Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.28 péntek, 02:51:11 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 915 916 917 918 919 920 921 [922] 923 924 925 926 927 928 929 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 20562756 alkalommal)
0 Felhasználó és 28 vendég van a témában
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #46050 Dátum: 2013.05.13 hétfő, 18:59:38 »

Nem, ezek cromaxnál hátsó hídtartószilent néven futnak. Ha fel van emelve az autó, akkor lehet legjobban megnézni. Sajnos a javításuk nem csupán a cseredarabok ára, hanem sokmindent (pl bölcső csavarok, stb) szét kell vágni ott, nekem 100 ezer feletti várható költséget mondtak rá (a szilentek darabja kb 6 ezer Ft lenne), de azt is, hogy bajt nem okoz, csak egyre hangosabb lesz, tehát marad így.

Csak egy kérdés! Minek kell uj bölcsö rögzitő csavart venni? Ne mondja nekem egy szerelö se, hogy azért hogy kicseréljek 4 db szilentet azért szét kell vágni bármit is!? Durva lenne ha igy müködne azért! :S Régi ismerös a szervizes aki mondta vagy csak lehuzni kivánt ezzel!?
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46051 Dátum: 2013.05.13 hétfő, 19:39:44 »

Csak egy kérdés! Minek kell uj bölcsö rögzitő csavart venni? Ne mondja nekem egy szerelö se, hogy azért hogy kicseréljek 4 db szilentet azért szét kell vágni bármit is!? Durva lenne ha igy müködne azért! :S Régi ismerös a szervizes aki mondta vagy csak lehuzni kivánt ezzel!?

Lehúzni?

Hány ilyet csináltál már?
Mire szilentet kell cserélni már nagy eséllyel oda lehetnek rögzítő csavarok is a futóműnél.
Ok, ne vegyél csavarokat. Majd ha ott lesz szétszedve a kocsid és vágni kell a megbontáshoz......nincs csavar.
Ha akkor mész csavarért, fizeted az állásidőt amíg nem rakható össze?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #46052 Dátum: 2013.05.13 hétfő, 19:41:59 »

Csak egy kérdés! Minek kell uj bölcsö rögzitő csavart venni? Ne mondja nekem egy szerelö se, hogy azért hogy kicseréljek 4 db szilentet azért szét kell vágni bármit is!? Durva lenne ha igy müködne azért! :S Régi ismerös a szervizes aki mondta vagy csak lehuzni kivánt ezzel!?
Rosszul mondtam a nevét, ezekről a szilentekről van szó:
https://cromax.hu/index.php?page=shop.kategoria&option=com_virtuemart&Itemid=26&category_id=80210229&kereso_modell=6&kereso_marka=Ford
Igen, régi ismerős szerelő is mondta, meg másik szervízben is. Azt mondják, hogy ezeknél általában már annyira össze van rohadva ott minden, hogy vágni kell, persze ha megindulnak a csavarok, stb, akkor nem, de azt mondják erre kb nulla az esély, a régi escortot említették, hogy abban még máshogy voltak a csavarok, de ezeknél az újabb autóknál már minden összerohad.
Naplózva
Leflee
Vendég
« Új hozzászólás #46053 Dátum: 2013.05.13 hétfő, 20:03:36 »

Sziasztok ismét!:)

Egy olyan kérdésem lenne, hogy az ablaktörlő karban a rugót ami a szélvédőhöz szorítja a lapátot...lehet külön cserélni, vagy az egész kart kellene? :S
Ahogy észrevettem elég könnyen lehet hajtogatni, meg pattog is a szélvédőn:S

Köszi a segítséget előre is:)

Leflee
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46054 Dátum: 2013.05.13 hétfő, 20:10:30 »

Sziasztok ismét!:)

Egy olyan kérdésem lenne, hogy az ablaktörlő karban a rugót ami a szélvédőhöz szorítja a lapátot...lehet külön cserélni, vagy az egész kart kellene? :S
Ahogy észrevettem elég könnyen lehet hajtogatni, meg pattog is a szélvédőn:S

Köszi a segítséget előre is:)

Leflee

Kart lehet cserélni.
De az akkor rossz, ha nem mozog tehát be van rohadva.
Ha könnyen jár és pattog.... akkor lapátot cserélj. Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #46055 Dátum: 2013.05.13 hétfő, 20:26:20 »

Lehúzni?

