Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 21:48:40 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 71 72 73 74 75 76 77 [78] 79 80 81 82 83 84 85 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21909176 alkalommal)
0 Felhasználó és 178 vendég van a témában
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3850 Dátum: 2005.12.01 csütörtök, 00:11:00 »

Petya,
 
képzeld, megjavult a fényszóró magasságállító motorom!
Mikor tettem be a távolságiba az új izzókat, kicsit megb*zeráltam, és működik. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3851 Dátum: 2005.12.01 csütörtök, 08:49:00 »

tomi3118,
 
jaja, jol beszelsz Cool Mikor noveremek meglatogatnak, mindig szova teszik, hogy milyen szep a mondi, pedig mar nem 1x lattak Cool
Ez azert jelent valamit, vagy megsem ?
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #3852 Dátum: 2005.12.01 csütörtök, 10:45:00 »

Az egy hülye, aki írta. Mi az, hogy nem ébreszt érzelmeket? Melyikünket nem fog el a gyengeség, amikor meglátja reggel az auóját a ház előtt, és látja, milyen szép!
 Itt mindeki imádja a gépét. Egy Mondeot nem lehet érzelmek (csodálat) nélkül nézni!
Szia!
Igazad van...Bár én magának a Facelift2 cikknek örültem, mert már rég keresgetek ilyet.
Egy MONDEO mindig gyönyörű!
Üdv.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3853 Dátum: 2005.12.01 csütörtök, 21:41:00 »

Szia!
Igazad van...Bár én magának a Facelift2 cikknek örültem, mert már rég keresgetek ilyet.
Egy MONDEO mindig gyönyörű!
Üdv.
Tudjátok, a sógórom nyár elején vett Németországban egy 525-ös 2.5-ös automata BMW-t a mobile.de-n kersztül. Álom szép. Egy hét utám beszéltem vele, azt mondta, hogy már érti, mikor a filmekben az emberek beleszerelmesednek az autójukba.!
Na, én augusztusban megvettem az én Mondimat.
ÉS MÁR ÉN IS ÉRTEM!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3854 Dátum: 2005.12.01 csütörtök, 22:49:00 »

Hát igen,igen, de ha van, az pontosan hol lehet?
A kp. zárral semmi gondom nincsen belülröl is mükszik rendesen csak a csomagtér ajtóval  van gond.De ha távirányítóval megy akkor hogy lehet rossz a motor?Egy kicsit nehéz elhinni hogy  4 évesen ilyen gondjai lehetnek ugy látszik elektromos dolgot mégis csak a japánok tudnak csinálni a német precizitás meg egy nagy bar...ság!
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3855 Dátum: 2005.12.01 csütörtök, 23:15:00 »

A kp. zárral semmi gondom nincsen belülröl is mükszik rendesen csak a csomagtér ajtóval  van gond.De ha távirányítóval megy akkor hogy lehet rossz a motor?Egy kicsit nehéz elhinni hogy  4 évesen ilyen gondjai lehetnek ugy látszik elektromos dolgot mégis csak a japánok tudnak csinálni a német precizitás meg egy nagy bar...ság!
sopa007,
 
a japán meg mást nem tud. Vegyél egyszer francia autót, és megtudod mi a rossz elektromosság! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #3856 Dátum: 2005.12.01 csütörtök, 23:40:00 »

Hát igen,igen, de ha van, az pontosan hol lehet?
Amúgy melyik motort kellett cserélni
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3857 Dátum: 2005.12.01 csütörtök, 23:45:00 »

A kp. zárral semmi gondom nincsen belülröl is mükszik rendesen csak a csomagtér ajtóval  van gond.De ha távirányítóval megy akkor hogy lehet rossz a motor?Egy kicsit nehéz elhinni hogy  4 évesen ilyen gondjai lehetnek ugy látszik elektromos dolgot mégis csak a japánok tudnak csinálni a német precizitás meg egy nagy bar...ság!
hát nem akarok franciát venni az biztos De azert nem hiszem hogy 4 évesen be kell szarnia egy mondeo kp. zárjának 14 éves japánerbe még minden müködik de ugy látszik a német gyártás az még 2001-ben sem tudja ezt
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3858 Dátum: 2005.12.01 csütörtök, 23:57:00 »

A kp. zárral semmi gondom nincsen belülröl is mükszik rendesen csak a csomagtér ajtóval  van gond.De ha távirányítóval megy akkor hogy lehet rossz a motor?Egy kicsit nehéz elhinni hogy  4 évesen ilyen gondjai lehetnek ugy látszik elektromos dolgot mégis csak a japánok tudnak csinálni a német precizitás meg egy nagy bar...ság!
Ja még valamit  ha nincs benne az audio Kodja a használati utasitásba akkor hol lehet?Valahol benne van az autóba mármint a kód mert én találtam egy olyasmit csak nem tudom biztosan
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3859 Dátum: 2005.12.02 péntek, 07:19:00 »

hát nem akarok franciát venni az biztos De azert nem hiszem hogy 4 évesen be kell szarnia egy mondeo kp. zárjának 14 éves japánerbe még minden müködik de ugy látszik a német gyártás az még 2001-ben sem tudja ezt
Hát ez nem hiszem, hogy márkafüggő.
Nekem 1 hónap múlva 10 éves lesz a Mondim és még minden elektronyik hibátlanul műkszik benne.
Kivétel az amit itthon sütöttünk el, dehát ne nyúlkáljon hozzá a júzer olyanhoz amihez nem ért és akkor nincs baj. Nálunk van a családban OFF Honda ON és annak a generátora is bexart. Ezt nem lehet általánosítani, nameg ugye ott van Murphy is aki ahelyett hogy mondjuk nyaralni ment volna ilyen marhaságokat vetett papírra: "ami elromolhat, az el is romlik".
Üdv Shadow
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3860 Dátum: 2005.12.02 péntek, 07:31:00 »

