Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:17:15
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Tuning
Oldalak:
1
...
156
157
158
159
160
161
162
[
163
]
164
165
166
167
168
169
170
...
188
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Tuning (Megtekintve 2698929 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
Murmucka
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5488
E!
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8100 Dátum:
2011.10.20 csütörtök, 07:43:42 »
Idézetet írta: tome02 - 2011.10.19 szerda, 23:13:29
Helló. Nem tudtok vmit hogy mit lehetne kezdeni a MKIV 2.0 tdci 115LE mondeóval?
A suzuki után megváltás az tény... Nyomatékosabb meg minden, de úgy vettem észre hogy volt olyan helyzet amit azzal könnyebb volt orvosolni. Lehet csak az elektromos gáz miatt,
vagy lehet a sújtöbblet.
Suzuki >> 980kg > 93LE
Mondeo >> 1500kg > 115LE
Most tényleg nem tudom eldönteni hogy jobban vagy ***abbul megy mint az ignis de szeretnék kezdeni vele valamit. Az ignis 1 idegbeteg állat volt ehhez képest... Abban érezted a sebességet XD Kevés ember tudta komfortosan vezetni... (persze nem azért írtam mert szerettem hogy ilyen ekkora *** volt az ignis)
De ki tudja lehet én vagyok örök elégedetlenkedő... (mondjuk azzal felüljáróra felfelé 90-nél nem előztem)
Szóval tudok kezdeni vele valamit mindenféle motor élettartam rövidülés, károsodás, egyéb hátulütő nélkül? (ami nem csak szóbeszéd, hogy a zsiga majj osztán jó megszereli)
http://kollarchiptuning.hu/
142 LE-t ígér a tiedből:
http://www.kollarchiptuning.hu/?M%FBszaki_info:Teljes%EDtm%E9nyadatok:Ford_Chiptuning
Ugyan off, de én is ezt tervezem Bravo-ba, a dizlis Bravosok tapasztalatai alapján hatalmas vigyor volt az arcokon, mikor megcsináltatták.
Fontos, nem egy ellenállásokkal telipakolt dobozkát kapsz, hanem letöltik OBD-n a gyári szoftveredet, módosítják, majd a gyári szoftvert írják felül az autóba. Az enyémre 65.000-be kerül, gondolom a tiedbe is kb ennyi.
Sztem meggondolandó a sok "kamu" kínai doboz helyett egy tisztességes csiptuning. Nincs vagdosás, kábelezés, gányolás. Garanciát vállalnak rá. Továbbá a gyári bármikor visszatölthető, ha mégis úgy döntenél.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.10.20 csütörtök, 07:46:36 írta Murmucka
»
Naplózva
Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>
http://www.murmucka.hu/bravo.jpg
<<
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8101 Dátum:
2011.10.20 csütörtök, 08:44:56 »
Idézetet írta: Murmucka - 2011.10.20 csütörtök, 07:43:42
http://kollarchiptuning.hu/
142 LE-t ígér a tiedből:
http://www.kollarchiptuning.hu/?M%FBszaki_info:Teljes%EDtm%E9nyadatok:Ford_Chiptuning
Ugyan off, de én is ezt tervezem Bravo-ba, a dizlis Bravosok tapasztalatai alapján hatalmas vigyor volt az arcokon, mikor megcsináltatták.
Fontos, nem egy ellenállásokkal telipakolt dobozkát kapsz, hanem letöltik OBD-n a gyári szoftveredet, módosítják, majd a gyári szoftvert írják felül az autóba. Az enyémre 65.000-be kerül, gondolom a tiedbe is kb ennyi.
Sztem meggondolandó a sok "kamu" kínai doboz helyett egy tisztességes csiptuning. Nincs vagdosás, kábelezés, gányolás. Garanciát vállalnak rá. Továbbá a gyári bármikor visszatölthető, ha mégis úgy döntenél.
ettől van jobb lehetősig is itt a fórumon
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Murmucka
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5488
E!