Hány ilyet csináltál már?
Mire szilentet kell cserélni már nagy eséllyel oda lehetnek rögzítő csavarok is a futóműnél.
Ok, ne vegyél csavarokat. Majd ha ott lesz szétszedve a kocsid és vágni kell a megbontáshoz......nincs csavar.
Ha akkor mész csavarért, fizeted az állásidőt amíg nem rakható össze?


Oké! Kelljen venni csavart is! 6x4=24 a szilentek! Számoljunk 10ezret a 4 csavarra! Ha több ird le mennyi, mert csak elsö bölcsö csavart találtam, az 2ezer kb egy darab! Szóval ha még 4 ezret is számolok a csavarra, vagyis 16 a négy, akkor is 40ezer az anyag eddig! Mi a 60ezer? Kell még más is oda vagy csak munkadij!?   
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46056 Dátum: 2013.05.13 hétfő, 20:51:09 »

Oké! Kelljen venni csavart is! 6x4=24 a szilentek! Számoljunk 10ezret a 4 csavarra! Ha több ird le mennyi, mert csak elsö bölcsö csavart találtam, az 2ezer kb egy darab! Szóval ha még 4 ezret is számolok a csavarra, vagyis 16 a négy, akkor is 40ezer az anyag eddig! Mi a 60ezer? Kell még más is oda vagy csak munkadij!?  

Nem én írtam a 100e-t.  Cool

De ne felejtsd el, hogy nem csak a 4 bölcsőcsavart kell meglazítani!
Le kell venni a stabilizátor rúd leszorító pántokat. Ez 2 db 8-as csavar.... szokott beleszakadni.
Le kell venni a bölcsőről a 4 db alsó lengőkart. Ezekből a hátsók excenteres csavarral vannak, ez még jobban be tud rohadni, mint az elsők, ami sima.
Ahhoz, hogy kivedd a bölcsőt, a lengőkarokat le kell venni a csonkállványokról is. Ez oldalanként 3 csavar, ami ha beleszakad, akkor az a csonkba szakad!
A végén futóművet is kell állítani.
Ha ezekkel mind besz...pik az ember.... nem kevés munkaidő mehet rá.


Lehet kockáztatni, hogy csak szilenteket veszel. Te döntesz....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #46057 Dátum: 2013.05.13 hétfő, 20:54:24 »

Nem én írtam a 100e-t.  Cool

De ne felejtsd el, hogy nem csak a 4 bölcsőcsavart kell meglazítani!
Le kell venni a stabilizátor rúd leszorító pántokat. Ez 2 db 8-as csavar.... szokott beleszakadni.
Le kell venni a bölcsőről a 4 db alsó lengőkart. Ezekből a hátsók excenteres csavarral vannak, ez még jobban be tud rohadni, mint az elsők, ami sima.
Ahhoz, hogy kivedd a bölcsőt, a lengőkarokat le kell venni a csonkállványokról is. Ez oldalanként 3 csavar, ami ha beleszakad, akkor az a csonkba szakad!
A végén futóművet is kell állítani.
Ha ezekkel mind besz...pik az ember.... nem kevés munkaidő mehet rá.


Lehet kockáztatni, hogy csak szilenteket veszel. Te döntesz....

Ez igy okés is! De hol az istenbe lehet ilyen csavarokat venni? Neten sehol sem találtam! Járjam a bontokat vagy létezik olyan bolt vagy webshop, ahol meg lehet venni ezeket vagy elgalább utánanézni, hogy mi mennyi!?
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46058 Dátum: 2013.05.13 hétfő, 21:01:03 »

Ez igy okés is! De hol az istenbe lehet ilyen csavarokat venni? Neten sehol sem találtam! Járjam a bontokat vagy létezik olyan bolt vagy webshop, ahol meg lehet venni ezeket vagy elgalább utánanézni, hogy mi mennyi!?

