Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 21:30:45 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 620 621 622 623 624 625 626 [627] 628 629 630 631 632 633 634 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21848952 alkalommal)
0 Felhasználó és 68 vendég van a témában
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #31300 Dátum: 2011.08.20 szombat, 07:59:34 »

nehogymá a traktor bemenjen 30km-t a műszakija miatt eplus2
akkor az autó méne?

meg az még esetleg oké, hogy egyszer padlózzák le...de ezek a ***ök nyomkodják vagy 5ször...
szóval ilyen többet nem lesz  Grin

traktort nem nagyon szoktam vizsgáztatni, de autót annál többet viszek. monnyuk a traktor az munkagép amire valószínűleg más szabályok érvényesek ... ezt sem tudom igazán, de az autót fényképezik a fékpadon is és amikor zöldkártyázzák akkor is. zöldkártya fényképezésnél pl jól láthatóan benne kell lennie a szondának a kipuffban. a műhely környezet pedig nyilván ismerős lehet annak aki a képeket meg is nézi a többi ugyanott vizsgázott autóról készített képről.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #31301 Dátum: 2011.08.20 szombat, 08:05:59 »

Sziasztok!
Kicsit túlzottan kiszárítottam a tankot, tankolás után kb. 1 Km-t ment az auto, aztán dadogni kezdett, és megállt. Utána még egyszer elindult önindítóval, azóta behuzásra sem, illetve dadogva elindul de le is áll. Villogott a izzításjelző, világít Engine check.
Van valami ötletetek, mi lehet a baj és a megoldás?
Köszi előre is a segítséget.

én első körben levenném a go szűrőt és feltölteném. pont azt játszanám el mintha szűrőt cserélnék csak mégse. akár 2X is levenném feltölteni. nekem ez amit írsz nagyon levegősödés szagú. a lámpák világíthatnak mivel nincs nyomásod, és ez bizony a compnak hiba, annak ellenére, h nem tudja miért nincs.
a húzgálással csak óvatosan, mert ha eccercsak beindul akkor röppenhet a hengerfejed a zárt géptetőn keresztül is! amíg csak ilyen dadogósra indul nem lesz baj, de ha egyszer felvenné a fordulatot az már behozhatja a motorcrash-t.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Mondeo kombici
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59



E-mail
« Új hozzászólás #31302 Dátum: 2011.08.20 szombat, 10:12:26 »

én első körben levenném a go szűrőt és feltölteném. pont azt játszanám el mintha szűrőt cserélnék csak mégse. akár 2X is levenném feltölteni. nekem ez amit írsz nagyon levegősödés szagú. a lámpák világíthatnak mivel nincs nyomásod, és ez bizony a compnak hiba, annak ellenére, h nem tudja miért nincs.
a húzgálással csak óvatosan, mert ha eccercsak beindul akkor röppenhet a hengerfejed a zárt géptetőn keresztül is! amíg csak ilyen dadogósra indul nem lesz baj, de ha egyszer felvenné a fordulatot az már behozhatja a motorcrash-t.
Köszi a tanácsokat. Most egyenlőre haza kell juttatnom, az valószínűleg holnap esti huzigálást jelent, aztán van otthon egy szerelőm, aki autóklubos, és az egyéb dolgokat is ő csinálja rajta, ő remélem jut vele valamire. Én minden esetre már semmivel nem próbálkozom.
Naplózva

2004. 04. MK3 2.0 TDCi Ghia 130 Le, facelift, xenon
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #31303 Dátum: 2011.08.20 szombat, 12:37:43 »

traktort nem nagyon szoktam vizsgáztatni, de autót annál többet viszek. monnyuk a traktor az munkagép amire valószínűleg más szabályok érvényesek ... ezt sem tudom igazán, de az autót fényképezik a fékpadon is és amikor zöldkártyázzák akkor is. zöldkártya fényképezésnél pl jól láthatóan benne kell lennie a szondának a kipuffban. a műhely környezet pedig nyilván ismerős lehet annak aki a képeket meg is nézi a többi ugyanott vizsgázott autóról készített képről.

