Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 23:31:37 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 189 190 191 192 193 194 195 [196] 197 198 199 200 201 202 203 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21911626 alkalommal)
0 Felhasználó és 239 vendég van a témában
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9750 Dátum: 2006.10.23 hétfő, 23:07:00 »

Proki,
 
Katalizator ? Az ha torott, akkor ad csorompolo hangot. Persze nem bentrol jon a hang, hanem kintrol szurodik be. Ha bentrol hallod a katalizatort, akkor ott valami nagyon nincs rendben
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #9751 Dátum: 2006.10.24 kedd, 08:35:00 »

Ha már a zörgéseknél járunk. Nekem kb. 2000-es fordulat környékén, ha lassan és folyamatosan adom a gázt, valami csavar, vagy alátét zörög. Esetleg valaki találkozott ilyen zörgéssel ?  
Mindent kipakoltam már mindenhonnan,de még mindig zörög. Köszi előre is.
hehe! Nekem meg pont ott szűnik meg egy zörgés. Igazából csak alapjáraton hallani. 2000 től meg teljesen csendes az autó. Mág nem találtam meg, hoyg mi rezonál.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9752 Dátum: 2006.10.24 kedd, 10:02:00 »

En meg tegnap talaltam egy ujabb zorges forrast. Ez kifejezetten Ghia Mondeokat erinto problema, mondhatni zorgos tipushiba. Reggelente hideg mocinal vettem eszre, hogy van valami zorges fele. Azt hittem a mocibol jon, de ikor kisazltam, kintrol nem lehetett hallani. Tehat csak bentrol hallhato, de tok olyan, mintha kicsit kalapalna a moci. Aztan tegnap olyan jo ido volt, hogy gondoltam megvizsgalom a temat...A motorhazteton van nalam egy erdekes muanyag izemicsoda. Ilyen jo nagy es fekete, ami teljes egesszeben eltakarja az ablax spircni fuvokait. Namost azt megutogettem es elegge zorgosnek tunt. Felul 2 csavar tartja ezta a mianyag izemicsodat. Alul pedig van ket karom, ami belekapaszkodik a mocihaztetobe. Namost ott a muanyag es a fem talalkozasanal van annyi hezag (foleg hidegben), hogy ott rezonancia keletkezik. Ez a rezonancia foleg alapjaratn, illetve hidegen jelentkezik. Valceg a moci muanyag boritasa berezegteti azta munayagot es attl votl eza kalapalos hang. Ma reggel beinditottam a gepet, es ugy tunik megszunt eza furcsa zorej. Menet kozben is feltunoen halkabb lett a gep. Ugy tunik nem csak alapjaraton zorgott...Lassan nema csend es nyugalom honol a verdamban Cool Kell is ebben a mai vilagban egy kis nyugi...
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9753 Dátum: 2006.10.24 kedd, 10:03:00 »

jah, ezaz ominozus fekete muanyag izemicsoda a termeszetesen a moci hazteto belso felere van rogzitve.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #9754 Dátum: 2006.10.24 kedd, 10:55:00 »

jah, ezaz ominozus fekete muanyag izemicsoda a termeszetesen a moci hazteto belso felere van rogzitve.
Ez miért is csak a ghia-kat érinti? A többin nincs ilyen burkolat? Vagy ez a a bizonyos "fűtött" spricni?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9755 Dátum: 2006.10.24 kedd, 11:03:00 »

Szendre,
 
Azert a Ghiakat erinti, mert attol lefele nem lattam emg ilyen burkolatot. Hogy pontosan mi szerepe van ennek az izemicsodanak, kizart dolog mer nemtom. Teljesen ures eza fekete doboz szeruseg. Csak 2 db lyuk van rajta. A fuvokak elektronyosan futottek. Arra tippelek, hogy a motor ho bemegy ebbe a dobozkaba a lyukakon keresztul es a mogotte levo spricni csovet futi. Szerintem...egyebkent meg egy lehetseges zajforras Cool Ha van neked ilyen cuclid a motorhezteto belsejen, akkor erdemes megdongetni, hogy zorog-e vagy sem. Persze lehetoseg szerint hidegen...
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9756 Dátum: 2006.10.24 kedd, 11:35:00 »

