Vendég
|
![](http://mondeo.hu/Themes/BacknBlack1/images/post/xx.gif) |
« Új hozzászólás #1800 Dátum: 2006.02.13 hétfő, 12:52:00 » |
|
Zöldkártya előtt visszacsinálni. Gyakorlott kéz nemtöbb mint 10perc alatt végez vele.
Nekem nem kell V6-nál nem mérhető a CO
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
![](http://mondeo.hu/Themes/BacknBlack1/images/post/xx.gif) |
« Új hozzászólás #1801 Dátum: 2006.02.13 hétfő, 12:58:00 » |
|
Citrom! Köszi.Nem kell termosztát csere,egyszerűen megoldottuk min alatt van a hutővíz azt kész,hamarabb bemelexik és pont középen megáll:)) 200km/h 4500fordulat és még menne a "kicsi".
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
![](http://mondeo.hu/Themes/BacknBlack1/images/post/xx.gif) |
« Új hozzászólás #1802 Dátum: 2006.02.13 hétfő, 13:01:00 » |
|
Nekem nem kell V6-nál nem mérhető a CO
Mérhetetlenül sok?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
![](http://mondeo.hu/Themes/BacknBlack1/images/post/xx.gif) |
« Új hozzászólás #1803 Dátum: 2006.02.13 hétfő, 13:02:00 » |
|
Mérhetetlenül sok?
![](/kep/faces/ejnye1.gif)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
![](http://mondeo.hu/Themes/BacknBlack1/images/post/xx.gif) |
« Új hozzászólás #1804 Dátum: 2006.02.13 hétfő, 14:45:00 » |
|
Citrom! Köszi.Nem kell termosztát csere,egyszerűen megoldottuk min alatt van a hutővíz azt kész,hamarabb bemelexik és pont középen megáll:)) 200km/h 4500fordulat és még menne a "kicsi".
Most beszéltem Zoli haverommal. Lucas adagolót javított!? Mk2-ét bütykölte, de hamarosan jöhet az mk1-é is! Szal skacok...valami elindult! ![](/kep/faces/eplus2.gif)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
![](http://mondeo.hu/Themes/BacknBlack1/images/post/xx.gif) |
« Új hozzászólás #1805 Dátum: 2006.02.13 hétfő, 14:49:00 » |
|
Most beszéltem Zoli haverommal. Lucas adagolót javított!? Mk2-ét bütykölte, de hamarosan jöhet az mk1-é is! Szal skacok...valami elindult! ![](/kep/faces/eplus2.gif) Nem hagy nyugodni a tudat, hogy van egy edősebb 1.8 td a tiednél?!?! Bodicseké alapból is erősebb volt nem? Az MKII-ben már erősebb a moci nem?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
![](http://mondeo.hu/Themes/BacknBlack1/images/post/xx.gif) |
« Új hozzászólás #1806 Dátum: 2006.02.13 hétfő, 14:59:00 » |
|
Úgy látom meg kell játszanom az összkerék projektet is:)),ha egyedi akarok maradni...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
![](http://mondeo.hu/Themes/BacknBlack1/images/post/xx.gif) |
« Új hozzászólás #1807 Dátum: 2006.02.13 hétfő, 14:59:00 » |
|
ja.Asszem 2LE-vel!!Woowww Na és kié volt az a Lucas adagoló? Szerintem nem érdemes vele xarozni,ez a bosch nagyon tuti!Teljesen egyenletes a moci járása,nincs kihagyás,hallkabb a motor is.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
![](http://mondeo.hu/Themes/BacknBlack1/images/post/xx.gif) |
« Új hozzászólás #1808 Dátum: 2006.02.13 hétfő, 15:22:00 » |
|
Majd csinálokaz enyémről képet, de most nézem a tied benzines, de a kép alapján úgyis megtalálod. zután már csak a szívótorkot kell lekapnod, és beáztatni gázolajba vagy ilyesmibe, és a belselyét kipuceválni. Nekem a torok ráadásul müanyag. Ha a tieden is, akkor vigyázz a csavarmeghúzásoknál.
agostonb Ha már benne vagy a képküldésben, nekem is lécci. Engem is érdekelne a kip.gáz ledugózása (2004TDCi). Előre is kösz.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
![](http://mondeo.hu/Themes/BacknBlack1/images/post/xx.gif) |
« Új hozzászólás #1809 Dátum: 2006.02.13 hétfő, 15:23:00 » |
|
Nem hagy nyugodni a tudat, hogy van egy edősebb 1.8 td a tiednél?!?! Bodicseké alapból is erősebb volt nem? Az MKII-ben már erősebb a moci nem? A 95.10.-hó utáni MK I. TD-k is már 90 lovasok, és egy kicsit más a váltó áttétel is. A zenyém is ilyen !
