Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 18:04:37 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 34 35 ... 188   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Tuning  (Megtekintve 2699086 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1350 Dátum: 2005.09.05 hétfő, 11:41:00 »

Szia Angel !
Nagyon rendes vagy, hogy ilyen részletesen válaszoltál a felvetéseimre.Bevallom férfiasan, hogy sikerült elbizonytalanítanod.Azért még pontosítanék részemről egy-két dolgot.Nem vagyok egy " hajtós " tipus, szerintem a nyugodt, defenzív vezetők közé tartozom ( 28 éves lesz a jogsim hamarosan: 0 baleset ), sem alapban, sem ( esetlegesen ) tuningoltan nem szeretném gyilkolni az autót.Lehet, hogy pontosabban kellett volna írnom: tehát nem is igazán az alsóbb sebességfokozatok nyomatékszegénysége zavar, hanem az alacsony fordulatnál ( cca. 1500 és alatta )minden fokozatban meglévő lassú reakció, lomhaság.Tehát éppen hogy nem pörgetni akarnám a motort, hanem nyugodtan, kevés váltással autózni ( főleg város,ahol a fentiek miatt nagyon sok kuplungozással lehet csak haladni  ! ).Ehhez kellene nekem a tuning.Szerinted lehet  ilyen elvárásokra paraméterezni  ? És ha tényleg csak erre veszi az ember igénybe, akkor is károsít az állandó(?) túlnyomás ? Ezek azok a dilemmák, amik miatt még nem tudtam dönteni.( Még motoszkál bennem, hogy a gyár hogyan oldja meg, hogy a centire azonos lökettérfogatból-1998 ccm- csinál egy 116 és egy 130 LE-ős gépet-esetleg nem "gyári " chiptuninggal ?Plusz két hete a " Csúcsforgalomban "t.képpen csak jókat mondtak a beavatkozásról.)Még egyszer nagyon köszönöm, hogy foglalkoztál a problémámmal !!Üdv
Siza,
 
Ez is volt a célom, az elbizonytalanítás... :-))
 
Vissza a tuninghoz: a chip annyit fog csinálni, hogy ha most 1700-as fordulatnál 200 Nm-et van (kábé), akkor ez most lekerül mondjuk 1500-ra. Eddig 1500-on kb 100 Nm volt, azaz 200 fordulattal került lejjebb. Hogy ez mekkora segítség? Szereintem semekkora. Akkor meg majd 1300-on lesz nyomatékszegény: szvsz ezzel sokat nem oldottál meg. Ha 28 éves a jogsid, akkor gondolom tudod, hogy működik a turbó-motor. Az, hogy hol legyen nyomaték, az a turbónyomástól függ, és azt egyszerűen (műszaki tartalom változtatása nélkül) nem lehet ide-oda tologatni. Azaz, egy kicsit lehet, de az meg szinte semmi. A sokkal mondernebb (535d) motorok oldják meg ezt a problémát, az említett bmw például két, különböző karakterisztikájú turbóval. Ezt két okos srác, aki átírta a gyári adatokat, nem tudja megoldani, ha már mérnökök hadának sem sikerült...
 
Összefoglalva: szerintem a felvázolt problémát nemigen fogja megoldani, és a nagyobb turbónyomás mindenféleképpen csökkenti a motor élettartamát. Szeritnem a megoldás az, hogy meg kell szokni, hogy ne engedd 1500 alá a fordulatot.  
 
A 115 (és nem 116) vs 130: mindig volt ilyen lebutított változat. Ez legtöbbször azért van, hogy más adó-sávba essen, mert külföldön nem a ccm, hanem a lóerő szerint sorolják a motorokat. Általában csak az elektronika fogja vissza a lovakat, de pl a mondeónál a gyengébbikben nem változtatható geometriás a turbó, hanem fix, tehát a hardware is más, nem csak a software.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1351 Dátum: 2005.09.05 hétfő, 11:44:00 »

Siza,
 
Ez is volt a célom, az elbizonytalanítás... :-))
 
Vissza a tuninghoz: a chip annyit fog csinálni, hogy ha most 1700-as fordulatnál 200 Nm-et van (kábé), akkor ez most lekerül mondjuk 1500-ra. Eddig 1500-on kb 100 Nm volt, azaz 200 fordulattal került lejjebb. Hogy ez mekkora segítség? Szereintem semekkora. Akkor meg majd 1300-on lesz nyomatékszegény: szvsz ezzel sokat nem oldottál meg. Ha 28 éves a jogsid, akkor gondolom tudod, hogy működik a turbó-motor. Az, hogy hol legyen nyomaték, az a turbónyomástól függ, és azt egyszerűen (műszaki tartalom változtatása nélkül) nem lehet ide-oda tologatni. Azaz, egy kicsit lehet, de az meg szinte semmi. A sokkal mondernebb (535d) motorok oldják meg ezt a problémát, az említett bmw például két, különböző karakterisztikájú turbóval. Ezt két okos srác, aki átírta a gyári adatokat, nem tudja megoldani, ha már mérnökök hadának sem sikerült...
 
