Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:42:06
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Tuning
Oldalak:
1
...
32
33
34
35
36
37
38
[
39
]
40
41
42
43
44
45
46
...
188
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Tuning (Megtekintve 2694388 alkalommal)
0 Felhasználó és 25 vendég van a témában
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1900 Dátum:
2006.02.17 péntek, 20:50:00 »
Idézetet írta: Bodicsek_old - 2006.02.17 péntek, 20:46:00
Ez milyen állat?100LE
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=454134&command=ugras&screenwidth=1024
Bodi!
Mizu a gázpedállal? Ha nem nyomod annyira, jobban megy?
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1901 Dátum:
2006.02.17 péntek, 20:52:00 »
Háát!
Majd holnap beszéljünk...
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1902 Dátum:
2006.02.17 péntek, 21:12:00 »
Idézetet írta: Bodicsek_old - 2006.02.17 péntek, 20:46:00
Ez milyen állat?100LE
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=454134&command=ugras&screenwidth=1024
Furcsa!
Ghia, érdekes
Traffic 1000-es rádióval meg kipörgésgátló nélkül...
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1903 Dátum:
2006.02.18 szombat, 07:20:00 »
Nem az a lényeg hanem ,hogy 100Le-s
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1904 Dátum:
2006.02.18 szombat, 08:30:00 »
Idézetet írta: Zombi_old - 2006.02.17 péntek, 14:10:00
A mi mottónk:
Ugyanannyiból - messzebre!!!
vagy
Ugyanolyan messze - fele annyiból!!!
akkor menj biciglivel!!!!!!!!!!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1905 Dátum:
2006.02.18 szombat, 16:38:00 »
Idézetet írta: Bodicsek_old - 2006.02.18 szombat, 07:20:00
Nem az a lényeg hanem ,hogy 100Le-s
Szvsz elírták...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1906 Dátum:
2006.02.18 szombat, 17:14:00 »
Nos,megvolt a tali.Jo volt,meg akkor is hogy infarktus kozeli elmenyem volt,mivel Zombi ugye megviccelt:))Citrom pedig legyorsulta a tuti kocsimat.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1907 Dátum:
2006.02.18 szombat, 17:15:00 »
Koszonom mindenkinek aki eljott.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1908 Dátum:
2006.02.18 szombat, 17:21:00 »
Idézetet írta: Bodicsek_old - 2006.02.18 szombat, 17:15:00
Koszonom mindenkinek aki eljott.
Jaja, jó volt!
Zombi, köszönöm a mellényt
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1909 Dátum:
2006.02.18 szombat, 18:20:00 »
Idézetet írta: Bodicsek_old - 2006.02.18 szombat, 17:15:00
Koszonom mindenkinek aki eljott.
Csak a tuning miatt
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1910 Dátum:
2006.02.20 hétfő, 08:52:00 »
Idézetet írta: Álmos_old - 2006.02.17 péntek, 21:12:00
Furcsa!
Ghia, érdekes
Traffic 1000-es rádióval meg kipörgésgátló nélkül...
A rádió kiszedhető!!!!!!!!!!!!!!!:)))
Tádéban kipörgésgátló?
Full mi?
Bírom az ilyen hirdetőt...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1911 Dátum:
2006.02.20 hétfő, 09:52:00 »
Idézetet írta: Joe - 2006.02.20 hétfő, 08:52:00
A rádió kiszedhető!!!!!!!!!!!!!!!:)))
Tádéban kipörgésgátló?
Full mi?
Bírom az ilyen hirdetőt...
Nekem kéne bele már kipörgésgátló!
Bodicsek!
Már nem is merem mondani, de Zolival állítottunk előtöltést és azóta úgy megy a gép, mintha könnyebb lenne a kocsi!
Szal... neked is van még mit beállítani, ne add fel!
(nekem is 5-6 beállítás volt már, mire ilyen lett. szóval, nyugi, lesz még jobb!)
Ja, és megjavult a töltő nyomásom is! Mostmár 0.85 marad (és nem a háznyomás volt xar)!