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
![](http://mondeo.hu/Themes/BacknBlack1/images/post/xx.gif) |
« Új hozzászólás #1810 Dátum: 2006.02.13 hétfő, 15:27:00 » |
|
Cit !!! Elkezdtem a gyűjtést ! 120 pízt csak összetolok a nagytali előtt !!!( Gonoszul röhög ikon helye ) NEM TUDOM MEGNYITNI AZ IKONOKAT !!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
![](http://mondeo.hu/Themes/BacknBlack1/images/post/xx.gif) |
« Új hozzászólás #1811 Dátum: 2006.02.13 hétfő, 15:39:00 » |
|
Tudja valaki hogy a benzines 2literes és az 1.8TD váltó áttétel azonos e vagy miben tér el?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Joe
|
![](http://mondeo.hu/Themes/BacknBlack1/images/post/xx.gif) |
« Új hozzászólás #1812 Dátum: 2006.02.13 hétfő, 15:45:00 » |
|
Joe-nak simán átment a Zótóklubnál ![](/kep/faces/nemtudom.gif) Ez így vót!:-)))
|
|
|
Naplózva
|
Tisztelettel! Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara... ![Smiley](http://mondeo.hu/Smileys/mondeo/smiley.gif) '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép. ![Smiley](http://mondeo.hu/Smileys/mondeo/smiley.gif) '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul. ![Smiley](http://mondeo.hu/Smileys/mondeo/smiley.gif) A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
|
|
|
Vendég
|
![](http://mondeo.hu/Themes/BacknBlack1/images/post/xx.gif) |
« Új hozzászólás #1813 Dátum: 2006.02.13 hétfő, 16:11:00 » |
|
A 95.10.-hó utáni MK I. TD-k is már 90 lovasok, és egy kicsit más a váltó áttétel is. A zenyém is ilyen !
Az elötte lépvő meg még 75? Mert a Sierránk anyi volt gyárilag! ![](/kep/faces/eplus2.gif)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
![](http://mondeo.hu/Themes/BacknBlack1/images/post/xx.gif) |
« Új hozzászólás #1814 Dátum: 2006.02.13 hétfő, 16:28:00 » |
|
Nem hagy nyugodni a tudat, hogy van egy edősebb 1.8 td a tiednél?!?! Bodicseké alapból is erősebb volt nem? Az MKII-ben már erősebb a moci nem? Nyugi, ismét van valami kísérleti dolog, ami a nagytali előtt bekerülhet! Meg addig bodicsek széjjel hajtja a sajátját és biztos befutó leszek! ...csak most pingtomi is jelentkezett Zoli haveromnál! Mi lesz itt a nagytalin!??? Zombi húzz bele! (nem is 120k... kijön occsóbban is)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
![](http://mondeo.hu/Themes/BacknBlack1/images/post/xx.gif) |
« Új hozzászólás #1815 Dátum: 2006.02.13 hétfő, 17:49:00 » |
|
MI AZ????Cit nem csigázz!!! Zombi egész pontosan: 30e a turbo 40e az adagoló szereléssel 20e turbó szerelés -25e eladod a saját régi turbódat Az annyi mint 65e magyar forint!!! Szóval CITROM MI A TUTI???
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
![](http://mondeo.hu/Themes/BacknBlack1/images/post/xx.gif) |
« Új hozzászólás #1816 Dátum: 2006.02.13 hétfő, 18:44:00 » |
|
MI AZ????Cit nem csigázz!!! Zombi egész pontosan: 30e a turbo 40e az adagoló szereléssel 20e turbó szerelés -25e eladod a saját régi turbódat Az annyi mint 65e magyar forint!!! Szóval CITROM MI A TUTI???