Szendre,
 
Azert a Ghiakat erinti, mert attol lefele nem lattam emg ilyen burkolatot. Hogy pontosan mi szerepe van ennek az izemicsodanak, kizart dolog mer nemtom. Teljesen ures eza fekete doboz szeruseg. Csak 2 db lyuk van rajta. A fuvokak elektronyosan futottek. Arra tippelek, hogy a motor ho bemegy ebbe a dobozkaba a lyukakon keresztul es a mogotte levo spricni csovet futi. Szerintem...egyebkent meg egy lehetseges zajforras Cool Ha van neked ilyen cuclid a motorhezteto belsejen, akkor erdemes megdongetni, hogy zorog-e vagy sem. Persze lehetoseg szerint hidegen...
A dízelnél ezt nem hallani... :-))
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9757 Dátum: 2006.10.24 kedd, 11:36:00 »

Angel,
 
Lehet hogy ott nincs ilyen muanyag izemicsoda...Vagy ecceruen csak elnyomja a traktor hang  
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9758 Dátum: 2006.10.24 kedd, 11:37:00 »

Angel,
 
Egyebkent talaltam motorhaztetobe epitheto hoszigetelo es zajcsokkento cuccost. Dieseleseknek szerintem elonyos lehet...
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #9759 Dátum: 2006.10.24 kedd, 11:48:00 »

Angel,
 
Egyebkent talaltam motorhaztetobe epitheto hoszigetelo es zajcsokkento cuccost. Dieseleseknek szerintem elonyos lehet...
Nocsak, olyan engem is érdekelne.Smiley)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9760 Dátum: 2006.10.24 kedd, 12:11:00 »

Angel,
 
Egyebkent talaltam motorhaztetobe epitheto hoszigetelo es zajcsokkento cuccost. Dieseleseknek szerintem elonyos lehet...
A dízelnél eleve van ilyen zajcsökkentő.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9761 Dátum: 2006.10.24 kedd, 12:19:00 »

Angel,
 
En nem arra a fekete bigyoizemicsodara gondolok, hanem ez ilyen plussz izemicsoda, ami a gyarival kiegeszulve meg jobban halkit. A gyari mint tudjuk szukseges, de nem elegseges Cool
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9762 Dátum: 2006.10.24 kedd, 12:23:00 »

Angel,
 
En nem arra a fekete bigyoizemicsodara gondolok, hanem ez ilyen plussz izemicsoda, ami a gyarival kiegeszulve meg jobban halkit. A gyari mint tudjuk szukseges, de nem elegseges Cool
Ja, a plussz izemicsoda? Most már értem. Olyan tényleg nincs. :-) És most ahogy mondod, nagyon kéne...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #9763 Dátum: 2006.10.24 kedd, 17:03:00 »

Szendre,
 
Azert a Ghiakat erinti, mert attol lefele nem lattam emg ilyen burkolatot. Hogy pontosan mi szerepe van ennek az izemicsodanak, kizart dolog mer nemtom. Teljesen ures eza fekete doboz szeruseg. Csak 2 db lyuk van rajta. A fuvokak elektronyosan futottek. Arra tippelek, hogy a motor ho bemegy ebbe a dobozkaba a lyukakon keresztul es a mogotte levo spricni csovet futi. Szerintem...egyebkent meg egy lehetseges zajforras Cool Ha van neked ilyen cuclid a motorhezteto belsejen, akkor erdemes megdongetni, hogy zorog-e vagy sem. Persze lehetoseg szerint hidegen...
Zacci, szerintem ez a fekete izémicsoda egy rezonátor, ami úgy nyeli el a motorhangot, hogy kioltja. Mit te gondolsz?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9764 Dátum: 2006.10.24 kedd, 20:13:00 »

