Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:05:58
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Tuning
Oldalak:
1
...
169
170
171
172
173
174
175
[
176
]
177
178
179
180
181
182
183
...
188
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Tuning (Megtekintve 2698841 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8750 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 18:24:24 »
Idézetet írta: drof - 2012.07.30 hétfő, 18:16:38
Nem ugratlak. Gyárilag följebb van helyezve a mutató a tűn 5-8 km/h-val. Simán leveszed a mutatót villával és kicsit erőltetve (lefelé) visszarakod. Azóta nekem a 60 az 60, a 100 az 100. A 150 meg 150. Ez Mk2, a többi nem érdekel.
Mások úgy csinálták, hogy levették a mutatót, beálltak GPS szerint 50-re és oda rakták vissza a mutatót, menet közben. Veszélyes mutatvány és elég nehéz is, nem ajánlom. De pl. az a Suzukis legyezőhorgász is így csinálta tavaly, ha jól tévedek.
Béna ismerőseid vannak.
A gyárilag megadott értéket a Zasszony is ki tudja hozni bármilyen itthoni autóból, pedig nem egy sumákker.
Beállítod a GPS 50-et, majd járó motor mellett bakra az autóval, temnpomat bekapcsol, mutató visszatesz. :-)
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
drof
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8751 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 18:26:05 »
Idézetet írta: Angel - 2012.07.30 hétfő, 18:21:53
De az sem igaz, hogy mindig 5-tel többet mutat. Nem kötekedés, de ha 0-át mutat, az pontos, de 200-nál már nem 5-tel mutat többet.
Én az enyémnél tudom, ott a 140 az 134, de 200-nál már több mint 10.
És annak mi jelentősége van 0-100 gyorsuláson, hogy felfelé exponenciálisan csal mindegyik? Mit számít, a 140 és a 200, a 0-100-nál?
Ha beállítod, hogy 50-nél nulla legyen a csalás, akkor 100-nál sem lesz 96 a valós érték. Nem? De. Ezt le is zárhatjuk.
Idézetet írta: Angel - 2012.07.30 hétfő, 18:21:53
Hát... ezt azért kétségbe vonnám. Jó lesz az is, ha a gyári adat 110%-án belül teljesít.
Vonhatod, de max. a sajátod képességeiből tudsz kiindulni. Neked jó a 110%, az enyém meg tudja a 100%-at.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8752 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 18:27:02 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.07.30 hétfő, 18:24:24
Beállítod a GPS 50-et, majd járó motor mellett bakra az autóval, temnpomat bekapcsol, mutató visszatesz. :-)
AndyA
50-el felugrasz a bakra? vagy hogy is van ez? nem értem
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
drof
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8753 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 18:28:15 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.07.30 hétfő, 18:24:24
Beállítod a GPS 50-et, majd járó motor mellett bakra az autóval, temnpomat bekapcsol, mutató visszatesz. :-)
AndyA
És álló autónál hogyan lehet beállítani az 50-et a GPS-en? Mire gondolsz?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8754 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 18:29:29 »
Idézetet írta: drof - 2012.07.30 hétfő, 18:28:15
És álló autónál hogyan lehet beállítani az 50-et a GPS-en? Mire gondolsz?
az előbb írtam le. nem figyelsz?
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8755 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 18:36:27 »
Idézetet írta: drof - 2012.07.30 hétfő, 18:26:05
És annak mi jelentősége van 0-100 gyorsuláson, hogy felfelé exponenciálisan csal mindegyik? Mit számít, a 140 és a 200, a 0-100-nál?
Ha beállítod, hogy 50-nél nulla legyen a csalás, akkor 100-nál sem lesz 96 a valós érték. Nem? De. Ezt le is zárhatjuk.
Ha 100-nál mondanád, akkor ok lenne. De ha 50-nél 5-öt csal, abból következik, hogy 100-nál is 5-öt fog csalni? Nem hát.
Lehet, hogy 92-nél fog 100-at mutatni.
Válasz
Vonhatod, de max. a sajátod képességeiből tudsz kiindulni. Neked jó a 110%, az enyém meg tudja a 100%-at.
Nem bizony... szerintem te se tudnál 110 százalék alá menni. Mármint pontos mérésnél, nem buhera-órával.
De hogy 1 másodperccel jobbat nem hozol ki, ahogy lenn írtad, az hótt ziher.
Esetleg a lenn említett bakon...
«
Utoljára szerkesztve: 2012.07.30 hétfő, 18:42:49 írta Angel
»
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8756 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 18:39:58 »
Idézetet írta: Angel
Idézetet írta: drof
nekem nincsenek szép elméleteim, max az arcom nagy, de sztem meg tudom én is csinálni a gyári értéket nyugodtan
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8757 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 18:43:20 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.07.30 hétfő, 18:39:58
nekem nincsenek szép elméleteim, max az arcom nagy, de sztem meg tudom én is csinálni a gyári értéket nyugodtan
Ez már fél siker.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
drof
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8758 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 18:43:30 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.07.30 hétfő, 18:39:58
nekem nincsenek szép elméleteim, max az arcom nagy, de sztem meg tudom én is csinálni a gyári értéket nyugodtan
Angelnek meg kicsi az önbizalma és véletlenül sem tudja elképzelni, hogy a gyári értékeket tudná hozni. Ha pedig neki nem megy, akkor másnak még úgy sem mehet. Punktum.
