Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.28 péntek, 02:17:39 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1258 1259 1260 1261 1262 1263 1264 [1265] 1266 1267 1268 1269 1270 1271 1272 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 20562442 alkalommal)
0 Felhasználó és 35 vendég van a témában
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #63200 Dátum: 2015.05.30 szombat, 13:12:00 »

Van egy olyan problémám, hogy a mondeonak a kulcsa kopott /a zárba bemegy, de nagyon nehéz elfordítani  rinya/, és már csak a "szerviz" kulccsal tudom beindítani.

Nézegettem  kulcsot, melyet bele lehet másoltatni, de jók-e ezek a kulcsok? Vagy inkább a gyártóhoz forduljak?

Ha jó akkor volna-e olyan másoló   - általatok ismert-    akinek ha elküldeném megcsinálná?

Válaszokat előre is köszönöm  integet2
Naplózva

mondejó 2.5 V6
Szipee86
Vendég
« Új hozzászólás #63201 Dátum: 2015.05.30 szombat, 16:17:46 »

Sziasztok. Keresek Mondeo MK3 2003-2007 javítási könyvet. Abban azt hiszem benne vagy az st220 is már. Sehol sem találom ezt a Haynes féle könyvet. Ha tud valaki segíteni akkor azt előre is köszönöm. Smiley
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #63202 Dátum: 2015.05.30 szombat, 16:35:42 »

Sziasztok. Keresek Mondeo MK3 2003-2007 javítási könyvet. Abban azt hiszem benne vagy az st220 is már. Sehol sem találom ezt a Haynes féle könyvet. Ha tud valaki segíteni akkor azt előre is köszönöm. Smiley

ezt most felejtsd el...
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #63203 Dátum: 2015.05.30 szombat, 17:47:47 »

Sziasztok. Keresek Mondeo MK3 2003-2007 javítási könyvet. Abban azt hiszem benne vagy az st220 is már. Sehol sem találom ezt a Haynes féle könyvet. Ha tud valaki segíteni akkor azt előre is köszönöm. Smiley

Jogi dolgok miatt a fórumon nem jelenhetnek meg javítási könyvek!
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #63204 Dátum: 2015.05.30 szombat, 17:49:07 »

Van egy olyan problémám, hogy a mondeonak a kulcsa kopott /a zárba bemegy, de nagyon nehéz elfordítani  rinya/, és már csak a "szerviz" kulccsal tudom beindítani.

Nézegettem  kulcsot, melyet bele lehet másoltatni, de jók-e ezek a kulcsok? Vagy inkább a gyártóhoz forduljak?

Ha jó akkor volna-e olyan másoló   - általatok ismert-    akinek ha elküldeném megcsinálná?

Válaszokat előre is köszönöm  integet2

Én ebay-ről rendeltem bicskakulcsot. A kulcsot BP Flórián téren másoltattam, az elektronikát és az immot átraktam az új házba. Hibátlanul szuperál.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #63205 Dátum: 2015.05.30 szombat, 20:06:32 »

Sziasztok!
Furcsálom, hogy nagyon gyakran megy a hűtő ventilátorom. Egy kicsit nagyobb terhelés után emelt fordulaton pörög (avagy megy mindkettő? nem tudom), mintha menne a klíma, aztán az emelt leáll, de még hallhatóan zúg alap fordulatszámon (vagy csak 1?)
Pl hegyre fel, jövök haza , (Farkastorki út), ha tolom vagy ha csak komótosan jövök, úgy érek haza, hogy zúg a venti. Télen is, nyáron is.
Ma jöttünk mentünk a városban, lámpától lámpáig (nem padló, mert hátul a két gyerek szembe jön a vég..), és hallom hogy megy az emelt fordulat a köv piroshoz érkezésnél.
Az a kérdésem, a tddi ilyen? (az MkII 2. Zetec, nem pörgette ennyire a ventiket, ugyanilyen használat mellet)
vagy a chippelt tddi iyen?
vagy ezek a turbo dizelek ennyire kívánják a ráhűtést? monnyuk ezt kétlem, de nem volt még ilyenem
vagy vmi nem ok?
A mutató középen áll, ha megy ha nem megy a venti (tudom, tág a hőmérséklet határ, amit közép állás jelez), szóval nagy gáz még nem lehet, mert akkor menne a pirosba, de azért ez nekem gyanús.
Termosztátok lezárva/részlegesen lezárva maradnának?
Miután hazaértünk ma, fogdostam a csöveket. A termosztátházból a hűtőre menő cső forró volt (nehezen fogható), a hűtő aljából a vízpumpa felé menő, sokkal hűvösebb.
Ha "gyengül" a vízpumpa, miben nyilvánul meg?
Vagy a ventillátorok körül lenne vmi nyányé? Kontakt, stb?
Forscannel még nem néztem a hőmérsékleteket.

