Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.29 szerda, 10:39:31 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 657 658 659 660 661 662 663 [664] 665 666 667 668 669 670 671 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 20059982 alkalommal)
0 Felhasználó és 18 vendég van a témában
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #33150 Dátum: 2011.11.19 szombat, 21:25:47 »

Autónavigátoron is van egy Nika nick nevű csávó. Nem te vagy az?

De bizony...De miért kell rajtam tartani a szemed? Cheesy
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #33151 Dátum: 2011.11.19 szombat, 21:27:24 »

Sajna itt nagyobb gond lesz. De-t megemeltem az elejét és megforgattam a kormányt (még nem indítottam el a gépet) - semmi akadás, semmi hang, minden rendbe. Beindítottam a motort és egyből előjött az akadás a középállásból a bal irányba fordításra. Mindig ugyanott. Napközben, mikor átmelegedett a motortér, elmúlt. Este mikorra megint kihűlt előjött.

Ma futottam egy ~ 240 km-es karikát, és egy hidegállapotból történő 1-2 percig tartó enyhe akadáson kívűl minden tökéletesen működött . Az új téli gumikkal is meg leszek elégedve, az enyhe búgás, mintha csillapodna (vagy már meg is szoktam  nyes) de sokkal komfortosabb, rugalmasabb a futás. Örömteli vezetés volt ez a mai  smile
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #33152 Dátum: 2011.11.19 szombat, 21:28:01 »

De bizony...De miért kell rajtam tartani a szemed? Cheesy
http://mondeo.hu/index.php?topic=4.msg604504#msg604504

innentől kezd el olvasni eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #33153 Dátum: 2011.11.19 szombat, 21:32:40 »


De vazze,én ott azt írtam,hogy 4 generáció van...Cheesy
Idézem:
Nika írta: múlt héten:
Szerintem is 4 generáció van. Ezt a csíklámpásat MKI-nek hívták. A kicsit gömböjűbb,nagyobb lámpájút MKII-nek,amit 2000ig gyártottak. 2001-ben jött az MK3 amiből volt 2 facelift,egy talán 2003ban,a másik meg 2005 vége körül. A most futó szériát MK4nek nevezik Smiley

Az utánam következő írta ezt:
Opelfan írta: múlt héten

Jó oké, nem veszünk össze ezen. Smiley Tudom, hogy MKII-nek nevezik a ráncfelvarrottat, de gondolom ez egy gyári kód. Egyébként a karosszéria elemeken kívül motorválaszték, futómű azonos, illetve váltottak motort, azt hiszem, modernebb lett az 1.6 meg az 1.8, a V6 maradt ugyanaz. Ennyi erővel azon is vitatkozhatunk, hogy Omega B és Omega C két különböző autó-e. Smiley Ha a google-be beírja, hogy Mondeo II egy rakat képet ad ki a 2001-es generációról is az I-es mellett, emellett a Használtautókatalógusban is mint szakirodalomban Mondeo I típustörténeténél le van írva hogy az autó külsejét átszabták, a másik oldalon pedig Mondeo II néven található a 2001-től gyártott változat. Ezt elolvasva tekintettem második generációnak a 2001-eset, előtte én is 3-asnak gondoltam.

Egyébként amit nem tudok, lehet le van írva valahová, de nem kerestem... E Kadett után jött az F Astra utána a G Astra a H Astra és a J Astra. De miért J az uccsó? Miért nem I? A német ABC-ben is HIJK betűk jönnek egymás után... Ezt valaki tudja?
Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #33154 Dátum: 2011.11.19 szombat, 21:33:20 »

De bizony...De miért kell rajtam tartani a szemed? Cheesy
Hosszú. Nincs is jelentősége, csak viccezek. (Ott volt a  végén a Wink smile. )
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #33155 Dátum: 2011.11.19 szombat, 21:34:28 »

Hosszú. Nincs is jelentősége, csak viccezek. (Ott volt a  végén a Wink smile. )

Na amit Zsolti belinkelt,az is vicces  falbav eplus2 Azért,mert most már Leonnal járok,miért kell piszkálni? Cheesy Cheesy
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #33156 Dátum: 2011.11.19 szombat, 22:23:29 »

