Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 05:11:48 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1285 1286 1287 1288 1289 1290 1291 [1292] 1293 1294 1295 1296 1297 1298 1299 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21950475 alkalommal)
0 Felhasználó és 63 vendég van a témában
adrian007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


Emailt irj ha kérdésed van.


E-mail
« Új hozzászólás #64550 Dátum: 2015.09.18 péntek, 21:50:48 »

Sziasztok! Ma meg volt az olajcsere itt Németbe és a szerelö beszélt valakivel telcsin,hogy nem kell csipsem tuningbox sem van 1 magyar emberke aki géppel belenyul a kocsi agyába és ugy add több lovat kocsinak és igy nem károsodik  a motor és nem eszik többet mert csiptöl és a tuningboxtol igen. Ti már hallodtatok erröl dologrol? Még azt mondta az olajcserével kapcsolatatba,hogy kötelezöen 12e km ként ajánlott a csere.

Kollégám kocsijan ezt csináltak 20 ezer pénzért ha jol emlékszem.  Neki kevesebbet eszik tőle,  de az valami nagy családi Peugeot auto diesel es.  Szülők autojan is csináltak 40 ért benzines es az is kevesebbet eszik.  En kérdeztem nekem azt mondtak hogy nem ajánlott a fordnak.  Ebben nem tudom mi igaz :/ de az hogy a másik 2 auto kevesebbet zabál az igaz
Naplózva

2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE  kombi
weinelt12
Vendég
« Új hozzászólás #64551 Dátum: 2015.09.19 szombat, 08:54:26 »

Üdv Segítséget kérnék!
Adott egy ford mondeo 1.8 benzin (CHBA) 125 lo 2001-es évjárat.
Olyan gondom lenne hogy főleg üzem meleg motornál 1800-2000-es fordulat tartományban kattogó zörgő csörgő hangot ad az autó! E feletti fordulaton semmi gond! Néha gyorsításnál is hallani!
Lövésem nincs hogy mi lehet!
Nyáron tönkrement a termosztát előtte is lehetett hallani! Míg nem volt jó kevésbé. Most hogy ki lett cserélve megint elkezdte erősebben!
Akinek volt hasonló gondja kérem segítsen! szomoru1
Naplózva
djmedi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76



E-mail
« Új hozzászólás #64552 Dátum: 2015.09.19 szombat, 09:04:52 »

A váltó tetején. Ha függőlegesen nézed, akkor kb az akksi + csatlakozójának vonalában.
Egy két szálas vezeték megy rá.
Köszönöm
Naplózva

Ford Mondeo MKII 1.8 Tádé EX
Ford Mondeo MKIII 2.0 TDCI AUTOMATA Ghia Executive EX
Ford Scorpio 2.9 V6 Coswort Automata Full-Full Smiley
Ford Fiesta MKIV 1.8 D 3 door
Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCI Titanium ST Packet Sedan Smiley
Aurry__
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22



E-mail
« Új hozzászólás #64553 Dátum: 2015.09.19 szombat, 09:47:56 »

Sziasztok! Ma meg volt az olajcsere itt Németbe és a szerelö beszélt valakivel telcsin,hogy nem kell csipsem tuningbox sem van 1 magyar emberke aki géppel belenyul a kocsi agyába és ugy add több lovat kocsinak és igy nem károsodik  a motor és nem eszik többet mert csiptöl és a tuningboxtol igen. Ti már hallodtatok erröl dologrol? Még azt mondta az olajcserével kapcsolatatba,hogy kötelezöen 12e km ként ajánlott a csere.


Mikor megvettem az első common rail dízelemet és akadt egy apró problémám, amit viszonylag sok pénzből viszonylag sok autószerelő nem tudott megoldani, akkor mérnökként viszonylag rátekeredtem a modern dízelmotorok témára. Eleinte csak a saját problémámat akartam megoldani (viszonylag hamar sikerült, viszonylag nevetséges összegből), majd utána már olyan hobbi féle lett a dolog az egész autóbütyköléssel együtt. Ezzel az 1-2 év hobbi olvasással, tanulással, bütyköléssel még mindig azt mondom, hogy csak ugatom a témát!