Üdv, Ferqó


Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #63206 Dátum: 2015.05.30 szombat, 20:25:29 »

Sziasztok!
Furcsálom, hogy nagyon gyakran megy a hűtő ventilátorom. Egy kicsit nagyobb terhelés után emelt fordulaton pörög (avagy megy mindkettő? nem tudom), mintha menne a klíma, aztán az emelt leáll, de még hallhatóan zúg alap fordulatszámon (vagy csak 1?)
Pl hegyre fel, jövök haza , (Farkastorki út), ha tolom vagy ha csak komótosan jövök, úgy érek haza, hogy zúg a venti. Télen is, nyáron is.
Ma jöttünk mentünk a városban, lámpától lámpáig (nem padló, mert hátul a két gyerek szembe jön a vég..), és hallom hogy megy az emelt fordulat a köv piroshoz érkezésnél.
Az a kérdésem, a tddi ilyen? (az MkII 2. Zetec, nem pörgette ennyire a ventiket, ugyanilyen használat mellet)
vagy a chippelt tddi iyen?
vagy ezek a turbo dizelek ennyire kívánják a ráhűtést? monnyuk ezt kétlem, de nem volt még ilyenem
vagy vmi nem ok?
A mutató középen áll, ha megy ha nem megy a venti (tudom, tág a hőmérséklet határ, amit közép állás jelez), szóval nagy gáz még nem lehet, mert akkor menne a pirosba, de azért ez nekem gyanús.
Termosztátok lezárva/részlegesen lezárva maradnának?
Miután hazaértünk ma, fogdostam a csöveket. A termosztátházból a hűtőre menő cső forró volt (nehezen fogható), a hűtő aljából a vízpumpa felé menő, sokkal hűvösebb.
Ha "gyengül" a vízpumpa, miben nyilvánul meg?
Vagy a ventillátorok körül lenne vmi nyányé? Kontakt, stb?
Forscannel még nem néztem a hőmérsékleteket.

Üdv, Ferqó



Vagy be van égve az alacsony fordulat ellenállás osztójának csatlakozója, a hűtő szemből a jobb alsó sarkánál tipikus hiba szokott lenni, ilyenkor nincs alacsony fordulat csak magas és azt sűrűn kapcsolgatja ráadásul egy pillanatra jól leterheli a villamos rendszert mikor beindul a két venti fullon.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #63207 Dátum: 2015.05.30 szombat, 20:55:29 »

Sziasztok!
Furcsálom, hogy nagyon gyakran megy a hűtő ventilátorom. Egy kicsit nagyobb terhelés után emelt fordulaton pörög (avagy megy mindkettő? nem tudom), mintha menne a klíma, aztán az emelt leáll, de még hallhatóan zúg alap fordulatszámon (vagy csak 1?)
Pl hegyre fel, jövök haza , (Farkastorki út), ha tolom vagy ha csak komótosan jövök, úgy érek haza, hogy zúg a venti. Télen is, nyáron is.
Ma jöttünk mentünk a városban, lámpától lámpáig (nem padló, mert hátul a két gyerek szembe jön a vég..), és hallom hogy megy az emelt fordulat a köv piroshoz érkezésnél.
Az a kérdésem, a tddi ilyen? (az MkII 2. Zetec, nem pörgette ennyire a ventiket, ugyanilyen használat mellet)
vagy a chippelt tddi iyen?
vagy ezek a turbo dizelek ennyire kívánják a ráhűtést? monnyuk ezt kétlem, de nem volt még ilyenem
vagy vmi nem ok?
A mutató középen áll, ha megy ha nem megy a venti (tudom, tág a hőmérséklet határ, amit közép állás jelez), szóval nagy gáz még nem lehet, mert akkor menne a pirosba, de azért ez nekem gyanús.
Termosztátok lezárva/részlegesen lezárva maradnának?
Miután hazaértünk ma, fogdostam a csöveket. A termosztátházból a hűtőre menő cső forró volt (nehezen fogható), a hűtő aljából a vízpumpa felé menő, sokkal hűvösebb.
Ha "gyengül" a vízpumpa, miben nyilvánul meg?
Vagy a ventillátorok körül lenne vmi nyányé? Kontakt, stb?
Forscannel még nem néztem a hőmérsékleteket.

