Vendég
|
|
« Új hozzászólás #1800 Dátum: 2006.02.13 hétfő, 12:52:00 » |
|
Zöldkártya előtt visszacsinálni. Gyakorlott kéz nemtöbb mint 10perc alatt végez vele.
Nekem nem kell V6-nál nem mérhető a CO
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #1801 Dátum: 2006.02.13 hétfő, 12:58:00 » |
|
Citrom! Köszi.Nem kell termosztát csere,egyszerűen megoldottuk min alatt van a hutővíz azt kész,hamarabb bemelexik és pont középen megáll:)) 200km/h 4500fordulat és még menne a "kicsi".
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #1802 Dátum: 2006.02.13 hétfő, 13:01:00 » |
|
Nekem nem kell V6-nál nem mérhető a CO
Mérhetetlenül sok?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #1803 Dátum: 2006.02.13 hétfő, 13:02:00 » |
|
Mérhetetlenül sok?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #1804 Dátum: 2006.02.13 hétfő, 14:45:00 » |
|
Citrom! Köszi.Nem kell termosztát csere,egyszerűen megoldottuk min alatt van a hutővíz azt kész,hamarabb bemelexik és pont középen megáll:)) 200km/h 4500fordulat és még menne a "kicsi".
Most beszéltem Zoli haverommal. Lucas adagolót javított!? Mk2-ét bütykölte, de hamarosan jöhet az mk1-é is! Szal skacok...valami elindult!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #1805 Dátum: 2006.02.13 hétfő, 14:49:00 » |
|
Most beszéltem Zoli haverommal. Lucas adagolót javított!? Mk2-ét bütykölte, de hamarosan jöhet az mk1-é is! Szal skacok...valami elindult! Nem hagy nyugodni a tudat, hogy van egy edősebb 1.8 td a tiednél?!?! Bodicseké alapból is erősebb volt nem? Az MKII-ben már erősebb a moci nem?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #1806 Dátum: 2006.02.13 hétfő, 14:59:00 » |
|
Úgy látom meg kell játszanom az összkerék projektet is:)),ha egyedi akarok maradni...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #1807 Dátum: 2006.02.13 hétfő, 14:59:00 » |
|
ja.Asszem 2LE-vel!!Woowww Na és kié volt az a Lucas adagoló? Szerintem nem érdemes vele xarozni,ez a bosch nagyon tuti!Teljesen egyenletes a moci járása,nincs kihagyás,hallkabb a motor is.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #1808 Dátum: 2006.02.13 hétfő, 15:22:00 » |
|
Majd csinálokaz enyémről képet, de most nézem a tied benzines, de a kép alapján úgyis megtalálod. zután már csak a szívótorkot kell lekapnod, és beáztatni gázolajba vagy ilyesmibe, és a belselyét kipuceválni. Nekem a torok ráadásul müanyag. Ha a tieden is, akkor vigyázz a csavarmeghúzásoknál.
agostonb Ha már benne vagy a képküldésben, nekem is lécci. Engem is érdekelne a kip.gáz ledugózása (2004TDCi). Előre is kösz.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #1809 Dátum: 2006.02.13 hétfő, 15:23:00 » |
|
Nem hagy nyugodni a tudat, hogy van egy edősebb 1.8 td a tiednél?!?! Bodicseké alapból is erősebb volt nem? Az MKII-ben már erősebb a moci nem? A 95.10.-hó utáni MK I. TD-k is már 90 lovasok, és egy kicsit más a váltó áttétel is. A zenyém is ilyen !
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #1810 Dátum: 2006.02.13 hétfő, 15:27:00 » |
|
Cit !!! Elkezdtem a gyűjtést ! 120 pízt csak összetolok a nagytali előtt !!!( Gonoszul röhög ikon helye ) NEM TUDOM MEGNYITNI AZ IKONOKAT !!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #1811 Dátum: 2006.02.13 hétfő, 15:39:00 » |
|
Tudja valaki hogy a benzines 2literes és az 1.8TD váltó áttétel azonos e vagy miben tér el?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Joe
|
|
« Új hozzászólás #1812 Dátum: 2006.02.13 hétfő, 15:45:00 » |
|
Joe-nak simán átment a Zótóklubnál Ez így vót!:-)))
|
|
|
Naplózva
|
Tisztelettel! Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara... '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép. '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul. A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #1813 Dátum: 2006.02.13 hétfő, 16:11:00 » |
|
A 95.10.-hó utáni MK I. TD-k is már 90 lovasok, és egy kicsit más a váltó áttétel is. A zenyém is ilyen !