Ja és a pontosra beállított óra az buhera óra és kész.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8759 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 18:49:17 »
Idézetet írta: drof - 2012.07.30 hétfő, 18:43:30
Angelnek meg kicsi az önbizalma és véletlenül sem tudja elképzelni, hogy a gyári értékeket tudná hozni. Ha pedig neki nem megy, akkor másnak még úgy sem mehet. Punktum.
Ja és a pontosra beállított óra az buhera óra és kész.
úgy nehéz, ha harmadik helyett egyesbe rakja
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8760 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 18:54:14 »
Idézetet írta: drof - 2012.07.30 hétfő, 18:43:30
Angelnek meg kicsi az önbizalma...
Iiiigen, én pont erről vagyok híres. Vagy én láttam pár rendes mérést.
Válasz
Ja és a pontosra beállított óra az buhera óra és kész.
Pontosan... a buhera kategóriában. A gps se pontos... mind1, hagyjuk, hitvitává fajultunk.
Erre akkor térjünk vissza, ha lesznek pontos adatok, amit pontos műszerrel készítettek.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
drof
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8761 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 18:55:40 »
Idézetet írta: Angel - 2012.07.30 hétfő, 18:36:27
Ha 100-nál mondanád, akkor ok lenne. De ha 50-nél 5-öt csal, abból következik, hogy 100-nál is 5-öt fog csalni? Nem hát.
Lehet, hogy 92-nél fog 100-at mutatni.
Meddő fejtegetés. Van sebesség szenzor a kocsiban? Van. Pontos? Pontos. Van OBD II a kocsiban? Van. Pontos? Pontos. Van laptopod és OBD II interfészed? Nekem van. Pontos? Pontos.
Gyorsulást azzal kell mérni, nem stopperrel-kilóméterórával, meg Youtube videón fáziskéséssel kezdve, stb. pontatlan módszerekkel. A reakcióidőd 0.70-0.90 sec között van és akkor még optimistán becsültelek meg. Mire lenyomod a stoppereden a start gombot, már legalább 0.7 sec-cel csökkent is a gyorsulási értéked, aztán 100 körül már annyira izgulsz, hogy 1.0 lesz a lenyomási reakcióidőd. És így máris 0.3 sec-cel több lett a gyorsulási adatod, persze, hogy sose jutsz a gyári érték közelébe.
Laptopra felrakom, gyorsulási programot elindítom és csak a vezetésre figyelek, a gyorsulásra a számítógép és a szenzorok figyelnek. Eddig még nem volt panasz, a gyári adatok hozhatóak.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8762 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 18:59:12 »
Idézetet írta: Angel - 2012.07.30 hétfő, 18:54:14
Iiiigen, én pont erről vagyok híres. Vagy én láttam pár rendes mérést.
Láttál? Jó neked. Én meg csináltam. Nekem a timeslip meg az ODB II hitelesebb, mint a youtube videó alapján kifejtett elméletek a fizika mindenféle törvényeiről.
Most az a tény, hogy kevés embert láttál, aki tudja hozni a gyári adatokat nem jelenti azt, hogy csak tesztpilóták tudják produkálni. Leírva nagyon tudományos komolyságnak hangzik, csak nem igaz.
Vagy az összes katalógusadatot csak a tesztpilóták tudják hozni? Vicces lenne.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8763 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 19:07:52 »
Idézetet írta: drof - 2012.07.30 hétfő, 18:55:40
Meddő fejtegetés. Van sebesség szenzor a kocsiban?
Nincs... pár szóban elmondhatnád, milyen elven működjön a sebesség szenzor. Ha a levegőt érzékeled, nem pontos, mert ha fúj a szél... fix pontokhoz képest lehet nézni...
A sebességet közvetett jeladóból számítja ki. Vagy a váltó, vagy az abs jeladója. Ebből azt lehet megtudni, milyen gyorsan forog a kerék... tudjuk a kerék pontos átmérőjét?
Nem hát. Ha másik kerékméretet teszel fel, máris bibi van. A váltóméretnél is van pár % eltérés. Szóval pontosnak sehogy sem mondanám.
Válasz
Van. Pontos? Pontos. Van OBD II a kocsiban? Van. Pontos? Pontos. Van laptopod és OBD II interfészed? Nekem van. Pontos? Pontos.
Ezzel már nem is foglalkozom, mert az alap feltételezés hibás.
Válasz
Gyorsulást azzal kell mérni, nem stopperrel-kilóméterórával, meg Youtube videón fáziskéséssel kezdve, stb. pontatlan módszerekkel.