Én nemrég cseréltem egy 2001-es kocsiban. Szerencsémre nem kellett egy csavar sem! Bár az összeset durván locsoltam mindenhol komoly csavarlazítóval, röpke 1-2 órán keresztül mielőtt nekiálltam kiszedni őket.
(Mondjuk az én helyzetem más.)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #46059 Dátum: 2013.05.13 hétfő, 21:13:23 »

Oké! Kelljen venni csavart is! 6x4=24 a szilentek! Számoljunk 10ezret a 4 csavarra! Ha több ird le mennyi, mert csak elsö bölcsö csavart találtam, az 2ezer kb egy darab! Szóval ha még 4 ezret is számolok a csavarra, vagyis 16 a négy, akkor is 40ezer az anyag eddig! Mi a 60ezer? Kell még más is oda vagy csak munkadij!?   

hello

no,én másképp tettem. Nem volt se 40,se 60 ezerbe.
Vettem keveset futott autóból bölcsőt lengőkarokkal,kb 2 óra és kész.....ha lazulnak a csavarok!
 wave
Naplózva
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #46060 Dátum: 2013.05.13 hétfő, 21:18:36 »

hello

no,én másképp tettem. Nem volt se 40,se 60 ezerbe.
Vettem keveset futott autóból bölcsőt lengőkarokkal,kb 2 óra és kész.....ha lazulnak a csavarok!
 wave
És az mi pénz volt? A szilenteket cserélted? Lehet azokat úgy?
Naplózva
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #46061 Dátum: 2013.05.13 hétfő, 21:52:57 »

És az mi pénz volt? A szilenteket cserélted? Lehet azokat úgy?
szilentek miatt cseréltem,kompletten a bölcsőt és minden lengőkart. szereléssel 30 ezer huf.......ebben baráti segitség is volt,de akkor sem 40-60 stb..... Wink
Naplózva
baludanny
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195


E-mail
« Új hozzászólás #46062 Dátum: 2013.05.14 kedd, 06:30:18 »

hali mindenki

a csomagterzaram 2x3x kinyit es utana megszun letezni ha varok kb 30 percet akkor kinyit   hol lehet a hiba forrasa   talalkozott mar valaki ilyesmivel?
a hatso rendszamtabla vilagitasnak van kulon bizti? vagy valamelyikre ra van kotve? koszi a segitseget
Naplózva

baludanny 2002 kék villám 2.0 tdci ghia kombi
Teddy
Vendég
« Új hozzászólás #46063 Dátum: 2013.05.14 kedd, 12:53:33 »

Helo.
Eddig mukodott az ablakemelon olyan funkcio h ha teljesen lenyomtam lement magatol az ablak mind a 4ablaknal, de vmelyik nap kiszedtem a biztiket es azota nem mukszik ez a funkcio a sofor es a mogotte levo ablakon a masik ketton ugyanugy megy mint eddig. A biztiket neztem azok ok (2 biztit a folso sorban + 1et az also sorban). Mi lehet a bibi vele nem tudjatok veletlen?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46064 Dátum: 2013.05.14 kedd, 12:55:07 »

Helo.
Eddig mukodott az ablakemelon olyan funkcio h ha teljesen lenyomtam lement magatol az ablak mind a 4ablaknal, de vmelyik nap kiszedtem a biztiket es azota nem mukszik ez a funkcio a sofor es a mogotte levo ablakon a masik ketton ugyanugy megy mint eddig. A biztiket neztem azok ok (2 biztit a folso sorban + 1et az also sorban). Mi lehet a bibi vele nem tudjatok veletlen?

Újra kell programozni mindet.
Megtalálok a programozásoknál is, de ha teljesen felhúztad engedd el és húzd rá még kb. 3-4 mp-ig. Minden ablaknál.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3363



« Új hozzászólás #46065 Dátum: 2013.05.14 kedd, 13:17:35 »

Rosszul mondtam a nevét, ezekről a szilentekről van szó:
https://cromax.hu/index.php?page=shop.kategoria&option=com_virtuemart&Itemid=26&category_id=80210229&kereso_modell=6&kereso_marka=Ford
Igen, régi ismerős szerelő is mondta, meg másik szervízben is. Azt mondják, hogy ezeknél általában már annyira össze van rohadva ott minden, hogy vágni kell, persze ha megindulnak a csavarok, stb, akkor nem, de azt mondják erre kb nulla az esély, a régi escortot említették, hogy abban még máshogy voltak a csavarok, de ezeknél az újabb autóknál már minden összerohad.