Összefoglalva: szerintem a felvázolt problémát nemigen fogja megoldani, és a nagyobb turbónyomás mindenféleképpen csökkenti a motor élettartamát. Szeritnem a megoldás az, hogy meg kell szokni, hogy ne engedd 1500 alá a fordulatot.  
 
A 115 (és nem 116) vs 130: mindig volt ilyen lebutított változat. Ez legtöbbször azért van, hogy más adó-sávba essen, mert külföldön nem a ccm, hanem a lóerő szerint sorolják a motorokat. Általában csak az elektronika fogja vissza a lovakat, de pl a mondeónál a gyengébbikben nem változtatható geometriás a turbó, hanem fix, tehát a hardware is más, nem csak a software.
(meg a sok városhoz jobb volna egy ótómata, bár azt megoldani a nehezebb :-/)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1352 Dátum: 2005.09.05 hétfő, 12:02:00 »

Szia Angel!
 
Én most rakattam fel egy chipet a 2,2-es mondimra az, hogy nem ér semmit azt azért cáfolnám. Lemérettem a teljesítményt gyári+chip. pl.: 1300-nál gyári 193,6 helyett chippel 254,3. Most 1700-tól 2800-ig 400Nm felett teljesít.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1353 Dátum: 2005.09.05 hétfő, 12:58:00 »

Szia Angel!
 
Én most rakattam fel egy chipet a 2,2-es mondimra az, hogy nem ér semmit azt azért cáfolnám. Lemérettem a teljesítményt gyári+chip. pl.: 1300-nál gyári 193,6 helyett chippel 254,3. Most 1700-tól 2800-ig 400Nm felett teljesít.
Én nem azt mondtam, hogy nem ér semmit. Az adataid pont az én elméletemet támasztja alá. Tehát kb 200 fordulattal került lejjebb a "használható" tartomány. Ezzel sok minden nem változott. Szvsz. Az 1700-2800-as tartományban eddig is jól ment, hanocsnak nem azzal voltak problémái, hanem a gyenge kis-fordulatú tartománnyal.
 
Ha voltak fékpados mérések, szkenneld már be az ilyen volt/ilyen lett ábrákat.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1354 Dátum: 2005.09.05 hétfő, 14:13:00 »

Szia Angel!
 
Én most rakattam fel egy chipet a 2,2-es mondimra az, hogy nem ér semmit azt azért cáfolnám. Lemérettem a teljesítményt gyári+chip. pl.: 1300-nál gyári 193,6 helyett chippel 254,3. Most 1700-tól 2800-ig 400Nm felett teljesít.
Milos!
 
A mérési adatok engem is érdekelnének.Zsoel.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1355 Dátum: 2005.09.05 hétfő, 14:17:00 »

Szia Angel!
 
Én most rakattam fel egy chipet a 2,2-es mondimra az, hogy nem ér semmit azt azért cáfolnám. Lemérettem a teljesítményt gyári+chip. pl.: 1300-nál gyári 193,6 helyett chippel 254,3. Most 1700-tól 2800-ig 400Nm felett teljesít.
Ja,és még egy kérdés?
Melyik fajta chippet rakattad be?
Mert a 2.2 TDCI már alapban sem gyenge.
A tavaszi talin mentem egy kört Gabóval,neki is ilyen van.Elég hatásos volt.
Te jösz szept.24-én az őszi talira?
Megnézném közelebbről a gépedet.
Neked van az újlámpás facelifted?Zsoel.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1356 Dátum: 2005.09.06 kedd, 14:06:00 »

Szia Zsoel!
Power Box van benne, szerintem, hangsúlyozom szerintem jó az autó, most 172le és 1990-né 432 Nm a nyomatéka, tehát nem sokat dobott ez kb 70% körül van a box. Elég sokat megyek ezért nem akartam az egekig húzni mert fontos a tarrtóság is.
Megyek 24-én.
III-as kiadásból középső verzió (2005 márciusi)
Milos
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1357 Dátum: 2005.09.06 kedd, 19:47:00 »

Szia Zsoel!
Power Box van benne, szerintem, hangsúlyozom szerintem jó az autó, most 172le és 1990-né 432 Nm a nyomatéka, tehát nem sokat dobott ez kb 70% körül van a box. Elég sokat megyek ezért nem akartam az egekig húzni mert fontos a tarrtóság is.
Megyek 24-én.
III-as kiadásból középső verzió (2005 márciusi)
Milos
Oké.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1358 Dátum: 2005.09.07 szerda, 16:23:00 »

Lehet hogy hülye kérdés, de át lehet-e építeni (ha igen, mennyiből) a 115le-s TDCi-t változó geometriájú turbóra. Az esetleges átépítés után val. szoftvercsere is szükséges
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1359 Dátum: 2005.09.07 szerda, 17:00:00 »