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8102 Dátum:
2011.10.20 csütörtök, 08:48:50 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.10.20 csütörtök, 08:44:56
ettől van jobb lehetősig is itt a fórumon
Nem tudom, elképzelhető. Én erről hallottam sok jót, de ha te tudsz jobbat
Nekem benzinest kell okosítani.
Naplózva
Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>
http://www.murmucka.hu/bravo.jpg
<<
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8103 Dátum:
2011.10.20 csütörtök, 08:50:00 »
Idézetet írta: Murmucka - 2011.10.20 csütörtök, 08:48:50
Nem tudom, elképzelhető. Én erről hallottam sok jót, de ha te tudsz jobbat
Nekem benzinest kell okosítani.
Bunyek-et keresd meg, ismerőse elég sokunknak megírta már
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
sendrew
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2332
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8104 Dátum:
2011.10.20 csütörtök, 09:27:29 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.10.20 csütörtök, 08:50:00
Bunyek-et keresd meg, ismerőse elég sokunknak megírta már
Ha benzinest chipelnek az csak néhány lóerőt jelent, nem hiszem, hogy az hoz bármi változást...
Naplózva
2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6 101LE
EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE LPG
2007. Ford Fiesta 1.25 75LE
Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
Murmucka
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5488
E!
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8105 Dátum:
2011.10.20 csütörtök, 09:29:24 »
Idézetet írta: sendrew - 2011.10.20 csütörtök, 09:27:29
Ha benzinest chipelnek az csak néhány lóerőt jelent, nem hiszem, hogy az hoz bármi változást...
A Bravosok (1.4 T-jettel) padon kimérték +10-12LE lett ténylegesen, kb 16-ot ígér a cég. Dizlivel meg hozta amit ígértek. Eddig kb 10 autón van fent ez a program, gond nélkül, ezért mertem ajánlani
Naplózva
Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>
http://www.murmucka.hu/bravo.jpg
<<
sendrew
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2332
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8106 Dátum:
2011.10.20 csütörtök, 09:32:13 »
Idézetet írta: Murmucka - 2011.10.20 csütörtök, 09:29:24
A Bravosok (1.4 T-jettel) padon kimérték +10-12LE lett ténylegesen, kb 16-ot ígér a cég. Dizlivel meg hozta amit ígértek. Eddig kb 10 autón van fent ez a program, gond nélkül, ezért mertem ajánlani
A nyomaték és a fogasztás miként változott?
Naplózva
2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6 101LE
EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE LPG
2007. Ford Fiesta 1.25 75LE
Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
Murmucka
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5488
E!
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8107 Dátum:
2011.10.20 csütörtök, 09:46:12 »
Idézetet írta: sendrew - 2011.10.20 csütörtök, 09:32:13
A nyomaték és a fogasztás miként változott?
gyári 206-ról 230-240 közé írják. (nem a cég, a 10 autós)
Fogyasztás azonos vezetési stílus mellett marad, nyilván ha jobban megy, jobban nyomod...
Naplózva
Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>
http://www.murmucka.hu/bravo.jpg
<<
sendrew
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2332
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8108 Dátum:
2011.10.20 csütörtök, 11:15:18 »
Idézetet írta: Murmucka - 2011.10.20 csütörtök, 09:46:12
gyári 206-ról 230-240 közé írják. (nem a cég, a 10 autós)
Fogyasztás azonos vezetési stílus mellett marad, nyilván ha jobban megy, jobban nyomod...
Mennyibe kerül a műtét?
Naplózva
2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6 101LE
EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE LPG
2007. Ford Fiesta 1.25 75LE
Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
Murmucka
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5488
E!
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8109 Dátum:
2011.10.20 csütörtök, 11:28:04 »
Idézetet írta: sendrew - 2011.10.20 csütörtök, 11:15:18
Mennyibe kerül a műtét?
