Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.24 vasárnap, 18:01:17 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 139 140 141 142 143 144 145 [146] 147 148 149 150 151 152 153 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21925642 alkalommal)
0 Felhasználó és 155 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #7250 Dátum: 2006.05.16 kedd, 23:28:00 »

Hát én is szóljak már közbe, mint benzines tulaj. 1,8-as MKIII van, amit apóstól vettem 41.000 km-rel, amit 3 év alatt tett bele keményen. Én azóta (2,5 hónap) 8500 km-t mentem vele, ami nem kevés. Az éves futásom így számolva kb. 40.000 km lesz. A benzines verda valóban nem húz annyira, ez tény és való igaz, vitába felesleges szállni ez ügyben. Nekem eddig az átlagfogyasztásom 8,5 liter. Ezt klímával 160-as folyamatos tempóval értem el. Ettől többel én sem megyek a pályán a rendőrök miatt, úgyhogy el kell felejteni, hogy gyorsabb tempóval 10 l-t eszik. Azt csak kipróbáltam, mikor átvettem az öregtől. Nem hiszem, hogy sokan járnak TDCI-vel 160 felett. Legalábbis pályán még nem nagyon találkoztam velük Smiley. Szóval nekem bőven megfelel a benzines motor, habár a gyorsulás - csak amiatt - elférne egy nagyobb motor bele. 2.0 -ás benzines ismerősnél 10 l alatt nem eszik pályán sem, igaz jobban megy. Na ez nekem ilyen futásteljesítménnyel nem lenne jó. Ha jól tudom a diesel változatok is bekapják a 7-8 litert az általam használt tempónál. Akkor meg hol a nagy különbség a fogyasztásban. Max az okosságos üzemanyag, de az meg tud 240.000 Ft plusz költséget csinálni gyorsan a szervízben, tehát nem éri meg. Szóval köszönöm szépen nem kell diesel, amikor a városban szaladgálok, ne arra kelljen már figyelnem a pirosnál, hogy ne nyomjam neki véletlenül, mert 10 km után is hideg a motor és szétmegy nekem benne valami. Pályán meg én is begyorsulok 160-ra és megyek szépen ameddig akarok. Remélem hamarosan nekem is lesz tempomat és nem fog fájni a lábam sem. Benzinesnél kevesebb a hibalehetőség is, egyetlen gyakran előfordulkó hiba az alapjárati motor. Nem akartam megbántani senkit sem, csak saját véleményt és tapasztalatot írtam le. Azért megjegyezném, hogy egy ÚJ 0 km-es TDCI-be én is beülnék, mert tudnám, hogy mit kapott az autó.  
 
Használt a mai dieselekből kizárt nálam. Főleg mivel hoztam már be pár autót kintről és tudom mi megy az autóneppereknél kint és itthon. Újabban Pl. a kőfelverődéses, karcos 40-50-100 ezer km-es fél-egy éves autóról leszedik fémig a festéket és gyárira fújják meg. Na ezt tekerik 10.000 km-re egy évesen, az ember meg jóhiszeműen megveszi (tudod második autó volt orvos házaspárnál és csak boltba jártak vele, meg a gyerekeket látogatni hétvégente). Szóval tudnék mesélni dolgokat az ilyen okosságokról. Ezért is jó nekem a benzines, amit tudom ki használt
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7251 Dátum: 2006.05.16 kedd, 23:35:00 »

Hát én is szóljak már közbe, mint benzines tulaj. 1,8-as MKIII van, amit apóstól vettem 41.000 km-rel, amit 3 év alatt tett bele keményen. Én azóta (2,5 hónap) 8500 km-t mentem vele, ami nem kevés. Az éves futásom így számolva kb. 40.000 km lesz. A benzines verda valóban nem húz annyira, ez tény és való igaz, vitába felesleges szállni ez ügyben. Nekem eddig az átlagfogyasztásom 8,5 liter. Ezt klímával 160-as folyamatos tempóval értem el. Ettől többel én sem megyek a pályán a rendőrök miatt, úgyhogy el kell felejteni, hogy gyorsabb tempóval 10 l-t eszik. Azt csak kipróbáltam, mikor átvettem az öregtől. Nem hiszem, hogy sokan járnak TDCI-vel 160 felett. Legalábbis pályán még nem nagyon találkoztam velük Smiley. Szóval nekem bőven megfelel a benzines motor, habár a gyorsulás - csak amiatt - elférne egy nagyobb motor bele. 2.0 -ás benzines ismerősnél 10 l alatt nem eszik pályán sem, igaz jobban megy. Na ez nekem ilyen futásteljesítménnyel nem lenne jó. Ha jól tudom a diesel változatok is bekapják a 7-8 litert az általam használt tempónál. Akkor meg hol a nagy különbség a fogyasztásban. Max az okosságos üzemanyag, de az meg tud 240.000 Ft plusz költséget csinálni gyorsan a szervízben, tehát nem éri meg. Szóval köszönöm szépen nem kell diesel, amikor a városban szaladgálok, ne arra kelljen már figyelnem a pirosnál, hogy ne nyomjam neki véletlenül, mert 10 km után is hideg a motor és szétmegy nekem benne valami. Pályán meg én is begyorsulok 160-ra és megyek szépen ameddig akarok. Remélem hamarosan nekem is lesz tempomat és nem fog fájni a lábam sem. Benzinesnél kevesebb a hibalehetőség is, egyetlen gyakran előfordulkó hiba az alapjárati motor. Nem akartam megbántani senkit sem, csak saját véleményt és tapasztalatot írtam le. Azért megjegyezném, hogy egy ÚJ 0 km-es TDCI-be én is beülnék, mert tudnám, hogy mit kapott az autó.  
 