Az a 100ezer akkor se tudom hogy jött ki...20ezer a 4 szilent, 10 a munkadíj, max 15, és 5 a futóműállítás. Haverom mondeojában is lettek cserélve, és simán kijöttek a csavarok.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #46066 Dátum: 2013.05.14 kedd, 13:28:45 »

Le kell venni a stabilizátor rúd leszorító pántokat. Ez 2 db 8-as csavar.... szokott beleszakadni.

NA nekem ebből szakadt le egynek a feje. falbav Nem volt egyszerű megoldani a történetet.Du 1től este 9ig szhoptunk. vigyor3
Ja és én nem szilent meg futóműszerelés miatt bhaszkuráltam a hátulját! Csak egyszerűen kipufogót szerettünk volna cserélni.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46067 Dátum: 2013.05.14 kedd, 13:52:51 »

NA nekem ebből szakadt le egynek a feje. falbav Nem volt egyszerű megoldani a történetet.Du 1től este 9ig szhoptunk. vigyor3
Ja és én nem szilent meg futóműszerelés miatt bhaszkuráltam a hátulját! Csak egyszerűen kipufogót szerettünk volna cserélni.


Na erről van szó......

Valaki megússza, valaki beszhopja.  Undecided
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #46068 Dátum: 2013.05.14 kedd, 14:42:42 »


Na erről van szó......

Valaki megússza, valaki beszhopja.  Undecided

Hát én a beszhopós tábort gyarapítottam a művelettel. De most az összes csavar, amit kiszedtünk, annyi zsírt kapott, ami kb 2 autó teljes zsírzását ellátná! eplus2
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #46069 Dátum: 2013.05.14 kedd, 18:44:25 »

Az a 100ezer akkor se tudom hogy jött ki...20ezer a 4 szilent, 10 a munkadíj, max 15, és 5 a futóműállítás. Haverom mondeojában is lettek cserélve, és simán kijöttek a csavarok.
Nem tudom, nekem ennyit mondtak rá, hogy kb ennyiből lehetne kicserélni ott a szilenteket. Még érdeklődöm másik helyeken is, de azt mondják bajt nem okoz, csak kopog...  (Ahogy ismerem a szerencsémet és ezt az autót, nekem tuti beleszakadna az összes csavar...)
Naplózva
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #46070 Dátum: 2013.05.14 kedd, 18:46:54 »

Üdv ismét! Utánajártam kicsit a dolognak! Ford márkaszerviz, bruttó árakat irom! 4 szilentblokk a bölcsöhöz: 24ezer! 4 darab csavar bele: 2100Ft! 2x2db csavar a kereszt lengőkbe középre: 2100Ft! 2x2db csavar a kereszt lengökbe a szélre(kerék oldal): 1000Ft! Eddig ez igy 30ezer durván! És akkro már az összes csavar "vágva" lett, ami azért nem tul gyakori! Munkadij legyen max 20 ezer, de akkor már nagyon sokat irtam! Ez igy 50 ezer! Akkor mi a 100ezer!? Még ha cserélem a hossz irányu lengökar csavarjait és az összes lengökar szilentet, akkor se jön ki a 100ezer! Most akkor nem értem hogy mi is kerül annyiba!? Nem akarok kötekedni, csak egy kis felháborodást éreztem abban a válaszban, ami a lehuzos kérdésemre jött! Smiley Nem vitát szeretnék kezdeményezni! Wink
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #46071 Dátum: 2013.05.14 kedd, 20:59:16 »

