Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:02:39
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Tuning
Oldalak:
1
...
29
30
31
32
33
34
35
[
36
]
37
38
39
40
41
42
43
...
188
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Tuning (Megtekintve 2693374 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1750 Dátum:
2006.02.08 szerda, 16:24:00 »
Idézetet írta: zsoel - 2006.02.08 szerda, 13:04:00
Ha minden igaz,akkor Gabo velük csináltatta:
http://www.mtuning.hu/
Gabo mérései:
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1751 Dátum:
2006.02.08 szerda, 18:33:00 »
Idézetet írta: zsoel - 2006.02.08 szerda, 13:04:00
Ha minden igaz,akkor Gabo velük csináltatta:
http://www.mtuning.hu/
Ja.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1752 Dátum:
2006.02.09 csütörtök, 13:41:00 »
Hali Laczik, ez a tuning egy hosszu tortent volt. Gondoltam egyet meg mult nyaron es elvittem a mondit hogy chippeljek meg. Egyatalan nem bizta a dologba utana neztem azt hittem korrekten de mint kesobb kiderult megse eleg korultekintoen. A chippelest a mgactuning-nal csinaltattam hat nem kellett volna Sok kopasz 120 kilos autotolvaj egy sufnival nem is voltak igazan szimpatikusak mind1. Szorakoztak vele egyszer csak elkeszult elvittem tenyleg jobbanak tunt fiztem 55000Ft nem telet el 3 nap es ha huzattam 2esbe 90 kornyeken vagy 3asb szinten padlon magallt az auto rangatott elvettem a gazt ujra ment. Mondom oo nem lesz jo elment istvakohoz padoztatni, gyakorlatilag mar flottakedvezmenyem van nala annyit volt es ugye 10k 1 padozas masodik 4 utanna megint 10k es a tobbi.. . Lenyeg padon az igert 18X loero helyett 122ot mutatott. Mondom ilyen nincs Istvanko egyebekent hiaba volt ford szervizes szerintem sok koze nem volt a dologhoz. Mondja chip tuti a chip. Megyek vissza kopaszokhoz kerdezik Miert vittem el lepadoztatni. Mondom bocsi de hadd vigyem mar el, lenyeg a lenyeg visszaraktak a „gyarinak itelet” programot buktam 30 ezret + padozas. Vissza istvankohoz pad 167 loero mondom de jo ott vagyok ahonnan elindultam. Itt abba is akartam hogy hogy nem kell chip, igen am de nem telt el 2 nap es meghulyult a kocsi semmi nem csinaltam es 3 3500 ra ment fel magatol a fordulat kuplung kinyomva kanyarodas minden es porgott mint allat es rangatott. Gondolkoztam hogy lelovom magmat tenyleg kivolt lenyeg talaltam egy ceget mondtak tuti legjobbak stb. A chipeles ara itt papair nelkul 90 ezer volt papirral 120at akartak. Siras rivas odaadtam a sracnak letettem este egy haznal a kocsit mondta mjad hiv, hivott masnap kesz beleulok kiprobalam tenyleg ment mint a barom, orulok fizetek este megyek ki sztradara 200al nem tuodott menni a kocsi meg lejton se es amikor gondolt egyet meg meg torpant. Gondolhatod hogy ereztem magamat. Vissza srachoz mondom mi van kene penzem es a gyari hat azt nem lehet a chip tuti jo mondom ne bassz dede nem is volt szamlam ugye……. Kezdtem felrobbani el ujabb padozasra szinten 12X loero mondom ilyen nincs 10 lovat megerzel nem hogy majdnem 60 eltunjon az nonszensz. Tortenet vege ajanlottak a moldvait mondtak az egyik legjobb itt mar nevettem a legjobb jelzon ford szerelo elivettem ode 2 nap mulva hiv hogy kesz, mondom de jo menny 120penz volt szivoszelp szabalyzo motor gyertek gyertyakabl stb mind ***. Fiztes ujabb padozas es akkor mar tenyleg tudta az emlitett 186 lovat most megy a szel. De ez majdnem 2 honapba es 300kilomba kerult. De sajat karan tanul az ember ha majd egyszer autot cserelek akkor mar tudom hogy milyen lepeseket kell betartanom chipeles elott. Gondolkodtam meg a kipufogon is katalizator+kozep resz+dob janonal 120 lenne de lebeszletek rola, es mar nem is akarom, ugyanis ket dob 2 lambda szonda van a kocsiba katalizator nelkul mar csak a dob is behulyitheti a rendszer, modositani kene a chipet. De az auto amr annyiszor volt basztatva, hogy ha egyszer leallna a program feltoltes kozben akkor ott allnek kozel masfel tonna vasal. Radasul a kipufogo kozepso szakaszan levo s alakot se tudnak rendesen megoldani a janoeknal, de mashol se ugyhogy hagyom a fenebe. Osszegezve jo dolog a chipeles foleg ez valmi nagyon brutal ment bele 167-186 majdnem 20 lo tobb joval minr 8-10% amit altalaba vallank. De fontos nagyon hogy a kocsi is jo legyen, plusz a hely is ahol csinaltatod. En egyebkent az ATC-nel csinaltattam tobbiekhez kepest masfel 2 szeres ar de megeri. Foleg hogy igy elkerulhetik sokan az en szerencsetlen peldamat.