Használt a mai dieselekből kizárt nálam. Főleg mivel hoztam már be pár autót kintről és tudom mi megy az autóneppereknél kint és itthon. Újabban Pl. a kőfelverődéses, karcos 40-50-100 ezer km-es fél-egy éves autóról leszedik fémig a festéket és gyárira fújják meg. Na ezt tekerik 10.000 km-re egy évesen, az ember meg jóhiszeműen megveszi (tudod második autó volt orvos házaspárnál és csak boltba jártak vele, meg a gyerekeket látogatni hétvégente). Szóval tudnék mesélni dolgokat az ilyen okosságokról. Ezért is jó nekem a benzines, amit tudom ki használt
Nekem is volt benzines mondeom (1.Cool 3 évig és 180 ezer Km-t mentünk el együtt. Imádtam és nagyn megbízható volt és 7.2-7.4 es fogyasztással tök jó volt.
A dízelnek nem az a lényege, hogy keveset eszik. Azok a szívódízeles  idők már elmúltak.  
Egyszerűen más élmény. Nyomatékgazdagabb...stb...
Az ford szervízben dolgozó szerelő cimborám is mondta, hogy a benzinesek kimennek a világból, nem igazán akar a motor tönkremenni. A dízeleket meg simogatni kell néha.
Ez tulajdonképpen ízlés dolga, meg a pénztárcáé
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7252 Dátum: 2006.05.16 kedd, 23:46:00 »

Hát neked mennyire fontosak az apróságok és az elegancia? Mert már a Trend-ben is vannak ilyenek alapból,h 4 légzsák, 4el ablakemelő,el ülés,el tükrök,ködlámpa,légkondi stb.Az ambiente meg az alap.De kifoghatsz Trendekből is jól felszerelt változatokat.Belülről(trend) a különbség,h alumínium betét van a középkonzolon és szövet kárpitos ülések .A ghiában fabetét van ugye,aut.légkoni,plüss kárpit.cd-s rádió,első ablakfűtés,hátsó belső világítás, 16"os felnik,fed.comp stb. De persze opcióként még egy csomó midnen lehet benne.
A trend változott. Bekerült a fed comp és a digitklíma, de lehet, hogy más is.
A ghia jelentése is eltér országonként, pl a fűthető szélvédő nem mindenhol jár.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #7253 Dátum: 2006.05.16 kedd, 23:52:00 »

Nekem is evett már az autó 6,5 l-t (nem kamu) 90-es tempóval teherautót kísérve 400 km-en keresztül. Ha mindig annyival járnék akkor lepetéznék az tuti. Az élménnyel én sem vitázok, mert próbáltam már és tényleg faszán megy a gép. De pl. a szomszédom két hétig keresett olyan helyet, ahol 190.000 Ft volt a porlasztócsúcs csere (remélem jól írtam) a dokitól más által behozott 80.000 km-es 3 éves Mondeojában, mert mindenhol 240.000 lett volna.  
Nekem is van ismerős AutoFort-ban a nagyfaluban, aki mondta, hogy főleg diesel autóval van tele a szervíz, benzinest meg  olajcserére hordanak. De a dieselből is a sok külföldről behozott kerül be hozzájuk a tekert órával. Volt bent 3 éves autó 110.000 km-nél valami gonddal. A motortérben a műanyag alatt találtak meg matricát a vezérműszíjjcseréről 1,5 évvel azelőttről. Na ennyit erről.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7254 Dátum: 2006.05.16 kedd, 23:55:00 »

Nekem is evett már az autó 6,5 l-t (nem kamu) 90-es tempóval teherautót kísérve 400 km-en keresztül. Ha mindig annyival járnék akkor lepetéznék az tuti. Az élménnyel én sem vitázok, mert próbáltam már és tényleg faszán megy a gép. De pl. a szomszédom két hétig keresett olyan helyet, ahol 190.000 Ft volt a porlasztócsúcs csere (remélem jól írtam) a dokitól más által behozott 80.000 km-es 3 éves Mondeojában, mert mindenhol 240.000 lett volna.  
Nekem is van ismerős AutoFort-ban a nagyfaluban, aki mondta, hogy főleg diesel autóval van tele a szervíz, benzinest meg  olajcserére hordanak. De a dieselből is a sok külföldről behozott kerül be hozzájuk a tekert órával. Volt bent 3 éves autó 110.000 km-nél valami gonddal. A motortérben a műanyag alatt találtak meg matricát a vezérműszíjjcseréről 1,5 évvel azelőttről. Na ennyit erről.
Az MKIII as dízelek láncosak és nem kell őket csrélni.  
nekem még semmi gondom nem volt, de a használtautó mindig lutri.
Azért én sem közlekedtem lassan az MKI emmel. a 7.4 = autpálya 150-160 + országút 110-130. De az MKI volt ami könnyebb mint a III-as
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7255 Dátum: 2006.05.16 kedd, 23:56:00 »