Üdv mindenkinek! Van egy "kis" problémám. 3 hónapja vettem egy 2002-es 2.0 TDCi Mondeo-t. Kombit. Semmi baj nem volt vele, de kb egy hónap után épp egy busz előzése közben kigyulladt az a szép sárga színú spirál- jel, és elkezdett villogni. Az autó meg átváltott 70 LE-s szívódízelre. Szal nem ment. Hosszas *** után irány a Ford szervíz. Közölték, hogy porlasztócsúcs. A 4-es. Kiütötték a hibakódot, vihettem az autót. Ettől persze nem javul meg, de egy hónapig minden OK volt. Aztán újra ugyanez történt. Irány a Ford szervíz, újabb hibakódtörlés (6500 egységért), ezúttal az 1-es csúcs szarakodott. Azóta eltelt 2 hét és most újra...
Azt hittem, felgyújtom ezt a ***! Előtte IV-es golfom volt, az is egy hulladék. A németek elfelejtettek autót gyártani! Érdekes, hogy a Hondámnak semmi baja nem volt!!!! Beszéltem pár dieseles haverral, azt mondták, tegyek adalékot a gázolajba! Az isten *** meg ezt a *** *** országot
!!! *** drága az üzemanyag, meg még *** is! Ha már kénmentes, tegyenek hozzá vmi kenésjavítót!!!
Ma viszem megnézetni egy autóvillamossági szerelőhöz, hogy valóban mit is ír ki az autó hibakódnak. Valahogyan nem tudok hinni a márkaszervíznek. Nekik érdekük, hogy porlasztócsúcsot cseréljek, mert az kb 500ezer forint! Találkozott már vki hasonló problémával? Mi lehet a baj? Porlasztócsúcs? Akkor *** a motort és eladom a gépet. Nem kell *** autó!!! Nekem ez mindennepi munkaeszköz, havi 4000 km-t megyek. Ha tud vki, segítsen! előre is köszi! Jó a fórum!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3861 Dátum: 2005.12.02 péntek, 07:58:00 »

Üdv mindenkinek! Van egy "kis" problémám. 3 hónapja vettem egy 2002-es 2.0 TDCi Mondeo-t. Kombit. Semmi baj nem volt vele, de kb egy hónap után épp egy busz előzése közben kigyulladt az a szép sárga színú spirál- jel, és elkezdett villogni. Az autó meg átváltott 70 LE-s szívódízelre. Szal nem ment. Hosszas *** után irány a Ford szervíz. Közölték, hogy porlasztócsúcs. A 4-es. Kiütötték a hibakódot, vihettem az autót. Ettől persze nem javul meg, de egy hónapig minden OK volt. Aztán újra ugyanez történt. Irány a Ford szervíz, újabb hibakódtörlés (6500 egységért), ezúttal az 1-es csúcs szarakodott. Azóta eltelt 2 hét és most újra...
Azt hittem, felgyújtom ezt a ***! Előtte IV-es golfom volt, az is egy hulladék. A németek elfelejtettek autót gyártani! Érdekes, hogy a Hondámnak semmi baja nem volt!!!! Beszéltem pár dieseles haverral, azt mondták, tegyek adalékot a gázolajba! Az isten *** meg ezt a *** *** országot
!!! *** drága az üzemanyag, meg még *** is! Ha már kénmentes, tegyenek hozzá vmi kenésjavítót!!!
Ma viszem megnézetni egy autóvillamossági szerelőhöz, hogy valóban mit is ír ki az autó hibakódnak. Valahogyan nem tudok hinni a márkaszervíznek. Nekik érdekük, hogy porlasztócsúcsot cseréljek, mert az kb 500ezer forint! Találkozott már vki hasonló problémával? Mi lehet a baj? Porlasztócsúcs? Akkor *** a motort és eladom a gépet. Nem kell *** autó!!! Nekem ez mindennepi munkaeszköz, havi 4000 km-t megyek. Ha tud vki, segítsen! előre is köszi! Jó a fórum!
Szia!
Én is-és biztos Clubtársaim-megértjük bosszankodásod!
Írtad, 3 hónapja vetted...TDCI 2002. Nézz szét itt a topikok közt, nemrég valaki közzétett motorkódokat, azokból megállapítható, hogy pontosan milyen. Biztos TDCI?  
A másik: mennyi Km, itthoni üzembehelyezésű, vagy kinntről van? Szervízkönyv?
A Ford Solymárt ajánlgatják többen, hogy nagyon korrektek.
Bár én nem vagyok nagy motor-szakértő, én is csak olvasgatok a sorok közt a Club-on!
De szerintem biztos írnak még Neked a többiek!
Nézz vissza, ha tudsz!
Üdv.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3862 Dátum: 2005.12.02 péntek, 08:13:00 »

Ja még valamit  ha nincs benne az audio Kodja a használati utasitásba akkor hol lehet?Valahol benne van az autóba mármint a kód mert én találtam egy olyasmit csak nem tudom biztosan
Az enyémben a középkonzolban lévő kivehető hamutartó doboz aljára volt ráragasztva az audio kódja. Tök véletlenül találtam meg. Igaz, én megkaptam a kódot a papírokkal együtt is az audio garanciajegyen belüli helyéről kitépve.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3863 Dátum: 2005.12.02 péntek, 10:10:00 »

Üdv mindenkinek! Van egy "kis" problémám. 3 hónapja vettem egy 2002-es 2.0 TDCi Mondeo-t. Kombit. Semmi baj nem volt vele, de kb egy hónap után épp egy busz előzése közben kigyulladt az a szép sárga színú spirál- jel, és elkezdett villogni. Az autó meg átváltott 70 LE-s szívódízelre. Szal nem ment. Hosszas *** után irány a Ford szervíz. Közölték, hogy porlasztócsúcs. A 4-es. Kiütötték a hibakódot, vihettem az autót. Ettől persze nem javul meg, de egy hónapig minden OK volt. Aztán újra ugyanez történt. Irány a Ford szervíz, újabb hibakódtörlés (6500 egységért), ezúttal az 1-es csúcs szarakodott. Azóta eltelt 2 hét és most újra...
Azt hittem, felgyújtom ezt a ***! Előtte IV-es golfom volt, az is egy hulladék. A németek elfelejtettek autót gyártani! Érdekes, hogy a Hondámnak semmi baja nem volt!!!! Beszéltem pár dieseles haverral, azt mondták, tegyek adalékot a gázolajba! Az isten *** meg ezt a *** *** országot
!!! *** drága az üzemanyag, meg még *** is! Ha már kénmentes, tegyenek hozzá vmi kenésjavítót!!!
Ma viszem megnézetni egy autóvillamossági szerelőhöz, hogy valóban mit is ír ki az autó hibakódnak. Valahogyan nem tudok hinni a márkaszervíznek. Nekik érdekük, hogy porlasztócsúcsot cseréljek, mert az kb 500ezer forint! Találkozott már vki hasonló problémával? Mi lehet a baj? Porlasztócsúcs? Akkor *** a motort és eladom a gépet. Nem kell *** autó!!! Nekem ez mindennepi munkaeszköz, havi 4000 km-t megyek. Ha tud vki, segítsen! előre is köszi! Jó a fórum!
Scratch!
 