Csak annyit szeretnék javasolni, hogy olvassatok utána alaposabban a modern dízeleknek, a map-olásnak, meg a "hogyan mit miért"-nek, mielőtt elviszitek az autótokat kovács 2 bélához a földszintre hogy huszezerér megcsinálja rajta a tutit.
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #64554 Dátum: 2015.09.19 szombat, 10:27:50 »

Kollégám kocsijan ezt csináltak 20 ezer pénzért ha jol emlékszem.  Neki kevesebbet eszik tőle,  de az valami nagy családi Peugeot auto diesel es.  Szülők autojan is csináltak 40 ért benzines es az is kevesebbet eszik.  En kérdeztem nekem azt mondtak hogy nem ajánlott a fordnak.  Ebben nem tudom mi igaz :/ de az hogy a másik 2 auto kevesebbet zabál az igaz
Tisztelt Fórumtárs!
Az autó vezérlőelektronikáját igen komoly szakmai és mérnöki munkával tervezik meg az autógyártó cégek. Arról nem is beszélve, hogy komoly labormérési lehetőségekkel rendelkezve teszik mindezt. Nem hinném, hogy ezt bárki egy sufniban űberolni tudná. Én azt javaslom ne engedj hozzányúlni az autódhoz mert a legtöbb esetben csak csalódás a vége és koránt sem  biztos, hogy vissza tudják állítani az eredeti állapotot. Természetesen a kivételek erősítik a szabályt. Vannak egy páran igen felkészült emberek a témában, akik képesek a teljes programot felülírni, de ezek nem 20 ezerért dolgoznak. Ha ezekután még mindig érdekel a téma tudok olyan személyt ajánlani aki több fórumtársunk kocsiját írta át és eddig mindenki elégedett mivel nem volt probléma. Ráadásul az eredeti programodat megkapod CD és bármikor visszaírható. De a minőséget meg kell fizetni. Ha emlékeim nem csalnak autótól függően, 50 körül indul a mutatvány. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2015.09.19 szombat, 10:30:43 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Dezsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222


E-mail
« Új hozzászólás #64555 Dátum: 2015.09.19 szombat, 16:34:32 »

Tisztelt Fórumtárs!
Az autó vezérlőelektronikáját igen komoly szakmai és mérnöki munkával tervezik meg az autógyártó cégek. Arról nem is beszélve, hogy komoly labormérési lehetőségekkel rendelkezve teszik mindezt. Nem hinném, hogy ezt bárki egy sufniban űberolni tudná. Én azt javaslom ne engedj hozzányúlni az autódhoz mert a legtöbb esetben csak csalódás a vége és koránt sem  biztos, hogy vissza tudják állítani az eredeti állapotot. Természetesen a kivételek erősítik a szabályt. Vannak egy páran igen felkészült emberek a témában, akik képesek a teljes programot felülírni, de ezek nem 20 ezerért dolgoznak. Ha ezekután még mindig érdekel a téma tudok olyan személyt ajánlani aki több fórumtársunk kocsiját írta át és eddig mindenki elégedett mivel nem volt probléma. Ráadásul az eredeti programodat megkapod CD és bármikor visszaírható. De a minőséget meg kell fizetni. Ha emlékeim nem csalnak autótól függően, 50 körül indul a mutatvány. wave
Tisztelettel László! worship
   Kérdeztem, ti válaszoltatok azt,hogy mennyiért csinálja azt mondta a szerelö  az illetékessel kell megbeszélni. Majd megszerzem a telcsi számát és beszélek vele,még annyit,hogy csak dizeleket csinál.
Naplózva

2006.11.Tdci machine silver 115le 5ajtó 5gang mk3 itthol is,de többet külföldön vok./Győr-Bretten/ +36309487082, +4915144935048
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #64556 Dátum: 2015.09.19 szombat, 18:01:02 »

  Kérdeztem, ti válaszoltatok azt,hogy mennyiért csinálja azt mondta a szerelö  az illetékessel kell megbeszélni. Majd megszerzem a telcsi számát és beszélek vele,még annyit,hogy csak dizeleket csinál.
Tisztelt Fórumtárs!
köszönöm a segítséget, képben vagyok. eljen eljen eljen
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2015.09.21 hétfő, 11:45:54 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Dezsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222


E-mail
« Új hozzászólás #64557 Dátum: 2015.09.19 szombat, 20:15:53 »

Tisztelt Fórumtárs!
köszönöm a segítséget, képben vagyok. eljen eljen eljen
tisztelettel László! worship
   A jó tanácsokat szivessen fogadom. Wink
Naplózva

2006.11.Tdci machine silver 115le 5ajtó 5gang mk3 itthol is,de többet külföldön vok./Győr-Bretten/ +36309487082, +4915144935048
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #64558 Dátum: 2015.09.19 szombat, 20:56:05 »

Üdv Segítséget kérnék!
Adott egy ford mondeo 1.8 benzin (CHBA) 125 lo 2001-es évjárat.
Olyan gondom lenne hogy főleg üzem meleg motornál 1800-2000-es fordulat tartományban kattogó zörgő csörgő hangot ad az autó! E feletti fordulaton semmi gond! Néha gyorsításnál is hallani!
Lövésem nincs hogy mi lehet!
Nyáron tönkrement a termosztát előtte is lehetett hallani! Míg nem volt jó kevésbé. Most hogy ki lett cserélve megint elkezdte erősebben!
Akinek volt hasonló gondja kérem segítsen! szomoru1

Hi !