Üdv ismét! Utánajártam kicsit a dolognak! Ford márkaszerviz, bruttó árakat irom! 4 szilentblokk a bölcsöhöz: 24ezer! 4 darab csavar bele: 2100Ft! 2x2db csavar a kereszt lengőkbe középre: 2100Ft! 2x2db csavar a kereszt lengökbe a szélre(kerék oldal): 1000Ft! Eddig ez igy 30ezer durván! És akkro már az összes csavar "vágva" lett, ami azért nem tul gyakori! Munkadij legyen max 20 ezer, de akkor már nagyon sokat irtam! Ez igy 50 ezer! Akkor mi a 100ezer!? Még ha cserélem a hossz irányu lengökar csavarjait és az összes lengökar szilentet, akkor se jön ki a 100ezer! Most akkor nem értem hogy mi is kerül annyiba!? Nem akarok kötekedni, csak egy kis felháborodást éreztem abban a válaszban, ami a lehuzos kérdésemre jött! Smiley Nem vitát szeretnék kezdeményezni! Wink
Tisztelt Fórumtárs!
Egyet értek. A 100 ezer ft költséget én is nagyon soknak tartom. Amit kalkuláltál szerintem is elfogadható. Habár azt tudni kell, hogy a Ford szervizek nem szivbajosak a rezsi óradíj tekintetében.(változó 6000-8500Ft/óra).  Ezt figyelembe véve a munka dij, akár 25-35 ezer Ft is lehet.
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #46072 Dátum: 2013.05.14 kedd, 21:43:10 »

nálam 16 volt a 4 gyári hátsó hid szilent, egy futóműállitás, munkadij...18 vagy 28-at fizettem aszem...rég volt már.. eplus2
Naplózva
Teddy
Vendég
« Új hozzászólás #46073 Dátum: 2013.05.14 kedd, 23:14:40 »

Újra kell programozni mindet.
Megtalálok a programozásoknál is, de ha teljesen felhúztad engedd el és húzd rá még kb. 3-4 mp-ig. Minden ablaknál.

Munkába menet előtt leprobáltam jó is lett köszi
Naplózva
kis zeller
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 120



E-mail
« Új hozzászólás #46074 Dátum: 2013.05.15 szerda, 08:20:10 »

Sziasztok az 1-es henger a vezérléstől van ,vagy a lenkerék felől .Köszi worship
Naplózva

2002/5 MKIII 2.0 TDCivolt (2.0 tddi 116 le) GHIA Gyári xenon ,(FMBA) 131 ló,  5 ajtó, Automata váltó tiptronic,  ABS, EGR off,  tempomat ,225/45 R 17" gumival
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #46075 Dátum: 2013.05.15 szerda, 08:47:35 »

Sziasztok az 1-es henger a vezérléstől van ,vagy a lenkerék felől .Köszi worship

A váltó felől.
Naplózva
kis zeller
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 120



E-mail
« Új hozzászólás #46076 Dátum: 2013.05.15 szerda, 08:52:36 »

A váltó felől.
ez tutti? mert mindenki más hogy mondja és én úgy programozom  nyes
Naplózva

2002/5 MKIII 2.0 TDCivolt (2.0 tddi 116 le) GHIA Gyári xenon ,(FMBA) 131 ló,  5 ajtó, Automata váltó tiptronic,  ABS, EGR off,  tempomat ,225/45 R 17" gumival
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #46077 Dátum: 2013.05.15 szerda, 08:59:10 »

ez tutti? mert mindenki más hogy mondja és én úgy programozom  nyes

Nekem Relhist mondta, hogy onnan nézve kell a porlasztó programozást csinálni. De itt megtalálod a programozás menetét.
Naplózva
Teddy
Vendég
« Új hozzászólás #46078 Dátum: 2013.05.15 szerda, 12:00:50 »

heloka

a gyári lámpa burámat ki tudom én ithon polírozni, azert kérdem mert műanyag vagy plexi vkik azt mondják h ki lehet ?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #46079 Dátum: 2013.05.15 szerda, 19:42:28 »

2001-es tddi-hez tudja valaki a szervoolaj specifikációját??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46080 Dátum: 2013.05.15 szerda, 19:44:45 »

2001-es tddi-hez tudja valaki a szervoolaj specifikációját??

Típus:   WSA-M2C 195-A

http://www.chrysanindustries.com/pdf/products/ford195a.pdf

 vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2013.05.15 szerda, 20:36:19 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #46081 Dátum: 2013.05.15 szerda, 20:27:51 »

2001-es tddi-hez tudja valaki a szervoolaj specifikációját??
a piros  vigyor3
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #46082 Dátum: 2013.05.15 szerda, 21:45:39 »

heloka

a gyári lámpa burámat ki tudom én ithon polírozni, azert kérdem mert műanyag vagy plexi vkik azt mondják h ki lehet ?