hehe! Nekem meg pont ott szűnik meg egy zörgés. Igazából csak alapjáraton hallani. 2000 től meg teljesen csendes az autó. Mág nem találtam meg, hoyg mi rezonál.
Amit leírsz az tipikusan a szíjfeszítő hibájára utal, illetve ha mély hanggal is társul akkor a főtengely-ékszíjtárcsa hibája is. Mindkettő - egyébként szervízekben  együtt szokták cserélni - zaj 1500-2000 fordulatszámnál megszünik, de alapjáraton visszajön. /Feszítő 36000.-Ft, ékszíjtárcsa 25000.-Ft, generátor ékszíj 4300.-Ft/
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9765 Dátum: 2006.10.24 kedd, 20:24:00 »

hehe! Nekem meg pont ott szűnik meg egy zörgés. Igazából csak alapjáraton hallani. 2000 től meg teljesen csendes az autó. Mág nem találtam meg, hoyg mi rezonál.
Az előbb már leírtam, de nem került fel a fórumra, most megpróbálom mégegyszer. A generátor ékszíj feszítőjének a hibája okoz rezonáló hangot. Jellegzetesen csak alapjáraton hallható, fordulaton megszűnik. Ha mély hanggal is párosul, akkor az a főtengely-ékszíjtárcsának a hangja. Szervizekben egyéábként együtt cserélik a kettőt. A szíjfeszítő 36000.-Ft, az ékszíjtárcsa 25000.-Ft és az ékszíj 4300.-Ft.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9766 Dátum: 2006.10.24 kedd, 20:25:00 »

hehe! Nekem meg pont ott szűnik meg egy zörgés. Igazából csak alapjáraton hallani. 2000 től meg teljesen csendes az autó. Mág nem találtam meg, hoyg mi rezonál.
Az előbb már leírtam, de nem került fel a fórumra, most megpróbálom mégegyszer. A generátor ékszíj feszítőjének a hibája okoz rezonáló hangot. Jellegzetesen csak alapjáraton hallható, fordulaton megszűnik. Ha mély hanggal is párosul, akkor az a főtengely-ékszíjtárcsának a hangja. Szervizekben egyéábként együtt cserélik a kettőt. A szíjfeszítő 36000.-Ft, az ékszíjtárcsa 25000.-Ft és az ékszíj 4300.-Ft.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9767 Dátum: 2006.10.25 szerda, 13:14:00 »

Az előbb már leírtam, de nem került fel a fórumra, most megpróbálom mégegyszer. A generátor ékszíj feszítőjének a hibája okoz rezonáló hangot. Jellegzetesen csak alapjáraton hallható, fordulaton megszűnik. Ha mély hanggal is párosul, akkor az a főtengely-ékszíjtárcsának a hangja. Szervizekben egyéábként együtt cserélik a kettőt. A szíjfeszítő 36000.-Ft, az ékszíjtárcsa 25000.-Ft és az ékszíj 4300.-Ft.
Köszi a "megnyugtató" infót! Asszem itt is a "majd ha szétesik" elvet fogom követni, ámbátor egy ékszíjcsere az már nagyon kéne.
Tényleg! Annak mennyi a csereperiódusa?
 
Üdv,
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9768 Dátum: 2006.10.25 szerda, 16:30:00 »

Sziasztok!
 
Egy lepessel közelebb kerültem a Mondeohoz, megkapta a hitelt a srac a kocsimra, holnap viszi. Csak sajnos meg februar vegeig Nemeto.-ban vagyok es csak 2 hetente hetvegen vagyok otthon, igy viszont eleg nehez lesz a kereses.  
 
De amint megvan jelentkezem...
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #9769 Dátum: 2006.10.25 szerda, 16:45:00 »

Sziasztok!
 
Egy lepessel közelebb kerültem a Mondeohoz, megkapta a hitelt a srac a kocsimra, holnap viszi. Csak sajnos meg februar vegeig Nemeto.-ban vagyok es csak 2 hetente hetvegen vagyok otthon, igy viszont eleg nehez lesz a kereses.  
 