Toma
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1753 Dátum:
2006.02.09 csütörtök, 13:49:00 »
Idézetet írta: Nasum_old - 2006.02.09 csütörtök, 13:41:00
Hali Laczik, ez a tuning egy hosszu tortent volt. Gondoltam egyet meg mult nyaron es elvittem a mondit hogy chippeljek meg. Egyatalan nem bizta a dologba utana neztem azt hittem korrekten de mint kesobb kiderult megse eleg korultekintoen. A chippelest a mgactuning-nal csinaltattam hat nem kellett volna Sok kopasz 120 kilos autotolvaj egy sufnival nem is voltak igazan szimpatikusak mind1. Szorakoztak vele egyszer csak elkeszult elvittem tenyleg jobbanak tunt fiztem 55000Ft nem telet el 3 nap es ha huzattam 2esbe 90 kornyeken vagy 3asb szinten padlon magallt az auto rangatott elvettem a gazt ujra ment. Mondom oo nem lesz jo elment istvakohoz padoztatni, gyakorlatilag mar flottakedvezmenyem van nala annyit volt es ugye 10k 1 padozas masodik 4 utanna megint 10k es a tobbi.. . Lenyeg padon az igert 18X loero helyett 122ot mutatott. Mondom ilyen nincs Istvanko egyebekent hiaba volt ford szervizes szerintem sok koze nem volt a dologhoz. Mondja chip tuti a chip. Megyek vissza kopaszokhoz kerdezik Miert vittem el lepadoztatni. Mondom bocsi de hadd vigyem mar el, lenyeg a lenyeg visszaraktak a „gyarinak itelet” programot buktam 30 ezret + padozas. Vissza istvankohoz pad 167 loero mondom de jo ott vagyok ahonnan elindultam. Itt abba is akartam hogy hogy nem kell chip, igen am de nem telt el 2 nap es meghulyult a kocsi semmi nem csinaltam es 3 3500 ra ment fel magatol a fordulat kuplung kinyomva kanyarodas minden es porgott mint allat es rangatott. Gondolkoztam hogy lelovom magmat tenyleg kivolt lenyeg talaltam egy ceget mondtak tuti legjobbak stb. A chipeles ara itt papair nelkul 90 ezer volt papirral 120at akartak. Siras rivas odaadtam a sracnak letettem este egy haznal a kocsit mondta mjad hiv, hivott masnap kesz beleulok kiprobalam tenyleg ment mint a barom, orulok fizetek este megyek ki sztradara 200al nem tuodott menni a kocsi meg lejton se es amikor gondolt egyet meg meg torpant. Gondolhatod hogy ereztem magamat. Vissza srachoz mondom mi van kene penzem es a gyari hat azt nem lehet a chip tuti jo mondom ne bassz dede nem is volt szamlam ugye……. Kezdtem felrobbani el ujabb padozasra szinten 12X loero mondom ilyen nincs 10 lovat megerzel nem hogy majdnem 60 eltunjon az nonszensz. Tortenet vege ajanlottak a moldvait mondtak az egyik legjobb itt mar nevettem a legjobb jelzon ford szerelo elivettem ode 2 nap mulva hiv hogy kesz, mondom de jo menny 120penz volt szivoszelp szabalyzo motor gyertek gyertyakabl stb mind ***. Fiztes ujabb padozas es akkor mar tenyleg tudta az emlitett 186 lovat most megy a szel. De ez majdnem 2 honapba es 300kilomba kerult. De sajat karan tanul az ember ha majd egyszer autot cserelek akkor mar tudom hogy milyen lepeseket kell betartanom chipeles elott. Gondolkodtam meg a kipufogon is katalizator+kozep resz+dob janonal 120 lenne de lebeszletek rola, es mar nem is akarom, ugyanis ket dob 2 lambda szonda van a kocsiba katalizator nelkul mar csak a dob is behulyitheti a rendszer, modositani kene a chipet. De az auto amr annyiszor volt basztatva, hogy ha egyszer leallna a program feltoltes kozben akkor ott allnek kozel masfel tonna vasal. Radasul a kipufogo kozepso szakaszan levo s alakot se tudnak rendesen megoldani a janoeknal, de mashol se ugyhogy hagyom a fenebe. Osszegezve jo dolog a chipeles foleg ez valmi nagyon brutal ment bele 167-186 majdnem 20 lo tobb joval minr 8-10% amit altalaba vallank. De fontos nagyon hogy a kocsi is jo legyen, plusz a hely is ahol csinaltatod. En egyebkent az ATC-nel csinaltattam tobbiekhez kepest masfel 2 szeres ar de megeri. Foleg hogy igy elkerulhetik sokan az en szerencsetlen peldamat.
Toma
Még annyi a NOS t miért nem vetted számitásba? Tudsz róla vmit?
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1754 Dátum:
2006.02.09 csütörtök, 14:03:00 »
Mivel barmilyen modositashoz ujra kene modositani a vezerlest en amr nem merem megkozkaztatni, nehogy a masfel tonna vas legyen az eredmeny. egyebkent nem is erdekel igazan marha a a NOS az a gaz amitol jobban mesz 10 masodpercig ha jol tudom. Allitolag nagyon nem kimeli a motort futomuvet stb stb nem ezekhez a kocsikhoz taltak ki szerintem, de ettol fuggetlenul emg lehet jo:)
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1755 Dátum:
2006.02.09 csütörtök, 14:06:00 »
Idézetet írta: Nasum_old - 2006.02.09 csütörtök, 14:03:00
Mivel barmilyen modositashoz ujra kene modositani a vezerlest en amr nem merem megkozkaztatni, nehogy a masfel tonna vas legyen az eredmeny. egyebkent nem is erdekel igazan marha a a NOS az a gaz amitol jobban mesz 10 masodpercig ha jol tudom. Allitolag nagyon nem kimeli a motort futomuvet stb stb nem ezekhez a kocsikhoz taltak ki szerintem, de ettol fuggetlenul emg lehet jo:)
Tehát a végleges chipped "120penz volt szivoszelp szabalyzo motor gyertek gyertyakabl stb mind ***." ezekkel és mennyi lett volna ha ezek jók?