Az elötte lépvő meg még 75? Mert a Sierránk anyi volt gyárilag!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #1814 Dátum: 2006.02.13 hétfő, 16:28:00 » |
|
Nem hagy nyugodni a tudat, hogy van egy edősebb 1.8 td a tiednél?!?! Bodicseké alapból is erősebb volt nem? Az MKII-ben már erősebb a moci nem? Nyugi, ismét van valami kísérleti dolog, ami a nagytali előtt bekerülhet! Meg addig bodicsek széjjel hajtja a sajátját és biztos befutó leszek! ...csak most pingtomi is jelentkezett Zoli haveromnál! Mi lesz itt a nagytalin!??? Zombi húzz bele! (nem is 120k... kijön occsóbban is)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #1815 Dátum: 2006.02.13 hétfő, 17:49:00 » |
|
MI AZ????Cit nem csigázz!!! Zombi egész pontosan: 30e a turbo 40e az adagoló szereléssel 20e turbó szerelés -25e eladod a saját régi turbódat Az annyi mint 65e magyar forint!!! Szóval CITROM MI A TUTI???
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #1816 Dátum: 2006.02.13 hétfő, 18:44:00 » |
|
MI AZ????Cit nem csigázz!!! Zombi egész pontosan: 30e a turbo 40e az adagoló szereléssel 20e turbó szerelés -25e eladod a saját régi turbódat Az annyi mint 65e magyar forint!!! Szóval CITROM MI A TUTI???
Egy V8-as Diesel! Citromot ismerve...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #1817 Dátum: 2006.02.13 hétfő, 20:46:00 » |
|
MI AZ????Cit nem csigázz!!! Zombi egész pontosan: 30e a turbo 40e az adagoló szereléssel 20e turbó szerelés -25e eladod a saját régi turbódat Az annyi mint 65e magyar forint!!! Szóval CITROM MI A TUTI???
Titok! Ha működik, akkor majd teis kaphacc! De előbb legyen a te géped is jól beállítva! Apropopow! Szombaton minitali 1.8TD-ben? Bodicsekkel talizunk, de akit még érdekel, az szóljon és olyan helyen gyűlünk össze, ahova nem csak Zöldkutya talál oda! Azt még nemtom, hogy délután mikor, de majd a mondeo találkozó topicban meghirdetem!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #1818 Dátum: 2006.02.13 hétfő, 22:54:00 » |
|
Titok! Ha működik, akkor majd teis kaphacc! De előbb legyen a te géped is jól beállítva! Apropopow! Szombaton minitali 1.8TD-ben? Bodicsekkel talizunk, de akit még érdekel, az szóljon és olyan helyen gyűlünk össze, ahova nem csak Zöldkutya talál oda! Azt még nemtom, hogy délután mikor, de majd a mondeo találkozó topicban meghirdetem! Asszem énis. Megnézném a két csodavasat.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #1819 Dátum: 2006.02.14 kedd, 12:00:00 » |
|
agostonb, thx ! Asszem nalam is ilyen fekete muanyag a cucc. Varom a kepeket... Van valaki, akinek benyas mondija van es mar "ledugozta" az EGR-t ? Mik a tapasztalatok dugozas utan ? Motor jaras, teljesitmeny stb. Kell erezni valami valtozast ?
