Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 08:28:25 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1367 1368 1369 1370 1371 1372 1373 [1374] 1375 1376 1377 1378 1379 1380 1381 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21882374 alkalommal)
0 Felhasználó és 114 vendég van a témában
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #68650 Dátum: 2016.06.13 hétfő, 06:30:31 »

Az előző autómban Varta Silver volt, de nem emléxem már rá mekkora... és sajna ebben is megérett az akku a cserére.
Tisztelt Fórumtárs!
A legnagyobb méretű akkumulátor ami befér a Mondeoba 175x175x315 mm úgy, hogy a fedelet is rá tudod tenni.
A Varta Silver akkuk közül a 85 A/O pont ez a méret. Nekem is ilyen van a gépbe. Télen-nyáron kiválóan teszi a dolgát, évek óta. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2016.06.13 hétfő, 06:32:02 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
kokaikoko
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2747


SouthparKarcsi


« Új hozzászólás #68651 Dátum: 2016.06.13 hétfő, 06:49:36 »

Tisztelt Fórumtárs!
A legnagyobb méretű akkumulátor ami befér a Mondeoba 175x175x315 mm úgy, hogy a fedelet is rá tudod tenni.
A Varta Silver akkuk közül a 85 A/O pont ez a méret. Nekem is ilyen van a gépbe. Télen-nyáron kiválóan teszi a dolgát, évek óta. wave
Tisztelettel László! worship
Nagyon köszönöm a segítséget, így nyugodtan meg tudom rendelni.  worship
Naplózva

2005 2.2 TDCi Turnier Ghia - ezüst, no zene egyelőre...ebben már nem is lesz.  TA-Technix -30mm
R.I.P. 2005 2.0 TDCi Turnier Ghia - Piros és baró
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #68652 Dátum: 2016.06.13 hétfő, 08:11:43 »

Sziasztok!
Tudom, nagyon sokszor le volt már írva, mégis van egy banális kérdésem: mekkora a legnagyobb akksi ami befér a dobozba, pontosabban 315 hosszú befér-e?

Adjak kölcsön egy mérőszalagot...?  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
kokaikoko
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2747


SouthparKarcsi


« Új hozzászólás #68653 Dátum: 2016.06.13 hétfő, 09:58:01 »

Adjak kölcsön egy mérőszalagot...?  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Ez övön aluli volt... Már csak lézerszkennerünk, gps-ünk, stb. van, mérőszalag nincs  Wink
Naplózva

2005 2.2 TDCi Turnier Ghia - ezüst, no zene egyelőre...ebben már nem is lesz.  TA-Technix -30mm
R.I.P. 2005 2.0 TDCi Turnier Ghia - Piros és baró
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #68654 Dátum: 2016.06.13 hétfő, 10:18:53 »

Ez övön aluli volt... Már csak lézerszkennerünk, gps-ünk, stb. van, mérőszalag nincs  Wink

Vonalzó? A gyerek sulis cuccából. Még két nap, és úgysem fogja használni szeptemberig.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
adam0723
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172



« Új hozzászólás #68655 Dátum: 2016.06.14 kedd, 22:55:43 »

Nekem is az a problémám, mint Atta20 kollégának. Városon kívül, reggeli órák (most még azért hűvösebbek vannak), normál tempó, semmi klíma, fűtés se, külső levegő befújás se, szóval be se volt kapcsolva. Műszerteszten 103 celsius fok a víz, városban is (30 fokban), ennél jobban nem ment fentebb. Igaz nincs még két hónapja nálam a kocsi, csak feltűnt, hogy kapcsolt mindig a venti és le se állt. Vizet szépen keringeti, nem nyomja a buborékot. Nem füstöl nagyobb terhelésnél sem. Vittem szerelőhöz (nem most látott először Fordot), ha termosztát baj lenne jóval 10 fölött enne azt mondta. Nézte a klíma hűtőt, elég sok bogár van bele ragadva és lehet ez által nem jut át annyi levegő, hogy le bírja hűteni. Első tippre ki fújatni levegővel.

Vélemények? Valaki járt már így?

Két hét múlva egymás után kétszer is megyek hosszú távra, addig jó lenne megoldódnia a problémának.
Naplózva

2004 Ghia 2.0 107kw 4 door.
White Angel
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #68656 Dátum: 2016.06.15 szerda, 08:42:23 »

Sziasztok!
Valakinek van valami olyan dokumentuma, vagy leírása, ford szervizes dolga amiben benne van, hogy X munkafolyamatra mennyi idő fordítható.
Gondolok én olyanra, hogy pl. Féktárcsa csere - 1 óra
Értitek ilyen ráfordítható munkaidő szintidőre gondolok.

Pl. klímakompresszor cseréje X óra... stb.