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1756 Dátum:
2006.02.09 csütörtök, 14:08:00 »
Ha jo az auto Istvako padja tenyleg jo 10 elso padozas utanna chip 90k utanna 4ezer masik padozas hogy tenyleges latni lehessen mennyi az annyi. Rgo 110 ezerbol kilehet hozni az egeszet az emlitett helyen ha a kocsi jo.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1757 Dátum:
2006.02.09 csütörtök, 14:09:00 »
Idézetet írta: Nasum_old - 2006.02.09 csütörtök, 14:08:00
Ha jo az auto Istvako padja tenyleg jo 10 elso padozas utanna chip 90k utanna 4ezer masik padozas hogy tenyleges latni lehessen mennyi az annyi. Rgo 110 ezerbol kilehet hozni az egeszet az emlitett helyen ha a kocsi jo.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1758 Dátum:
2006.02.09 csütörtök, 14:10:00 »
Idézetet írta: Nasum_old - 2006.02.09 csütörtök, 13:41:00
Hali Laczik, ez a tuning egy hosszu tortent volt. Gondoltam egyet meg mult nyaron es elvittem a mondit hogy chippeljek meg. Egyatalan nem bizta a dologba utana neztem azt hittem korrekten de mint kesobb kiderult megse eleg korultekintoen. A chippelest a mgactuning-nal csinaltattam hat nem kellett volna Sok kopasz 120 kilos autotolvaj egy sufnival nem is voltak igazan szimpatikusak mind1. Szorakoztak vele egyszer csak elkeszult elvittem tenyleg jobbanak tunt fiztem 55000Ft nem telet el 3 nap es ha huzattam 2esbe 90 kornyeken vagy 3asb szinten padlon magallt az auto rangatott elvettem a gazt ujra ment. Mondom oo nem lesz jo elment istvakohoz padoztatni, gyakorlatilag mar flottakedvezmenyem van nala annyit volt es ugye 10k 1 padozas masodik 4 utanna megint 10k es a tobbi.. . Lenyeg padon az igert 18X loero helyett 122ot mutatott. Mondom ilyen nincs Istvanko egyebekent hiaba volt ford szervizes szerintem sok koze nem volt a dologhoz. Mondja chip tuti a chip. Megyek vissza kopaszokhoz kerdezik Miert vittem el lepadoztatni. Mondom bocsi de hadd vigyem mar el, lenyeg a lenyeg visszaraktak a „gyarinak itelet” programot buktam 30 ezret + padozas. Vissza istvankohoz pad 167 loero mondom de jo ott vagyok ahonnan elindultam. Itt abba is akartam hogy hogy nem kell chip, igen am de nem telt el 2 nap es meghulyult a kocsi semmi nem csinaltam es 3 3500 ra ment fel magatol a fordulat kuplung kinyomva kanyarodas minden es porgott mint allat es rangatott. Gondolkoztam hogy lelovom magmat tenyleg kivolt lenyeg talaltam egy ceget mondtak tuti legjobbak stb. A chipeles ara itt papair nelkul 90 ezer volt papirral 120at akartak. Siras rivas odaadtam a sracnak letettem este egy haznal a kocsit mondta mjad hiv, hivott masnap kesz beleulok kiprobalam tenyleg ment mint a barom, orulok fizetek este megyek ki sztradara 200al nem tuodott menni a kocsi meg lejton se es amikor gondolt egyet meg meg torpant. Gondolhatod hogy ereztem magamat. Vissza srachoz mondom mi van kene penzem es a gyari hat azt nem lehet a chip tuti jo mondom ne bassz dede nem is volt szamlam ugye……. Kezdtem felrobbani el ujabb padozasra szinten 12X loero mondom ilyen nincs 10 lovat megerzel nem hogy majdnem 60 eltunjon az nonszensz. Tortenet vege ajanlottak a moldvait mondtak az egyik legjobb itt mar nevettem a legjobb jelzon ford szerelo elivettem ode 2 nap mulva hiv hogy kesz, mondom de jo menny 120penz volt szivoszelp szabalyzo motor gyertek gyertyakabl stb mind ***. Fiztes ujabb padozas es akkor mar tenyleg tudta az emlitett 186 lovat most megy a szel. De ez majdnem 2 honapba es 300kilomba kerult. De sajat karan tanul az ember ha majd egyszer autot cserelek akkor mar tudom hogy milyen lepeseket kell betartanom chipeles elott. Gondolkodtam meg a kipufogon is katalizator+kozep resz+dob janonal 120 lenne de lebeszletek rola, es mar nem is akarom, ugyanis ket dob 2 lambda szonda van a kocsiba katalizator nelkul mar csak a dob is behulyitheti a rendszer, modositani kene a chipet. De az auto amr annyiszor volt basztatva, hogy ha egyszer leallna a program feltoltes kozben akkor ott allnek kozel masfel tonna vasal. Radasul a kipufogo kozepso szakaszan levo s alakot se tudnak rendesen megoldani a janoeknal, de mashol se ugyhogy hagyom a fenebe. Osszegezve jo dolog a chipeles foleg ez valmi nagyon brutal ment bele 167-186 majdnem 20 lo tobb joval minr 8-10% amit altalaba vallank. De fontos nagyon hogy a kocsi is jo legyen, plusz a hely is ahol csinaltatod. En egyebkent az ATC-nel csinaltattam tobbiekhez kepest masfel 2 szeres ar de megeri. Foleg hogy igy elkerulhetik sokan az en szerencsetlen peldamat.