Traktoron csak lassulásmérés van azthiszem...
Fényképet emissziómérésnél csak akkor kell csinálni ha az más elkülönitett helyen van a műszaki vizsgasortól vagy önálló zöldkártyás hely(nagyon kevés).
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #31304 Dátum: 2011.08.20 szombat, 12:48:24 »

Traktoron csak lassulásmérés van azthiszem...
Fényképet emissziómérésnél csak akkor kell csinálni ha az más elkülönitett helyen van a műszaki vizsgasortól vagy önálló zöldkártyás hely(nagyon kevés).

hát én nemtudom hogy van ez, de én itt akit ismerek azok még nem vittek munkagépet és azt is tudjuk miért...
ebből kifolyólag gondolom én azt, hogy ha ott megoldható akkor autón is! Persze szerintem minden körülmények között átmenne az autóm!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #31305 Dátum: 2011.08.20 szombat, 12:50:32 »

nehogymá a traktor bemenjen 30km-t a műszakija miatt eplus2
akkor az autó méne?

meg az még esetleg oké, hogy egyszer padlózzák le...de ezek a ***ök nyomkodják vagy 5ször...
szóval ilyen többet nem lesz  Grin

Hát befog pedig hidd el, mai világban egyre kevesebb vizsgabiztos fog kockáztatni,mert nem nem éri meg....de persze mindig van egykét hülye.
Azért kell lepadlózni többször mert van 3 tisztitó gyorsitás ami közben is mér és ha a 3 mérés értékei megfelnek akkor azok átlagából kiszámolt 4.-dik mérés a valós mérés és az küldi fel a KÖKIR-nek.(vizsgarendszer).
Ha a három mérés átlagából számolt méréshez képest nem felel meg a 4.-dik("N" nulladik) mérés, akkor ujra 3 gyorsitás+ 4.-dik mérés.
És ez addig megy amig nem felel meg az autó. Rengeteg autót láttam már széthullani, de amig ilyen ökör rendelet van addig ez van.
Sok helyen műmotorral oldják meg,de azt megtudják felfüggesztik az egész vizsgahelyet, egyre rizikósabb.
Sz+r az egész úgy ahogy van ez tény, mert megbukik egy autó fél óra múlva hogy tud átmenni másikon, sehogy addig megse lehet csinálni. Csak az a probléma hogy ezt az ellenőrők is látják és a vizsgarendszerben is látszik tehát nyoma van és semmi nem történik. De mit várunk ha duplán megrakott IFA ami ugy kormol a közúton hogy eltünik mögötte a fél város azt nem állitják meg,mert azzal munka lenne, de a vadi új VOLVO,DAF,MAN,stb kamiont meg igen mert azon mi a f+sz lenne rossz?
Hadjuk inkább az egészet.... falbav minennap ezeket látom,de lesz+rom és elfordulok, mindenért az felel aki aláirta, ennyi.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #31306 Dátum: 2011.08.20 szombat, 12:55:40 »

Traktoron mint irtam lassulásmérés van, azt meg igen könnyű megirni papiron is..."G" gyorsulás érték van csak m/s-ban
De azt is egyre szigorúbban figyelik már mert ugyan a műszernem őrzi meg az adatokat,de van pc-s szoftver amibe fellehet tölteni, na ez nem szokott megtörténni legtöbb helyen.....de rengeteg fajta lassulásmérő van ami elavult...
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #31307 Dátum: 2011.08.20 szombat, 12:56:20 »