 
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #68657 Dátum: 2016.06.15 szerda, 10:06:27 »

Sziasztok!
Valakinek van valami olyan dokumentuma, vagy leírása, ford szervizes dolga amiben benne van, hogy X munkafolyamatra mennyi idő fordítható.
Gondolok én olyanra, hogy pl. Féktárcsa csere - 1 óra
Értitek ilyen ráfordítható munkaidő szintidőre gondolok.

Pl. klímakompresszor cseréje X óra... stb.

Ez egy sok tucat MB-os komplett adatbázis, de csak Ford berkeken belül érhető el. Egy EU szinten központi szerverről tölthető le adatbázis dump formájában, amit utána a saját adatbáziskezelődbe kell a megfelelő módon beletölteni. Utána tudsz benne keresni. Amúgy nevetséges értékek vannak benne időnként. Pl. első ülés kiszedés kárpit leszedésével együtt 0,2 óra, ugyanez visszafelé 0,4 óra, és hasonlók. Smiley

A jótállásos javítások normaidejének elszámolása az elsődleges célja, hogy azok után a Ford mennyit kell fizessen a kereskedőjének, aki a javítást elvégezte. De ügyfél munkáknál is ezt kell használják, ha "szabványos" munkát végeznek.

Ha valami konkrét melóra vagy kiváncsi, alighanem meg tudom kérdezni, de a teljes adabázist nem nagyon fogod tudni megszerezni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zsolio
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161


« Új hozzászólás #68658 Dátum: 2016.06.15 szerda, 11:02:41 »

Nekem is az a problémám, mint Atta20 kollégának. Városon kívül, reggeli órák (most még azért hűvösebbek vannak), normál tempó, semmi klíma, fűtés se, külső levegő befújás se, szóval be se volt kapcsolva. Műszerteszten 103 celsius fok a víz, városban is (30 fokban), ennél jobban nem ment fentebb. Igaz nincs még két hónapja nálam a kocsi, csak feltűnt, hogy kapcsolt mindig a venti és le se állt. Vizet szépen keringeti, nem nyomja a buborékot. Nem füstöl nagyobb terhelésnél sem. Vittem szerelőhöz (nem most látott először Fordot), ha termosztát baj lenne jóval 10 fölött enne azt mondta. Nézte a klíma hűtőt, elég sok bogár van bele ragadva és lehet ez által nem jut át annyi levegő, hogy le bírja hűteni. Első tippre ki fújatni levegővel.

Vélemények? Valaki járt már így?

Két hét múlva egymás után kétszer is megyek hosszú távra, addig jó lenne megoldódnia a problémának.


Mosd ki salggal -nem a nagynyomású mosóval-otthon, ha tudod, vagy vidd el egy olyan klímaszervízbe, ahol ki tudják venni a klímahűtőt és kitakarítani.  Sokat jelent a  hűtésben. A levegővel való kifújatást felejtsd el, behajtogatja a lamellákat.

A 103 fok nem sok, nyomás alatt mérve.

Naplózva
adam0723
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172



« Új hozzászólás #68659 Dátum: 2016.06.15 szerda, 11:24:29 »

Mosd ki salggal -nem a nagynyomású mosóval-otthon, ha tudod, vagy vidd el egy olyan klímaszervízbe, ahol ki tudják venni a klímahűtőt és kitakarítani.  Sokat jelent a  hűtésben. A levegővel való kifújatást felejtsd el, behajtogatja a lamellákat.

A 103 fok nem sok, nyomás alatt mérve.



Alacsony levegő nyomásra gondolva, az még úgy se tenne kárt benne, de lehet elég lenne a víz.
Naplózva

2004 Ghia 2.0 107kw 4 door.
White Angel
yartam
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 377



E-mail
« Új hozzászólás #68660 Dátum: 2016.06.15 szerda, 11:43:24 »

Alacsony levegő nyomásra gondolva, az még úgy se tenne kárt benne, de lehet elég lenne a víz.

Nekem klímás mondta, hogy a legjobb slaggal kimosni. A magasnyomásút meg a levegővel kifuvatást felejtsd el.  wave

Ottó
Naplózva

2008.01. C-max 2.0 16V Titanium 146 LE
ex: 2002.12. MK3 2.0 16V GHIA 146 LE [B4Y]
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #68661 Dátum: 2016.06.15 szerda, 11:51:26 »

Ez egy sok tucat MB-os komplett adatbázis, de csak Ford berkeken belül érhető el. Egy EU szinten központi szerverről tölthető le adatbázis dump formájában, amit utána a saját adatbáziskezelődbe kell a megfelelő módon beletölteni. Utána tudsz benne keresni. Amúgy nevetséges értékek vannak benne időnként. Pl. első ülés kiszedés kárpit leszedésével együtt 0,2 óra, ugyanez visszafelé 0,4 óra, és hasonlók. Smiley

A jótállásos javítások normaidejének elszámolása az elsődleges célja, hogy azok után a Ford mennyit kell fizessen a kereskedőjének, aki a javítást elvégezte. De ügyfél munkáknál is ezt kell használják, ha "szabványos" munkát végeznek.