Toma
Szia Nasum!
Sajnálom, hogy ilyen kanosszát jártál végig. Én is sokat gondolkodtam, nézelődtem és néztem helyet. Én a magic tuning -nál csináltatattam. Azóta semmi gondom vele.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1759 Dátum:
2006.02.09 csütörtök, 14:13:00 »
Szerintem ha megakarod csinaltatni megeri mar csak a tudat is, de elotte merj a padozason kivul magadnak is 0-100at rugalmassagot. Pl nekem sztradan velence fele 25os kilometerkonel este 60al negyedikbe padlogazon a 25 kilometerko 27,3 masodperc volt ennyi volt 1 km. De meg amielott meglett a kilometerbe 5 be kelltt valtanom 190 korul. Merd le te is 60 tol 4edikben teljes padlon a kocsit is chip utann is igy derul majd ki hogy tenyleg megerte-e. Sok sikert hozza.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1760 Dátum:
2006.02.09 csütörtök, 14:18:00 »
Idézetet írta: Gabo_old - 2006.02.09 csütörtök, 14:10:00
Szia Nasum!
Sajnálom, hogy ilyen kanosszát jártál végig. Én is sokat gondolkodtam, nézelődtem és néztem helyet. Én a magic tuning -nál csináltatattam. Azóta semmi gondom vele.
Hali, jo neked en nem voltam ilyen szerencses sajnos:( De a magic fo profilja az auto hifi a chippelest meg tanulgajtak ahogy halottam, Atc meg mar volt jo par ujsagba es mar tobb mint 5 eves a ceg, azert mentem hozzajuk vegso elkeseredesembe. Viszont ha jo lett volna az auto es a magicnal kertem volna hogy vegyenek le egy kicsit a programbol, mert ok azt rontottak el hogy 2800 tol nyil egyenesen leesett a fordulatszamom mert a kopogas szenzor vagy mi mindig elvette a gazt mint utolag kiderult. Vegulis nem akarom szidni oket lasd nalad is sikerult megoldaniuk, de en tobbet azert nem mennek oda:)
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1761 Dátum:
2006.02.11 szombat, 16:33:00 »
Nos ma reggel elkészült az autóm!!bekerült az új turbo+az új adagoló.
Az auto nagyon rugalmas lett,passat turbót kapott és bosch adagolót.Az autó egy hétig készült,csupa szívás,de megérte.Tapasztalatok:1400fordulattól húz egészen 4800ig egyenletesen.Komolyan tiszta benzines.Egyenletesen jár a motor semmi botlás,gondolkodás.Nem hittem volna,hogy ekkora lesz a változás.Az árak:
adagoló+csere 40 000 Ft
turbo csere 20 000 Ft
turbo 30 000 Ft
régi turbo -25 000 Ft
vezérmu csere 10 000 Ft
vezérműszíj 12 000 Ft
olajcsere 5 000 Ft
turbohegesztés 10 000 Ft
katalizátor ki 5 000 Ft
3gorgő csere skf 27 000 Ft
régi adagoló otthagyva
Összesen: 134 000 Ft,de ugye a tuning csak 75.000Ft a többi csak ha már egyszer szétszedjük alapon.
Ennyi.MK2 1.8TD 99/11hó km:212000
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1762 Dátum:
2006.02.11 szombat, 16:34:00 »
Ja Citrom ma hívtalak ,hogy ezt elmondjam de off volt a telcsid.Köszönöm neked az összes segítséget.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1763 Dátum:
2006.02.11 szombat, 17:08:00 »
Idézetet írta: Bodicsek_old - 2006.02.11 szombat, 16:33:00
Nos ma reggel elkészült az autóm!!bekerült az új turbo+az új adagoló.
Az auto nagyon rugalmas lett,passat turbót kapott és bosch adagolót.Az autó egy hétig készült,csupa szívás,de megérte.Tapasztalatok:1400fordulattól húz egészen 4800ig egyenletesen.Komolyan tiszta benzines.Egyenletesen jár a motor semmi botlás,gondolkodás.Nem hittem volna,hogy ekkora lesz a változás.Az árak:
adagoló+csere 40 000 Ft
turbo csere 20 000 Ft
turbo 30 000 Ft
régi turbo -25 000 Ft
vezérmu csere 10 000 Ft
vezérműszíj 12 000 Ft
olajcsere 5 000 Ft
turbohegesztés 10 000 Ft
katalizátor ki 5 000 Ft
3gorgő csere skf 27 000 Ft
régi adagoló otthagyva
Összesen: 134 000 Ft,de ugye a tuning csak 75.000Ft a többi csak ha már egyszer szétszedjük alapon.
Ennyi.MK2 1.8TD 99/11hó km:212000
És monca, velem is nyomsz egy versenyt?