1. Szivosor - ha zorog akkor csere. Ha mar nem zorog akkor szivosor+motor csere.
2. szijfeszito
3. a leomlonel a hovedo lemez. Ha kezzel tudod mozgatni, akkor kilazult a csavar, vagy letort az egyik tarto.
4. apro a pohartartoban  vigyor3
5. akarmi
6. valojaban dizeled van. Akkor nincs teendod csak felvenni a szalmakalapot es elvezni a kattogast. tak tak tak  vigyor3
7. goto 1
« Utoljára szerkesztve: 2015.09.19 szombat, 21:05:00 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
weinelt12
Vendég
« Új hozzászólás #64559 Dátum: 2015.09.20 vasárnap, 07:02:58 »

Hi !

1. Szivosor - ha zorog akkor csere. Ha mar nem zorog akkor szivosor+motor csere.
2. szijfeszito
3. a leomlonel a hovedo lemez. Ha kezzel tudod mozgatni, akkor kilazult a csavar, vagy letort az egyik tarto.
4. apro a pohartartoban  vigyor3
5. akarmi
6. valojaban dizeled van. Akkor nincs teendod csak felvenni a szalmakalapot es elvezni a kattogast. tak tak tak  vigyor3
7. goto 1

1- A szívósor a termosztát cserekor lett ellenőrizve az rendben van.
2- A szíjfeszítőt megnézem de ennek mi köze lehet hogy üzem meleg a motor vagy sem!??
3- ellenőrzöm
4-.
5-.
6-.
7- Huh?
Naplózva
hajasmartin0717
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


E-mail
« Új hozzászólás #64560 Dátum: 2015.09.20 vasárnap, 08:18:08 »

Sziasztok,

Utólért a szervóolaj csöpögéses probléma...
Szeretném kérdezni, hogy honnan lehet szimeringet rendelni, ami nem valami hitvány?
2.0 tdci, Fmba

Köszönöm!
Naplózva

mk III 2003.05 2.0TDCi 6seb.
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #64561 Dátum: 2015.09.20 vasárnap, 10:14:56 »

1- A szívósor a termosztát cserekor lett ellenőrizve az rendben van.
2- A szíjfeszítőt megnézem de ennek mi köze lehet hogy üzem meleg a motor vagy sem!??
3- ellenőrzöm
4-.
5-.
6-.
7- Huh?


Ok, mennyi van most a verdaban ? Volt mar javitva/cserelve a szivosor ? Hogyan ellenoriztek ?
Naplózva

blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #64562 Dátum: 2015.09.20 vasárnap, 10:15:07 »

Sziasztok,

Utólért a szervóolaj csöpögéses probléma...
Szeretném kérdezni, hogy honnan lehet szimeringet rendelni, ami nem valami hitvány?
2.0 tdci, Fmba

Köszönöm!
miért gondolod,hogy egy szimerng megoldja a problémádat?Ha a szivattyú folyik,az rendszerint a csőcsatlakozásnál szivárog.ez javítható.
ha a szivattyú a tengelynél szivárog,az nem javítható,csere.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Dezsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222


E-mail
« Új hozzászólás #64563 Dátum: 2015.09.20 vasárnap, 10:42:38 »

miért gondolod,hogy egy szimerng megoldja a problémádat?Ha a szivattyú folyik,az rendszerint a csőcsatlakozásnál szivárog.ez javítható.
ha a szivattyú a tengelynél szivárog,az nem javítható,csere.
  Szia! Nagyon nézd át a csö csatlakozásokat nekem is ugy volt,hogy szivattyut kell cserélni,de 1 billincs megoldotta a dolgot.
Naplózva

2006.11.Tdci machine silver 115le 5ajtó 5gang mk3 itthol is,de többet külföldön vok./Győr-Bretten/ +36309487082, +4915144935048
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #64564 Dátum: 2015.09.20 vasárnap, 10:54:53 »

  Szia! Nagyon nézd át a csö csatlakozásokat nekem is ugy volt,hogy szivattyut kell cserélni,de 1 billincs megoldotta a dolgot.

alf szerintem nem néz át semmit....  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
hajasmartin0717
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


E-mail
« Új hozzászólás #64565 Dátum: 2015.09.20 vasárnap, 11:00:30 »

miért gondolod,hogy egy szimerng megoldja a problémádat?Ha a szivattyú folyik,az rendszerint a csőcsatlakozásnál szivárog.ez javítható.
ha a szivattyú a tengelynél szivárog,az nem javítható,csere.