Ha valami konkrét melóra vagy kiváncsi, alighanem meg tudom kérdezni, de a teljes adabázist nem nagyon fogod tudni megszerezni.

AndyA


Klímakompresszor csere érdekelne, hogy mennyit írhat rá munkaidőben egy szerviz. Nagyon lehúzósnak tűnik a történet sajnos ahová vittem az autót.
 worship
Naplózva
zsolio
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161


« Új hozzászólás #68662 Dátum: 2016.06.15 szerda, 12:06:12 »

Klímakompresszor csere érdekelne, hogy mennyit írhat rá munkaidőben egy szerviz. Nagyon lehúzósnak tűnik a történet sajnos ahová vittem az autót.
 worship

Egy klímakompresszor csere nem annyiból áll, hogy kiveszük a régit, és felteszük az újat. Bele kell tölteni a gázt ,nyomáspróbázni stb. Nálam egy Peugeot Partner-nél (céges autó) klímahűtő cserénél 20000 volt a munkadíj a klímásnál. Tételesen felsorolva, nyomáspróba, gáztöltés, stb. ott voltam amíg csinálták, nem lazsáltak, 3 óra kellett neki (ketten csinálták).

Úgyhogy ilyen összegekre számíthatsz.
Naplózva
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #68663 Dátum: 2016.06.15 szerda, 12:27:48 »

Egy klímakompresszor csere nem annyiból áll, hogy kiveszük a régit, és felteszük az újat. Bele kell tölteni a gázt ,nyomáspróbázni stb. Nálam egy Peugeot Partner-nél (céges autó) klímahűtő cserénél 20000 volt a munkadíj a klímásnál. Tételesen felsorolva, nyomáspróba, gáztöltés, stb. ott voltam amíg csinálták, nem lazsáltak, 3 óra kellett neki (ketten csinálták).

Úgyhogy ilyen összegekre számíthatsz.

Ennyibe teljesen beletörődnék. Tisztában vagyok a munkafolyamattal és a bontási munkálatokkal is. Tudom nagyon jól, hogy előtte le kell fejteni a gázt, nyomáspróba majd gáz vissza stb. Tisztában vagyok vele, hogy 3-4 óra hossza. De nekem előzetes kalkulációba 60 ezret beírt a srác...gyorsan letörtem a szarvát, hogy felejtse el, hogy ennyit fizetek. (Bosch szerviz). Elmeséltem neki mindent, hogy ne nézzen madárnak meg satöbbi, és hogy ennyit nem fogok fizetni... a 20 ezer teljesen szimpatikus. Azt mondta beírhat 30 ezret is kalkulációba de lehet több lesz, függ attól, hogy mennyi ideig kell szerelniük, mert ugye óradíjas a sztori. Mondtam neki, ha nem bírják megoldani 3-4 óra alatt bele se fogjanak. Fel kell venni olyan szerelőt aki nem 10 óráig csinálja. Ha meg olyan szerelőjük van akinek ennyi idő megcsinálni, akkor azt nem én fogom benyelni hanem ők ! Azért kérdeztem, hogy időben kb mennyi óra elfogadható ráírni egy klímakompresszor cserére. A többi csak mellébeszélés részükről.

Meg olyanokkal jött, hogy a klímatöltő gépnek van egy géphasználati díja ami: 10.000 Ft
mondtam neki de nem kell gázt tölteniük plusszba, ami lejön belőle (2 hete volt töltve) azt szépen nyomják vissza, 2 hete nyomáspróbázva is volt...
« Utoljára szerkesztve: 2016.06.15 szerda, 12:32:03 írta balkal » Naplózva
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #68664 Dátum: 2016.06.15 szerda, 12:47:23 »

Ennyibe teljesen beletörődnék. Tisztában vagyok a munkafolyamattal és a bontási munkálatokkal is. Tudom nagyon jól, hogy előtte le kell fejteni a gázt, nyomáspróba majd gáz vissza stb. Tisztában vagyok vele, hogy 3-4 óra hossza. De nekem előzetes kalkulációba 60 ezret beírt a srác...gyorsan letörtem a szarvát, hogy felejtse el, hogy ennyit fizetek. (Bosch szerviz). Elmeséltem neki mindent, hogy ne nézzen madárnak meg satöbbi, és hogy ennyit nem fogok fizetni... a 20 ezer teljesen szimpatikus. Azt mondta beírhat 30 ezret is kalkulációba de lehet több lesz, függ attól, hogy mennyi ideig kell szerelniük, mert ugye óradíjas a sztori. Mondtam neki, ha nem bírják megoldani 3-4 óra alatt bele se fogjanak. Fel kell venni olyan szerelőt aki nem 10 óráig csinálja. Ha meg olyan szerelőjük van akinek ennyi idő megcsinálni, akkor azt nem én fogom benyelni hanem ők ! Azért kérdeztem, hogy időben kb mennyi óra elfogadható ráírni egy klímakompresszor cserére. A többi csak mellébeszélés részükről.