Amit belinkeltem , 65K HUF
Naplózva
Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>
http://www.murmucka.hu/bravo.jpg
<<
fischerrobert
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8110 Dátum:
2011.10.20 csütörtök, 11:46:17 »
Én az Auto ECO Tuning csináltattam, fékpadi mérés előtte utána (nem szemfény vesztés miatt)
A MK3 2.0 TDCI HJBB 115Le 280Nm gyári érték helyett 90Le 220Nm tudott!! 145Le és 340Nm lehet kihozni bűntetlenül, gari van. ja és 60eFT
www.ecotuning.hu
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8111 Dátum:
2011.10.20 csütörtök, 12:49:44 »
Idézetet írta: fischerrobert - 2011.10.20 csütörtök, 11:46:17
Én az Auto ECO Tuning csináltattam, fékpadi mérés előtte utána (nem szemfény vesztés miatt)
A MK3 2.0 TDCI HJBB 115Le 280Nm gyári érték helyett 90Le 220Nm tudott!! ja és 60eFT
www.ecotuning.hu
Jó drágán butítják a gépet, az már tény!
(olvasd el még1x, amit írtál.....
)
Naplózva
fischerrobert
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8112 Dátum:
2011.10.20 csütörtök, 12:56:00 »
Idézetet írta: drof - 2011.10.20 csütörtök, 12:49:44
Jó drágán butítják a gépet, az már tény!
(olvasd el még1x, amit írtál.....
)
No akkor még egyszer, hogy ne lehessen félre érteni
. A kocsim a gyári értéket sem tudta fékpad szerint(115Le 220Nm). Azért mentem oda hog,y a 115 felvigyük 145-re, de ebből nem lett semmi, mert csak 90Le tudod az autóm. Ebből csináltunk 115Le 260Nm - valószínűleg pcs-s haldoklanak -, ezért ha cserélve lesznek akkor visszamegyek hozzájuk és "megegyezzünk", hogy beletudjuk-e tenni a plusz pacikat a gépbe.
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8113 Dátum:
2011.10.20 csütörtök, 13:02:08 »
Idézetet írta: fischerrobert - 2011.10.20 csütörtök, 12:56:00
No akkor még egyszer, hogy ne lehessen félre érteni
. A kocsim a gyári értéket sem tudta fékpad szerint(115Le 220Nm). Azért mentem oda hog,y a 115 felvigyük 145-re, de ebből nem lett semmi, mert csak 90Le tudod az autóm. Ebből csináltunk 115Le 260Nm - valószínűleg pcs-s haldoklanak -, ezért ha cserélve lesznek akkor visszamegyek hozzájuk és "megegyezzünk", hogy beletudjuk-e tenni a plusz pacikat a gépbe.
a chippel nem ölöd meg gyorsan a csúcsokat?...
Naplózva
sendrew
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2332
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8114 Dátum:
2011.10.20 csütörtök, 13:05:10 »
Idézetet írta: Murmucka - 2011.10.20 csütörtök, 11:28:04
Amit belinkeltem , 65K HUF
Az szerintem irreálisan drága 10-12LE-ért...
A dízeleket sokkal olcsóbban chipelik.
Naplózva
2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6 101LE
EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE LPG
2007. Ford Fiesta 1.25 75LE
Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
fischerrobert
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8115 Dátum:
2011.10.20 csütörtök, 13:07:21 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.10.20 csütörtök, 13:02:08
a chippel nem ölöd meg gyorsan a csúcsokat?...
Állítólag nem, a szaki szerint ez a tuning még határértéken belül van, mivel a motor maga csak elektronikával tudja a 130Le gyárilag (konkrétan ua. a motor a 130Le TDCI-ben is)
Mondjuk szerintem nem kell mindeáron a 145Le megelégszem 144Le is
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8116 Dátum:
2011.10.20 csütörtök, 13:09:27 »
Idézetet írta: fischerrobert - 2011.10.20 csütörtök, 13:07:21
Állítólag nem, a szaki szerint ez a tuning még határértéken belül van, mivel a motor maga csak elektronikával tudja a 130Le gyárilag (konkrétan ua. a motor a 130Le TDCI-ben is)
Mondjuk szerintem nem kell mindeáron a 145Le megelégszem 144Le is
Arra értem,ha.most haldoklik,akkor ha.most meg van chippelve,az csak elősegíti a halàlàt.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8117 Dátum:
2011.10.20 csütörtök, 13:09:56 »
Idézetet írta: sendrew - 2011.10.20 csütörtök, 09:27:29
Ha benzinest chipelnek az csak néhány lóerőt jelent, nem hiszem, hogy az hoz bármi változást...