A rendszer pontatlanságát illetőleg egyetértünk.
Válasz
A reakcióidőd 0.70-0.90 sec között van és akkor még optimistán becsültelek meg.
A becslés nem mindig jön be... az egyik legjobbam 0,269s, tökölön mérve.
Válasz
Mire lenyomod a stoppereden a start gombot, már legalább 0.7 sec-cel csökkent is a gyorsulási értéked, aztán 100 körül már annyira izgulsz, hogy 1.0 lesz a lenyomási reakcióidőd. És így máris 0.3 sec-cel több lett a gyorsulási adatod, persze, hogy sose jutsz a gyári érték közelébe.
Ugye az én gyorsulásomról beszéltünk... azt hogy képzeled, hogy a stoppert is én nyomom, meg a gázt is? Ez biztosan nem objektív.
Aztán azt nem írtad, hogy 100-nál már annyira reszketek, hogy majd összecsinálom magam.
Válasz
Laptopra felrakom, gyorsulási programot elindítom és csak a vezetésre figyelek, a gyorsulásra a számítógép és a szenzorok figyelnek. Eddig még nem volt panasz, a gyári adatok hozhatóak.
Melyik gyári adat hozható? a 170 lovasé?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
drof
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8764 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 19:10:28 »
Idézetet írta: Angel - 2012.07.30 hétfő, 19:07:52
Nincs... pár szóban elmondhatnád, milyen elven működjön a sebesség szenzor. Ha a levegőt érzékeled, nem pontos, mert ha fúj a szél... fix pontokhoz képest lehet nézni...
A sebességet közvetett jeladóból számítja ki. Vagy a váltó, vagy az abs jeladója. Ebből azt lehet megtudni, milyen gyorsan forog a kerék... tudjuk a kerék pontos átmérőjét?
Nem hát. Ha másik kerékméretet teszel fel, máris bibi van. A váltóméretnél is van pár % eltérés. Szóval pontosnak sehogy sem mondanám.
Ezzel már nem is foglalkozom, mert az alap feltételezés hibás.
A rendszer pontatlanságát illetőleg egyetértünk.
A becslés nem mindig jön be... az egyik legjobbam 0,269s, tökölön mérve.
Ugye az én gyorsulásomról beszéltünk... azt hogy képzeled, hogy a stoppert is én nyomom, meg a gázt is? Ez biztosan nem objektív.
Aztán azt nem írtad, hogy 100-nál már annyira reszketek, hogy majd összecsinálom magam.
Melyik gyári adat hozható? a 170 lovasé?
Jó, hát értjük mi, hogy neked nem megy. De ettől még másnak mehet. Szép se vagy, mégis vannak szép emberek. (Ezen kéretik nem megsértődni, viccnek szántam, még ha erős is kicsit.
)
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8765 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 19:13:10 »
Idézetet írta: Angel - 2012.07.30 hétfő, 19:07:52
Nincs... pár szóban elmondhatnád, milyen elven működjön a sebesség szenzor.
Let mí introdúsz jú tú the VSS, leánykori nevén Vehicle Speed Sensor:
Pár szóban (mintha nem tudnád mi az és hogy van az autók többségében):
http://www.youtube.com/watch?v=nBqZ6lQ3IVQ
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8766 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 19:14:00 »
Idézetet írta: drof - 2012.07.30 hétfő, 18:55:40
Meddő fejtegetés. Van sebesség szenzor a kocsiban? Van. Pontos? Pontos. Van OBD II a kocsiban? Van. Pontos? Pontos. Van laptopod és OBD II interfészed? Nekem van. Pontos? Pontos.
Gyorsulást azzal kell mérni, nem stopperrel-kilóméterórával, meg Youtube videón fáziskéséssel kezdve, stb. pontatlan módszerekkel. A reakcióidőd 0.70-0.90 sec között van és akkor még optimistán becsültelek meg. Mire lenyomod a stoppereden a start gombot, már legalább 0.7 sec-cel csökkent is a gyorsulási értéked, aztán 100 körül már annyira izgulsz, hogy 1.0 lesz a lenyomási reakcióidőd. És így máris 0.3 sec-cel több lett a gyorsulási adatod, persze, hogy sose jutsz a gyári érték közelébe.
Laptopra felrakom, gyorsulási programot elindítom és csak a vezetésre figyelek, a gyorsulásra a számítógép és a szenzorok figyelnek. Eddig még nem volt panasz, a gyári adatok hozhatóak.
http://mondeo.hu/index.php?topic=5044.msg556921#msg556921
:vigyor3:ű
Ja.és ez gps-el mérve.indulástól 100ig.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.07.30 hétfő, 19:16:05 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
drof
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8767 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 19:16:06 »
Idézetet írta: Angel - 2012.07.30 hétfő, 19:07:52
Nincs... pár szóban elmondhatnád, milyen elven működjön a sebesség szenzor. Ha a levegőt érzékeled, nem pontos, mert ha fúj a szél... fix pontokhoz képest lehet nézni...