Hát befog pedig hidd el, mai világban egyre kevesebb vizsgabiztos fog kockáztatni,mert nem nem éri meg....de persze mindig van egykét hülye.
Azért kell lepadlózni többször mert van 3 tisztitó gyorsitás ami közben is mér és ha a 3 mérés értékei megfelnek akkor azok átlagából kiszámolt 4.-dik mérés a valós mérés és az küldi fel a KÖKIR-nek.(vizsgarendszer).
Ha a három mérés átlagából számolt méréshez képest nem felel meg a 4.-dik("N" nulladik) mérés, akkor ujra 3 gyorsitás+ 4.-dik mérés.
És ez addig megy amig nem felel meg az autó. Rengeteg autót láttam már széthullani, de amig ilyen ökör rendelet van addig ez van.
Sok helyen műmotorral oldják meg,de azt megtudják felfüggesztik az egész vizsgahelyet, egyre rizikósabb.
Sz+r az egész úgy ahogy van ez tény, mert megbukik egy autó fél óra múlva hogy tud átmenni másikon, sehogy addig megse lehet csinálni. Csak az a probléma hogy ezt az ellenőrők is látják és a vizsgarendszerben is látszik tehát nyoma van és semmi nem történik. De mit várunk ha duplán megrakott IFA ami ugy kormol a közúton hogy eltünik mögötte a fél város azt nem állitják meg,mert azzal munka lenne, de a vadi új VOLVO,DAF,MAN,stb kamiont meg igen mert azon mi a f+sz lenne rossz?
Hadjuk inkább az egészet.... falbav minennap ezeket látom,de lesz+rom és elfordulok, mindenért az felel aki aláirta, ennyi.
Teljesen igazad van én megértem ezt a dolgot! Erre felénk így működik, van egy olyan vizsgahely vagy csak egy olyan ember aki mindent intéz, azthiszem!
nem szép dolog...de a kutya nem ellenőriz és minek a fölöslegesen kidobott pénz ha így is lehet, és balsetet azért mert alkalmatlan a gép NEM fog okozni mert közúton évente nem megy 10km-t!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #31308 Dátum: 2011.08.20 szombat, 22:39:18 »

Köszi a tanácsokat. Most egyenlőre haza kell juttatnom, az valószínűleg holnap esti huzigálást jelent, aztán van otthon egy szerelőm, aki autóklubos, és az egyéb dolgokat is ő csinálja rajta, ő remélem jut vele valamire. Én minden esetre már semmivel nem próbálkozom.
mondjuk, hogy: NE huzigáljátok. Ha nem indul öindítóval, akkor nem érdemes kínozni, hacsak nem akarod tönkrevágni. Inkább az legyen, amit Tsory mond: indítózás előtt töltsd fel a szűrőt.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #31309 Dátum: 2011.08.21 vasárnap, 10:17:30 »

Sziasztok!

Nemsoká' műszakira meg a drágaszágom, és most tudatosult bennem, hogy zöldkártya vizsgálat is lesz. Ezzel nincs is bajom, de a szervízben emlékeztettek rá, hogy üveghangig, leszabályzásig kell üresjáratban(!) tekerni szegény motort  falbav falbav falbav. Nálam még az életben 3000-nél többet nem forgott szegény, mert kb. 2000-nél el
szoktam váltani.
Nincs valami mód, hogy a leszabályzott fordulatszámot a kb. 4500 helyett kb. 3300-ra lehessen módosítani?
Ha BP-n vinnéd, akkor ajánlom a Vas Gereben u-i műszaki vizsga állomást. Eddig 2 autót vittem és egyiknél sem pörgették leszabályzásig. Az
autómban Én ültem és 3X kellett 3000-ig pörgetni
pár mp-ig, amit megköszöntek és már pöfögtem
is tovább a következő vizsgálatra. Fényképek itt is készültek a KM óráról, a motortérről meg hátulról. Valami műszert bedugtak még a motortérbe és ott is merték valamit alapjáraton, illetve picit pörgetve, és ennyi.

« Utoljára szerkesztve: 2011.08.21 vasárnap, 10:21:06 írta Koniman » Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #31310 Dátum: 2011.08.21 vasárnap, 14:43:39 »

Ha BP-n vinnéd, akkor ajánlom a Vas Gereben u-i műszaki vizsga állomást. Eddig 2 autót vittem és egyiknél sem pörgették leszabályzásig. Az
autómban Én ültem és 3X kellett 3000-ig pörgetni
pár mp-ig, amit megköszöntek és már pöfögtem
is tovább a következő vizsgálatra. Fényképek itt is készültek a KM óráról, a motortérről meg hátulról. Valami műszert bedugtak még a motortérbe és ott is merték valamit alapjáraton, illetve picit pörgetve, és ennyi.