De amint megvan jelentkezem...
Mindenesetre nagyon nézz körül, mert sok kereskedő csak a pénzedre hajt. Ha gondolod szívesen segítünk, ha már van kiválasztott autó, és megnézzük. és ez  tetszik?
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #9770 Dátum: 2006.10.25 szerda, 16:56:00 »

Köszi a "megnyugtató" infót! Asszem itt is a "majd ha szétesik" elvet fogom követni, ámbátor egy ékszíjcsere az már nagyon kéne.
Tényleg! Annak mennyi a csereperiódusa?
 
Üdv,
Namost a generátor-ékszíj + feszítőjének cseréjéről már beszéltünk. Fox a te embered alkatrész-ügyben, a meló meg nem kis xopás, de mi megcsináztuk házilag. Célszerszám van, technológia ismert. Akna meg masszív krokodilemelő (utóbbi a blokk megdöntéséhez) kell... A másik oldali exíj cseréje könnyebbnek ígérkezik .
Nekem meg fékbetéteket kell cserélnem (kanyarban bevillan a piros felkijáltójel, azaz a kézifékvisszajelző -> az összes eddigi autómban ez a fékfolyadék alacsony szintjét jelzi, de az nem folyik, ergo elkophattak a betétek, talán a tárcsa is...)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9771 Dátum: 2006.10.25 szerda, 17:02:00 »

Mindenesetre nagyon nézz körül, mert sok kereskedő csak a pénzedre hajt. Ha gondolod szívesen segítünk, ha már van kiválasztott autó, és megnézzük. és ez  tetszik?
Nem rossz, hasonlo felszereltsegüt keresek, csak elsö körben megprobalok szervizkönyveset talalni. Jo lenne olyat kifognom amiben minel kevesebb km van (persze ez logikus), mert en utana eleg erösen elkezdem pakolni bele a km-eket. (napi min. 100) Igy jo lenne minel kevesebbröl indulni. :-)
 
Ha mar odaig jutok, hogy konkret kiszemelt aldozatok vannak, akkor majd kikerem a velemenyeteket.
Auto szemlere szerencsere el szokott kiserni egy rokonom, aki regebben autokereskedökent dolgozott, igy eleg jol tudja mit kell nezni egy auton.
Viszont ha van ajanlatotok, tovabbra is szivesen fogadom
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9772 Dátum: 2006.10.25 szerda, 23:20:00 »

Na megvan az ülésfűtés beszerelés. Kedves gyártósor jól megszivatott. A biztosíték bent volt, ülésben a vezeték bent volt, kapcsolónál viszont semmi. A kapcsoló és a JAM modul, vagy mifene közötti kábel az enyémben nem került gyárilag beépítésre. Utolag kb 40K ez a kábal. Annyit nekem nem ér. Gyári fűtéskapcsoló kapcsolóként nem funkcionál, így nem tud kapcsolni semmit, csak jelet ad a JAM modulnak, az meg bekapcsolja a fűtést, vagy ki. Szóval még szerencse, hogy a Ford Hovány visszaadta a lét a kapcsolóért (8500 Ft). Mondhatták volna azt is, hogy csináljak vele amit akarok. Tehát a szervíz hozzáállása ötös. A szerelés közben is készségesek voltak telefonon, hogy mit hol keressen a szerelőm.  
 
A lényeg, hogy két fokozatú waeco ülésfűtés került beépítésre. I. fokozat kellemes meleg, mint a gyári ülésfűtésnél volt (Escortban), II. fokozat gyorsfűtés, ami valóban hamar felmelegíti az ülést. II. fokozatból 1 perc után kell kapcsolni I.-be, vagy kapásból arra kell kapcsolni a fűtést. Nekem eddig bejön, de majd télen lesz az igazi. A kapcsoló az ülés oldalán lévő műanyagra került fel a magasság állító kapcsoló mellé a műszerfal irányába. Nem csúnya és könnyen elérhető. Szinte alig észrevehető, hogy ott van. A bekötés szerint csak gyújtásra megy
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9773 Dátum: 2006.10.25 szerda, 23:39:00 »