Hát én is szóljak már közbe, mint benzines tulaj. 1,8-as MKIII van, amit apóstól vettem 41.000 km-rel, amit 3 év alatt tett bele keményen. Én azóta (2,5 hónap) 8500 km-t mentem vele, ami nem kevés. Az éves futásom így számolva kb. 40.000 km lesz. A benzines verda valóban nem húz annyira, ez tény és való igaz, vitába felesleges szállni ez ügyben. Nekem eddig az átlagfogyasztásom 8,5 liter. Ezt klímával 160-as folyamatos tempóval értem el. Ettől többel én sem megyek a pályán a rendőrök miatt, úgyhogy el kell felejteni, hogy gyorsabb tempóval 10 l-t eszik. Azt csak kipróbáltam, mikor átvettem az öregtől. Nem hiszem, hogy sokan járnak TDCI-vel 160 felett. Legalábbis pályán még nem nagyon találkoztam velük Smiley. Szóval nekem bőven megfelel a benzines motor, habár a gyorsulás - csak amiatt - elférne egy nagyobb motor bele. 2.0 -ás benzines ismerősnél 10 l alatt nem eszik pályán sem, igaz jobban megy. Na ez nekem ilyen futásteljesítménnyel nem lenne jó. Ha jól tudom a diesel változatok is bekapják a 7-8 litert az általam használt tempónál. Akkor meg hol a nagy különbség a fogyasztásban. Max az okosságos üzemanyag, de az meg tud 240.000 Ft plusz költséget csinálni gyorsan a szervízben, tehát nem éri meg. Szóval köszönöm szépen nem kell diesel, amikor a városban szaladgálok, ne arra kelljen már figyelnem a pirosnál, hogy ne nyomjam neki véletlenül, mert 10 km után is hideg a motor és szétmegy nekem benne valami. Pályán meg én is begyorsulok 160-ra és megyek szépen ameddig akarok. Remélem hamarosan nekem is lesz tempomat és nem fog fájni a lábam sem. Benzinesnél kevesebb a hibalehetőség is, egyetlen gyakran előfordulkó hiba az alapjárati motor. Nem akartam megbántani senkit sem, csak saját véleményt és tapasztalatot írtam le. Azért megjegyezném, hogy egy ÚJ 0 km-es TDCI-be én is beülnék, mert tudnám, hogy mit kapott az autó.  
 
Használt a mai dieselekből kizárt nálam. Főleg mivel hoztam már be pár autót kintről és tudom mi megy az autóneppereknél kint és itthon. Újabban Pl. a kőfelverődéses, karcos 40-50-100 ezer km-es fél-egy éves autóról leszedik fémig a festéket és gyárira fújják meg. Na ezt tekerik 10.000 km-re egy évesen, az ember meg jóhiszeműen megveszi (tudod második autó volt orvos házaspárnál és csak boltba jártak vele, meg a gyerekeket látogatni hétvégente). Szóval tudnék mesélni dolgokat az ilyen okosságokról. Ezért is jó nekem a benzines, amit tudom ki használt
Az 1,8-as és a 2.0-ás fogyija között nincs nagy difi, asszem 2 decivel iszik többet a 2.0.
Írod, hogy klímával. Hát eddig jó meleg volt, kellett is a klíma... majd megkérdelek nyáron, amikor kinn 40 fok van... úgy megfogja az autót a klíma, hogy ihaj. Volt nekem is 1,8-as, bár MKI-ből, aminek gyengébb a klímája, nálad rosszabb lesz a helyzet.
Fogyi. Nekem ritkán van 6 liter felett, de a 160-as tempó 5,5 körül van. Ha megnézed mennyi a fogyikülönbség, a te esetedben kb évi 360e ft, ami nem kevés.
Ha a porlasztócsúcsos dologra gondolsz, az általában 2x40e, ami mondjuk 150e km alatt jön (de legyen csak 100), így alig több, mint a gyertyacsere a benzinesnél.
Nálam az autó kb 100e kilométerig lesz meg, az üzemanyagspórlás és a jobb áron eladással kb 2 millió a difi. Ez gondolom nem elhanyagolható.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7256 Dátum: 2006.05.16 kedd, 23:59:00 »

Nekem is evett már az autó 6,5 l-t (nem kamu) 90-es tempóval teherautót kísérve 400 km-en keresztül. Ha mindig annyival járnék akkor lepetéznék az tuti. Az élménnyel én sem vitázok, mert próbáltam már és tényleg faszán megy a gép. De pl. a szomszédom két hétig keresett olyan helyet, ahol 190.000 Ft volt a porlasztócsúcs csere (remélem jól írtam) a dokitól más által behozott 80.000 km-es 3 éves Mondeojában, mert mindenhol 240.000 lett volna.  
Nekem is van ismerős AutoFort-ban a nagyfaluban, aki mondta, hogy főleg diesel autóval van tele a szervíz, benzinest meg  olajcserére hordanak. De a dieselből is a sok külföldről behozott kerül be hozzájuk a tekert órával. Volt bent 3 éves autó 110.000 km-nél valami gonddal. A motortérben a műanyag alatt találtak meg matricát a vezérműszíjjcseréről 1,5 évvel azelőttről. Na ennyit erről.
Sok az urban legend, az összes mkIII motor láncos. Nem kell mindent elhinni.
Sok a dízel autó a szervízben. Nem véletlen, a III-as mondeók jóval több mint fele dízel. Ez egy kicsit olyan, mintha a ford szerelő azt mondaná, xarok a fordok, mert szervízbe kell hordani.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #7257 Dátum: 2006.05.17 szerda, 00:13:00 »

Ma kibróbáltam a gyorsulást és nekem kb8-9sec között volt százon és 200-on meg 54sec.
Eddig még nem gyakoróltam, de ezeket az értékeket biztos, hogy le lehet faragni egy kicsit!!!
Angel!!!Újjab merénylet a fogysztási rekordod földbe döngölésére:))))Eddig nagyon jól megy!127km-en 3.2l/100km eddig a gép szerint, tehát akkor kb3.7.Holnap még Miskolcról haza Veszprémbe és ezen az úton nagyot lehet alkotni:)
De nagyon könnyű elrontani is!!!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7258 Dátum: 2006.05.17 szerda, 00:14:00 »

gyakoróltam=gyakoroltam
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7259 Dátum: 2006.05.17 szerda, 00:28:00 »