Lehet hogy hülye kérdés, de át lehet-e építeni (ha igen, mennyiből) a 115le-s TDCi-t változó geometriájú turbóra. Az esetleges átépítés után val. szoftvercsere is szükséges
Szerintem nem. Valószínűleg más a motorvezérlő-elektronika.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1360 Dátum: 2005.09.08 csütörtök, 09:04:00 »

mindent lehet, csak nem biztos h. érdemes (gazdaságos)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1361 Dátum: 2005.09.12 hétfő, 13:00:00 »

Siza,
 
Ez is volt a célom, az elbizonytalanítás... :-))
 
Vissza a tuninghoz: a chip annyit fog csinálni, hogy ha most 1700-as fordulatnál 200 Nm-et van (kábé), akkor ez most lekerül mondjuk 1500-ra. Eddig 1500-on kb 100 Nm volt, azaz 200 fordulattal került lejjebb. Hogy ez mekkora segítség? Szereintem semekkora. Akkor meg majd 1300-on lesz nyomatékszegény: szvsz ezzel sokat nem oldottál meg. Ha 28 éves a jogsid, akkor gondolom tudod, hogy működik a turbó-motor. Az, hogy hol legyen nyomaték, az a turbónyomástól függ, és azt egyszerűen (műszaki tartalom változtatása nélkül) nem lehet ide-oda tologatni. Azaz, egy kicsit lehet, de az meg szinte semmi. A sokkal mondernebb (535d) motorok oldják meg ezt a problémát, az említett bmw például két, különböző karakterisztikájú turbóval. Ezt két okos srác, aki átírta a gyári adatokat, nem tudja megoldani, ha már mérnökök hadának sem sikerült...
 
Összefoglalva: szerintem a felvázolt problémát nemigen fogja megoldani, és a nagyobb turbónyomás mindenféleképpen csökkenti a motor élettartamát. Szeritnem a megoldás az, hogy meg kell szokni, hogy ne engedd 1500 alá a fordulatot.  
 
A 115 (és nem 116) vs 130: mindig volt ilyen lebutított változat. Ez legtöbbször azért van, hogy más adó-sávba essen, mert külföldön nem a ccm, hanem a lóerő szerint sorolják a motorokat. Általában csak az elektronika fogja vissza a lovakat, de pl a mondeónál a gyengébbikben nem változtatható geometriás a turbó, hanem fix, tehát a hardware is más, nem csak a software.
Újabb kérdés: a tavaly vásárolt céges Superbet ( 1,9-es ) gyárilag chiptuningolták fel 101 lóról 131-re ( papír is van róla, benne van a forgalmiban  )úgy, hogy garanciát vállaltak rá.Itt nem lehet gond az említett állandó túlnyomás ? Esetleg minden motorban van ennyi tartalék ??
Üdv :Hanocs
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1362 Dátum: 2005.09.12 hétfő, 13:08:00 »

Heles,heles.A Fordnak is van gyári "gyári chiptuning" (Wolf)valszeg ésszel lehet csinálni.Az lehet az igazi ,mikor az adott motor adott karaktereihez igazítják a szoftvert,nem pedig egy boxot bele ész nélkül.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1363 Dátum: 2005.09.12 hétfő, 13:38:00 »

ha a motorokban nem lenne tartalék, akkor típusfrissítés címén nem lehetne bármit eladni a műszakilag tájékozatlanabb, de az újdonságok iránt mégis fogékony (értsd: gazdag) vásárlóknak
marketingfogás
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1364 Dátum: 2005.09.12 hétfő, 15:56:00 »

ha a motorokban nem lenne tartalék, akkor típusfrissítés címén nem lehetne bármit eladni a műszakilag tájékozatlanabb, de az újdonságok iránt mégis fogékony (értsd: gazdag) vásárlóknak
marketingfogás
De mi van akkor a túlnyomással.Ld. Angel #1322
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1365 Dátum: 2005.09.12 hétfő, 16:15:00 »

De mi van akkor a túlnyomással.Ld. Angel #1322
hát...passz
az enyém alapból 136LE (mk1, 2.0), és 4x4, megy mint az állat
persze, ha tehetném, akkor új 2.2 dízel, vagy V6
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1366 Dátum: 2005.09.12 hétfő, 21:55:00 »

Újabb kérdés: a tavaly vásárolt céges Superbet ( 1,9-es ) gyárilag chiptuningolták fel 101 lóról 131-re ( papír is van róla, benne van a forgalmiban  )úgy, hogy garanciát vállaltak rá.Itt nem lehet gond az említett állandó túlnyomás ? Esetleg minden motorban van ennyi tartalék ??
Üdv :Hanocs
A fócvágen 1,9-ese van 130 lóval is (meg 150), úgyhogy ez a chipeléssel lehet, hogy a gyári 130-as állapotát érték el.
Ha igaz, a fordnak nincs gyári tuningja (dízel), hanem ami van, az félhivatalos.
Hacsak nem vagy gyorsulóbajnok, pár lóerőtől nem leszel boldogabb.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1367 Dátum: 2005.09.13 kedd, 06:02:00 »