maradjunk annyiban, hogy ez szívó motorokra vonatkozik.
turbos benzineseket is szépen lehet húzni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
sendrew
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2332
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8118 Dátum:
2011.10.20 csütörtök, 13:13:53 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.10.20 csütörtök, 13:09:56
maradjunk annyiban, hogy ez szívó motorokra vonatkozik.
turbos benzineseket is szépen lehet húzni
A chip-nél a hangsúly a turbón van. Ez világos. Az én kis vacak 125lovas szívó motoromból nagy dolgot nem lehet kihozni...
Bár egy direktszűrő, egy kipu, egy katalizátor off, gyertyák és a chip lehet, hogy okoznának meglepetést...
Naplózva
2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6 101LE
EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE LPG
2007. Ford Fiesta 1.25 75LE
Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
Nika91127
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8119 Dátum:
2011.10.20 csütörtök, 13:16:25 »
Idézetet írta: sendrew - 2011.10.20 csütörtök, 13:13:53
A chip-nél a hangsúly a turbón van. Ez világos. Az én kis vacak 125lovas szívó motoromból nagy dolgot nem lehet kihozni...
Bár egy direktszűrő, egy kipu, egy katalizátor off, gyertyák és a chip lehet, hogy okoznának meglepetést...
annyiért nagyobb motort kapsz bele...
Naplózva
sendrew
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2332
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8120 Dátum:
2011.10.20 csütörtök, 13:19:37 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.10.20 csütörtök, 13:16:25
annyiért nagyobb motort kapsz bele...
ja
mindegy én is úgyis papásan járok, drága a benya
Naplózva
2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6 101LE
EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE LPG
2007. Ford Fiesta 1.25 75LE
Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
Murmucka
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5488
E!
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8121 Dátum:
2011.10.20 csütörtök, 13:21:48 »
Idézetet írta: sendrew - 2011.10.20 csütörtök, 13:05:10
Az szerintem irreálisan drága 10-12LE-ért...
A dízeleket sokkal olcsóbban chipelik.
Turbós benzinesről van ugye nálam szó, kívánságra hajlandók úgy állítani, hogy ennél több legyen vmivel. Igaz arra garancia nincs.
Sztem a +10+12 LE (esetleg a beígért +16) +30NM nyomaték megéri
Nyilván kevésbé rugalmas mint a dízel.
Naplózva
Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>
http://www.murmucka.hu/bravo.jpg
<<
fischerrobert
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8122 Dátum:
2011.10.20 csütörtök, 13:24:19 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.10.20 csütörtök, 13:09:27
Arra értem,ha.most haldoklik,akkor ha.most meg van chippelve,az csak elősegíti a halàlàt.
Úgy vagyok vele, hogy ha haldoklik akkor csak idő (valszeg rövid) kérdése. Már készülök a cserére
, mert nem ő volt az első aki szerint pcs haldoklásom van. Amíg megy és nem ingadozik az alapjárat,nem fogyaszt többet, nem csörög addig még megyek vele,aztán ha eljött az idő akkor csere és adagoló tisztítás. Amúgy füstöl de már nem csak gyorsításkor
, valszeg levegőt nem kap eleget már, de turbó OK, turbócsövek ok, és a tuning előtt is füstölt. Azzal tisztában vagyok hogy ha minden OK lenne akkor a tuning után sem szabadna füstölnie.Computer amúgy semmilyen hibát nem dob,EGR dugózva van.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8123 Dátum:
2011.10.20 csütörtök, 17:10:09 »
Idézetet írta: sendrew - 2011.10.20 csütörtök, 13:13:53
A chip-nél a hangsúly a turbón van. Ez világos. Az én kis vacak 125lovas szívó motoromból nagy dolgot nem lehet kihozni...
Bár egy direktszűrő, egy kipu, egy katalizátor off, gyertyák és a chip lehet, hogy okoznának meglepetést...
Hát nem az 1.8-as benzinest kell tuningolni, az már biztos.