Tudtommal be tudsz avatkozni az írásokba, ezért kérném, hogy az ilyen alpári, buta, szókincstelen emberektől származó trágár kifejezéseket vedd ki légyszíves!!! Köszönöm!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3864 Dátum: 2005.12.02 péntek, 10:15:00 »

Üdv mindenkinek! Van egy "kis" problémám. 3 hónapja vettem egy 2002-es 2.0 TDCi Mondeo-t. Kombit. Semmi baj nem volt vele, de kb egy hónap után épp egy busz előzése közben kigyulladt az a szép sárga színú spirál- jel, és elkezdett villogni. Az autó meg átváltott 70 LE-s szívódízelre. Szal nem ment. Hosszas *** után irány a Ford szervíz. Közölték, hogy porlasztócsúcs. A 4-es. Kiütötték a hibakódot, vihettem az autót. Ettől persze nem javul meg, de egy hónapig minden OK volt. Aztán újra ugyanez történt. Irány a Ford szervíz, újabb hibakódtörlés (6500 egységért), ezúttal az 1-es csúcs szarakodott. Azóta eltelt 2 hét és most újra...
Azt hittem, felgyújtom ezt a ***! Előtte IV-es golfom volt, az is egy hulladék. A németek elfelejtettek autót gyártani! Érdekes, hogy a Hondámnak semmi baja nem volt!!!! Beszéltem pár dieseles haverral, azt mondták, tegyek adalékot a gázolajba! Az isten *** meg ezt a *** *** országot
!!! *** drága az üzemanyag, meg még *** is! Ha már kénmentes, tegyenek hozzá vmi kenésjavítót!!!
Ma viszem megnézetni egy autóvillamossági szerelőhöz, hogy valóban mit is ír ki az autó hibakódnak. Valahogyan nem tudok hinni a márkaszervíznek. Nekik érdekük, hogy porlasztócsúcsot cseréljek, mert az kb 500ezer forint! Találkozott már vki hasonló problémával? Mi lehet a baj? Porlasztócsúcs? Akkor *** a motort és eladom a gépet. Nem kell *** autó!!! Nekem ez mindennepi munkaeszköz, havi 4000 km-t megyek. Ha tud vki, segítsen! előre is köszi! Jó a fórum!
Igazad van abban, hogy tényleg nem egy jó konstrukció, amit kifogtál. Asszem a párhónappal késöbb gyártott utóknál már orvosolták ahibát, de Te még beleestél sajna. Valahol lerakódik vmi a *** üa miatt, és az amikor leválik, akkor tönreteszi a befecskendező szelepeket. Ezt egy ideig lehet szoftverfrissítéssel orvosolni, aztán már csak a csere segít. A hibakód törlése nem elég!
Javaslom keresd fel Fox barátunkat, aki alkatrész futár, igen ngay kedvezménnyel tud befecskendező szelepeket. Legutóbb 1001eHUF helyett 40eHUF-ért vesztegette darabját.(fox79@freemail.hu)
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3865 Dátum: 2005.12.02 péntek, 10:16:00 »

Ja még valamit  ha nincs benne az audio Kodja a használati utasitásba akkor hol lehet?Valahol benne van az autóba mármint a kód mert én találtam egy olyasmit csak nem tudom biztosan
sopa007,
 
a rádióhoz van egy kártya, arra van ráírva. De ha sehogy nem találod meg, esetleg tudok segíteni egy S/N ellenében. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3866 Dátum: 2005.12.02 péntek, 10:19:00 »

Üdv mindenkinek! Van egy "kis" problémám. 3 hónapja vettem egy 2002-es 2.0 TDCi Mondeo-t. Kombit. Semmi baj nem volt vele, de kb egy hónap után épp egy busz előzése közben kigyulladt az a szép sárga színú spirál- jel, és elkezdett villogni. Az autó meg átváltott 70 LE-s szívódízelre. Szal nem ment. Hosszas *** után irány a Ford szervíz. Közölték, hogy porlasztócsúcs. A 4-es. Kiütötték a hibakódot, vihettem az autót. Ettől persze nem javul meg, de egy hónapig minden OK volt. Aztán újra ugyanez történt. Irány a Ford szervíz, újabb hibakódtörlés (6500 egységért), ezúttal az 1-es csúcs szarakodott. Azóta eltelt 2 hét és most újra...
Azt hittem, felgyújtom ezt a ***! Előtte IV-es golfom volt, az is egy hulladék. A németek elfelejtettek autót gyártani! Érdekes, hogy a Hondámnak semmi baja nem volt!!!! Beszéltem pár dieseles haverral, azt mondták, tegyek adalékot a gázolajba! Az isten *** meg ezt a *** *** országot
!!! *** drága az üzemanyag, meg még *** is! Ha már kénmentes, tegyenek hozzá vmi kenésjavítót!!!
Ma viszem megnézetni egy autóvillamossági szerelőhöz, hogy valóban mit is ír ki az autó hibakódnak. Valahogyan nem tudok hinni a márkaszervíznek. Nekik érdekük, hogy porlasztócsúcsot cseréljek, mert az kb 500ezer forint! Találkozott már vki hasonló problémával? Mi lehet a baj? Porlasztócsúcs? Akkor *** a motort és eladom a gépet. Nem kell *** autó!!! Nekem ez mindennepi munkaeszköz, havi 4000 km-t megyek. Ha tud vki, segítsen! előre is köszi! Jó a fórum!
zozi,
 
egy kicsit finomabban legközelebb, jó?
Ezt egy általános probléma azokon az autókon, amibe rossz minőségű üzemanyagot tankolnak. Magyarul az olcsó mindig drágább lesz... Ne ezen spórolj, nagy nevű kutaknál tankolj csak, semmi adalék nem kell!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3867 Dátum: 2005.12.02 péntek, 10:22:00 »

Scratch!
 