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1764 Dátum:
2006.02.11 szombat, 17:10:00 »
Simán,ha a régivel vagy:)Erőssebb nem lett,sajna a hengerfej behatárolja,de rugalmasabb jóval.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1765 Dátum:
2006.02.11 szombat, 17:36:00 »
Idézetet írta: Bodicsek_old - 2006.02.11 szombat, 17:10:00
Simán,ha a régivel vagy:)Erőssebb nem lett,sajna a hengerfej behatárolja,de rugalmasabb jóval.
Csinálhatnánk vontatásos versenyt, mindenki választana egy párt magának...
És akkor lehetne gyorsaságra, meg lassításra, meg mindenre hajtani.
Vagy mittomén.
Vajon szét tudnánk tépni egy 3t-s vontatókötelet? Nekem az off Scorpiommal sikerült, majdnem kiütötte a hátsó ablakot...
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1766 Dátum:
2006.02.11 szombat, 17:37:00 »
Idézetet írta: Bodicsek_old - 2006.02.11 szombat, 17:10:00
Simán,ha a régivel vagy:)Erőssebb nem lett,sajna a hengerfej behatárolja,de rugalmasabb jóval.
És ha azt mondanám, hogy ez a régi, csak én is tuningoltam kicsit rajta?
Áááá, úgyse hinnéd el, pedig én elhiszem, amit írtál...
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1767 Dátum:
2006.02.11 szombat, 19:16:00 »
Idézetet írta: zsoel - 2006.02.08 szerda, 09:19:00
David!
Neked melyik fajta chip van benne?
1:számítógépes csatlakozón keresztül feltöltött chippelt program.
2:valami fajta powerbox vagy annak testvére.
A chippelés után mi volt a valós érzet?Dinamikusabb,gyorsabb,pörgősebb?És igazából mennyire érezni ezt?
Amikor én a tddi-ből átültem a tdci-be tényleg meglepő élmény volt.Azt az 50 Nm-t igencsak megérezni.Van ekkora különbség a chip előtt és után?(meglepődtél vagy csak mérséklettel konstatáltad,hogy valamivel jobb lett.)
Fogyasztásod hogyan alakult?Mennyivel nőtt vagy csökkent?
Bár a tdci-nél nem nagyon érezni a turbólyukat,de alacsonyabb tartományban is érezhető a chip hatása?1500-1800-as fordulat?
Szeritem első körben tagi sem kérdezne többet!-:))
Hali Zsoel, par nap kesessel:
A Magic tuninggal csinaltattam, csatlakozon keresztul.
Nagyon erezheto a hatas, kis gazadasra is hatba vag.
Ugy csinaltak meg, hogy az eredeti teljesitmeny es nyomatek grafikonokat tul. keppen folfele eltoltak, tehat a karakterisztika ugyanolyan maradt: ugyanott van a max telj. es nyomatek, mint eredetileg. Epp ezert minden fordulatszam tartomanyban jobban megy, tobb az ero.
Pelda: eredetileg kb 136 loero volt 3270-es fordulatnal(max). Tuning utan mar 2300-nal ennyit ad le.
A fogyasztas nem valtozott, autopalyas uton par decivel csokkent. Gyors haladasnal az emelkedore valo maszas kepesseg javult nagyon. Egyszeruen szet lehet alazni mindenkit ugy, hogy epp hogy csak rasimitok a gazra.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1768 Dátum:
2006.02.11 szombat, 19:54:00 »
Idézetet írta: David_old - 2006.02.11 szombat, 19:16:00
Hali Zsoel, par nap kesessel:
A Magic tuninggal csinaltattam, csatlakozon keresztul.
Nagyon erezheto a hatas, kis gazadasra is hatba vag.
Ugy csinaltak meg, hogy az eredeti teljesitmeny es nyomatek grafikonokat tul. keppen folfele eltoltak, tehat a karakterisztika ugyanolyan maradt: ugyanott van a max telj. es nyomatek, mint eredetileg. Epp ezert minden fordulatszam tartomanyban jobban megy, tobb az ero.
Pelda: eredetileg kb 136 loero volt 3270-es fordulatnal(max). Tuning utan mar 2300-nal ennyit ad le.
A fogyasztas nem valtozott, autopalyas uton par decivel csokkent. Gyors haladasnal az emelkedore valo maszas kepesseg javult nagyon. Egyszeruen szet lehet alazni mindenkit ugy, hogy epp hogy csak rasimitok a gazra.
Helló!
Köldtem egy e-mailt!
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1769 Dátum:
2006.02.11 szombat, 19:56:00 »
Idézetet írta: Bodicsek_old - 2006.02.11 szombat, 16:33:00
Nos ma reggel elkészült az autóm!!bekerült az új turbo+az új adagoló.
Az auto nagyon rugalmas lett,passat turbót kapott és bosch adagolót.Az autó egy hétig készült,csupa szívás,de megérte.Tapasztalatok:1400fordulattól húz egészen 4800ig egyenletesen.Komolyan tiszta benzines.Egyenletesen jár a motor semmi botlás,gondolkodás.Nem hittem volna,hogy ekkora lesz a változás.Az árak:
adagoló+csere 40 000 Ft
turbo csere 20 000 Ft
turbo 30 000 Ft
régi turbo -25 000 Ft
vezérmu csere 10 000 Ft
vezérműszíj 12 000 Ft
olajcsere 5 000 Ft
turbohegesztés 10 000 Ft
katalizátor ki 5 000 Ft
3gorgő csere skf 27 000 Ft
régi adagoló otthagyva
Összesen: 134 000 Ft,de ugye a tuning csak 75.000Ft a többi csak ha már egyszer szétszedjük alapon.