A sebességet közvetett jeladóból számítja ki. Vagy a váltó, vagy az abs jeladója. Ebből azt lehet megtudni, milyen gyorsan forog a kerék... tudjuk a kerék pontos átmérőjét?
Nem hát. Ha másik kerékméretet teszel fel, máris bibi van. A váltóméretnél is van pár % eltérés. Szóval pontosnak sehogy sem mondanám.
Mint mondottam volt, gyári adatokat gyári méretekkel (kerekekkel, váltókkal) hajkurásszunk.
Idézetet írta: Angel - 2012.07.30 hétfő, 19:07:52
A rendszer pontatlanságát illetőleg egyetértünk.
Az is valami.
Idézetet írta: Angel - 2012.07.30 hétfő, 19:07:52
A becslés nem mindig jön be... az egyik legjobbam 0,269s, tökölön mérve.
Ügyes vagy! Gondolom már beugrottál a sárgára.....
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8768 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 19:17:58 »
Idézetet írta: alf - 2012.07.30 hétfő, 19:14:00
http://mondeo.hu/index.php?topic=5044.msg556921#msg556921
:vigyor3:ű
Ja.és ez gps-el mérve.indulástól 100ig.
Már akkor is jeleztem a kétségeimet a mérés hitelességét illetően. Mind a gyorsulási adat, mind a lóerőt illetőleg.
Például megmértétek, hány kiló az autó? Mázsán? Mert anélkül nem lehet lóerőt - számolni, mert ez csak számolás.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
drof
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8769 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 19:23:52 »
Idézetet írta: Angel - 2012.07.30 hétfő, 19:17:58
Már akkor is jeleztem a kétségeimet a mérés hitelességét illetően. Mind a gyorsulási adat, mind a lóerőt illetőleg.
Például megmértétek, hány kiló az autó? Mázsán? Mert anélkül nem lehet lóerőt - számolni, mert ez csak számolás.
A pontatlanságban igazad van, meg nekem is. De nem erről szólt az alaptézis, hanem arról, hogy a gyári érték hozható-e. Ha nem lenne hozható, hanem a legjobb tesztpilóták által valaha elért legjobb érték szerepelne a katalógusokban, akkor már rég csődbe vitték volna a hülye amcsi/német/belga/angol vásárlók a céget, mert azok bizony visszaviszik gariban az autót, ha nem tudja a papíron leírt értékeket, és fejlett demo kráciákban vissza is kapják a vételárat.
Ez pedig hatványozottan igaz egy olyan autóra, aminek a motorja a sajátosságaiból kifolyólag hol 155 lovas, hol 152, hol meg 158. Egyszerűen nem engedheti meg magának a gyár, hogy olyan adatokkal reklámozzon egy terméket, amit nem lehet reprodukálni átlagos körülmények között.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8770 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 19:26:39 »
Idézetet írta: drof - 2012.07.30 hétfő, 19:16:06
Mint mondottam volt, gyári adatokat gyári méretekkel (kerekekkel, váltókkal) hajkurásszunk.
Na jó, még mindig azt mondom: ez egy közvetett adat. A kerék sebességét adja meg.
Válasz
Ügyes vagy! Gondolom már beugrottál a sárgára.....
Sőt... valaki szólt, hogy induljak még előbb... nehéz így folytatni.
Mutatok egy weboldalt.
http://www.timeslip.hu
Itt van pár mért adat. Böngésszétek bátran. Itt az ST200 8.3s-ot tud. A gyárija 7,6 lenne?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
drof
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8771 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 19:28:44 »
Idézetet írta: Angel - 2012.07.30 hétfő, 19:26:39
Na jó, még mindig azt mondom: ez egy közvetett adat. A kerék sebességét adja meg.
Sőt... valaki szólt, hogy induljak még előbb... nehéz így folytatni.
Mutatok egy weboldalt.
http://www.timeslip.hu
Itt van pár mért adat. Böngésszétek bátran. Itt az ST200 8.3s-ot tud. A gyárija 7,6 lenne?
7.7- 7.9
Katalógusa válogatja.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8772 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 19:30:13 »
Idézetet írta: Angel - 2012.07.30 hétfő, 19:17:58
Már akkor is jeleztem a kétségeimet a mérés hitelességét illetően. Mind a gyorsulási adat, mind a lóerőt illetőleg.
Például megmértétek, hány kiló az autó? Mázsán? Mert anélkül nem lehet lóerőt - számolni, mert ez csak számolás.
Neharagudj!Most mi köze van a témához a teljesítménynek?Gyorsulási időről beszéltünk?AZ sem pontos?
Álló autó-indul-100km/ó.mért érték 8,9sec.
Persze elméletileg ez sem állja meg a helyét,mert lehet,hogy a gps jelét valami leárnyékolta,vagy éppen felgyorsította.Talán pont a föld forgási sebessége piszkíthatott bele a hitelesnek hitt mérésbe.Picsába....egy világ omlott bennem össze.Soha többé nem is fogok gyorsulni!