Meg olyanokkal jött, hogy a klímatöltő gépnek van egy géphasználati díja ami: 10.000 Ft
mondtam neki de nem kell gázt tölteniük plusszba, ami lejön belőle (2 hete volt töltve) azt szépen nyomják vissza, 2 hete nyomáspróbázva is volt...

Én azt csináltam cserénél, h elmentem a klímáshoz, lefejtette a gázt. Hazamentem
kicseréltem én a kompresszort, visszamentem vissza a gáz nyomáspróba stb.
Ha jól emlékszem 8 db ezrest fizettem az egész mutatványért kellet még a gázhoz adni
mert kevés volt amit lefejtettek.
Leírást találsz itt a fórumon a cseréhez.  taps
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #68665 Dátum: 2016.06.15 szerda, 12:48:18 »

Én azt csináltam cserénél, h elmentem a klímáshoz, lefejtette a gázt. Hazamentem
kicseréltem én a kompresszort, visszamentem vissza a gáz nyomáspróba stb.
Ha jól emlékszem 8 db ezrest fizettem az egész mutatványért kellet még a gázhoz adni
mert kevés volt amit lefejtettek.
Leírást találsz itt a fórumon a cseréhez.  taps

Olvastam a leírást, csak se időm, se "szíjlazító kézikészülékem" nincs. Smiley
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #68666 Dátum: 2016.06.15 szerda, 13:07:53 »

Klímakompresszor csere érdekelne, hogy mennyit írhat rá munkaidőben egy szerviz. Nagyon lehúzósnak tűnik a történet sajnos ahová vittem az autót.
 worship

Az tényleg sok. Eleve nagy LEGO szétszedni az autó elejét, plusz gáz leszívás, feltöltés, szivárgásellenőrzés stb.

GSR azt mondta, 5-6 óra alsó hangon. Szerintem Ford szerviz sem fog sokkal kevesebbet számlázni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #68667 Dátum: 2016.06.15 szerda, 13:23:24 »

Az tényleg sok. Eleve nagy LEGO szétszedni az autó elejét, plusz gáz leszívás, feltöltés, szivárgásellenőrzés stb.

GSR azt mondta, 5-6 óra alsó hangon. Szerintem Ford szerviz sem fog sokkal kevesebbet számlázni.

AndyA
2-3 óra alatt kényelmesen megvan az egész
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
zsolio
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161


« Új hozzászólás #68668 Dátum: 2016.06.15 szerda, 13:34:48 »

...

Meg olyanokkal jött, hogy a klímatöltő gépnek van egy géphasználati díja ami: 10.000 Ft
mondtam neki de nem kell gázt tölteniük plusszba, ami lejön belőle (2 hete volt töltve) azt szépen nyomják vissza, 2 hete nyomáspróbázva is volt...

Géphasználati díj nekem is volt (kevesebb).

Csak érdeklődök, ha két hete volt töltve, mi baja lett azóta a kompresszornak?

Naplózva
szferi.78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


E-mail
« Új hozzászólás #68669 Dátum: 2016.06.15 szerda, 14:41:55 »

Sziasztok! Megtudnátok mondani milyen színű és fajtájú  szervó kormány olaj kell az autómba?
Naplózva

MK4 ghia 2009.02. 2.0 145LE, 5 ajtó
Zozo®
Vendég
« Új hozzászólás #68670 Dátum: 2016.06.15 szerda, 14:52:13 »

Sziasztok!
Angol jobboldali ajtózár modul + zárbetét, át rakható a nem angol baloldali ajtóba?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #68671 Dátum: 2016.06.15 szerda, 15:19:31 »

Ennyibe teljesen beletörődnék. Tisztában vagyok a munkafolyamattal és a bontási munkálatokkal is. Tudom nagyon jól, hogy előtte le kell fejteni a gázt, nyomáspróba majd gáz vissza stb. Tisztában vagyok vele, hogy 3-4 óra hossza. De nekem előzetes kalkulációba 60 ezret beírt a srác...gyorsan letörtem a szarvát, hogy felejtse el, hogy ennyit fizetek. (Bosch szerviz). Elmeséltem neki mindent, hogy ne nézzen madárnak meg satöbbi, és hogy ennyit nem fogok fizetni... a 20 ezer teljesen szimpatikus. Azt mondta beírhat 30 ezret is kalkulációba de lehet több lesz, függ attól, hogy mennyi ideig kell szerelniük, mert ugye óradíjas a sztori. Mondtam neki, ha nem bírják megoldani 3-4 óra alatt bele se fogjanak. Fel kell venni olyan szerelőt aki nem 10 óráig csinálja. Ha meg olyan szerelőjük van akinek ennyi idő megcsinálni, akkor azt nem én fogom benyelni hanem ők ! Azért kérdeztem, hogy időben kb mennyi óra elfogadható ráírni egy klímakompresszor cserére. A többi csak mellébeszélés részükről.

