Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:59:38 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 32 33 34 35 36 37 38 [39] 40 41 42 43 44 45 46 ... 188   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Tuning  (Megtekintve 2699042 alkalommal)
0 Felhasználó és 12 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #1900 Dátum: 2006.02.17 péntek, 20:50:00 »

Bodi!
 
Mizu a gázpedállal? Ha nem nyomod annyira, jobban megy?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1901 Dátum: 2006.02.17 péntek, 20:52:00 »

Háát!
Majd holnap beszéljünk...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1902 Dátum: 2006.02.17 péntek, 21:12:00 »

Furcsa!
Ghia, érdekes
Traffic 1000-es rádióval meg kipörgésgátló nélkül...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1903 Dátum: 2006.02.18 szombat, 07:20:00 »

Nem az a lényeg hanem ,hogy 100Le-s
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1904 Dátum: 2006.02.18 szombat, 08:30:00 »

A mi mottónk:
 
Ugyanannyiból - messzebre!!!
vagy
Ugyanolyan messze - fele annyiból!!!
akkor menj biciglivel!!!!!!!!!!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1905 Dátum: 2006.02.18 szombat, 16:38:00 »

Nem az a lényeg hanem ,hogy 100Le-s
Szvsz elírták...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1906 Dátum: 2006.02.18 szombat, 17:14:00 »

Nos,megvolt a tali.Jo volt,meg akkor is hogy infarktus kozeli elmenyem volt,mivel Zombi ugye megviccelt:))Citrom pedig legyorsulta a tuti kocsimat.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1907 Dátum: 2006.02.18 szombat, 17:15:00 »

Koszonom mindenkinek aki eljott.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1908 Dátum: 2006.02.18 szombat, 17:21:00 »

Koszonom mindenkinek aki eljott.
Jaja, jó volt!
Zombi, köszönöm a mellényt
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1909 Dátum: 2006.02.18 szombat, 18:20:00 »

Koszonom mindenkinek aki eljott.
Csak a tuning miatt
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1910 Dátum: 2006.02.20 hétfő, 08:52:00 »

Furcsa!
Ghia, érdekes
Traffic 1000-es rádióval meg kipörgésgátló nélkül...
A rádió kiszedhető!!!!!!!!!!!!!!!:)))
Tádéban kipörgésgátló?
Full mi?
Bírom az ilyen hirdetőt...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #1911 Dátum: 2006.02.20 hétfő, 09:52:00 »

A rádió kiszedhető!!!!!!!!!!!!!!!:)))
Tádéban kipörgésgátló?
Full mi?
Bírom az ilyen hirdetőt...
Nekem kéne bele már kipörgésgátló!
 
Bodicsek!
 
Már nem is merem mondani, de Zolival állítottunk előtöltést és azóta úgy megy a gép, mintha könnyebb lenne a kocsi!
Szal... neked is van még mit beállítani, ne add fel! (nekem is 5-6 beállítás volt már, mire ilyen lett. szóval, nyugi, lesz még jobb!)
 
Ja, és megjavult a töltő nyomásom is! Mostmár 0.85 marad (és nem a háznyomás volt xar)!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1912 Dátum: 2006.02.20 hétfő, 10:42:00 »

Pedig nagyon elvagyok keseredve.
Este már bejött a füst az utastérbe is,teljesen szétnyilt a kipuff,valamint folyton leesik a fordulatszámom--és a legxarabb,hogy SUZUKIval kell járnom.Szóval a fasz kivan,már bocsánat.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1913 Dátum: 2006.02.20 hétfő, 11:37:00 »

Pedig nagyon elvagyok keseredve.
Este már bejött a füst az utastérbe is,teljesen szétnyilt a kipuff,valamint folyton leesik a fordulatszámom--és a legxarabb,hogy SUZUKIval kell járnom.Szóval a fasz kivan,már bocsánat.
A szuziban mexokod, hogy lemaracc, Kunmadarason észre sem fogod majd venni azécsak szorítok ...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1914 Dátum: 2006.02.20 hétfő, 11:39:00 »