Én februárban voltam ugyan itt és leszabályzásig kellett pörgetnem./Jelzem,hogy ettől semmi baja nem lett/
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #31311 Dátum: 2011.08.21 vasárnap, 16:32:23 »

Az egészben csak az a gusztustalan, hogy aláíratják veled, hogy semmilyen felelősséget nem vállalnak, ha csöcsre megy a szekér.
Az egyik volt kollégámnak csapágyas lett a motorja a pörgetéstől, aztán persze javíthatta saját költségén.
Én majdnem levertem a zöldkártyást az első padló után, észre is vette, hogy nem egy csokor virágot indulok el neki vinni Cheesy
Aztán érdekes módon már nem is kellett pörgetni.  hehe
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #31312 Dátum: 2011.08.21 vasárnap, 19:51:04 »

Az egészben csak az a gusztustalan, hogy aláíratják veled, hogy semmilyen felelősséget nem vállalnak, ha csöcsre megy a szekér.
Az egyik volt kollégámnak csapágyas lett a motorja a pörgetéstől, aztán persze javíthatta saját költségén.
Én majdnem levertem a zöldkártyást az első padló után, észre is vette, hogy nem egy csokor virágot indulok el neki vinni Cheesy
Aztán érdekes módon már nem is kellett pörgetni.  hehe
taps Grin eljen
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Ronnydown
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 179

ronnydown@hotmail.com
« Új hozzászólás #31313 Dátum: 2011.08.21 vasárnap, 20:09:32 »

Nem lehet beállítani/megmondani az ECU-nak, hogy a határ 3000  Huh?
« Utoljára szerkesztve: 2011.08.21 vasárnap, 20:33:41 írta Ronnydown » Naplózva

Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #31314 Dátum: 2011.08.21 vasárnap, 20:47:25 »

Nem lehet beállítani/megmondani az ECU-nak, hogy a határ 3000  Huh?
Akkor tesem tudnád tovább pörgetni.Franconero chppes kocsijával mikor mentümk bizony 4000 is volt bőven a fordulat mikor váltott és mindig megy.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #31315 Dátum: 2011.08.21 vasárnap, 22:42:43 »

Akkor tesem tudnád tovább pörgetni.Franconero chppes kocsijával mikor mentümk bizony 4000 is volt bőven a fordulat mikor váltott és mindig megy.
5000-og pörgethető nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #31316 Dátum: 2011.08.21 vasárnap, 22:50:48 »

5000-og pörgethető nyes

Vadállatok  falbav falbav eplus2 eplus2
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #31317 Dátum: 2011.08.21 vasárnap, 22:57:20 »

Vadállatok  falbav falbav eplus2 eplus2
neked sosem nyalt bele 1-2-esben a mutató a pirosba?? puhány eplus2 eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #31318 Dátum: 2011.08.21 vasárnap, 23:01:13 »

neked sosem nyalt bele 1-2-esben a mutató a pirosba?? puhány eplus2 eplus2

Háát...Nem nagyon szokásom Smiley Tudod,ennyi km-nél már vigyázni kellett...Bezzeg a Seat mesélhetne a "tesztidőszakról"...Ami még mindig tart Cheesy
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #31319 Dátum: 2011.08.21 vasárnap, 23:03:47 »

