 08:20:51 »

Ültetőrugóból ár-érték arányban milyet érdemes venni? FK? 3,5-4 centiben gondolkodok.

FK automotive kiindulási alapnak jó.  Eibach lenne az igazi, de ekkora értékű autóba pazarlás lenne.....
Naplózva
Oldalak: 1 ... 141 142 143 144 145 146 147 [148] 149 150 151 152 153 154 155 ... 188   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.041 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.