Rendben, akkor ott kezdem.
Köszönöm!
Naplózva

mk III 2003.05 2.0TDCi 6seb.
weinelt12
Vendég
« Új hozzászólás #64566 Dátum: 2015.09.20 vasárnap, 11:08:56 »

Ok, mennyi van most a verdaban ? Volt mar javitva/cserelve a szivosor ? Hogyan ellenoriztek ?

Jelenleg 205000 km van benn.
Annyira le lett szedve hogy elemeltük a blokktól és megnéztük a lapátok helyükön vannak e! A helyükön voltak!
Alapjáraton semmi hang szép csendes a motor, ha túráztatom akkor sem ad semmi hasonló hangot!
Csak menet közben terhelés alatt!
Naplózva
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #64567 Dátum: 2015.09.20 vasárnap, 16:29:06 »

Idézetet írta: weinelt12 link=topic=2.msg1013355#msg1013355date=1442740136
Jelnleg 205000km van benn.
Annyira le lett szedve hogy elemeltük a blokktól és megnéztük a lapátok helyükön vannak e! A helyükön voltak!
Alapjáraton semmi hang szép csendes a motor, ha túráztatom akkor sem ad semmi hasonló hangot!
Csak menet közben terhelés alatt!


A lapát csörgést a vákumot megszüntetve lehet hangból kiszűrni.Pont erősebb gázfröccsnél hallgat el...
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
weinelt12
Vendég
« Új hozzászólás #64568 Dátum: 2015.09.20 vasárnap, 16:36:18 »


A lapát csörgést a vákumot megszüntetve lehet hangból kiszűrni.Pont erősebb gázfröccsnél hallgat el...

Ez a módszer is ki lett próbálva! A szívósor rendben van.
Valami más gond lehet!
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #64569 Dátum: 2015.09.20 vasárnap, 17:08:50 »

Ez a módszer is ki lett próbálva! A szívósor rendben van.
Valami más gond lehet!

hajtókar csapágy, katalizátor, rossz gyertya esetleg.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #64570 Dátum: 2015.09.20 vasárnap, 17:23:17 »

hajtókar csapágy, katalizátor, rossz gyertya esetleg.

Opcionalisan meg lehetne mutatni egy autoszerelonek. Ez a modszer neha csodakra kepes  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #64571 Dátum: 2015.09.20 vasárnap, 17:28:16 »

Opcionalisan meg lehetne mutatni egy autoszerelonek. Ez a modszer neha csodakra kepes  vigyor3

A f@szt, azok nem értenek hozzá, csak lehúznak. Azt szeretik, hogyha már úgy viszed oda a kocsit, hogy megmondod mit csináljon vele és hogyan.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #64572 Dátum: 2015.09.20 vasárnap, 17:36:30 »

  Szia! Nagyon nézd át a csö csatlakozásokat nekem is ugy volt,hogy szivattyut kell cserélni,de 1 billincs megoldotta a dolgot.
értem.rendben van.így fogok tenni. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
weinelt12
Vendég
« Új hozzászólás #64573 Dátum: 2015.09.20 vasárnap, 18:29:42 »

Opcionalisan meg lehetne mutatni egy autoszerelonek. Ez a modszer neha csodakra kepes  vigyor3

Valahogy én is gondoltam erre a módszerre!
Csak előtte gondoltam beszerzek egy kis infót olyanoktól akiknek volt hasonló problémája!
Plusz nem árt ha nem úgy megyek a szerelőhöz hogy lövésem sincs, kevésbé vesznek hülyére!
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #64574 Dátum: 2015.09.20 vasárnap, 21:57:53 »

Valahogy én is gondoltam erre a módszerre!
Csak előtte gondoltam beszerzek egy kis infót olyanoktól akiknek volt hasonló problémája!
Plusz nem árt ha nem úgy megyek a szerelőhöz hogy lövésem sincs, kevésbé vesznek hülyére!

De hülyére vesznek. Találd meg azt a szerelőt, aki úgy vesz hülyére, hogy nem érzed átb@szva magad. Az is megteszi, de legalább úgy, hogy mindkettőtöknek jó lesz.  wave
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #64575 Dátum: 2015.09.20 vasárnap, 22:00:45 »

De hülyére vesznek. Találd meg azt a szerelőt, aki úgy vesz hülyére, hogy nem érzed átb@szva magad. Az is megteszi, de legalább úgy, hogy mindkettőtöknek jó lesz.  wave
kire gondolsz? Közös ismerős? eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #64576 Dátum: 2015.09.20 vasárnap, 22:22:16 »

kire gondolsz? Közös ismerős? eplus2

nem őrá, de ő legalább lelkiismeretes. Én meg inkább csak magamban bízok, és én javítom a kocsimat.