De nézd más szemével. Van egy 205le-s, 235Nm-es benyás szívómotorod, teszel rá direktszűrőt (pontosabban kikönnyíted a gyárit), hengerenkénti leömlőket katalizátor és minden környezetvédelmi miskulancia nélkül, aztán dobatsz rá egy chipet.
Ugye nem kell színesen lefesteni, hogy meg fogod érezni azt a plusz 25-30 lóertőt és 40-50Nm-ert.
Fogyasztásban meg pláne.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8124 Dátum:
2011.10.20 csütörtök, 20:15:57 »
Idézetet írta: Murmucka - 2011.10.20 csütörtök, 07:43:42
http://kollarchiptuning.hu/
142 LE-t ígér a tiedből:
http://www.kollarchiptuning.hu/?M%FBszaki_info:Teljes%EDtm%E9nyadatok:Ford_Chiptuning
Ugyan off, de én is ezt tervezem Bravo-ba, a dizlis Bravosok tapasztalatai alapján hatalmas vigyor volt az arcokon, mikor megcsináltatták.
Fontos, nem egy ellenállásokkal telipakolt dobozkát kapsz, hanem letöltik OBD-n a gyári szoftveredet, módosítják, majd a gyári szoftvert írják felül az autóba. Az enyémre 65.000-be kerül, gondolom a tiedbe is kb ennyi.
Sztem meggondolandó a sok "kamu" kínai doboz helyett egy tisztességes csiptuning. Nincs vagdosás, kábelezés, gányolás. Garanciát vállalnak rá. Továbbá a gyári bármikor visszatölthető, ha mégis úgy döntenél.
Volt itt mondeos kolléga akinek ott volt megirva a 2.2-es és 12L evett és bedadogott meg nemis ment...
Elhozta fogyi 6L nem dadog és szerintem brutálisan megy/ment, én vezetem is....
http://www.youtube.com/watch?v=3kGH-ie-Y70
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5488
E!
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8125 Dátum:
2011.10.20 csütörtök, 23:46:04 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.10.20 csütörtök, 20:15:57
Volt itt mondeos kolléga akinek ott volt megirva a 2.2-es és 12L evett és bedadogott meg nemis ment...
Elhozta fogyi 6L nem dadog és szerintem brutálisan megy/ment, én vezetem is....
http://www.youtube.com/watch?v=3kGH-ie-Y70
Mármint hova hozta? Hozzád?
Vagy az ecotuningra gondolsz? Ne tartsd magadban, ha tudsz vmit
Naplózva
Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>
http://www.murmucka.hu/bravo.jpg
<<
sendrew
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2332
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8126 Dátum:
2011.10.21 péntek, 10:34:58 »
Idézetet írta: drof - 2011.10.20 csütörtök, 17:10:09
Hát nem az 1.8-as benzinest kell tuningolni, az már biztos.
De nézd más szemével. Van egy 205le-s, 235Nm-es benyás szívómotorod, teszel rá direktszűrőt (pontosabban kikönnyíted a gyárit), hengerenkénti leömlőket katalizátor és minden környezetvédelmi miskulancia nélkül, aztán dobatsz rá egy chipet.
Ugye nem kell színesen lefesteni, hogy meg fogod érezni azt a plusz 25-30 lóertőt és 40-50Nm-ert.
Fogyasztásban meg pláne.
Ez a lekönnyítés felkeltette a figyelmemet... Mit értünk ez alatt?
Naplózva
2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6 101LE
EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE LPG
2007. Ford Fiesta 1.25 75LE
Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
drof
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8127 Dátum:
2011.10.21 péntek, 10:43:20 »
Idézetet írta: sendrew - 2011.10.21 péntek, 10:34:58
Ez a lekönnyítés felkeltette a figyelmemet... Mit értünk ez alatt?
1.8-asnál semmit. Ne is foglalkozz vele.
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8128 Dátum:
2011.10.21 péntek, 10:44:58 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.10.20 csütörtök, 20:15:57
Volt itt mondeos kolléga akinek ott volt megirva a 2.2-es és 12L evett és bedadogott meg nemis ment...