5000-og pörgethető nyes
enyém 1.-ben 5000-en túl is megy  beka3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #31320 Dátum: 2011.08.21 vasárnap, 23:05:15 »

enyém 1.-ben 5000-en túl is megy  beka3
azt hogy wow1
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #31321 Dátum: 2011.08.21 vasárnap, 23:07:09 »

azt hogy wow1
komolyan!! többször észrevettem már, majd holnap szólok haveromnak videózzon egyet. padló és leugrik, igaz nemsokat de a skálákon tólmegy  Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #31322 Dátum: 2011.08.21 vasárnap, 23:09:05 »

komolyan!! többször észrevettem már, majd holnap szólok haveromnak videózzon egyet. padló és leugrik, igaz nemsokat de a skálákon tólmegy  Grin
na erre kiváncsi vagyok vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #31323 Dátum: 2011.08.21 vasárnap, 23:10:45 »

na erre kiváncsi vagyok vigyor3
de minek?  vigyor3 Te nem próbáltad még??
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #31324 Dátum: 2011.08.21 vasárnap, 23:14:30 »

de minek?  vigyor3 Te nem próbáltad még??
nekem megtorpan 5000-nél. elveszi az anyagot -> leszabályoz.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #31325 Dátum: 2011.08.21 vasárnap, 23:17:11 »

nekem megtorpan 5000-nél. elveszi az anyagot -> leszabályoz.
na látod ilyet én még soha nem éreztem!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #31326 Dátum: 2011.08.21 vasárnap, 23:22:21 »

na látod ilyet én még soha nem éreztem!
Nehogy ez legyen az utolsó videód róla kár lenne érte!!!!Nekem bőven sok volt a talin amit benne ülve tapasztaltam.De ugyan nagyon tetszett.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #31327 Dátum: 2011.08.21 vasárnap, 23:24:33 »

Nehogy ez legyen az utolsó videód róla kár lenne érte!!!!Nekem bőven sok volt a talin amit benne ülve tapasztaltam.De ugyan nagyon tetszett.
csaknem  vigyor3
naponta kap egy 4000-ig pörgetést nehogy ellustuljon  eplus2
nameg mindig találkozok valami vállalkozó szellemüvel aki azt hiszi hogy...pedig dehogy  Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #31328 Dátum: 2011.08.21 vasárnap, 23:32:07 »

csaknem  vigyor3
naponta kap egy 4000-ig pörgetést nehogy ellustuljon  eplus2
nameg mindig találkozok valami vállalkozó szellemüvel aki azt hiszi hogy...pedig dehogy  Grin

Ezért jó nekem...6500nál kezdődik a piros  eplus2 eplus2
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #31329 Dátum: 2011.08.21 vasárnap, 23:37:30 »

Ezért jó nekem...6500nál kezdődik a piros  eplus2 eplus2
hol szabályoz? nekünk az 1.4-es asszem 5500-nál  Roll Eyes de lehet 6500-nál  Grin egyszer visszaraktam 5ből 2be volt ám dadogás  eplus2 jók ezek a benzinesek, én szanaszét pörgetem aztis  vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #31330 Dátum: 2011.08.21 vasárnap, 23:39:15 »

hol szabályoz? nekünk az 1.4-es asszem 5500-nál  Roll Eyes de lehet 6500-nál  Grin egyszer vis***aktam 5ből 2be volt ám dadogás  eplus2 jók ezek a benzinesek, én szanaszét pörgetem aztis  vigyor3

Nekem 6500nál még pörögne,de hát nem gyilkolom én aztat Cheesy A legjobb amikor 90nél vissza 3.ba és 120-130ig megy Cheesy
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #31331 Dátum: 2011.08.21 vasárnap, 23:40:54 »

Nekem 6500nál még pörögne,de hát nem gyilkolom én aztat Cheesy A legjobb amikor 90nél vissza 3.ba és 120-130ig megy Cheesy
nemértem hogyan pörög az annyit azis ugyanaz a motr csak 1.6  Roll Eyes
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


gery1986
Vendég
« Új hozzászólás #31332 Dátum: 2011.08.22 hétfő, 15:26:40 »

Sziasztok Gery vagyok!!

