Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 05:44:41 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 539 540 541 542 543 544 545 [546] 547 548 549 550 551 552 553 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21872287 alkalommal)
0 Felhasználó és 167 vendég van a témában
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #27250 Dátum: 2011.02.02 szerda, 15:37:18 »

Ugyan annyira kell kijönnie, sőt az 5-ös váltó ebben az esetben amit felvázoltál a nyerő, hiszen kisebb légellenálláshoz tartozik az optimális sebesség!!
Az 5-ös váltó nem lehet nyerő, mert ha a két fajta motort ugyanannyi ideig járatod, a 6-os váltós tesz meg nagyobb utat a felvázoltak szerint.
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #27251 Dátum: 2011.02.02 szerda, 15:42:24 »

Az 5-ös váltó nem lehet nyerő, mert ha a két fajta motort ugyanannyi ideig járatod, a 6-os váltós tesz meg nagyobb utat a felvázoltak szerint.

Maradok a felvázoltaknál. Nem biztos, hogy a 6-os váltó szereti a 80-at. Azaz erőlködik.
Az 5-ös váltó meg szereti pont a 65-öt és simán gurul. Plusz légellenállás kisebb 65-nél.
Na mindegy ez a teszt sohasem fog megvalósulni. Ami biztos, hogy az enyém a 90-et szereti, a 80-at nem. Ott 1500-at forog és simán 4,5 alatt fogyaszt  eljen
« Utoljára szerkesztve: 2011.02.02 szerda, 15:43:59 írta Trekxc » Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #27252 Dátum: 2011.02.02 szerda, 15:43:03 »

Hm. Csakhogy a két sebesség között bár csak 7 % különbség van - de ez légellenállásban már 16 %!!
Ami fogyasztásban is 0,8-1 literrel több lesz! 500 km-re (a te példádban) ez már 4 liter!
Szóval egyáltalán nem éri meg a 140 km/óra a 130 helyett! 14 percet nyerhetünk 500 km távon, de + 4 liter elfogy.

Most pedig 59 liter gázolajból indulok ki.
A legnagyobb távolság 6 gangos váltóval akkor  érhető el, ha végig 80 km/órával haladunk, tartósan, kb. ez a legkisebb légellenállásnál, még tartható fordulatszámmal. Olyankor a fogyasztás a 4 és 5 liter között van. Egy tank üzemanyaggal így elérhető a 1200 km is. Nekem már többször sikerült.
Úgy saccolom 5-ös váltóval kb. 65 km/óra lehet a legkisebb még tartható sebesség, tartósan, ami kb. 960 km távolságra jön ki, maximum.
én általában ha pályán közlekedek nem a 14 perc (az adott példában) miatt megyek 140-el, nekem az a sebesség az ami még nem túl gyors, a  police se büntet, a fogyim meg a 130-hoz képest nem ugrik 1 literrel, max 3-4 decivel 100km-en. persze ha meg mondjuk a 90-es tempóhoz viszonyítanám akkor már 1.5l külömbség lenne.
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #27253 Dátum: 2011.02.02 szerda, 15:44:48 »

Maradok a felvázoltaknál. Nem biztos, hogy a 6-os váltó szereti a 80-at. Azaz erőlködik.
Az 5-ös váltó meg szereti pont a 65-öt és simán gurul. Plusz légellenállás kisebb 65-nél.
Na mindegy ez a teszt sohasem fog megvalósulni. Ami biztos, hogy az enyém a 90-et szereti. Ott 1500-at forog és simán 4,5 alatt fogyaszt  eljen

az enyém nem tudom mennyit forog 90-nél de ott 6.5l/100km a fogyim...   Wink
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #27254 Dátum: 2011.02.02 szerda, 15:46:40 »

Maradok a felvázoltaknál. Nem biztos, hogy a 6-os váltó szereti a 80-at. Azaz erőlködik.
Az 5-ös váltó meg szereti pont a 65-öt és simán gurul. Plusz légellenállás kisebb 65-nél.
Na mindegy ez a teszt sohasem fog megvalósulni. Ami biztos, hogy az enyém a 90-et szereti, a 80-at nem. Ott 1500-at forog és simán 4,5 alatt fogyaszt  eljen
Értelek, de nem a legkisebb fordulatot adtam meg. A hatos váltó 70-nél erőlködik, én pedig 80-at írtam.