Amúgy volt ott egy tized gramm pontos mérleg,és lemázsáltunk minden autót természetesen!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
yooccoo
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8773 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 19:31:29 »
Idézetet írta: alf - 2012.07.30 hétfő, 19:30:13
Neharagudj!Most mi köze van a témához a teljesítménynek?Gyorsulási időről beszéltünk?AZ sem pontos?
Álló autó-indul-100km/ó.mért érték 8,9sec.
Persze elméletileg ez sem állja meg a helyét,mert lehet,hogy a gps jelét valami leárnyékolta,vagy éppen felgyorsította.Talán pont a föld forgási sebessége piszkíthatott bele a hitelesnek hitt mérésbe.Picsába....egy világ omlott bennem össze.Soha többé nem is fogok gyorsulni!
Amúgy volt ott egy tized gramm pontos mérleg,és lemázsáltunk minden autót természetesen!
nekem ezért kellett a szerszámosládát benn hagynom a mélyládával együtt a csomiban, mert túl könnyű lett volna másképp az autó
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8774 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 19:32:11 »
Idézetet írta: alf - 2012.07.30 hétfő, 19:30:13
Neharagudj!Most mi köze van a témához a teljesítménynek?Gyorsulási időről beszéltünk?AZ sem pontos?
Álló autó-indul-100km/ó.mért érték 8,9sec.
Persze elméletileg ez sem állja meg a helyét,mert lehet,hogy a gps jelét valami leárnyékolta,vagy éppen felgyorsította.Talán pont a föld forgási sebessége piszkíthatott bele a hitelesnek hitt mérésbe.Picsába....egy világ omlott bennem össze.Soha többé nem is fogok gyorsulni!
Amúgy volt ott egy tized gramm pontos mérleg,és lemázsáltunk minden autót természetesen!
Van az a kifejezés, hogy szobatudós. Sohasem jó neki semmi, mert mindig eszébe jut, hogy egy változót nem vett figyelembe és újra kezdi számolni. Ahelyett, hogy kimenne Tökölre ma este és megnézné, hogy tudja-e hozni a gyári értéket. Ha ügyes - márpedig miért ne lenne az - akkor tudja.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8775 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 19:32:19 »
Idézetet írta: Angel - 2012.07.30 hétfő, 19:26:39
Na jó, még mindig azt mondom: ez egy közvetett adat. A kerék sebességét adja meg.
Sőt... valaki szólt, hogy induljak még előbb... nehéz így folytatni.
Mutatok egy weboldalt.
http://www.timeslip.hu
Itt van pár mért adat. Böngésszétek bátran. Itt az ST200 8.3s-ot tud. A gyárija 7,6 lenne?
én megnézném drof-ot azért egy ilyen mérésen ...
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8776 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 19:33:39 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.07.30 hétfő, 19:31:29
nekem ezért kellett a szerszámosládát benn hagynom a mélyládával együtt a csomiban, mert túl könnyű lett volna másképp az autó
Na, aki lenyom 170 hengerfejes lóval egy ST220-at az ne is nyilatkozzon, mert vagy nagyon tud vezetni, vagy az ST220 sofőrje nagyon nem tud és még a motorja is beteg.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8777 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 19:34:37 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.07.30 hétfő, 19:32:19
én megnézném drof-ot azért egy ilyen mérésen ...
Megnézhettél volna a Majálison. Makker is nézett.....volna, ha nem megyek össze az első szélvédőjében szürke légypiszokká.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8778 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 19:34:45 »
Idézetet írta: drof - 2012.07.30 hétfő, 19:33:39
Na, aki lenyom 170 hengerfejes lóval egy ST220-at az ne is nyilatkozzon, mert vagy nagyon tud vezetni, vagy az ST220 sofőrje nagyon nem tud és még a motorja is beteg.
tegyük hozzá, hogy a váltója se annyira jó, sőt, még talán a féltengelynek is van valami baja ... szóval akár gyalog is kiállhattam volna ellene
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8779 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 19:35:44 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.07.30 hétfő, 19:34:45
tegyük hozzá, hogy a váltója se annyira jó, sőt, még talán a féltengelynek is van valami baja ... szóval akár gyalog is kiállhattam volna ellene
Azon az autón jó egyáltalán valami az erőátvitelben?
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8780 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 19:35:54 »
Idézetet írta: drof - 2012.07.30 hétfő, 19:34:37
Megnézhettél volna a Majálison. Makker is nézett.....volna, ha nem megyek össze az első szélvédőjében szürke légypiszokká.
megnéztelek volna ... ha nem látnám így is elégszer azt a gyönyörű szőrös pofádat
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8781 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 19:37:26 »
Idézetet írta: drof - 2012.07.30 hétfő, 19:35:44
Azon az autón jó egyáltalán valami az erőátvitelben?
viccet félretéve, megnézhetnénk, mert elég beteg dolognak tartom én magam is
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8782 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 19:38:17 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.07.30 hétfő, 19:35:54
megnéztelek volna ... ha nem látnám így is elégszer azt a gyönyörű szőrös pofádat
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8783 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 19:38:46 »
Idézetet írta: drof - 2012.07.30 hétfő, 19:32:11
Van az a kifejezés, hogy szobatudós. Sohasem jó neki semmi, mert mindig eszébe jut, hogy egy változót nem vett figyelembe és újra kezdi számolni.