Üdv, Ferqó




Az enyém így viselkedik mióta megvettem az autót. Annó az előtét ellenállás csatija nem volt a legjobb állapotba, újravezetékeltem, de a mai napig indítja a ventit, ha hegyre fel megyek.
Télen fűt, nyáron hűt, mutató egy mm-t nem mozdul semelyik irányba ha már bemelegedett.
Én nem aggódok egyelőre. Ha 60K km-t kibírt, akkor nem hiszem, hogy nagy baja lenne Smiley
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #63208 Dátum: 2015.05.30 szombat, 21:08:59 »

Vagy be van égve az alacsony fordulat ellenállás osztójának csatlakozója, a hűtő szemből a jobb alsó sarkánál tipikus hiba szokott lenni, ilyenkor nincs alacsony fordulat csak magas és azt sűrűn kapcsolgatja ráadásul egy pillanatra jól leterheli a villamos rendszert mikor beindul a két venti fullon.
És az összeégett csatlakozó javítására mi a jó megoldás?
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #63209 Dátum: 2015.05.30 szombat, 21:38:04 »

És az összeégett csatlakozó javítására mi a jó megoldás?
Levágni és újracsatlakozózni a sarukat jól lepucolni kontaktspré stb..
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Szipee86
Vendég
« Új hozzászólás #63210 Dátum: 2015.05.30 szombat, 21:48:05 »

ezt most felejtsd el...

Sorry. Rosszul fogalmaztam a kérdést. Ugy értettem hogy honnan melyik online áruházból beszerezhető ez a könyv, vagy ha van olyan ember akinek nincs szukség rá és eladná akkor szívesen megvásárolnám.
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #63211 Dátum: 2015.05.30 szombat, 21:50:37 »

Levágni és újracsatlakozózni a sarukat jól lepucolni kontaktspré stb..
Köszönöm, holnap megnézem, milyen állapotban van a csatlakozsó
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #63212 Dátum: 2015.05.30 szombat, 22:28:00 »

Sorry. Rosszul fogalmaztam a kérdést. Ugy értettem hogy honnan melyik online áruházból beszerezhető ez a könyv, vagy ha van olyan ember akinek nincs szukség rá és eladná akkor szívesen megvásárolnám.
Ne akarjál magadnak gondot,gondolom pü-be megirja
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #63213 Dátum: 2015.05.30 szombat, 22:59:19 »

Ne akarjál magadnak gondot,gondolom pü-be megirja

 eljen már délután megírtam. vigyor3
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Szipee86
Vendég
« Új hozzászólás #63214 Dátum: 2015.05.31 vasárnap, 00:55:28 »

eljen már délután megírtam. vigyor3

Köszönöm. Meg is rendeltem. Wink
Naplózva
adrian007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


Emailt irj ha kérdésed van.