A fócvágen 1,9-ese van 130 lóval is (meg 150), úgyhogy ez a chipeléssel lehet, hogy a gyári 130-as állapotát érték el.
Ha igaz, a fordnak nincs gyári tuningja (dízel), hanem ami van, az félhivatalos.
Hacsak nem vagy gyorsulóbajnok, pár lóerőtől nem leszel boldogabb.
Szerintem a Wolf hivatalos!!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1368 Dátum: 2005.09.13 kedd, 09:19:00 »

Szerintem a Wolf hivatalos!!
Tudomásom szerint NINCS olyan chip, box meg ilyesmi, amit ha beépítesz, nem ugrana a garancia. Van olyan, amit simán a gyári csatikra teszed, bármikor kivehető. Vannak olyanok, ami felett szemet húnynak, ha náluk szervizelteted, sőt akár egész magyarországon, de az sem hivatalos
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1369 Dátum: 2005.09.13 kedd, 09:33:00 »

Tudomásom szerint NINCS olyan chip, box meg ilyesmi, amit ha beépítesz, nem ugrana a garancia. Van olyan, amit simán a gyári csatikra teszed, bármikor kivehető. Vannak olyanok, ami felett szemet húnynak, ha náluk szervizelteted, sőt akár egész magyarországon, de az sem hivatalos
Én meg úgy tudom a Wolf tuningot lehetett(vagy lehet is) pl. Németországban rendelni már a szalonból.Persze ez nem 1000%,csak hallottam.De azt viszont már saját szememmel láttam, hogy a tulaj sem tudott róla,sőt egyszer  még a kereskedőnek is én mutattam meg, hogy mi van a kocsiban.A kocsihoz dokumentek is voltak,Wolf+Ford.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1370 Dátum: 2005.09.13 kedd, 09:42:00 »

Esetleg ezeket olvasd el:http://www.wolf-concept.de/ valamint: http://www.auto1.hu/forumok/hirekforum?themeid=5559#
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1371 Dátum: 2005.09.13 kedd, 09:45:00 »

Főleg az auto1. cikk utolsó két mondatára hívom fel a figyelmed!!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1372 Dátum: 2005.09.13 kedd, 10:20:00 »

Főleg az auto1. cikk utolsó két mondatára hívom fel a figyelmed!!
Bocsi, de ott szó sincs teljesítményfokozásról. Csak optikai/futómű tuning. Azért az más...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1373 Dátum: 2005.09.13 kedd, 10:41:00 »

Beraktam egy másik linket is!Ez írja melyiket támogatja a Ford garancia.   http://www.wolf-performance.de/content/programm-leistungssteigerung.html   Vagy nem?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1374 Dátum: 2005.09.13 kedd, 11:33:00 »

Beraktam egy másik linket is!Ez írja melyiket támogatja a Ford garancia.   http://www.wolf-performance.de/content/programm-leistungssteigerung.html   Vagy nem?
Sajna nem nagyon tudok németül, de:
Ha marad is a gyári gari (ez nem kizárt, mert pl a folkszvágennek van ilyen szolgáltatása, miért ne lehetne a fordnak is), ez németországra igaz, nem mo-ra.
A tdci motorok eddig sem voltak gyengék, jó kérdés, mennyire befolyásolja a még megemelt teljesítmény az élettartamát: szerintem jelentősen csökkenti.
A tuning után - szerintem, de a tapasztalat is ezt mutatja - jóval jobban fog kormolni.
 
Az én véleményem nem változott: mo-on nemigazán megoldott a garnciális probléma, szerintem jelentősen csökkenti az élettartamot, sokkal jobban fog kormolni, és azért egy tdci még túl drága ahhoz, hogy tönkretegyük. Ez az én véleményem, engem nem igazán lehet meggyőzni tuning ügyben.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1375 Dátum: 2005.09.13 kedd, 11:56:00 »

Sajna nem nagyon tudok németül, de:
Ha marad is a gyári gari (ez nem kizárt, mert pl a folkszvágennek van ilyen szolgáltatása, miért ne lehetne a fordnak is), ez németországra igaz, nem mo-ra.
A tdci motorok eddig sem voltak gyengék, jó kérdés, mennyire befolyásolja a még megemelt teljesítmény az élettartamát: szerintem jelentősen csökkenti.
A tuning után - szerintem, de a tapasztalat is ezt mutatja - jóval jobban fog kormolni.
 
Az én véleményem nem változott: mo-on nemigazán megoldott a garnciális probléma, szerintem jelentősen csökkenti az élettartamot, sokkal jobban fog kormolni, és azért egy tdci még túl drága ahhoz, hogy tönkretegyük. Ez az én véleményem, engem nem igazán lehet meggyőzni tuning ügyben.
#1304
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1376 Dátum: 2005.09.13 kedd, 11:58:00 »

Sajna nem nagyon tudok németül, de:
Ha marad is a gyári gari (ez nem kizárt, mert pl a folkszvágennek van ilyen szolgáltatása, miért ne lehetne a fordnak is), ez németországra igaz, nem mo-ra.
A tdci motorok eddig sem voltak gyengék, jó kérdés, mennyire befolyásolja a még megemelt teljesítmény az élettartamát: szerintem jelentősen csökkenti.
A tuning után - szerintem, de a tapasztalat is ezt mutatja - jóval jobban fog kormolni.
 