Meg olyanokkal jött, hogy a klímatöltő gépnek van egy géphasználati díja ami: 10.000 Ft
mondtam neki de nem kell gázt tölteniük plusszba, ami lejön belőle (2 hete volt töltve) azt szépen nyomják vissza, 2 hete nyomáspróbázva is volt...

http://kepfeltoltes.hu/160615/klima_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Ha összeadod az "összes" + a motorra vonatkozó normákat, kerek 5 óra jön ki.

Ezért 60 ezer Ft valóban egy kicsit sok. 30 ezer már szimpatikusabb. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
yartam
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 377



E-mail
« Új hozzászólás #68672 Dátum: 2016.06.15 szerda, 15:42:57 »

Sziasztok!
Angol jobboldali ajtózár modul + zárbetét, át rakható a nem angol baloldali ajtóba?

Szia!

Nem! Még angol baloldaliba sem.  nyes

Ottó
Naplózva

2008.01. C-max 2.0 16V Titanium 146 LE
ex: 2002.12. MK3 2.0 16V GHIA 146 LE [B4Y]
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #68673 Dátum: 2016.06.15 szerda, 16:34:31 »

Én azt csináltam cserénél, h elmentem a klímáshoz, lefejtette a gázt. Hazamentem
kicseréltem én a kompresszort, visszamentem vissza a gáz nyomáspróba stb.
Ha jól emlékszem 8 db ezrest fizettem az egész mutatványért kellet még a gázhoz adni
mert kevés volt amit lefejtettek.
Leírást találsz itt a fórumon a cseréhez.  taps

dettó, csak nekem egy 5ös volt a töltést.
a leírást meg már elküldtem korábban, nem egy nagy durranás leszedni a kompit.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Zozo®
Vendég
« Új hozzászólás #68674 Dátum: 2016.06.15 szerda, 16:41:46 »

Szia!

Nem! Még angol baloldaliba sem.  nyes

Ottó
Hát ez felháborító  falbav   wow1 eplus2
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #68675 Dátum: 2016.06.15 szerda, 17:06:18 »

Sziasztok! Megtudnátok mondani milyen színű és fajtájú  szervó kormány olaj kell az autómba?
Tisztelt Fórumtárs!
Ha nem mostanában volt cserélve a szervoolaj akkor ráfér a rendszerre egy egy teljes átöblítés(átöblítésre bármilyen olcsó ATF olajat használhatsz). Ezután ha feltöltöd WSS-M2C-204-A2 zöld szinű Ford szabvány szervo olajjal, akkor mindenben eleget tettél a szervó olajkörnek. Ha nagyon precíz akarsz lenni akkor építs be egy olajszűrőt is a rendszerbe. A cikket megtalálod a FAQ topikban. Az általam idézett olaj átöblítés után bármelyik mondeóba megfelel, és az ára jóval olcsóbb mint a régebbi piros szinű olaj WSA-M2C-195. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2016.06.15 szerda, 17:10:32 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #68676 Dátum: 2016.06.15 szerda, 18:12:32 »

Géphasználati díj nekem is volt (kevesebb).

Csak érdeklődök, ha két hete volt töltve, mi baja lett azóta a kompresszornak?



Megtette a hatását a 300.000 Km.. Smiley Beszart.. Smiley
Naplózva
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #68677 Dátum: 2016.06.15 szerda, 18:15:36 »

http://kepfeltoltes.hu/160615/klima_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Ha összeadod az "összes" + a motorra vonatkozó normákat, kerek 5 óra jön ki.

Ezért 60 ezer Ft valóban egy kicsit sok. 30 ezer már szimpatikusabb. Smiley

AndyA

Köszi !
A végén 50 ezerre lementek, de inkább elhoztam az autót.. Előtte leszívatom a gázt klímásnál, kicserélem, majd vissza feltöltetem. 50 ezerért inkább "ráérek" a hétvégén Smiley
És nem az bánt, hogy költeni kell az autóra, mert mindig megteszem, hanem az, hogy hülyének nézik az embert...
Naplózva
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #68678 Dátum: 2016.06.15 szerda, 18:17:14 »

dettó, csak nekem egy 5ös volt a töltést.
a leírást meg már elküldtem korábban, nem egy nagy durranás leszedni a kompit.