Elhozta fogyi 6L nem dadog és szerintem brutálisan megy/ment, én vezetem is....
http://www.youtube.com/watch?v=3kGH-ie-Y70
Ez RRRRR (nem tudom hány db R) kolléga, aki aztán meg is fektette a gépet...
Mi van vele, elkezdte újraépíteni, de nagyon eltűnt a fórumról!
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8129 Dátum:
2011.10.21 péntek, 10:46:53 »
Idézetet írta: takiatti - 2011.10.21 péntek, 10:44:58
Ez RRRRR (nem tudom hány db R) kolléga, aki aztán meg is fektette a gépet...
Mi van vele, elkezdte újraépíteni, de nagyon eltűnt a fórumról!
6dbR
amúgy hirdette is a 2.0tdci motorral
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
sendrew
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2332
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8130 Dátum:
2011.10.21 péntek, 10:58:45 »
Idézetet írta: drof - 2011.10.21 péntek, 10:43:20
1.8-asnál semmit. Ne is foglalkozz vele.
Ezek szerint az enyémet nem lehet tuningolni? :/
Naplózva
2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6 101LE
EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE LPG
2007. Ford Fiesta 1.25 75LE
Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
stealt
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8131 Dátum:
2011.10.21 péntek, 11:40:10 »
Idézetet írta: sendrew - 2011.10.21 péntek, 10:58:45
Ezek szerint az enyémet nem lehet tuningolni? :/
Hát 1.8i-nél hogy érezhető is legyen ahhoz lehet, hogy a legegyszerűbb tuning az lenne ha váltanál egy 2.0-ra vagy inkább egy 2.5V6-ra
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8132 Dátum:
2011.10.21 péntek, 12:00:10 »
Idézetet írta: sendrew - 2011.10.21 péntek, 10:58:45
Ezek szerint az enyémet nem lehet tuningolni? :/
Lehet, csak nincs értelme.
Naplózva
sendrew
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2332
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8133 Dátum:
2011.10.21 péntek, 15:16:02 »
Idézetet írta: drof - 2011.10.21 péntek, 12:00:10
Lehet, csak nincs értelme.
Akkor marad családi csapatszállító
Naplózva
2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6 101LE
EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE LPG
2007. Ford Fiesta 1.25 75LE
Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8134 Dátum:
2011.10.21 péntek, 17:20:06 »
Idézetet írta: sendrew - 2011.10.21 péntek, 15:16:02
Akkor marad családi csapatszállító
Minden motort lehet, az 1,8ból is lehet durvát csinálni, csak az a kérdés mennyi pénzt szánsz rá. Ahhoz hogy egy 2.5V6nál jobban menjen (vagy legalább annyira), kb 400.000-et rá kéne költeni. Ha ez alatt akarnál maradni, az nemnagyon lenne érzékelhető.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
sendrew
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2332
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8135 Dátum:
2011.10.21 péntek, 19:52:06 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.10.21 péntek, 17:20:06
Minden motort lehet, az 1,8ból is lehet durvát csinálni, csak az a kérdés mennyi pénzt szánsz rá. Ahhoz hogy egy 2.5V6nál jobban menjen (vagy legalább annyira), kb 400.000-et rá kéne költeni. Ha ez alatt akarnál maradni, az nemnagyon lenne érzékelhető.
A csudát! Nem őrültem meg, nem akarok gyorsulgatni, sőt a pirosláánál kekeckedő alakokon is csak mosolygok
Egy kis plusz kraftot szeretnék, lehetőleg nem egy vagyon ráköltésével... Várom a tippekt
Naplózva
2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6 101LE
EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE LPG
2007. Ford Fiesta 1.25 75LE
Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
drof
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8136 Dátum:
2011.10.21 péntek, 19:57:45 »
Idézetet írta: sendrew - 2011.10.21 péntek, 19:52:06
A csudát! Nem őrültem meg, nem akarok gyorsulgatni, sőt a pirosláánál kekeckedő alakokon is csak mosolygok
Egy kis plusz kraftot szeretnék, lehetőleg nem egy vagyon ráköltésével... Várom a tippekt
Na pont ezért mondtam, hogy hagyd a francba az egészet. Az 1.8-ast ekkora bódéval csak drága pénzből tudod úgy tuningolni, hogy észre is vedd a plusz kraftot. Ha kikönnyíted a légszűrőt, dobsz rá egy sport dobot és kiveszed a katit, akkor kapsz-4-6 plusz lóerőt. Fel sem fog tűnni.