Amúgy még nem láttam olyan emberkét 5-ös váltóval, aki át-átlépegeti az 1000 km távot egy tankolással. A hatos váltóval ez könnyen elérhető, a váltóáttétel teszi lehetővé.
Azért ez a távolságbeli különbség bizonyít valamit, szerintem.
« Utoljára szerkesztve: 2011.02.02 szerda, 15:49:33 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #27255 Dátum: 2011.02.02 szerda, 15:54:35 »

Értelek, de nem a legkisebb fordulatot adtam meg. A hatos váltó 70-nél erőlködik, én pedig 80-at írtam.

Amúgy még nem láttam olyan emberkét 5-ös váltóval, aki át-átlépegeti az 1000 km távot egy tankolással. A hatos váltóval ez könnyen elérhető, a váltóáttétel teszi lehetővé.
Azért ez a távolságbeli különbség bizonyít valamit, szerintem.
Pedig volt itt egy srác! Simán beletekert 1170km-ert!! 5-ös váltós TDDI volt  rádásul!! Visszakeresem hamarosan...
Na mindegy ez sohasem fog megvalósulni ez a teszt. Az enyém nem szereti a 80-at 6-ban az tuti a páromé meg még annyira sem.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #27256 Dátum: 2011.02.02 szerda, 15:57:52 »

Pedig volt itt egy srác! Simán beletekert 1170km-ert!! 5-ös váltós TDDI volt  rádásul!! Visszakeresem hamarosan...
Na mindegy ez sohasem fog megvalósulni ez a teszt. Az enyém nem szereti a 80-at 6-ban az tuti a páromé meg még annyira sem.
Oké, várom, h ki volt az.
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #27257 Dátum: 2011.02.02 szerda, 15:58:05 »

Pedig volt itt egy srác! Simán beletekert 1170km-ert!! 5-ös váltós TDDI volt  rádásul!! Visszakeresem hamarosan...
Na mindegy ez sohasem fog megvalósulni ez a teszt. Az enyém nem szereti a 80-at 6-ban az tuti a páromé meg még annyira sem.
Tévedtem: 1185km......
http://mondeo.hu/index.php?topic=1455.msg512038#msg512038
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #27258 Dátum: 2011.02.02 szerda, 16:02:17 »


Gratula neki! Vajon mennyit gurult belőle üresben? smile
Csak mert utána meg ezt írta hozzá a szerző:
"...más extra is van: valszeg nem nyom eleget az adagoló, mert kicsit gyengécske mostanában az autó"
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #27259 Dátum: 2011.02.02 szerda, 16:03:40 »

Gratula neki.
Utána meg ezt írta hozzá:
"...más extra is van: valszeg nem nyom eleget az adagoló, mert kicsit gyengécske mostanában az autó"
Hát igen. Vissza kell venni a teljesítményből is itt az eredmény  hehe
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #27260 Dátum: 2011.02.02 szerda, 16:11:37 »

Hm. Csakhogy a két sebesség között bár csak 7 % különbség van - de ez légellenállásban már 16 %!!
Ami fogyasztásban is 0,8-1 literrel több lesz! 500 km-re (a te példádban) ez már 4 liter!
Szóval egyáltalán nem éri meg a 140 km/óra a 130 helyett! 14 percet nyerhetünk 500 km távon, de + 4 liter elfogy.

Most pedig 59 liter gázolajból indulok ki.
A legnagyobb távolság 6 gangos váltóval akkor  érhető el, ha végig 80 km/órával haladunk, tartósan, kb. ez a legkisebb légellenállásnál, még tartható fordulatszámmal. Olyankor a fogyasztás a 4 és 5 liter között van. Egy tank üzemanyaggal így elérhető a 1200 km is. Nekem már többször sikerült.
Úgy saccolom 5-ös váltóval kb. 65 km/óra lehet a legkisebb még tartható sebesség, tartósan, ami kb. 960 km távolságra jön ki, maximum.
Biztos igaz amit írtál.De azért ha én kijövök végre a városból és rámehetek az autópályára nem érdekel engem az fél liter ha egyáltalán van,de a mutató 140 alatt nemigen van az biztos.végre élvezhetem,hogy egy kicsit mehetek vele.Az a baj nekem ez ritkán adatik meg mert sokat megyek vele a városban.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #27261 Dátum: 2011.02.02 szerda, 16:12:13 »

en azert fenntartasokkal kezelnem a 145-ig jok vagyunk cimu dolgot, mert a kollegamat 143-mal buntettek meg palyan.

minden nap palyazok 140km-t, de raragasztom 130-ra a mutatot, es kesz  nyes
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #27262 Dátum: 2011.02.02 szerda, 16:16:59 »

145-ig nincs gond pályán,tehát mehet  a 3000-es fordulat.15km utáni túllépésnél van az első gond az a 30000ft-os kategória.