Tudtommal be tudsz avatkozni az írásokba, ezért kérném, hogy az ilyen alpári, buta, szókincstelen emberektől származó trágár kifejezéseket vedd ki légyszíves!!! Köszönöm!
Joe,
 
megtörtént.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3868 Dátum: 2005.12.02 péntek, 10:42:00 »

Joe,
 
megtörtént.
Köszönöm! (remélem ezt mindenki nevében tehetem...)
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #3869 Dátum: 2005.12.02 péntek, 11:12:00 »

Mindenkitől bocsi, a csúnya szavakért. Joe! Szókincsem gazdag, nem vagyok alpári, nem vagyok buta - mérnök vagyok. Soha ne tudd meg, hogy mennyire bosszantó ez a dolog, és főleg nagyon drága. Lehet, hogy Neked nem okoz gondot, hogy leperkálj 500 ezer forintot. Én inkább eladom, feltéve, ha tényleg ez a baja. Németországi az autó, ott nem rossz az üzemanyag. Itthon ÖMV-nél és Shellnél tankolok! A MOL-kutak környékére sem megyek, diszkont kutak szintén kizárva! SHELL V-POWER DIESEL-lel járok egy ideje, úgy tudom, hogy az egész jó - drága is! Soha, semelyik autómon nem spóroltam, mindig mindenből a legjobbat vettem meg!!!
Szóval nem igazán értem a problémát! Egy porlasztócsúcsnak ettől sokkal többet kellene kibírnia!!! Mondjuk úgy kb. 5-600 ezer km-t! Ez normális. 110 ezernél nem, de ha esetleg 200 ezer is volt benne, akkor is elég vérszegény mutatvány egy akkora autógyártó cégtől, mint a Ford. Minőség, megbízhatóság, mi??? Soha többet nem veszek német autót, ha ennek most porlasztócsúcs baja van!
Bocsi mégegyszer a nem ideillő szavakért, remélem senkit sem bántottam meg. Ugye nincs harag???
Most pedig kifejezem, mit éreztem és érzek jelenleg, ugyanis emiatt törtek elő belőlem a kicsit durvább szavak. Íme
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3870 Dátum: 2005.12.02 péntek, 14:09:00 »

Igazad van abban, hogy tényleg nem egy jó konstrukció, amit kifogtál. Asszem a párhónappal késöbb gyártott utóknál már orvosolták ahibát, de Te még beleestél sajna. Valahol lerakódik vmi a *** üa miatt, és az amikor leválik, akkor tönreteszi a befecskendező szelepeket. Ezt egy ideig lehet szoftverfrissítéssel orvosolni, aztán már csak a csere segít. A hibakód törlése nem elég!
Javaslom keresd fel Fox barátunkat, aki alkatrész futár, igen ngay kedvezménnyel tud befecskendező szelepeket. Legutóbb 1001eHUF helyett 40eHUF-ért vesztegette darabját.(fox79@freemail.hu)
Helloztok probáltam az autot  ugymond reset-elni mert a hátsó ajto nem akar csak a kulcsos távírányítóval müködni.Gondoltam egy ilyen húzás segít és azert is kellett az audio kód.Amit megtaláltam a csomagtartoban a szönyeg alatt egy kis matricán.Ez be is jött de sajnos az ajto nyitás nem meg a kp.zár se akar belülröl müködni csak a távirányítóval meg manuálisan kulccsal ha a dupla zárást csinálom.Ha van még valami ötletetek akkor írjatok mert a reset-elés nem jött be.Egyébként igaz az hogy ilyen nyálas párás idöben szivózik a kp. zár
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3871 Dátum: 2005.12.02 péntek, 14:10:00 »

Köszönöm! (remélem ezt mindenki nevében tehetem...)
Tökéletesen megértelek a problámával kapcsolatban,és igaza is van
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3872 Dátum: 2005.12.02 péntek, 14:49:00 »

Mindenkitől bocsi, a csúnya szavakért. Joe! Szókincsem gazdag, nem vagyok alpári, nem vagyok buta - mérnök vagyok. Soha ne tudd meg, hogy mennyire bosszantó ez a dolog, és főleg nagyon drága. Lehet, hogy Neked nem okoz gondot, hogy leperkálj 500 ezer forintot. Én inkább eladom, feltéve, ha tényleg ez a baja. Németországi az autó, ott nem rossz az üzemanyag. Itthon ÖMV-nél és Shellnél tankolok! A MOL-kutak környékére sem megyek, diszkont kutak szintén kizárva! SHELL V-POWER DIESEL-lel járok egy ideje, úgy tudom, hogy az egész jó - drága is! Soha, semelyik autómon nem spóroltam, mindig mindenből a legjobbat vettem meg!!!
Szóval nem igazán értem a problémát! Egy porlasztócsúcsnak ettől sokkal többet kellene kibírnia!!! Mondjuk úgy kb. 5-600 ezer km-t! Ez normális. 110 ezernél nem, de ha esetleg 200 ezer is volt benne, akkor is elég vérszegény mutatvány egy akkora autógyártó cégtől, mint a Ford. Minőség, megbízhatóság, mi??? Soha többet nem veszek német autót, ha ennek most porlasztócsúcs baja van!
Bocsi mégegyszer a nem ideillő szavakért, remélem senkit sem bántottam meg. Ugye nincs harag???
Most pedig kifejezem, mit éreztem és érzek jelenleg, ugyanis emiatt törtek elő belőlem a kicsit durvább szavak. Íme
Egyébként most megy az autó?
Megpróbálunk minden segítséget megadni, hogy megszeresd ismét a Mondeod. Mi a célod szervíz, vagy ne is erölködjünk ebből eladás lesz?
Sztem keresd fel a Ford Solymárt. Klubtag is dolgozik ott, (Devlin) Őt főleg a Ford márkaszervízek topicban éred el. Nem rossz ez az autó sztem...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3873 Dátum: 2005.12.02 péntek, 16:14:00 »

Mindenkitől bocsi, a csúnya szavakért. Joe! Szókincsem gazdag, nem vagyok alpári, nem vagyok buta - mérnök vagyok. Soha ne tudd meg, hogy mennyire bosszantó ez a dolog, és főleg nagyon drága. Lehet, hogy Neked nem okoz gondot, hogy leperkálj 500 ezer forintot. Én inkább eladom, feltéve, ha tényleg ez a baja. Németországi az autó, ott nem rossz az üzemanyag. Itthon ÖMV-nél és Shellnél tankolok! A MOL-kutak környékére sem megyek, diszkont kutak szintén kizárva! SHELL V-POWER DIESEL-lel járok egy ideje, úgy tudom, hogy az egész jó - drága is! Soha, semelyik autómon nem spóroltam, mindig mindenből a legjobbat vettem meg!!!
Szóval nem igazán értem a problémát! Egy porlasztócsúcsnak ettől sokkal többet kellene kibírnia!!! Mondjuk úgy kb. 5-600 ezer km-t! Ez normális. 110 ezernél nem, de ha esetleg 200 ezer is volt benne, akkor is elég vérszegény mutatvány egy akkora autógyártó cégtől, mint a Ford. Minőség, megbízhatóság, mi??? Soha többet nem veszek német autót, ha ennek most porlasztócsúcs baja van!
Bocsi mégegyszer a nem ideillő szavakért, remélem senkit sem bántottam meg. Ugye nincs harag???
Most pedig kifejezem, mit éreztem és érzek jelenleg, ugyanis emiatt törtek elő belőlem a kicsit durvább szavak. Íme
zozi,
 
arra nem gondolsz, hogy aki elötted használta, vagy akár az aki behozta az országa 1x rossz üzemanyagot tankolt bele, és ez miatt ment tönkre.
Én a kezdetektől olvasom a fórumot, és érdekes, hogy aki új autót vett, és csak minőségi helyen tankolt, nincs problémája. Szóval nem az autóval van a probléma, hanem azzal aki elötted 1x is rossz üzemanygot tankolt bele.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #3874 Dátum: 2005.12.02 péntek, 16:31:00 »