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1912 Dátum:
2006.02.20 hétfő, 10:42:00 »
Pedig nagyon elvagyok keseredve.
Este már bejött a füst az utastérbe is,teljesen szétnyilt a kipuff,valamint folyton leesik a fordulatszámom--és a legxarabb,hogy SUZUKIval kell járnom.Szóval a fasz kivan,már bocsánat.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1913 Dátum:
2006.02.20 hétfő, 11:37:00 »
Idézetet írta: Bodicsek_old - 2006.02.20 hétfő, 10:42:00
Pedig nagyon elvagyok keseredve.
Este már bejött a füst az utastérbe is,teljesen szétnyilt a kipuff,valamint folyton leesik a fordulatszámom--és a legxarabb,hogy SUZUKIval kell járnom.Szóval a fasz kivan,már bocsánat.
A szuziban mexokod, hogy lemaracc, Kunmadarason észre sem fogod majd venni
azécsak szorítok ...
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1914 Dátum:
2006.02.20 hétfő, 11:39:00 »
Azt már megszoktam sajna,de idén nem én leszek a legutcsó az tuttiiiii
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1915 Dátum:
2006.02.20 hétfő, 11:51:00 »
Idézetet írta: Bodicsek_old - 2006.02.20 hétfő, 11:39:00
Azt már megszoktam sajna,de idén nem én leszek a legutcsó az tuttiiiii
Hátramenetben pölö első, láttam ám
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1916 Dátum:
2006.02.20 hétfő, 12:18:00 »
Hát te mikre emléxel...,azért ne hangoztasd:))
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1917 Dátum:
2006.02.20 hétfő, 12:24:00 »
Idézetet írta: Bodicsek_old - 2006.02.20 hétfő, 10:42:00
Pedig nagyon elvagyok keseredve.
Este már bejött a füst az utastérbe is,teljesen szétnyilt a kipuff,valamint folyton leesik a fordulatszámom--és a legxarabb,hogy SUZUKIval kell járnom.Szóval a fasz kivan,már bocsánat.
Nyugi! Ha rendesen be lesz állítva, akkor majd megint meglep a dinamizmusával! Lehet, úgy kéne felmenni a beállításra, hogy Én is ott vagyok!?
Mindenesetre, cserélj üa szűrőt is ha van a környéken dízeles szaki, akkor hajts végre 1 adagoló tisztító kúrát vele! Sztem valamit átszipkázhatott a szűrőn (amit tavasszal és ősszel cserélni illik)!
"Protech" márkájú az biztos jó! Talán a Láng autósboltban lehet kapni. Tisztítás menete:
-tisztító cucc doboza kinyit
-doboz felrögzít valahol az adagoló környékén (fel fog forrósodni és relatíve sokáig tart a mutatvány)
-adagolóra menő és arról jövő csövet bele a dobozba
-kocsi elindít(nem lesz könnyű) és járat, amíg kifogy a doboz
De lehet, hogy levegőt szív. Bilincseket is nézd át az üa csöveken.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1918 Dátum:
2006.02.20 hétfő, 12:35:00 »
Idézetet írta: citromheja_old - 2006.02.20 hétfő, 12:24:00
Nyugi! Ha rendesen be lesz állítva, akkor majd megint meglep a dinamizmusával! Lehet, úgy kéne felmenni a beállításra, hogy Én is ott vagyok!?
Mindenesetre, cserélj üa szűrőt is ha van a környéken dízeles szaki, akkor hajts végre 1 adagoló tisztító kúrát vele! Sztem valamit átszipkázhatott a szűrőn (amit tavasszal és ősszel cserélni illik)!