Na megvan az ülésfűtés beszerelés. Kedves gyártósor jól megszivatott. A biztosíték bent volt, ülésben a vezeték bent volt, kapcsolónál viszont semmi. A kapcsoló és a JAM modul, vagy mifene közötti kábel az enyémben nem került gyárilag beépítésre. Utolag kb 40K ez a kábal. Annyit nekem nem ér. Gyári fűtéskapcsoló kapcsolóként nem funkcionál, így nem tud kapcsolni semmit, csak jelet ad a JAM modulnak, az meg bekapcsolja a fűtést, vagy ki. Szóval még szerencse, hogy a Ford Hovány visszaadta a lét a kapcsolóért (8500 Ft). Mondhatták volna azt is, hogy csináljak vele amit akarok. Tehát a szervíz hozzáállása ötös. A szerelés közben is készségesek voltak telefonon, hogy mit hol keressen a szerelőm.  
 
A lényeg, hogy két fokozatú waeco ülésfűtés került beépítésre. I. fokozat kellemes meleg, mint a gyári ülésfűtésnél volt (Escortban), II. fokozat gyorsfűtés, ami valóban hamar felmelegíti az ülést. II. fokozatból 1 perc után kell kapcsolni I.-be, vagy kapásból arra kell kapcsolni a fűtést. Nekem eddig bejön, de majd télen lesz az igazi. A kapcsoló az ülés oldalán lévő műanyagra került fel a magasság állító kapcsoló mellé a műszerfal irányába. Nem csúnya és könnyen elérhető. Szinte alig észrevehető, hogy ott van. A bekötés szerint csak gyújtásra megy
Proki, mennyire jött ki a vége. Jöhet privátba is. Én is gondolkodom egy hasonló megoldáson.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9774 Dátum: 2006.10.26 csütörtök, 09:00:00 »

Namost a generátor-ékszíj + feszítőjének cseréjéről már beszéltünk. Fox a te embered alkatrész-ügyben, a meló meg nem kis xopás, de mi megcsináztuk házilag. Célszerszám van, technológia ismert. Akna meg masszív krokodilemelő (utóbbi a blokk megdöntéséhez) kell... A másik oldali exíj cseréje könnyebbnek ígérkezik .
Nekem meg fékbetéteket kell cserélnem (kanyarban bevillan a piros felkijáltójel, azaz a kézifékvisszajelző -> az összes eddigi autómban ez a fékfolyadék alacsony szintjét jelzi, de az nem folyik, ergo elkophattak a betétek, talán a tárcsa is...)
Mé kellene megdönteni a szíjcseréhez a blokkot? No én nem döntöttem, mégis egyedül (+1 akna) kicseréltem. Igaz kb. 2 óra volt.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9775 Dátum: 2006.10.26 csütörtök, 09:17:00 »

Mé kellene megdönteni a szíjcseréhez a blokkot? No én nem döntöttem, mégis egyedül (+1 akna) kicseréltem. Igaz kb. 2 óra volt.
Amikor az enyémet cserélték, az sem kellett megdönteni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #9776 Dátum: 2006.10.26 csütörtök, 10:05:00 »

Hát nem tudom, akkor lehet van valami magic, de a kerékdob melletti szíjfeszítő sehogy máshogy nem akart lejönni a tengelyéről. Sőt, a tengely sem fért ki. Így megdöntöttük a blokkot, oszt' gyíííí
Érdekelne, hogy mi a trükk...  
A két órát sem értem, mert a generátort is le kell operálni, a feszítő ugyanis közé és a blokk közé van fogatva... Vagy ennyire eltér a TDCi?!
Izé, az nem feszítő, hanem vezetőgörgő, amiről beszélek
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9777 Dátum: 2006.10.26 csütörtök, 10:05:00 »