Ha ennél többet akarsz, akkor már zsebbe nyúlós a téma.
Hidd el, nem azért mondom, hogy hagyd az egészet, mert rosszat akarok neked. Épp ellenkezőleg.
Egyszer nekiállsz és nem fogsz tudni leállni a tuninggal, mert érezni és élvezni akarod majd a plusz lovakat. Aztán fél-1 év múlva azt veszed észre, hogy van plusz 20-30 lovad, de annyiba került, mint egy komplett autócsere felára.
Én 40 ló körül tettem rá a V6 171 lovára, de nem is akarod tudni, hogy mennyibe van eddig.
Naplózva
sendrew
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2332
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8137 Dátum:
2011.10.21 péntek, 20:46:47 »
Hidd el, nem azért mondom, hogy hagyd az egészet, mert rosszat akarok neked. Épp ellenkezőleg.
Egyszer nekiállsz és nem fogsz tudni leállni a tuninggal, mert érezni és élvezni akarod majd a plusz lovakat. Aztán fél-1 év múlva azt veszed észre, hogy van plusz 20-30 lovad, de annyiba került, mint egy komplett autócsere felára.
Én 40 ló körül tettem rá a V6 171 lovára, de nem is akarod tudni, hogy mennyibe van eddig.
[/quote]
Tudod-tudom
Hagyjom a francba az egészet
Megérte a +40 LE?
Naplózva
2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6 101LE
EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE LPG
2007. Ford Fiesta 1.25 75LE
Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
drof
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8138 Dátum:
2011.10.21 péntek, 20:49:09 »
Idézetet írta: sendrew - 2011.10.21 péntek, 20:46:47
Megérte a +40 LE?
Meg bizony, minden egyes forintját!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8139 Dátum:
2011.10.21 péntek, 20:50:18 »
Idézetet írta: drof - 2011.10.21 péntek, 20:49:09
Meg bizony, minden egyes forintját!
hogyne érné meg
csak egy év múlva megint kevés lesz
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
drof
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8140 Dátum:
2011.10.21 péntek, 20:51:23 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.10.21 péntek, 20:50:18
hogyne érné meg
csak egy év múlva megint kevés lesz
És? Még van a tarsolyban! Még nincs chip, kompresszor, turbó+IC. 300Le-ig simán lehet menni.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8141 Dátum:
2011.10.21 péntek, 20:53:19 »
Idézetet írta: drof - 2011.10.21 péntek, 20:51:23
És? Még van a tarsolyban! Még nincs chip, kompresszor, turbó+IC. 300Le-ig simán lehet menni.
csak aztán csináld is meg
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
drof
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8142 Dátum:
2011.10.21 péntek, 20:55:44 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.10.21 péntek, 20:53:19
csak aztán csináld is meg
A következő a stage 3 lesz a chippel, de előtte okosítani kell a féket, mert meg is kell tudni állni.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8143 Dátum:
2011.10.21 péntek, 20:56:29 »
Idézetet írta: drof - 2011.10.21 péntek, 20:55:44
A következő a stage 3 lesz a chippel, de előtte okosítani kell a féket, mert meg is kell tudni állni.
s170 fóka féke jó rá asszem...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
oritomi
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8144 Dátum:
2011.10.31 hétfő, 21:03:42 »
Találtam a neten egr dugót.2 félét
Namost,mi a jelentősége, hogy van rajta lik vagy nincs?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8145 Dátum:
2011.10.31 hétfő, 21:05:49 »
Idézetet írta: oritomi - 2011.10.31 hétfő, 21:03:42
Találtam a neten egr dugót.2 félét
Namost,mi a jelentősége, hogy van rajta lik vagy nincs?
szerintem a lyukas eu4-eshez készült, hogy valamennyi jusson vissza és ne dobjon hibát
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
stealt
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8146 Dátum:
2011.10.31 hétfő, 22:21:14 »
Idézetet írta: oritomi - 2011.10.31 hétfő, 21:03:42
Találtam a neten egr dugót.2 félét
Namost,mi a jelentősége, hogy van rajta lik vagy nincs?