"Protech" márkájú az biztos jó! Talán a Láng autósboltban lehet kapni. Tisztítás menete:
-tisztító cucc doboza kinyit
-doboz felrögzít valahol az adagoló környékén (fel fog forrósodni és relatíve sokáig tart a mutatvány)
-adagolóra menő és arról jövő csövet bele a dobozba
-kocsi elindít(nem lesz könnyű) és járat, amíg kifogy a doboz
De lehet, hogy levegőt szív. Bilincseket is nézd át az üa csöveken.
utálom, ha a kommentekben a Te, Ti,stb. nagybetűvel kezdődik
de az Én nagyon tetszik
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1919 Dátum:
2006.02.20 hétfő, 14:24:00 »
Idézetet írta: Rob_old - 2006.02.20 hétfő, 12:35:00
utálom, ha a kommentekben a Te, Ti,stb. nagybetűvel kezdődik
de az Én nagyon tetszik
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1920 Dátum:
2006.02.20 hétfő, 14:38:00 »
Idézetet írta: Rob_old - 2006.02.20 hétfő, 12:35:00
utálom, ha a kommentekben a Te, Ti,stb. nagybetűvel kezdődik
de az Én nagyon tetszik
Ezzel ÉN is egyetértek. Akit a legjobban tisztelek, az ÉN vagyok...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1921 Dátum:
2006.02.20 hétfő, 16:03:00 »
Bántjátok itt szegény Citet!
Örüljetek, hogy beszélni megtanult már!
Írni is nagyjából tud...
Inkább dícsérjétek!
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1922 Dátum:
2006.02.21 kedd, 08:25:00 »
Idézetet írta: Álmos_old - 2006.02.20 hétfő, 16:03:00
Bántjátok itt szegény Citet!
Örüljetek, hogy beszélni megtanult már!
Írni is nagyjából tud...
Inkább dícsérjétek!
Sőt! 3 kóla után már énekelni is tudok!
(...de ne akarjátok megtudni, hogy hogyan!)
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1923 Dátum:
2006.02.21 kedd, 14:08:00 »
Idézetet írta: citromheja_old - 2006.02.21 kedd, 08:25:00
Sőt! 3 kóla után már énekelni is tudok!
(...de ne akarjátok megtudni, hogy hogyan!)
Esztfejcsdmegvazz!
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1924 Dátum:
2006.02.21 kedd, 14:33:00 »
Idézetet írta: napu - 2006.02.21 kedd, 14:08:00
Esztfejcsdmegvazz!
Én nem mernék ilyet csinálni. Most is akkorát bólint szerencsétlen motor, ha oda lépek neki, hogy nemsokáig maradna ott egyben a cső a motor és a hűtő között!
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1925 Dátum:
2006.02.21 kedd, 14:50:00 »
Idézetet írta: citromheja_old - 2006.02.21 kedd, 14:33:00
Én nem mernék ilyet csinálni. Most is akkorát bólint szerencsétlen motor, ha oda lépek neki, hogy nemsokáig maradna ott egyben a cső a motor és a hűtő között!
Azért van ruganyosból
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1926 Dátum:
2006.02.21 kedd, 14:52:00 »
Idézetet írta: citromheja_old - 2006.02.21 kedd, 14:33:00
Én nem mernék ilyet csinálni. Most is akkorát bólint szerencsétlen motor, ha oda lépek neki, hogy nemsokáig maradna ott egyben a cső a motor és a hűtő között!
Egyébként nem rossz oldal, kellő ángolismerettel regelni, aztán uccu
php-s fórum ...
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1927 Dátum:
2006.02.21 kedd, 15:15:00 »
Idézetet írta: citromheja_old - 2006.02.21 kedd, 14:33:00
Én nem mernék ilyet csinálni. Most is akkorát bólint szerencsétlen motor, ha oda lépek neki, hogy nemsokáig maradna ott egyben a cső a motor és a hűtő között!
Nekem csak a teleszkópyaaaaa kéne!!
Egyébként sok lót jelent az a sok(k) króm??
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1928 Dátum:
2006.02.21 kedd, 15:46:00 »
Úgy látom van még mit fejleszteni a kocsinkon CIT!Főleg ha végre elindul....
Péntek ha jó a Zolinak te is ráérnél segíteni beállítani?