143, azaz 10% tullepes folott mar megallithat a rendor, az mar helyszini birsag kategoria. Es csinaljak is: mult heten hetfo reggel jottem kifele. A szokasos telepitett traffikon kivul 4 helyen traffiztak autobol, kezbol, majd a Lajta-pihenonel kivittek a forgalmat a pihenobe, es rendszam alapjan valogattak a nepet. Ez nem kozig. birsag, amire a tablazat vonatkozik, hanem helyszini, amit nem lehet hogyan kikerulni. Ezt is jo tudni. :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #27263 Dátum: 2011.02.02 szerda, 16:18:46 »

143, azaz 10% tullepes folott mar megallithat a rendor, az mar helyszini birsag kategoria. Es csinaljak is: mult heten hetfo reggel jottem kifele. A szokasos telepitett traffikon kivul 4 helyen traffiztak autobol, kezbol, majd a Lajta-pihenonel kivittek a forgalmat a pihenobe, es rendszam alapjan valogattak a nepet. Ez nem kozig. birsag, amire a tablazat vonatkozik, hanem helyszini, amit nem lehet hogyan kikerulni. Ezt is jo tudni. :-)

AndyA
Ezt valóban jó tudni! 142-nél akkor elvileg nem vesznek még ki? vagy ebben az esetben az is sok?
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #27264 Dátum: 2011.02.02 szerda, 16:20:09 »

en azert fenntartasokkal kezelnem a 145-ig jok vagyunk cimu dolgot, mert a kollegamat 143-mal buntettek meg palyan.

minden nap palyazok 140km-t, de raragasztom 130-ra a mutatot, es kesz  nyes
Rendőrségi írás biztosító is ezt az adatot küldi,ismerős 75km/h és 30e-t fizetett.Beleesett abba az értékbe ami megadatott.Azért írtam mert amióta nem %-os az értékek azóta nagyobb a megengedett érték.Viszont ezt a rendőrök is furcsálják.De ezt hozták ki.De mindenki maga dönti el úgyis mitcsinál.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #27265 Dátum: 2011.02.02 szerda, 16:24:25 »

143, azaz 10% tullepes folott mar megallithat a rendor, az mar helyszini birsag kategoria. Es csinaljak is: mult heten hetfo reggel jottem kifele. A szokasos telepitett traffikon kivul 4 helyen traffiztak autobol, kezbol, majd a Lajta-pihenonel kivittek a forgalmat a pihenobe, es rendszam alapjan valogattak a nepet. Ez nem kozig. birsag, amire a tablazat vonatkozik, hanem helyszini, amit nem lehet hogyan kikerulni. Ezt is jo tudni. :-)

AndyA
De mint minden gyorshajtást fényképpel kell bizonyítani a törvény szerint te meg azt kérheted.Nekem exhasra nemondják be.Ha láttam a gyorshajtást elismerem.Ezt is jó tudni.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #27266 Dátum: 2011.02.02 szerda, 16:29:34 »



Két dolgot kevertek. A közigazgatási bírságot (ott vannak a határok rendeletben lefektetve)

és a szabálysértési bírságot ( itt a 130-as tempónál a 131 is büntethető.)

Az előbbinél az autó tulajdonosát büntetik, utóbbinál az autóvezetőt.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #27267 Dátum: 2011.02.02 szerda, 16:31:38 »

Biztos igaz amit írtál.De azért ha én kijövök végre a városból és rámehetek az autópályára nem érdekel engem az fél liter ha egyáltalán van,de a mutató 140 alatt nemigen van az biztos.végre élvezhetem,hogy egy kicsit mehetek vele.Az a baj nekem ez ritkán adatik meg mert sokat megyek vele a városban.
Maximálisan megértelek. worship Ha vidéken élnél, több örömforrást adhatna az autód.
Gyere el Eger-Szilvásvárad tájára, a Bükk kanyargós erdei útjaira. Élménytúra.
Ott egyből érezni, hogy több tucat útitárs autójánál jobb a mondi...
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #27268 Dátum: 2011.02.02 szerda, 16:35:22 »


Két dolgot kevertek. A közigazgatási bírságot (ott vannak a határok rendeletben lefektetve)

és a szabálysértési bírságot ( itt a 130-as tempónál a 131 is büntethető.)