Egy V8-as Diesel! Citromot ismerve... ![](/kep/faces/buck.gif)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
![](http://mondeo.hu/Themes/BacknBlack1/images/post/xx.gif) |
« Új hozzászólás #1817 Dátum: 2006.02.13 hétfő, 20:46:00 » |
|
MI AZ????Cit nem csigázz!!! Zombi egész pontosan: 30e a turbo 40e az adagoló szereléssel 20e turbó szerelés -25e eladod a saját régi turbódat Az annyi mint 65e magyar forint!!! Szóval CITROM MI A TUTI???
Titok! Ha működik, akkor majd teis kaphacc! De előbb legyen a te géped is jól beállítva! Apropopow! Szombaton minitali 1.8TD-ben? Bodicsekkel talizunk, de akit még érdekel, az szóljon és olyan helyen gyűlünk össze, ahova nem csak Zöldkutya talál oda! Azt még nemtom, hogy délután mikor, de majd a mondeo találkozó topicban meghirdetem! ![](/kep/faces/vigyor5.gif)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
![](http://mondeo.hu/Themes/BacknBlack1/images/post/xx.gif) |
« Új hozzászólás #1818 Dátum: 2006.02.13 hétfő, 22:54:00 » |
|
Titok! Ha működik, akkor majd teis kaphacc! De előbb legyen a te géped is jól beállítva! Apropopow! Szombaton minitali 1.8TD-ben? Bodicsekkel talizunk, de akit még érdekel, az szóljon és olyan helyen gyűlünk össze, ahova nem csak Zöldkutya talál oda! Azt még nemtom, hogy délután mikor, de majd a mondeo találkozó topicban meghirdetem! ![](/kep/faces/vigyor5.gif) Asszem énis. Megnézném a két csodavasat.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
![](http://mondeo.hu/Themes/BacknBlack1/images/post/xx.gif) |
« Új hozzászólás #1819 Dátum: 2006.02.14 kedd, 12:00:00 » |
|
agostonb, thx ! Asszem nalam is ilyen fekete muanyag a cucc. Varom a kepeket... Van valaki, akinek benyas mondija van es mar "ledugozta" az EGR-t ? Mik a tapasztalatok dugozas utan ? Motor jaras, teljesitmeny stb. Kell erezni valami valtozast ?
Zacci és akárki aki EGR-ezni akar! Mondeo III topikban írtam erről.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
![](http://mondeo.hu/Themes/BacknBlack1/images/post/xx.gif) |
« Új hozzászólás #1820 Dátum: 2006.02.14 kedd, 14:05:00 » |
|
Az EGR V6-os motoron ![](http://www.kepfeltoltes.hu/060214/EGR_www.kepfeltoltes.hu_.jpg)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
![](http://mondeo.hu/Themes/BacknBlack1/images/post/xx.gif) |
« Új hozzászólás #1821 Dátum: 2006.02.14 kedd, 14:07:00 » |
|
Hali Zsoel, par nap kesessel: A Magic tuninggal csinaltattam, csatlakozon keresztul. Nagyon erezheto a hatas, kis gazadasra is hatba vag. Ugy csinaltak meg, hogy az eredeti teljesitmeny es nyomatek grafikonokat tul. keppen folfele eltoltak, tehat a karakterisztika ugyanolyan maradt: ugyanott van a max telj. es nyomatek, mint eredetileg. Epp ezert minden fordulatszam tartomanyban jobban megy, tobb az ero. Pelda: eredetileg kb 136 loero volt 3270-es fordulatnal(max). Tuning utan mar 2300-nal ennyit ad le. A fogyasztas