Na amit Zsolti belinkelt,az is vicces  falbav eplus2 Azért,mert most már Leonnal járok,miért kell piszkálni? Cheesy Cheesy
Az álarc mögött van a régi lényeged!!!!Én elhiszem neked.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #33157 Dátum: 2011.11.19 szombat, 22:40:31 »

Az álarc mögött van a régi lényeged!!!!Én elhiszem neked.

 eljen eljen worship
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #33158 Dátum: 2011.11.20 vasárnap, 11:47:39 »

De vazze,én ott azt írtam,hogy 4 generáció van...Cheesy
Idézem:
Nika írta: múlt héten:
Szerintem is 4 generáció van. Ezt a csíklámpásat MKI-nek hívták. A kicsit gömböjűbb,nagyobb lámpájút MKII-nek,amit 2000ig gyártottak. 2001-ben jött az MK3 amiből volt 2 facelift,egy talán 2003ban,a másik meg 2005 vége körül. A most futó szériát MK4nek nevezik Smiley

Az utánam következő írta ezt:
Opelfan írta: múlt héten

Jó oké, nem veszünk össze ezen. Smiley Tudom, hogy MKII-nek nevezik a ráncfelvarrottat, de gondolom ez egy gyári kód. Egyébként a karosszéria elemeken kívül motorválaszték, futómű azonos, illetve váltottak motort, azt hiszem, modernebb lett az 1.6 meg az 1.8, a V6 maradt ugyanaz. Ennyi erővel azon is vitatkozhatunk, hogy Omega B és Omega C két különböző autó-e. Smiley Ha a google-be beírja, hogy Mondeo II egy rakat képet ad ki a 2001-es generációról is az I-es mellett, emellett a Használtautókatalógusban is mint szakirodalomban Mondeo I típustörténeténél le van írva hogy az autó külsejét átszabták, a másik oldalon pedig Mondeo II néven található a 2001-től gyártott változat. Ezt elolvasva tekintettem második generációnak a 2001-eset, előtte én is 3-asnak gondoltam.

Egyébként amit nem tudok, lehet le van írva valahová, de nem kerestem... E Kadett után jött az F Astra utána a G Astra a H Astra és a J Astra. De miért J az uccsó? Miért nem I? A német ABC-ben is HIJK betűk jönnek egymás után... Ezt valaki tudja?

Az MKII-est csak mi hívjuk MKII-nek, valójában a „hivatalos” változat szerint az is MKI, de facelift. A padlólemez ugyanaz, és az alkatrészek jó része stimmel.
Pl a kombi hátső lámpák úgymond ugyanazok. De a motorválaszték is nagyjából ugyanaz, nincs akkora váltás, mint az MK3 és MK4-nél.
Az elmélettel bajba is jutok, mert pl a fiesta majd 20 évig ugyanazzal a kasztnival, padlólemezzel készült, és ennek ellenére mindig ugrott egyet az MK szám. Hát... így kerek a világ.
Miért használtam idézőjelet? Mert valójában a gyár más jelölési rendszert használ. A váltások nem éles vonalúak, vagyis a 3-asban eleinte még 2-esből származó alkatrészeket használnak, sőt, a 3 facelift előtt is elkezdtek használni faceliftes alkatrészeket, de a facelift után is pár hónapig szereltek nem faceliftes dolgokat. Szóval inkább az alvázszám, az a biztos.
(A kadett dolog: angliában már az e kadett e astra volt, ahogy a skorpió meg eleinte granada)
Szóval, a hivatalos szerint a kb 2001-ben induló mondeo valójában az mk2, a mostani meg az mk3.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
gyu1978
Vendég
« Új hozzászólás #33159 Dátum: 2011.11.20 vasárnap, 14:26:24 »

Sziasztok!

Nem tudja valaki véletlenül hogy mennyinek kell lennie a normál kompressziónak hengerenként dízel 2.0 Mondeonál?  help
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48458



« Új hozzászólás #33160 Dátum: 2011.11.20 vasárnap, 14:30:51 »

Sziasztok!

Nem tudja valaki véletlenül hogy mennyinek kell lennie a normál kompressziónak hengerenként dízel 2.0 Mondeonál?  help
32-35bar azt hiszem.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #33161 Dátum: 2011.11.20 vasárnap, 20:53:33 »

32-35bar azt hiszem.....