Sziasztok!
A gázolaj minőségére a TDDI is olyan kényes mint a TDCI?
falabu
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3875 Dátum: 2005.12.02 péntek, 16:45:00 »

Sziasztok!
A gázolaj minőségére a TDDI is olyan kényes mint a TDCI?
falabu
Szerintem nem eleve kissebb nyomással dolgozik mert az adagolós nekem legalábbis ezt mondták a szervizbe
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3876 Dátum: 2005.12.02 péntek, 18:51:00 »

Üdv mindenkinek! Van egy "kis" problémám. 3 hónapja vettem egy 2002-es 2.0 TDCi Mondeo-t. Kombit. Semmi baj nem volt vele, de kb egy hónap után épp egy busz előzése közben kigyulladt az a szép sárga színú spirál- jel, és elkezdett villogni. Az autó meg átváltott 70 LE-s szívódízelre. Szal nem ment. Hosszas *** után irány a Ford szervíz. Közölték, hogy porlasztócsúcs. A 4-es. Kiütötték a hibakódot, vihettem az autót. Ettől persze nem javul meg, de egy hónapig minden OK volt. Aztán újra ugyanez történt. Irány a Ford szervíz, újabb hibakódtörlés (6500 egységért), ezúttal az 1-es csúcs szarakodott. Azóta eltelt 2 hét és most újra...
Azt hittem, felgyújtom ezt a ***! Előtte IV-es golfom volt, az is egy hulladék. A németek elfelejtettek autót gyártani! Érdekes, hogy a Hondámnak semmi baja nem volt!!!! Beszéltem pár dieseles haverral, azt mondták, tegyek adalékot a gázolajba! Az isten *** meg ezt a *** *** országot
!!! *** drága az üzemanyag, meg még *** is! Ha már kénmentes, tegyenek hozzá vmi kenésjavítót!!!
Ma viszem megnézetni egy autóvillamossági szerelőhöz, hogy valóban mit is ír ki az autó hibakódnak. Valahogyan nem tudok hinni a márkaszervíznek. Nekik érdekük, hogy porlasztócsúcsot cseréljek, mert az kb 500ezer forint! Találkozott már vki hasonló problémával? Mi lehet a baj? Porlasztócsúcs? Akkor *** a motort és eladom a gépet. Nem kell *** autó!!! Nekem ez mindennepi munkaeszköz, havi 4000 km-t megyek. Ha tud vki, segítsen! előre is köszi! Jó a fórum!
zozi,
 
nekem a 2002-es céges 2.0 TDCI-mmel volt ugyanilyen gondom 3x (másfél év alatt, eközben 129.000-től 162.000-ig hajtottam), de 70 LE-s szívódízelre csak 1x váltott át. A szervízben mindig az üzemanyagot emlegették (Mindig a Mol-nál tankoltam, mert olyan kártyám volt), de ingyen törölték a kódot.  
Most vettem én is egy németországi ugyanilyen autót 81.000 km-rel, annak még nem volt ilyen baja.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3877 Dátum: 2005.12.02 péntek, 22:00:00 »

haj,
 
ma elballagtam a xenonizzo.hu ceghez, es magameva tettem 2db H7 es 2db H1 xenon gazas izzot + 2db ledfes helyzetjelzot. Szerintem tuti cuccok, de nyilvan a tartossagarol meg nem tudok nyilatkozni. A xenon izzo szine szep feher, de meg szoknom kell Cool Kicsit fura igy a sarga izzo utan... A helyzet jelzo az egy nagy 1ledes cucc, van benne ellenalas meg valceg egy zener dioda, igy elvileg a tulfeszultsegre kevesbe erzekeny. Mindenesetre az elso tapasznyalatok nagyon jok, a regi izzokhoz kepest eg es fold a kulonbseg... a 6db izzo, H7, H1 es a 2db helyzetjelzo ara 12800,- volt. Nem olcso, de ha azt vesszuk figyelembe, hogy az egok xenon/krypton gazzal toltott darabok, es elvileg a led-es helyzetjelzo elvileg "orok" darab, nameg szep feheres a fenyuk, igy szerintem nem rossz az ar. A h7-es tompika 7500k, a H1 refi 8500k szinhomersekletu. Mind2 55wattos. Akit erdekel, az megnezheti majd a decemberi minitalin.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3878 Dátum: 2005.12.02 péntek, 22:02:00 »

jah, es Zsoel-nek es Janos bacsinak hala enis sikeresen beaplikaltam a tolatoradart. Egesz kafas Cool
Zsoel, janos bacsi thx a segitseget !
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #3879 Dátum: 2005.12.02 péntek, 22:10:00 »

haj,
 
ma elballagtam a xenonizzo.hu ceghez, es magameva tettem 2db H7 es 2db H1 xenon gazas izzot + 2db ledfes helyzetjelzot. Szerintem tuti cuccok, de nyilvan a tartossagarol meg nem tudok nyilatkozni. A xenon izzo szine szep feher, de meg szoknom kell Cool Kicsit fura igy a sarga izzo utan... A helyzet jelzo az egy nagy 1ledes cucc, van benne ellenalas meg valceg egy zener dioda, igy elvileg a tulfeszultsegre kevesbe erzekeny. Mindenesetre az elso tapasznyalatok nagyon jok, a regi izzokhoz kepest eg es fold a kulonbseg... a 6db izzo, H7, H1 es a 2db helyzetjelzo ara 12800,- volt. Nem olcso, de ha azt vesszuk figyelembe, hogy az egok xenon/krypton gazzal toltott darabok, es elvileg a led-es helyzetjelzo elvileg "orok" darab, nameg szep feheres a fenyuk, igy szerintem nem rossz az ar. A h7-es tompika 7500k, a H1 refi 8500k szinhomersekletu. Mind2 55wattos. Akit erdekel, az megnezheti majd a decemberi minitalin.
Zacci, én is onnan vettem izzót. Nálam a helyzetjelzők már egyszer megadták magukat, de szó nélkül kicserélték őket. Bővebben erről a témáról olvashatsz az optikai zuningban:)
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3880 Dátum: 2005.12.02 péntek, 22:20:00 »