Az előbbinél az autó tulajdonosát büntetik, utóbbinál az autóvezetőt.

Erre van 10%, mivel az autoban levo ora pontossaga az ervenyes szabvany szerint olyan, amilyen. Ha jol emlexem, II-es pontossagi osztalyu muszer, amihez 10% pontatlansag tartozik. Ennel tobbet rajtam nem kerhetnek szamon, igy hiaba van elvi lehetoseg a 131-nel is birsagolni az autopalyan, kirohogne oket a birosag, ha ilyennel probalkoznanak. Egyebkent a legegyszerubb az lenne, ha rendszamellenorzo kaput raknanak fel az osszes fel- es lehajton, azutan mernek az idokulonbseget, abbol meg lehet atlagsebsseget szamolni. Senkinek nem erne meg sietni, mert kijatszhatatlan rendszer lenne. Vagy legfeljebb azert lenne erdemes rohanni, hogy az egyik pihenoben javezassal toltse az ember azt a tiz percet, amivel az atlagsebessege lecsokken a normalis ertekre... :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #27269 Dátum: 2011.02.02 szerda, 16:36:51 »


Azóta sem, és előtte sem tudtam ennél jobbat. Azon én is meglepődtem! Átlag 6l/100km amivel lehet számolni. De most fogyaszt a legjobban a gép, szétszedve áll a műhelyben integet2
« Utoljára szerkesztve: 2011.02.02 szerda, 16:40:36 írta hirdetesj2 » Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #27270 Dátum: 2011.02.02 szerda, 16:37:16 »

Maximálisan megértelek. worship Ha vidéken élnél, több örömforrást adhatna az autód.
Gyere el Eger-Szilvásvárad tájára, a Bükk kanyargós erdei útjaira. Élménytúra.
Ott egyből érezni, hogy több tucat útitárs autójánál jobb a mondi...
Ilyenek nálam is vannak mert Pécsi vagyok.Én nagyon szeretek Autópályán menni,ha tehetem azon járok.Mióta itt az M6-os ha tehetem még 20km-t is azon megyek.Itt a mecsek megyek rajta ha kell.A munkám miatt megyek sokat a városban.Örömből azért mióta megvettem nincs hiány.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #27271 Dátum: 2011.02.02 szerda, 16:38:41 »

Oké, várom, h ki volt az.

Én 1100-at simán elmentem vele és akkor villant be a lámpa....azért nem irom hogy megyek most is mert adagoló gond van jelenleg valószinűleg.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #27272 Dátum: 2011.02.02 szerda, 16:39:40 »

Maximálisan megértelek. worship Ha vidéken élnél, több örömforrást adhatna az autód.
Gyere el Eger-Szilvásvárad tájára, a Bükk kanyargós erdei útjaira. Élménytúra.
Ott egyből érezni, hogy több tucat útitárs autójánál jobb a mondi...
Amit leírtál helyet valóban szép mert jártam arra és élményvolt autózni,igaz akkor nem mondeóval,de szép volt.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #27273 Dátum: 2011.02.02 szerda, 16:50:11 »

Erre van 10%, mivel az autoban levo ora pontossaga az ervenyes szabvany szerint olyan, amilyen. Ha jol emlexem, II-es pontossagi osztalyu muszer, amihez 10% pontatlansag tartozik. Ennel tobbet rajtam nem kerhetnek szamon, igy hiaba van elvi lehetoseg a 131-nel is birsagolni az autopalyan, kirohogne oket a birosag, ha ilyennel probalkoznanak. Egyebkent a legegyszerubb az lenne, ha rendszamellenorzo kaput raknanak fel az osszes fel- es lehajton, azutan mernek az idokulonbseget, abbol meg lehet atlagsebsseget szamolni. Senkinek nem erne meg sietni, mert kijatszhatatlan rendszer lenne. Vagy legfeljebb azert lenne erdemes rohanni, hogy az egyik pihenoben javezassal toltse az ember azt a tiz percet, amivel az atlagsebessege lecsokken a normalis ertekre... :-)