35-36, 32 már bontáshatár.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #33162 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 09:58:24 »

Őket ismeri valaki?
http://www.kormanymu.hu/

Sziasztok!

Tudtok róluk mondani valamit, ismeritek esetleg őket?
Ma beszéltem velük, elmondtam mit tapasztalok a kormányomon hideg állapotban.
Azt a választ kaptam, hogy a jelenség ismert, a hidraulikus résznél megkopott a kormányközép és a ház kopik meg, ezért nem is lehet felújjítani. Van polcon felújított mondeó kormánymű 2 év garival és, ha viszem az autót be is rakják, 1 napon belüli munka. A komplett szolgálttás ára viszont túl van a 100 ezren  falbav rinya
Naplózva
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1434



« Új hozzászólás #33163 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 10:15:55 »

Sziasztok!

Tudtok róluk mondani valamit, ismeritek esetleg őket?
Ma beszéltem velük, elmondtam mit tapasztalok a kormányomon hideg állapotban.
Azt a választ kaptam, hogy a jelenség ismert, a hidraulikus résznél megkopott a kormányközép és a ház kopik meg, ezért nem is lehet felújjítani. Van polcon felújított mondeó kormánymű 2 év garival és, ha viszem az autót be is rakják, 1 napon belüli munka. A komplett szolgálttás ára viszont túl van a 100 ezren  falbav rinya
Hali
dolgoztam kormánymű gyártásban pár évig.
Nem értek valamit, mi az, hogy a ház kopott meg?
Az meg hogyan is tud? Mit is mondtak?
"Egy napon belüli munka" (még szép) ....hm..... a "jelenség ismert" (mert szakértőnek kell látszani) ...hm.....
Valójában lehet talán egy O-ring cseréje, vagy az állítócsavar, ha már kormányközépről beszélnek. A többi eleme is elég olcsó. A fogasléc meg a bele kerülő olaj kerül a legtöbb pénzbe.
Amúgy olcsó alkatrészek, és max. 20 perces munka a csere. A BMW, a Jaguar, az Aston Martin és a Bentley kormányműveit szereltem. A BMW áll legközelebb a Mondihoz, nem a Jaguaré.
Szóval....nehogy lehúzzanak, Tamás!
« Utoljára szerkesztve: 2011.11.21 hétfő, 10:22:08 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #33164 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 10:20:18 »

Hali
dolgoztam kormánymű gyártásban pár évig.
Nem értek valamit, mi az, hogy a ház kopott meg?
Az meg hogyan is tud?
Egy napon belüli munka....hm..... lehet talán egy O-ring cseréje, vagy az állítócsavar, ha már kormányközépről beszélnek. Ezek filléres alkatrészek, és max. 20 perces munka a csere.
Nehogy lehúzzanak!

Szia!
Meglett az ülésleengedés trükkje?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1434



« Új hozzászólás #33165 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 10:24:35 »

Szia!
Meglett az ülésleengedés trükkje?
Az nem. Úgy tűnik, teljesen le van engedve az ülés. Szomorúan konstatáltam, hogy csak két magyarázat lehet.
1 meghülyültem, nem tudok már viszonyítani
2 nőttem egy hónap alatt 20 centit, és senki se vette észre, még én sem. A ruháim is nőttek, az ajtófélfa is, minden, hogy engem megtévesszen. Csak az autó árulta el az igazat Angry Hiába, hű ez a mondi hehe
« Utoljára szerkesztve: 2011.11.21 hétfő, 10:26:31 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #33166 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 10:33:21 »

Az nem. Úgy tűnik, teljesen le van engedve az ülés. Szomorúan konstatáltam, hogy csak két magyarázat lehet.
1 meghülyültem, nem tudok már viszonyítani
2 nőttem egy hónap alatt 20 centit, és senki se vette észre, még én sem. A ruháim is nőttek, az ajtófélfa is, minden, hogy engem megtévesszen. Csak az autó árulta el az igazat Angry Hiába, hű ez a mondi hehe
kormányt nem húztad kintebb? ha azon változtatsz, egyből máshogy kell az ülést állítani, minden változik, mert szétesik a.. mi is a szinkron Smiley
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #33167 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 10:36:51 »