nem valtozott, autopalyas uton par decivel csokkent. Gyors haladasnal az emelkedore valo maszas kepesseg javult nagyon. Egyszeruen szet lehet alazni mindenkit ugy, hogy epp hogy csak rasimitok a gazra. ![Smiley](http://mondeo.hu/Smileys/mondeo/smiley.gif) Szia David! Ott voltál, amikor csinálták, vagy ott kellett hagyni a gépet? Kaptál mért értékeket / grafikont is, utána/előtte, vagy csak azt mondták, hogy kész van, és annyi? Köszi
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
![](http://mondeo.hu/Themes/BacknBlack1/images/post/xx.gif) |
« Új hozzászólás #1822 Dátum: 2006.02.14 kedd, 18:36:00 » |
|
Cit!! Nem lenne jobb délelőtt?Asszonynak este osztálytalija van és 2 gyerek rám marad.Mondjuk 11-től 15-ig?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
zacci
|
![](http://mondeo.hu/Themes/BacknBlack1/images/post/xx.gif) |
« Új hozzászólás #1823 Dátum: 2006.02.14 kedd, 20:43:00 » |
|
Laczik V6, hehe most nezem a kepet, es ott gaz bowden mellett lathato a tempomat bowden felfogatasi helye Szerintetek ez mar beteges ? ![](/kep/faces/idiota.gif)
|
|
|
Naplózva
|
blah blah blah ![](http://www.v8forum.club/images/smileys/baszki.gif)
|
|
|
Vendég
|
![](http://mondeo.hu/Themes/BacknBlack1/images/post/xx.gif) |
« Új hozzászólás #1824 Dátum: 2006.02.14 kedd, 21:50:00 » |
|
Laczik V6, hehe most nezem a kepet, es ott gaz bowden mellett lathato a tempomat bowden felfogatasi helye Szerintetek ez mar beteges ? ![](/kep/faces/idiota.gif) Zacci, Dehogy beteges. Ismered a mondást: akinek kalapácsa van, mindent szögnek néz. Itt mindannyian megértjük, ha már egy söröskocsin is a tempomat illesztési pontjait keresed. Majd meggyógyulsz, ha már minden a helyén lesz és frankón működik.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
![](http://mondeo.hu/Themes/BacknBlack1/images/post/xx.gif) |
« Új hozzászólás #1825 Dátum: 2006.02.15 szerda, 09:51:00 » |
|
Cit!! Nem lenne jobb délelőtt?Asszonynak este osztálytalija van és 2 gyerek rám marad.Mondjuk 11-től 15-ig?
Hajnali 11kor??? HOgy kelek én fel addig?!??? Holnap este beszélek Zolival és megmondom!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
![](http://mondeo.hu/Themes/BacknBlack1/images/post/xx.gif) |
« Új hozzászólás #1826 Dátum: 2006.02.15 szerda, 12:22:00 » |
|
Az elötte lépvő meg még 75? Mert a Sierránk anyi volt gyárilag! ![](/kep/faces/eplus2.gif) Igen. A Sierrában ugyanaz az 1.8 TD motor volt mint a mondikban. Csak a nagy külömbség, hogy cooler nélkül !!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
![](http://mondeo.hu/Themes/BacknBlack1/images/post/xx.gif) |
« Új hozzászólás #1827 Dátum: 2006.02.15 szerda, 12:26:00 » |
|
MI AZ????Cit nem csigázz!!! Zombi egész pontosan: 30e a turbo 40e az adagoló szereléssel 20e turbó szerelés -25e eladod a saját régi turbódat Az annyi mint 65e magyar forint!!! Szóval CITROM MI A TUTI???