Az én véleményem nem változott: mo-on nemigazán megoldott a garnciális probléma, szerintem jelentősen csökkenti az élettartamot, sokkal jobban fog kormolni, és azért egy tdci még túl drága ahhoz, hogy tönkretegyük. Ez az én véleményem, engem nem igazán lehet meggyőzni tuning ügyben.
Dehogy akarlak meggyőzni!Csak olyan kategórikus kijelentést tettél, ami abban a formában szerintem  nem igaz.Egyébként én sem vagyok híve a tuningnak,esetleg ezen a wolfon tudnék elgondolkodni.esetleg. Mégegyszer mondom láttam Wolf-mondeokat bőven 200.000 km fölött.Ami tuningos-füstölős-élettartamcsökkenős autókat láttál,azok meg kitudja miféle tuningcsapat "terméke". Nem az a tuning,hogy beteszünk egy "boxot" amivel jól átbaxuk a computert,ezt ne felejtsd el.A normális tuning teljesítménynövelést csak a vezérlés optimalizálásával éri el.Ezért ezek nem is feltétlenül fogyasztanak többet, pláne nem füstölnek.Sőt...Ami pedig a motor élettartamát illeti,ezek a mostani motorok tuning nélkül sem bírnak annyit, mint elődeik.szerintem...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1377 Dátum: 2005.09.13 kedd, 13:13:00 »

Garantiebedingungen WOLF-Performance Leistungssteigerungen
 
-5 Jahre Garantie auf die Softwaremodifikation  
 
-Bei Neufahrzeugen (Laufleistung bis maximal 1.500 km) gewährt WOLF-Performance 2 Jahre Garantie oder bis 100.000 km Fahrzeug Gesamtlaufleistung - auf nachweisliche Folgeschäden durch die Leistungssteigerung.  
 
-Bei Gebrauchtfahrzeugen bis 2 Jahre und maximal 100.000 km Gesamtlaufleistung 1 Jahr Garantie gegen 178,- Euro Aufpreis (inkl. MwSt.)
 
Garanciafeltételek a WOLF-Performance teljesítménynövelésre.
 
-5 év garancia a szoftvermódosításra.
 
-Új autó esetén (max:1500 km) a WOLF-Performancere 2 év garancia vagy 100.000 Km együttes futásteljesítésig-a bizonyíthatóan a teljesítménynövelésből eredő károkra.  
 
-Használt autó esetén 2 év vagy maximum 100.000 Km együttes futásteljesítésig garancia.
1 év garancia 178 EURO felárért ( adóval )
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1378 Dátum: 2005.09.13 kedd, 13:18:00 »

Garantiebedingungen WOLF-Performance Leistungssteigerungen
 
-5 Jahre Garantie auf die Softwaremodifikation  
 
-Bei Neufahrzeugen (Laufleistung bis maximal 1.500 km) gewährt WOLF-Performance 2 Jahre Garantie oder bis 100.000 km Fahrzeug Gesamtlaufleistung - auf nachweisliche Folgeschäden durch die Leistungssteigerung.  
 
-Bei Gebrauchtfahrzeugen bis 2 Jahre und maximal 100.000 km Gesamtlaufleistung 1 Jahr Garantie gegen 178,- Euro Aufpreis (inkl. MwSt.)
 
Garanciafeltételek a WOLF-Performance teljesítménynövelésre.
 
-5 év garancia a szoftvermódosításra.
 
-Új autó esetén (max:1500 km) a WOLF-Performancere 2 év garancia vagy 100.000 Km együttes futásteljesítésig-a bizonyíthatóan a teljesítménynövelésből eredő károkra.  
 
-Használt autó esetén 2 év vagy maximum 100.000 Km együttes futásteljesítésig garancia.
1 év garancia 178 EURO felárért ( adóval )
Igen,igen ez a Wolf saját garanciája.Gondolom nem ok nélkül mernek ennyi garanciát adni plusszban.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1379 Dátum: 2005.09.13 kedd, 13:34:00 »

Garantiebedingungen WOLF-Performance Leistungssteigerungen
 
-5 Jahre Garantie auf die Softwaremodifikation  
 
-Bei Neufahrzeugen (Laufleistung bis maximal 1.500 km) gewährt WOLF-Performance 2 Jahre Garantie oder bis 100.000 km Fahrzeug Gesamtlaufleistung - auf nachweisliche Folgeschäden durch die Leistungssteigerung.  
 
-Bei Gebrauchtfahrzeugen bis 2 Jahre und maximal 100.000 km Gesamtlaufleistung 1 Jahr Garantie gegen 178,- Euro Aufpreis (inkl. MwSt.)
 