Ma kibróbáltam a gyorsulást és nekem kb8-9sec között volt százon és 200-on meg 54sec.
Eddig még nem gyakoróltam, de ezeket az értékeket biztos, hogy le lehet faragni egy kicsit!!!
Angel!!!Újjab merénylet a fogysztási rekordod földbe döngölésére:))))Eddig nagyon jól megy!127km-en 3.2l/100km eddig a gép szerint, tehát akkor kb3.7.Holnap még Miskolcról haza Veszprémbe és ezen az úton nagyot lehet alkotni:)
De nagyon könnyű elrontani is!!!!!
Óra szerint... szvsz a gyárit nemigazán lehet überelni.
A fogyi tényleg jó. Remélem, nem sikerül megdöntened a saját rekordod, és ez is csak elírás, vagy számolási hiba. Le se merem írni, hogy a taliról hazafelé 4.0-át sikerült, bár tele voltunk cuccal, és nem 90-nel mentünk, de ezzel sehol sem vagyok. Mind1.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #7260 Dátum: 2006.05.17 szerda, 07:28:00 »

Sok az urban legend, az összes mkIII motor láncos. Nem kell mindent elhinni.
Sok a dízel autó a szervízben. Nem véletlen, a III-as mondeók jóval több mint fele dízel. Ez egy kicsit olyan, mintha a ford szerelő azt mondaná, xarok a fordok, mert szervízbe kell hordani.
Nekem mondták ezt a szervízben, meg azt is, hogy ők nem vettek volna TDCi Mondeo-t. MERT ***! Így fogalmaztak. Egyetértek velük. Most éppen nem tudom nyitni a csomagtartót. És itt jön majd Angel () és mondja hogy ez természetes. Nekem nem az. A Ford nekem sajnos megbízhatatlanságot, összegányolt rozsdás *** autót jelent. Pedig nagy várakozással tekintettem felé, de nem hazudtolta meg a "németségét". Német autó = presztízsautó, ami nem takar minőségi munkát
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7261 Dátum: 2006.05.17 szerda, 07:34:00 »

Csalódtam a Mondeo-ban. De barátnőm Fiestája is ciripel, jelenleg 6000 (!)km van benne, gratulálok hozzá! Ez aztán a minőség! Ugye ez is természetes? Már hogyne lenne az? A szervíznek is annyi a mondanivalója, hogy ilyen előFORDul. Mi ez a duma? Ennyi pénzért NE forduljon elő! Tanulni kéne a japánoktól egy kicsit az autógyártásról! "Kicsit" elhúztak, pedig a Ford jelentős előnnyel kezdte...
Mondhatnám, hogy felfogás és üzletpolitika kérdése. Mondom is. Az.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7262 Dátum: 2006.05.17 szerda, 08:02:00 »

Csalódtam a Mondeo-ban. De barátnőm Fiestája is ciripel, jelenleg 6000 (!)km van benne, gratulálok hozzá! Ez aztán a minőség! Ugye ez is természetes? Már hogyne lenne az? A szervíznek is annyi a mondanivalója, hogy ilyen előFORDul. Mi ez a duma? Ennyi pénzért NE forduljon elő! Tanulni kéne a japánoktól egy kicsit az autógyártásról! "Kicsit" elhúztak, pedig a Ford jelentős előnnyel kezdte...
Mondhatnám, hogy felfogás és üzletpolitika kérdése. Mondom is. Az.
Jaj Zozi!Manapság minden autó ***!!De van olyan is ami ritkábban romlik el!!!:))))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7263 Dátum: 2006.05.17 szerda, 08:23:00 »

Na akkor átértékeltem az egészet és azt mondom, hogy gyakorlatilag bármelyik 2.0 motorral megveszem a kocsit, amennyiben lekövethető az előélete. (szervízkönyv) Bár dizelt inkább csak ha magyarországit találok akkor nézek meg alaposabban megvételre. Smiley
Felszereltségben pedig a Ghia-t előnyben részesítem a Trend-el szemben. Persze, ha akad egy jól felszerelt Trend...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7264 Dátum: 2006.05.17 szerda, 08:26:00 »

Jaj Zozi!Manapság minden autó ***!!De van olyan is ami ritkábban romlik el!!!:))))
Melllik az?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7265 Dátum: 2006.05.17 szerda, 08:30:00 »

Anno enis kerdezgettem ford szervizben a szerelo sracot, hogy milyenek a diesel verdak, merthogy szeretnem lecserelni az MKI-et MKIII-ra es a tdci es benya kozt vacilalok. Azt tanacsolta, hogy inkabb benyasat vegyek, mert a TDCI verdakkal tobb a gond. Es ez sajna igy is van. A faceliftes verdakrol meg nem lehet erdemben nyilatkozni, de majd az ido eldonti, hogy jobbak lettek-e vagy sem. Ettol fuggetlenul TDCI rulez !
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7266 Dátum: 2006.05.17 szerda, 08:42:00 »