Hát ez jó!
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8784 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 19:38:55 »
Idézetet írta: drof - 2012.07.30 hétfő, 19:32:11
Van az a kifejezés, hogy szobatudós. Sohasem jó neki semmi, mert mindig eszébe jut, hogy egy változót nem vett figyelembe és újra kezdi számolni. Ahelyett, hogy kimenne Tökölre ma este és megnézné, hogy tudja-e hozni a gyári értéket. Ha ügyes - márpedig miért ne lenne az - akkor tudja.
Ismerem,jól gyorsul,ügyesen vált,és jó a reakció ideje.A baj nem az autójában van......
azt mondják,a dolgok fejben dőlnek el.
Egésze egyszerüen kiszámolta,hogy nem tudhat olyan adatokat az autója,amit a gyártó megadott!
Nem megharagudni
,ezt poénnak szántam.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
drof
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8785 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 19:40:22 »
Idézetet írta: alf - 2012.07.30 hétfő, 19:38:55
Ismerem,jól gyorsul,ügyesen vált,és jó a reakció ideje.A baj nem az autójában van......
azt mondják,a dolgok fejben dőlnek el.
Egésze egyszerüen kiszámolta,hogy nem tudhat olyan adatokat az autója,amit a gyártó megadott!
Nem megharagudni
,ezt poénnak szántam.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8786 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 19:42:18 »
Idézetet írta: alf - 2012.07.30 hétfő, 19:30:13
Neharagudj!Most mi köze van a témához a teljesítménynek?Gyorsulási időről beszéltünk?AZ sem pontos?
Álló autó-indul-100km/ó.mért érték 8,9sec.
Persze elméletileg ez sem állja meg a helyét,mert lehet,hogy a gps jelét valami leárnyékolta,vagy éppen felgyorsította.Talán pont a föld forgási sebessége piszkíthatott bele a hitelesnek hitt mérésbe.Picsába....egy világ omlott bennem össze.Soha többé nem is fogok gyorsulni!
Az időt nagyon pontosan meg tudod mérni, mondjuk ezred másodpercre (még pontosabban is ha kell). A sebességet nem tudod pontosan megmérni...
A gps az pozíciót mér, bizonyos pontossággal.. pár méterről beszélünk. Ha mész állandó sebességgel, tempomattal, akkor a hiba elenyészik, mert mondjuk 2 kilométeren mi az a pár méter. Viszont, amikor gyorsulsz, folyamatosan változik a sebesség, és nincs meg minden tizedmásodpercen az autó sebessége, hanem sokszor csak interpolál.
Itt már baj van.
A timeslipes giroszkóppal mér, az az erőket és persze gyorsulást mér. Az egy jóval komolyabb műszer.
Válasz
Amúgy volt ott egy tized gramm pontos mérleg,és lemázsáltunk minden autót természetesen!
A lóerő számításnál fontos a pontos súly, mert ha többet írsz be, mint a valós, máris jobb lóerő adat jön ki.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8787 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 19:44:21 »
Idézetet írta: alf - 2012.07.30 hétfő, 19:38:55
Ismerem,jól gyorsul,ügyesen vált,és jó a reakció ideje.A baj nem az autójában van......
azt mondják,a dolgok fejben dőlnek el.
Egésze egyszerüen kiszámolta,hogy nem tudhat olyan adatokat az autója,amit a gyártó megadott!
Nem megharagudni
,ezt poénnak szántam.
Dehogy haragszom... tudom, hogy nem rosszból írod.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8788 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 19:46:59 »
Idézetet írta: Angel - 2012.07.30 hétfő, 19:42:18
Az időt nagyon pontosan meg tudod mérni, mondjuk ezred másodpercre (még pontosabban is ha kell). A sebességet nem tudod pontosan megmérni...
A gps az pozíciót mér, bizonyos pontossággal.. pár méterről beszélünk. Ha mész állandó sebességgel, tempomattal, akkor a hiba elenyészik, mert mondjuk 2 kilométeren mi az a pár méter. Viszont, amikor gyorsulsz, folyamatosan változik a sebesség, és nincs meg minden tizedmásodpercen az autó sebessége, hanem sokszor csak interpolál.
Itt már baj van.
Válasz
Baj?mekkora? 5ezred másodperc,vagy mennyi?5másodpec?Egy olyan műszerről beszélünk ami erre készül!
A timeslipes giroszkóppal mér, az az erőket és persze gyorsulást mér. Az egy jóval komolyabb műszer.