AndyA


őőő tervben van  a dolog... első tervek talán 2012-re voltak tervezve nem tudom hogy lesz-belőle valami...falbav falbav falbav falbav
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #27274 Dátum: 2011.02.02 szerda, 16:54:48 »

Maximálisan megértelek. worship Ha vidéken élnél, több örömforrást adhatna az autód.
Gyere el Eger-Szilvásvárad tájára, a Bükk kanyargós erdei útjaira. Élménytúra.
Ott egyből érezni, hogy több tucat útitárs autójánál jobb a mondi...

motorozni szoktunk arra  worship személy szerint az Eger-Lillafüred távot szeretem a legjobban na az oda(szeretkezik action)
azután kis körben hazafelé a Lillafüred-Szilvásvárad-Eger-Parádsasvár egy kis levezetés utána persze át a Mátrán  az megint húzós csak már kaki az út rinya onnan meg 40km autópálya...
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #27275 Dátum: 2011.02.02 szerda, 17:03:28 »

őőő tervben van  a dolog... első tervek talán 2012-re voltak tervezve nem tudom hogy lesz-belőle valami...falbav falbav falbav falbav
Nálunk lenne értelme mert nem hosszú szakaszból állnak az autópályák.Olszországban ez nemjött be mert van olyan szakasz ami 250km után kellett újból fiizetni és ha gyorsan mentél  és megálltál 5 percre pipilni utána és újra gyorsan mentél már nemvolt igaz.Ezért ők nem alkalmazzák nekik nem jött be.Ha bejött volna mikor kint voltam náluk egyszer-kétszer fennt akadtam volna.Hát nálunk ha bejön akkor csak a pénzre mennek.Mert szerintetek ha betartod pont 130-at és a paraszt kijön eléd akkor nem lesz baleset.Ugyan akkor a németeknél 200-al mész ott is kijöhet eléd a Günter ott is baleset lesz belőle.Akkor nem lenne jobb ha megengednék egy kicsit mivel mindenki 160km/h-t mond hogy ennyivel mehessünk viszont sokkal jobban büntetném azt aki kijön eléd.Ha te gyorsan mész és kijön eléd valaki arról írnak,hogy gyorshajtás,viszont ha nemjön ki te elmész és nincs balaset..Nézd meg átlagban akit megbüntetnek ilyenkörül megy.Több országban hallottam gondolkodnak ezen.A németeknél meg marad minden olyan amilyen.Ellenőrzik kint is a sebességet de mennek azért rendesen,viszont ahol kivan téve 120 mondjuk míg tart addig annyi,utána gyerünk.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #27276 Dátum: 2011.02.02 szerda, 17:36:19 »

Pedig volt itt egy srác! Simán beletekert 1170km-ert!! 5-ös váltós TDDI volt  rádásul!! Visszakeresem hamarosan...
Na mindegy ez sohasem fog megvalósulni ez a teszt. Az enyém nem szereti a 80-at 6-ban az tuti a páromé meg még annyira sem.
Ha nem jönnék le pályáról akkor nekem is meglenne az 1200 úgygondolom...és nem kell ahhoz 100-al kocsikázni, mert angyon gazdaságos tud lenni hosszú távon és óra szerinti 120-al nyugodtan lehet vele autózni!! Így 980-1000km-t megyek és 80%-a pálya
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #27277 Dátum: 2011.02.02 szerda, 17:52:16 »

motorozni szoktunk arra  worship személy szerint az Eger-Lillafüred távot szeretem a legjobban na az oda(szeretkezik action)
azután kis körben hazafelé a Lillafüred-Szilvásvárad-Eger-Parádsasvár egy kis levezetés utána persze át a Mátrán  az megint húzós csak már kaki az út rinya onnan meg 40km autópálya...