Ennyi.MK2 1.8TD 99/11hó km:212000
Neked is háznyomásos az adagóló és az vezérli a Turbót?
Vannak még terveid vagy egyelőre ennyi?
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1770 Dátum:
2006.02.11 szombat, 20:20:00 »
Tőlem kérded?emil nem jött.még..
Egyenlőre ennyi.Még ezt is be kell jobban állítani.Hideg alapjárat stb..Mi az a háznyomásos stb?
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1771 Dátum:
2006.02.11 szombat, 20:39:00 »
Idézetet írta: Bodicsek_old - 2006.02.11 szombat, 20:20:00
Tőlem kérded?emil nem jött.még..
Egyenlőre ennyi.Még ezt is be kell jobban állítani.Hideg alapjárat stb..Mi az a háznyomásos stb?
Mert azt nem neked küldtem!
Változó geometriás a turbó?
Mert ha igen akkor gondolom úgy van megoldva mint Cit-é.
Az adagoló háznyomása vezérli a változó geometriás turbót mert az előkamrás ban nemvan vákum. Asszem...
De ezt majd a Peti elmagyarázza neked, Ő az okos hozzá.
Mailt neked csak régebben küldtem a Hi-Fi projekt felfüggesztéséről.
Azt gondolom megkaptad..
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1772 Dátum:
2006.02.11 szombat, 20:44:00 »
haj,
MKIII 2.0 145 pacis verdaba erdemes chipet rakatni ? Jo ez hulye kerdes vot, persze, hogy erdemes, de kb. mennyibol jon ki egy olyan chip, amit aztan ki lehet szedni ugy, hogy vissza alljon a gyari allapot. Nem kell brutal chip, es ami a lenyeg, hogy maximalisan kimelje a mocit. Csak erdeklodes szintjen kerdem a dolgot... 145lobol kb. mennyit csinalhat egy motor kimelo chip tunning ?
Naplózva
blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1773 Dátum:
2006.02.11 szombat, 20:45:00 »
sport legszurot nem szivesen tennek be, mert szerintem azon tobb por/piszok biir bejutni a mociba... Vagy nem ?
Naplózva
blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1774 Dátum:
2006.02.11 szombat, 20:47:00 »
jah, es vajon hany pacis lehet egy off slk merci o
Naplózva
blah blah blah
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1775 Dátum:
2006.02.11 szombat, 20:48:00 »
Idézetet írta: zacci - 2006.02.11 szombat, 20:45:00
sport legszurot nem szivesen tennek be, mert szerintem azon tobb por/piszok biir bejutni a mociba... Vagy nem ?
Nem feltétlen jut be több kosz!
Csak akkor szívhat többet ha nincs rendesen olajozva a szűrő!(és tisztítva)
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1776 Dátum:
2006.02.11 szombat, 20:57:00 »
Cit ismerőse szerelt,ugyanolyan mint a cité.vagy jobb:))
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1777 Dátum:
2006.02.11 szombat, 21:07:00 »
Akkor rérdezd meg citet az adagoló háznyomásáról!
Biztos el tudja magyarázni!
Kiváncsi vok mit tud a tied!
Talin gondolom indulsz a gyorsuláson!
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1778 Dátum:
2006.02.11 szombat, 21:08:00 »
Idézetet írta: zacci - 2006.02.11 szombat, 20:44:00
haj,
MKIII 2.0 145 pacis verdaba erdemes chipet rakatni ? Jo ez hulye kerdes vot, persze, hogy erdemes, de kb. mennyibol jon ki egy olyan chip, amit aztan ki lehet szedni ugy, hogy vissza alljon a gyari allapot. Nem kell brutal chip, es ami a lenyeg, hogy maximalisan kimelje a mocit. Csak erdeklodes szintjen kerdem a dolgot... 145lobol kb. mennyit csinalhat egy motor kimelo chip tunning ?
145-bol egy full motor kimelo tuning kb 130-at csinalhat.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1779 Dátum:
2006.02.11 szombat, 21:11:00 »
Idézetet írta: zacci - 2006.02.11 szombat, 20:45:00
sport legszurot nem szivesen tennek be, mert szerintem azon tobb por/piszok biir bejutni a mociba... Vagy nem ?
Egy jo direkt sportlegszuro lehet, hogy kevesebb koszt enged at, mint a sima. En a magnumnal rakattam bele. Nem volt 5 perc, egy kulon tagot is csinalniuk kellett hozza. Azota egy szep kromozott cso csillog-villog a legszurohoz kapcsolva. Ja, es tok jo a hangja, mintha lelegezne a kocsi.
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1780 Dátum:
2006.02.11 szombat, 21:17:00 »
Idézetet írta: zacci - 2006.02.11 szombat, 20:47:00
jah, es vajon hany pacis lehet egy off slk merci o
Zacci a mercivel kapcsolatban kicsit szűkiteni kéne a kört, mert van 137 pacis, de 274 pacis is.
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1781 Dátum:
2006.02.11 szombat, 21:51:00 »
wyctor,
haaat, nem birtam beelozni 8( Bar neki volt annyi elonye, hogy mar eleg temposan haladt az M5os felvezetojen, mikor en felhajtottam a felvezetore. Gondoltam, mielott lehagyna begyorsitok es beelozom.. Sajna kezdett fogyni a savom, o pedig kb. melettem haladt mindvegig. Mivel eleg intenziven nyomtam neki, gondolom ezt eszre vette es o is belehuzott. Szal nemtom hany pacis vot. mellesleg eleg bena vagyok, szal...