A lóerő számításnál fontos a pontos súly, mert ha többet írsz be, mint a valós, máris jobb lóerő adat jön ki.
akkor soha többet nem gyorsulok olyan pályán,ahol nem időcsúszásos girosszal mérnek,vagy maiacsudával!
A teljesítménymérést aláírom,hogy nem hiteles....ettől még annyi!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8789 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 19:47:31 »
Idézetet írta: drof - 2012.07.30 hétfő, 19:32:11
Van az a kifejezés, hogy szobatudós. Sohasem jó neki semmi, mert mindig eszébe jut, hogy egy változót nem vett figyelembe és újra kezdi számolni. Ahelyett, hogy kimenne Tökölre ma este és megnézné, hogy tudja-e hozni a gyári értéket. Ha ügyes - márpedig miért ne lenne az - akkor tudja.
Már írtam, hogy mértük... bár ott ugyi azt kapod meg, mennyivel lépted át a célvonalat, a 201 méteren. Még megvannak valahol a cetlik.
Most minden ugratás, és hergelés nélkül. Nem volna kedved egyszer megmérni a timeslipes csávóval? Az egy elég pontos cucc, ott van a lista elején a Szabyk, aki egy elég hárdkoros gyorsuló. Aztán jól megvitatnánk az eredményt...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
yooccoo
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8790 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 19:47:47 »
Idézetet írta: alf - 2012.07.30 hétfő, 19:46:59
A teljesítménymérést aláírom,hogy nem hiteles....ettől még annyi!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8791 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 19:51:35 »
Idézetet írta: alf - 2012.07.30 hétfő, 19:46:59
Baj?mekkora? 5ezred másodperc,vagy mennyi?5másodpec?Egy olyan műszerről beszélünk ami erre készül!
...
A teljesítménymérést aláírom,hogy nem hiteles....ettől még annyi!
Az a gond, hogy az csak egy játék szerkó. Annyiba is kerül... a ford sem a párezres cuccal diagol.
Nem 5 ezred másodperccel tér el, hanem szimplán nem olyan gyors, maga a számolás, de a gps jelek sem jönnek olyan sokszor, hogy ezt pontosan meg lehessen mérni.
Ha személyesen találkozunk, lerajzolom, hogy műxik, és miért nem lehet vele pontosan mérni.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
drof
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8792 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 20:01:17 »
Idézetet írta: Angel - 2012.07.30 hétfő, 19:47:31
Már írtam, hogy mértük... bár ott ugyi azt kapod meg, mennyivel lépted át a célvonalat, a 201 méteren. Még megvannak valahol a cetlik.
Most minden ugratás, és hergelés nélkül. Nem volna kedved egyszer megmérni a timeslipes csávóval? Az egy elég pontos cucc, ott van a lista elején a Szabyk, aki egy elég hárdkoros gyorsuló. Aztán jól megvitatnánk az eredményt...
Már hogy ne lenne kedvem! Még van egy két apróság az autón és jövőre talán kész is lesz.
Aztán mehetünk is gyári adatokat kergetni.
A timeslipes papírjaimat elraktam én is, de akárhányszor számolgatom, mindig más adatokat kapok. Hol a reakcióidőt nem számolom bele, hol a kerekítés nem jó, stb.
Nem vagyok matematikus/fizikus, ezért szeretem jobban az OBD progit. Nem a lámpa zöldre váltásától mér, hanem 1Km/h-tól és 100-nál pontosan be is fejezi.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8793 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 20:11:03 »
Idézetet írta: drof - 2012.07.30 hétfő, 20:01:17
Már hogy ne lenne kedvem! Még van egy két apróság az autón és jövőre talán kész is lesz.
Aztán mehetünk is gyári adatokat kergetni.
A timeslipes papírjaimat elraktam én is, de akárhányszor számolgatom, mindig más adatokat kapok. Hol a reakcióidőt nem számolom bele, hol a kerekítés nem jó, stb.
Nem vagyok matematikus/fizikus, ezért szeretem jobban az OBD progit. Nem a lámpa zöldre váltásától mér, hanem 1Km/h-tól és 100-nál pontosan be is fejezi.
Írj már be pár adatot... 1/8 ET és a kmh, meg a reakcióidőt.
Ezt a mérést meg megcsinálhatod most is, ha nem jönnek ki jó adatok, hát nem.
Csak okulásképpen...
A számolgatás: ha megmondod, mit akarsz kiszámolni, csinálok neked egy excell fájlt, oda beírod az adatokat, az meg kiszámolja. Megmondod, hogyan kerekítse, és így tovább.
Merthogy ő viszont egy matematikus.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
drof
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8794 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 20:23:29 »
Idézetet írta: Angel - 2012.07.30 hétfő, 20:11:03
Írj már be pár adatot... 1/8 ET és a kmh, meg a reakcióidőt.
Ezt a mérést meg megcsinálhatod most is, ha nem jönnek ki jó adatok, hát nem.