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1929 Dátum:
2006.02.23 csütörtök, 11:43:00 »
Idézetet írta: Bodicsek_old - 2006.02.21 kedd, 15:46:00
Úgy látom van még mit fejleszteni a kocsinkon CIT!Főleg ha végre elindul....
Péntek ha jó a Zolinak te is ráérnél segíteni beállítani?
Sajna nem merek neki indulni (a tudomány mai állása szerint). Elkaptam vírusos wc-n üldögélős vírust és nem igen akarom elhagyni a lakást!
De majd reggelre meglátom, hogy hogyan áll vagy megy a hasam!
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1930 Dátum:
2006.02.23 csütörtök, 11:47:00 »
Idézetet írta: citromheja_old - 2006.02.23 csütörtök, 11:43:00
Sajna nem merek neki indulni (a tudomány mai állása szerint). Elkaptam vírusos wc-n üldögélős vírust és nem igen akarom elhagyni a lakást!
De majd reggelre meglátom, hogy hogyan áll vagy megy a hasam!
Sok szerencsét!
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1931 Dátum:
2006.02.23 csütörtök, 12:09:00 »
Idézetet írta: citromheja_old - 2006.02.23 csütörtök, 11:43:00
Sajna nem merek neki indulni (a tudomány mai állása szerint). Elkaptam vírusos wc-n üldögélős vírust és nem igen akarom elhagyni a lakást!
De majd reggelre meglátom, hogy hogyan áll vagy megy a hasam!
Inkább maradj otthon, és ha lehet ne vezetékes egeret használj!
Bocs: jobbulást!:-)))
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1932 Dátum:
2006.02.23 csütörtök, 12:30:00 »
Idézetet írta: Joe - 2006.02.23 csütörtök, 12:09:00
Inkább maradj otthon, és ha lehet ne vezetékes egeret használj!
Bocs: jobbulást!:-)))
Csak semmi izgalom. 2 nap(u) alatt úgyis kiadsz mindent
Kollegám családját múlt héten ostromolta ugyanez a jelenség. 2 nap és jobban volt, aztán jöttek a gyerekek, az asszony,..
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1933 Dátum:
2006.02.23 csütörtök, 13:48:00 »
Idézetet írta: ms02 - 2006.02.23 csütörtök, 12:30:00
Csak semmi izgalom. 2 nap(u) alatt úgyis kiadsz mindent
Kollegám családját múlt héten ostromolta ugyanez a jelenség. 2 nap és jobban volt, aztán jöttek a gyerekek, az asszony,..
Már kiadtam mindent magamból... mintha a kocsi is jobban menne most!
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1934 Dátum:
2006.02.23 csütörtök, 13:59:00 »
Idézetet írta: citromheja_old - 2006.02.23 csütörtök, 13:48:00
Már kiadtam mindent magamból... mintha a kocsi is jobban menne most!
Azért ne távolodj el nagyon a "láncoskút" mellől.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1935 Dátum:
2006.02.23 csütörtök, 21:27:00 »
Hali! Légyszi' ha tudtok segíteni mondjatok véleményt a mocimmal kapcsolatban. Tegnap csináltak tuningot rajta. De mint látható most is kb 3000-től van nagy teljesítménye. A chip mesterek azt mondták hogy lehet hogy ez nem jó, valszeg a légtömegmérővel van baj. Ma megnézték egy márkaszervizben számítógéppel és azt mondták hogy ez így tök jó. Létezik hogy kis fordulaton ennyire nincs teljesítmény. Most úgy kel pörgetni mint egy benzinest.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1936 Dátum:
2006.02.23 csütörtök, 21:28:00 »
TDCi
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1937 Dátum:
2006.02.23 csütörtök, 21:54:00 »
Idézetet írta: kubazax2_old - 2006.02.23 csütörtök, 21:28:00
TDCi
Ez milyen tdci? 115 lovas, vagy 130? mert ugye alap 130 ló/300 Nm, aztán meg lett 166 ló 330 Nm. Tehát ez elvileg 115-ös, de a szórás miatt 130?