Lenne egy kérésem tőletek.
Valaki nem tudná részemre közzé tenni a mondeoIII hibakódokat?
Futtattam a tesztet csak sajna nem tudom mit jelentenek a kiírások!!
Előre is köszönöm!!!
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #31333 Dátum: 2011.08.22 hétfő, 15:28:41 »

nemértem hogyan pörög az annyit azis ugyanaz a motr csak 1.6  Roll Eyes

Gyere és megmutatom Smiley A héten Pécsen vagyok,bár tanulok,szóval 31.-e után keress inkább Smiley
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #31334 Dátum: 2011.08.22 hétfő, 15:50:17 »

Sziasztok Gery vagyok!!

Lenne egy kérésem tőletek.
Valaki nem tudná részemre közzé tenni a mondeoIII hibakódokat?
Futtattam a tesztet csak sajna nem tudom mit jelentenek a kiírások!!
Előre is köszönöm!!!

ha a műszertesztre gondolsz, annak a leírása (a kiírások részleges magyarázatával) megtalálható a fórumon.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
KaoszNagymester
Vendég
« Új hozzászólás #31335 Dátum: 2011.08.22 hétfő, 16:53:45 »

Sziasztok!

Ma amikor jöttem haza, útközben kétszer leállt a Mondi. Menet közben, kb. 70-es sebességgel, mind a kétszer kanyarodás közben. Szólt a zene, csak arról vettem észre, hogy elment a szervó. Simán újraindítottam, és mintha semmi nem történt volna, ment is tovább. Semmi extra lámpa nem világított a műszerfalon.  Undecided

Mi lehet ez, volt már nektek ilyen?
Ja, üzemanyag már kevés van benne, de még a pirosba nem ér a mutató, még kb 100km-nyi gázolaj van benne.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #31336 Dátum: 2011.08.22 hétfő, 22:26:29 »

Sziasztok!

Ma amikor jöttem haza, útközben kétszer leállt a Mondi. Menet közben, kb. 70-es sebességgel, mind a kétszer kanyarodás közben. Szólt a zene, csak arról vettem észre, hogy elment a szervó. Simán újraindítottam, és mintha semmi nem történt volna, ment is tovább. Semmi extra lámpa nem világított a műszerfalon.  Undecided

Mi lehet ez, volt már nektek ilyen?
Ja, üzemanyag már kevés van benne, de még a pirosba nem ér a mutató, még kb 100km-nyi gázolaj van benne.
akár levegőt is szippanthatott a kanyarban a tankerból.tessék jól teletankerolni! vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
KaoszNagymester
Vendég
« Új hozzászólás #31337 Dátum: 2011.08.23 kedd, 11:21:51 »

akár levegőt is szippanthatott a kanyarban a tankerból.tessék jól teletankerolni! vigyor3

Valószínű ez volt a baj, reggel a Fordban nem találtak hibakódot. Remélem egy teletank megoldja a problémát.  Grin
Naplózva
Big_Qba
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 694


WWW E-mail
« Új hozzászólás #31338 Dátum: 2011.08.23 kedd, 11:54:50 »

ahoj!

Tegnap el kellett ugranom Berettyóújfalu mellé Budapestről. Mivel közel 600km volt aznapra és már elmúlt 15h., nem a spórolós 110-es tempóval mentem (+üa. is fizették). Odafele pályán óra szerinti 130-140 klímával, visszafelé 150-160 (gps szerint 152-3 felé nem mentem) már klíma nélkül. Ezen kívül még volt kb. 100km Debrecentől közúton. Fogyasztásnak én örülök, két fővel 6,46 lett, 110es tempónál klíma nélkül olyan 5-5,5 eszik. (alsó motorvédő burkolat beszerelése óta, kevesebbet eszik! Wink )

Amiért írok, ősszel észrevettem hogy a hűtővíz tartályamból fogy egy kicsit a víz, Vik ránézett, nem talált semmit. Aztán meg is szűnt a fogyás. Szintet folyamatosan nézem, amit észrevettem, hogy nagy tempónál egy kicsit fogy. Kb. 1 hónapja kellett egy kis adrenalinlöket, Lengyelben (óra szerinti) 190-200-as (kb. 15-20km) tempó után vettem észre egy kis fogyást, most meg a tegnapi "gyors" menet után (kb fél dl.) jött elő a jelenség. Mi lehet a probléma oka?  szomoru1
Naplózva

2003. 12. TDCi Ghia kombi 130Le
www.wysocki.hu
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #31339 Dátum: 2011.08.23 kedd, 15:33:44 »

ahoj!