Sziasztok!
A gázolaj minőségére a TDDI is olyan kényes mint a TDCI?
falabu
falabu,
 
annyira nem, de nehogy étolajat tegyél bele! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3881 Dátum: 2005.12.02 péntek, 22:24:00 »

haj,
 
ma elballagtam a xenonizzo.hu ceghez, es magameva tettem 2db H7 es 2db H1 xenon gazas izzot + 2db ledfes helyzetjelzot. Szerintem tuti cuccok, de nyilvan a tartossagarol meg nem tudok nyilatkozni. A xenon izzo szine szep feher, de meg szoknom kell Cool Kicsit fura igy a sarga izzo utan... A helyzet jelzo az egy nagy 1ledes cucc, van benne ellenalas meg valceg egy zener dioda, igy elvileg a tulfeszultsegre kevesbe erzekeny. Mindenesetre az elso tapasznyalatok nagyon jok, a regi izzokhoz kepest eg es fold a kulonbseg... a 6db izzo, H7, H1 es a 2db helyzetjelzo ara 12800,- volt. Nem olcso, de ha azt vesszuk figyelembe, hogy az egok xenon/krypton gazzal toltott darabok, es elvileg a led-es helyzetjelzo elvileg "orok" darab, nameg szep feheres a fenyuk, igy szerintem nem rossz az ar. A h7-es tompika 7500k, a H1 refi 8500k szinhomersekletu. Mind2 55wattos. Akit erdekel, az megnezheti majd a decemberi minitalin.
Én se akarom elvenni a kedved, de helyzetjelző LED már nekem nekem is adta meg magát, kb. 4 hónap után. Meg itt van szegény Rampart aki már fel is adta a LED -es dolgot, mert mindig tönkrement neki.
Viszont a Xenon gázos izzó tényleg pöpec! Nekem 5800K -es van benne.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #3882 Dátum: 2005.12.02 péntek, 22:29:00 »

haj,
 
ma elballagtam a xenonizzo.hu ceghez, es magameva tettem 2db H7 es 2db H1 xenon gazas izzot + 2db ledfes helyzetjelzot. Szerintem tuti cuccok, de nyilvan a tartossagarol meg nem tudok nyilatkozni. A xenon izzo szine szep feher, de meg szoknom kell Cool Kicsit fura igy a sarga izzo utan... A helyzet jelzo az egy nagy 1ledes cucc, van benne ellenalas meg valceg egy zener dioda, igy elvileg a tulfeszultsegre kevesbe erzekeny. Mindenesetre az elso tapasznyalatok nagyon jok, a regi izzokhoz kepest eg es fold a kulonbseg... a 6db izzo, H7, H1 es a 2db helyzetjelzo ara 12800,- volt. Nem olcso, de ha azt vesszuk figyelembe, hogy az egok xenon/krypton gazzal toltott darabok, es elvileg a led-es helyzetjelzo elvileg "orok" darab, nameg szep feheres a fenyuk, igy szerintem nem rossz az ar. A h7-es tompika 7500k, a H1 refi 8500k szinhomersekletu. Mind2 55wattos. Akit erdekel, az megnezheti majd a decemberi minitalin.
Én is vettem a ködlámpába (H11) ilyen "xenon/krypton" gázzos égőt az említett helyről. Postán küldték el, és mire ide ért, az egyik égőben az izzószál teljes egészében levált(!) a felfogatási helyéről. Ez csak azért gond, mert a kocsiba beépítve elég komoly rezgésnek van kitéve - csakúgy mint a postai szállításnál -, és nem sok jóval kecsegtet a továbbiakban. Viszont miután megkaptam a rossz égőt, felhívtam a céget, és miután elmondtam, hogy mi lett az égővel, mondták, hogy küldenek helyette másikat. Meg is kaptam a cseredarabot, igyen, még postaköltséget sem kellett fizetnem.
 
Viszont!
 
A normál égővel sem volt valami erős a fénye a ködlámpának, de ezzel egyenesen borzasztó, viszot szemből nézve szép a színe
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3883 Dátum: 2005.12.02 péntek, 22:35:00 »

jah, es Zsoel-nek es Janos bacsinak hala enis sikeresen beaplikaltam a tolatoradart. Egesz kafas Cool
Zsoel, janos bacsi thx a segitseget !
Igazán nincs mit!Használd egészséggel.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3884 Dátum: 2005.12.02 péntek, 22:37:00 »

naja, ezt mondtak is ott, hogy gyari hibas darabok elofordulhatnak. Es erdekes mod, nekem inkabb 100wattos izzot akartak Ladni refinek. Hat, mondtam a nocinek, hogy nekem nem volt gondom a regi 55wattos izzo fenyerejevel, igy valceg ezekutan sem lesz baj, ha "csak" 55wattos kerul bele. es eddig nem is bantam meg. Kodlampaba meg nem csereltem, mert az annyira nem erdekelt, de ha arra vetemedem, akkor valceg abba mar 100wattos kerul majd. A ledes pilacsot meg majd meglassuk... igy hirtleen meg arra tudok gondolni, hogy veszek 2db 7812-es stab IC-t es bekotom ele, es akkor tutko, hogy nem nyiffan ki tulfesz miatt.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3885 Dátum: 2005.12.02 péntek, 22:39:00 »

azt azertt ne felejtsuk L, hogy ezek a xarok is csak kinaban keszulnek, szal... Cool
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #3886 Dátum: 2005.12.02 péntek, 22:45:00 »

naja, ezt mondtak is ott, hogy gyari hibas darabok elofordulhatnak. Es erdekes mod, nekem inkabb 100wattos izzot akartak Ladni refinek. Hat, mondtam a nocinek, hogy nekem nem volt gondom a regi 55wattos izzo fenyerejevel, igy valceg ezekutan sem lesz baj, ha "csak" 55wattos kerul bele. es eddig nem is bantam meg. Kodlampaba meg nem csereltem, mert az annyira nem erdekelt, de ha arra vetemedem, akkor valceg abba mar 100wattos kerul majd. A ledes pilacsot meg majd meglassuk... igy hirtleen meg arra tudok gondolni, hogy veszek 2db 7812-es stab IC-t es bekotom ele, es akkor tutko, hogy nem nyiffan ki tulfesz miatt.
Azért erősebb wattszámut ne tegyél bele, mert annak nagyobb az áramfelvétele, jobban melegedik és még galibát okozhat.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3887 Dátum: 2005.12.02 péntek, 22:49:00 »

naja, ezt mondtak is ott, hogy gyari hibas darabok elofordulhatnak. Es erdekes mod, nekem inkabb 100wattos izzot akartak Ladni refinek. Hat, mondtam a nocinek, hogy nekem nem volt gondom a regi 55wattos izzo fenyerejevel, igy valceg ezekutan sem lesz baj, ha "csak" 55wattos kerul bele. es eddig nem is bantam meg. Kodlampaba meg nem csereltem, mert az annyira nem erdekelt, de ha arra vetemedem, akkor valceg abba mar 100wattos kerul majd. A ledes pilacsot meg majd meglassuk... igy hirtleen meg arra tudok gondolni, hogy veszek 2db 7812-es stab IC-t es bekotom ele, es akkor tutko, hogy nem nyiffan ki tulfesz miatt.
Stab IC sokat nem fog segíteni, nem hinném, hogy ez lenne a gond. 100W-ot meg nem javaslok, pár hónap alatt leégeti a foncsort. Az nem olcsó...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3888 Dátum: 2005.12.02 péntek, 22:50:00 »