Garanciafeltételek a WOLF-Performance teljesítménynövelésre.
 
-5 év garancia a szoftvermódosításra.
 
-Új autó esetén (max:1500 km) a WOLF-Performancere 2 év garancia vagy 100.000 Km együttes futásteljesítésig-a bizonyíthatóan a teljesítménynövelésből eredő károkra.  
 
-Használt autó esetén 2 év vagy maximum 100.000 Km együttes futásteljesítésig garancia.
1 év garancia 178 EURO felárért ( adóval )
Mondjuk ebből nem derül ki, a ford mit szól ehhez. Pl tönkremegy egy befecskendezőszelep, azokat ugye együtt kell cserélni, 4-et, meg a szivattyút. Ez kb 600k. Ki fog fizetni? A ford vagy a wolf? Te el tudod képzelni, hogy míg te 178 erót fizecc, majd a wolf kicsngeti a 600k-t? Mert én nem. Akkor majd jön az abrakadabra, meg ilyen üzemanyag, olyan levegő, különben is nagyon nyomtad a gázt. A másik. Az első 100e km alatt szerintem sem lesz gond. Csak majd később. A turbó olyan 200-300e km- bír ki. Ha megnöveled a turbónyomástt, akkor jóval előbb, mondju 150e-nél. Ehhez képest ő csak 100e-et vállal.
Az a motoroptimalizálás dolog nagyon sántít. Ezek mit csinálnak: megemelik a turbónyomást, megemelik a befecskendezési nyomást, előbb indítják (kisebb fordulat) a turbót, változtatják az üzemanyag mennyiségét, időzítését. A turbónyomásról már beszéltünk, a bef. nyomás: ez ugye 1600 baron dolgozik. Ezt megemelni azt jelenti, sokkal töbet kell dolgoznia, plusz még hozzáadva ehhez a magyar, nem a legtisztább üzemanyag, na ez egyértelműen a rövidebb ciklust hozza. Mint írtam, ez nem olcsó. Maga befecskendezés időzítése nem jelenthetne gondot, kivéve, ha mondjuk a 3 lővés/ciklust felemelik mondjuk 5-re. Nem erre lettek tervezve, így könnyen előfordulhat, hogy ennek is felére, harmadára csökken a periódusa. Használt autó: ha belegondolsz, javarészt külföldről hozzák be, a fene se tudja mennyit ment le a verda. Ezt meg te megspékeled egy tuninggal, lehet, hogy már 2-300e km van benne.
 
Szóval ha utánaszámolsz, egy 178 eurós tununggal akár 1 milliós kárt is lehet csinálni, mindezt 25 lóért cserébe. Lehet, hogy nincs igazam, és valóban okos dolog belerakatni a tuningot, de én nem merném, nekem nem éri meg.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1380 Dátum: 2005.09.13 kedd, 13:52:00 »

Mondjuk ebből nem derül ki, a ford mit szól ehhez. Pl tönkremegy egy befecskendezőszelep, azokat ugye együtt kell cserélni, 4-et, meg a szivattyút. Ez kb 600k. Ki fog fizetni? A ford vagy a wolf? Te el tudod képzelni, hogy míg te 178 erót fizecc, majd a wolf kicsngeti a 600k-t? Mert én nem. Akkor majd jön az abrakadabra, meg ilyen üzemanyag, olyan levegő, különben is nagyon nyomtad a gázt. A másik. Az első 100e km alatt szerintem sem lesz gond. Csak majd később. A turbó olyan 200-300e km- bír ki. Ha megnöveled a turbónyomástt, akkor jóval előbb, mondju 150e-nél. Ehhez képest ő csak 100e-et vállal.
Az a motoroptimalizálás dolog nagyon sántít. Ezek mit csinálnak: megemelik a turbónyomást, megemelik a befecskendezési nyomást, előbb indítják (kisebb fordulat) a turbót, változtatják az üzemanyag mennyiségét, időzítését. A turbónyomásról már beszéltünk, a bef. nyomás: ez ugye 1600 baron dolgozik. Ezt megemelni azt jelenti, sokkal töbet kell dolgoznia, plusz még hozzáadva ehhez a magyar, nem a legtisztább üzemanyag, na ez egyértelműen a rövidebb ciklust hozza. Mint írtam, ez nem olcsó. Maga befecskendezés időzítése nem jelenthetne gondot, kivéve, ha mondjuk a 3 lővés/ciklust felemelik mondjuk 5-re. Nem erre lettek tervezve, így könnyen előfordulhat, hogy ennek is felére, harmadára csökken a periódusa. Használt autó: ha belegondolsz, javarészt külföldről hozzák be, a fene se tudja mennyit ment le a verda. Ezt meg te megspékeled egy tuninggal, lehet, hogy már 2-300e km van benne.
 