Az elmúlt fél évben a lakásfelújítás alatt olyan dolgokat láttam, hogy kezdem elhinni, hogy mindenki egytől egyig mindenkit átver.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #64577 Dátum: 2015.09.21 hétfő, 07:10:55 »

nem őrá, de ő legalább lelkiismeretes. Én meg inkább csak magamban bízok, és én javítom a kocsimat.

Az elmúlt fél évben a lakásfelújítás alatt olyan dolgokat láttam, hogy kezdem elhinni, hogy mindenki egytől egyig mindenkit átver.
nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
weinelt12
Vendég
« Új hozzászólás #64578 Dátum: 2015.09.21 hétfő, 07:13:46 »

nem őrá, de ő legalább lelkiismeretes. Én meg inkább csak magamban bízok, és én javítom a kocsimat.

Az elmúlt fél évben a lakásfelújítás alatt olyan dolgokat láttam, hogy kezdem elhinni, hogy mindenki egytől egyig mindenkit átver.

Kicsit elkanyarodtunk az eredeti témától!
Úgy látom hogy olyan nem igen akad akinek volt ilyen gondja!
Naplózva
conte
Vendég
« Új hozzászólás #64579 Dátum: 2015.09.21 hétfő, 09:31:58 »

Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni egy kis "távhibadiagnosztikában".

Kombim (FL2) bal hátsó ajtaja zárhatatlanná vált (hogy ez egy lassú folyamat eredménye-e vagy hirtelen történt nem tudom, mert tegnap is csak véletlenül derült fény a dologra, amikor a kislányom kinyitotta a bezárt kocsit). A többi ajtón zavartalanul működik a központi zár, de az meg se nyikkan. Bentről sem zárható ugyanis az erre szolgáló gombot nem lehet benyomni.

Sosem szedtem még le az ajtókárpitot így nem láttam még a szerkezetet. Okozhatja ezt bowdenszorulás, vagy maga a központi zárszerkezet esetleges beállása?

Mit gondoltok? Volt már valakinek hasonló gondja?

Sürgősen meg kellene javítanom (pl. ma éjjel), de nem tudom, hogy mit vegyek hozzá, zárszerkezetet, kilincset, vagy...?

Szétszedni csak este tudom, de akkor már nehéz lesz bármit is beszerezni. Természetesen, ha nincs határozott álláspont akkor kivárom a szétszedést és megoldom a holnapi biztonságos tárolást, de hátha...

Előre is köszi.
 

Naplózva
adrian007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


Emailt irj ha kérdésed van.


E-mail
« Új hozzászólás #64580 Dátum: 2015.09.21 hétfő, 10:23:58 »

Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni egy kis "távhibadiagnosztikában".

Kombim (FL2) bal hátsó ajtaja zárhatatlanná vált (hogy ez egy lassú folyamat eredménye-e vagy hirtelen történt nem tudom, mert tegnap is csak véletlenül derült fény a dologra, amikor a kislányom kinyitotta a bezárt kocsit). A többi ajtón zavartalanul működik a központi zár, de az meg se nyikkan. Bentről sem zárható ugyanis az erre szolgáló gombot nem lehet benyomni.

Sosem szedtem még le az ajtókárpitot így nem láttam még a szerkezetet. Okozhatja ezt bowdenszorulás, vagy maga a központi zárszerkezet esetleges beállása?

Mit gondoltok? Volt már valakinek hasonló gondja?

Sürgősen meg kellene javítanom (pl. ma éjjel), de nem tudom, hogy mit vegyek hozzá, zárszerkezetet, kilincset, vagy...?

Szétszedni csak este tudom, de akkor már nehéz lesz bármit is beszerezni. Természetesen, ha nincs határozott álláspont akkor kivárom a szétszedést és megoldom a holnapi biztonságos tárolást, de hátha...

Előre is köszi.
 