Azt már megszoktam sajna,de idén nem én leszek a legutcsó az tuttiiiii
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1915 Dátum: 2006.02.20 hétfő, 11:51:00 »

Azt már megszoktam sajna,de idén nem én leszek a legutcsó az tuttiiiii
Hátramenetben pölö első, láttam ám
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1916 Dátum: 2006.02.20 hétfő, 12:18:00 »

Hát te mikre emléxel...,azért ne hangoztasd:))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1917 Dátum: 2006.02.20 hétfő, 12:24:00 »

Pedig nagyon elvagyok keseredve.
Este már bejött a füst az utastérbe is,teljesen szétnyilt a kipuff,valamint folyton leesik a fordulatszámom--és a legxarabb,hogy SUZUKIval kell járnom.Szóval a fasz kivan,már bocsánat.

Nyugi! Ha rendesen be lesz állítva, akkor majd megint meglep a dinamizmusával! Lehet, úgy kéne felmenni a beállításra, hogy Én is ott vagyok!?
 
Mindenesetre, cserélj üa szűrőt is ha van a környéken dízeles szaki, akkor hajts végre 1 adagoló tisztító kúrát vele! Sztem valamit átszipkázhatott a szűrőn (amit tavasszal és ősszel cserélni illik)!
"Protech" márkájú az biztos jó! Talán a Láng autósboltban lehet kapni. Tisztítás menete:
-tisztító cucc doboza kinyit
-doboz felrögzít valahol az adagoló környékén (fel fog forrósodni és relatíve sokáig tart a mutatvány)
-adagolóra menő és arról jövő csövet bele a dobozba  
-kocsi elindít(nem lesz könnyű) és járat, amíg kifogy a doboz
 
De lehet, hogy levegőt szív. Bilincseket is nézd át az üa csöveken.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1918 Dátum: 2006.02.20 hétfő, 12:35:00 »


Nyugi! Ha rendesen be lesz állítva, akkor majd megint meglep a dinamizmusával! Lehet, úgy kéne felmenni a beállításra, hogy Én is ott vagyok!?
 
Mindenesetre, cserélj üa szűrőt is ha van a környéken dízeles szaki, akkor hajts végre 1 adagoló tisztító kúrát vele! Sztem valamit átszipkázhatott a szűrőn (amit tavasszal és ősszel cserélni illik)!
"Protech" márkájú az biztos jó! Talán a Láng autósboltban lehet kapni. Tisztítás menete:
-tisztító cucc doboza kinyit
-doboz felrögzít valahol az adagoló környékén (fel fog forrósodni és relatíve sokáig tart a mutatvány)
-adagolóra menő és arról jövő csövet bele a dobozba  
-kocsi elindít(nem lesz könnyű) és járat, amíg kifogy a doboz
 
De lehet, hogy levegőt szív. Bilincseket is nézd át az üa csöveken.
utálom, ha a kommentekben a Te, Ti,stb. nagybetűvel kezdődik
de az Én nagyon tetszik
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1919 Dátum: 2006.02.20 hétfő, 14:24:00 »

utálom, ha a kommentekben a Te, Ti,stb. nagybetűvel kezdődik
de az Én nagyon tetszik
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1920 Dátum: 2006.02.20 hétfő, 14:38:00 »

utálom, ha a kommentekben a Te, Ti,stb. nagybetűvel kezdődik
de az Én nagyon tetszik
Ezzel ÉN is egyetértek. Akit a legjobban tisztelek, az ÉN vagyok...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1921 Dátum: 2006.02.20 hétfő, 16:03:00 »

Bántjátok itt szegény Citet!
Örüljetek, hogy beszélni megtanult már!
Írni is nagyjából tud...
Inkább dícsérjétek!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1922 Dátum: 2006.02.21 kedd, 08:25:00 »

Bántjátok itt szegény Citet!
Örüljetek, hogy beszélni megtanult már!
Írni is nagyjából tud...
Inkább dícsérjétek!
Sőt! 3 kóla után már énekelni is tudok!  
(...de ne akarjátok megtudni, hogy hogyan!)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1923 Dátum: 2006.02.21 kedd, 14:08:00 »