Szóval ha utánaszámolsz, egy 178 eurós tununggal akár 1 milliós kárt is lehet csinálni, mindezt 25 lóért cserébe. Lehet, hogy nincs igazam, és valóban okos dolog belerakatni a tuningot, de én nem merném, nekem nem éri meg.
Nem a tuning a 178 euro hanem a +1év garancia.
És azt írja, hogy a tuningból eredő károkra vállalja.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1381 Dátum: 2005.09.13 kedd, 13:54:00 »

Az igaz, hogy az pedíg egy tág fogalom.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1382 Dátum: 2005.09.13 kedd, 13:55:00 »

Mondjuk ebből nem derül ki, a ford mit szól ehhez. Pl tönkremegy egy befecskendezőszelep, azokat ugye együtt kell cserélni, 4-et, meg a szivattyút. Ez kb 600k. Ki fog fizetni? A ford vagy a wolf? Te el tudod képzelni, hogy míg te 178 erót fizecc, majd a wolf kicsngeti a 600k-t? Mert én nem. Akkor majd jön az abrakadabra, meg ilyen üzemanyag, olyan levegő, különben is nagyon nyomtad a gázt. A másik. Az első 100e km alatt szerintem sem lesz gond. Csak majd később. A turbó olyan 200-300e km- bír ki. Ha megnöveled a turbónyomástt, akkor jóval előbb, mondju 150e-nél. Ehhez képest ő csak 100e-et vállal.
Az a motoroptimalizálás dolog nagyon sántít. Ezek mit csinálnak: megemelik a turbónyomást, megemelik a befecskendezési nyomást, előbb indítják (kisebb fordulat) a turbót, változtatják az üzemanyag mennyiségét, időzítését. A turbónyomásról már beszéltünk, a bef. nyomás: ez ugye 1600 baron dolgozik. Ezt megemelni azt jelenti, sokkal töbet kell dolgoznia, plusz még hozzáadva ehhez a magyar, nem a legtisztább üzemanyag, na ez egyértelműen a rövidebb ciklust hozza. Mint írtam, ez nem olcsó. Maga befecskendezés időzítése nem jelenthetne gondot, kivéve, ha mondjuk a 3 lővés/ciklust felemelik mondjuk 5-re. Nem erre lettek tervezve, így könnyen előfordulhat, hogy ennek is felére, harmadára csökken a periódusa. Használt autó: ha belegondolsz, javarészt külföldről hozzák be, a fene se tudja mennyit ment le a verda. Ezt meg te megspékeled egy tuninggal, lehet, hogy már 2-300e km van benne.
 
Szóval ha utánaszámolsz, egy 178 eurós tununggal akár 1 milliós kárt is lehet csinálni, mindezt 25 lóért cserébe. Lehet, hogy nincs igazam, és valóban okos dolog belerakatni a tuningot, de én nem merném, nekem nem éri meg.
Elnézést kívánok,de nem a tuning a 178 euro,az csak a használt autóra a plussz garancia.Elhiheted,hogy ezzel a tuninggal semmivel sem lesz rövidebb a motor élettartama  annak aki NORMÁLISAN használja(sőt! szerinted miért mernek válalni egy használt motorra is garanciát??biztos lehetsz benne,hogy emögött a cég mögött több millió km futásteljesítmény van!).Egy motort ki lehet végezni, főleg ha egy ökör tapossa a gázt,nem kell ahhoz tuning.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1383 Dátum: 2005.09.13 kedd, 14:22:00 »

Elnézést kívánok,de nem a tuning a 178 euro,az csak a használt autóra a plussz garancia.Elhiheted,hogy ezzel a tuninggal semmivel sem lesz rövidebb a motor élettartama  annak aki NORMÁLISAN használja(sőt! szerinted miért mernek válalni egy használt motorra is garanciát??biztos lehetsz benne,hogy emögött a cég mögött több millió km futásteljesítmény van!).Egy motort ki lehet végezni, főleg ha egy ökör tapossa a gázt,nem kell ahhoz tuning.
Én nem hiszem el, hogy nem változik a motor élettartama. Abban egyetérthetünk, hogy az élettartamot befolyásolja a literteljesítmény, főleg ugyanannál a motornál. Na ez a tuninggal megváltozik. Abban az esetben van igazad, ha mondjuk 600e km a motor élettartama, ez leesik 500-ra, de az autó mondjuk 350e után teljesen elértéktelenedik: na így tényleg mind1. De szerintem a motor 300-at megy le, a tuninggal (ha újkorától berakod) leesik 200-ra, de közben a turbó biztos, a bef. rendszer pedig valószínűleg cserélve lesz. Van egy muki, aki 3 havonta cserélgeti a turbót, ő egy 130 lovast húzott fel 180-ra (seat).
 
A másik az, hogy olyan tesz bele chipet, akinek nem elég a kraft, vagyis pont azok, akik széttapossák a motort.
 