Ami nekem nem tetszik, hogy a nyomatékmaximumod alapból 3000-es fordulaton jön meg, ami nem jó. Levegőszűrőt cseréltél mostanság? Meg kellene nézni a turbónyomsát, a fordulat függvényében. De mindenképpen csinálj egy MAF szenzor tisztítást, majd reset.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1938 Dátum:
2006.02.23 csütörtök, 22:08:00 »
115-ös. Én is azért vittem a szervizbe mert biztos voltam benne hogy MAF szenzor tisztítás/csere lesz, de ki sem tisztították mert azt mondták hogy a számítógép nem ír ki semmi hibát. Most vettem a gépet. Hamarosan akarok rajta szervizt csinálni (légszűrő is csere). „MAF szenzor tisztítást, majd reset” Reset alatt mit értesz
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1939 Dátum:
2006.02.23 csütörtök, 22:34:00 »
Idézetet írta: Angel - 2006.02.23 csütörtök, 21:54:00
Ez milyen tdci? 115 lovas, vagy 130? mert ugye alap 130 ló/300 Nm, aztán meg lett 166 ló 330 Nm. Tehát ez elvileg 115-ös, de a szórás miatt 130?
Ami nekem nem tetszik, hogy a nyomatékmaximumod alapból 3000-es fordulaton jön meg, ami nem jó. Levegőszűrőt cseréltél mostanság? Meg kellene nézni a turbónyomsát, a fordulat függvényében. De mindenképpen csinálj egy MAF szenzor tisztítást, majd reset.
Angel, nekem valaki azt mondta, hogy a MAF szenzor tisztitast az auto elvileg minden inditasnal elvegzi. Felizzitja az erzekelot, ezzel megszabadul a felesleges kosztol. Raadasul a levego homerseklet valtozas hatasara ellenallas valtozas tortenik, ezert a tisztitas nem annyira ertelmezheto, mivel nincs adott alap ertek, hanem a valtozas a lenyeg. Remelem ertheto amit irtam, nekem is csak egyszer mondtak el, nem ertek hozza.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1940 Dátum:
2006.02.23 csütörtök, 22:56:00 »
Idézetet írta: David_old - 2006.02.23 csütörtök, 22:34:00
Angel, nekem valaki azt mondta, hogy a MAF szenzor tisztitast az auto elvileg minden inditasnal elvegzi. Felizzitja az erzekelot, ezzel megszabadul a felesleges kosztol. Raadasul a levego homerseklet valtozas hatasara ellenallas valtozas tortenik, ezert a tisztitas nem annyira ertelmezheto, mivel nincs adott alap ertek, hanem a valtozas a lenyeg. Remelem ertheto amit irtam, nekem is csak egyszer mondtak el, nem ertek hozza.
A MAF (Mass Air Flow) úgy működik, hogy felizzik egy adott hőfokra, és ezt a hőfokot mindenáron tartja. Minél több levegő megy el előtte, annál jobban hűti, ezért több áram kell a felfűtéséhez. Így arányos a beömlő levegő mennyiségével. Valószínű, hogy csak a változást figyeli, mert ugyi ha hideg a levegő, sokkal jobban hűti a szálat. Szóval a változás: a deriváltját nézi.... ez OK, de ha piszkos, sokkal lasabban reagál a változásokra (mint a bojlerben a vízköves fűtőszál). Egy biztos: benzineseknél, a maf tisztítás általában 0,5-2 liter üzemanyagmegtakarítást okoz. Dízelnél nem ekkora a difi, de ott is fontos.
Mi a reset? hogy a szgép elfelejtse a motor adatait (eszerint adagolja az üzemanyagot), és tanulja újra. Ez azt jelenti, hogy lehúzod az akkusarut vagy 15 percre, majd vissza. Az ablakokat majd újra kell progizni (meg még ezt-azt). Ezután fordulj vele 1 kört, legyen benne kisebb fordulat, nagyobb. Ezután ő folyamatosan méri az adatokat, és állandóan aktualizálja az adatokat. A reset azért kell, hogy ne 1 hónap múlva aktualizálódjanak az adatok, mert kb annyi kell, hogy a régieket elnyomja. (mint a fogyi: ha van egy húzósabb tempó, ahol felugrik a fogyi, kell egy csomót menned, hogy visszaessen).