Csak okulásképpen...
A számolgatás: ha megmondod, mit akarsz kiszámolni, csinálok neked egy excell fájlt, oda beírod az adatokat, az meg kiszámolja. Megmondod, hogyan kerekítse, és így tovább.
Merthogy ő viszont egy matematikus.
Itt van a megmaradt 3 timeslip papír. A 4.-et nem kaptam meg, elfogyott a papír.....
Addigra kellően csúszott a forró kuplung, tán nem is baj.
Én vagyok a 832-es. 2 személy, 80kg csomag, nyitott ablak és tetőablak. Én 8.x-et számoltam valahányszor, 7.x sosem jött ki. De ugyan azt az értéket még nem kaptam soha.
Makkerékhoz képest:
http://www.youtube.com/watch?v=n2cXtVsibrk
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8795 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 21:05:16 »
Idézetet írta: drof - 2012.07.30 hétfő, 20:23:29
Itt van a megmaradt 3 timeslip papír. A 4.-et nem kaptam meg, elfogyott a papír.....
Addigra kellően csúszott a forró kuplung, tán nem is baj.
Én vagyok a 832-es. 2 személy, 80kg csomag, nyitott ablak és tetőablak. Én 8.x-et számoltam valahányszor, 7.x sosem jött ki. De ugyan azt az értéket még nem kaptam soha.
Makkerékhoz képest:
http://www.youtube.com/watch?v=n2cXtVsibrk
vazz!
Nem találom a papírjaimat!Nekem az 1/8T 10.298 volt a legjobb,és egy másik futam alkalmával az 1/4speed 136,36.meg kell keresnem őket.......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8796 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 22:01:07 »
Idézetet írta: alf - 2012.07.30 hétfő, 21:05:16
vazz!
Nem találom a papírjaimat!Nekem az 1/8T 10.298 volt a legjobb,és egy másik futam alkalmával az 1/4speed 136,36.meg kell keresnem őket.......
Ez nem rossz. Nekem 1/8t 10,9, kmh meg 103.
De csak az egyik adagot találtam meg, nem emlékszem, hogy itt ült-e mellettem valaki, v nem. Olyan rémlik, hogy 106-os sebességem is volt az 108-as célvonalnál, de az idő nem ugrik be.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.07.30 hétfő, 22:22:14 írta Angel
»
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8797 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 22:21:06 »
Idézetet írta: drof - 2012.07.30 hétfő, 20:23:29
Itt van a megmaradt 3 timeslip papír. A 4.-et nem kaptam meg, elfogyott a papír.....
Addigra kellően csúszott a forró kuplung, tán nem is baj.
Én vagyok a 832-es. 2 személy, 80kg csomag, nyitott ablak és tetőablak. Én 8.x-et számoltam valahányszor, 7.x sosem jött ki. De ugyan azt az értéket még nem kaptam soha.
Ebből az értékből nem lehet kiszámolni a 0-100-at... ha azt is feltételezted, hogy állandó a gyorsulás, az hibás, mert a görbe az görbe, nem egyenes, és a váltásoknál nemhogy gyorsulás nincs, hanem lassul...
Kerestem egy hasonlót,
http://www.timeslip.hu/reszletes.php?car=0456
7,95s
http://www.timeslip.hu/reszletes.php?car=0407
8,32s
http://www.timeslip.hu/reszletes.php?car=0422
8,30s.
Az autók nem egyformán gyorsulnak. A dizli az elején jobban indul meg, valamint az elsőkerekes meg gyengébben indul a hátsóshoz képest.
A v6 sem úgy gyorsul, mint egy akár 4 hengeres, turbós. Vagyis abból semmi se következik, hogy 105-tel ment át az 1,8-as szalagon. Ugyanannyi időhöz 100-108-as sebesség is tartozhat. Innen meg nehéz kitalálni, mennyinél érte el a 100-at.
Szóval ez tényleg csak becslésre jó, mert más karakterisztikájú, de durván ez a 7,9s-8,4s közötti értéket lehet saccolni.
Persze az sem mind1, melyik aszfalton/betonon, meg milyen gumival. Ezek is akár tizedeket is jelenthetnek. Ha az út vizes... hát az már más.
Ha 2 fő volt, meg csomag... az biztosan fékező tényező. Nem tudom megmondani, az mennyit fog vissza rajta. Amikor mi versenyeztünk egy fókással, egy ember kb 1 tizedet jelentett...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8798 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 22:25:48 »
Angel!
Semmi rosszindulat vagy sértegetés, de nem mondták még neked hogy kibaszott fárasztó vagy?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8799 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 23:08:28 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2012.07.30 hétfő, 22:25:48
Angel!
Semmi rosszindulat vagy sértegetés, de nem mondták még neked hogy kibaszott fárasztó vagy?
Sajnálom...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak:
1
...
169
170
171
172
173
174
175
[
176
]
177
178
179
180
181
182
183
...
188
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