Köszi, asszem a hétvégén neki is állok a cserének Smiley Bár szíj lazítóm még nincs... Az kellene. Szeged környékén valakinek? Vagy posta ? Cheesy
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #68679 Dátum: 2016.06.15 szerda, 18:20:57 »

Köszi, asszem a hétvégén neki is állok a cserének Smiley Bár szíj lazítóm még nincs... Az kellene. Szeged környékén valakinek? Vagy posta ? Cheesy
domeSL
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #68680 Dátum: 2016.06.15 szerda, 18:22:32 »

 
domeSL

 worship eplus2 wave
Naplózva
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #68681 Dátum: 2016.06.15 szerda, 20:53:06 »

Köszi, asszem a hétvégén neki is állok a cserének Smiley Bár szíj lazítóm még nincs... Az kellene. Szeged környékén valakinek? Vagy posta ? Cheesy
[/quote

Szíj lazító nélkül is le tudod szedni a szíjat. A főtengely szíjtárcsán van 3 db csavar kettőt kiveszel és a harmadikon elforgatod úgy
a tárcsát, h lelazuljon a szíj. Visszafelé a tárcsát forgatod az egyik kezeddel a másikkal belerakod a csavarokat.
Lég kulccsal a legkönnyebb vagy elektromos ütve csavarozóval....   integet2
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #68682 Dátum: 2016.06.15 szerda, 20:55:08 »

Köszi !
A végén 50 ezerre lementek, de inkább elhoztam az autót.. Előtte leszívatom a gázt klímásnál, kicserélem, majd vissza feltöltetem. 50 ezerért inkább "ráérek" a hétvégén Smiley
És nem az bánt, hogy költeni kell az autóra, mert mindig megteszem, hanem az, hogy hülyének nézik az embert...

Fordos ismerős szerint ezt nem is így kell számolni, hanem összesen 0,2 + 0,4 + 1,7, vagy valami ilyesmi a vége, mert a többi munka egymással átfedő ill. egymást kizáró tevékenységeket takar.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #68683 Dátum: 2016.06.15 szerda, 20:57:57 »

Fordos ismerős szerint ezt nem is így kell számolni, hanem összesen 0,2 + 0,4 + 1,7, vagy valami ilyesmi a vége, mert a többi munka egymással átfedő ill. egymást kizáró tevékenységeket takar.

AndyA
na még a végén nincs is messze a 2-3 óra amit én mondtam vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #68684 Dátum: 2016.06.16 csütörtök, 09:52:45 »

Sziasztok.
Kérdés, mivel mostanában eléggé laposodik a fórum Smiley
Az minek az előjele lehet, hogy ha a motortér közepén ahol van a szívósor, és ott középen van a levegőszürő talán...na onnan ahol a levegő be tud menni, olyan bufogós, folyamatos ütemes hang jön...nem túl barátságos. (mint a mélynyomóból a mély Smiley )
Hidrotőke hiba? vagy mi lehet? vagy tömítés? vagy hengerfej?  worship
semmi hibajelzés, semmi teljesítménycsökkenés, semmi füst, semmi olajfogyás, vízfogyás nincs.
Várom megtisztelő válaszotok.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #68685 Dátum: 2016.06.16 csütörtök, 10:07:14 »

Sziasztok.
Kérdés, mivel mostanában eléggé laposodik a fórum Smiley
Az minek az előjele lehet, hogy ha a motortér közepén ahol van a szívósor, és ott középen van a levegőszürő talán...na onnan ahol a levegő be tud menni, olyan bufogós, folyamatos ütemes hang jön...nem túl barátságos. (mint a mélynyomóból a mély Smiley )
Hidrotőke hiba? vagy mi lehet? vagy tömítés? vagy hengerfej?  worship
semmi hibajelzés, semmi teljesítménycsökkenés, semmi füst, semmi olajfogyás, vízfogyás nincs.
Várom megtisztelő válaszotok.

szeleptörés pl....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #68686 Dátum: 2016.06.16 csütörtök, 10:23:21 »

szeleptörés pl....

Ez konkrétan mit jelenthet? merre induljak alkatrészt nézni? vagy ez komolyabb probléma lehet?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #68687 Dátum: 2016.06.16 csütörtök, 10:29:54 »

Ez konkrétan mit jelenthet? merre induljak alkatrészt nézni? vagy ez komolyabb probléma lehet?
dehogy.keress fel egy szakembert,és nézesd át vele.innen csak tippelni lehet.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #68688 Dátum: 2016.06.16 csütörtök, 10:43:33 »

dehogy.keress fel egy szakembert,és nézesd át vele.innen csak tippelni lehet.