Az pedig teny, hogy az MKIII sajna rohad
Bar nem vigasztal, de azert a japcsi autoknal is elofordulnak problemak. Szal azert a japcsik is tanulhatnanak. Hogy kitol, az kizart dolog, mert nemtudom
Bratyom vadi uj OFF swift ON verdajat most hivtak vissza, emrt gyarilag xar volt a kuplung. De elotte mar volt szervizben, mert 1ik percrol a masikra elfelejtett mukodni a kozponti zar. Ez azert is volt gazos, mert 1. japcsi verda. 2. A hatso ajtot nem lehetett zarni. A szervizben nem talaltak meg a konkretan a hiba okat.
Ennyit a japcsi verdakrol. Szerintem nincs aza bazi nagy minosegkulonbseg egy japcsi es nemet verda kozott, mint amekkorat mondanak.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #7267 Dátum: 2006.05.17 szerda, 08:43:00 »

Ezt direkt csináljátok??? Smiley
 
Meggyőzitek az embert, hogy milyen jók a dizelek, majd 8-10 hozzászólás arról szól, hogy mennyi gond van velük!!! Smiley
Ne szivassatok!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7268 Dátum: 2006.05.17 szerda, 08:46:00 »

mleslie,
 
Nem azt mondjuk, hogy xarok, hanem azt, hogy tobb vele a gond, mint a benyas mocikkal.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7269 Dátum: 2006.05.17 szerda, 08:51:00 »

Spoileres,
 
nem kene...
Olvasd el mar lecci a sarga keretes szoveget
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #7270 Dátum: 2006.05.17 szerda, 08:59:00 »

Melllik az?
DACIA logan,SUZUKI!:)))))))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7271 Dátum: 2006.05.17 szerda, 09:05:00 »

Hát mit mondjak,az st220 lökhárítója szebb is,meg kulturáltabb is!
Ez a lökhárító naon TUNING!!!
De izlések és ficamok!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7272 Dátum: 2006.05.17 szerda, 09:08:00 »

Csalódtam a Mondeo-ban. De barátnőm Fiestája is ciripel, jelenleg 6000 (!)km van benne, gratulálok hozzá! Ez aztán a minőség! Ugye ez is természetes? Már hogyne lenne az? A szervíznek is annyi a mondanivalója, hogy ilyen előFORDul. Mi ez a duma? Ennyi pénzért NE forduljon elő! Tanulni kéne a japánoktól egy kicsit az autógyártásról! "Kicsit" elhúztak, pedig a Ford jelentős előnnyel kezdte...
Mondhatnám, hogy felfogás és üzletpolitika kérdése. Mondom is. Az.
Én is most vezettem egy facelift2-s (nincs gumicsík az ajtón) TDCi-t. 22ezerkm van benne Mo-i. És az is csörög. Nem úgy mint az enyém, és nem azon a fordulaton. Az enyém 1800-2000 körül csinálta télen, ez meg 2200-2300 körül tavasszal. Viszont valamivel halkabban. Az tény hogy hangversenyben nyer a TDCi bármely más Common Rail-hez képest.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7273 Dátum: 2006.05.17 szerda, 09:14:00 »

agostonb
 
Meg szabad kérdezni, hogy mennyiért vetted?
Gondolom, még eléggé megkérték az árát...
1 éves?
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #7274 Dátum: 2006.05.17 szerda, 09:19:00 »

Én is most vezettem egy facelift2-s (nincs gumicsík az ajtón) TDCi-t. 22ezerkm van benne Mo-i. És az is csörög. Nem úgy mint az enyém, és nem azon a fordulaton. Az enyém 1800-2000 körül csinálta télen, ez meg 2200-2300 körül tavasszal. Viszont valamivel halkabban. Az tény hogy hangversenyben nyer a TDCi bármely más Common Rail-hez képest.
Tempomattal hogy állsz? Smiley
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #7275 Dátum: 2006.05.17 szerda, 09:29:00 »

Már többször utaltatok a Tempomat utólagos beszerelhetőségére. Mennyire bonyolult ez, és milyen költséggel jár?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7276 Dátum: 2006.05.17 szerda, 09:32:00 »

Bocsánat, nem akartam én megbántani a TDDI tulajokat, de erről most viszonylag kevesebbet olvastam.
Az az igazság, hogy még sosem próbáltam dizel autót. Ezek szerint rámférne! Smiley
A cikket elolvastam a főoldalon, de a gyakorlati tapasztalatok mit mutatnak mi a különbség a TDDI és a TDCI között?
Mennyi km-t fogsz vele futni egy évben?
20e km-ig szerintem nem érdemes diselben gondolkozni. Mondjuk 30e-ig TDDI, felette pedig TDCI-t javaslom.
Hiszen 20e-ig nem nagyon jön ki a disel jó fogyasztása (hiszen magasabb az ára is, és azt ha betennéd a bankba kamatozni...), 30e felett meg már sokat számít az az 1 liter, amivel a TDCI jobban fogyaszt... Cheesy
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7277 Dátum: 2006.05.17 szerda, 09:36:00 »

Hát ha engem kérdezel én 3 év alatt kb. 30e-t tettem a mostani Fordomba. Ezért is gondoltam a 2.0 benyásra. Bár, ha nem sokkal drágábban ki lehetne fogni egy dizelt...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7278 Dátum: 2006.05.17 szerda, 09:41:00 »

Hát ha engem kérdezel én 3 év alatt kb. 30e-t tettem a mostani Fordomba. Ezért is gondoltam a 2.0 benyásra. Bár, ha nem sokkal drágábban ki lehetne fogni egy dizelt...
Ebben az esetben mindenképpen benyásat javaslok...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7279 Dátum: 2006.05.17 szerda, 09:41:00 »

Ha jól olvastam vissza, Szendre nem írta le a tegnapi hűtőproblémámat...
Tegnap du mentem haza, klíma bekapcsol, és nyomtam neki. 150-nél már kezdett kúszni felfele a hőmérő, szerintem ha nyomtam volna még neki, akkor fel is forrt volna...
Bementem sógoromhoz, akivel kicsit átnéztük a verdát.
Szóval a ventikörrel nincs semmi baj. Szépen megy mind2 fokozat.
A termosztát kinyit, mert a termoszát mind2 oldalán közel ugyanolyan a hőmérséklete a csőnek...
Viszont, ami parát észrevettünk, az a kiegyenlítő tartályba visszamenő kis vékony cső. Levettük, és üzemmeleg állapotban nem folyt rajta semmi. Megkértem Szendrét telefonon, hogy nézze meg, hogy neki "pisil-e" ott hűtővíz. Kiszállt az autóból, megfogta, és tűz forró volt, magyarul biztos, hogy neki ott folyik benne víz. Nekem viszont full "hideg".
 