Szia nekem mikor a bal hatso ajtom nem zart központilag, attól még kézzel betudtam zárni. :/ nekem is szorult mikor épp halott volt a zar,  leszedtem a karpitot és befujtam a bowdent wd40 l meg a mozgo részt a zaron és betudtam zárni es lehuztam az elektronikat a zárral.
Szetszedes: a kilincs ahol kinyitod az ajtot ( belül)  ott van egy kis kör műanyag azt tűvel kiszeded ott egy csavar,  ahol van az a rész amit megfogsz mikor hozod az ajtot be ( en a telefont allitom bele)  azt csavarhuzoval ovatosan felpattintod ott van meg egy csavar,  meg a karpit szélén az ajto körül.  Belül nálam van valami szigetelés a ragaszto körül ovatosan lehuzod és vissza ragad a ragasztora.  És ott is van minden Smiley
Bocsi a nem szakszerű mondatert de a többiek jobban értik ezt de szedtem màr szét Smiley
Naplózva

2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE  kombi
conte
Vendég
« Új hozzászólás #64581 Dátum: 2015.09.21 hétfő, 10:45:16 »

Szia nekem mikor a bal hatso ajtom nem zart központilag, attól még kézzel betudtam zárni. :/ nekem is szorult mikor épp halott volt a zar,  leszedtem a karpitot és befujtam a bowdent wd40 l meg a mozgo részt a zaron és betudtam zárni es lehuztam az elektronikat a zárral.
Szetszedes: a kilincs ahol kinyitod az ajtot ( belül)  ott van egy kis kör műanyag azt tűvel kiszeded ott egy csavar,  ahol van az a rész amit megfogsz mikor hozod az ajtot be ( en a telefont allitom bele)  azt csavarhuzoval ovatosan felpattintod ott van meg egy csavar,  meg a karpit szélén az ajto körül.  Belül nálam van valami szigetelés a ragaszto körül ovatosan lehuzod és vissza ragad a ragasztora.  És ott is van minden Smiley
Bocsi a nem szakszerű mondatert de a többiek jobban értik ezt de szedtem màr szét Smiley

Köszönöm szépen a leírást. Szerintem menni fog.
Beszéltem közben MK2-vel van készleten zárszerkezete olyan áron, ami jóval olcsóbb, mint egy napi őrzött parkoltatás.

Szóval hazamegyek egy zárszerkezettel és nekiesek. Legfeljebb lesz egy tartalék záram Smiley
Naplózva
adrian007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


Emailt irj ha kérdésed van.


E-mail
« Új hozzászólás #64582 Dátum: 2015.09.21 hétfő, 10:54:51 »

Köszönöm szépen a leírást. Szerintem menni fog.
Beszéltem közben MK2-vel van készleten zárszerkezete olyan áron, ami jóval olcsóbb, mint egy napi őrzött parkoltatás.

Szóval hazamegyek egy zárszerkezettel és nekiesek. Legfeljebb lesz egy tartalék záram Smiley

Nekem lehet bal első csere lesz mert nem nyilnak az ajtok :/ tud még zárat vagy irjak ra?? 
Naplózva

2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE  kombi
conte
Vendég
« Új hozzászólás #64583 Dátum: 2015.09.21 hétfő, 11:03:09 »

Nekem lehet bal első csere lesz mert nem nyilnak az ajtok :/ tud még zárat vagy irjak ra?? 

Reggel azt mondta, hogy 3-4 biztosan van kiszerelve + áll még autó az udvaron Smiley

Azt nem tudom, hogy az első/hátsó bal/jobb különböző-e (én a bal hátsót kérdeztem).
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #64584 Dátum: 2015.09.21 hétfő, 11:08:29 »

Reggel azt mondta, hogy 3-4 biztosan van kiszerelve + áll még autó az udvaron Smiley

Azt nem tudom, hogy az első/hátsó bal/jobb különböző-e (én a bal hátsót kérdeztem).

Nekem lehet bal első csere lesz mert nem nyilnak az ajtok :/ tud még zárat vagy irjak ra?? 
Mk2 angol autókat bont......a hátsók egyformák, a bal első nem.
És Mk2-t csak telefonon lehet elérni.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
adrian007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


Emailt irj ha kérdésed van.


E-mail
« Új hozzászólás #64585 Dátum: 2015.09.21 hétfő, 12:21:31 »

Mk2 angol autókat bont......a hátsók egyformák, a bal első nem.
És Mk2-t csak telefonon lehet elérni.

:/ azt tudom hogy az nem jo :/
Hétvégén ha jo idő lesz akkor szetszedem es megtakaritom a csatlakozókat,  wd40 l.
Bal elsőt elég vagy szerinted mindet? 
Ha igy se lesz jo akkor keresek másik zárat
Naplózva

2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE  kombi
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #64586 Dátum: 2015.09.21 hétfő, 13:03:15 »

Sziasztok!
Az olajköri termosztát hány fokon nyit/zár?
A kiszedett darabom olyan 70-73 fok körül kezdett nyitni/zárni, ez jó?
Üdv, Ferqó
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #64587 Dátum: 2015.09.21 hétfő, 13:50:47 »

Kicsit elkanyarodtunk az eredeti témától!
Úgy látom hogy olyan nem igen akad akinek volt ilyen gondja!