E-mail
« Új hozzászólás #63215 Dátum: 2015.05.31 vasárnap, 17:47:26 »

Sziasztok. Holnap viszem a kocsit szerelöhoz, fék gondol amit irtam múltkor Sad jo volt igy haza jönni vele kintről Sad

Tempomatot szeretnék bele, láttam eladó kormány kapcsolokat,  azt hogy kell bekötni??  Valaki tud leírást vagy valamit?  bármilyen autóba be lehet kötni??  Pl nekem nem mutatja mennyit eszik a kocsi stb .  Mert hallottam olyat hogy számítógép függő a tempomat .Vagy valaki tud itt eladó Tempomatot ? Válaszokat előre is köszönöm
Naplózva

2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE  kombi
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #63216 Dátum: 2015.05.31 vasárnap, 18:05:46 »

Köszönöm. Meg is rendeltem. Wink

 eljen
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #63217 Dátum: 2015.05.31 vasárnap, 18:07:07 »

Sziasztok. Holnap viszem a kocsit szerelöhoz, fék gondol amit irtam múltkor Sad jo volt igy haza jönni vele kintről Sad

Tempomatot szeretnék bele, láttam eladó kormány kapcsolokat,  azt hogy kell bekötni??  Valaki tud leírást vagy valamit?  bármilyen autóba be lehet kötni??  Pl nekem nem mutatja mennyit eszik a kocsi stb .  Mert hallottam olyat hogy számítógép függő a tempomat .Vagy valaki tud itt eladó Tempomatot ? Válaszokat előre is köszönöm

leírás: http://mondeo.hu/index.php?topic=5073.0
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
adrian007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


Emailt irj ha kérdésed van.


E-mail
« Új hozzászólás #63218 Dátum: 2015.05.31 vasárnap, 19:41:39 »


Köszönöm
Naplózva

2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE  kombi
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #63219 Dátum: 2015.05.31 vasárnap, 19:55:28 »

Köszönöm

szívesen! Ne felejtsd, bekötés után majd fel kell programozni!
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #63220 Dátum: 2015.06.01 hétfő, 10:22:57 »

Látjátok-látjátok...amióta meglett a hibám, és nem írok, azóta milyen "nyugalom" van a fórumon.
Magyarul mindenki passzív.  nyes
Bár én ezt nem bánom, hogy megvan az oka a dolgaimnak Smiley

Naplózva
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #63221 Dátum: 2015.06.01 hétfő, 12:35:09 »

Sziasztok!

Első fényszóró tömítéséről létezik sablon, ami alapján ki lehetne esetleg szabni mondjuk sbr gumilemezből?

Koszi
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #63222 Dátum: 2015.06.01 hétfő, 13:24:19 »

Gyors kérdés: a vaj színű bőr belsőt mivel lehet jól letisztítani? illetve a világos műszerfalat?
Valami igen jó szer érdekelne, hátha valakinek van valami tippje. Mert a műszerfalban a kis mélyedésekbe koszos, és kefével kisikálni halál...3 nap lenne.  Wink
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #63223 Dátum: 2015.06.01 hétfő, 13:26:18 »

Gyors kérdés: a vaj színű bőr belsőt mivel lehet jól letisztítani? illetve a világos műszerfalat?
Valami igen jó szer érdekelne, hátha valakinek van valami tippje. Mert a műszerfalban a kis mélyedésekbe koszos, és kefével kisikálni halál...3 nap lenne.  Wink
gőztisztító
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #63224 Dátum: 2015.06.01 hétfő, 13:29:06 »

gőztisztító

Az jelenleg nincs, és több 10ezret erre kiadni luxus  Roll Eyes
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #63225 Dátum: 2015.06.01 hétfő, 13:43:03 »

Az jelenleg nincs, és több 10ezret erre kiadni luxus  Roll Eyes

Bérelj egyet hétvégére vagy vidd el az autót egy tisztességes autókozmetikába.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #63226 Dátum: 2015.06.01 hétfő, 13:44:03 »

Bérelj egyet hétvégére vagy vidd el az autót egy tisztességes autókozmetikába.
az sok.annyit nem szán rá. Cheesy
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #63227 Dátum: 2015.06.01 hétfő, 13:54:19 »

az sok.annyit nem szán rá. Cheesy

Akkor drótkefe  eplus2 eplus2
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #63228 Dátum: 2015.06.01 hétfő, 13:57:47 »

az sok.annyit nem szán rá. Cheesy

Mert te egészen biztos, hogy 1 alkalomért szánnál rá ennyit   poigneemain
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #63229 Dátum: 2015.06.01 hétfő, 14:07:55 »