Tegnap el kellett ugranom Berettyóújfalu mellé Budapestről. Mivel közel 600km volt aznapra és már elmúlt 15h., nem a spórolós 110-es tempóval mentem (+üa. is fizették). Odafele pályán óra szerinti 130-140 klímával, visszafelé 150-160 (gps szerint 152-3 felé nem mentem) már klíma nélkül. Ezen kívül még volt kb. 100km Debrecentől közúton. Fogyasztásnak én örülök, két fővel 6,46 lett, 110es tempónál klíma nélkül olyan 5-5,5 eszik. (alsó motorvédő burkolat beszerelése óta, kevesebbet eszik! Wink )

Amiért írok, ősszel észrevettem hogy a hűtővíz tartályamból fogy egy kicsit a víz, Vik ránézett, nem talált semmit. Aztán meg is szűnt a fogyás. Szintet folyamatosan nézem, amit észrevettem, hogy nagy tempónál egy kicsit fogy. Kb. 1 hónapja kellett egy kis adrenalinlöket, Lengyelben (óra szerinti) 190-200-as (kb. 15-20km) tempó után vettem észre egy kis fogyást, most meg a tegnapi "gyors" menet után (kb fél dl.) jött elő a jelenség. Mi lehet a probléma oka?  szomoru1
ha nem csöpög el akkor az hova tud folyni?  szomoru1 a másik meg hogy miért éppen nagy sebességnél?
csaknem megy a olajba bele  szomoru1
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #31340 Dátum: 2011.08.23 kedd, 15:46:13 »

ha nem csöpög el akkor az hova tud folyni?  szomoru1 a másik meg hogy miért éppen nagy sebességnél?
csaknem megy a olajba bele  szomoru1
Olajba biztosan nem megy bele azt Big_Qba vagy Vik rögtön észre venné.
Sztm valahol a nagyobb vízhőre apró porrózus lyukon avagy csatinál (kitágul) párologtat minimálisan a géped. Ugyanis nagy sebességnél főleg ilyen melegben nem 80 fok a víz csak a mutató van odaragasztva sajna gyárilag  szomoru1
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #31341 Dátum: 2011.08.23 kedd, 15:49:33 »

Olajba biztosan nem megy bele azt Big_Qba vagy Vik rögtön észre venné.
Sztm valahol a nagyobb vízhőre apró porrózus lyukon avagy csatinál (kitágul) párologtat minimálisan a géped. Ugyanis nagy sebességnél főleg ilyen melegben nem 80 fok a víz csak a mutató van odaragasztva sajna gyárilag  szomoru1
nem akartam itt vészmadárkodni, csak van egy haverom aki megvettem még anno a pd superbet, ami talán mindegy is! Nagy sebességnél neki is eltűnt a hűtővize  wow1 valahogy bele az olajba...kb. 30e km-es kocsi, hogy is mondják? hengerfejes lett?  szomoru1
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Big_Qba
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 694


WWW E-mail
« Új hozzászólás #31342 Dátum: 2011.08.23 kedd, 15:53:39 »

ha nem csöpög el akkor az hova tud folyni?  szomoru1 a másik meg hogy miért éppen nagy sebességnél?
csaknem megy a olajba bele  szomoru1
remélem nem :S azt észre lehet valahogy venni, mmint milyen jelei vannak? bár Vik azt mondta, h amíg ennyi fogy belőle, ne foglalkozzak vele + nem jellemző a mondeokra h hengerfejesek lesznek. 3 éve van nálam (55e km), hidegen sosem volt húzatva, régebben meg nem vettem észre a fogyást...