De. Ezert irtam par lehetseges hibat. Nyilvan sok mindentol csattoghat egy motor. pl. hogy dizel  vigyor3 de ha nincs meg a hiba, akkor irany a szerelo.
Naplózva

blah blah blah
mrsherrey
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 353



« Új hozzászólás #64588 Dátum: 2015.09.21 hétfő, 14:29:33 »

Ez hasznos volt, köszönöm, ebből kiderült, hogy jól csináltam eredetileg is. Végül sikerült szétszedni, a megoldás az volt, hogy körbe az illesztéseknél végig meg kellett mozgatni egy kicsit, mert sok éves kosz volt belegyógyulva.

Szia!

Egy kis segítség a kulcs szétszedéséhez: www.youtube.com/watch?v=FTPvQVwBlZI

Naplózva

2003/07 DURATEC 1.8 125 LE (BWY) TREND - OCTANE BLUE
d4n33
Vendég
« Új hozzászólás #64589 Dátum: 2015.09.21 hétfő, 18:00:55 »

Valaki le tudna írni nekem részletesen, hogy egy angol autóból származó xenon fényszórót hogy kell átalakítani európai szabványnak megfelelővé?hol mit kell kicsavarni, milyen szerszám kell hozzá? Mire kell figyelni, stb??
Naplózva
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #64590 Dátum: 2015.09.21 hétfő, 19:07:41 »

Valaki le tudna írni nekem részletesen, hogy egy angol autóból származó xenon fényszórót hogy kell átalakítani európai szabványnak megfelelővé?hol mit kell kicsavarni, milyen szerszám kell hozzá? Mire kell figyelni, stb??


Nem tudod balkormányosra átkapcsolni,csak azt tudod megcsinálni, hogy ne vakítsa a szembejövőket.A terelőlemezen van egy fül amit kézzel átkapcsolsz.Miért vettél angolból valót?
« Utoljára szerkesztve: 2015.09.21 hétfő, 19:14:03 írta Csabi77 » Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #64591 Dátum: 2015.09.22 kedd, 08:03:06 »

Sziasztok!

Kérdésem az lenne, hogy ha a gumik már nincsenek megfelelő állapotban, attól lehet az autó instabil???
Mert eléggé úgy érzem mint ha hintázna az autó. Voltam futóműállításon, azt mondták nincs baj, de a hintázás van.
Lengéscsillapítót is nézték, nincs rossz állapotban.
Naplózva
yartam
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 377



E-mail
« Új hozzászólás #64592 Dátum: 2015.09.22 kedd, 08:51:36 »

Sziasztok!

Sajnos úgy néz ki, hogy ki kell cserélnem a műszercsoportomat, mert az egész egyre többször és hosszabb időre meghal.  falbav
Ha az újabb (FL1; FL2) műszercsoportot teszem be működik-e rendesen vagy felejtsem el.  eplus2
Az új óra és a régi óra óraállás szinkronizálására van-e lehetőség, tud-e valaki ebben segíteni?  help
Minden segítséget és tapasztalatot szívesen veszek.

Köszönöm

Ottó
Naplózva

2008.01. C-max 2.0 16V Titanium 146 LE
ex: 2002.12. MK3 2.0 16V GHIA 146 LE [B4Y]
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #64593 Dátum: 2015.09.22 kedd, 09:08:45 »

Sziasztok!

Sajnos úgy néz ki, hogy ki kell cserélnem a műszercsoportomat, mert az egész egyre többször és hosszabb időre meghal.  falbav
Ha az újabb (FL1; FL2) műszercsoportot teszem be működik-e rendesen vagy felejtsem el.  eplus2
Az új óra és a régi óra óraállás szinkronizálására van-e lehetőség, tud-e valaki ebben segíteni?  help
Minden segítséget és tapasztalatot szívesen veszek.