Nem igen szoktam gyorsulni, igy ilyen iranyu rutinom erosen kozelit a 0 fele
A vegen kenytelen voltam lassitani, mert jott a veg(e)
Naplózva
blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1782 Dátum:
2006.02.11 szombat, 21:52:00 »
David,
De neked a gyari legszuro hazban van a cucc, vagy az ki lett operalva ?Igazabol ha tetetnek is be ilyesmit, inkabb a gyari legszuro hazba tennem.
Naplózva
blah blah blah
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1783 Dátum:
2006.02.11 szombat, 21:54:00 »
Idézetet írta: zacci - 2006.02.11 szombat, 21:51:00
wyctor,
haaat, nem birtam beelozni 8( Bar neki volt annyi elonye, hogy mar eleg temposan haladt az M5os felvezetojen, mikor en felhajtottam a felvezetore. Gondoltam, mielott lehagyna begyorsitok es beelozom.. Sajna kezdett fogyni a savom, o pedig kb. melettem haladt mindvegig. Mivel eleg intenziven nyomtam neki, gondolom ezt eszre vette es o is belehuzott. Szal nemtom hany pacis vot. mellesleg eleg bena vagyok, szal...
Nem igen szoktam gyorsulni, igy ilyen iranyu rutinom erosen kozelit a 0 fele
A vegen kenytelen voltam lassitani, mert jott a veg(e)
Hát ha még kompressoros is volt,akkor mindegy, hogy ki ül a Mondiba
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1784 Dátum:
2006.02.11 szombat, 22:24:00 »
Idézetet írta: zacci - 2006.02.11 szombat, 21:52:00
David,
De neked a gyari legszuro hazban van a cucc, vagy az ki lett operalva ?Igazabol ha tetetnek is be ilyesmit, inkabb a gyari legszuro hazba tennem.
Nem a gyari legszuro hazba, oda be sem fer. Ez henger alaku, az egesz at lett teljesen alakitva.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1785 Dátum:
2006.02.11 szombat, 23:05:00 »
wyctor,
haat ilyen kupe szeru vot
Naplózva
blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1786 Dátum:
2006.02.11 szombat, 23:06:00 »
david,
es letezik olyan megoldas, amit a gyari hazba lehet szerelni ? Es milyen gyakran kell tisztogatni ?
Naplózva
blah blah blah
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1787 Dátum:
2006.02.12 vasárnap, 00:02:00 »
Idézetet írta: zacci - 2006.02.11 szombat, 23:06:00
david,
es letezik olyan megoldas, amit a gyari hazba lehet szerelni ? Es milyen gyakran kell tisztogatni ?
Biztos letezik, csak az mas fajta sztem. Hivatalosan ugyanolyan gyakran kell tisztitani mint a gyarit cserelni, de nekem azt mondtak, hogy azert 6000 kilometerenkent nem art.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1788 Dátum:
2006.02.12 vasárnap, 00:14:00 »
Idézetet írta: David_old - 2006.02.11 szombat, 19:16:00
Hali Zsoel, par nap kesessel:
A Magic tuninggal csinaltattam, csatlakozon keresztul.
Nagyon erezheto a hatas, kis gazadasra is hatba vag.
Ugy csinaltak meg, hogy az eredeti teljesitmeny es nyomatek grafikonokat tul. keppen folfele eltoltak, tehat a karakterisztika ugyanolyan maradt: ugyanott van a max telj. es nyomatek, mint eredetileg. Epp ezert minden fordulatszam tartomanyban jobban megy, tobb az ero.
Pelda: eredetileg kb 136 loero volt 3270-es fordulatnal(max). Tuning utan mar 2300-nal ennyit ad le.
A fogyasztas nem valtozott, autopalyas uton par decivel csokkent. Gyors haladasnal az emelkedore valo maszas kepesseg javult nagyon. Egyszeruen szet lehet alazni mindenkit ugy, hogy epp hogy csak rasimitok a gazra.
David!
Kösz.
Naplózva
Hovono
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1789 Dátum:
2006.02.12 vasárnap, 07:52:00 »
Idézetet írta: zacci - 2006.02.11 szombat, 23:06:00
david,
es letezik olyan megoldas, amit a gyari hazba lehet szerelni ? Es milyen gyakran kell tisztogatni ?
Igen, vann olyan amit a régi helyére kell betenni, azt betétszürőnek hívják. Amit rá kell építeni, azt pedig direkt szürőnek! Én azóta csak legyintek a direktszűrő szűrési teljesítményén való vitázáson, mióta láttam, hogy mit művel az EGR a leömlővel. Ha egyáltakán nem teszel fel szürőt a vasra, az sem csinálna olyan kárt a motornak mint az EGR áldásos tevékenysége.
EGR
Naplózva
MK II. 2000.04 ST200 hatchback. A BeSTia!
Ex: MK II. 1999.06 2.5 V6 Ghia hatchback .
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1790 Dátum:
2006.02.12 vasárnap, 10:41:00 »
David!
Mail ment.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1791 Dátum:
2006.02.12 vasárnap, 17:04:00 »
oke,
valaki meselje man L nekem, hogy MKIII benyas verdanal hogyan kell kiiktatni az EGR-t ugy, hogy ne bolonduljon meg tole a vezerles ?