Eger.Lf amióta megcsinálták tényleg nagyon ott van! De az egész Eger környéki szakasz a Mátrát is beleértve mindig szívesen járom én is mind2 géppel  hehe Csak lenne már jóidő...  gun
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #27278 Dátum: 2011.02.02 szerda, 17:54:04 »


Eger.Lf amióta megcsinálták tényleg nagyon ott van! De az egész Eger környéki szakasz a Mátrát is beleértve mindig szívesen járom én is mind2 géppel  hehe Csak lenne már jóidő...  gun

Én Kb. 850 km ert megyek el egy telivágott tankkal. Jórészt városon kívül 100-140 közötti átlagtempókkal. Még gyári a gép. Simán el tudom képzelni az 1000 km ert is TDDI vel, csak legyen hozzá valakinek türelme  gun eplus2
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #27279 Dátum: 2011.02.02 szerda, 17:55:22 »


Eger.Lf amióta megcsinálták tényleg nagyon ott van! De az egész Eger környéki szakasz a Mátrát is beleértve mindig szívesen járom én is mind2 géppel  hehe Csak lenne már jóidő...  gun
motorral milyen átmenni azokon a nagy nyilakon pályán a lehajtóknál?? nem dobálja? mert szerintem azt nagyon elbszták szomoru1
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #27280 Dátum: 2011.02.02 szerda, 18:00:13 »

motorral milyen átmenni azokon a nagy nyilakon pályán a lehajtóknál?? nem dobálja? mert szerintem azt nagyon elbszták szomoru1

Igen, figyelni kell minden ilyenre és nem csak ott. Nagy fékezést mocival semmiképp nem érdemes olyankor eszközölni, de egyébként is egyre jobban úgy kell motorozni itthon (ahogy egyik barátom mondta) mintha mindenki rád vadászna.. Azért mondom, h itthon, mert külföldön is nagyon sofelé jártam már mind2 géppel:

Off:

http://www.motorostura.hu/build.asp?Module=news&ActiveModule=news&ActiveMode=DisplayArticle&ArticleID=438

Sajnos ez nagyon is igaz... Lassan már autóval is úgy kell vezetni.. Rengeteget mondizok az országban, mindenfelé, de Bp. en tényleg szinte úgy vezetnek az emberek, mintha mindenki mindenki ellensége lenne..  gun gun

Jó lenne, ha ez változna.. taps
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #27281 Dátum: 2011.02.02 szerda, 18:00:43 »

motorral milyen átmenni azokon a nagy nyilakon pályán a lehajtóknál?? nem dobálja? mert szerintem azt nagyon elbszták szomoru1

semmit nem számít neki ha nem "lapon" próbálsz átmenni rajta. De talán még akkor sem. Fékezni nem szabad nagyot rajt mert csúszósabb mint az aszfalt..
Egyébként a motorok futóműve jóval finomabban dolgozik mint az autóké és sokkal jobban személyre/stílusra szabható így egy kicsit lágyabb beállítással az ilyen dolgok kis rázássá minősülnek csak a kormány végén...
amit a motorok inkább nem szeretnek az a sóder meg a nyomvályús út legalábbis az enyém biztos nem szereti...
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #27282 Dátum: 2011.02.02 szerda, 18:02:35 »

Igen, figyelni kell minden ilyenre és nem csak ott. Nagy fékezést mocival semmiképp nem érdemes olyankor eszközölni, de egyébként is egyre jobban úgy kell motorozni itthon (ahogy egyik barátom mondta) mintha mindenki rád vadászna.. Azért mondom, h itthon, mert külföldön is nagyon sofelé jártam már mind2 géppel:

Off:

http://www.motorostura.hu/build.asp?Module=news&ActiveModule=news&ActiveMode=DisplayArticle&ArticleID=438

Sajnos ez nagyon is igaz... Lassan már autóval is úgy kell vezetni.. Rengeteget mondizok az országban, mindenfelé, de Bp. en tényleg szinte úgy vezetnek az emberek, mintha mindenki mindenki ellensége lenne..  gun gun

Jó lenne, ha ez változna.. taps

ez a te beszámolód?
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #27283 Dátum: 2011.02.02 szerda, 18:05:09 »

ez a te beszámolód?

természetesen. és még lehetne sorolni  wave
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #27284 Dátum: 2011.02.02 szerda, 18:06:29 »

természetesen. és még lehetne sorolni  wave

thundercat-em van Cheesy
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #27285 Dátum: 2011.02.02 szerda, 18:07:53 »

természetesen. és még lehetne sorolni  wave

http://sportmotor.hu/tagok/234805
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #27286 Dátum: 2011.02.02 szerda, 18:17:43 »


priv ment, h ne OFFoljunk  wow1
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #27287 Dátum: 2011.02.02 szerda, 18:50:07 »