Az EuIV-es motoroknál figyeli a menyiséget ha nem tartja a pillanatnyi működési állapotának "hihető értéknek" az ECU akkor dob egy P0401 hibakodot. Először letárolja pending kódként (ekkor még nem látsz semmit a műszerfalon) Ha bejön még egyszer akkor lesz belőle DTC és kigyullad a motorkontrol lámpa. De ez sok jelentőséggel nem bír mert nem löki a motort vészüzemmódba. AZ EUIV-es motoroknál ezért szoktak egy kis lyukat hagyni rajta. De ez kb. a nem a kútba sz.runk hanem a kávájára és onnan lökjük be. Az EGR szeleped egy teljesen primitiv tányérülékes szelep. Pontosan emiatt képtelen az öntisztulásra, mert koromtartalom elsőre itt verődik neki igazán komolyabb áramlási ellenálásnak. Kb 30-40km alatt képes a szelep tányér on olyan bő 1 centi korom kiülni. Nyilván jut szelepülékre is meg jut belőle az illesztésekhez stb stb. Ez ilyen ez beáll.
Egy gyógyszer van teljes dugó és törölni a hibakódot időjárásfüggő ciklusban. (nyáron gyakrabban télen kb soha)
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8147 Dátum:
2011.10.31 hétfő, 22:59:49 »
Idézetet írta: stealt - 2011.10.31 hétfő, 22:21:14
Az EuIV-es motoroknál figyeli a menyiséget ha nem tartja a pillanatnyi működési állapotának "hihető értéknek" az ECU akkor dob egy P0401 hibakodot. Először letárolja pending kódként (ekkor még nem látsz semmit a műszerfalon) Ha bejön még egyszer akkor lesz belőle DTC és kigyullad a motorkontrol lámpa. De ez sok jelentőséggel nem bír mert nem löki a motort vészüzemmódba. AZ EUIV-es motoroknál ezért szoktak egy kis lyukat hagyni rajta.
De ez kb. a nem a kútba sz.runk hanem a kávájára és onnan lökjük be.
Az EGR szeleped egy teljesen primitiv tányérülékes szelep. Pontosan emiatt képtelen az öntisztulásra, mert koromtartalom elsőre itt verődik neki igazán komolyabb áramlási ellenálásnak. Kb 30-40km alatt képes a szelep tányér on olyan bő 1 centi korom kiülni. Nyilván jut szelepülékre is meg jut belőle az illesztésekhez stb stb. Ez ilyen ez beáll.
Egy gyógyszer van teljes dugó és törölni a hibakódot időjárásfüggő ciklusban. (nyáron gyakrabban télen kb soha)
Így-így!
Vagy teljes dugózás, vagy semmi. A korom nem válogat, a kis likon is bemegy.
Naplózva
oritomi
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8148 Dátum:
2011.11.01 kedd, 08:19:37 »
Idézetet írta: drof - 2011.10.31 hétfő, 22:59:49
Így-így!
Vagy teljes dugózás, vagy semmi. A korom nem válogat, a kis likon is bemegy.
Ok,akkor teljes dugózás.A hibakódot meg szervíz tudja törölni,igaz?
Gondolom nem éri megvenni a kütyüt mert iszonyat drága magán használatra.
Naplózva
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8149 Dátum:
2011.11.01 kedd, 08:31:47 »
Idézetet írta: oritomi - 2011.11.01 kedd, 08:19:37
Ok,akkor teljes dugózás.A hibakódot meg szervíz tudja törölni,igaz?
Gondolom nem éri megvenni a kütyüt mert iszonyat drága magán használatra.
Dehogynem éri megvenni a kütyüt törölni a kódot, kb 1-2 szervizes kódtörlés árából meg is van.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
Oldalak:
1
...
156
157
158
159
160
161
162
[
163
]
164
165
166
167
168
169
170
...
188
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