Én a részmről befejeztem, majd akkor térjünk rá vissza, ha a tiédben márr benne van a tuning...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1384 Dátum: 2005.09.18 vasárnap, 14:40:00 »

Sziasztok Hol lehet egy 1.8 Td ét chip tuningolni vagy egyáltalán lehet e ?
Mert elég gyatra most.
Köszönettel Miklós
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1385 Dátum: 2005.09.18 vasárnap, 19:07:00 »

Sziasztok Hol lehet egy 1.8 Td ét chip tuningolni vagy egyáltalán lehet e ?
Mert elég gyatra most.
Köszönettel Miklós
Chip tuning? Nem is számítógépvezérlésű... A turbónyomást kell emelni.
 
Goto Zombi.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1386 Dátum: 2005.09.18 vasárnap, 20:04:00 »

Chip tuning? Nem is számítógépvezérlésű... A turbónyomást kell emelni.
 
Goto Zombi.
meg üzemanyagot adni neki különben menni sem fog meg akár baja is eshet...Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1387 Dátum: 2005.09.18 vasárnap, 21:59:00 »

Miklós!
Biztos,hogy jó a turbód?Én is azt hittem gyatra,mert azt gondoltam ennyit tud,aztán kiderült elszakadt a turbó melleti cső,és már jobb,de persze nem egy 2,2-es Tdci:(
Viszont én nagyon gondolkozom egy átépítésen,ugyanis a focus motor pont ugyanilyen/tddi 90Le/ csak azt már lehet tuningolni 120-130Le-re.Érdekel a téma?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1388 Dátum: 2005.09.19 hétfő, 09:44:00 »

meg üzemanyagot adni neki különben menni sem fog meg akár baja is eshet...Smiley
Inkább asszond, hogy mit csináász szombaton!?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #1389 Dátum: 2005.09.19 hétfő, 09:57:00 »

Inkább asszond, hogy mit csináász szombaton!?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1390 Dátum: 2005.09.19 hétfő, 13:08:00 »

Inkább asszond, hogy mit csináász szombaton!?
nincs pénzem Sad(((((
 
drága a versenyzés úgyhogy a mostanit kivételesen kihagyom......Sad
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1391 Dátum: 2005.09.19 hétfő, 13:50:00 »

nincs pénzem Sad(((((
 
drága a versenyzés úgyhogy a mostanit kivételesen kihagyom......Sad
... és ha nem a turbóval jössz?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1392 Dátum: 2005.09.19 hétfő, 14:14:00 »

nincs pénzem Sad(((((
 
drága a versenyzés úgyhogy a mostanit kivételesen kihagyom......Sad
És ha megoldunk egy oda-vissza fuvart? Sztem lenne hely!!!!!!!!! Csak a pénzen múlik?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #1393 Dátum: 2005.09.19 hétfő, 16:07:00 »

És ha megoldunk egy oda-vissza fuvart? Sztem lenne hely!!!!!!!!! Csak a pénzen múlik?
az is a baj,de majd meglássuk még próbálkozom..Smiley
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1394 Dátum: 2005.09.19 hétfő, 16:19:00 »

nincs pénzem Sad(((((
 
drága a versenyzés úgyhogy a mostanit kivételesen kihagyom......Sad
szabyk@@,
 
Tesó, Neked ott a helyed közöttünk a talin! Itt is versenyezhetsz! Smiley Gyere már! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1395 Dátum: 2005.09.19 hétfő, 21:15:00 »

nincs pénzem Sad(((((
 
drága a versenyzés úgyhogy a mostanit kivételesen kihagyom......Sad
Ha akarod, én elmegyek érted! Mondd, hová, és megyek! A kaját is megoldjuk! Haza is viszlek!
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #1396 Dátum: 2005.09.19 hétfő, 21:39:00 »

Szaby,
 
odafelé én is szívesen elviszlek!
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1397 Dátum: 2005.09.19 hétfő, 21:45:00 »

Szaby,
 
odafelé én is szívesen elviszlek!
Szabyk! Én nemcsak hogy elviszlek, visszaviszlek, de ha kell, ha nem, VÉGIG DUMÁLNI FOGOK! Meghívlak egy fagyira, elmesélek egy csomó viccet, megdícsérem az autódat, elviszlek moziba, és megtankolom az autód! Le is mosom! Na erre licitálj rá Maffy komám.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #1398 Dátum: 2005.09.19 hétfő, 21:57:00 »

Szabyk! Én nemcsak hogy elviszlek, visszaviszlek, de ha kell, ha nem, VÉGIG DUMÁLNI FOGOK! Meghívlak egy fagyira, elmesélek egy csomó viccet, megdícsérem az autódat, elviszlek moziba, és megtankolom az autód! Le is mosom! Na erre licitálj rá Maffy komám.
Angel,
 
nem tudok, nem akarok... és azért ígértem csak az oda fuvart, mert valószínűleg koradélután távozom...
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1399 Dátum: 2005.09.19 hétfő, 22:03:00 »

Angel,
 
nem tudok, nem akarok... és azért ígértem csak az oda fuvart, mert valószínűleg koradélután távozom...
Sőt, ha kell, fel is porszívózok nálatok!!! Meg a Maffynál is!
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak: 1 ... 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 34 35 ... 188   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.042 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.