Ki, csak sokszor kell nedvesíteni, nehogy megégesd a plexit. Lehet kapni akril polírozó pasztát.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #46083 Dátum: 2013.05.15 szerda, 21:48:02 »

heloka

a gyári lámpa burámat ki tudom én ithon polírozni, azert kérdem mert műanyag vagy plexi vkik azt mondják h ki lehet ?

Bízd szakemberre. Keresd Dentcraftot.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Teddy
Vendég
« Új hozzászólás #46084 Dátum: 2013.05.15 szerda, 23:06:02 »

Bízd szakemberre. Keresd Dentcraftot.

Megpróbálom azért pmlíroztam már fröccsöntö formákat csak ez nem fém proba szerencse
Naplózva
Teddy
Vendég
« Új hozzászólás #46085 Dátum: 2013.05.15 szerda, 23:16:04 »

Ki, csak sokszor kell nedvesíteni, nehogy megégesd a plexit. Lehet kapni akril polírozó pasztát.

Megpróbálom hétvégén kösz
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #46086 Dátum: 2013.05.15 szerda, 23:18:10 »

Ki, csak sokszor kell nedvesíteni, nehogy megégesd a plexit. Lehet kapni akril polírozó pasztát.

Motorosoknak a sisakplexihez való pasztája lehet jó.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Teddy
Vendég
« Új hozzászólás #46087 Dátum: 2013.05.15 szerda, 23:27:50 »

Motorosoknak a sisakplexihez való pasztája lehet

AndyA

Hol lehet amúgy ilyen pasztát kapni?festéküzlet?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #46088 Dátum: 2013.05.15 szerda, 23:34:57 »

Hol lehet amúgy ilyen pasztát kapni?festéküzlet?

Mondom motoros!!! Shox, Louis, Bázis motor és hasonló helyeken.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #46089 Dátum: 2013.05.15 szerda, 23:40:07 »

Motorosoknak a sisakplexihez való pasztája lehet jó.

AndyA
sisakplexit polírozni ?? Nemár.
Naplózva
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #46090 Dátum: 2013.05.16 csütörtök, 08:34:31 »

Üdv!

A csomagtérajtón lévő M O N D E O felirat szereléséről/cseréjéről van valakinek tapasztalata?

Az autó megvásárlása óta le van pattogzva 3 betűről is a króm, és már kicsit szúrja a szememet.

 worship worship
 integet2 integet2
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #46091 Dátum: 2013.05.16 csütörtök, 08:46:34 »

sisakplexit polírozni ?? Nemár.

Jártam már úgy, hogy muszáj volt...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Teddy
Vendég
« Új hozzászólás #46092 Dátum: 2013.05.16 csütörtök, 08:56:51 »

Mondom motoros!!! Shox, Louis, Bázis motor és hasonló helyeken.

AndyA

Utána nézek .ja meg vmi jó autó szerelőt Győr és környékéről vki nem ismer esetleg, mert tervezek kirándulást és előtte átnézetném
Naplózva
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #46093 Dátum: 2013.05.16 csütörtök, 10:34:42 »

Hiho. Mostanra sikerult megszereznem fordektol az autom elotortenetenek egy reszet. Nem egyszeru szules de szerencsemre az elozo tulaj, -akinek szukseges az irasos beleegyezese- nagyon segitokesz volt. Sasnoj fordeknal 2008 ban valtoztattak a szamitogepes rendszeren igy az azt megelozo adatokat nem tudtam beszerezni. Azert igy is van pozitivum, 2010-Ben kapott gyari felujitott adagolot ami munkadijjal laza 400k volt.... Valamint kapott mar uj hatso feknyergeket, Meg egy par aprosagot, viszont legalabb csak egyszer volt tekerve az oraja valoszinuleg mert a fordnal rogzitett ora allasok alapjan valosnak tunik a km amit az elozo tulaj belerakott,igy tippelve amikor nemetbol bekerult akkor forgattak vissza egy 100at azota nem babraltak remelhetoleg. Az elozo tulaj pedig a szervizek alapjan lelkiismeretesnek tunik..
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46094 Dátum: 2013.05.16 csütörtök, 10:56:18 »

Mondani, írni bármit lehet......
Én valahogy sosem ennek hiszek.
A kocsi állapota nem hazudik! Állapotoz kell venni, nem évjáratot és kilométert.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #46095 Dátum: 2013.05.16 csütörtök, 12:18:33 »

Üdv!