Szóval a kérdés, hogy ott alapesetben üzemmeleg állapotban folynia kell-e a víznek?
Leszedtem a csövet és nyomkodtam a hűtő másik oldalán a csövet, és szépen folyt víz a csőből. Tehát nincs eldugulva a hűtőm.
 
Ha tehát ott folynia kell, akkor szinte biztos, hogy a vízpumpámmal van gond. Sad Viszont ahogy én láttam (és kérlek cáfoljatok meg, ha nem így van), a vízpumpa egyben van a szervoszivattyúval?!
Mert én egy öntvényben láttam. Ha előlről ránézel, akkor a motorhoz képest elöl, a jobb oldalon van a szervoszivattyú, és ebbe futnak be a hűtőcsövek is.
 
Szóval ha a vízpumpám ***, akkor az egészet tudom csak cserélni?!
 
Thx a válaszokat!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7280 Dátum: 2006.05.17 szerda, 09:45:00 »

Ha jól olvastam vissza, Szendre nem írta le a tegnapi hűtőproblémámat...
Tegnap du mentem haza, klíma bekapcsol, és nyomtam neki. 150-nél már kezdett kúszni felfele a hőmérő, szerintem ha nyomtam volna még neki, akkor fel is forrt volna...
Bementem sógoromhoz, akivel kicsit átnéztük a verdát.
Szóval a ventikörrel nincs semmi baj. Szépen megy mind2 fokozat.
A termosztát kinyit, mert a termoszát mind2 oldalán közel ugyanolyan a hőmérséklete a csőnek...
Viszont, ami parát észrevettünk, az a kiegyenlítő tartályba visszamenő kis vékony cső. Levettük, és üzemmeleg állapotban nem folyt rajta semmi. Megkértem Szendrét telefonon, hogy nézze meg, hogy neki "pisil-e" ott hűtővíz. Kiszállt az autóból, megfogta, és tűz forró volt, magyarul biztos, hogy neki ott folyik benne víz. Nekem viszont full "hideg".
 
Szóval a kérdés, hogy ott alapesetben üzemmeleg állapotban folynia kell-e a víznek?
Leszedtem a csövet és nyomkodtam a hűtő másik oldalán a csövet, és szépen folyt víz a csőből. Tehát nincs eldugulva a hűtőm.
 
Ha tehát ott folynia kell, akkor szinte biztos, hogy a vízpumpámmal van gond. Sad Viszont ahogy én láttam (és kérlek cáfoljatok meg, ha nem így van), a vízpumpa egyben van a szervoszivattyúval?!
Mert én egy öntvényben láttam. Ha előlről ránézel, akkor a motorhoz képest elöl, a jobb oldalon van a szervoszivattyú, és ebbe futnak be a hűtőcsövek is.
 
Szóval ha a vízpumpám ***, akkor az egészet tudom csak cserélni?!
 
Thx a válaszokat!
Bocs Szendre a kérdések topic-ba írta Cheesy
De azért ide várom a válaszokat Cheesy Thx! Cheesy
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7281 Dátum: 2006.05.17 szerda, 10:12:00 »

Az pedig teny, hogy az MKIII sajna rohad
Bar nem vigasztal, de azert a japcsi autoknal is elofordulnak problemak. Szal azert a japcsik is tanulhatnanak. Hogy kitol, az kizart dolog, mert nemtudom
Bratyom vadi uj OFF swift ON verdajat most hivtak vissza, emrt gyarilag xar volt a kuplung. De elotte mar volt szervizben, mert 1ik percrol a masikra elfelejtett mukodni a kozponti zar. Ez azert is volt gazos, mert 1. japcsi verda. 2. A hatso ajtot nem lehetett zarni. A szervizben nem talaltak meg a konkretan a hiba okat.
Ennyit a japcsi verdakrol. Szerintem nincs aza bazi nagy minosegkulonbseg egy japcsi es nemet verda kozott, mint amekkorat mondanak.
Suzuki már nem mondható japán autónak...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7282 Dátum: 2006.05.17 szerda, 10:13:00 »

Zacci,
talira sajnos nem tudtam menni, hallottam, hogy néhány tempomat nélküli járgány kormányát átalakítottad tempomathoz. Tudnál nekem is segíteni?
Keki
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7283 Dátum: 2006.05.17 szerda, 10:22:00 »