Mindenkitől bocsi, a csúnya szavakért. Joe! Szókincsem gazdag, nem vagyok alpári, nem vagyok buta - mérnök vagyok. Soha ne tudd meg, hogy mennyire bosszantó ez a dolog, és főleg nagyon drága. Lehet, hogy Neked nem okoz gondot, hogy leperkálj 500 ezer forintot. Én inkább eladom, feltéve, ha tényleg ez a baja. Németországi az autó, ott nem rossz az üzemanyag. Itthon ÖMV-nél és Shellnél tankolok! A MOL-kutak környékére sem megyek, diszkont kutak szintén kizárva! SHELL V-POWER DIESEL-lel járok egy ideje, úgy tudom, hogy az egész jó - drága is! Soha, semelyik autómon nem spóroltam, mindig mindenből a legjobbat vettem meg!!!
Szóval nem igazán értem a problémát! Egy porlasztócsúcsnak ettől sokkal többet kellene kibírnia!!! Mondjuk úgy kb. 5-600 ezer km-t! Ez normális. 110 ezernél nem, de ha esetleg 200 ezer is volt benne, akkor is elég vérszegény mutatvány egy akkora autógyártó cégtől, mint a Ford. Minőség, megbízhatóság, mi??? Soha többet nem veszek német autót, ha ennek most porlasztócsúcs baja van!
Bocsi mégegyszer a nem ideillő szavakért, remélem senkit sem bántottam meg. Ugye nincs harag???
Most pedig kifejezem, mit éreztem és érzek jelenleg, ugyanis emiatt törtek elő belőlem a kicsit durvább szavak. Íme
Mégis honnan veszed azt, hogy egy 2.0 130 LE-s dízel motornak 5-600 eKm kellene kibírnia?  
És főleg nem a befecskendező fúvókáknak!  
Ne felejtsd el, hogy a TDCi-nél 1600 (!) bar-os üzemanyagnyomás van, szemben a régi, hagyományos adagolójú dízelmotoral, ahol csak 160-180 bar. És ezek a motorok sem bírtak ki 3-400 eKm-nél többet porlasztó-csúcs csere nélkül.
 
A másik dolog az üzemanyag: mi a garancia, hogy az előző tulaj is csak jó gázolajat használt? Németországban is vannak "noname" kutak. Vagy aki behoztam mit tankolt bele itthon?  
Sajnos az összes CR dízelmotornak elég EGYSZER rossz üa.-t tankolni és kész a baj.
 
Egy injektor 40-80 eFt köröl van és ha csak ez a baja, akkor nem kerül 500 eFt-ba a javítás.
 
Elméletileg az eladónak 6 hónap szavatosságot kell vállalnia a kocsira, így a javítás árát akár rá is lehet verni. Ugyanis ez akár rejtett hiba is lehet.
 
Egy maszek autóvillamossági szerelő mit tud kezdeni egy TDCi Mondeo tipus-specifikus hibakódjaival? Jó esetben a kódot ki tudja olvasni - de nem tudja megfejteni -, rossz esetben fel sem fogja ismerni a kocsit a gépe.
 
Én csak hivatalos szervízben próbálkoznék és végig ott lennék a kocsi mellett, hogy lássam, hogy mir ír ki a szg.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3889 Dátum: 2005.12.02 péntek, 23:10:00 »

es mi van akkor, ha vissza lett porgetve az ora, es mondjuk 100e km helyett mar 2-300e van a mociban ?
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #3890 Dátum: 2005.12.03 szombat, 03:02:00 »

falabu,
 
annyira nem, de nehogy étolajat tegyél bele! Smiley
Háááát magyart nem is, de ukránt esetleg...
falabu
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3891 Dátum: 2005.12.03 szombat, 06:02:00 »

Sziasztok!Tegnap menet közben az izzítás jelző lámpa villogott, kb tíz villantást produkált.Csak egyszer csinálta, igaz nem sokat ment az autó.Ezt miért csinálja? Mi ilyenkor a teendő? Lehet ez egy komolyabb hiba jelzése?Előre is köszi.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3892 Dátum: 2005.12.03 szombat, 10:16:00 »

Én is vettem a ködlámpába (H11) ilyen "xenon/krypton" gázzos égőt az említett helyről. Postán küldték el, és mire ide ért, az egyik égőben az izzószál teljes egészében levált(!) a felfogatási helyéről. Ez csak azért gond, mert a kocsiba beépítve elég komoly rezgésnek van kitéve - csakúgy mint a postai szállításnál -, és nem sok jóval kecsegtet a továbbiakban. Viszont miután megkaptam a rossz égőt, felhívtam a céget, és miután elmondtam, hogy mi lett az égővel, mondták, hogy küldenek helyette másikat. Meg is kaptam a cseredarabot, igyen, még postaköltséget sem kellett fizetnem.
 
Viszont!
 
A normál égővel sem volt valami erős a fénye a ködlámpának, de ezzel egyenesen borzasztó, viszot szemből nézve szép a színe
Talán annyival jobb lesz, hogy ez a kékes-fehér fény a ködbe jobben átvilágít. Majd Téged lehet jobban észrevesznek. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3893 Dátum: 2005.12.03 szombat, 10:30:00 »

Sziasztok!Tegnap menet közben az izzítás jelző lámpa villogott, kb tíz villantást produkált.Csak egyszer csinálta, igaz nem sokat ment az autó.Ezt miért csinálja? Mi ilyenkor a teendő? Lehet ez egy komolyabb hiba jelzése?Előre is köszi.
Dzsolt,
 
igen, komoly problémát jelez így! Szervíz felkeresése ajánlott!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #3894 Dátum: 2005.12.03 szombat, 12:21:00 »