Hali
dolgoztam kormánymű gyártásban pár évig.
Nem értek valamit, mi az, hogy a ház kopott meg?
Az meg hogyan is tud? Mit is mondtak?
"Egy napon belüli munka" (még szép) ....hm..... a "jelenség ismert" (mert szakértőnek kell látszani) ...hm.....
Valójában lehet talán egy O-ring cseréje, vagy az állítócsavar, ha már kormányközépről beszélnek. A többi eleme is elég olcsó. A fogasléc meg a bele kerülő olaj kerül a legtöbb pénzbe.
Amúgy olcsó alkatrészek, és max. 20 perces munka a csere. A BMW, a Jaguar, az Aston Martin és a Bentley kormányműveit szereltem. A BMW áll legközelebb a Mondihoz, nem a Jaguaré.
Szóval....nehogy lehúzzanak, Tamás!


Kösz az infót.  worship  worship  worship
Egyébbként akikkel ma eddig beszéltem, a kézben bevitt kormánymű felújításra mind 42 ezer + ÁFA ajánlatot tettek. És itt nincs benne a ki-be szerelés + futómű állítás (nekem meg még egy Bp-i út is oda-vissza)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #33168 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 11:42:25 »

Amúgy olcsó alkatrészek, és max. 20 perces munka a csere. A BMW, a Jaguar, az Aston Martin és a Bentley kormányműveit szereltem. A BMW áll legközelebb a Mondihoz, nem a Jaguaré.
Szóval....nehogy lehúzzanak, Tamás!

A jagura x-type kis kivétellel 1 az 1-ben a 3-as mondeo. Ugyanaz a padlólemez, váltó, motor, futómű, elektronika (ezért van magyar térkép a 3-as mondihoz), de a kapcsolók és sok minden más is innen érkezik.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #33169 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 14:55:03 »

A jagura x-type kis kivétellel 1 az 1-ben a 3-as mondeo. Ugyanaz a padlólemez, váltó, motor, futómű, elektronika (ezért van magyar térkép a 3-as mondihoz), de a kapcsolók és sok minden más is innen érkezik.
x-type kombiból volt 4x4-es?? vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #33170 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 14:57:33 »

x-type kombiból volt 4x4-es?? vigyor3

Jó kérdés... gugli. Szerinte igen. Viszont:  wow1 wow1 wow1 mondeo 3-ból igen  wow1 wow1 wow1
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #33171 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 15:00:06 »

Jó kérdés... gugli. Szerinte igen. Viszont:  wow1 wow1 wow1 mondeo 3-ból igen  wow1 wow1 wow1
jah, csak ritkább.... eladót még nem láttam belőle...

az meg csak jó lenne, ha valahogy össze-vissza vagy csak hátul hajtanának a kerekek eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1434



« Új hozzászólás #33172 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 19:49:44 »

Kösz az infót.  worship  worship  worship
Egyébbként akikkel ma eddig beszéltem, a kézben bevitt kormánymű felújításra mind 42 ezer + ÁFA ajánlatot tettek. És itt nincs benne a ki-be szerelés + futómű állítás (nekem meg még egy Bp-i út is oda-vissza)

A javításhoz nem értek, én csak összeszereltem, kb. 110-112 másodperc alatt van kész egy db, amikor végül lejön a sorról. A belekerülő alkatrészek miatt nem kerülne sokba. Valószínűleg egyik alkatrész hibája okozza a fő bajt, azt meg ki fogják belőle dobni, és újat raknak be. Könnyű szétszedni, leszedik a gumiharangokat (20 mp), letekerik a nyomtávrudakat, kiveszik a gyűrűket, állítócsavar kiteker, nyomódarab kiüt, fogasléc kikap, 1 perc alatt teljesen szét lehet szedni. az olajcsöveket direkt kihagytam...
Ezt nevezik ők majd "javításnak".