Én tuidom, hogy miben sántikál !!! ![](/kep/faces/nyes.gif) ![](/kep/faces/taps.gif) És ha igaza lessz és összejön a egy kicst még gonoszodhat a sárkány !!!! ![](/kep/faces/eplus2.gif)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Joe
|
![](http://mondeo.hu/Themes/BacknBlack1/images/post/xx.gif) |
« Új hozzászólás #1828 Dátum: 2006.02.15 szerda, 13:45:00 » |
|
Mintha V6-ról beszélnétek... ![](/kep/faces/hehe.gif)
|
|
|
Naplózva
|
Tisztelettel! Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara... ![Smiley](http://mondeo.hu/Smileys/mondeo/smiley.gif) '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép. ![Smiley](http://mondeo.hu/Smileys/mondeo/smiley.gif) '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul. ![Smiley](http://mondeo.hu/Smileys/mondeo/smiley.gif) A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
|
|
|
Vendég
|
![](http://mondeo.hu/Themes/BacknBlack1/images/post/xx.gif) |
« Új hozzászólás #1829 Dátum: 2006.02.15 szerda, 16:26:00 » |
|
Hy! Érdeklődtem a www.powertuning.hu-nál, hogy mennyibe fáj MK2-be a tuning, mert árlista szerint 50 rugó, de a jóember 79 ezret mondott 2 év garanciával, sőt ha 25 rongyot még ráfizetek, akkor az egész verdára adnak egy év garit! Ez jól hangzik! De végülis az lenne a kérdésem, hogy a www.tuningbox.atw.hu-n is van ott 32 ezer, de hiába írtam nekik, csesztek válaszolni! Arra lennék kíváncsi, hogy tényleg ennyi, vagy ez is átb...ás, illetve hogy van-e Valaki aki náluk csinálta vagy visszaírtak neki! Bocsi a hosszas fogalmazásért! Köszi! Mylo
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
![](http://mondeo.hu/Themes/BacknBlack1/images/post/xx.gif) |
« Új hozzászólás #1830 Dátum: 2006.02.15 szerda, 19:35:00 » |
|
Mylo! Milyen a kicsike?TD,mert akkor semmi tuning box+stb,teljesen mechanikus:)Jó kis átalakítás mint nekem azt annyi..Igen már megint verem a nyálam a cuccra,mert olyan jó,hogy 10liter alá nem megy a fogyi úgy tolom.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
![](http://mondeo.hu/Themes/BacknBlack1/images/post/xx.gif) |
« Új hozzászólás #1831 Dátum: 2006.02.15 szerda, 21:15:00 » |
|
Bodicsek! Azaz TD! bocs, kicsit lemaradtam, milyen mechanikus?, milyen kis átalakítás?Hogy megy a gép így mekkora a különbség?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
![](http://mondeo.hu/Themes/BacknBlack1/images/post/xx.gif) |
« Új hozzászólás #1832 Dátum: 2006.02.15 szerda, 21:24:00 » |
|
Bodicsek! Azaz TD! bocs, kicsit lemaradtam, milyen mechanikus?, milyen kis átalakítás?Hogy megy a gép így mekkora a különbség?
Szombaton gyere el Újpestre a tesco parkolóban. Ott lárhatod a legendákat! Bodicseké a 2. mondeo TD, ami kapott bosh adagolót és változó geometriás turbót Zoli haveromtól. Dinamizmusát lejjebb megtalálod. Olvass vissza picit! ![Smiley](http://mondeo.hu/Smileys/mondeo/smiley.gif)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
![](http://mondeo.hu/Themes/BacknBlack1/images/post/xx.gif) |
« Új hozzászólás #1833 Dátum: 2006.02.15 szerda, 21:26:00 » |
|
Lejjebb írtam miket cseréltünk.Nagyon klassz,nagy a különbség.Pl:régen érdi emelkedő 140 max 145km/h most 160-165 könnyedén.Most nem kapcsol le a turbó 4000nél,hanem tolom amíg akarom,pirosig.Végseb 180volt esetleg 190 lejtőn lefelé,most sikban 190,lejtő 205km/h.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
![](http://mondeo.hu/Themes/BacknBlack1/images/post/xx.gif) |
« Új hozzászólás #1834 Dátum: 2006.02.15 szerda, 21:27:00 » |
|
Cit! Mi lenne ha kicsrélnénk a hengerfejet aluminiumra?Akkor mennyire lehet felnyomni a turbónyomást?Kerestél már esetleg gyártót v valami?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
![](http://mondeo.hu/Themes/BacknBlack1/images/post/xx.gif) |
« Új hozzászólás #1835 Dátum: 2006.02.15 szerda, 21:42:00 » |
|
Cit! Mi lenne ha kicsrélnénk a hengerfejet aluminiumra?Akkor mennyire lehet felnyomni a turbónyomást?Kerestél már esetleg gyártót v valami?