Sőt! 3 kóla után már énekelni is tudok!  
(...de ne akarjátok megtudni, hogy hogyan!)
Esztfejcsdmegvazz!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1924 Dátum: 2006.02.21 kedd, 14:33:00 »

Én nem mernék ilyet csinálni. Most is akkorát bólint szerencsétlen motor, ha oda lépek neki, hogy nemsokáig maradna ott egyben a cső a motor és a hűtő között!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1925 Dátum: 2006.02.21 kedd, 14:50:00 »

Én nem mernék ilyet csinálni. Most is akkorát bólint szerencsétlen motor, ha oda lépek neki, hogy nemsokáig maradna ott egyben a cső a motor és a hűtő között!
Azért van ruganyosból
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1926 Dátum: 2006.02.21 kedd, 14:52:00 »

Én nem mernék ilyet csinálni. Most is akkorát bólint szerencsétlen motor, ha oda lépek neki, hogy nemsokáig maradna ott egyben a cső a motor és a hűtő között!
Egyébként nem rossz oldal, kellő ángolismerettel regelni, aztán uccu php-s fórum ...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1927 Dátum: 2006.02.21 kedd, 15:15:00 »

Én nem mernék ilyet csinálni. Most is akkorát bólint szerencsétlen motor, ha oda lépek neki, hogy nemsokáig maradna ott egyben a cső a motor és a hűtő között!
Nekem csak a teleszkópyaaaaa kéne!!
Egyébként sok lót jelent az a sok(k) króm??
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1928 Dátum: 2006.02.21 kedd, 15:46:00 »

Úgy látom van még mit fejleszteni a kocsinkon CIT!Főleg ha végre elindul....
Péntek ha jó a Zolinak te is ráérnél segíteni beállítani?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1929 Dátum: 2006.02.23 csütörtök, 11:43:00 »

Úgy látom van még mit fejleszteni a kocsinkon CIT!Főleg ha végre elindul....
Péntek ha jó a Zolinak te is ráérnél segíteni beállítani?
Sajna nem merek neki indulni (a tudomány mai állása szerint). Elkaptam vírusos wc-n üldögélős vírust és nem igen akarom elhagyni a lakást!
De majd reggelre meglátom, hogy hogyan áll vagy megy a hasam!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1930 Dátum: 2006.02.23 csütörtök, 11:47:00 »

Sajna nem merek neki indulni (a tudomány mai állása szerint). Elkaptam vírusos wc-n üldögélős vírust és nem igen akarom elhagyni a lakást!
De majd reggelre meglátom, hogy hogyan áll vagy megy a hasam!
Sok szerencsét!
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1931 Dátum: 2006.02.23 csütörtök, 12:09:00 »

Sajna nem merek neki indulni (a tudomány mai állása szerint). Elkaptam vírusos wc-n üldögélős vírust és nem igen akarom elhagyni a lakást!
De majd reggelre meglátom, hogy hogyan áll vagy megy a hasam!
Inkább maradj otthon, és ha lehet ne vezetékes egeret használj!
 
Bocs: jobbulást!:-)))
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #1932 Dátum: 2006.02.23 csütörtök, 12:30:00 »

Inkább maradj otthon, és ha lehet ne vezetékes egeret használj!
 
Bocs: jobbulást!:-)))
Csak semmi izgalom. 2 nap(u) alatt úgyis kiadsz mindent
Kollegám családját múlt héten ostromolta ugyanez a jelenség. 2 nap és jobban volt, aztán jöttek a gyerekek, az asszony,..
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1933 Dátum: 2006.02.23 csütörtök, 13:48:00 »

Csak semmi izgalom. 2 nap(u) alatt úgyis kiadsz mindent
Kollegám családját múlt héten ostromolta ugyanez a jelenség. 2 nap és jobban volt, aztán jöttek a gyerekek, az asszony,..
Már kiadtam mindent magamból... mintha a kocsi is jobban menne most!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1934 Dátum: 2006.02.23 csütörtök, 13:59:00 »