Nem hiszek a kormánymű utólagos javításban, elmondom miért Speciális gépsoron készül, ahol előbb levegős nyomáspróbát tartanak. Ha azon átmegy, akkor az ún. "járatóban" forró olajjal emelt nyomás mellett tekerik át a végállások között, lassan és gyorsan oda-vissza többször, számítógép vezérelte robottal. Olyan nyomás alatt tesztelik, ami duplája annak, amit kaphat ebben az életben.
Nem hiszem, hogy ezt egy szerelőműhelyben tudják szimulálni, amikor javítanak!

Ott csak alkatrészt fognak cserélni, ami nekik olcsó és egyszerű mulatság...
« Utoljára szerkesztve: 2011.11.21 hétfő, 20:02:14 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Csalinger
Vendég
« Új hozzászólás #33173 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 20:37:10 »

Sziasztok!
olyan gondom van hogy a hétvégén majdnem elvették a forgalmimat   falbav igaz eljátszottam a hattyúk halálát   :rinya:és igy meg menekültem , az ok amiért elakarták venni  az a led sor az alsó hűtőrácsban , de  öröm az üröm be azt mondta a biztosúrbácsi állítólag belehet jegyeztetni  a led csíkot a forgalmiba persze némi papírdarab segítségével.  arra lennék kíváncsi hogy  hol lehet ezt bejegyeztetni Wink .
a válaszokat előre is köszönöm   worship
« Utoljára szerkesztve: 2011.11.21 hétfő, 20:40:36 írta Csalinger » Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #33174 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 20:50:52 »

A javításhoz nem értek, én csak összeszereltem, kb. 110-112 másodperc alatt van kész egy db, amikor végül lejön a sorról. A belekerülő alkatrészek miatt nem kerülne sokba. Valószínűleg egyik alkatrész hibája okozza a fő bajt, azt meg ki fogják belőle dobni, és újat raknak be. Könnyű szétszedni, leszedik a gumiharangokat (20 mp), letekerik a nyomtávrudakat, kiveszik a gyűrűket, állítócsavar kiteker, nyomódarab kiüt, fogasléc kikap, 1 perc alatt teljesen szét lehet szedni. az olajcsöveket direkt kihagytam...
Ezt nevezik ők majd "javításnak".

Nem hiszek a kormánymű utólagos javításban, elmondom miért Speciális gépsoron készül, ahol előbb levegős nyomáspróbát tartanak. Ha azon átmegy, akkor az ún. "járatóban" forró olajjal emelt nyomás mellett tekerik át a végállások között, lassan és gyorsan oda-vissza többször, számítógép vezérelte robottal. Olyan nyomás alatt tesztelik, ami duplája annak, amit kaphat ebben az életben.
Nem hiszem, hogy ezt egy szerelőműhelyben tudják szimulálni, amikor javítanak!

Ott csak alkatrészt fognak cserélni, ami nekik olcsó és egyszerű mulatság...
De hát ennyi erővel az EGR szelepet is halálra tesztelhették, mire minden paramétere jó lett, mi meg fogjuk aztán kuka...ezzel csak azt akarom mondani, hogy ha nem szuper robot próbálja le, attól még ha olyan valaki csinálja aki ért is hozzá, az lehet ugyanolyan jó.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #33175 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 22:04:52 »

A javításhoz nem értek, én csak összeszereltem, kb. 110-112 másodperc alatt van kész egy db, amikor végül lejön a sorról. A belekerülő alkatrészek miatt nem kerülne sokba. Valószínűleg egyik alkatrész hibája okozza a fő bajt, azt meg ki fogják belőle dobni, és újat raknak be. Könnyű szétszedni, leszedik a gumiharangokat (20 mp), letekerik a nyomtávrudakat, kiveszik a gyűrűket, állítócsavar kiteker, nyomódarab kiüt, fogasléc kikap, 1 perc alatt teljesen szét lehet szedni. az olajcsöveket direkt kihagytam...
Ezt nevezik ők majd "javításnak".

Nem hiszek a kormánymű utólagos javításban, elmondom miért Speciális gépsoron készül, ahol előbb levegős nyomáspróbát tartanak. Ha azon átmegy, akkor az ún. "járatóban" forró olajjal emelt nyomás mellett tekerik át a végállások között, lassan és gyorsan oda-vissza többször, számítógép vezérelte robottal. Olyan nyomás alatt tesztelik, ami duplája annak, amit kaphat ebben az életben.
Nem hiszem, hogy ezt egy szerelőműhelyben tudják szimulálni, amikor javítanak!