A trend változott. Bekerült a fed comp és a digitklíma, de lehet, hogy más is.
A ghia jelentése is eltér országonként, pl a fűthető szélvédő nem mindenhol jár.
Ja változtott, de nem országonként,hanem mindenhol egységesen..
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7284 Dátum: 2006.05.17 szerda, 10:25:00 »

zozi,
 
Aza gond, hogy lassan az osszes japan es nem csak japan, mert nemet verdakba sem eredeti nemet-japan alkatreszek kerulnek. Innen-onnan osszeszedik az alkatreszeket, attol fuggoen, hogy hol mennyiert tudjak beszerezni, aztan rabiggyesztik a japan-nemet markajelzest.
Sajna a Mondeonk is ebbe a hibaba esett bele. Sot, szinte az osszes gyarto ma mar ezta strategiat gyakorolja.
szerintem alapvetoen a Mondeo a tervezo asztalon tokeletes jarmu kepet mutatja. Ez persze logikus is, hiszen nem keves ideje terveznek autokat ezeka gyartok. Tehat az asztalon meg jo. Aztan elkezdodik a matekozas, hogy honnan es mennyiert szerezzuk be az osszerakashoz szukseges alkatreszeket. Itt jonnek kepbe a gagyi es olcso alkatresz gyartok. Inkabb megveszik az olasz, franciska hulladek alkatreszeket es azt epitik be ford alkatresz neven.
Az optimalizaciorol mar nem is beszelve. Nalunk is kulon emberek foglalkoznak azzal, hogy mikent lehetne csokkenteni a gyartasi koltsegeket. Ez az autogyartasnal sem lehet maskent. Lasd. uj Mondeok, ahol mar lesporoltak a motor takaro es torony burkolatot. Lesporoltak az oldalso diszleceket, muanyag lett az elso futomu stab. rud stb.
Bun egy ilyen jo autoval igy elbanni
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7285 Dátum: 2006.05.17 szerda, 10:26:00 »

Keki,
 
Csak 1 kormanyt mutottem meg, asszem Agostonb-et. Irj mailt es szivesen segitek a dologban
zacci@amiga.hu
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7286 Dátum: 2006.05.17 szerda, 10:28:00 »

zozi,
 
es ez csak azok az alkatreszek, amikrol tudok. Ki tudja meg hol mit sporoltak, gaygitottak le
Az ajtok sem rohadnanak, ha nromalis, ismetlem normalis szigetelo anyagot alkalmaztak volna es nem ilyen kikemenyedo gagyi xart.
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7287 Dátum: 2006.05.17 szerda, 10:29:00 »

Nekem mondták ezt a szervízben, meg azt is, hogy ők nem vettek volna TDCi Mondeo-t. MERT ***! Így fogalmaztak. Egyetértek velük. Most éppen nem tudom nyitni a csomagtartót. És itt jön majd Angel () és mondja hogy ez természetes. Nekem nem az. A Ford nekem sajnos megbízhatatlanságot, összegányolt rozsdás *** autót jelent. Pedig nagy várakozással tekintettem felé, de nem hazudtolta meg a "németségét". Német autó = presztízsautó, ami nem takar minőségi munkát
Nem normális, hogy nem nyílik az ajtó de ne káromkodj, ha nem muszáj.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7288 Dátum: 2006.05.17 szerda, 10:30:00 »

zozi,
 
A szigeteles megoldasa is jo meg a tervezo asztalon, hisz ugyan az, mint barmely mas verdanal. Csak valahogy a megfelelo anyagvalasztas ne sikerult
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7289 Dátum: 2006.05.17 szerda, 10:31:00 »

Ha jól olvastam vissza, Szendre nem írta le a tegnapi hűtőproblémámat...
Tegnap du mentem haza, klíma bekapcsol, és nyomtam neki. 150-nél már kezdett kúszni felfele a hőmérő, szerintem ha nyomtam volna még neki, akkor fel is forrt volna...
Bementem sógoromhoz, akivel kicsit átnéztük a verdát.
Szóval a ventikörrel nincs semmi baj. Szépen megy mind2 fokozat.
A termosztát kinyit, mert a termoszát mind2 oldalán közel ugyanolyan a hőmérséklete a csőnek...
Viszont, ami parát észrevettünk, az a kiegyenlítő tartályba visszamenő kis vékony cső. Levettük, és üzemmeleg állapotban nem folyt rajta semmi. Megkértem Szendrét telefonon, hogy nézze meg, hogy neki "pisil-e" ott hűtővíz. Kiszállt az autóból, megfogta, és tűz forró volt, magyarul biztos, hogy neki ott folyik benne víz. Nekem viszont full "hideg".
 
Szóval a kérdés, hogy ott alapesetben üzemmeleg állapotban folynia kell-e a víznek?
Leszedtem a csövet és nyomkodtam a hűtő másik oldalán a csövet, és szépen folyt víz a csőből. Tehát nincs eldugulva a hűtőm.
 
Ha tehát ott folynia kell, akkor szinte biztos, hogy a vízpumpámmal van gond. Sad Viszont ahogy én láttam (és kérlek cáfoljatok meg, ha nem így van), a vízpumpa egyben van a szervoszivattyúval?!
Mert én egy öntvényben láttam. Ha előlről ránézel, akkor a motorhoz képest elöl, a jobb oldalon van a szervoszivattyú, és ebbe futnak be a hűtőcsövek is.
 
Szóval ha a vízpumpám ***, akkor az egészet tudom csak cserélni?!
 