Már kiadtam mindent magamból... mintha a kocsi is jobban menne most!
Azért ne távolodj el nagyon a "láncoskút" mellől.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1935 Dátum: 2006.02.23 csütörtök, 21:27:00 »

Hali! Légyszi' ha tudtok segíteni mondjatok véleményt a mocimmal kapcsolatban. Tegnap csináltak tuningot rajta. De mint látható most is kb 3000-től van nagy teljesítménye. A chip mesterek azt mondták hogy lehet hogy  ez nem jó, valszeg a légtömegmérővel van baj. Ma megnézték egy márkaszervizben számítógéppel és azt mondták hogy ez így tök jó. Létezik hogy kis fordulaton ennyire nincs teljesítmény. Most úgy kel pörgetni mint egy benzinest.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1936 Dátum: 2006.02.23 csütörtök, 21:28:00 »

TDCi
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1937 Dátum: 2006.02.23 csütörtök, 21:54:00 »

Ez milyen tdci? 115 lovas, vagy 130? mert ugye alap 130 ló/300 Nm, aztán meg lett 166 ló 330 Nm. Tehát ez elvileg 115-ös, de a szórás miatt 130?  
 
Ami nekem nem tetszik, hogy a nyomatékmaximumod alapból 3000-es fordulaton jön meg, ami nem jó. Levegőszűrőt cseréltél mostanság? Meg kellene nézni a turbónyomsát, a fordulat függvényében. De mindenképpen csinálj egy MAF szenzor tisztítást, majd reset.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1938 Dátum: 2006.02.23 csütörtök, 22:08:00 »

115-ös. Én is azért vittem a szervizbe mert biztos voltam benne hogy MAF szenzor tisztítás/csere lesz, de ki sem tisztították mert azt mondták hogy a számítógép nem ír ki semmi hibát. Most vettem a gépet. Hamarosan akarok rajta szervizt csinálni (légszűrő is csere).  „MAF szenzor tisztítást, majd reset” Reset alatt mit értesz
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1939 Dátum: 2006.02.23 csütörtök, 22:34:00 »

Ez milyen tdci? 115 lovas, vagy 130? mert ugye alap 130 ló/300 Nm, aztán meg lett 166 ló 330 Nm. Tehát ez elvileg 115-ös, de a szórás miatt 130?  
 
Ami nekem nem tetszik, hogy a nyomatékmaximumod alapból 3000-es fordulaton jön meg, ami nem jó. Levegőszűrőt cseréltél mostanság? Meg kellene nézni a turbónyomsát, a fordulat függvényében. De mindenképpen csinálj egy MAF szenzor tisztítást, majd reset.
Angel, nekem valaki azt mondta, hogy a MAF szenzor tisztitast az auto elvileg minden inditasnal elvegzi. Felizzitja az erzekelot, ezzel megszabadul a felesleges kosztol. Raadasul a levego homerseklet valtozas hatasara ellenallas valtozas tortenik, ezert a tisztitas nem annyira ertelmezheto, mivel nincs adott alap ertek, hanem a valtozas a lenyeg. Remelem ertheto amit irtam, nekem is csak egyszer mondtak el, nem ertek hozza.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1940 Dátum: 2006.02.23 csütörtök, 22:56:00 »