Persze, hétfő viszem.
Ő hidrotőkét is emlegetett, de mondta, hogy szét kell szedni, meg kell bontani a motort.
Azért érdeklődöm, hogy kezdjek gyűjteni, vagy menjek hitelt felvételt intézni?  Wink
Vagy ezt megússza az ember pár 10-ezerből.
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #68689 Dátum: 2016.06.16 csütörtök, 12:03:15 »

Persze, hétfő viszem.
Ő hidrotőkét is emlegetett, de mondta, hogy szét kell szedni, meg kell bontani a motort.
Azért érdeklődöm, hogy kezdjek gyűjteni, vagy menjek hitelt felvételt intézni?  Wink
Vagy ezt megússza az ember pár 10-ezerből.

Miért nem a szerelőtől kérdezted meg mennyibe kerül?
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #68690 Dátum: 2016.06.16 csütörtök, 12:20:05 »

Miért nem a szerelőtől kérdezted meg mennyibe kerül?

Ez a hozzászólás nagyon kellett tőled...hülegyerek... falbav
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #68691 Dátum: 2016.06.16 csütörtök, 12:26:48 »

Ez a hozzászólás nagyon kellett tőled...hülegyerek... falbav

Tőled meg nem kell ez a stílus.

@Ferqo:

Saccra azért kérdezi meg tőlünk, hogy tudja, mire számíthat, amikor a szerelőjéhez megy, hogy az lehetőleg kevésbé tudja levenni. Szóval nem kérdezett azért túl nagy hülyeséget.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #68692 Dátum: 2016.06.16 csütörtök, 12:49:48 »

Tőled meg nem kell ez a stílus.

@Ferqo:

Saccra azért kérdezi meg tőlünk, hogy tudja, mire számíthat, amikor a szerelőjéhez megy, hogy az lehetőleg kevésbé tudja levenni. Szóval nem kérdezett azért túl nagy hülyeséget.

AndyA
Értem. Ismeretlen hibára szeretne korrekt árat. De "Hülegyerekezni" azt tud

És különben is miért nem a szerelőt kérdezi meg? Miért nem azzal jön, hogy ilyen-olyan feladtra ennyi annyit mondtak. Szerintetek átb..nak? Mint ezt a klímakompresszoros kérdésnél másnál olvastuk. Neki ment?
« Utoljára szerkesztve: 2016.06.16 csütörtök, 12:51:35 írta Ferqo » Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
szferi.78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


E-mail
« Új hozzászólás #68693 Dátum: 2016.06.16 csütörtök, 13:32:07 »

Tisztelt Fórumtárs!
Ha nem mostanában volt cserélve a szervoolaj akkor ráfér a rendszerre egy egy teljes átöblítés(átöblítésre bármilyen olcsó ATF olajat használhatsz). Ezután ha feltöltöd WSS-M2C-204-A2 zöld szinű Ford szabvány szervo olajjal, akkor mindenben eleget tettél a szervó olajkörnek. Ha nagyon precíz akarsz lenni akkor építs be egy olajszűrőt is a rendszerbe. A cikket megtalálod a FAQ topikban. Az általam idézett olaj átöblítés után bármelyik mondeóba megfelel, és az ára jóval olcsóbb mint a régebbi piros szinű olaj WSA-M2C-195. wave
Tisztelettel László! worship
Köszönöm az információt László! A tanácsod szerint lecserélem a szervó olajat átöblítéssel együtt. Köszönettel Feri
Naplózva

MK4 ghia 2009.02. 2.0 145LE, 5 ajtó
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #68694 Dátum: 2016.06.16 csütörtök, 13:41:25 »

Értem. Ismeretlen hibára szeretne korrekt árat. De "Hülegyerekezni" azt tud

És különben is miért nem a szerelőt kérdezi meg? Miért nem azzal jön, hogy ilyen-olyan feladtra ennyi annyit mondtak. Szerintetek átb..nak? Mint ezt a klímakompresszoros kérdésnél másnál olvastuk. Neki ment?

Ajha...te megmondóember... taps taps
Ember, tudsz szöveget értelmezni?!?! Érdeklődtem, tudod, hogy fel tudjam készíteni a pénztárcám előzetesen!
Illetve a lelkem is...
Melyik rész nem világos?!
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #68695 Dátum: 2016.06.16 csütörtök, 13:57:25 »

Ajha...te megmondóember... taps taps
Ember, tudsz szöveget értelmezni?!?! Érdeklődtem, tudod, hogy fel tudjam készíteni a pénztárcám előzetesen!
Illetve a lelkem is...
Melyik rész nem világos?!
Semelyik része nem világos, a hülegyerekezés a legkevésbé

2 dolog
1. Ha szerelővel beszélek, és mond megoldást, kérdezek tőle árat. Erre jó eséllyel persze nem fog mondani semmit, látatlanban. De azért egy kérdést megér. És az első hozzád szólásomban pont erre utaltam, őt kell megkérdezni. Ő fogja megcsinálni, nem a MONDEO FORUM. Egy ilyen hibával megkérdezel 5 szerelőt 5 árat fogsz kapni, de sztem mindegyik azt fogja mondani, hogy majd ha megbontottuk pontosabbat tudunk. addig kapsz egy sacc 100-300e Ft os árat, ami kb semennyire sem informatív. Kb annyit ér, mint a fórumról kapott, az sem releváns.