Mé kellene megdönteni a szíjcseréhez a blokkot? No én nem döntöttem, mégis egyedül (+1 akna) kicseréltem. Igaz kb. 2 óra volt.
Hát nem tudom, akkor lehet van valami magic, de a kerékdob melletti szíjfeszítő sehogy máshogy nem akart lejönni a tengelyéről. Sőt, a tengely sem fért ki. Így megdöntöttük a blokkot, oszt' gyíííí
Érdekelne, hogy mi a trükk...  
A két órát sem értem, mert a generátort is le kell operálni, a feszítő ugyanis közé és a blokk közé van fogatva... Vagy ennyire eltér a TDCi?!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9778 Dátum: 2006.10.26 csütörtök, 11:30:00 »

Sziasztok!
 
Eszembe jutott, hogy be kene szereznem egy festek vastagsag meröt, hogy meg jobban biztosra menjek a vasarlasnal, nameg ha elöveszek egy ilyen kütyüt, mar mashogy neznek az emberre. (szerintem legalabbis)
 
Szoval a kerdesem, hogy milyen arban vannak ezek a keszülekek, es hol tudok ilyenhez hozzajutni? Neten nem nagyon talaltam, vagy nagyon dragan...
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #9779 Dátum: 2006.10.26 csütörtök, 11:32:00 »

Sziasztok!
 
Eszembe jutott, hogy be kene szereznem egy festek vastagsag meröt, hogy meg jobban biztosra menjek a vasarlasnal, nameg ha elöveszek egy ilyen kütyüt, mar mashogy neznek az emberre. (szerintem legalabbis)
 
Szoval a kerdesem, hogy milyen arban vannak ezek a keszülekek, es hol tudok ilyenhez hozzajutni? Neten nem nagyon talaltam, vagy nagyon dragan...
Szerintem ahoz, hogy megnézz egy két autót, mikor megveszed, nem éri meg meg venni. Esetleg én tudok neked szerezni kölcsön.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #9780 Dátum: 2006.10.26 csütörtök, 11:35:00 »

Igaz nem tudom milyen arban vannak, en ugy kepzeltem el, hogy mar nehany ezerert hozza lehet jutni, de akkor ezek szerint ennel joval dragabbak...
Ha eljön az idö, akkor szivesen elfogadnek egyet kölcsönbe.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9781 Dátum: 2006.10.26 csütörtök, 11:54:00 »

Szerintem ahoz, hogy megnézz egy két autót, mikor megveszed, nem éri meg meg venni. Esetleg én tudok neked szerezni kölcsön.
Nekem jól jött volna amikor vettem ezt a gépet. A kislány aki végigrohant az autón körbe a műszerrel (csak úgy tessék-lássék módon) amikor kérdeztem, hogy nem akarja é esetleg több ponton mérni és esetleg nekem meg is mutatni az értékeket, akkor simán asszonta, hogy "jó mindenhol" és rohant vissza az irodájába.
 
De majd legközelebb! Jó tudni, hogy lehet szerezni kőcsibe!
 
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #9782 Dátum: 2006.10.26 csütörtök, 13:10:00 »

Nekem jól jött volna amikor vettem ezt a gépet. A kislány aki végigrohant az autón körbe a műszerrel (csak úgy tessék-lássék módon) amikor kérdeztem, hogy nem akarja é esetleg több ponton mérni és esetleg nekem meg is mutatni az értékeket, akkor simán asszonta, hogy "jó mindenhol" és rohant vissza az irodájába.
 
De majd legközelebb! Jó tudni, hogy lehet szerezni kőcsibe!
 

Látod látod. Mik derülnek ki
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #9783 Dátum: 2006.10.26 csütörtök, 13:37:00 »

Sziasztok!
 