Mert te egészen biztos, hogy 1 alkalomért szánnál rá ennyit   poigneemain
15-20 ronygy.más sem tud mást csinálni.miért,te hogy gondoltad?lefújod sprlével ezeröccázé és,és letörlöd egy ruhával?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #63230 Dátum: 2015.06.01 hétfő, 14:10:52 »

Mert te egészen biztos, hogy 1 alkalomért szánnál rá ennyit   poigneemain

Durván 5000-ből lehet bérelni egy hétvégére, de sztem ha kozmetikába viszed, akkor is ki lehet sztem jönni 10-ből.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
sz_robika
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #63231 Dátum: 2015.06.01 hétfő, 15:20:56 »

sziasztok,

újonc vagyoki itt. Gondolkodom utólagos Tempomat (TDCI) beszerelésen. Csak gyári bontottra gondoltam.

A kérdéseim, hogy honnan lehetne szerezni komplett szettett (kábel+kapcsolók)? És a beszereléshez kellene egy szaki is.

Tudnátok valakit ajánlani?

Kösz
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #63232 Dátum: 2015.06.01 hétfő, 15:24:54 »

sziasztok,

újonc vagyoki itt. Gondolkodom utólagos Tempomat (TDCI) beszerelésen. Csak gyári bontottra gondoltam.

A kérdéseim, hogy honnan lehetne szerezni komplett szettett (kábel+kapcsolók)? És a beszereléshez kellene egy szaki is.

Tudnátok valakit ajánlani?

Kösz

Keres-kínál részlegben tegyél fel hirdetést vagy kérdezz rá a bontósoknál, hogy van-e nekik.
Beszerelés Vik.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
adrian007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


Emailt irj ha kérdésed van.


E-mail
« Új hozzászólás #63233 Dátum: 2015.06.01 hétfő, 15:29:21 »

szívesen! Ne felejtsd, bekötés után majd fel kell programozni!

Köszönöm, na ezt nem tudtam,  ezt is kérdeztem Smiley mennyi pénz és hol csináljak? ?
Naplózva

2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE  kombi
szucstamas20
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 87


E-mail
« Új hozzászólás #63234 Dátum: 2015.06.01 hétfő, 15:35:55 »

Üdv Urak!

SOS-be kérdezném, hogy a TDDI és a TDCI szűrőház egy és ugyanaz? Aki tud segítsen kérem.

Üdv: Tomi  wave
Naplózva

2001-es Ford Mondeo mk3 TDDI sedan
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #63235 Dátum: 2015.06.01 hétfő, 15:44:31 »

Üdv Urak!

SOS-be kérdezném, hogy a TDDI és a TDCI szűrőház egy és ugyanaz? Aki tud segítsen kérem.

Üdv: Tomi  wave

Olajszűrőre gondolsz? Igen.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #63236 Dátum: 2015.06.01 hétfő, 15:45:07 »

Üdv Urak!

SOS-be kérdezném, hogy a TDDI és a TDCI szűrőház egy és ugyanaz? Aki tud segítsen kérem.

Üdv: Tomi  wave
Melyik?
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
szucstamas20
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 87


E-mail
« Új hozzászólás #63237 Dátum: 2015.06.01 hétfő, 16:10:29 »

Melyik?

Na igen lemaradt, 2.0 TDDI és a 2.0 TDCI légszűrőháza megegyezik-e?
Naplózva

2001-es Ford Mondeo mk3 TDDI sedan
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 344


E-mail
« Új hozzászólás #63238 Dátum: 2015.06.01 hétfő, 16:50:57 »

Lengéscsillapítók és féktárcsák cseréjéhez keresek szerelőt.
Budapest XVI ker, de akár messzebb is.
Az alkatrészek megvannak hozzá.
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #63239 Dátum: 2015.06.01 hétfő, 19:58:21 »

Lengéscsillapítók és féktárcsák cseréjéhez keresek szerelőt.
Budapest XVI ker, de akár messzebb is.
Az alkatrészek megvannak hozzá.

lengéscsillapítót mennyiért vetted és hol? worship
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #63240 Dátum: 2015.06.01 hétfő, 20:24:00 »