Zacci és akárki aki EGR-ezni akar! Mondeo III topikban írtam erről.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #1820 Dátum: 2006.02.14 kedd, 14:05:00 » |
|
Az EGR V6-os motoron
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #1821 Dátum: 2006.02.14 kedd, 14:07:00 » |
|
Hali Zsoel, par nap kesessel: A Magic tuninggal csinaltattam, csatlakozon keresztul. Nagyon erezheto a hatas, kis gazadasra is hatba vag. Ugy csinaltak meg, hogy az eredeti teljesitmeny es nyomatek grafikonokat tul. keppen folfele eltoltak, tehat a karakterisztika ugyanolyan maradt: ugyanott van a max telj. es nyomatek, mint eredetileg. Epp ezert minden fordulatszam tartomanyban jobban megy, tobb az ero. Pelda: eredetileg kb 136 loero volt 3270-es fordulatnal(max). Tuning utan mar 2300-nal ennyit ad le. A fogyasztas nem valtozott, autopalyas uton par decivel csokkent. Gyors haladasnal az emelkedore valo maszas kepesseg javult nagyon. Egyszeruen szet lehet alazni mindenkit ugy, hogy epp hogy csak rasimitok a gazra. Szia David! Ott voltál, amikor csinálták, vagy ott kellett hagyni a gépet? Kaptál mért értékeket / grafikont is, utána/előtte, vagy csak azt mondták, hogy kész van, és annyi? Köszi
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #1822 Dátum: 2006.02.14 kedd, 18:36:00 » |
|
Cit!! Nem lenne jobb délelőtt?Asszonynak este osztálytalija van és 2 gyerek rám marad.Mondjuk 11-től 15-ig?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
zacci
|
|
« Új hozzászólás #1823 Dátum: 2006.02.14 kedd, 20:43:00 » |
|
Laczik V6, hehe most nezem a kepet, es ott gaz bowden mellett lathato a tempomat bowden felfogatasi helye Szerintetek ez mar beteges ?
|
|
|
Naplózva
|
blah blah blah
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #1824 Dátum: 2006.02.14 kedd, 21:50:00 » |
|
Laczik V6, hehe most nezem a kepet, es ott gaz bowden mellett lathato a tempomat bowden felfogatasi helye Szerintetek ez mar beteges ? Zacci, Dehogy beteges. Ismered a mondást: akinek kalapácsa van, mindent szögnek néz. Itt mindannyian megértjük, ha már egy söröskocsin is a tempomat illesztési pontjait keresed. Majd meggyógyulsz, ha már minden a helyén lesz és frankón működik.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #1825 Dátum: 2006.02.15 szerda, 09:51:00 » |
|
Cit!! Nem lenne jobb délelőtt?Asszonynak este osztálytalija van és 2 gyerek rám marad.Mondjuk 11-től 15-ig?
Hajnali 11kor??? HOgy kelek én fel addig?!??? Holnap este beszélek Zolival és megmondom!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #1826 Dátum: 2006.02.15 szerda, 12:22:00 » |
|
Az elötte lépvő meg még 75? Mert a Sierránk anyi volt gyárilag! Igen. A Sierrában ugyanaz az 1.8 TD motor volt mint a mondikban. Csak a nagy külömbség, hogy cooler nélkül !!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #1827 Dátum: 2006.02.15 szerda, 12:26:00 » |
|
MI AZ????Cit nem csigázz!!! Zombi egész pontosan: 30e a turbo 40e az adagoló szereléssel 20e turbó szerelés -25e eladod a saját régi turbódat Az annyi mint 65e magyar forint!!! Szóval CITROM MI A TUTI???
Én tuidom, hogy miben sántikál !!! És ha igaza lessz és összejön a egy kicst még gonoszodhat a sárkány !!!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Joe
|
|
« Új hozzászólás #1828 Dátum: 2006.02.15 szerda, 13:45:00 » |
|
Mintha V6-ról beszélnétek...
|
|
|
Naplózva
|
Tisztelettel! Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara... '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép. '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul. A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #1829 Dátum: 2006.02.15 szerda, 16:26:00 » |
|
Hy! Érdeklődtem a www.powertuning.hu-nál, hogy mennyibe fáj MK2-be a tuning, mert árlista szerint 50 rugó, de a jóember 79 ezret mondott 2 év garanciával, sőt ha 25 rongyot még ráfizetek, akkor az egész verdára adnak egy év garit! Ez jól hangzik! De végülis az lenne a kérdésem, hogy a www.tuningbox.atw.hu-n is van ott 32 ezer, de hiába írtam nekik, csesztek válaszolni! Arra lennék kíváncsi, hogy tényleg ennyi, vagy ez is átb...ás, illetve hogy van-e Valaki aki náluk csinálta vagy visszaírtak neki! Bocsi a hosszas fogalmazásért! Köszi! Mylo
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #1830 Dátum: 2006.02.15 szerda, 19:35:00 » |
|
Mylo! Milyen a kicsike?TD,mert akkor semmi tuning box+stb,teljesen mechanikus:)Jó kis átalakítás mint nekem azt annyi..Igen már megint verem a nyálam a cuccra,mert olyan jó,hogy 10liter alá nem megy a fogyi úgy tolom.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #1831 Dátum: 2006.02.15 szerda, 21:15:00 » |
|
Bodicsek! Azaz TD! bocs, kicsit lemaradtam, milyen mechanikus?, milyen kis átalakítás?Hogy megy a gép így mekkora a különbség?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #1832 Dátum: 2006.02.15 szerda, 21:24:00 » |
|
Bodicsek! Azaz TD! bocs, kicsit lemaradtam, milyen mechanikus?, milyen kis átalakítás?Hogy megy a gép így mekkora a különbség?