Naplózva
blah blah blah
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1792 Dátum:
2006.02.13 hétfő, 08:51:00 »
Idézetet írta: zacci - 2006.02.12 vasárnap, 17:04:00
oke,
valaki meselje man L nekem, hogy MKIII benyas verdanal hogyan kell kiiktatni az EGR-t ugy, hogy ne bolonduljon meg tole a vezerles ?
A visszavezetett kip. gázt hozó kb. 20mm átmérőjű cső csatlakozásához kell egy odaillő 1mm vastag alu lemezt vágni. Sima ollóval is megy. 2 lyuk rá az összefogó csavaroknál, és kész.
Az a lényeg, hogy ne a vezérlő kis vékony vákuumcsőnél mahinálj, hanem a kip. gáz visszavezetés ágánál.
Jó munkát.
Aszem 8-as, és 10-es T kulcs kell hozzá.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1793 Dátum:
2006.02.13 hétfő, 09:03:00 »
agostonb,
koszi az instrukciot ! Esetleg kepekkel is tudnad prezentalni a muveletet ? Azt mar tudom, hogy mit kell csinalni, de azt nem, hogy hol 8( Nemtom merre van aza 20mm atmeroju cso, es hogy pontosan hova kell berakni azta kis lemezt 8(
Ha sikerul "ledugoznom" az EGR-t, akkor utana van meg valami dolgom ? Esetleg hol kell a lerakodott dzsuvat kipucolni ? Mert az ok, hogy most mar nem menne be tobb kipuf gaz, de eddig bement es annak egy resze ugye ott is maradt lerakodas formajaban 8(
Naplózva
blah blah blah
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1794 Dátum:
2006.02.13 hétfő, 09:27:00 »
Idézetet írta: Álmos_old - 2006.02.11 szombat, 21:07:00
Akkor rérdezd meg citet az adagoló háznyomásáról!
Biztos el tudja magyarázni!
Kiváncsi vok mit tud a tied!
Talin gondolom indulsz a gyorsuláson!
Álmos!
Ugyanaz a rendszer Bodicseknél is mint nekem, csak neki jobbak az áttételei... hüp...hüp
Asszem idén kikapok!
Bodicsek!
Gratula a géphez, de hidegben óvatosan és cseréld ki a termosztátod!!
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1795 Dátum:
2006.02.13 hétfő, 12:16:00 »
Idézetet írta: zacci - 2006.02.13 hétfő, 09:03:00
agostonb,
koszi az instrukciot ! Esetleg kepekkel is tudnad prezentalni a muveletet ? Azt mar tudom, hogy mit kell csinalni, de azt nem, hogy hol 8( Nemtom merre van aza 20mm atmeroju cso, es hogy pontosan hova kell berakni azta kis lemezt 8(
Ha sikerul "ledugoznom" az EGR-t, akkor utana van meg valami dolgom ? Esetleg hol kell a lerakodott dzsuvat kipucolni ? Mert az ok, hogy most mar nem menne be tobb kipuf gaz, de eddig bement es annak egy resze ugye ott is maradt lerakodas formajaban 8(
Majd csinálokaz enyémről képet, de most nézem a tied benzines, de a kép alapján úgyis megtalálod.
zután már csak a szívótorkot kell lekapnod, és beáztatni gázolajba vagy ilyesmibe, és a belselyét kipuceválni.
Nekem a torok ráadásul müanyag. Ha a tieden is, akkor vigyázz a csavarmeghúzásoknál.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1796 Dátum:
2006.02.13 hétfő, 12:34:00 »
agostonb,
thx ! Asszem nalam is ilyen fekete muanyag a cucc.
Varom a kepeket...
Van valaki, akinek benyas mondija van es mar "ledugozta" az EGR-t ? Mik a tapasztalatok dugozas utan ? Motor jaras, teljesitmeny stb. Kell erezni valami valtozast ?
Naplózva
blah blah blah
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1797 Dátum:
2006.02.13 hétfő, 12:44:00 »
Idézetet írta: zacci - 2006.02.13 hétfő, 12:34:00
agostonb,
thx ! Asszem nalam is ilyen fekete muanyag a cucc.
Varom a kepeket...
Van valaki, akinek benyas mondija van es mar "ledugozta" az EGR-t ? Mik a tapasztalatok dugozas utan ? Motor jaras, teljesitmeny stb. Kell erezni valami valtozast ?
Pedig Te is gyakori vagy, mégse emléxel
má egy csomószor volt téma: kicsivel hamarabb reagál a ménes, fürgébb lesz picit, de semmi eksztra változás, de a kipuffgáz értékei romlanak, ellenben tiszta levegő jut a mociba
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1798 Dátum:
2006.02.13 hétfő, 12:50:00 »
Idézetet írta: napu - 2006.02.13 hétfő, 12:44:00
Pedig Te is gyakori vagy, mégse emléxel
má egy csomószor volt téma: kicsivel hamarabb reagál a ménes, fürgébb lesz picit, de semmi eksztra változás, de a kipuffgáz értékei romlanak, ellenben tiszta levegő jut a mociba
Zöldkártya előtt visszacsinálni.
Gyakorlott kéz nemtöbb mint 10perc alatt végez vele.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1799 Dátum:
2006.02.13 hétfő, 12:51:00 »
Idézetet írta: agostonb_old - 2006.02.13 hétfő, 12:50:00
Zöldkártya előtt visszacsinálni.
Gyakorlott kéz nemtöbb mint 10perc alatt végez vele.
Joe-nak simán átment a Zótóklubnál
Naplózva
Oldalak:
1
...
29
30
31
32
33
34
35
[
36
]
37
38
39
40
41
42
43
...
188
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