Angel, nekem valaki azt mondta, hogy a MAF szenzor tisztitast az auto elvileg minden inditasnal elvegzi. Felizzitja az erzekelot, ezzel megszabadul a felesleges kosztol. Raadasul a levego homerseklet valtozas hatasara ellenallas valtozas tortenik, ezert a tisztitas nem annyira ertelmezheto, mivel nincs adott alap ertek, hanem a valtozas a lenyeg. Remelem ertheto amit irtam, nekem is csak egyszer mondtak el, nem ertek hozza.
A MAF (Mass Air Flow) úgy működik, hogy felizzik egy adott hőfokra, és ezt a hőfokot mindenáron tartja. Minél több levegő megy el előtte, annál jobban hűti, ezért több áram kell a felfűtéséhez. Így arányos a beömlő levegő mennyiségével. Valószínű, hogy csak a változást figyeli, mert ugyi ha hideg a levegő, sokkal jobban hűti a szálat. Szóval a változás: a deriváltját nézi.... ez OK, de ha piszkos, sokkal lasabban reagál a változásokra (mint a bojlerben a vízköves fűtőszál). Egy biztos: benzineseknél, a maf tisztítás általában 0,5-2 liter üzemanyagmegtakarítást okoz. Dízelnél nem ekkora a difi, de ott is fontos.
Mi a reset? hogy a szgép elfelejtse a motor adatait (eszerint adagolja az üzemanyagot), és tanulja újra. Ez azt jelenti, hogy lehúzod az akkusarut vagy 15 percre, majd vissza. Az ablakokat majd újra kell progizni (meg még ezt-azt). Ezután fordulj vele 1 kört, legyen benne kisebb fordulat, nagyobb. Ezután ő folyamatosan méri az adatokat, és állandóan aktualizálja az adatokat. A reset azért kell, hogy ne 1 hónap múlva aktualizálódjanak az adatok, mert kb annyi kell, hogy a régieket elnyomja. (mint a fogyi: ha van egy húzósabb tempó, ahol felugrik a fogyi, kell egy csomót menned, hogy visszaessen).
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1941 Dátum: 2006.02.23 csütörtök, 22:57:00 »

Angel, nekem valaki azt mondta, hogy a MAF szenzor tisztitast az auto elvileg minden inditasnal elvegzi. Felizzitja az erzekelot, ezzel megszabadul a felesleges kosztol. Raadasul a levego homerseklet valtozas hatasara ellenallas valtozas tortenik, ezert a tisztitas nem annyira ertelmezheto, mivel nincs adott alap ertek, hanem a valtozas a lenyeg. Remelem ertheto amit irtam, nekem is csak egyszer mondtak el, nem ertek hozza.
Szóval nem tisztítja önmagát, mert mindenféle ráég. Kubazaxnál meg olyan, mintha nem épülne fel időben a turbónyomás.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1942 Dátum: 2006.02.23 csütörtök, 23:02:00 »

Szóval nem tisztítja önmagát, mert mindenféle ráég. Kubazaxnál meg olyan, mintha nem épülne fel időben a turbónyomás.
Imadok egyre okosabb lenni, koszi! Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1943 Dátum: 2006.02.23 csütörtök, 23:09:00 »

Angel, nekem valaki azt mondta, hogy a MAF szenzor tisztitast az auto elvileg minden inditasnal elvegzi. Felizzitja az erzekelot, ezzel megszabadul a felesleges kosztol. Raadasul a levego homerseklet valtozas hatasara ellenallas valtozas tortenik, ezert a tisztitas nem annyira ertelmezheto, mivel nincs adott alap ertek, hanem a valtozas a lenyeg. Remelem ertheto amit irtam, nekem is csak egyszer mondtak el, nem ertek hozza.
David!
 
A MAF szenzor tisztítás a nagytalikon szinte kötelező rituálé!-:))
Lényeges különbség van tisztítás előtt és után.Előtte az izzítószál szürke,piszkos kinézetű,esetenként már-már feketés.
Tisztítás után szép világos fémszínű,kicsit ezüstös változatban.  
Egy STP Carbon Clear spray kell hozzá,amivel szerintem vagy 20 MAF megtisztítható.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1944 Dátum: 2006.02.23 csütörtök, 23:11:00 »

Imadok egyre okosabb lenni, koszi! Smiley
Csak mindig nézd meg, honnan szeded az információkat. Mert ha rosszat tanulsz meg, az baj.
 
Pl én annakidején nem tudtam megjegyezni ángolul az 1000 és 100-at. Azóta is keverem. Meg a tennap/hónap. Ez sem megy. Aztán néha rékérdeznek: tegnap fogod csinálni?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1945 Dátum: 2006.02.23 csütörtök, 23:11:00 »

Hali! Légyszi' ha tudtok segíteni mondjatok véleményt a mocimmal kapcsolatban. Tegnap csináltak tuningot rajta. De mint látható most is kb 3000-től van nagy teljesítménye. A chip mesterek azt mondták hogy lehet hogy  ez nem jó, valszeg a légtömegmérővel van baj. Ma megnézték egy márkaszervizben számítógéppel és azt mondták hogy ez így tök jó. Létezik hogy kis fordulaton ennyire nincs teljesítmény. Most úgy kel pörgetni mint egy benzinest.
kubazax2!
 