Szombaton gyere el Újpestre a tesco parkolóban. Ott lárhatod a legendákat! Bodicseké a 2. mondeo TD, ami kapott bosh adagolót és változó geometriás turbót Zoli haveromtól. Dinamizmusát lejjebb megtalálod. Olvass vissza picit!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #1833 Dátum: 2006.02.15 szerda, 21:26:00 » |
|
Lejjebb írtam miket cseréltünk.Nagyon klassz,nagy a különbség.Pl:régen érdi emelkedő 140 max 145km/h most 160-165 könnyedén.Most nem kapcsol le a turbó 4000nél,hanem tolom amíg akarom,pirosig.Végseb 180volt esetleg 190 lejtőn lefelé,most sikban 190,lejtő 205km/h.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #1834 Dátum: 2006.02.15 szerda, 21:27:00 » |
|
Cit! Mi lenne ha kicsrélnénk a hengerfejet aluminiumra?Akkor mennyire lehet felnyomni a turbónyomást?Kerestél már esetleg gyártót v valami?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #1835 Dátum: 2006.02.15 szerda, 21:42:00 » |
|
Cit! Mi lenne ha kicsrélnénk a hengerfejet aluminiumra?Akkor mennyire lehet felnyomni a turbónyomást?Kerestél már esetleg gyártót v valami?
Utána erősebb főtengely és hajtókarok + dugók. Aztán erősített kuplung és féltengelyek. Nem is sok! Ha minden megvan, akkor jöhet a benzines váltó meg a 4x4!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #1836 Dátum: 2006.02.15 szerda, 21:49:00 » |
|
Komolyan kérdeztem!!NOS?Valamit mondhatnál a titkodról is...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #1837 Dátum: 2006.02.15 szerda, 21:55:00 » |
|
Komolyan kérdeztem!!NOS?Valamit mondhatnál a titkodról is...
Komolyan mondom: nagyobb lóerőkhöz kell az erősebb főtengely. Nagy turbó nyomással nagy hő is jár. Nem árt a dugókat is cserélni hozzá, ha nem olyan anyagból van. Majd Zolit meg kell kérdezni. A nagy titok!? Igazából kísérlet lesz és kell hozzá ~50eHuf. Elmélet van csak, ami félig műszaki. Majd meglássuk... Előbb a műszakim!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #1838 Dátum: 2006.02.15 szerda, 22:07:00 » |
|
Utána erősebb főtengely és hajtókarok + dugók. Aztán erősített kuplung és féltengelyek. Nem is sok! Ha minden megvan, akkor jöhet a benzines váltó meg a 4x4! Emberke! Miért lenne jobb a benyás váltója?? Azzal nem igazán járnál yool! Mert egy benzines pörög 6500-at, a Diesel meg 4500-at! Ugyan azzal az áttéttel lassab eszel sokkal padlón mint a diesel váltóddal! Nem? Szerintem...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #1839 Dátum: 2006.02.15 szerda, 22:10:00 » |
|
Emberke! Miért lenne jobb a benyás váltója?? Azzal nem igazán járnál yool! Mert egy benzines pörög 6500-at, a Diesel meg 4500-at! Ugyan azzal az áttéttel lassab eszel sokkal padlón mint a diesel váltóddal! Nem? Szerintem...
Bár a terhelést biztos jobban bíja a terhelést...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #1840 Dátum: 2006.02.15 szerda, 22:12:00 » |
|
Cit! Hogy áll a szombat hajnal 11? Nem kell nagyobb nyomás max 1,5Bar.Szerinted mennyi lehet legyártatni a hengerfejet?V felejtsem el?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #1841 Dátum: 2006.02.15 szerda, 22:13:00 » |
|
Bár a terhelést biztos jobban bíja a terhelést...