Köszönöm

Ottó


Ki lehet cserélni, óraállást szakszervízben megoldják.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
conte
Vendég
« Új hozzászólás #64594 Dátum: 2015.09.22 kedd, 09:47:33 »

Szia nekem mikor a bal hatso ajtom nem zart központilag, attól még kézzel betudtam zárni. :/ nekem is szorult mikor épp halott volt a zar,  leszedtem a karpitot és befujtam a bowdent wd40 l meg a mozgo részt a zaron és betudtam zárni es lehuztam az elektronikat a zárral.
Szetszedes: a kilincs ahol kinyitod az ajtot ( belül)  ott van egy kis kör műanyag azt tűvel kiszeded ott egy csavar,  ahol van az a rész amit megfogsz mikor hozod az ajtot be ( en a telefont allitom bele)  azt csavarhuzoval ovatosan felpattintod ott van meg egy csavar,  meg a karpit szélén az ajto körül.  Belül nálam van valami szigetelés a ragaszto körül ovatosan lehuzod és vissza ragad a ragasztora.  És ott is van minden Smiley
Bocsi a nem szakszerű mondatert de a többiek jobban értik ezt de szedtem màr szét Smiley

Köszi a "szakszerűtlen" leírást worship. Úgy lett ahogy reméltem. Minden mondat értelmet nyert a maga helyén  Wink

Sikerült. Kicseréltem a kp zárszerkezetet. Kiszerelve már az enyémet is működőképessé tudtam tenni. Alaposan be volt ragadva. A zárszerkezet kivarázsolása az ajtóból belekerült vagy fél órámba (onnantól, hogy már "szabadon" hozzáfértem) és néhány szitkozódás is elhangzott közben.A zárat a külső kilinccsel összekötő bajonettszerű kapcsolódási pont oldásával szenvedtem meg. Befelé 3 perc alatt bement az "új". Legközelebb már kifelé is gyorsabb lesz (remélem). 





Naplózva
mrsherrey
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 353



« Új hozzászólás #64595 Dátum: 2015.09.22 kedd, 10:04:07 »

Hm, ha esetleg találsz valahol fedcompos FL műszeregységet, akkor megköszönöm, ha tájékoztatsz, hogy hol sikerült leakasztanod.
Köszi Smiley

Sziasztok!

Sajnos úgy néz ki, hogy ki kell cserélnem a műszercsoportomat, mert az egész egyre többször és hosszabb időre meghal.  falbav
Ha az újabb (FL1; FL2) műszercsoportot teszem be működik-e rendesen vagy felejtsem el.  eplus2
Az új óra és a régi óra óraállás szinkronizálására van-e lehetőség, tud-e valaki ebben segíteni?  help
Minden segítséget és tapasztalatot szívesen veszek.

Köszönöm

Ottó
Naplózva

2003/07 DURATEC 1.8 125 LE (BWY) TREND - OCTANE BLUE
atis0313
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 288



E-mail
« Új hozzászólás #64596 Dátum: 2015.09.22 kedd, 10:28:32 »

Sziasztok! Valaki Németországból nem tudna haza hozni egy olyan 10 kg-os csomagot? 4db rugó van benne.
Naplózva

2004 Mondeo Trend sedan 2.0 TDCI 115 Le
adrian007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


Emailt irj ha kérdésed van.


E-mail
« Új hozzászólás #64597 Dátum: 2015.09.22 kedd, 12:08:21 »

Sziasztok! Valaki Németországból nem tudna haza hozni egy olyan 10 kg-os csomagot? 4db rugó van benne.

Szia honnan vagy házhoz hozatod??  Smiley en október 23 körül megyek haza
Naplózva

2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE  kombi
adrian007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


Emailt irj ha kérdésed van.


E-mail
« Új hozzászólás #64598 Dátum: 2015.09.22 kedd, 12:12:06 »

Köszi a "szakszerűtlen" leírást worship. Úgy lett ahogy reméltem. Minden mondat értelmet nyert a maga helyén  Wink

Sikerült. Kicseréltem a kp zárszerkezetet. Kiszerelve már az enyémet is működőképessé tudtam tenni. Alaposan be volt ragadva. A zárszerkezet kivarázsolása az ajtóból belekerült vagy fél órámba (onnantól, hogy már "szabadon" hozzáfértem) és néhány szitkozódás is elhangzott közben.A zárat a külső kilinccsel összekötő bajonettszerű kapcsolódási pont oldásával szenvedtem meg. Befelé 3 perc alatt bement az "új". Legközelebb már kifelé is gyorsabb lesz (remélem). 







Szia örülök neki hogy tudtam segíteni Smiley igen a kiszedese nem egyszerű Smiley azzal en is megszenvedtem :/ most hétvégén ha nem esik bal elsőt szedem szet Sad
Naplózva

2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE  kombi
conte
Vendég
« Új hozzászólás #64599 Dátum: 2015.09.22 kedd, 13:46:59 »

Szia örülök neki hogy tudtam segíteni Smiley igen a kiszedese nem egyszerű Smiley azzal en is megszenvedtem :/ most hétvégén ha nem esik bal elsőt szedem szet Sad
Sok sikert.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 1285 1286 1287 1288 1289 1290 1291 [1292] 1293 1294 1295 1296 1297 1298 1299 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.121 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.