A csomagtérajtón lévő M O N D E O felirat szereléséről/cseréjéről van valakinek tapasztalata?

Az autó megvásárlása óta le van pattogzva 3 betűről is a króm, és már kicsit szúrja a szememet.

 worship worship
 integet2 integet2

Fogod és óvatosan sniccerrel levágod a ragasztást, majd az új feliratot fejragasztod a helyére. Sima kétoldalú ragasztóval van odaragasztva.
Naplózva
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #46096 Dátum: 2013.05.16 csütörtök, 13:15:05 »

Mondani, írni bármit lehet......
Én valahogy sosem ennek hiszek.
A kocsi állapota nem hazudik! Állapotoz kell venni, nem évjáratot és kilométert.  Cool

nem évjárat és km alapján vettem a km állást csak azután néztem meg miután már leelőlegeztem a kocsit... csak szerencsére Dini kocsija alighanem ugyanonnan lett behozva és az övében 3xxk km van enyémben meg 220k 200k-val vettem.. ezért is gondolom hogy kb egy 100-as lett letekerve persze nem sokat számít.... Viszont annak ellenére hogy amikor Dini meghallotta a turbóm hangját azt mondta hogy ez már kuka meg hogy tuti nem  megy az autó próbakör után azt mondta hogy meg is venné ha azért próbálta volna  nyes szóval annyira nem is rossz a gép szerencsére.

szerk: Az összehasonlítás arra is jó volt hogy megtudjam a két első rugómból alighanem levágtak.. gondolom az egyik tört a másikat meg hozzá vágták.. így kb 2-3cm-es ültetés van az elején ami sajnos picit szerintem a kormánygeometria rovására meg de talán javítja a CV értéket nyes
« Utoljára szerkesztve: 2013.05.16 csütörtök, 14:49:18 írta Guen » Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #46097 Dátum: 2013.05.16 csütörtök, 14:50:19 »

Fogod és óvatosan sniccerrel levágod a ragasztást, majd az új feliratot fejragasztod a helyére. Sima kétoldalú ragasztóval van odaragasztva.

Egy alapos hajszárítós melegítés sokat tud segíteni, hogy könnyebben engedjen a ragasztó. Leesni nem fog, attól nem kell félni, de valamivel képlékenyebb és kevésbé ragaszkodó lesz.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #46098 Dátum: 2013.05.16 csütörtök, 15:08:13 »

Fogod és óvatosan sniccerrel levágod a ragasztást, majd az új feliratot fejragasztod a helyére. Sima kétoldalú ragasztóval van odaragasztva.

Egy alapos hajszárítós melegítés sokat tud segíteni, hogy könnyebben engedjen a ragasztó. Leesni nem fog, attól nem kell félni, de valamivel képlékenyebb és kevésbé ragaszkodó lesz.

AndyA

Köszönöm a segítséget!  worship worship integet2 integet2
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #46099 Dátum: 2013.05.17 péntek, 14:39:58 »

Nem! Helyén van rögzitve! Illetve nem kisebb zögésről van szó, elég durván tud dübörögni! Illetve mint irtam nem állandó! Amugy olyan uton mentem ma, ahol középen egy csikba asztfalt, mellette mindkét oldalt macskakö volt és ha a bal hátsó kerék simán ment, akkor a dübörgés elenyésző volt! Ha forditva mentem jobb kerékkel a sima uton, akkor viszont rögtön bedurvult! Okozhat ilyen mondjuk lengéscsillapitó szára a toronyban!?

Azért nézd meg a kézifék kötelet még egyszer. Az ismerősöm is azzal vitte be a 4 ajtós sedant szervizbe, hogy mindjárt leszakad a hátulja úgy kopog, és csak a kézifék kötele volt...
Naplózva
Oldalak: 1 ... 915 916 917 918 919 920 921 [922] 923 924 925 926 927 928 929 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.156 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.