Hol csinálták a tuningot?
Esetleg link?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1946 Dátum: 2006.02.23 csütörtök, 23:14:00 »

Hali!
 
Nem ertem, hogy lehet ilyen eros alapban a 115-os. Mondjuk kivancsi lennek, hogy kulonbozo mero allomasok milyen elteresekkel allapitjak meg az adatokat.
Nekem 130-as van, az en alapertekeim ezek voltak: 135,28 Le @ 3270 rpm; 346 Nm @ 2502rpm.
Uj ertekek: 158,12 @ 3331 rpm; 389,1 Nm @ 2456 rpm.
Persze kerdes, hogy melyik sebesseg fokozatban merik, mert van valami overboost funkcio. Mindenesetre nekem ugy tunik ezek alapjan, mintha a TDCI 115 es 130 kozott csak a nyomatek kulonbseg lenne mervado.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1947 Dátum: 2006.02.23 csütörtök, 23:18:00 »

David!
 
A MAF szenzor tisztítás a nagytalikon szinte kötelező rituálé!-:))
Lényeges különbség van tisztítás előtt és után.Előtte az izzítószál szürke,piszkos kinézetű,esetenként már-már feketés.
Tisztítás után szép világos fémszínű,kicsit ezüstös változatban.  
Egy STP Carbon Clear spray kell hozzá,amivel szerintem vagy 20 MAF megtisztítható.
Zsoel!
 
Hol lehet kapni a sprayt? Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1948 Dátum: 2006.02.23 csütörtök, 23:20:00 »

A MAF (Mass Air Flow) úgy működik, hogy felizzik egy adott hőfokra, és ezt a hőfokot mindenáron tartja. Minél több levegő megy el előtte, annál jobban hűti, ezért több áram kell a felfűtéséhez. Így arányos a beömlő levegő mennyiségével. Valószínű, hogy csak a változást figyeli, mert ugyi ha hideg a levegő, sokkal jobban hűti a szálat. Szóval a változás: a deriváltját nézi.... ez OK, de ha piszkos, sokkal lasabban reagál a változásokra (mint a bojlerben a vízköves fűtőszál). Egy biztos: benzineseknél, a maf tisztítás általában 0,5-2 liter üzemanyagmegtakarítást okoz. Dízelnél nem ekkora a difi, de ott is fontos.
Mi a reset? hogy a szgép elfelejtse a motor adatait (eszerint adagolja az üzemanyagot), és tanulja újra. Ez azt jelenti, hogy lehúzod az akkusarut vagy 15 percre, majd vissza. Az ablakokat majd újra kell progizni (meg még ezt-azt). Ezután fordulj vele 1 kört, legyen benne kisebb fordulat, nagyobb. Ezután ő folyamatosan méri az adatokat, és állandóan aktualizálja az adatokat. A reset azért kell, hogy ne 1 hónap múlva aktualizálódjanak az adatok, mert kb annyi kell, hogy a régieket elnyomja. (mint a fogyi: ha van egy húzósabb tempó, ahol felugrik a fogyi, kell egy csomót menned, hogy visszaessen).
Angel!
 
A resetnel a tuning adatokat ugye nem felejti el? Mennyi ideig tanul az auto reset utan? Milyen korulmenyek kozott, sebesseggel, fordulatszammal, es hany percig/oraig kell tanitani az autot?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1949 Dátum: 2006.02.24 péntek, 07:13:00 »

Az ATC-nél készült a tuning. Én is szerettem volna megtisztítani a MAF szenzort, de az én autómon nincs a videón látható helyen a szenzor. Elvileg ugye a légszűrő mellett kellene lennie?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 32 33 34 35 36 37 38 [39] 40 41 42 43 44 45 46 ... 188   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.035 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.