Nálunk lenne értelme mert nem hosszú szakaszból állnak az autópályák.Olszországban ez nemjött be mert van olyan szakasz ami 250km után kellett újból fiizetni és ha gyorsan mentél  és megálltál 5 percre pipilni utána és újra gyorsan mentél már nemvolt igaz.Ezért ők nem alkalmazzák nekik nem jött be.Ha bejött volna mikor kint voltam náluk egyszer-kétszer fennt akadtam volna.Hát nálunk ha bejön akkor csak a pénzre mennek.Mert szerintetek ha betartod pont 130-at és a paraszt kijön eléd akkor nem lesz baleset.Ugyan akkor a németeknél 200-al mész ott is kijöhet eléd a Günter ott is baleset lesz belőle.Akkor nem lenne jobb ha megengednék egy kicsit mivel mindenki 160km/h-t mond hogy ennyivel mehessünk viszont sokkal jobban büntetném azt aki kijön eléd.Ha te gyorsan mész és kijön eléd valaki arról írnak,hogy gyorshajtás,viszont ha nemjön ki te elmész és nincs balaset..Nézd meg átlagban akit megbüntetnek ilyenkörül megy.Több országban hallottam gondolkodnak ezen.A németeknél meg marad minden olyan amilyen.Ellenőrzik kint is a sebességet de mennek azért rendesen,viszont ahol kivan téve 120 mondjuk míg tart addig annyi,utána gyerünk.

A nemeteknel ugyanakkor letezik az ajanlott sebesseg fogalma is, ahol nincs korlatozas. Es ha ott balesetet csinalsz gyorsabban, mint az ajanlas, akkor automatice reszese vagy a balesetnek, ha szazszor artatlan vagy, akkor is. Itt az osztrakoknal kiserleti szakaszokon engedik a 160-at. Mukodni tunik. De hol van .hu olyan autopalyaszakasz, ahol megengedned? Elsosorban eppen az utolso mondatodra reflektalva.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
McRae
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129



E-mail
« Új hozzászólás #27288 Dátum: 2011.02.02 szerda, 19:46:43 »

Ma megvolt a Ford szervizben a diag. Leülök, megbontom a karácsonyi Ballantinest és sírok egyet eplus2
Naplózva

2004.10. Mondeo 2.2 Tdci Ghia 155 Le  Phanter Black
2010.12. Mondeo 2.0 Tdci Trend 140 Le
2015.12. Mondeo 2.0 MK5
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #27289 Dátum: 2011.02.02 szerda, 19:53:15 »

Ma megvolt a Ford szervizben a diag. Leülök, megbontom a karácsonyi Ballantinest és sírok egyet eplus2

Eredmények?? Ballantines a barátod mindenben  eplus2
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #27290 Dátum: 2011.02.02 szerda, 19:53:27 »

Ma megvolt a Ford szervizben a diag. Leülök, megbontom a karácsonyi Ballantinest és sírok egyet eplus2


nah ilyen nagy a baj? igyál akkor már rendes italt ne olyan pancsot... pias
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #27291 Dátum: 2011.02.02 szerda, 19:55:17 »

nah ilyen nagy a baj? igyál akkor már rendes italt ne olyan pancsot... pias
szerintem jobb mint az anyatej...
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #27292 Dátum: 2011.02.02 szerda, 19:57:20 »

szerintem jobb mint az anyatej...

házi barack vagy eper vagy szilva az igazi Cheesy
legalábbis én azt szeretem
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #27293 Dátum: 2011.02.02 szerda, 20:22:06 »

Ma megvolt a Ford szervizben a diag. Leülök, megbontom a karácsonyi Ballantinest és sírok egyet eplus2


Mit mutatott a diag?
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #27294 Dátum: 2011.02.02 szerda, 20:22:24 »

házi barack vagy eper vagy szilva az igazi Cheesy
legalábbis én azt szeretem
taps eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #27295 Dátum: 2011.02.02 szerda, 20:35:27 »

nah ilyen nagy a baj? igyál akkor már rendes italt ne olyan pancsot... pias

Jol mondod! Csak tiszta forrasbol, es egyszerre csak egyetlen fele malatabol! :-)