Eszembe jutott, hogy be kene szereznem egy festek vastagsag meröt, hogy meg jobban biztosra menjek a vasarlasnal, nameg ha elöveszek egy ilyen kütyüt, mar mashogy neznek az emberre. (szerintem legalabbis)
 
Szoval a kerdesem, hogy milyen arban vannak ezek a keszülekek, es hol tudok ilyenhez hozzajutni? Neten nem nagyon talaltam, vagy nagyon dragan...
KaoszNagymester
Valahol nem rég láttam 1 oldalt,ott 130e és 180e ft-ot kértek érte,persze ezek vacsi újak garival.Most nem találom hol láttam.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9784 Dátum: 2006.10.26 csütörtök, 13:38:00 »

Bocs, igy egyszerübb : link
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9785 Dátum: 2006.10.26 csütörtök, 13:38:00 »

Erröl mi a velemenyetek:
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=687630&command=ugras&screenwidth=1280
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9786 Dátum: 2006.10.26 csütörtök, 13:42:00 »

Hát ezt így hiába rakod fel, sztem csak helyszínen lehet róla véleményt mondani.A kormány elég fényesnek tűnik messziről.És honnan van a plusz 1 lóerő,ha nincs chiptuning rajta?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9787 Dátum: 2006.10.26 csütörtök, 13:47:00 »

Bocs, igy egyszerübb : link
Gyanús a gyári Xenon fényszóró. Azt nem szerelték mosó nélkül. Vagy a lökös volt törött és egy egyszerűbbel pótolták, vagy a Xenon nem gyári. Innentől már gyanús az egész.
Olvassátok el a TotatlCar mai cikkét.Érdekes
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9788 Dátum: 2006.10.26 csütörtök, 13:55:00 »

Gyanús a gyári Xenon fényszóró. Azt nem szerelték mosó nélkül. Vagy a lökös volt törött és egy egyszerűbbel pótolták, vagy a Xenon nem gyári. Innentől már gyanús az egész.
Olvassátok el a TotatlCar mai cikkét.Érdekes
Na ilyen valaszokra gondoltam, ez nagy segitseg, ezek nekem sosem tünnenek fel...
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #9789 Dátum: 2006.10.26 csütörtök, 14:12:00 »

Bocs, igy egyszerübb : link
Ha nincsen normális belső fénykép az gyanús.Én is így vettem, igaz a németektől, és azért nem volt belső fénykép, mert az autó még belső takarítást nem látott az 5 év alatt, olyan mocskos autót még nem láttam, de alkudtam 1100 eurot, és itthon meg rendbehoztam.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #9790 Dátum: 2006.10.26 csütörtök, 14:14:00 »

Apam mar elkezdte otthon hivogatni amiket en kinezek, es volt egy, aminel azt mondta a tulaj, hogy 260ezer van benne, de annyira tekeri vissza, amennyire mi szeretnenk...
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9791 Dátum: 2006.10.26 csütörtök, 14:36:00 »

Gyanús a gyári Xenon fényszóró. Azt nem szerelték mosó nélkül. Vagy a lökös volt törött és egy egyszerűbbel pótolták, vagy a Xenon nem gyári. Innentől már gyanús az egész.
Olvassátok el a TotatlCar mai cikkét.Érdekes
Na ezért kell megvenni a mi Focusunkat, az tényleg olyan, mint...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #9792 Dátum: 2006.10.26 csütörtök, 14:46:00 »

Sziasztok!
 
Eszembe jutott, hogy be kene szereznem egy festek vastagsag meröt, hogy meg jobban biztosra menjek a vasarlasnal, nameg ha elöveszek egy ilyen kütyüt, mar mashogy neznek az emberre. (szerintem legalabbis)
 
Szoval a kerdesem, hogy milyen arban vannak ezek a keszülekek, es hol tudok ilyenhez hozzajutni? Neten nem nagyon talaltam, vagy nagyon dragan...
Emellé azt se árt tudni, hogy mennyi a gyári Ford rétegvastagság. Erről tud valaki érdemben nyilatkozni? Valamelyik autós újság oldalán azt írták, hogy ez erősen márkafüggő, pl. a japánoknál jóval alacsonyabb
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #9793 Dátum: 2006.10.26 csütörtök, 14:53:00 »