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1941 Dátum:
2006.02.23 csütörtök, 22:57:00 »
Idézetet írta: David_old - 2006.02.23 csütörtök, 22:34:00
Angel, nekem valaki azt mondta, hogy a MAF szenzor tisztitast az auto elvileg minden inditasnal elvegzi. Felizzitja az erzekelot, ezzel megszabadul a felesleges kosztol. Raadasul a levego homerseklet valtozas hatasara ellenallas valtozas tortenik, ezert a tisztitas nem annyira ertelmezheto, mivel nincs adott alap ertek, hanem a valtozas a lenyeg. Remelem ertheto amit irtam, nekem is csak egyszer mondtak el, nem ertek hozza.
Szóval nem tisztítja önmagát, mert mindenféle ráég. Kubazaxnál meg olyan, mintha nem épülne fel időben a turbónyomás.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1942 Dátum:
2006.02.23 csütörtök, 23:02:00 »
Idézetet írta: Angel - 2006.02.23 csütörtök, 22:57:00
Szóval nem tisztítja önmagát, mert mindenféle ráég. Kubazaxnál meg olyan, mintha nem épülne fel időben a turbónyomás.
Imadok egyre okosabb lenni, koszi!
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1943 Dátum:
2006.02.23 csütörtök, 23:09:00 »
Idézetet írta: David_old - 2006.02.23 csütörtök, 22:34:00
Angel, nekem valaki azt mondta, hogy a MAF szenzor tisztitast az auto elvileg minden inditasnal elvegzi. Felizzitja az erzekelot, ezzel megszabadul a felesleges kosztol. Raadasul a levego homerseklet valtozas hatasara ellenallas valtozas tortenik, ezert a tisztitas nem annyira ertelmezheto, mivel nincs adott alap ertek, hanem a valtozas a lenyeg. Remelem ertheto amit irtam, nekem is csak egyszer mondtak el, nem ertek hozza.
David!
A MAF szenzor tisztítás a nagytalikon szinte kötelező rituálé!-:))
Lényeges különbség van tisztítás előtt és után.Előtte az izzítószál szürke,piszkos kinézetű,esetenként már-már feketés.
Tisztítás után szép világos fémszínű,kicsit ezüstös változatban.
Egy STP Carbon Clear spray kell hozzá,amivel szerintem vagy 20 MAF megtisztítható.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1944 Dátum:
2006.02.23 csütörtök, 23:11:00 »
Idézetet írta: David_old - 2006.02.23 csütörtök, 23:02:00
Imadok egyre okosabb lenni, koszi!
Csak mindig nézd meg, honnan szeded az információkat. Mert ha rosszat tanulsz meg, az baj.
Pl én annakidején nem tudtam megjegyezni ángolul az 1000 és 100-at. Azóta is keverem. Meg a tennap/hónap. Ez sem megy. Aztán néha rékérdeznek: tegnap fogod csinálni?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1945 Dátum:
2006.02.23 csütörtök, 23:11:00 »
Idézetet írta: kubazax2_old - 2006.02.23 csütörtök, 21:27:00
Hali! Légyszi' ha tudtok segíteni mondjatok véleményt a mocimmal kapcsolatban. Tegnap csináltak tuningot rajta. De mint látható most is kb 3000-től van nagy teljesítménye. A chip mesterek azt mondták hogy lehet hogy ez nem jó, valszeg a légtömegmérővel van baj. Ma megnézték egy márkaszervizben számítógéppel és azt mondták hogy ez így tök jó. Létezik hogy kis fordulaton ennyire nincs teljesítmény. Most úgy kel pörgetni mint egy benzinest.
kubazax2!
Hol csinálták a tuningot?