2. Egy ilyen műveletnél kényszerpályán vagy. Megbontás nélkül nincs pontos hiba, nincs pontos ár. Ha meg megbontották, akkor meg nem fogod elvinni kosárban a cuccokat másik szerelőhöz, mert az esetleg olcsóbbat mondott. Ha akarnak átvernek, ha nem akkor is. A feladat végén meg marad a zsebbenyúlás. Ha a hfejhez kell hozzányúlni tuti sok lesz, de nem vagyok autószerelő nem tudom mennyi. Az MkII 2,0 benzin hfejre kaptam sacc 2 éve 150e Ftos árat, ment is a bontóba az autó. Nem tudom pontosan mi volt benne az árban. Nincs is jelentősége.

Üdv, Ferqó
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #68696 Dátum: 2016.06.16 csütörtök, 17:11:09 »

Sziasztok.
Kérdés, mivel mostanában eléggé laposodik a fórum Smiley
Az minek az előjele lehet, hogy ha a motortér közepén ahol van a szívósor, és ott középen van a levegőszürő talán...na onnan ahol a levegő be tud menni, olyan bufogós, folyamatos ütemes hang jön...nem túl barátságos. (mint a mélynyomóból a mély Smiley )
Hidrotőke hiba? vagy mi lehet? vagy tömítés? vagy hengerfej?  worship
semmi hibajelzés, semmi teljesítménycsökkenés, semmi füst, semmi olajfogyás, vízfogyás nincs.
Várom megtisztelő válaszotok.

visszadolgozik a hengerfej, valamelyik szelep nem zár rendesen. hengerfelfejúítástól kezdve bármi lehet. ja és arra is készülj fel, hogyha felújítják, akkor rosszabb lesz az autó mint előtte vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #68697 Dátum: 2016.06.16 csütörtök, 17:11:54 »

Ajha...te megmondóember... taps taps
Ember, tudsz szöveget értelmezni?!?! Érdeklődtem, tudod, hogy fel tudjam készíteni a pénztárcám előzetesen!
Illetve a lelkem is...
Melyik rész nem világos?!
akkor készülj egy motorcserére, és bármi is fog történni, attól csak olcsóbb megoldás lesz eplus2

Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #68698 Dátum: 2016.06.16 csütörtök, 17:47:39 »

Tisztelt Fórumtárs!
Ha nem mostanában volt cserélve a szervoolaj akkor ráfér a rendszerre egy egy teljes átöblítés(átöblítésre bármilyen olcsó ATF olajat használhatsz). Ezután ha feltöltöd WSS-M2C-204-A2 zöld szinű Ford szabvány szervo olajjal, akkor mindenben eleget tettél a szervó olajkörnek. Ha nagyon precíz akarsz lenni akkor építs be egy olajszűrőt is a rendszerbe. A cikket megtalálod a FAQ topikban. Az általam idézett olaj átöblítés után bármelyik mondeóba megfelel, és az ára jóval olcsóbb mint a régebbi piros szinű olaj WSA-M2C-195. wave
Tisztelettel László! worship

Tisztelt László!
A cromaxban kb ugyanannyi a zöld és a piros színű folyadék is, hogyha nem ragaszkodunk a Ford-hoz. Ha igen, akkor tényleg sokkal drágább a piros.
Nekem épp ma érkezett meg az olaj, majd hétvégén csere lesz. Én Vaico-t vettem kb. 2500 Ft-ért.


 worship worship
« Utoljára szerkesztve: 2016.06.16 csütörtök, 17:54:48 írta Bleky » Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #68699 Dátum: 2016.06.16 csütörtök, 18:50:21 »

Tisztelt László!
A cromaxban kb ugyanannyi a zöld és a piros színű folyadék is, hogyha nem ragaszkodunk a Ford-hoz. Ha igen, akkor tényleg sokkal drágább a piros.
Nekem épp ma érkezett meg az olaj, majd hétvégén csere lesz. Én Vaico-t vettem kb. 2500 Ft-ért.


 worship worship
Tisztelt Fórumtárs!
Az www.alkatreszek.hu weboldalon a CHF(central hydraulik fluid) jelölésű full szintetikus zöld szervoolaj 1 liter 2380 Ft.
Szerintem ez nagyon baráti ár és az olaj tökéletesen megfelel a célra. Saját tapasztalatom alapján merem ajánlani. wave
Tisztelettel László worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Oldalak: 1 ... 1367 1368 1369 1370 1371 1372 1373 [1374] 1375 1376 1377 1378 1379 1380 1381 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.097 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.