nem akartam itt vészmadárkodni, csak van egy haverom aki megvettem még anno a pd superbet, ami talán mindegy is! Nagy sebességnél neki is eltűnt a hűtővize  wow1 valahogy bele az olajba...kb. 30e km-es kocsi, hogy is mondják? hengerfejes lett?  szomoru1
igen ettől félek, mennyire fogyott el? Mert nekem most van minimumon a tartály, előtte meg 3mm-el feljebb volt a szint. 110-es nagymamatempónál miért nem fogy?
Naplózva

2003. 12. TDCi Ghia kombi 130Le
www.wysocki.hu
Big_Qba
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 694


WWW E-mail
« Új hozzászólás #31343 Dátum: 2011.08.23 kedd, 15:54:54 »

Olajba biztosan nem megy bele azt Big_Qba vagy Vik rögtön észre venné.
Sztm valahol a nagyobb vízhőre apró porrózus lyukon avagy csatinál (kitágul) párologtat minimálisan a géped. Ugyanis nagy sebességnél főleg ilyen melegben nem 80 fok a víz csak a mutató van odaragasztva sajna gyárilag  szomoru1

huhh, "remélem" így van  wave
Naplózva

2003. 12. TDCi Ghia kombi 130Le
www.wysocki.hu
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #31344 Dátum: 2011.08.23 kedd, 15:57:26 »

remélem nem :S azt észre lehet valahogy venni, mmint milyen jelei vannak? bár Vik azt mondta, h amíg ennyi fogy belőle, ne foglalkozzak vele + nem jellemző a mondeokra h hengerfejesek lesznek. 3 éve van nálam (55e km), hidegen sosem volt húzatva, régebben meg nem vettem észre a fogyást...
igen ettől félek, mennyire fogyott el? Mert nekem most van minimumon a tartály, előtte meg 3mm-el feljebb volt a szint. 110-es nagymamatempónál miért nem fogy?
fogyogatott neki is szépen lassan, aztán egyre csűnyább lett a színe a kiegyenlítő tartályban és onnan már tudni lehetett hogy gáz van  szomoru1
De ez nálad is látszana, ha nem szép piros lenne a hűtővíz hanem ilyen retkes  Roll Eyes

Biztos valami olyasmi van amit Trexc mondott!!! van valahol egykis tömítetlenség, de én nem pofázok többet mert nem értek hozzá  wave
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #31345 Dátum: 2011.08.23 kedd, 16:03:15 »

de én nem pofázok többet mert nem értek hozzá  wave
Én sem értek hozzá csak ötletelés  wave
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Big_Qba
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 694


WWW E-mail
« Új hozzászólás #31346 Dátum: 2011.08.23 kedd, 16:06:28 »

Én sem értek hozzá csak ötletelés  wave
pedig már kezdtem megnyugodni   vigyor3
Naplózva

2003. 12. TDCi Ghia kombi 130Le
www.wysocki.hu
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #31347 Dátum: 2011.08.23 kedd, 16:08:02 »

pedig már kezdtem megnyugodni   vigyor3
Ha Vik azt mondja, hogy ne foglalkozz vele, akkor sztm megnyugodhatsz  eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #31348 Dátum: 2011.08.23 kedd, 17:39:47 »

Hello!

Nem sokára le szeretném cserélni a szervó olaját. Gondoltam, hogy előtte teszek bele átmosni valami másik olajat. Van ötletetek, hogy mit lehetne beletenni átmosás céljára? A gyári ford szervó olajból nem szívesen tennék bele kétszer, mivel elég húzós ára van.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #31349 Dátum: 2011.08.23 kedd, 18:21:45 »

Hello!

Nem sokára le szeretném cserélni a szervó olaját. Gondoltam, hogy előtte teszek bele átmosni valami másik olajat. Van ötletetek, hogy mit lehetne beletenni átmosás céljára? A gyári ford szervó olajból nem szívesen tennék bele kétszer, mivel elég húzós ára van.
azzal ami belevaló!

Amúgy szerintem sima hidraulika olaj is jó az átöblítéshez....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 620 621 622 623 624 625 626 [627] 628 629 630 631 632 633 634 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.16 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.