Emellé azt se árt tudni, hogy mennyi a gyári Ford rétegvastagság. Erről tud valaki érdemben nyilatkozni? Valamelyik autós újság oldalán azt írták, hogy ez erősen márkafüggő, pl. a japánoknál jóval alacsonyabb
Sőt nem hogy márkafüggő, de még országonként is változhat ugyanazon típus rétegvastagsága.
Igazából nincsen meghatározva pontos adat, tól ig van. A lényeg, hogy mindenhol közel azonos legyen.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #9794 Dátum: 2006.10.26 csütörtök, 14:55:00 »

Ha nincsen normális belső fénykép az gyanús.Én is így vettem, igaz a németektől, és azért nem volt belső fénykép, mert az autó még belső takarítást nem látott az 5 év alatt, olyan mocskos autót még nem láttam, de alkudtam 1100 eurot, és itthon meg rendbehoztam.
És előfordul néha, hogy a kereskedő egy típusazonos (de csak típus) gép fényképeit teszi fel, de nem ANNAK a fényképeit amit el akar adni, így amikor odamész megnézni, akkor derül ki, hoyg nincs is benne tempomat, meg szélvédő fűtés...stb.
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #9795 Dátum: 2006.10.26 csütörtök, 14:59:00 »

És előfordul néha, hogy a kereskedő egy típusazonos (de csak típus) gép fényképeit teszi fel, de nem ANNAK a fényképeit amit el akar adni, így amikor odamész megnézni, akkor derül ki, hoyg nincs is benne tempomat, meg szélvédő fűtés...stb.
És az IPS nem a kipörgésgátló, és nem is menetstabilizátor. Aki nem jártas ezekben, azt nagyon beviszik az erdőbe.
Az erdő részéről, ms02 tudna mesélni bővebben
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #9796 Dátum: 2006.10.26 csütörtök, 15:18:00 »

Viszont mar csak 1 problemam van, kb 1 millio hitelt szeretnek felvenni a kocsira, de igy hogy 2 hetente hetvegen vagyok otthon, nem tudom mennyire lesz kivitelezhetö...Ettöl tartok egy kicsit.
Amugy jelenleg az elsö helyen a korabban MondESU altal belinkelt auto van, lehet, hogy hetvegen megnezem, ha lesz idöm.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9797 Dátum: 2006.10.26 csütörtök, 15:25:00 »

Viszont mar csak 1 problemam van, kb 1 millio hitelt szeretnek felvenni a kocsira, de igy hogy 2 hetente hetvegen vagyok otthon, nem tudom mennyire lesz kivitelezhetö...Ettöl tartok egy kicsit.
Amugy jelenleg az elsö helyen a korabban MondESU altal belinkelt auto van, lehet, hogy hetvegen megnezem, ha lesz idöm.
Ha jó a kereskedő (megbízik benne a finanszírozó) nem kell sehová munkaidőben menned. A kereskedőnél ott kell legyenek a finanszírozó papírjai (programja). Ott aláírsz mindent, lefénymásolnak amit kell, és aztán a finanszírozó eldönti kellesz-e neki. Ezt simán meg lehet csinálni hétvégi elérhetőséggel is.
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #9798 Dátum: 2006.10.26 csütörtök, 15:26:00 »

Viszont mar csak 1 problemam van, kb 1 millio hitelt szeretnek felvenni a kocsira, de igy hogy 2 hetente hetvegen vagyok otthon, nem tudom mennyire lesz kivitelezhetö...Ettöl tartok egy kicsit.
Amugy jelenleg az elsö helyen a korabban MondESU altal belinkelt auto van, lehet, hogy hetvegen megnezem, ha lesz idöm.
Műszakilag, és kilóméterileg valszeg jó választás, de kéne egy kis xonon, tetőablak, tolatóradar, cd
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #9799 Dátum: 2006.10.26 csütörtök, 15:37:00 »

Műszakilag, és kilóméterileg valszeg jó választás, de kéne egy kis xonon, tetőablak, tolatóradar, cd
De ez is neppernél van...
Naplózva
Oldalak: 1 ... 189 190 191 192 193 194 195 [196] 197 198 199 200 201 202 203 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.095 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.