Utána erősebb főtengely és hajtókarok + dugók. Aztán erősített kuplung és féltengelyek. Nem is sok! Ha minden megvan, akkor jöhet a benzines váltó meg a 4x4! ![Smiley](http://mondeo.hu/Smileys/mondeo/smiley.gif)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
![](http://mondeo.hu/Themes/BacknBlack1/images/post/xx.gif) |
« Új hozzászólás #1836 Dátum: 2006.02.15 szerda, 21:49:00 » |
|
Komolyan kérdeztem!!NOS?Valamit mondhatnál a titkodról is...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
![](http://mondeo.hu/Themes/BacknBlack1/images/post/xx.gif) |
« Új hozzászólás #1837 Dátum: 2006.02.15 szerda, 21:55:00 » |
|
Komolyan kérdeztem!!NOS?Valamit mondhatnál a titkodról is...
Komolyan mondom: nagyobb lóerőkhöz kell az erősebb főtengely. Nagy turbó nyomással nagy hő is jár. Nem árt a dugókat is cserélni hozzá, ha nem olyan anyagból van. Majd Zolit meg kell kérdezni. A nagy titok!? Igazából kísérlet lesz és kell hozzá ~50eHuf. Elmélet van csak, ami félig műszaki. Majd meglássuk... Előbb a műszakim! ![](/kep/faces/wilting.gif)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
![](http://mondeo.hu/Themes/BacknBlack1/images/post/xx.gif) |
« Új hozzászólás #1838 Dátum: 2006.02.15 szerda, 22:07:00 » |
|
Utána erősebb főtengely és hajtókarok + dugók. Aztán erősített kuplung és féltengelyek. Nem is sok! Ha minden megvan, akkor jöhet a benzines váltó meg a 4x4! ![Smiley](http://mondeo.hu/Smileys/mondeo/smiley.gif) Emberke! Miért lenne jobb a benyás váltója?? Azzal nem igazán járnál yool! Mert egy benzines pörög 6500-at, a Diesel meg 4500-at! Ugyan azzal az áttéttel lassab eszel sokkal padlón mint a diesel váltóddal! Nem? Szerintem...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
![](http://mondeo.hu/Themes/BacknBlack1/images/post/xx.gif) |
« Új hozzászólás #1839 Dátum: 2006.02.15 szerda, 22:10:00 » |
|
Emberke! Miért lenne jobb a benyás váltója?? Azzal nem igazán járnál yool! Mert egy benzines pörög 6500-at, a Diesel meg 4500-at! Ugyan azzal az áttéttel lassab eszel sokkal padlón mint a diesel váltóddal! Nem? Szerintem...
Bár a terhelést biztos jobban bíja a terhelést...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
![](http://mondeo.hu/Themes/BacknBlack1/images/post/xx.gif) |
« Új hozzászólás #1840 Dátum: 2006.02.15 szerda, 22:12:00 » |
|
Cit! Hogy áll a szombat hajnal 11? Nem kell nagyobb nyomás max 1,5Bar.Szerinted mennyi lehet legyártatni a hengerfejet?V felejtsem el?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
![](http://mondeo.hu/Themes/BacknBlack1/images/post/xx.gif) |
« Új hozzászólás #1841 Dátum: 2006.02.15 szerda, 22:13:00 » |
|
Bár a terhelést biztos jobban bíja a terhelést...
Attol fugg melyik dizel, es melyik benzinesrol beszelunk. ![Smiley](http://mondeo.hu/Smileys/mondeo/smiley.gif)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
![](http://mondeo.hu/Themes/BacknBlack1/images/post/xx.gif) |
« Új hozzászólás #1842 Dátum: 2006.02.15 szerda, 22:14:00 » |
|
Bár a terhelést biztos jobban bíja a terhelést...
Nah, ezt yoolmegaszontam! ![](/kep/faces/vigyor3.gif)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
![](http://mondeo.hu/Themes/BacknBlack1/images/post/xx.gif) |
« Új hozzászólás #1843 Dátum: 2006.02.15 szerda, 22:15:00 » |
|
Attol fugg melyik dizel, es melyik benzinesrol beszelunk. ![Smiley](http://mondeo.hu/Smileys/mondeo/smiley.gif) Nem sok Diesel van ami anyit pörög mint egy Benzines! Onnantól meg már full mindegy! Mert akkor áttételcsere meg miegymás! Az meg macera!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
![](http://mondeo.hu/Themes/BacknBlack1/images/post/xx.gif) |
« Új hozzászólás #1844 Dátum: 2006.02.15 szerda, 22:20:00 » |
|
Cit! Hogy áll a szombat hajnal 11? Nem kell nagyobb nyomás max 1,5Bar.Szerinted mennyi lehet legyártatni a hengerfejet?V felejtsem el?