Ott csak alkatrészt fognak cserélni, ami nekik olcsó és egyszerű mulatság...

Egy ilyen próbapad, mit ellenőriz?
http://www.ujvonalbt.hu/
Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #33176 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 22:07:12 »

Egy ilyen próbapad, mit ellenőriz?
http://www.ujvonalbt.hu/
Mondjuk a ház és  a tengely illesztési hézagját.
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #33177 Dátum: 2011.11.22 kedd, 08:28:13 »

ez mi ez? Huh?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26985


E-mail
« Új hozzászólás #33178 Dátum: 2011.11.22 kedd, 08:35:33 »

ez mi ez? Huh?


Ha a gumibakra gondolsz a rugoban, az arra szolgal, hogy nagyobb terheles mellett egy katyuba esve ne csukd ossze teljesen a rugot, ne uljon le egeszen az auto hatulja.

Ha meg arra, hogy mi ragta szejjel a veget rongyosra, azt nem tudom.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #33179 Dátum: 2011.11.22 kedd, 08:44:47 »

Ha a gumibakra gondolsz a rugoban, az arra szolgal, hogy nagyobb terheles mellett egy katyuba esve ne csukd ossze teljesen a rugot, ne uljon le egeszen az auto hatulja.

Ha meg arra, hogy mi ragta szejjel a veget rongyosra, azt nem tudom.

AndyA
mindkét oldalt így fityeg. arra gondoltam, hogy eleve megvannak gyengülve a rugóim és gyakran odaérhet koppanásig. jó ez a teória?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1434



« Új hozzászólás #33180 Dátum: 2011.11.22 kedd, 08:50:30 »

Asszem ez a bump-rubber. Magyarul rugóhatár-ütközéscsillapító. Utoljára akkor olvastam róla bővebben, amikor a néhai Ferraris Gerhard Bergert interjúvolta az Autó Magazin, 1988-ban.  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2011.11.22 kedd, 08:53:18 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26985


E-mail
« Új hozzászólás #33181 Dátum: 2011.11.22 kedd, 09:21:12 »

mindkét oldalt így fityeg. arra gondoltam, hogy eleve megvannak gyengülve a rugóim és gyakran odaérhet koppanásig. jó ez a teória?

Azt neked kell tudni, azert az erzik, amikor odautod valami huppanon. Meg kell hozza egy jo adag rakomany is a csomiban, teljes legenyseg a fedelzeten stb.

Ki lehet belole dobni, es helyette egy ilyet berakni: http://www.airspring.hu Van forumtars, akinek van, es elismeroen nyilatkozott rola.

18 ezer penz, Ujpesten vannak.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mjoey
Vendég
« Új hozzászólás #33182 Dátum: 2011.11.22 kedd, 11:29:54 »

No tegnap kikaptam az ülést, meg a törött fogaskerekű motort is alóla, tényleg nem volt bonyolult dolog, bár érdekes volt az autót ülés nélkül látni! Smiley

A műanyag fogaskeréken 4-5 fog darálódott le szépen. Felhívtam a műszerész szakit akit ajánlottatok, és mondta, hogy van neki legyártva rézből, úgyhogy még tegnap este elmentem hozzá és ő szépen rá is forrasztotta ezüsttel a dolgot. Azért vicces volt azt hallani, hogy kb hetente megy hozzá egy mondeos!

Kipucoltam otthon a motort, hogy a zsírba ágyazódott fogtörmelékek eltűnjenek, és ma vagy holnap visszateszem az ülésbe. Ha valaki csinálta már ezt, akkor a motort tartó stiftet mennyire nehéz visszatenni, mert ki csak ékkel és kalapáccsal jött, de gondolom valahogy ugyanúgy vissza?!

Üdv
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #33183 Dátum: 2011.11.22 kedd, 11:39:42 »

Kalapáccsal gyerekjáték.