Es azt is lehetoleg Skociabol.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #27296 Dátum: 2011.02.02 szerda, 20:36:42 »

házi barack vagy eper vagy szilva az igazi Cheesy
legalábbis én azt szeretem

Nekem van jo kis aszalt szilvaval erlelt, 6 eves hazi szilvam. Vagy egy deci mar beugrott mostanaig. Kicsit kapart a torkom, fertotleniteni kell, nehogy mathas legyek ket nappal a sieles elott! :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
McRae
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129



E-mail
« Új hozzászólás #27297 Dátum: 2011.02.02 szerda, 20:40:08 »

Gondolom a pár napja leírtakat olvastátok, tehát minden előjel nélkül történt az alapjárat ingadozás.
A mai diag eredménye 4 p.csúcsból 3 kuka a szervíz szerint és azon csodálkoztak, hogy az autót el tudtam indítani és jár a motor, olyan vacak eredményeket produkált a poharazás. Kértem egy árajánlatot amit kérlek véleményezze aki tisztában van az árakkal, munkadíjakkal.
Magát a p.csúcsokat 220.650/4 db, de csak úgy vállalnak garanciát, ha a Ford által előírt technológiát követve cserélik a következőket:
Porlasztócsúcskupak 10.318 Ft
Résolajcső-köteg 7.351 Ft
Porlasztócsúcs tömítés 8.650 Ft
Goszűrő 11.904 Ft (1 hete cseréltem szomoru1, de akkor is kell!)
Nyomócső 16.228Ft
Fúvóka és Tartó/Ta.A. befecskendező fej (csúcsok) 220.650 Ft
Nyomócső (másik) 15.620 Ft
Tüzelőanyag-rendszer légtelenítés 2.550 ft
Tüzelőanyag- tartály ki/be szerelés (gondolom,tank tisztítás) 11.050 Ft
Összes tüzelőanyag befecskendező csere 11.050 Ft
Diagn.műszer csatlakozás/kommun. 2.550 Ft
Dízel rendszer inicializálás 3.400 Ft
Összes dízel porl. programozás 1.700 Ft
Hibakód kiolvasás/törlés, hibaazonosítás 850 Ft
Összesen: 323.871 Ft (ebben benne van a munkadíj) Bruttó!
És melegen ajánlják, hogy a magasnyomású szivattyút közben küldjük fel bevizsgálásra (tisztításra), ha esetleg van benne fémreszelék vagy bármi, akkor megelőzhető a cseréje még. Ennek díja kb. 50.000 Ft
Tehát olyan 380.000 Ft lenne a vége.
Elemezzétek, mai árajánlat. Várom a Hsz-ket, kinek mi a véleménye, esetleg kicsit olcsóbb megoldás??
Bár szerintem ezek különszedve munkadíj, anyag költséget nézve nem lehúzós, csak ku..va Drága!!
Na iszok egy kicsit most! eplus2
Naplózva

2004.10. Mondeo 2.2 Tdci Ghia 155 Le  Phanter Black
2010.12. Mondeo 2.0 Tdci Trend 140 Le
2015.12. Mondeo 2.0 MK5
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #27298 Dátum: 2011.02.02 szerda, 20:46:49 »


Összesen: 323.871 Ft (ebben benne van a munkadíj) Bruttó!
És melegen ajánlják, hogy a magasnyomású szivattyút közben küldjük fel bevizsgálásra (tisztításra), ha esetleg van benne fémreszelék vagy bármi, akkor megelőzhető a cseréje még. Ennek díja kb. 50.000 Ft
Tehát olyan 380.000 Ft lenne a vége.
Elemezzétek, mai árajánlat. Várom a Hsz-ket, kinek mi a véleménye, esetleg kicsit olcsóbb megoldás??
Bár szerintem ezek különszedve munkadíj, anyag költséget nézve nem lehúzós, csak ku..va Drága!!
Na iszok egy kicsit most! eplus2

[/quote]

Részvétem.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #27299 Dátum: 2011.02.02 szerda, 20:53:49 »

Első közös műszakink következik  vigyor3 Valami bug nincs ami esetleg buktató?  eplus2 tudok egy jó helyet, egy óra és kész a műszakid csak fizetned kell nyes ha tényleg adnak műszakit akko én leszharom a továbbiakban, csak átmenjen...bár így 4évesen csaknem szopakodik Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Oldalak: 1 ... 539 540 541 542 543 544 545 [546] 547 548 549 550 551 552 553 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.143 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.