Esetleg link?
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1946 Dátum:
2006.02.23 csütörtök, 23:14:00 »
Idézetet írta: kubazax2_old - 2006.02.23 csütörtök, 21:28:00
TDCi
Hali!
Nem ertem, hogy lehet ilyen eros alapban a 115-os. Mondjuk kivancsi lennek, hogy kulonbozo mero allomasok milyen elteresekkel allapitjak meg az adatokat.
Nekem 130-as van, az en alapertekeim ezek voltak: 135,28 Le @ 3270 rpm; 346 Nm @ 2502rpm.
Uj ertekek: 158,12 @ 3331 rpm; 389,1 Nm @ 2456 rpm.
Persze kerdes, hogy melyik sebesseg fokozatban merik, mert van valami overboost funkcio. Mindenesetre nekem ugy tunik ezek alapjan, mintha a TDCI 115 es 130 kozott csak a nyomatek kulonbseg lenne mervado.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1947 Dátum:
2006.02.23 csütörtök, 23:18:00 »
Idézetet írta: zsoel - 2006.02.23 csütörtök, 23:09:00
David!
A MAF szenzor tisztítás a nagytalikon szinte kötelező rituálé!-:))
Lényeges különbség van tisztítás előtt és után.Előtte az izzítószál szürke,piszkos kinézetű,esetenként már-már feketés.
Tisztítás után szép világos fémszínű,kicsit ezüstös változatban.
Egy STP Carbon Clear spray kell hozzá,amivel szerintem vagy 20 MAF megtisztítható.
Zsoel!
Hol lehet kapni a sprayt?
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1948 Dátum:
2006.02.23 csütörtök, 23:20:00 »
Idézetet írta: Angel - 2006.02.23 csütörtök, 22:56:00
A MAF (Mass Air Flow) úgy működik, hogy felizzik egy adott hőfokra, és ezt a hőfokot mindenáron tartja. Minél több levegő megy el előtte, annál jobban hűti, ezért több áram kell a felfűtéséhez. Így arányos a beömlő levegő mennyiségével. Valószínű, hogy csak a változást figyeli, mert ugyi ha hideg a levegő, sokkal jobban hűti a szálat. Szóval a változás: a deriváltját nézi.... ez OK, de ha piszkos, sokkal lasabban reagál a változásokra (mint a bojlerben a vízköves fűtőszál). Egy biztos: benzineseknél, a maf tisztítás általában 0,5-2 liter üzemanyagmegtakarítást okoz. Dízelnél nem ekkora a difi, de ott is fontos.
Mi a reset? hogy a szgép elfelejtse a motor adatait (eszerint adagolja az üzemanyagot), és tanulja újra. Ez azt jelenti, hogy lehúzod az akkusarut vagy 15 percre, majd vissza. Az ablakokat majd újra kell progizni (meg még ezt-azt). Ezután fordulj vele 1 kört, legyen benne kisebb fordulat, nagyobb. Ezután ő folyamatosan méri az adatokat, és állandóan aktualizálja az adatokat. A reset azért kell, hogy ne 1 hónap múlva aktualizálódjanak az adatok, mert kb annyi kell, hogy a régieket elnyomja. (mint a fogyi: ha van egy húzósabb tempó, ahol felugrik a fogyi, kell egy csomót menned, hogy visszaessen).
Angel!
A resetnel a tuning adatokat ugye nem felejti el? Mennyi ideig tanul az auto reset utan? Milyen korulmenyek kozott, sebesseggel, fordulatszammal, es hany percig/oraig kell tanitani az autot?
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1949 Dátum:
2006.02.24 péntek, 07:13:00 »
Az ATC-nél készült a tuning. Én is szerettem volna megtisztítani a MAF szenzort, de az én autómon nincs a videón látható helyen a szenzor. Elvileg ugye a légszűrő mellett kellene lennie?
Naplózva
Oldalak:
1
...
32
33
34
35
36
37
38
[
39
]
40
41
42
43
44
45
46
...
188
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