Bátyám! Az a 1.5bar az nagyon sok egy előkamrásnak! Ha akkora nyomást akarsz és nem akarod kukába dobni a mocit akkor tényleg sokat kell jáccani! Cserélni kell a Főtengelyt, Hengerfej, a Dugókat és akkor már a Hajtókarokat is vele... És ezt a nyomatékot a gyári kuplung em szeretné sokáig, hamar kuka lenn az is. Ott szerintem tárcsa és nyopmólap... És hogy meg is állj fékek is kellenének de ezzel szinte senki nem foglalkozik! ![](/kep/faces/shakehead.gif)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Angel
|
![](http://mondeo.hu/Themes/BacknBlack1/images/post/xx.gif) |
« Új hozzászólás #1845 Dátum: 2006.02.15 szerda, 22:44:00 » |
|
Komolyan mondom: nagyobb lóerőkhöz kell az erősebb főtengely. Nagy turbó nyomással nagy hő is jár. Nem árt a dugókat is cserélni hozzá, ha nem olyan anyagból van. Majd Zolit meg kell kérdezni. A nagy titok!? Igazából kísérlet lesz és kell hozzá ~50eHuf. Elmélet van csak, ami félig műszaki. Majd meglássuk... Előbb a műszakim! ![](/kep/faces/wilting.gif) Citromhéja: a váltókat nyomaték szerint osztályozzák, nem lóerő szerint. A dízel váltója általában erősebb. A kuplung is: állítólag ezért nehéz nyomni a tdci kuplungját (nehéz lenne? szvsz nem nehéz, de sok tesztelő mondta). Pl az audi egyik-másik dízel motorját vissza kellett fogni nyomatékilag, hogy bírja a váltó.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
Vendég
|
![](http://mondeo.hu/Themes/BacknBlack1/images/post/xx.gif) |
« Új hozzászólás #1846 Dátum: 2006.02.15 szerda, 22:48:00 » |
|
Citromhéja: a váltókat nyomaték szerint osztályozzák, nem lóerő szerint. A dízel váltója általában erősebb. A kuplung is: állítólag ezért nehéz nyomni a tdci kuplungját (nehéz lenne? szvsz nem nehéz, de sok tesztelő mondta). Pl az audi egyik-másik dízel motorját vissza kellett fogni nyomatékilag, hogy bírja a váltó.
De nem csak az a baj, h nyomatékj szerint van osztva hanem a Diesel sokkal kevesebbet pörög mint egy beznines! Szóval lassab lesz az autó! Nem?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Angel
|
![](http://mondeo.hu/Themes/BacknBlack1/images/post/xx.gif) |
« Új hozzászólás #1847 Dátum: 2006.02.15 szerda, 23:35:00 » |
|
De nem csak az a baj, h nyomatékj szerint van osztva hanem a Diesel sokkal kevesebbet pörög mint egy beznines! Szóval lassab lesz az autó! Nem?
Nem csak a váltó határozza meg a végáttételt, hanem a difi. Viszont a fokozatkiosztások eltérhetnek.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
Vendég
|
![](http://mondeo.hu/Themes/BacknBlack1/images/post/xx.gif) |
« Új hozzászólás #1848 Dátum: 2006.02.16 csütörtök, 08:41:00 » |
|
Emberke! Miért lenne jobb a benyás váltója?? Azzal nem igazán járnál yool! Mert egy benzines pörög 6500-at, a Diesel meg 4500-at! Ugyan azzal az áttéttel lassab eszel sokkal padlón mint a diesel váltóddal! Nem? Szerintem...
Látom ragadt rád valami a koszon kívül is ! ![](/kep/faces/nyes.gif)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
![](http://mondeo.hu/Themes/BacknBlack1/images/post/xx.gif) |
« Új hozzászólás #1849 Dátum: 2006.02.16 csütörtök, 08:50:00 » |
|
Álmos! Szerencsére nem kell a fékekkel törödnöm,elöl-hátul hütött tárcsám van!! Felejtsem el az alu hengerfejet?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|