Na igen lemaradt, 2.0 TDDI és a 2.0 TDCI légszűrőháza megegyezik-e?
Szia!
Én vettem ci -ről szűrőházat, mondván, hogy ua, de nem pont az. Amiről én vettem arról hiányzott egy vákumcső(?) csatlakozás.
Egyébként még a légtömegmérő a kérdéses, hogy az egyezik-e a kialakítás.
Én végül párosítottam a szitut, azaz a fedél maradt, az alját cseréltem (szintén ci-ből), mert a csavarok menete el volt már nyalva az enyémben.
Üdv, Ferqó
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
bihu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #63241 Dátum: 2015.06.01 hétfő, 20:53:42 »

Sziasztok!

Vik elérhetőségét meg tudja adni valaki?
Naplózva

2002 130LE 2.0 TDCI Automata    6,42 l/100km
sz_robika
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #63242 Dátum: 2015.06.01 hétfő, 21:31:28 »

Keres-kínál részlegben tegyél fel hirdetést vagy kérdezz rá a bontósoknál, hogy van-e nekik.
Beszerelés Vik.

kösz szépen
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #63243 Dátum: 2015.06.01 hétfő, 22:12:15 »

Köszönöm, na ezt nem tudtam,  ezt is kérdeztem Smiley mennyi pénz és hol csináljak? ?

Fordnál. kb 5-8.000 ft
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #63244 Dátum: 2015.06.01 hétfő, 22:36:05 »

Sziasztok!
Furcsálom, hogy nagyon gyakran megy a hűtő ventilátorom. Egy kicsit nagyobb terhelés után emelt fordulaton pörög (avagy megy mindkettő? nem tudom), mintha menne a klíma, aztán az emelt leáll, de még hallhatóan zúg alap fordulatszámon (vagy csak 1?)
Pl hegyre fel, jövök haza , (Farkastorki út), ha tolom vagy ha csak komótosan jövök, úgy érek haza, hogy zúg a venti. Télen is, nyáron is.
Ma jöttünk mentünk a városban, lámpától lámpáig (nem padló, mert hátul a két gyerek szembe jön a vég..), és hallom hogy megy az emelt fordulat a köv piroshoz érkezésnél.
Az a kérdésem, a tddi ilyen? (az MkII 2. Zetec, nem pörgette ennyire a ventiket, ugyanilyen használat mellet)
vagy a chippelt tddi iyen?
vagy ezek a turbo dizelek ennyire kívánják a ráhűtést? monnyuk ezt kétlem, de nem volt még ilyenem
vagy vmi nem ok?
A mutató középen áll, ha megy ha nem megy a venti (tudom, tág a hőmérséklet határ, amit közép állás jelez), szóval nagy gáz még nem lehet, mert akkor menne a pirosba, de azért ez nekem gyanús.
Termosztátok lezárva/részlegesen lezárva maradnának?
Miután hazaértünk ma, fogdostam a csöveket. A termosztátházból a hűtőre menő cső forró volt (nehezen fogható), a hűtő aljából a vízpumpa felé menő, sokkal hűvösebb.
Ha "gyengül" a vízpumpa, miben nyilvánul meg?
Vagy a ventillátorok körül lenne vmi nyányé? Kontakt, stb?
Forscannel még nem néztem a hőmérsékleteket.

Üdv, Ferqó



Ma rádugtam laptopra a gépet, mert idegesítően sokat megy a ventilátor továbbra is.
A vízhőfok és hfej hőfok egyszerre jön megy, valszeg ezek jók, mert együtt járnak.
A hőfok hamar felmegy 95 fok fölé, itt már indul az első fokozat, minimálisan terhelve az autót (1 személy, null teher,30- 40 km/h, a hegyen jövet menet, nem taposva, nem tiporva, csak "krúzingolva") hipp hopp megy fel a vízhőfok, hamar indul a 2es fokozat, nem rémlik de kb 100 fok körül, egészen felmegy a vízhőfok 113 -115 fokig, kb onnan jön vissza, majd kezdi elölről. Az egyes fokozat szinte le sem áll, azaz állandóan megy a ventilátorom.
Igaz ma volt 28-30 fok volt odakinn.
A fentiek fényében:
tapasztalt-e már vki olyat, hogy nem nyit a termosztát?
ha cserélem a vízkörit, és nem oldódik meg a dolog, akkor mi a köv lépés? vízpumpa csere? mi a jele, ha nem megy a pumpa rendesen? Mielőtt szétborítanám fölöslegesen a pumpát.
gondolom az olajköri termo ilyen huncutságra nem képes, vagy de?
Köszönöttel, Ferqó
ui: monnyuk azt végképpen nem értem, hogy a 115 fok+ dupla ventilátoros üzemet, miért nem jelzi vissza a vízhőfok mutató, legalább egy kis billenéssel a piros felé.


Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #63245 Dátum: 2015.06.01 hétfő, 23:09:27 »

Ma rádugtam laptopra a gépet, mert idegesítően sokat megy a ventilátor továbbra is.
A vízhőfok és hfej hőfok egyszerre jön megy, valszeg ezek jók, mert együtt járnak.
A hőfok hamar felmegy 95 fok fölé, itt már indul az első fokozat, minimálisan terhelve az autót (1 személy, null teher,30- 40 km/h, a hegyen jövet menet, nem taposva, nem tiporva, csak "krúzingolva") hipp hopp megy fel a vízhőfok, hamar indul a 2es fokozat, nem rémlik de kb 100 fok körül, egészen felmegy a vízhőfok 113 -115 fokig, kb onnan jön vissza, majd kezdi elölről. Az egyes fokozat szinte le sem áll, azaz állandóan megy a ventilátorom.
Igaz ma volt 28-30 fok volt odakinn.
A fentiek fényében:
tapasztalt-e már vki olyat, hogy nem nyit a termosztát?
ha cserélem a vízkörit, és nem oldódik meg a dolog, akkor mi a köv lépés? vízpumpa csere? mi a jele, ha nem megy a pumpa rendesen? Mielőtt szétborítanám fölöslegesen a pumpát.
gondolom az olajköri termo ilyen huncutságra nem képes, vagy de?
Köszönöttel, Ferqó
ui: monnyuk azt végképpen nem értem, hogy a 115 fok+ dupla ventilátoros üzemet, miért nem jelzi vissza a vízhőfok mutató, legalább egy kis billenéssel a piros felé.



nekem ilyen volt tavaly nyáron. kapott gyári új termot, utána egy fokkal jobb lett
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Butcher88
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305827718


E-mail
« Új hozzászólás #63246 Dátum: 2015.06.02 kedd, 06:57:42 »

Sziasztok!
Nekem is van egy olyan bajom,mint az egyik kollegának pár oldallal előrébb.Ha álló helyzetben tekerem a kormányt v parkolás közben,morog,nyekereg vmi előröl.
A szervo olaj  csere nem oldotta meg a problémát.
Mit javasolnátok?
A válaszokat előre is köszönöm!
Naplózva

Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
adrian007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


Emailt irj ha kérdésed van.


E-mail
« Új hozzászólás #63247 Dátum: 2015.06.02 kedd, 07:45:17 »

Fordnál. kb 5-8.000 ft


Köszönöm Smiley
Naplózva

2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE  kombi
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #63248 Dátum: 2015.06.02 kedd, 08:16:28 »

nekem ilyen volt tavaly nyáron. kapott gyári új termot, utána egy fokkal jobb lett
köszönöm
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #63249 Dátum: 2015.06.02 kedd, 08:33:33 »

Sziasztok!
Nekem is van egy olyan bajom,mint az egyik kollegának pár oldallal előrébb.Ha álló helyzetben tekerem a kormányt v parkolás közben,morog,nyekereg vmi előröl.
A szervo olaj  csere nem oldotta meg a problémát.
Mit javasolnátok?
A válaszokat előre is köszönöm!
Feszítőgörgő? Én is most cseréltem, csspágyas megoldásra a wikiben leírtak alapján! Hibátlan csendesebb nekem is morgott ha tekertem a kormányt.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Oldalak: 1 ... 1258 1259 1260 1261 1262 1263 1264 [1265] 1266 1267 1268 1269 1270 1271 1272 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.106 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.