Thx a válaszokat!
Lehet még pl levegő a rendszerben.
Még valami. Tudomásom szeri 3 termosztát van a motorban, 1 a hűtőn (hőgomba), 1 a kiskör-nagykör, az igazi termosztát, és egy harmadik (nem tom, mire jó). Lehet, hogy azzal van gond
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7290 Dátum: 2006.05.17 szerda, 10:32:00 »

Ha jól olvastam vissza, Szendre nem írta le a tegnapi hűtőproblémámat...
Tegnap du mentem haza, klíma bekapcsol, és nyomtam neki. 150-nél már kezdett kúszni felfele a hőmérő, szerintem ha nyomtam volna még neki, akkor fel is forrt volna...
Bementem sógoromhoz, akivel kicsit átnéztük a verdát.
Szóval a ventikörrel nincs semmi baj. Szépen megy mind2 fokozat.
A termosztát kinyit, mert a termoszát mind2 oldalán közel ugyanolyan a hőmérséklete a csőnek...
Viszont, ami parát észrevettünk, az a kiegyenlítő tartályba visszamenő kis vékony cső. Levettük, és üzemmeleg állapotban nem folyt rajta semmi. Megkértem Szendrét telefonon, hogy nézze meg, hogy neki "pisil-e" ott hűtővíz. Kiszállt az autóból, megfogta, és tűz forró volt, magyarul biztos, hogy neki ott folyik benne víz. Nekem viszont full "hideg".
 
Szóval a kérdés, hogy ott alapesetben üzemmeleg állapotban folynia kell-e a víznek?
Leszedtem a csövet és nyomkodtam a hűtő másik oldalán a csövet, és szépen folyt víz a csőből. Tehát nincs eldugulva a hűtőm.
 
Ha tehát ott folynia kell, akkor szinte biztos, hogy a vízpumpámmal van gond. Sad Viszont ahogy én láttam (és kérlek cáfoljatok meg, ha nem így van), a vízpumpa egyben van a szervoszivattyúval?!
Mert én egy öntvényben láttam. Ha előlről ránézel, akkor a motorhoz képest elöl, a jobb oldalon van a szervoszivattyú, és ebbe futnak be a hűtőcsövek is.
 
Szóval ha a vízpumpám ***, akkor az egészet tudom csak cserélni?!
 
Thx a válaszokat!
És Szendre beírta a kérdésed.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #7291 Dátum: 2006.05.17 szerda, 10:33:00 »

agostonb
 
Meg szabad kérdezni, hogy mennyiért vetted?
Gondolom, még eléggé megkérték az árát...
1 éves?
Nem azt írtam hogy vettem, hanem hogy vezettem. sajna nekem új ótóra nincs pénzem.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7292 Dátum: 2006.05.17 szerda, 10:34:00 »

Tempomattal hogy állsz? Smiley
Úgy hogy Zacci volt olyan rendes és szakított időt hogy befaragja a kormányba a kapcs-kat a talin. Aztán 2nap múlva lesz pedálkapcsoló is (nekem csak a fékhez kell), és remélem kész.
Hétvégén akkor má tempomatolok.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7293 Dátum: 2006.05.17 szerda, 10:34:00 »

Keki,
 
Csak 1 kormanyt mutottem meg, asszem Agostonb-et. Irj mailt es szivesen segitek a dologban
zacci@amiga.hu
Zacci,
mail ment.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7294 Dátum: 2006.05.17 szerda, 10:36:00 »

Az pedig teny, hogy az MKIII sajna rohad
Bar nem vigasztal, de azert a japcsi autoknal is elofordulnak problemak. Szal azert a japcsik is tanulhatnanak. Hogy kitol, az kizart dolog, mert nemtudom
Bratyom vadi uj OFF swift ON verdajat most hivtak vissza, emrt gyarilag xar volt a kuplung. De elotte mar volt szervizben, mert 1ik percrol a masikra elfelejtett mukodni a kozponti zar. Ez azert is volt gazos, mert 1. japcsi verda. 2. A hatso ajtot nem lehetett zarni. A szervizben nem talaltak meg a konkretan a hiba okat.
Ennyit a japcsi verdakrol. Szerintem nincs aza bazi nagy minosegkulonbseg egy japcsi es nemet verda kozott, mint amekkorat mondanak.
Ez a rozsdásodásos dolog szintén csak pár embernél jelentkezett nemde?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7295 Dátum: 2006.05.17 szerda, 10:36:00 »

Már többször utaltatok a Tempomat utólagos beszerelhetőségére. Mennyire bonyolult ez, és milyen költséggel jár?
Ha dízel kb. 15, ha ótómata akkor még kevesebb is ennél. Benyás kicsit drágább mer actuátor is kell, monyjuk bontóból.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7296 Dátum: 2006.05.17 szerda, 10:38:00 »

razsa,
 
Par ? Azert ezt igy nem mondanam. Tobb ajto rohados verdat lattam, mint hibas porlasztocsucsos tdci-t. Es ezzel asszem mindent elmondtam
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7297 Dátum: 2006.05.17 szerda, 10:40:00 »

razsa,
 
szemem mint a sase
Eddig majdnem mind1ik mondeonal megtalaltam a rohadas elso, masodik, harmadik jeleit
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #7298 Dátum: 2006.05.17 szerda, 10:43:00 »

eccer az 1ik lurdys talin egy v6os sracnak (bocsi, elfelejtettem a nevet) mutattam az ajtoimat. O megkonnyebulve mondta, hogy hal istennek neki nem rohadnak az ajtajai. Nah, mondom muti csak... Hat persze, hogy rohadt neki is, csak kevesbe, mint az enyem.
Ohh..hát ez nem jó hír Sad
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7299 Dátum: 2006.05.17 szerda, 10:43:00 »

razsa,
 
szemem mint a sase
Eddig majdnem mind1ik mondeonal megtalaltam a rohadas elso, masodik, harmadik jeleit
DE itt nemrég írkált vki,h 2002es meg 2001es mondija van,átnézte és rozsdának nyomát sem látta..Facelift-nél is jelentkezik ez?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 139 140 141 142 143 144 145 [146] 147 148 149 150 151 152 153 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.092 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.