Dzsolt,
 
igen, komoly problémát jelez így! Szervíz felkeresése ajánlott!
Ma már nem csinálta, de megnézetem.Már a cromaxnál is bírnak hibát olvasni.A helyi fordban nem bízok.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3895 Dátum: 2005.12.05 hétfő, 06:18:00 »

Sziasztok. Meggyógyítottam a Mondimat. ELvittem egy márkafüggetlen autóvillamosságishoz, kiolvasta (és megfejtette) a hibakódot. A 4-es porlasztócsúcs kopog. Ajánlott egy tisztítást, ami úgy néz ki, hogy az üzemanyag helyére rákötött egy pici tartályt és úgy járatta alapjáraton fél-egy órát. Most csendesebb a motor, hidegben főleg! Állítólag 10 autóból nyolcon segít. Remélem nem esek bele a maradék kettőbe... Aztán irány a Ford szervíz, itt (most ingyen, múltkor 6.500.-) kiütötték a hibakódot, és újraprogramozták a porlasztócsúcsokat. Állítólag a Denso gyártja ezeket a vackokat. Ott pedig van ismerősöm, lehet hogy egész olcsón megúszom...
Honnan veszem az 5-600 ezer km-t? 2.5 CDi Master 580 ezernél még gyári motoralkatrészekkel!!!!
Az pedig igénybe van véve, igaz a többi kopóalkatrésze meg max 50-60 ezret bír ki...
Köszönöm mindenkinek, aki segített vmit. Ja, akkor sem hiszem, hogy a General Electric *** üzemanyagot tankolt volna bele, hisz nekik is vmi nagy kúthálózathoz van üzemanyagkártyájuk, meg a német kutakkal szemben igen komoly előírások vannak!!!
Pl. egy ismerősöm ausztriában dolgozott, volt egy IV-es Golfja. PDTDi. Visszajött Magyarországra dolgozni, két hónap múlva megadta magát a porlasztócsúcs!!!! Fini hazai gázolaj...
Szeretem a Mondimat, nem is szeretném eladni. DE! Nem tudok autó nélkül létezni!!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3896 Dátum: 2005.12.05 hétfő, 06:32:00 »

Á! Látom xenonboltoztok. NE TEGYÉTEK! Az egész egy nagy kamu! Nem a xenongáztól világít kéken egy izzó! Gyerekek! Nézzétek meg kicsit jobban! KÉK A BÚRÁJA!!! Én is vettem kíváncsiságból. Előtte OSRAM Silverstar volt a Golfomban. Ég és föld! Az igaz, hogy nagyon szép fénye van, de sokkal halványabb is, mint az Osram izzójáé. Esőben meg olyan, mint ha helyzetjelzővel mennék... A LED-es termékek is gagyik. A legtöbben nincsen fesz.stabilizáló. A LED viszont nagyon érzékeny a hirtelen, tüskeszerű fesz ingadozásokra. Tönkre is meg 2 hónapon belül. Amiben meg már tesznek fesz. stabilizálót, ott a LED színe inkább lila, mint fehér! Nekem is volt ilyen, ez már 3 hónapig bírta. Az Osramnak is van szép fehér fényű helyzetjelző izzója, csak drága. Szerintem aki jó izzót szeretne az autójába és nem az számít, hogy mit látnak a többiek, hanem hogy ő mit lát, az mindenképpen próbálja ki az OSram Silverstar-t!!! Meglepően jó! Most a Mondimban xenon van, az meg egyszerűen maga a világosság.
Ne vegyetek gagyi kínai szarokat, ráfizetés az egész!!!
Nagyobb teljesítményű izzót nem szabad beletenni, ugyanis tönkreteszi a foncsort!
Az utólag beépíthető xenon-garnitúrát sem ajánlom! Műszakinál ugyanis ki kell venni! Minden xenon lámpához kötelező az automatikus magasságállítás és a fényszórómosó. Persze, ha ezeket vki megoldja, akkor vegye meg, biztos jó!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3897 Dátum: 2005.12.05 hétfő, 06:34:00 »

Ja, a mondimban szerintem max 150ezer lehetett, mert ha jól tudom, a német cégek 150 ezer km után cserélik az autókat
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3898 Dátum: 2005.12.05 hétfő, 08:12:00 »

Igazán nincs mit!Használd egészséggel.
Én is köszönet Zsoelnek a tolatóradarért. Hétvégén én is beépítettem igaz a rossz idő miatt csak a hátsó 4-et. Hibátlanul működik. S marha olcsó. Azon gondolkodom, hogy egy időrelét teszek bele, és a hátramenet kapcsolás lefutó éléhez képest 20-30 másodpercig beindíttatom az első 2-t is. Ez egyetlen egység, egyszerű bekötni, és nekem van.
Még1xkösz
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3899 Dátum: 2005.12.05 hétfő, 11:18:00 »

Sziasztok. Meggyógyítottam a Mondimat. ELvittem egy márkafüggetlen autóvillamosságishoz, kiolvasta (és megfejtette) a hibakódot. A 4-es porlasztócsúcs kopog. Ajánlott egy tisztítást, ami úgy néz ki, hogy az üzemanyag helyére rákötött egy pici tartályt és úgy járatta alapjáraton fél-egy órát. Most csendesebb a motor, hidegben főleg! Állítólag 10 autóból nyolcon segít. Remélem nem esek bele a maradék kettőbe... Aztán irány a Ford szervíz, itt (most ingyen, múltkor 6.500.-) kiütötték a hibakódot, és újraprogramozták a porlasztócsúcsokat. Állítólag a Denso gyártja ezeket a vackokat. Ott pedig van ismerősöm, lehet hogy egész olcsón megúszom...
Honnan veszem az 5-600 ezer km-t? 2.5 CDi Master 580 ezernél még gyári motoralkatrészekkel!!!!
Az pedig igénybe van véve, igaz a többi kopóalkatrésze meg max 50-60 ezret bír ki...
Köszönöm mindenkinek, aki segített vmit. Ja, akkor sem hiszem, hogy a General Electric *** üzemanyagot tankolt volna bele, hisz nekik is vmi nagy kúthálózathoz van üzemanyagkártyájuk, meg a német kutakkal szemben igen komoly előírások vannak!!!
Pl. egy ismerősöm ausztriában dolgozott, volt egy IV-es Golfja. PDTDi. Visszajött Magyarországra dolgozni, két hónap múlva megadta magát a porlasztócsúcs!!!! Fini hazai gázolaj...
Szeretem a Mondimat, nem is szeretném eladni. DE! Nem tudok autó nélkül létezni!!!!
Reméljük, hogy ez így is marad. A nyomaték legyen veled!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Oldalak: 1 ... 71 72 73 74 75 76 77 [78] 79 80 81 82 83 84 85 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.081 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.