Attol fugg melyik dizel, es melyik benzinesrol beszelunk.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #1842 Dátum: 2006.02.15 szerda, 22:14:00 » |
|
Bár a terhelést biztos jobban bíja a terhelést...
Nah, ezt yoolmegaszontam!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #1843 Dátum: 2006.02.15 szerda, 22:15:00 » |
|
Attol fugg melyik dizel, es melyik benzinesrol beszelunk. Nem sok Diesel van ami anyit pörög mint egy Benzines! Onnantól meg már full mindegy! Mert akkor áttételcsere meg miegymás! Az meg macera!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #1844 Dátum: 2006.02.15 szerda, 22:20:00 » |
|
Cit! Hogy áll a szombat hajnal 11? Nem kell nagyobb nyomás max 1,5Bar.Szerinted mennyi lehet legyártatni a hengerfejet?V felejtsem el?
Bátyám! Az a 1.5bar az nagyon sok egy előkamrásnak! Ha akkora nyomást akarsz és nem akarod kukába dobni a mocit akkor tényleg sokat kell jáccani! Cserélni kell a Főtengelyt, Hengerfej, a Dugókat és akkor már a Hajtókarokat is vele... És ezt a nyomatékot a gyári kuplung em szeretné sokáig, hamar kuka lenn az is. Ott szerintem tárcsa és nyopmólap... És hogy meg is állj fékek is kellenének de ezzel szinte senki nem foglalkozik!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #1845 Dátum: 2006.02.15 szerda, 22:44:00 » |
|
Komolyan mondom: nagyobb lóerőkhöz kell az erősebb főtengely. Nagy turbó nyomással nagy hő is jár. Nem árt a dugókat is cserélni hozzá, ha nem olyan anyagból van. Majd Zolit meg kell kérdezni. A nagy titok!? Igazából kísérlet lesz és kell hozzá ~50eHuf. Elmélet van csak, ami félig műszaki. Majd meglássuk... Előbb a műszakim! Citromhéja: a váltókat nyomaték szerint osztályozzák, nem lóerő szerint. A dízel váltója általában erősebb. A kuplung is: állítólag ezért nehéz nyomni a tdci kuplungját (nehéz lenne? szvsz nem nehéz, de sok tesztelő mondta). Pl az audi egyik-másik dízel motorját vissza kellett fogni nyomatékilag, hogy bírja a váltó.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #1846 Dátum: 2006.02.15 szerda, 22:48:00 » |
|
Citromhéja: a váltókat nyomaték szerint osztályozzák, nem lóerő szerint. A dízel váltója általában erősebb. A kuplung is: állítólag ezért nehéz nyomni a tdci kuplungját (nehéz lenne? szvsz nem nehéz, de sok tesztelő mondta). Pl az audi egyik-másik dízel motorját vissza kellett fogni nyomatékilag, hogy bírja a váltó.
De nem csak az a baj, h nyomatékj szerint van osztva hanem a Diesel sokkal kevesebbet pörög mint egy beznines! Szóval lassab lesz az autó! Nem?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #1847 Dátum: 2006.02.15 szerda, 23:35:00 » |
|
De nem csak az a baj, h nyomatékj szerint van osztva hanem a Diesel sokkal kevesebbet pörög mint egy beznines! Szóval lassab lesz az autó! Nem?
Nem csak a váltó határozza meg a végáttételt, hanem a difi. Viszont a fokozatkiosztások eltérhetnek.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #1848 Dátum: 2006.02.16 csütörtök, 08:41:00 » |
|
Emberke! Miért lenne jobb a benyás váltója?? Azzal nem igazán járnál yool! Mert egy benzines pörög 6500-at, a Diesel meg 4500-at! Ugyan azzal az áttéttel lassab eszel sokkal padlón mint a diesel váltóddal! Nem? Szerintem...
Látom ragadt rád valami a koszon kívül is !
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #1849 Dátum: 2006.02.16 csütörtök, 08:50:00 » |
|
Álmos! Szerencsére nem kell a fékekkel törödnöm,elöl-hátul hütött tárcsám van!! Felejtsem el az alu hengerfejet?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|