No tegnap kikaptam az ülést, meg a törött fogaskerekű motort is alóla, tényleg nem volt bonyolult dolog, bár érdekes volt az autót ülés nélkül látni! Smiley

A műanyag fogaskeréken 4-5 fog darálódott le szépen. Felhívtam a műszerész szakit akit ajánlottatok, és mondta, hogy van neki legyártva rézből, úgyhogy még tegnap este elmentem hozzá és ő szépen rá is forrasztotta ezüsttel a dolgot. Azért vicces volt azt hallani, hogy kb hetente megy hozzá egy mondeos!

Kipucoltam otthon a motort, hogy a zsírba ágyazódott fogtörmelékek eltűnjenek, és ma vagy holnap visszateszem az ülésbe. Ha valaki csinálta már ezt, akkor a motort tartó stiftet mennyire nehéz visszatenni, mert ki csak ékkel és kalapáccsal jött, de gondolom valahogy ugyanúgy vissza?!

Üdv
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Mjoey
Vendég
« Új hozzászólás #33184 Dátum: 2011.11.22 kedd, 13:09:18 »

Kalapáccsal gyerekjáték.


 integet2
Naplózva
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #33185 Dátum: 2011.11.22 kedd, 13:25:13 »

Kalapáccsal gyerekjáték.


Ráadásul nem is nehéz  nyes
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #33186 Dátum: 2011.11.22 kedd, 13:32:31 »

Ráadásul nem is nehéz  nyes
egy ilyennel Grin
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #33187 Dátum: 2011.11.22 kedd, 16:29:57 »

Hali!

Debrecenben vagy Nyíregyen tud valaki olyan Fordos szakit akire rámerné bízni az autóban a porlasztók kicserélését?
Szalonszervízbe nem szívesen vinném.
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1611



« Új hozzászólás #33188 Dátum: 2011.11.23 szerda, 13:23:22 »

Hali!

Debrecenben vagy Nyíregyen tud valaki olyan Fordos szakit akire rámerné bízni az autóban a porlasztók kicserélését?
Szalonszervízbe nem szívesen vinném.
Debrecen-Józsa. Nagy Pisti harminc/2407760.
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1434



« Új hozzászólás #33189 Dátum: 2011.11.23 szerda, 15:06:32 »

Debrecen-Józsa. Nagy Pisti harminc/2407760.
Na, francoe megmondta neked a frankót vigyor3
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
cibere11
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36


E-mail
« Új hozzászólás #33190 Dátum: 2011.11.23 szerda, 15:18:00 »

Üdv! Azt szeretném megkérdezni, hogy az infó menübe belépve / A NULLÁZÓ GOMBBAL/ milyen információkhoz tudok hozzájutni. Végig nyomkodtam, de nem sikerült minden kódra - kiírásra rájönnöm. Honnan tudnék részletes magyarázatot hozzá szerezni? A test során kigyulladt az ESP piktogramja is. Lehet hogy van ESP-m. Köszönöm a segítséget.
Naplózva

2003/05 2.0 TDCI 130 Le Ghia Limusin M6 160.000 km
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26985


E-mail
« Új hozzászólás #33191 Dátum: 2011.11.23 szerda, 15:19:47 »

Üdv! Azt szeretném megkérdezni, hogy az infó menübe belépve / A NULLÁZÓ GOMBBAL/ milyen információkhoz tudok hozzájutni. Végig nyomkodtam, de nem sikerült minden kódra - kiírásra rájönnöm. Honnan tudnék részletes magyarázatot hozzá szerezni? A test során kigyulladt az ESP piktogramja is. Lehet hogy van ESP-m. Köszönöm a segítséget.

Nezd meg a fooldalon a "Programozasok" cimszo alatt. Vagy legalabbis valahol arra.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #33192 Dátum: 2011.11.23 szerda, 16:15:00 »

Üdv! Azt szeretném megkérdezni, hogy az infó menübe belépve / A NULLÁZÓ GOMBBAL/ milyen információkhoz tudok hozzájutni. Végig nyomkodtam, de nem sikerült minden kódra - kiírásra rájönnöm. Honnan tudnék részletes magyarázatot hozzá szerezni? A test során kigyulladt az ESP piktogramja is. Lehet hogy van ESP-m. Köszönöm a segítséget.
Ha a középkonzolon van alúl ESP kapcsoló amin egy kocsi ferde keréknyommal van jelölve akkor van,ha az nincs nincs benne.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
cibere11
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36


E-mail
« Új hozzászólás #33193 Dátum: 2011.11.23 szerda, 16:47:19 »

Ha a középkonzolon van alúl ESP kapcsoló amin egy kocsi ferde keréknyommal van jelölve akkor van,ha az nincs nincs benne.
Nincs ilyen kapcsolóm, sajnos.
Naplózva

2003/05 2.0 TDCI 130 Le Ghia Limusin M6 160.000 km
cibere11
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36


E-mail
« Új hozzászólás #33194 Dátum: 2011.11.23 szerda, 16:53:08 »

Nezd meg a fooldalon a "Programozasok" cimszo alatt. Vagy legalabbis valahol arra.

AndyA
Köszi! szerviz - müszertesztek megtaláltam, igaz nem teljes körű szerintem , mert még több mindent is kiir, csak nem tudom miket
Naplózva

2003/05 2.0 TDCI 130 Le Ghia Limusin M6 160.000 km
Gregó
Vendég
« Új hozzászólás #33195 Dátum: 2011.11.23 szerda, 17:14:02 »

Sziasztok!

Találkoztatok, olyan jelenséggel, hogy hideg indításnál a fordulatszámmérő és a sebességmérő is ütközésig kilendül  2x-3x, valamint ha olyanja van, lenullázza a napi kilométer számlálót?
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #33196 Dátum: 2011.11.23 szerda, 17:19:47 »

Sziasztok!

Találkoztatok, olyan jelenséggel, hogy hideg indításnál a fordulatszámmérő és a sebességmérő is ütközésig kilendül  2x-3x, valamint ha olyanja van, lenullázza a napi kilométer számlálót?

Talán gyengélkedik az aksi!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #33197 Dátum: 2011.11.23 szerda, 17:32:48 »

Sziasztok!

Találkoztatok, olyan jelenséggel, hogy hideg indításnál a fordulatszámmérő és a sebességmérő is ütközésig kilendül  2x-3x, valamint ha olyanja van, lenullázza a napi kilométer számlálót?

Tisztelt Fórumtárs!
 Két dologra tippelek.
Első: haldoklik az akksid, az akku feszültséged valószinüen lecsökken 10.6 V alá, inditáskor. Ezt nagyon nem szereti a vezérlő modul.
A másik, hogy valami problémája lehet a generátorodnak .Pl szénkefe túl kopott és rossz az érintkezés a szénkefe és a áram vezető gyürük között.
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #33198 Dátum: 2011.11.23 szerda, 18:26:21 »

Sziasztok!

Találkoztatok, olyan jelenséggel, hogy hideg indításnál a fordulatszámmérő és a sebességmérő is ütközésig kilendül  2x-3x, valamint ha olyanja van, lenullázza a napi kilométer számlálót?

Nézesd meg minnél előbb mert ha ez menetközben is előfog fordulin lehet,hogy le is áll és sehova csak tréler vagy viszed az új akksit.Ahogy László is mondta méress töltést alapban és terhelve.Majd megmutatja mi a rossz.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Laccus.27
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 155



E-mail
« Új hozzászólás #33199 Dátum: 2011.11.23 szerda, 19:29:52 »

Sziasztok!
Idegesítő dolog kezdett el jelentkezni a vasban :-(. A belső tükröm bizonyos motor fordulatnál (gyorsításkor) idióta rezgő hangot ad, ezzel azt az élményt nyújtva, mintha egy lepukkant Suziban ülnék gun A hideg beállta előtt ezt nem produkálta. Nem találtam rajta meghúzási lehetőséget, talán nincs is? Előre-hátra feszes minden ok, oldalirányban kotyog 2mm-et. Fényre sötétedő, elektromos csatival a hátán és két gombbal az elején.
Mit tudok vele kezdeni? Előre is köszi: Laci
Naplózva

MKIII 2.0/130LE TDCi Ghia-X Full Aut. (2004/11.) fűthető+hűthető beige bőr (FMBA)
Oldalak: 1 ... 657 658 659 660 661 662 663 [664] 665 666 667 668 669 670 671 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.129 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.